תרבות

מתחבר לכלבים בטבעי? הפוך את זה לקריירת אקסטרים עם פוטנציאל שכר של 15-20 אלף שח בחודש, תוך 7 חודשים בלבד!

גם מי שחלמו לשבור את המסלול של צבא-תואר-קריירה, לא דמיינו שאפשר להרוויח כל כך טוב מאילוף כלבים מקצועי. יצאנו לבדוק עם המאלף דוד מיימוני שפתח את האקדמיה המובילה בישראל לאילוף כלבי עבודה והכשיר יותר מ-250 כלבנים, איך האקסטרים הופך למקצוע ששווה כמו היי-טק?

מור משרקי  12.12.21 // 11:00

"תמיד התחברתי לכלבים אבל כל פעם שהתחלתי לברר על תחום האילוף כולם אמרו לי להתרחק מזה", מסביר אורון (29) מפתח תקווה, "אמרו שאין בזה כסף, שקשה להשיג לקוחות, שלא מלמדים על כל סוגי הכלבים ושאת רוב העבודה אצטרך לעשות לבד אחרי הקורס, בקיצור… גרמו לי לרדת מהחלום לגמרי".

"זאת בעיה ידועה בתחום הכלבנות", חושף דוד מיימוני, אחד המאלפים המוכרים ביותר בישראל ומייסד 'Woof-Dogs' לאימון ואילוף כלבי עבודה, "נותנים לך ידע תיאורטי באילוף ומצפים ממך לצאת החוצה ולנהל עסק כאילו אתה מבין מה אתה עושה. מה הפלא שיש הנחה שגויה שמאלפים לא שווים הרבה?"

מיימוני עוסק בתחום בצורה מקצועית למעלה מ-13 שנה, למד אילוף כלבי עבודה בארה"ב, עבד כשכיר בחברה ביטחונית לאיתור אמצעי לחימה ובאופן פרטי פתח פנסיון אילוף וכלביה גדולה שהפכו אותו לאחד המאלפים העסוקים ביותר בארץ.

בסרטון: הדגמה של אילוף כלבי עבודה מהקורס של Woof Dogs.

"אילוף לא מתחיל ונגמר בקורס", הוא מספר, "אפילו אני כל הזמן לומד, עושה סמינרים אצל הכלבנים הגדולים בעולם, כמו מארק פיטרס מהולנד ויוגי זאנג מגרמניה. אילוף זה דרך חיים. אנשים שבאו כי התלהבו לשים חליפת נשיכה ולאלף כלבי עבודה לאימון והגנה בסוף יוצאים עם קריירה של 25,000 ש"ח בחודש ושינוי אמיתי בחשיבה ובחיים". 

דוד, מה אתה יודע שאנחנו לא? איך אילוף כלבים מקצועי משיג לי קריירה שתהיה רווחית כמו היי-טק?

"אנשים באמת לא מודעים לפוטנציאל הרווח. אין כמעט תחום בשוק שכבר תוך כדי הלימודים, ממש 2-3 חודשים אחרי תחילת הקורס אתה מקבל לקוחות בתמחור של 150 ש"ח ל-40 דקות של פגישה.

גם עורך דין בסטאז' אחרי 3 שנים באוניברסיטה יקבל משכורת של 8-10,000 ש"ח גג ויעבוד במשרד מהבוקר עד הלילה, בזמן שמאלף כלבים מתחיל יכול להרוויח שכר של 12,000 ש"ח רק מתהליך ראשוני עם 8 לקוחות שרוכשים אצלו סדרה של 10 מפגשים.

שתבין, מאלף עם ניסיון לוקח כבר 350 ש"ח לפגישה. זה אומר שאם סגרת 5 לקוחות בחודש כשעם כל אחד אתה עובד 4 שעות בשבוע, אתה כבר סוגר משכורת של 28,000 ש"ח בחודש!

זה אגב רק כשמדובר באילוף למשמעת בסיסית. יש הרבה חבר'ה שמקבלים לקוחות עם כלבי עבודה, כלומר כלבים שאומנו לליווי והגנה גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי כמו במשטרה, בחברות אבטחה וכו'. מדובר על תהליכים של יותר מ-15,000 ש"ח לאימון של כלב יחיד.

תצוגה לאנשי ממשל מארה"ב | קורס מאלפים | קורס כלבי עבודה

גם באילוף כלבי בית שזו רוב העבודה, יש המון לקוחות שירצו לאלף בלי רצועה, או לשים אצלך את הכלב לפנסיון אילוף כשהמחירים כאן כבר קופצים ל-4,500 ש"ח לשלושה שבועות, ואם אתה מביא 5 כלבים אז אתה מגיע ליותר מ-22,000 ש"ח בחודש בקלות.

בוא נגיד ככה, רוב התלמידים שלי מכסים את הקורס תוך 3 חודשים, כשחבר'ה שמתפרנסים מזה אחר כך מגיעים למשכורות של 30 אלף ש"ח, לפעמים תוך פחות משנה אחרי סיום הקורס. 

היה אצלי בחור שסיפר לי אחרי הקורס שכל החברים שלו עושים 20 ש"ח לשעה בבייביסיטר שהם מגרדים פעם בחודש והוא מרוויח 20,000 ש"ח כל חודש מאילוף. מדהים, נכון?

היו תלמידים שהגיעו אליי כשהם לגמרי אבודים, לא בטוחים בכלל שהם ימצאו עבודה, כולם מצאו את עצמם פותחים עסק כמו גדולים ומרוויחים משכורות שרואים רק בהיי-טק, בלי שהם רואים בכלל משרד".

אז למה טוענים שמאלפים לא באמת מרוויחים ושהעבודה קשה מדי וצריך לרדוף אחרי לקוחות?

"יפה, פה קבור הכלב. יש יותר מ-15 בתי ספר לאילוף כלבים בארץ, ורובם הגדול לצערי 'מוכרים' תעודות, כלומר יקחו ממך כסף על קורס אבל לא יוודאו שאתה מגיע לשיעורים, מיישם את הידע ומתמקצע באמת.

בשום בית ספר אין שילוב של כלבי בית יחד עם התמחות בכלבי עבודה באותו קורס. אז אמנם כלבי בית זה רוב הלקוחות, אבל כשיש לך אופציה להגדיל את המשכורת ב-30% מעבודה אחת במגזר העסקי, זה שווה.

יותר מזה, ההתמחות שיש בקורס עם כלבי עבודה נותנת גם הרבה ערך לעבודה עם כלבי בית. בסופו של דבר, כלב הוא חיה עם יצרים וצרכים. אנחנו לומדים לזהות את הדפוסים של הכלב ולתת מענה להתנהגויות תוקפניות. זה מביא אותך לרמת התמקצעות שאין לה אח ורע מול כל מאלף מבית ספר אחר. 

אנחנו גם היחידים בארץ שיש להם סניף פעיל בחו"ל והבוגרים המצוינים שלנו מגיעים לכלבייה שלנו בפלורידה ויכולים גם להמשיך לעבוד משם כי מקבלים בסוף תעודה בינלאומית בתוקף ברחבי ארה"ב.

דוד: "אתה לא רק לומד איך להיות מאלף הכלבים הכי מקצועי שיש, אתה גם לומד לפתוח עסק ולהצליח כעצמאי"

רגע, תסביר למישהו כמוני שהוא לא חיית פרסום בפייסבוק… מה זה מודעה לא טובה מבחינתך?

תשאל את כל הבוגרים שלי, וטפו טפו לא חסרים מהם, כל לקוח שמגיע אליהם נשאר וממליץ לחברים. כשאתה מקצועי ויודע להתמודד עם כל סוגי העבודה, אתה לא רודף אחרי לקוחות, נקודה.

שלא לדבר על זה שבבתי ספר אחרים לא יתנו לך באמת את האספקט של עבודה כעצמאי, כעסק. מלא בעלי כלבים צריכים עזרה אבל נופלים על מאלפים חובבניים, משם מגיעה הסטיגמה. 

אבל אצלי אין דבר כזה. אנחנו עוברים בקורס גם על כל הפן העסקי, איך לשווק את עצמך נכון, איך לכתוב פוסטים, לטפל בהתנגדויות, איך לתמחר את עצמך ולבנות חבילות אילוף. אני גם מסדר לך חוזה משפטי להעסקה כדי שלא תסתבך מול הלקוחות, מלמד אותך את כל המסביב שצריך לדעת. 

בסרטון: דניאל טומסן, בוגר Woof Dogs שסיים את הקורס ועבר לעבוד בפלורידה, ארה"ב.

וואלה, יש בזה משהו…

זה מזכיר לי מאלפת שהגיעה אליי אחרי שכבר למדה בבית ספר אחר במשך שנה ובכתה לי שהיא לא מסוגלת למכור אילוף למרות שהיא כבר שנתיים בתחום. 

מהקורס שלי היא קיבלה בדיוק את הפינה הזאת, זה קריטי כמעט כמו לדעת את הפרקטיקה של האילוף! היום היא סוגרת חבילות אילוף חודשיות של 22,000 ש"ח בקלות".

וואלה, אז איך אני יודע שזה מתאים לי ושאני באמת יכול להצליח בזה?

"דבר ראשון: חייב לאהוב כלבים, בכל זאת מדובר בעבודה שעוסקת באילוף כלבים. אגב, היו אצלנו גם אנשים שפחדו מכלבים ודווקא דרך האילוף התגברו על הפחד, אז זה ממש לא מכשול.

הרבה אנשים מגיעים אלינו כי הם באמת רוצים לשבור את העבודה השגרתית והמשעממת, רוצים לעסוק במשהו שהם אוהבים וממלא אותם סיפוק, רוצים לעזור לאנשים אחרים להתחבר לנפש התאומה שלהם (הכלב כמובן!) ולהיות הגשר לחברות אמיתית של חיים שלמים.

מדובר בעבודה מאוד פעלתנית, מלאת אדרנלין, הרבה עבודה בחוץ, בשטח, עם כלבים ועם אנשים. זה מתאים לאנשים שמתחברים לאנרגיות כאלה, גם אם במשך החיים הסביבה דחפה אותם לעבודה 'סטנדרטית'. היו אצלנו אפילו נהגי משאיות שאחרי 10 שנים הפכו להיות מאלפי כלבים מצליחים מאוד.

עוד אנשים שמגיעים אלינו זה מי שרוצים להכשיר ולאמן את הכלבים שלהם. מי שיש לו בבית רועה גרמני, רועה הולנדי או בלגי מלינואה שלרוב מדובר בכלבי עבודה פר-אקסלנס, מצליחים ליצור קשר אמיתי עם הכלבים שלהם ומגיעים להישגים מדהימים. כמובן שיש עוד גזעים רבים שעשויים להתאים ובשביל זה צריך להתייעץ עם הצוות באופן פרטני לפני הקורס".

הבנתי, אבל מה בעצם מבטיח לי שאמצא עבודה אחרי הקורס?

"אז בוא נתחיל מזה שאתה מתחיל לעבוד הרבה לפני שהקורס מסתיים. כבר אחרי השליש הראשון שבו מתמקצעים בכל הקשור לכלבי בית, אתה מקבל תעודה ויכול להתחיל לקבל לקוחות, כי 95% מהם צריכים בדיוק את בעיות ההתנהגות שאתה כבר למדת איך להתמודד איתן.

וכאן מגיעה הייחודיות של Woof Dogs בעולם של ההכשרות לאילוף מקצועי. בסופו של יום, אתה עומד מול הלקוח והכלב שלו וצריך לדעת לתפקד, ולא רק להכיר באופן כללי את יסודות המקצוע.

אנחנו הקורס היחיד שנותן לך סטאז' בהיקף מטורף של 50 שעות! אין את זה בשום מקום אחר. בתי ספר סטנדרטיים יקחו לך כסף על חומר תיאורטי שאתה יכול ללמוד לבדך בגוגל. ובכנות, זה לא יעניין אף לקוח שרוטוויילר זה כלב שגדל במחוז רוטוייל שבגרמניה והיה כלב קצבים, נכון?  

אני מלמד רק את המידע החשוב והפרקטיקה שאתה חייב לדעת בשביל העבודה, ובסטאז' אתה ממש מתלווה לאנשי סגל, מדריכים ובוגרים ותיקים ורואה בלייב איך פגישת ייעוץ נראית, איך מטפלים בהתנגדויות, איך מתשאלים נכון את הלקוח. מאוד תכל'ס. אחר כך אתה עושה את זה לבד בעיניים עצומות.

אבל זה לא הכל, הקהילה של Woof Dogs היא להקה אמיתית. יש לנו אינספור קבוצות וואטסאפ, כמה מהן ייעודיות עבור מציאת עבודה. ממליצים אחד על השני, מקבלים הצעות שאנשים אחרים קיבלו ולא יכולים לקחת, היו כבר כמה וכמה קבוצות של בוגרים שיצרו שיתופי פעולה עסקיים ופתחו פנסיוני אילוף מקצועיים.

זה באמת משהו אחר מכל מה שראית בתחום. אתה אמנם עצמאי, אבל אתה לא לבד. גם מעבר לפן המקצועי והעסקי מתפתחות פה חברויות עמוקות, אחת לכמה חודשים אנחנו עושים מנגל של כל הבוגרים, מעבירים המון סדנאות וגם תוכן העשרה בתחום הכלבנות. באירוע האחרון היו 100 איש, זאת קהילה מאוד מלוכדת.

דוד דטנר: "תוך חודשיים מסיום הקורס כבר החזרתי את כל העלות שלו. אני עושה מה שאני אוהב, יצאתי מהשבלונה של השכיר. אני יכול להרשות לעצמי דברים, לקנות את הג'יפ שרציתי מגיל 16, לעבור לדירה לבד ולעבוד מתוך סיפוק"

אבל אם נחזור רק לעניין של הבטחת העבודה: הזדמנויות אתה מקבל אין ספור, החוכמה זה לשמר את הלקוחות ולהיות באמת מקצועי. היתרון הגדול שיש ב-Woof Dogs ובאמת אין בשום מקום אחר זה ההתמחות בכלבי עבודה.

בסופו של יום אתה מפתח חוסן מנטלי מול כל כלב, כי אחרי שלבשת חליפת נשיכה ואימנת כלב לנשוך ולתקוף אויבים ומצד שני להתלטף עם ילד בן חמש בלי שהוא בכלל יפתח את הפה, אתה מגיע לכל לקוח ולא משנה באיזו בעיית התנהגות אתה נתקל, יש לך את הביטחון המלא להתמודד עם זה בקלות".

מעניין, אז יש פה הרבה יותר מסתם אילוף כלבי בית סטנדרטי, זה משהו שייחודי רק לך?

"בהחלט, את הקהילתיות החזקה והדגש של אימון כלבי עבודה יש רק אצלנו וברמת המומחיות הכי גבוהה. 

מעבר לזה, יש אצלנו גם סדנאות העשרה מעניינות במהלך הקורס, כמו סמינר פריזבי עם צחי מלמד שהוא אוטוריטה ברמה בינלאומית, סמינר הרחה ואיתור עם שוטר במשטרת ישראל, סמינר איתור נעדרים עם יחידת יכ"ל שיש לה את מספר ההצלחות הכי גבוה בארץ יותר מצה"ל ומהמשטרה. בקיצור המון אקסטרות.

שלא לדבר על זה שאנחנו המכללה היחידה בארץ שנותנת לך את כל הקורס מצולם בווידיאו, עשרות שעות מקצועיות שיהיו לך זמינות לכל החיים אם תרצה להיזכר בשיעור ספציפי. בצורה הזאת אין סיכוי שלא תהיה מאלף כלבים מקצועי על-רמה ותסב גאווה לי ולשאר החבר'ה בלהקה".

נשמע טוב, מה אני עושה כדי להצטרף ללהקה שלך ב-Woof Dogs ולהתחיל תהליך באילוף מקצועי?

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה להשאיר פרטים כדי שאחד מהנציגים שלנו ייצור איתך קשר. בשלב הבא נוודא התאמה שלך לקורס – כי כדי להיות מאלף אנחנו לוקחים רק את החבר'ה הטובים ביותר… ואז כבר מתחילים את הקורס, מקבלים את כל הטוב שאנחנו מציעים ומתחברים לקהילה המדהימה שלנו".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »