בריאות

חשיפה בלעדית: הטכנולוגיה הרפואית בפטנט הישראלי להסרת שיער מהפנים ללא כאב כלל, בלי פגיעה בעור ועם תוצאות כבר מהטיפול הראשון

אין אחת שלא חולמת על עור פנים חלק ונקי משיער, אבל שיטות מסוימות להסרת שיער עלולות להביא לתוצאה הפוכה של צמיחת יתר ופגיעה בעור. חדשות טובות: במרפאת טכנולוגיות אסתטיקה בבני ברק טוענים ששיטה חדשנית מביאה לתוצאות מופלאות ומדויקות בהסרת שיער מהפנים, ללא כאב כלל ובלי שום פגיעה בעור הפנים. יצאנו לבדוק ואלו התשובות

מור משרקי  19.8.21 // 09:30

נראה שאחד הדברים העיקריים שמעסיקים בנות ונשים הוא הסרת שיער מאזור הפנים, בעיקר שפם, צמיחה סוררת בסנטר ולאורך קו הלסת, כולל הפאות. הצורך ברור: תחושת הביטחון העצמי והנראות החיצונית אצל נשים בכל הגילאים, היא בעלת חשיבות רבה. 

בשל כך, בנות נאלצות למצוא פתרונות שבמקרה הטוב מעיקים על שגרת היומיום שלהן בטיפולים חוזרים ונשנים ובמקרה הרע פוגעים בעור, גורמים לפיגמנטציה (כתמים בעור) ואף מעודדים אקנה וצמיחה מוגברת.

"במשך הרבה מאוד שנים, לא היה הרבה מה לעשות עם זה. הפתרונות היו שעווה, חוט, או טיפולי הסרה לצמיתות לכאורה, כמו לייזר ואפילציה" מספרת צופיה שלמה, בעלת מכון לאסתטיקה רפואית בבני ברק 

הטיפולים בשעווה וחוט כואבים ולא נעימים, גורמים לבנות רבות לפצעים באזור ההסרה, מה שגורם לעור להיות נקי משיער אבל מלא בפצעים. גם כשהפצעים עברו, זמן רב נשארים סימנים אדומים על העור. מה גם, שלאחר כשבועיים שלושה שוב השיער נראה בצמיחתו ולפעמים גם יותר כהה וצפוף, וכך נכנסים לתוך מעגל של התשה. 

בזבוז של זמן רב, תלות בקוסמטיקאית, התארגנות לפני כל אירוע ויציאה חשובה, ואף במקרים של שיער הורמונלי קשה  ההתעסקות סביב הסרת השיער כמעט יומיומית. התחושה של חוסר הנוחות והבושה מתסכלת מאוד וגורמת לבנות ונשים רבות לירידה בבטחון והערך העצמי עד כדי פגיעה חברתית.

 

צופיה שלמה, בעלת מכון לרפואה אסתטית בבני ברק. מומחית בהסרת שיער מהפנים בשיטת TS 

האלטרנטיבה האחרת היא האפילציה, שקיימת כבר שנים רבות. אך הטיפולים נורא כואבים. טיפול יכול להיות גם כשעה כשמדובר באזורים גדולים. מאוד מציק במהלך הטיפול ולפעמים גם אחריו, בעקבות סימנים אדומים ונפיחות קלה אצל בעלות עור רגיש. 

כאשר הטיפול "מעיק" קשה להתמיד בו, והרבה בנות מתייאשות באמצע התהליך. לפני כ-20 שנה כשהלייזר נכנס לתחום האסטתיקה. לא ידעו עדיין שהוא לא מתאים לפנים. מכיון שהאנרגיה שלו חזקה מידי ועלולה לגרום לגירוי יתר של זקיקים רדומים, כוויות עוריות, פיגמנטציה ורגישויות.

עם השנים מכשירי הלייזר התקדמו אבל עדיין, ברוב המקרים, לא מתאימים לאזור הפנים. רק שהיום יש לנו טכנולוגיה מיוחדת שמביאה לתוצאות מושלמות בזמן קצר מבלי לגרות זקיקים רדומים וכמובן בלי לפגוע בעור, שזה הכי חשוב!"

צופיה שלמה, מנהלת ובעלים של המרפאה האסתטית בבני ברק, משמשת כחוקרת עור ואסתטיקה למעלה מ-20 שנה. מלבד הקורסים המתקדמים של קוסמטיקה פרא-רפואית, היא מחזיקה בעשרות תעודות הכשרה בתחומי רפואה משלימה כמו ייעוץ לאורח חיים בריא, איזון הורמונלי מקצועי, דיקור סיני קוסמטי, כימיה קוסמטית ואף בתחום האונקולוגי ובתחום מחלות ובעיות עור שונות. 

כיום, המכון האסתטי של צופיה הוא מהבודדים בארץ שמאפשרים הסרת שיער מאזור הפנים בשיטה בטוחה שלא פוגעת ברקמות העור, ועדיין עם תוצאות מדהימות ומדויקות של עור כמעט חלק כבר מהטיפול הראשון. 

מטופלות של צופיה שיוצאות בחיוך מהמכון מספרות לנו שאחרי שנים של חוסר ביטחון והתעסקות בלתי פוסקת עם הסרות שיער מתישות, הן סוף סוף נשארות עם עור חלק וכולן מזכירות את היחס העדין של צופיה, אישה צנועה ונעימה עם לב ענק שנותן מעבר למה שצריך, שתמיד משרה עליהן תחושה נינוחה, כך שהן שמחות כל פעם מחדש להגיע לקליניקה.

"זה לא רק היחס המדהים של צופיה ושל צוות הבנות שנותן תחושה של בית," מסבירה מלכי (27) מבני ברק, לקוחה קבועה בקליניקה, "זאת התחושה שלא משנה באיזה מצב תגיעי אליהן, אין מצב שתתאכזבי. היא תיתן פתרון לכל דבר, גם בהסרת שיער מהפנים שזה אחד האזורים הכי טריקיים ורגישים, יש לה את כל הידע החדיש והעדכני בארץ ובעולם".

יצאנו לפגוש את צופיה וגילינו שמאחורי החיוך הצנוע יש ראש חריף וחד, מלא בידע מקצועי וברעיונות. חקרנו אותה על השיטה הייחודית להסרת שיער מהפנים שהיא פיתחה ונחשפנו למידע שכל בחורה שחולמת ליהנות מעור חלק פשוט חייבת לשמוע.

צופיה שלמה: "קרן האור של הלייזר חזקה ועוצמתית, חודרת דרך העור ועלולה לגרום לנזקים".

צופיה, תעשי לי סדר. הסרת שיער מהפנים בשעווה, לייזר או אפילציה - יכול להיות מסוכן?!

"לפעמים כן. חשוב להבין את זה! את השיער תמיד אפשר להסיר, אבל עור שניזוק הוא לא תמיד בר שיקום. לכן אני מדגישה בפני כל מי שמגיעה אליי: הסרת שיער לא עושים בכל מחיר. ואם עושים, דואגים שזה יהיה בצורה שלא רק מסירה את השיער, אלא גם דואגת לעור ולא פוגעת בבריאות.

קרן אור של לייזר היא מאוד חזקה וממוקדת ולכן בעייתית בהסרת שיער בפנים. זה לא כמו ביד או ברגל, עור הפנים שלנו רגיש והשערות שעליו לרוב עדינות ופלומתיות. עוצמה חזקה של לייזר או טיפול באמצעות קרן אור לא מדויקת יכולה לעורר זקיקי שיער רדומים ולהגביר צמיחת שיער במקום שלא היה בו לפני כן!

מבחינה רפואית, הלייזר שורף את השערה בזמן שהיא מחוברת לעור כך שגם העור עצמו נכווה, מה שגם גורם לכאב. כדי להימנע משריפת השערה, ההנחיה בדרך כלל לגלח לפני הטיפול – מה שלא מבדיל בין שיער כהה ובולט לבין שיער שקוף ועדין שלא נראה בכלל. בעקבות כך, נגרם גירוי בזקיקי השיער שבתוך העור והם מצמיחים שיער עבה וחזק יותר.

ועוד לא דיברנו על נזקי פיגמנטציה, כתמים שנוצרים על העור כתוצאה מחשיפתו לשמש כשהוא רגיש ומגורה כתוצאה מהטיפולים. יש המון נזקים חמורים לעור שטכנולוגיות לא מתאימות או לא מקצועיות גורמות, וחבל".

אז מה יש בשיטה הקסומה הזאת שלך שגם מביאה תוצאה טובה יותר וגם בלי פגיעה בעור?

"אוהו, מאיפה להתחיל? בדקתי וחקרתי על אורכי הגל במכשירים שונים להסרת שיער. חקרתי את מבנה השיערה והמיקום המדוייק שלה בשכבת העור הפנימית (הדרמיס) והחדשות היו: כי חוץ מהחשיבות לגבי סוג השיער למשל פלומתי, הורמונלי, דק, עבה, בהיר, כהה… יש גם חשיבות למיקום זקיקי השיער. 

חלק מהזקיקים נמצאים עמוק יותר וחלק גבוה יותר. החוכמה היא לדעת לזהות את אופי השערה ומיקום הזקיקים, תוך כדי התייחסות מקסימלית לסוג וצבע העור ולמתן האנרגיה המדויקת והמתאימה ביותר. 

הדיוק הזה מאוד משמעותי לקבלת התוצאה הרצויה. בנוסף, השערה צריכה להיות קצרה כדי שהאנרגיה שעוברת בה תגיע מהר לשורש ולא 'תתבזבז בדרך'. 

בתמונה: אופן הטיפול בשיטת TS הייחודית

אז מה נדרש לפני הטיפול בד"כ? לגלח את השיער! אך ידוע שגילוח שיער הפנים עלול לגרום לצמיחת יתר. מכיוון שבפעולת הגילוח יורד גם שיער שכמעט לא נראה, דק ובהיר. לא חבל?! 

אך גם לזה מצאתי פתרון מדהים, בלי להסתכן בכוויות ופיגמנטציה ובלי לגלח כלל את השיער! לאחר בדיקה מעמיקה אצל פיזיקאים מקצועיים מומחים לאורכי גל ומחקרים רבים. כך שאפשר לעבוד אינדיבידואלית על חלקים שונים בפנים בצורה הכי מדויקת, בהתאם לעובי השיער והצבע שלו, עם האנרגיה המתאימה שלא תפגע דרמטולוגית בעור – בלי להסתכן בכוויות ופיגמנטציה".

ומה לגבי הסרת שיער באפילציה, זה לא נותן תוצאה יותר טובה?

"שאלה טובה, אני נשאלת אינספור פעמים על ידי לקוחות שמגיעות אליי לייעוץ. טיפלתי במשך כ-10 שנים במאות בנות רק באפילציה, כשמדובר בשיער הפנים. ידעתי שלייזר וגילוח לא מתאימים לפנים ויכולים לפעמים לעשות נזק יותר מאשר תועלת.

אך הכאב מאוד מתסכל, זמן הטיפול ארוך ומתיש ולעיתים נשארת אדמומיות לאחר הטיפול, אפילו במשך מספר ימים. למרות שלצורך הפחתת הכאב אני משתמשת במחטים מבודדות חשמל שבהן יש מעטפת שגורמת לחשמל שעובר בתוך המחט לא להיות מורגש על העור, מה שמפחית גם את הסימנים והרגישות בעור. 

מאוד חשוב גם להחליף מחט תוך כדי טיפול במידה והיא נשחקת. אם טיפלנו יותר מרבע שעה, לפעמים המחט מאבדת מהאיכות שלה, מה שיכול לפגוע ביעילות הטיפול. בנוסף, למדתי את 'תורת הכאב' רק כדי לגרום למטופלות שלנו להרגיש הכי טוב שאפשר. 

ועדיין למרות הכל, אי אפשר לומר שאין כאב בטיפולי אפילציה. לכן חיפשתי פתרון שיביא את כל היתרונות וללא סיכונים. לא ויתרתי! וכהרגלי יצאתי למחקר וברוך ה' קיבלנו את התוצאה – כן, זה אפשרי! ללא גילוח, ללא כאב, טיפול מהיר ביותר (3-7 דקות) וללא תופעות לוואי.

למשל דנה, בת 43 שהגיעה אלינו לאחר שעשתה טיפולי אפילציה יותר מ-20 שנה אצל כל מיני קוסמטיקאיות. התלוננה על הכאבים, 'אין לי כח לסבול את הטיפולים האלו יותר', היא אמרה לי פעם אחת. 

הצעתי לה לנסות את הטיפול במכשיר הייחודי שיש לנו בקליניקה. 'זה לא כואב', הבטחתי לה, 'והתוצאות יהיו טובות יותר'. בסוף התרצתה ולא תאמיני – 2 טיפולים והיא הפסיקה עם האפילציה לחלוטין, מטיפולים שהיתה רגילה לעשות פעם בחודש וחצי במשך 20 שנה, עכשיו היא כבר שנתיים חלקה ומאושרת עד הגג!"

רגע, את חייבת להסביר לי איך הגיוני שזה מוריד יותר שיער בפחות זמן - ולא כואב בכלל?!

"מדהים, נכון? טוב זה באמת היתרון הענק של הגישה המדעית – הסרת השיער פשוט לא כואבת! לייזר זאת קרן עוצמתית וארוכה שעוברת מהעור החיצוני עד השורש ולכן חשים בכאב, אפילציה זאת מחט חשמלית שכאשר החשמל עובר בתוכה יש כאב. 

אבל בטכנולוגיה שלנו יש פילטרים (מסננים) שגורמים לקרן אור לחדור בצורה מבוקרת ועדינה והאנרגיה נכנסת בצורה סגורה ושמורה, ומצטברת רק באזור של זקיקי השיער. כך שאנחנו מרוויחים שני דברים: גם אין לנו פגיעה ברקמות העור וגם כל האנרגיה שמורה לאזור של זקיקי השיער. לא איבדנו אנרגיה מיותרת בדרך. 

בנוסף, הידית במכשיר היא 'ידית קרח' שמופעלת כבר עם תחילת הטיפול  ומקררת כל הזמן את העור כך שנמנע גירוי יתר בעור והכאב מנוטרל ב-100%. התחושה היא רק של עקצוץ קל בחלק הפנימי מתחת לעור, זה סימן שהחלבון שמצוי בזקיקי השערה אכן נקרש וצמיחת השיער מדוכאת באופן אקטיבי".

אז אני פשוט צריכה לחפש מכונים שמסירים שיער עם הטכנולוגיה של ALT ויכולה לשכוח מהשיער?

"ישנה עובדה אחת מאוד פשוטה והיא: הסרת שיער מהפנים מצליחה באמת רק כשיש את הגישה המדעית הנכונה. זה לא כמו לייזר גוף שהטכנאית עברה הכשרה של שעות בודדות ומתחילה לטפל. 

הסרת שיער מהפנים היא מורכבת. יש פה תהליך אבחון שלם שקודם לטיפול והבנה מעמיקה בדרמטולוגיה. 

צוות המטפלות שלנו הוכשרו ברמה גבוהה ובקפידה ועמדו באתגרים רבים בהצלחה גבוהה. בנוסף, הן פשוט 'מלאכיות' בליבן הרחב, באכפתיות שלהן מכל אחת, באחריות ובמסירות.

כאן במרפאה האסתטית אנחנו משתמשות בשיטה החכמה והבטוחה שפיתחתי, שיטת ה-TS, היא מבוססת על טכנולוגיה ייחודית יש בה תהליך שלם שמעודד נשירה מוגברת של שיער כך שהדילול ניכר כבר לאחר הטיפול הראשון!

צופיה שלמה: "אצלנו השיטה החכמה של TS מאפשרת נשירה כך שהעור הופך חלק כבר בטיפולים הראשונים!"

כמו כן, אנחנו משתמשות בחומר יקר מאוד למריחה על העור מייד לאחר הטיפול, כדי לשמור על העור באופן מקסימלי גם לטווח הרחוק. ברוב המקומות שמים משחה מרגיעה פשוטה, אבל אצלנו יש דגש על החלק הרפואי והדרמטולוגי ולכן השמירה על העור היא מירבית".

לשמור על העור זה חשוב!! אז תוך כמה זמן אני אראה תוצאות??

"ברוב המקרים מספר ימים לאחר הטיפול הראשון נראה ממש את הדילול של השיער, בדרך כלל תוך כדי טיפול כבר מרבית השיער נושר. לאחר שבוע עד שבועיים אנו מבצעות טיפול נוסף, מה שנותן עוד דחיפה לשיער שעדיין נשאר מחובר לשורש. 

כך ששבועיים לאחר הטיפול, את בהחלט יכולה להרגיש אסתטית ונקיה. הפנים פתאום מקבלות 'אור'. כמובן שאנחנו ממשיכים את הטיפולים, בהתאם לצורך של כל אחת עד שנגיע לתוצאה הרצויה".

צופיה שלמה: "הרבה נשים שאמרו להן שלייזר לא יעבוד עליהן, הגיעו אלינו וקיבלו טיפול אפקטיבי בשיטה שלנו"

ונניח יש לי שערות בלונדיניות שאמרו לי שלייזר לא יעבוד עליהן, בשיטה שלך זה יצליח??

"בהרבה מקרים, כן! מפתיע, נכון? לייזר פשוט לא אפקטיבי לשערות בהירות כי קרן האור פשוט יודעת לקלוט צבע ולכן, ככל שהשיער כהה יותר, כך תהיה תוצאה טובה יותר. 

אך ב-ALT יש לנו פילטר מיוחד המאפשר לקלוט גווני שיער הרבה יותר עדינים, ככה שמגיעים לתוצאות גם עם שיער יחסית בהיר – אך לא יעבוד על שיער לבן, כתום ג'ינג'י ובלונד זהב שהם כמעט חסרי פיגמנט.

הרי איך זה עובד? לכל גוון שיער שנראה בעין, יש גם תת-גוון שקשה לראות אבל נמצא בעומק השערה. למשל שיער שנראה שטני, ג'ינגי או אפילו בלונד – אם תת הגוון של השיער הוא חום, קרן האור תקלוט אותו ויגרם דיכוי לשורש השיער – כך שהסרת השיער תהיה בצורה אפקטיבית לפעמים באותה מידה!

מיכל בת 26 הגיעה לפגישת ייעוץ עם שיער בהיר. היא אמרה לי שהחלום שלה הוא להיות חלקה, אבל כל  המקומות שהלכה אליהם לא הסכימו לטפל בה כי אמרו שהשיער בלונדיני ולכן הטיפול לא יעבוד. 

במבט ראשוני, היא באמת נראית בלונדינית, אבל כשעשינו לה את האבחון המקצועי בצורה מעמיקה ראינו שיותר מ-50% מהשיער שרצתה להוריד היה עם תת-גוון כהה יותר. התחלנו טיפולים, כמעט כל השיער נשר בצורה מושלמת והיא הגשימה חלום וסוף סוף הרגישה בנוח עם המראה שלה".

מגניב! אז מה עושים הלאה, איך אני יכולה להיות חלקה בלי כאב ונזק לעור ותוך פחות מ-3 שנים?

"הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה האסתטית שלנו. שם נעשה לך אבחון מקצועי של השיער והעור, נתשאל אותך מבחינה רפואית כדי לוודא אם את מתאימה לטיפול ואם אין מגבלות מסוימות. 

לדוגמה, היו נשים שהגיעו אלינו עם חוסר איזון הורמונלי וקיבלו מאתנו טיפות טבעיות לאיזון הורמונלי עם כמה כלים מעשיים, ואפילו הרופאים שלהן הופתעו מתוצאות הבדיקות… אחרי שמשיגים איזון הורמונלי, אפשר בכיף לבצע את הטיפולים ולהשיג תוצאות מהממות.

בסופו של דבר, אנחנו תמיד כאן בשבילך. את תמיד יכולה להרים טלפון, לבוא לטיפול שנתי של שימור. המרפאה אינטימית, אנחנו מבצעות מעקב רפואי אחר כולן ואת יכולה להיות בטוחה שאת בידיים טובות. תמיד יש לך למי לפנות, זה מרגיש כמו בית ומשפחה – חשוב לי שתגשימי את החלום שלך ותקבלי עור חלק ונקי משיער בדרך הכי נעימה שיש".

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »