כלכלה

השקר שהבנקים מסתירים: ההון המשפחתי שלכם יכול לייצר רבע מיליון ש"ח ב-5 שנים בלי שתזיזו אצבע

איזה ישראלי לא חולם "לצאת ממירוץ העכברים" ולהגיע לחיים של שלווה כלכלית עם הון משפחתי בטוח? אבל מעטים מבינינו מאמינים שיצליחו לממש אותו. כנגד כל הסיכויים, המאמן הפיננסי ירון וקנין מבטיח לנו בדיוק את זה וחושף איך כל אדם שעבד במשך עשור והפריש לפנסיה, יכול להגדיל את ההון שלו ב-250,000 ש"ח תוך חצי עשור בלבד

מור משרקי 22.11.21 // 11:00

"אני ואשתי מרוויחים יפה, אבל לא משנה מה זה אף פעם לא מספיק", חושף ארנון (54) מיבנה, "ביררנו על השקעות בבורסה ובנדל"ן, אבל נראה שיש בזה יותר מדי סיכון ואנחנו גם לא מבינים בזה. בכנות? אני לא רואה שום דרך להבטיח את ההון העתידי של המשפחה, בטח שלא את החלום שלנו לביטחון כלכלי…"

ארנון לא שונה מישראלים רבים שיודעים שבבנק הכסף שלהם לא יוכל להרוויח, אבל לא יודעים היכן הוא כן יוכל. לצד הבטחות של מנטורים למיניהם על התעשרות מהירה בהשקעות בשוק ההון או בנדל"ן, יש מי שמעדיפים להשאיר את הכסף 'מוגן' בבנק ובכך מפסידים את ערכו.

"אפשר להבין את הרתיעה של אנשים ממינוף הכסף שלהם להשקעות", מסביר המאמן הפיננסי ירון וקנין שסייע ליותר מ-5,000 משפחות בישראל ליצור עושר מהחסכונות שלהם, "אבל למען האמת, עם השיטה הנכונה, כל אחד שעבד במשך 10 שנים והפריש לפנסיה, יכול להגדיל את ההון שלו ב-250,000 ש"ח תוך 5 שנים בלבד, ככה בהכנסה פאסיבית, בלי קורסים, בלי פנטזיות ובלי שעת עבודה נוספת אחת!"

ירון וקנין: "כל אחד יכול להגדיל את ההון שלו ברבע מיליון תוך 5 שנים בלבד"

ירון דבר אליי, מה אתה יודע שאנחנו לא? איך אפשר להשיג 250,000 ש"ח ב-5 שנים?!

"בשביל זה צריך להכיר את מונח הארביטראז'. מה זה אומר בשפה הפיננסית? ניצול של פער במחירים כדי ליצור רווח. ובפשטות – לקנות ק"ג של תפוזים ב-10 שקל ולמכור אותו ב-20 שקל. 

תנאי השוק היום מייצרים מצב של ארביטראז' כמעט מלא בין עלויות גיוס הון לעומת התשואה על השקעה, כך שהלכה למעשה, הלוואה של כסף למטרות השקעה יוצרת רווח יותר מהריבית שנשלם על ההלוואה. 

כך במקום לקנות 2 ק"ג תפוזים עם כספך שלך ולמכור אותו בכפול ממחיר הקניה, אתה למעשה לווה את הכסף לקניית 100 ק"ג תפוזים – ויכול למכור אותם ברווח משולש שיכסה גם על עלות התפוזים וגם על הריביות שהיית צריך לשלם על ההלוואה".

גיוס הון, הלוואות, נשמע מסובך. איך זה קשור אליי ואיך אני יכול לעשות יותר כסף מההון שלי?

"מצוין, בוא ניקח משפחה סטנדרטית, כמוני כמוכם. הורים בגילאי 45, שלושה ילדים עד גיל 15, הכנסה ממוצעת 20-30 אלף ש"ח ברוטו בחודש. נניח שעבדו מגיל 30, כלומר 15 שנה רצוף והפרישו עבורם תנאים סוציאליים כחוק. 

בחישוב של ההפרשה הסטנדרטית כפול 12 חודשים, כפול 15 שנה וכפול 0.22 שזה בערך מה שנצבר באפיקים הפנסיוניים (בהנחת תשואה סולידית) יוצא שיש להם בקופות בערך 1.5 מיליון ש"ח.

עכשיו, רוב האנשים לא יודעים בכלל כמה יש להם בפנסיה, אבל גם אלו שיודעים – לא יחשבו בחיים שהם יכולים לגייס מימון בעזרת הכספים האלה בריבית רצפה 1.1%! למשפחה הסטנדרטית שתיארתי יש יכולת לגייס כ-300,000 ש"ח לטובת השקעות! 

ואני מבהיר כבר עכשיו: לא מדובר בשבירת קרן פנסיה חס וחלילה, ממש לא. רק סוד קטן שנקרא 'גיוס כספים מאפיקים פנסיוניים' ומאפשר משהו שדומה להלוואה רק כמעט ללא עלות וכמעט ללא החזר חודשי.

את הסכום הזה, קצת יותר מרבע מיליון, משקיעים בקופת חיסכון חכמה, מתוך כוונה למנף את הכסף ככל האפשר – כלומר ליצור ממנו הכנסה פאסיבית בלי שום מאמץ. זאת השקעה נפלאה למשפחה, כמעט ללא סיכון ובלי שום צורך להבין בשוק ההון או בנדל"ן

רק שתבין, במסלול מנייתי של קופות גמל וחברות ביטוח, על בסיס הנתונים הממוצעים ב-5 השנים האחרונות, אפשר להשיג תשואה של כ-12% בשנה.

בתמונה: תשואות במסלול מנייתי של קופות גמל וחברות ביטוח.

בחישוב זריז – בממוצע על פני 5 שנים, קופת החיסכון הזאת תייצר כ-50 אלף ש"ח לשנה. יחד עם צבירה של ריבית דריבית (רווח על הרווח) למשך 5 שנים, זה מגיע לסכום מדהים של 250,000 ש"ח ככה סתם מכלום, ללא עבודה, ללא מאמץ, רק מתכנון כספי חכם, צריך להיות לא שפוי כדי לא לעשות את זה.  

הקסם הזה הופך משפחה שחיה מחודש לחודש, עם אופק כלכלי לא ברור ובלי הון עצמי, למשפחה מבוססת שמייצרת הכנסה פאסיבית עם חיסכון שרק הולך וגדל! 

250,000 ש"ח זה לשריין תארים לילדים, לקנות רכב חדש הביתה, להתפנק עם חופשה משפחתית מסביב לעולם. בקיצור – זה פשוט לקבל עוד 250,000 שקלים שלא היו לך קודם".

כל המשחקים האלו עם גיוס הון והשקעות… איך אני יכול להיות בטוח שלא אפסיד את הכסף שלי?

"בתור כלכלן ואיש פיננסים שמחושב עד רמת האגורה, אני האחרון שאמליץ על השקעות ספקולטיביות. גם אני כמו הרבה ישראלים אוהב את הכסף שלי קרוב אליי וממש לא קונה חלומות מדומיינים על כסף קל ומהיר.

לכן כשאני מדבר על השקעה, אני לא מדבר על הפרסומות המפוצצות של 'בוא תהיה מיליונר מעבודה של 3 שעות מהבית' או מבטיח מניות 'שיש דיבור שהן הולכות לעלות', או קורסים למסחר בשוק ההון ועוד דברים שרק לבדוק אם מדובר בהונאה יכול לקחת לך את כל הזמן והאנרגיה.

לרוב, מי שהפסיד את כספו בהשקעות היה מי ש'הימר' על הסוס הלא נכון, וזה בהכרח בהשקעות לא סטנדרטיות. בזה אני לא מתעסק וגם מזהיר את כל מי שאני מכיר: תברחו מזה כל עוד נפשכם בכם.

השקעה אמיתית לעומת זאת, נעשית בעלייה איטית, הדרגתית וסבירה. בדיוק כמו שילד לומד ללכת. אם הוא יעשה צעדים גדולים ומהירים מדי הוא ייפול, אבל אם הוא ילך בצעדים קטנים כל פעם, לעיתים עם יד שמחזיקה אותו ומכווינה אותו לדרך הנכונה – הוא יצעד כמו גדול".

ומה אם אין לי ראש להתעסק בזה בכלל, גם לא בצעדים קטנים כל פעם, כמה אני באמת מפסיד אם אני פשוט חי כמו כולם בלי להסתבך עם הפיננסים שלי?

"בפשטות? אתה מפסיד מאות אלפי שקלים והון שיבטיח את העתיד שלך ושל הילדים שלך. זה נשמע לך דרמטי אבל זאת המציאות ויש לה מספרים והוכחות בשטח.

כשאתה לא ממנף את ההון הקיים שלך, אתה מפסיד את ההזדמנות שלך לצאת ממירוץ העכברים, מפסיד את הערך הכספי של הזמן היקר שלך, את החופש והשקט הנפשי לדעת שהעתיד הכלכלי של המשפחה בטוח.

יש אנשים שכל כך פוחדים או מתעצלים לגעת בזכויות ובכסף שלהם, שרק אחרי שהם מתעוררים ומשתכנעים לעשות איתו משהו – הם קולטים שהם כבר הפסידו.

חשוב שתדע, הרבה מהכסף שלך כבר נמצא בהשקעה! הבנק משתמש בכסף שלך שנמצא אצלו ומשקיע אותו כדי לקבל ממנו רווח, חברות הפנסיה משקיעות על בסיס הכסף שלך ונוגסות מהתשואות שהן מצליחות להשיג… אז אתה צריך להחליט, או שאתה מרוויח או שהגופים הפיננסיים מרוויחים על חשבונך". 

"ההחלטה שלך היא האם להרוויח מהכסף שלך, או לתת לגופים הפיננסיים להרוויח ממנו במקומך"

רגע, מה זאת אומרת? איך הגופים הפיננסיים מרוויחים על חשבוני?!

"כמו שאמרתי, הם פשוט משתמשים בכסף שלך שנמצא אצלם, אותו כסף שאתה כנראה לא יודע עליו וכמובן שלא משתמש בו למינוף.

זה מזכיר לי שלפני 5 שנים התקשרה אליי אישה בשם יפעת וביקשה לסדר את תיק הביטוח של אלי בעלה. היא סיפרה שצריך לעשות סדר בכל הפנסיות והביטוחים שאין לו זמן לטפל בהן, למרות הנידנודים שלה.

מה שהם לא ידעו זה שהבלאגן שהיה להם בפנסיות היה רק קצה הקרחון. כשבחנתי את הדוחות הכספיים של אלי לצורך חישוב הפקדות מיטבי לפנסיה, גיליתי שיש לו הטבת מס שרואה החשבון שלו לא הכיר או לא טרח לממש, מה שהוביל להפסד של 1,200 ש"ח מדי חודש, בשנה זה יוצא 15,000 ש"ח – כמו משכורת נוספת.

אלי היה בשוק כשהראיתי לו את הנתונים. הוא מבחינתו חשב שברגע שיש לו רואה חשבון הוא מסודר, ולא היה לו ראש לבדוק אותו לעומק כי הוא היה עמוס בעבודה. חשוב לציין שרוב רובם של רואי החשבון לא מכניסים את עצמם לכאב הראש של תכנון מס אקטיבי, בלי שהלקוחות שלהם יודעים זאת.

'אתה מבין שבחרת להשקיע זמן בעבודה, כשבצד השני הפסדת כל חודש אחוז שלם מהמשכורת פשוט על חוסר תשומת לב?!' שאלתי אותו והוא הנהן במבוכה כשיפעת לידו ישבה עם מבט זחוח של אמרתי-לך".

בתמונה: אלי ויפעת בפגישת אימון פיננסי עם ירון וקנין.

אז במקרה הזה רשות המיסים הרוויחה על חשבונו אלף ש"ח כל חודש, אבל איפה נכנס פה המינוף?

"יפה, עד כאן זה בהחלט נחמד, מי לא יתנגד ל-1,200 ש"ח נוספים כל חודש, נכון? אבל זאת עדיין לא הנקודה שבה קרה הקסם.

דווקא כשבנינו את התוכנית הפנסיונית העתידית של אלי והתחלנו לדבר על ההפרשות הנדרשות למימוש הטבות המס, יפעת אשתו זרקה לחלל האוויר 'אני לא בטוחה שנוכל לעמוד בהפרשות האלו עכשיו, אנחנו לפני רכישת דירה ונצטרך כמה שיותר כסף להחזר המשכנתא'.

עכשיו, למרות שזו לא הייתה מהות הפגישה, האמירה הזאת הדליקה אצלי נורה אדומה ובעקבותיה תחקרתי קצת יותר את הזוג. התברר שבעוד שבועיים הם היו אמורים להפקיד 400,000 ש"ח הון עצמי למשכנתא.

ממש לפני שעשו את הטעות האדירה הזו, הסברתי להם על קצה המזלג את עיקרון המינוף וכיצד אנחנו יכולים גם לשמור על ההון העצמי, גם לנצל את מלוא הטבות המס של אלי וגם לייצר תכנית השקעה פאסיבית

מה עשינו בסוף? גייסנו 400,000 ש"ח בריבית מצחיקה של 1.1%, יצרנו קופת השקעות של חצי מיליון ש"ח עם 'טריק פיננסי' של דחיית מס והצלחנו לממש את הטבת המס של אלי עם הפרשות מקסימליות לפנסיה.

היום, 5 שנים לאחר מכן, קופת ההשקעה שלהם עומדת על יותר מ-805,000 ש"ח, כך שהם בעצם יצרו 'יש מאין' עוד 269,311 ש"ח! בלי שאלי היה צריך אפילו לעבוד עוד שעה אחת במשרד…"

מרשים! אז בעצם אני יכול לעשות לבד את עניין גיוס ההון וקופות ההשקעה כדי למנף לעצמי את הכסף?

"ברמת התיאוריה זה אפשרי, אבל בפרקטיקה זה כבר יותר מסובך. רוב האנשים הם ממש לא סמנכ"לי כספים, ובכלל לא מכירים את המספרים והאופציות שתיארתי. בצדק, למי יש ראש לחזור עכשיו הביתה אחרי 8 שעות עבודה ולהתעסק בתשואות וריביות?! 

אבל גם אם היית רואה חשבון בעצמך ומבין בעולמות הכספים, זאת הרבה 'עבודה שחורה' ובירוקרטיה מסובכת, לשבת עם מיליון יועצים ונציגים שכל אחד מייצג את האינטרס שלו. 

שלא לדבר על זה שאפילו רואי חשבון לא תמיד יידעו להשוות בין כל הגופים, להתמקח, להשיג ריבית נמוכה ובמקביל לשלוט במכשירי השקעה אמינים שישיגו את התשואה הגבוהה ביותר.

ולקינוח, יש את החרדה של לעשות טעות באחד השלבים של התעסקות עם כסף, פנסיה, השקעות, קופות חיסכון ומינוף, כי גם רואה חשבון לא מתעסק בכל הנישות הללו מדי יום כמו מאמן פיננסי, אדם שממנף את כספיהן של מאות משפחות מדי שנה ומצליח להביא אותן ממצב של חסכונות למצב של עושר".

עם הצלחות של למעלה מ-5,000 משפחות בישראל, "ירון פיננסים".

אבל למה בעצם שאני אבטח במאמן פיננסי שינהל לי את העושר? אולי גם הוא ירוויח על חשבוני?

"אז כאן מגיע ההבדל הגדול: מאמן פיננסי הוא נותן שירותים שלך בלבד, להבדיל מגופים פיננסיים שהמטרה הקונקרטית שלהם משתנה לפי צורך ואינטרס, ולאו דווקא לפי מה שטוב לך ולמשפחה שלך באופן אישי.

זה כמו ההבדל בין חדר כושר ובין מאמן אישי. בזמן שאתה תשלם מדי חודש לחדר הכושר, גם אם לא תבוא אליו בכלל, מאמן אישי ידאג שאתה מגיע לכל אימון ואימון ואפילו יבנה לך תוכנית ספורט שמתאימה לצרכים שלך. אתה לוקח מאמן אישי בדיוק בגלל שהוא גורם לדברים לקרות.

אני יכול להעיד מהניסיון שלי כמאמן פיננסי שהמשפחות שמגיעות אליי הן לגמרי סטנדרטיות, לא כאלו שהיית חושב שהן צריכות עזרה באופן נואש, ועדיין – התוצאות שמגיעים אליהן הן מדהימות.

אם זה לעשות סדר בכל ענייני הביטוחים והפנסיות ולוודא שכל ההטבות מנוצלות ושאין 'כיסים' שמהם נופל הכסף, ובעיקר – במינוף של ההון הקיים באפיקים רווחיים, כאלה שגם מי שחשבו להשקיע לא ידעו שקיימים, ובאמצעות טכניקות פיננסיות מתקדמות, להגיע לעושר ולביטחון הכלכלי שכל משפחה חולמת עליו".

טוב זה נשמע מדהים, אז איך אני ממנף את ההון שלי ויוצר ממנו עושר?

"הצעד הראשון הוא לקבוע עם המומחים שלנו פגישה. אנחנו עושים לך תשאול מקיף ומתכננים מאיזה זוויות לתקוף את התוכנית הכלכלית העתידית של המשפחה. המקצוענים שלנו יזהו את הבעיות שדורשות התייחסות דחופה – כמו הלוואות ומינוס אם יש – ויעשו מיפוי ראשוני כדי לראות במה צריך לטפל קודם.

בהמשך נבנה תוכנית פעולה ספציפית כדי לאגד את כל ההון הקיים ונראה באילו מכשירי השקעה קיימים נוכל לשים אותו לטובת מינוף ויצירת עושר.

כמובן שהכל נעשה בהחלטתך המלאה. אנחנו רק מראים לך את הדרך, בהתאם למצב המשפחתי ולצרכים העתידיים שלכם, ואתה זה שתחליט לאן הכסף יילך. הכל נעשה בשקיפות מלאה ובאופן הבטוח ביותר.

תהליך הליווי יכול לכלול סדרת פגישות או אפילו לאורך תקופה, בין היתר כי חשוב שנישאר עם היד על הדופק ונראה תמיד מאיפה אפשר לגייס עוד הון כדי להגדיל את ההון שקיים. כפי שהסברתי, מספיקות פעולות פשוטות כדי להפוך את החסכונות לעושר, אבל המטרה שלנו היא גם להגיע לזה הכי מהר שאפשר".

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »