תרבות

ADVERTORIAL

לא רק לבוגרי 8200, ובלי פסיכומטרי: מספיקה השאיפה ללמוד, ואתה פסיעה מקריירה יציבה בסייבר תוך שנה

לצד המחסור העצום של עובדים בתחום הסייבר, שהגיע אפילו עד שולחן הממשלה עם ניסיונות לעזור, חברת ההייטק סמארט גרופ מציעה קורס מצליח לקריירה נגישה מתמיד בתחום הסייבר, לצעירים שחולמים על חיים טובים ומפנקים. "זה לא קורס העשרה", מסבירים בחברה. "כחברת הייטק אנחנו יודעים מה התפקיד ביומיום של אנשי סייבר ובהתאם לכך מכינים לקריירה בהייטק. נקודה" 

דין אלבס 11.04.22 // 9:00

יש ללמוד הייטק, ויש ללמוד הייטק במכללה שממוקמת בחברת הייטק מצליחה, ומעודכנת בכל החדשות הכי חמות בעולם הזה. וככה, במסדרונות של סמארט קולג' השייכת לקבוצת ההייטק סמארט גרופ, שבה לומדים את מקצועות הסייבר, מדברים למשל בהפסקות הקפה על "לפרוץ לפנטגון". 

ראשי החברה מסבירים שזה ביטוי שממחיש איש סייבר תותח, כזה שמצליח למנוע פריצה למקומות רגישים ויכול להשתכר בסכום גבוה מאוד בעד עבודת ההגנה החשובה שביצע. וזו המטרה שהם רואים לנגד עיניהם – ללמד את הסטודנטים ככה שיהיו הכי מעולים במקצוע. 

במסדרון גם מדברים על המהפך של השנתיים האחרונות, על זה ש"לכל פלאפליה יש אתר", ושאם הזמנת רול סושי בסושיה השכונתית, אז כל הפרטים שלך, כולל מספר האשראי, כבר  נמצאים אצלם במחשבים. וככה, בקלות רבה, תחום הסייבר קיבל את החותמת שלו כמקצוע המבוקש בשוק, ובפרט בשנתיים האחרונות.  

דודי ואנונו, מנכ"ל המכללה, מסביר: "הקורונה האיצה את המעבר של מרבית העסקים לדיגיטל. תהליך שהיה אמור לקרות באופן טבעי במשך 10-20 שנה, הואץ והתרחש תוך כמה חודשים של מגיפה. אז בבת אחת קפץ הביקוש לאנשי סייבר. בגרף חד מאוד". 

סייבר נשמע כמו משהו רחוק כזה, שקשה לחסרי ניסיון להתקבל אליו… משהו ששייך להייטק, למוסד…

"כשחברה נמצאת בדיגיטל, אז במסד הנתונים שלה יש פרטי לקוחות עם נתונים אישיים רבים. סייבר כיום הוא לא תחום רק להייטק, למוסדות ממשלתיים, בנקים, חברות ביטוח, ומוסדות רפואיים. כל עסק או חברה, גם קטנים, צריכים איש סייבר להגנה על המחשבים שבהם פרטי הלקוחות". 

המעבר המואץ של עסקים לדיגיטל בקורונה, הגדיל את הביקוש לאנשי סייבר ( תמונות מתוך YNET )

זו משרה קבועה או משהו שמתאים כעבודה זמנית?

"מה פתאום 'זמני'? כבר שנים סייבר זו קריירה בתחום יציב ומבוקש שתמיד יהיה בו צורך. זו קריירה מצוינת שניתן להשיג בקורס שנמשך מספר חודשים עד שנה, פחות מלימודים אקדמאיים. הלימודים לא מצריכים פסיכומטרי ותעודות, אלא ידע בסיסי במחשבים ואנגלית".

יש משהו שכן נדרש?

"רצון ללימודים לקראת קריירה בהייטק או במוסד רציני, וכמובן מוכנות להשקיע". 

עובד אחד, ומלא חברות ש"רודפות אחריו"

כאמור, התהליך המואץ שקרה בקורונה יצר מחסור חד באנשי סייבר וקפיצה של עקומת הביקוש בזמן מאוד קצר. הביקוש לא נשאר ברמת החברות במשק. גם המדינה תומכת במהלך של הגדלת מספר אנשי הסייבר, והממשלה אף חושבת על פתרונות לעודד עובדים  להצטרף לעולם הזה. כחלק מהפתרונות המיידיים למחסור בכח האדם, עלתה הצעה בממשלה לייבא ארצה עובדים מהתחום. הצפי של המומחים אומר שמספר העוסקים בתחום יגדל פי 2-2.5 ויגיע לכמיליון אנשים.

גם הממשלה מחפשת פתרונות להגדלת מספר העובדים בתחום הסייבר

חברות ההייטק רודפות אחרי עובדים בתחום, והן דואגות שלא נפספס את זה לשנייה. רואים את זה בשלטי חוצות, בפרסומות, ובמודעות שקוראות לאנשים בעלי ידע בתחום להתגייס להייטק ולסייבר. 

החברות מציעות לעובדים שיתפקדו לשורותיהן הטבות תמידיות מפנקות במיוחד: הרצאות, סדנאות, אימוני כושר, אינספור פסיליטיז במשרד, והדובדבן שבקצפת – אירועים מנקרי עיניים, עם הופעות של האמנים ה-A ליסטים הכי טובים, והדי ג'ייאים הגדולים מהעולם. 

במילים אחרות: אחרי כל עובד רודפות מלא חברות. כל חברה מרגישה שהיא חייבת לעשות הכול בשביל שתרצו להצטרף דווקא אליה. 

החברות מציעות לעובדי הסייבר הטבות מפנקות ללא הפסקה (תמונה :Jasper Sanidad)

הפינוק ממשיך בשכר. בעוד השכר הממוצע במשק הוא כ-11 אלף שקלים ברוטו, במקצועות ההייטק השכר ברוטו הוא פי 3 כמעט, כ-32 אלף שקלים. שכר התחלתי ממוצע למסיימי קורסי סייבר נע בסביבות 10-15 אלף שקלים, וגדל ככל שצוברים ניסיון, אחרי שנות ניסיון בודדות השכר מגיע כבר ל-18-24 אלף שקלים, וזו יכולה להיות רק ההתחלה.

ללמוד סייבר מתוך חברת הייטק

מתוך הביקוש הגדול החליטו בסמארט קולג' לפתוח את קורס הסייבר, שכבר עבר כמה מחזורים מוצלחים. סמארט קולג' היא מכללה למקצועות ההייטק השייכת לחברת ההייטק המצליחה סמארט גרופ. 

המכללה, שפועלת זו השנה השביעית, היא אחת המצליחות והבולטות בתחום ההייטק, משום שהיא מלכתחילה שוחה בעולמות ההייטק יום-יום ומטרתה להעביר לסטודנטים בדיוק את המידע הנדרש לעבודה ולקריירה בתחום. 

כבר יותר מ-7 שנים מגדלים דורות של עובדי סייבר

"אנחנו מתמקדים בעיקרי המקצוע, לא בתיאוריה", מבהירים במכללה. "הקורס נבנה על מנת שיהיה פרקטי וממוקד, כשהמטרה היא אחת. זה לא קורס לידע כללי, לא קורס בשביל הכיף, ולא בשביל ההעשרה. הוא מכוון למי שרוצים לעבוד בתחום ולקבל את כרטיס הכניסה לעולם הזה". 

ואנונו מחזק: "אנחנו מתמקדים בעיקרי המקצוע ופחות בתיאוריה. כחברת הייטק אנחנו יודעים מה התפקיד היומיומי של אנשי סייבר, ולכן יודעים מה אדם שפוצח בקריירה צריך לדעת ומה מיותר. אנחנו מכינים לקריירה בהייטק. 

"אנחנו חוסכים לתלמידים שלנו זמן. אין טעם ללמוד חומר ישן. בלימודי אסטרטגיית פריצה, למשל, אנחנו לא מלמדים להשתמש בשיטה עתיקה מסורבלת ואיטית שהמתחרים שלנו מלמדים אותה כי זה מיותר. אנחנו מתמקדים בעיקר, בשיטות החדשניות והיעילות פי כמה, במה ששוק העבודה הנוכחי מחפש. אנחנו גם בכל רגע מתעדכנים ומעדכנים את מערכי השיעורים בהתאם".

כלומר? תוכל להמחיש?

"זה כמו שבעל סופר בודק מה הפידיון היומי שלו, אז הוא יכול לעבור קופה קופה ולשאול כל עובד כמה כסף נכנס לקופה שלו, ולחבר את כל המספרים. או פשוט לגשת למערכת הראשית ולדעת מיד מהו הפידיון היומי. אגב, מלבד העובדה שהכיתות קטנות לכל סטודנט יש מחשב משלו, ולא שלושה סטודנטים על מחשב אחד כמו שיכול לקרות במקומות אחרים". 

לימודים משמעותיים לקריירה בסייבר ותעודה ששוה המון בחוץ

מה המשמעות ללמוד במכללה המשויכת לחברת הייטק לעומת מכללה חיצונית?

"היתרון הבולט שלנו שכחברת הייטק אנחנו יודעים מה נדרש בעולמות הסייבר, מהן הסיטואציות היומיות שעובדים בתחום נתקלים בהן בשוטף, ובהמשך לזה התלמידים שלנו חווים הרבה פרקטיקה ולא תיאוריה. התלמידים יוצאים עם ניסיון פרקטי בעקבות התרגול". 

עד כמה זה משמעותי?

"הם יוצאים לשוק העבודה בטוחים בעצמם. כאשר יגידו לך: 'לך תפרוץ לשם קדימה'. אז לא תשב מול המחשב ותיבהל. תיגש לזה ותדע לאתר את נקודות החולשה של מערך המידע שמולך.

"בראש מעייננו להעניק לימודים משמעותיים עם תוצאות משמעותיות להשגת קריירה. אתם לומדים בחברת הייטק, אז אין לכם אפשרות אחרת אלא להצליח. וגם מקבלים תעודה ששווה הרבה מאוד בחוץ בשוק". 

סיוע בניתוב הבוגרים לתפקידי סייבר

למתעניינים ב"תפריט" ובפרטים הטכניים, הלימודים בקורס הסייבר של מכללת סמארט כוללים את שפות התכנות הרלוונטיות, תוכנות שימושיות, סייבר הגנתי, סייבר התקפי, ואבטחת מידע. במהלך הלימודים, הסטודנטים שהופכים לבוגרים זוכים לקבל 4 תעודות הסמכה בינלאומיות בתחומים הבאים: לינוקס, פייתון, CCNA, וסייבר הגנה והתקפה. 

תנאי הקבלה דורשים ידע בסיסי באנגלית ובמחשבים. אין צורך בפסיכומטרי ותעודות. היתרון בחומר הממוקד הוא זמן הלימודים שנחשב לקצר, ובטח יחסית לקריירה המזהירה שהוא מבטיח. הקורס יכול להימשך ארבעה חודשים עד שנה וחצי, תלוי בתדירות הלימודים. לימודים של פעמיים בשבוע מסיימים תוך חצי שנה. 

עוד בתוכנית – כיתות קטנות של עד עשרה תלמידים, מחשב אישי לכל תלמיד, ויחס אישי. הקורס כולל גם רמת תמיכה עוטפת. מלבד השיעורים יש ליווי אישי על ידי המרצים וקבוצת וואטסאפ.

כיתות קטנות ויחס אישי

ומה לגבי מציאת עבודה? כאמור הביקוש בתחום גבוה מאוד, ועם זאת בסמארט מבקשים להדק עוד יותר את סיכויי הבוגרים. 

אחרי קבלת תעודות ההסמכה הבוגרים מקבלים תוכנית הכשרות מיוחדת לעבודה בתחום. במסגרת התוכנית, הכוללת 12 מפגשים, נלמדים: כתיבת קורות חיים להייטק, תרגול סימולציות למבחנים שבודקים ידע ויכולת, היכרות עם שלב הראיון האישי לעבודה בתחום. 

בנוסף תוכנית ההכשרה כוללת שלב של עזרה בניתוב, שבו שולחים לתלמידי ובוגרי קורס ההכשרות משרות עבודה חמות וזמינות. "בגלל שמדובר בלימודי קריירה, אנחנו מציעים לצד הלימודים סיוע בניתוב בהשמה", מסביר ואנונו. 

השאלה עד כמה זה קל לחסרי ניסיון להתקבל.

"במשרות המבוקשות בהייטק, אין זמן לבזבז, הם מחכים שתגיע 'על מוכן' עם הידע מהלימודים, וזה מספיק. החברות צריכות עובדים בעלי ידע, לא ניסיון. חוסר הניסיון מתבטא רק בשכר, שעולה ככל שצוברים ניסיון. אם אתה בוגר הקורס במכללה שלנו, אתה יוצא עם ידע מקצועי פיקס, מוכן לעבור את מבחני הקבלה בחברות, ומוכן לעבודה".

החברות רק מחכות! בוגרי המכללה מתקבלים לעבודות בסייבר גם ללא ניסיון

"במשרות המבוקשות בהייטק, אין זמן לבזבז, הם מחכים שתגיע 'על מוכן' עם הידע מהלימודים, וזה מספיק. החברות צריכות עובדים בעלי ידע, לא ניסיון. חוסר הניסיון מתבטא רק בשכר, שעולה ככל שצוברים ניסיון. אם אתה בוגר הקורס במכללה שלנו, אתה יוצא עם ידע מקצועי פיקס, מוכן לעבור את מבחני הקבלה בחברות, ומוכן לעבודה".

האם סייבר היא הקריירה שלך לחיים?

אז מה זה התחום הזה, שנשמע מסקרן ומרתק? כמו בסרטים המשלבים פעולה, דרמה ואימה, חדשניים ועתידניים. מטרתו של איש הסייבר היא לפעול בהגנה על המחשבים של החברה בה הוא עובד. איש הסייבר חייב להכיר גם את תחום ההתקפה, כדי לדעת לאתר פירצות אבטחה במחשבים עליהם הוא ממונה, ולמנוע פריצות מבעוד מועד. 

הגנה, התקפה ואקשן בקריירה מול מסך מחשב

מרבית אנשי הסייבר משתלבים בחברות שונות, ונמצאים במערך ההגנה של המחשבים שלהן. אבל יש מגוון אופציות נוספות, כולל עבודה בחברות פרטיות שמסייעות במניעת פריצות על בסיס יומיומי, ומקבלות תגמול על יכולתן והצלחתן למנוע פריצה או לטפל בפריצה.

למי מתאים התחום?

"למי שמחפש קריירה יציבה, רצינית רווחית ויוקרתית, במסגרת עבודה מול מסך מחשב. כמי שבאים מחברת הייטק מנוסה, אנחנו יכולים לומר שלא דרושה השכלה קודמת כדי ללמוד את התחום. ולא צריך להיות בוגר 8200 בשביל הייטק. 

"זו קריירה נפלאה להשתלב בה בין אם אתה גר במרכז קרוב לחברות, או בפריפריה, כי סביבת העבודה ההיברידית מאפשרת לך לעבוד מהבית, גם מעפולה או מאשקלון. אנחנו מרגישים שאנחנו פותחים אופציות לכולם. בוודאי שזה קורס קריירה קצר וקולע, שנדרשים אליו חבר'ה צעירים עם רקע בסיסי, שמתחילים לימודים מ-אפס ועד לקריירה". 

אתה מדבר הרבה מאוד על חבר'ה צעירים. זה בכוונה?

"אנחנו יודעים כמה הקריירה שאנו מציעים מתאימה להם כמו כפפה. הצעירים שהשתחררו מהצבא שואפים לקריירה טובה ורווחית. הם נבונים ומבינים את המצב בשוק, רואים את המחירים שעולים ועולים, את מצב הדיור שרק הולך ומחריף, והם רוצים עתיד. צעיר אחרי צבא מבין היום עניין. הוא אומר: 'לא מספיק לי להרוויח רק 8,000. אני בעתיד אקים משפחה, אני רוצה לדאוג לעצמי לטווח ארוך'". 

החברות יעשו הכול בשביל לגייס אתכם ( תמונה mako )

יש עוד יתרונות מלבד המשכורת והיציבות?

"התנאים מצוינים, המשרדים מגניבים, מלאים בפסיליטיז ופינוקים לעובדים. וכבר דיברנו על מסיבות הראווה שהם עושים רק בשביל שתרצו לעבוד אצלם. והקמפיינים במאות מיליונים, שהם עושים רק בשביל לגייס אתכם. הבוגרים שלנו יכולים להשתלב בכל אלה. כשהם מסיימים, קוטפים אותם בדיוק לעבודות האלה. אז מה לעשות בשביל להיות שם? פשוט תלמד אצלנו. ואז כולם ירצו אותך אצלם". 

צעיר אחרי צבא שמחפש קריירה? סטודנט לעתיד שמתלבט מה ללמוד? 

יכול להיות שלימודי סייבר יכולים להתאים לכל מה שאתה רוצה בחיים – מקצוע מעניין, מבוקש ויציב, משכורות גבוהות ותנאים טובים ומפנקים. 

מסלול הלימודים קצר. לא נדרשות תעודות ופסיכומטרי. כן נדרש רצון לצאת לקריירה מצליחה. 

רוצים להצטרף למחזורים הקרובים שנפתחים? היכנסו ללינק למידע נוסף ולפרטים. 

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »