בריאות

תוכן מקודם

מידע מציל חיים: האיש שהקדיש 5 שנים לחקר מחלת הסרטן לאחר פטירת אחיו, חושף את התובנות שגילה על תעשיות הריפוי הקונבנציונלית והאלטרנטיבית מסרטן - והתוצאות מפתיעות

"האם אנחנו עושים מספיק?" כל קרוב משפחה של חולה סרטן מכיר את התחושה הזאת, בזמן שהתחזיות לא ברורות ושעון החול הולך ואוזל. יהושע ירחיב שאחיו נפטר ממחלת הסרטן, מחליט לחשוף את כל המידע שאף אחד לא סיפר לנו מעולם על ריפוי מסרטן ויכול להציל חיים

דניאל איבגי  06.2.21 // 10:15

"כשגיליתי על המחלה, הרגשתי שזה סוף העולם," מספרת ל' (34) שאובחנה לפני שנתיים כחולה בסרטן השד, "בעלי סחב אותי לרופאים שרק הלחיצו אותי יותר, כל אחד אמר משהו אחר, חלק כימותרפיה, חלק ניתוח, אחד שלח אותי לדיקור סיני ותזונאית. לא הבנתי כלום. כל המידע באינטרנט רק ייאש אותי יותר. מדובר פה בחיים שלי! למה אני צריכה להרגיש כל כך אבודה ומבולבלת?!"

ל' לא היחידה. מדי שנה מאובחנים בישראל כ-30,000 חולי סרטן חדשים, כך פרסמה האגודה למלחמה בסרטן בפברואר 2020. לפי הנתונים, סוג הסרטן הנפוץ ביותר אצל גברים הוא סרטן הערמונית ואצל נשים סרטן השד. כמו כן ציינה האגודה כי בשנת 2017 מתו מסרטן 11,000 חולים!

"אני זוכר את התחושה הקשה שליוותה אותי ואת המשפחה לאורך תקופת המחלה של אחי", מספר יהושע ירחיב, "הרבה חוסר ודאות, הרבה תסכול. כי אין תרופה שאפשר להגיד עליה: הנה, היא מרפאת את הסרטן. וזה מפחיד, כשאתה לא יודע מה יכול להציל לך את החיים ומה לקחת לך את החיים. לרוע המזל, אחי הצטרף לסטטיסטיקה של הנפטרים מהמחלה… זה מה שהוביל אותי להתחיל לחקור את התחום. אצלי כבר מאוחר מדי, אבל אצל הרבה משפחות עדיין לא, ולאף אחד לא מגיע לחיות בתחושה של 'האם עשינו מספיק'".

"גם בתחום הקונבנציונלי, יש הרבה טיפולים שחולי סרטן לא מכירים בכלל" ( אילסטרוציה)

מה הכוונה, תמיד תהיה תחושה של 'האם עשינו מספיק' כשמדובר במחלה קשה כמו סרטן, לא?

"במקום תחושה של 'האם עשינו מספיק', אפשר פשוט לעשות יותר… תתפלאי, אבל יש מגוון אפשרויות טיפול והמון מחולי הסרטן היום בכלל לא מודעים אליהן! אני מתכוון לגישות חדשות וטיפולים חדשניים ברפואה הקונבנציונלית, מחקרים מתקדמים ועוד.

הרי מה קורה, בנאדם מרגיש לא טוב, הולך לרופא, שומע ממנו אבחנה וטיפול ובזה מסתיים הבירור הרפואי בהרבה מקרים. גם עם מחלת הסרטן, הרבה אנשים פשוט הולכים לרופא ועושים מה שהוא אומר. מי שרוצה להשתדרג הולך לרופא פרטי, לאונקולוג מומחה. אז מה הסיכום של הידע הרפואי בדרך כלל? דעה של רופא או שניים, והפרוטוקול המצוי של הטיפול. זה נראה לך מספיק?

מה עם גישות חדשות וטיפולים מתקדמים שעדיין לא נכנסו לפרוטוקול השגרתי?? אני מדבר על טיפולים שאין בהם שמץ של סיכון, אבל הם בהחלט יכולים לשפר את סיכויי ההחלמה. חשוב שתביני, העולם הוא גדול ובכל העולם משקיעים מיליארדים בפיתוחים חדשניים לריפוי המחלה. עד שטיפול חדשני מסוים נכנס לפרוטוקול של הרפואה הקונבנציונלית לוקח המון המון זמן…  שנים ארוכות… זה נכון גם במקרים של טיפולים סופר חדשניים ומשמעותיים שאין בהם שמץ של סיכון, והם יכולים להיות כתוספת לטיפולים הרגילים.

רק בקורונה העולם רץ לפתח חיסון וחתך שנים של בירוקרטיה.. אבל בסרטן אנחנו עדיין נגררים לאט מאוד… זה זמן יקר שאפשר להציל בו חיי אדם של חולים רבים. וזה רק צד אחד של המשוואה, הרפואה הקונבנציונלית. אנשים בכלל לא יודעים שיש באמת גם מעבר… 

עכשיו למה זה אבסורדי? היום כשאת רוצה לקנות דירה, האם את הולכת ישר למתווך נדל"ן ושואלת אותו מה הדירה שהכי מתאימה לך?! ממש לא. את קודם עושה השוואות, בודקת אופציות, אפילו מדברת עם אנשים שקנו דירה ומבקשת המלצות. את תבדקי את כל האפשרויות, נכון? ומדובר פה על דירה שאפשר להחליף אותה מתי שרוצים, בסך הכל ארבע קירות ודלת. למה אנשים שאובחנו עם סרטן לא עושים את זה כשמדובר על החיים שלהם?!"

אבל יש רפואה מאוד מתקדמת בטיפולי סרטן, למה לא ללכת לרופא ולשמוע מה הוא אומר?

"כי הדבר הכי חשוב הוא מבחן התוצאה, והתוצאות רחוקות מלהשביע רצון. מי מאיתנו לא יודע על חולה שנפטר מסרטן?? זאת מגיפה של ממש. עשרות אחוזים מהחולים נפטרים אחרי סבל רב וטיפולים קשים. וגם אלה שמחלימים, במקרים רבים נשארים עם נזקים לשנים ארוכות. מספר הנפטרים מהמחלה הארורה הזו הולך וגדל.. האם אלה שנפטרו מסרטן היו אצל הרופא? תאמיני לי, לפחות 99% היו אצל הרופא..

ברור שצריך ללכת לרופא ולשמוע מה הוא אומר, זה הצעד הראשון והחשוב ביותר! אבל, וזה אבל גדול מאוד, אי אפשר לקחת את מה שהוא אומר כתורה מסיני, ולחשוב שאין מעבר לזה. לדוגמה, יש היום מדענים שעוסקים בהתאמת תזונה אישית לכל חולה בהתאם לסוג הגידול שלו, כדי להרעיב את הסרטן. זה לא תזונה של הרפואה האלטרנטיבית, זו רפואה קונבנציונלית לחלוטין!

אבל זה עדיין לא בפרוטוקול של הרופאים, ורוב הרופאים לא מציעים את זה לחולים (וכנ"ל גם לגבי יועצים רפואיים, כאלה שמכוונים חולים לרופאים טובים). אז מה הבעיה ללכת על זה ולחזק את הסיכוי של החולה להישאר כאן עם המשפחה במקום לעבור לעולם הבא???

אין בזה שמץ של סיכון. פשוט במקום לאכול מאכלים מסויימים, החולה אוכל מאכלים אחרים. וזו דוגמה בלבד. יש עוד טיפולים וגישות חדשניות, ויש אפילו בדיקות קונבנציונליות (!) שבהרבה מקרים הרופא בכלל לא יציע".

רגע, ממה שאני מכירה הטיפול הכי נפוץ לריפוי סרטן הוא כימותרפיה, זה גם מה שמביא תוצאות, לא?

"טיפול נפוץ, אבל לא תמיד מביא תוצאות.. ואני אסביר: יש סוגים רבים של כימותרפיה, והם לא מתאימים לכל סוגי הסרטן. בהרבה מקרים זה עניין של ניסוי וטעיה, נותנים לחולה את הסוג שעובד אצל רוב המטופלים מבחינה סטטיסטית. זה מה שנקרא פרוטוקול רפואי, כשיש אדנוקרצינומה (שזה סוג סרטן נפוץ למדי) ב-80% מהמקרים התרופה הכי טובה היא מסוג איקס, אז זה מה שהרופא ייתן.

אבל מה הבעיה פה? ה-20% הנותרים…  עליהם זה לא משפיע לטובה. אז מה כן זה עושה? כימותרפיה זה לא סוכריות. זה מציף את הגוף ברעלים, הורס את תאי הגוף, מחליש את המערכת החיסונית, ועלול ליצור שרשרת של בעיות רפואיות. הרבה פעמים יש כאן בזבוז של זמן יקר, כי זה משפיע על הבריאות וגם מסוכן, ובינתיים הגידול מתקדם ללא הפרעה. עוד דבר שהרבה פעמים לא יגידו למטופלים זה שיש מחקרים שכימותרפיה מאיצה התחדשות תאים סרטניים ומחשלת את חלקם, כלומר גם כשהיא כן הורגת 80% מהם, 20% היא מחשלת ומאיצה את ההתפתחות שלהם.

במדריך שהכנתי אני מציג את המחקר הזה. כמובן שאני לא נגד כימותרפיה, אבל לפני שמקבלים החלטה צריך להבין את היתרונות והחסרונות, להכיר את מגוון האפשרויות, להבין את הסיכויים והסיכונים ואז מתאים לקבל החלטה מושכלת. מחקר אחר מדבר על כך שאנשים נפטרים יותר מהנזקים של טיפולי כימותרפיה אגרסיביים מאשר ממחלת הסרטן עצמה. גם אם המחקר הזה לא מדויק, זה רק ממחיש כמה בעייתי שכימותרפיה היא ברירת המחדל של הטיפול. אנשים לא יודעים שיש משהו אחר".

"כימותרפיה גומרת את הגוף, עם המחלה ובלעדיה" יהושע ירחיב.

אוקיי, ומה זה ה'משהו האחר' הזה? אני לא מאמינה בשיטות אלטרנטיביות, רק בדברים רפואיים...

"את וחצי מעם ישראל, אבל גם בתחום הרפואי הקונבנציונלי יש הרבה דברים שרופא במרכז רפואי כאן בארץ לא יציע לרוב המטופלים. לדוגמה הקפאת גידולים שזו שיטה חדשנית ויעילה, היא לא כימותרפיה ובחו"ל משתמשים בה למגוון סוגי סרטן, בעוד בארץ משתמשים בה למספר מצומצם של גידולים.

חשוב לדעת שברפואה הקונבנציונלית יש נטייה להעדיף טיפולים וותיקים על פני חדשים (זה נכון גם לגבי רופאים וגם לגבי יועצים רפואיים שונים שלמעשה מיישמים את מדיניות הרופאים).

אני מבין את ההיגיון של לעבוד עם משהו ישן ומוכר מאשר עם משהו חדשני ופחות מוכר, הבעיה היא שיש המון מקרים שבהם ברור לחלוטין שהטיפולים הוותיקים לא מציעים תקווה של ממש, מקסימום הארכת חיים לתקופה מסוימת, בעוד הגישות החדשניות נותנות סיכוי טוב לריפוי אמיתי!

במקרים הללו כל חולה רוצה לדעת הכול כדי לקבל החלטה בעצמו, כי החיים שלו על כף המאזניים.. אבל בשטח יש לא מעט מקרים שחולים לא נחשפים לאפשרויות הנוספות, וזה ממש חבל.

או לדוגמה בדיקות שעושים עם 55 צמחי מרפא בעלי השפעה אנטי-סרטנית מוכחת, ורואים במעבדה בזמן אמת מה מידת ההשפעה שלהם על התאים הסרטניים של החולה. לעיתים מגלים בדיקה הזו צמחי מרפא שיש להם יעילות אנטי סרטנית ברמה שווה לכימותרפיה!!!

יש אמנם צמחי מרפא מעטים מאוד  שעשויים להפריע לטיפול הכימותרפי, אבל יש הרבה צמחי מרפא שממש לא מפריעים לטיפול הכימותרפי ויש להם יעילות אנטי סרטנית מוכחת. הרופא לא יציע את זה בהרבה מקרים כי זה עדיין לא בפרוטוקול…. וכנ"ל גם לא יועץ רפואי.. אבל אין בזה סיכון.. רק אפשרות נהדרת להגביר את סיכוייו של החולה להבריא ולהישאר עם משפחתו לשנים רבות.    

יש גם בדיקות גנומיות, גנטיות, מולקולריות. מדובר בבדיקות שלא תמיד כלולות בסל התרופות ולא מסובסדות מטעם משרד הבריאות, את חלקן בכלל לא עושים בארץ. לדוגמה, לוקחים ביופסיה נוזלית מהחולה, שמים במבחנות עם כל התרופות הביולוגיות ואז בודקים איזו תרופה משפיעה ומגיבה הכי טוב, ב-80%, ב-30% וכן הלאה.

בסוף הבדיקה המטופל מקבל דיאגרמה, גרף עם סיכום של כל התרופות שיש ומראים לו מה הכי אפקטיבי לסוג הגידול שלו. את מבינה? זה מדויק ברמה הרפואית הרבה יותר מהסטטיסטיקות של הרופאים, ובלי לגמור את הגוף של הבנאדם בניסוי וטעיה".

אח של יהושע ירחיב עם ילדיו תקופה קצרה לפני גילוי המחלה ממנו הוא נפטר ז"ל

אוקיי, אבל לא לכולם יש כסף לבדיקות היקרות האלה בחו"ל, אז בשבילם זה אבוד?

"ממש לא, יש עוד שיטות טיפול שהן טבעיות, כאן נכנס העניין האלטרנטיבי. עכשיו הרבה לפני שתרימי גבה, תני לי להגיד לך קודם כל: כשמדברים על רפואה אלטרנטיבית, יש המון אפשרויות חלשות ודברים שהם בזבוז זמן, זה נכון, ולכן המדריך שלי מאוד מאוד חשוב, כדי לחסוך לחולים טעויות ואיבוד זמן יקר על דברים שטובים אולי להרבה מחלות אחרות, אבל אין להם סיכוי רציני לרפא סרטן.

יש גם טיפולים אלטרנטיביים שרק מקלים על סימפטומים והחולה מרגיש יותר טוב ונכנס לאשליה שהוא מבריא… אבל הטיפולים הללו לא גורמים לנסיגה בגידול ולא מרפאים באמת את המחלה, זה גם משהו שחשוב להגיד. אבל כל אלה בהחלט לא ממצים את התחום האלטרנטיבי. יש גם כיוונים רציניים מאוד בגישה האלטרנטיבית. רוב האנשים שהולכים לאלטרנטיבי לא מודעים למה רציני ומה לא, ויש כאלה שחושבים שכל האלטרנטיבי הוא אשליה. 

במחקר שעשיתי אני מביא 20 עדויות של מחלימים מסרטן שבעזרת רפואה אלטרנטיבית נרפאו לגמרי, ביניהם גם 3 רופאות קונבנציונליות! על מה הם מדברים למשל? על צום לסירוגין, שינוי דרסטי בתזונה, צמחים שמנקים את הגוף, טיפולים בתא חמצן, טיפולים רגשיים לפתור משקעים וכו'.

לכל אחד יש את הדבר שעבד לו, אבל יודעת מה, זה גם חשוב להביא לידיעתם של חולי סרטן. כי כמו שלאחד עבדה כימותרפיה מסוג איקס, לאחר עבדו תמציות צמחים, תזונה בריאה וכושר. ואנחנו כבר יודעים מה הורס את הגוף ומה בונה אותו. אפשר להתרפא מסרטן ולהיות צל אדם חלש, ואז אנשים יגידו: למה לי לחיות ככה בכלל? 

אנשים שרוצים לתת סיכוי לטיפול טבעי חייבים להכיר את האפשרויות, אולי הם יכולים להציל את עצמם בלי להכניס לגוף כימותרפיה שתהרוס אותו?! מצד שני, עדיין חסרים מחקרים שייתנו תשובות חד משמעיות לשאלה מתי טיפול אלטרנטיבי יביא לריפוי מוחלט ומתי לא.

יש פרמטרים שעוזרים להחלטה, כגון באיזה שלב גילו את הגידול, מה מצב החולה ועוד, אבל אין תשובות חד משמעיות וזו כמובן החלטה של החולה. הירפאות של סרטן כתוצאה מטיפול אלטרנטיבי מקיף בהחלט אפשרית, אבל זה תהליך, זה לא זבנג וגמרנו. אי אפשר למדוד את זה כמו בכימותרפיה שמכניסים חומר רעיל ומלאכותי לגוף שבהכרח הורס את תאי הסרטן".

אוקיי, עכשיו אני מבולבלת... מה עדיף, רפואה קונבנציונלית או אלטרנטיבית?!

"זאת שאלת השאלות! איך מתמודדים עם שני האפיקים הללו? לפנות לכאן או לפנות לכאן, או בכלל לשלב ביניהן? התובנה הראשונה זה: יאללה, בואו נשלב. מתי זה קורה לדוגמה? כשהגידול במרחק נגיעה משיתוק איבר פנימי וחיוני בגוף, חייבים לשלב טיפול אגרסיבי מקיף שיביא להשפעה מידית ולהרס של הסרטן לפני ההתפשטות שלו בגוף, ואז משלבים גם טיפולים אלטרנטיביים שיחזקו את הגוף כדי שיעמוד בטיפולים. 

אישה שאני מכיר שאמא שלה חלתה והגיעה למצב קשה מאוד, חפרה, חקרה ובדקה את המרפאות הכי טובות בעולם, למרות שהרופאים אמרו לה שאין לה שום סיכוי. היא טסה לחו"ל למרפאות בגרמניה, לטביה, מקסיקו. כאלה שמשלבות כימותרפיה בעצימות נמוכה יחד עם תזונה בריאה והצליחה להאריך את החיים שלה ב-7 שנים!

פגשתי אותה תוך כדי המחקר שלי. אגב, ראיינתי אותה והיא סיפרה על כל התהליך. היא לא מוכרת, לא השקיעה שקל בפרסום אז זה לא מגיע לחולי סרטן שהמידע הזה בשבילם יכול גם להציל חיים, או לפחות להאריך אותם באופן משמעותי ובאיכות חיים טובה. אבל יש עוד משהו חשוב מאוד שצריך להגיד על השילוב, לפעמים גם זה טעות, לפעמים חולים מתים בגלל זה, כי הם לא בוחרים באסטרטגיה הנכונה".

"הכימותרפיה הורס את הסרטן ואת הגוף, האלטרנטיבי משקם בחזרה את הגוף" יהושע ירחיב.

רגע, שילוב דווקא נשמע אופציה טובה, ואז מה שיצליח יצליח, למה אתה אומר שגם זה טעות?

"אני אסביר: תחשבי על כלנית בערוגה, בסדר? נניח שטפילים מכרסמים בגוף הצמח והוא הולך וקמל… אז את יכולה לרסס אותו ברעל, בצורה כזאת הטפילים ימותו תוך שבוע, אבל יש סיכוי לא קטן בכלל שגם הצמח, הכלנית, תנבול ותמות בעצמה. מצד שני, אפשר לבחור בגישה אחרת לגמרי. ללכת לגנן שיגיד לנו לשים דשן, להשקות במידה, לתת יותר שמש לצמח והוא יוכל לשרוד ולהתגבר על הטפילים בעצמו, בלי טיפול אגרסיבי.

ואז יבוא החוכמולוג שיגיד: בוא נעשה גם וגם! אבל מספיק ששמת את התרסיס עם הרעל, לא יעזרו כל הדשן והשמש שבעולם, הרסת את הסיכוי שהפרח יצליח לשקם את עצמו והוא ימות. מצד שני, אם הטפילים כבר כרסמו את רוב הצמח, רק טיפול חזק יוכל להרוג אותם, והדשן והתאורה לא יעזרו בכלל. את מבינה? יש פה המון משתנים להתחשב בהם, כל טיפול חייב להיות מותאם לחולה בצורה הכי טובה שיש, וזה חייב להיעשות רק אחרי שיש לו בידיים את כל המידע".

וואו, טוב זה ממש לא מה שחשבתי! זה באמת מייאש ומבלבל כל המידע הזה, מה אפשר לעשות?!

"עכשיו אנחנו מגיעים לנקודה המעניינת. נכון, כמות המידע באינטרנט היא עצומה, כמות המחקרים, העדויות, התחום הזה באמת מטורף. אבל הוא כל כך חשוב, כי הוא עוסק בחיים של אנשים! אחרי שחוויתי את הטרגדיה הפרטית שלי, החלטתי לעשות מעשה.

לאורך 5 שנים של מחקר אישי אספתי המון המון מידע חשוב, ריפוי קונבנציונלי, ריפוי אלטרנטיבי, ראיינתי רופאים ומומחים, אספתי טיפים ועדויות מחולים ומטופלים, וגם ניתחתי את הפרמטרים שמובילים להצלחה. 

בסופו של דבר, מה שהכי קשה לנו איתו זה כמות המידע והאפשרויות, נכון? איך נבחר, מה נעשה.

אבל הטעות העיקרית היא הרבה קודם, ללכת בנתיב מסוים, בלי להכיר את כלל הנתיבים שקיימים במפה, בלי להבין את הסיכויים והסיכונים, את היתרונות והחסרונות. זאת הבעיה שהמדריך שהכנתי בא לפתור: הוא מציג לך את כל המידע בצורה הכי ברורה, נגישה, מקיפה, כדי שתוכלי לבנות אסטרטגיה נכונה, מעין מפת ריפוי אישית שתביא אותך לעשות את הבחירה הנכונה לטיפול שיציל לך את החיים, הטיפול שבאמת מתאים לך".

תראה, הכל טוב ויפה. נשמע שהמידע הזה באמת קריטי לכל חולה סרטן וקרוב משפחה, אבל מה עושים איתו אחר כך, איך אדע מה 'נתיב החילוץ' שמתאים לי??

"תראי, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות עם הגוף שלו ואיך לטפל במחלה שלו. זו החלטה של כל חולה. השלב הקריטי הראשוני והכי בסיסי כדי למצות את סיכויי הריפוי זה לתת לחולה את כל המידע הנחוץ כדי שיכיר את כל הנתיבים של המפה, וגם את השיקולים והפרמטרים שמאפיינים כל נתיב. כך שכל אחד יכול למצוא את הנתיב הכי טוב עבורו.

זה כמו ההבדל בין לזרוק אותך ביער עם מפה, ובין לתת לך יחד עם המפה גם מצפן. עם המצפן את יכולה לנווט את הדרך ביתר חוכמה, מאשר לנחש איזה נתיב על המפה מתאים לשביל שאת רואה בעיניים בתוך היער.

אתה יכול לתת דוגמאות לשאלות שמעניינות חולי סרטן ואתה עונה עליהן במדריך המלא?

כן בודאי, הנה כמה שאלות לדוגמה:

מה ההבדל שגילו המדענים, בין חולים סופניים שנשארו כאן עם המשפחה, לאלה שהגיעו לבית העלמין? מה האפקט של טיפול נוגד סטרס על גרורות סרטניות? מחקר מדעי מדהים. האם הרופא שלך באמת יודע הכול? תגובות של רופאים מומחים לשאלה הזו. 

האם נסיגה בגידול מבשרת הצלחה? לא תמיד.. איך למקסם טיפול קונבנציונלי? 5 צעדים. מה הבעיה הקשה בניתוח להסרת הגידול, שהרופאים לא תמיד מספרים לחולים? מהן הטעויות הנפוצות במעקב אחרי הצלחת הטיפול? איך לשלב טיפול אלטרנטיבי עם טיפול קונבנציונלי? 5 דרכים  

מה זה באמת טיפול אלטרנטיבי, והאם זה רציני? מה השאלות שהכי חשוב לשאול את הרופא, לפני קבלת החלטה על הטיפול? ועוד ועוד

אז הפכת ליועץ לחולי סרטן? 

ממש לא. המדריך שלי מעלה אפשרויות, מסביר את הכיוונים, סיכונים וסיכויים, ממש פותח את הראש! אבל בשום אופן לא מחליף ייעוץ רפואי מכל סוג. אני נותן את החכה, לא את הדגים. אני נותן מידע ששווה הצלת חיי אדם ולא ניתן למצוא בשום מקום, בטח לא בצורה מסודרת ונגישה. הזמן שעובר לא פועל לטובתנו ופשוט חבל על כל חולה שלא נחשף למדריך שלי.

בסרטון מס' 15 אני מדבר על מטפלים וקליניקות אלטרנטיביות ואינטגרטיביות מומלצות בארץ ובחו"ל, על היתרונות והחסרונות שלהם (וזה גם מידע ששווה הצלת חיי אדם, כי חולים עושים טעויות גם בתחום הזה). אני אמנם לא מטפל בחולי סרטן, אבל אני בהחלט יכול לחדד כיוונים ולדסקס עם חולים על האפשרויות, וכל מי שרוכש את המדריך שלי מקבל ממני בונוס, שיחת סיכום אישית איתי!

בסופו של דבר, ההחלטה היא בידיים של כל אדם, אבל כדי לעשות שינוי, למקסם את סיכויי הריפוי, לקבל את ההחלטות הנכונות, חייבים להרחיב את הידע, לקבל גם את המפה וגם את המצפן. רק ככה אפשר להרגיש בלב שלם ש'ניסינו הכל', ובהרבה מקרים ממש לשפר את סיכויי הריפוי וכך להציל חיי אדם".

חשוב לי לציין שאני כל כך משוכנע בתועלת שהמדריך נותן למתמודדים עם המחלה, שאני נותן אחריות ברזל לשביעות רצון. כל רוכש וכל רוכשת, מקבלים גישה לצפייה מלאה בכל הסרטונים. מי שיצפה בסרטונים ויכתוב לי בתוך 10 ימים מהרכישה שלא קיבל ערך חשוב מהסרטונים שלי, אני אחזיר לו את מלוא התשלום ללא שאלות. 



רוצים לקבל עוד פרטים על המדריך המלא, מפת הריפוי האישית מסרטן, הכוללת את כל המידע, הנתונים והעדויות למציאת חילוץ הנתיב הייחודי לכל חולה? השאירו פרטים כדי לקבל הצצה בלעדית:

ליצירת קשר – informationtocure@gmail.com

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »