עסקים

שוק העבודה בעולם היופי מחכה לכן: לימוד עיצוב גבות ב-8 מפגשים בלבד משיג למתאימות מקצוע עם פוטנציאל השתכרות של 15-20,000 ש"ח, גם בלי ידע או ניסיון קודם

בין 2020-2021, אחוז הנשים הפכו עצמאיות בתחומים שונים גדל בעשרות אחוזים, למרות שהייתה להן עבודה מסודרת ומשכורת גבוהה החליטו ״לפרוש כנפיים״ ולעשות את הצעד הגדול הזה! תחום היופי תפס מקום בעשרת התחומים שגדלו הכי הרבה בשנתיים שחלפו שאלנו את תאיר חן, אמנית עיצוב גבות מובילה, כיצד ניתן לעבוד בטרנד החם שסחף את תעשיית היופי בישראל, איך מגיעים למשכורות גבוהות כמו בהיי-טק וכיצד למרות הפוטנציאל האדיר, לימודי המקצוע דורשים 8 מפגשים בלבד?! התשובות בכתבה

מור משרקי  26.5.21 // 09:15

"לפני חצי שנה סיימתי שירות לאומי ואני עדיין אבודה" מספרת תמר (20) מקריית מלאכי, "חברות שלי הלכו להוראה, אבל זה פחות אני וגם אין בזה הרבה כסף. אני בכלל לא הטיפוס של לשבת 3 שנים וללמוד תואר, וגם כולם יודעים שזה כבר לא מבטיח מקצוע. אני כרגע עובדת בחנות אבל זאת לא השאיפה שלי לעתיד…"

תמר היא רק אחת מעשרות אלפי צעירות בגילאי 18-35 שמחפשות עבודה או נמצאות בעולם התעסוקה אבל לא מרוצות. לאחר שנים ארוכות במסגרות מחייבות כמו בית ספר, צבא או שירות לאומי, הן לראשונה צריכות להסתדר לבד ולמצוא לעצמן את המקצוע שבו יעסקו בעתיד. הדור החדש של הבנות האלה, לא הולך שבי אחרי הבטחות של תארים אקדמיים, הן מודעות למציאות: לימודים ארוכים לא מבטיחים מקצוע יציב, להיפך.

90% מהסטודנטים שסיימו בשנה שעברה לא מצאו עבודה במקצוע. מתוך כתבה ב-Ynet.

 

"בניגוד לאקדמיה" טוענת תאיר חן (27) העוסקת כבר יותר מעשור בתחום הטיפוח, "אני חושבת שאחד היתרונות הגדולים של שוק של עולם היופי הוא שכל צעירה כמעט יכולה להשיג בו בקלות ובזמן קצר עבודה שהיא באמת תיהנה לעבוד בה. אם עובדים בענף הנכון, אפשר גם להרוויח יפה מאד בלי הרבה מאמץ".

"כמו רבות אחרות, התחלתי בענף הציפורניים והלק ג'ל. זה היה משהו שהיה לי קל להתחבר אליו ולא דרש ממני יותר מדי," מספרת תאיר האלגנטית, לבושה בסטייל ומאופרת באופן עדין וטבעי, "אבל אחרי כמה שנים הבנתי שלא בא לי להתפשר על משכורות קטנות ואם כבר אני עצמאית, אני רוצה להגשים את עצמי. להרגיש שבאמת יהיה לי סיפוק אמיתי מהעבודה, תחושה טובה שאני עושה את מה שאני אוהבת.

אז למדתי בהרבה בתי ספר מקצועיים ובאקדמיות גדולות בתחום הגבות ובשלב מסוים גם קיבלתי הצעה להדריך בבית הספר למקצועות היופי של ירין שחף. מאז פרשתי כנפיים ואני בעלת קליניקה משלי וגם מלמדת קורסים בעצמי. אין מבחינתי זכות גדולה יותר מלהכיר לצעירות את קריירת החלומות בתחום עיצוב הגבות".

"גם אני הייתי שם ויודעת להגיד: כל צעירה יכולה להרוויח כסף טוב ממקצוע בעולם היופי". בתמונה: תאיר חן (27) אמא לשלושה, אמנית עיצוב גבות מומחית ומדריכת קורסים במיקרו-פיגמנטציה ומיקר-בליידינג.

תאיר, אני אהיה איתך כנה, עיצוב גבות לא נשמע מעניין בשביל קריירה זוהרת, מה תגידי על זה?

"תתפלאי, עיצוב גבות זה עולם שלם וממש מעניין והוא תופס תאוצה במיוחד בשנים האחרונות! אבל בואי נעשה שניה סדר, עיצוב הגבות שאני מדברת עליו הוא לא עיצוב גבות טבעי עם חוט ושעווה. הטרנד החם היום בתחום, ומי שמעורבת בעולם היופי מכירה, הוא איפור גבות קבוע, מה שנקרא גם 'מיקרו-פיגמנטציה'.

למה זה טרנד חם? זה התחיל מזה שנשים מטופחות התעייפו ללכת לסדר גבות כל הזמן, שלא לדבר על זה שהרבה בכלל סובלות מגבות דלילות בשיער, קצרות או דקות מדי שלא מחמיאה לצורך הפנים שלהן. האופנה בשנים האחרונות היא גבות מודגשות ומרשימות, אך כמובן שלכל אחת מתאים סגנון ייחודי – ואת זה אפשר ליצור דרך מיקרו-פיגמנטציה שזאת צורת עיצוב של גבות שמותאמת באופן אישי  לפי קריאת נתוני הפנים.

אני אתן לך קצת רקע. אומנות ה'מיקרו-פיגמנטציה' (מיקרו = מזערי, פיגמנטציה = צביעה) היא החדרה של צבע לשכבה העליונה של העור, בצורה עדינה ומדויקת, כדי ליצור צורה ומרקם של הגבות המושלמות בהתאמה לצורת העיניים ולמבנה הפנים. גבות עדינות ובעלות פלומת שיער דקה או עבות ומודגשות, אפשר ליצור הכל במלאכה העדינה, והתוצאה? טבעית, מדויקת ועושה שינוי מדהים לפנים – הכל בגלל עיצוב הגבות!

הרבה בנות יופתעו לשמוע שדווקא מקצוע בעולם היופי, מה שהן החשיבו כתחביב או פנאי, יכול להיות הקפיצה שלהן לקריירה מצליחה. היום זה לא מה שהיה פעם, יש הרבה יותר מודעות ליופי, לאסתטיקה. 

נשים שעוסקות בתחום הן עם אלפי עוקבים באינסטגרם, בטיק-טוק, בכל הרשתות החברתיות. אישה שעוסקת ביופי ומרוויחה ממנו היא כזאת שנושאים אליה עיניים בהערצה, מתייעצים איתה, מחשיבים את הדעה שלה. ספציפית עולם עיצוב הגבות הוא באמת יוקרתי ונחשב, ודווקא הוא יכול להוביל אותך הכי מהר להחזיק עסק עצמאי ולהגיע למשכורות גבוהות לא פחות מהיי-טק, וכל זה בלי תואר בכלל".

תאיר חן: "עיצוב גבות ב'מיקרו-פיגמנטציה' הוא אחד הטרנדים הכי חמים בעולם הטיפוח והיופי היום"

את רצינית? משכורות גבוהות כמו בהיי-טק על עבודה בעיצוב גבות? איך?!

"אני אסביר: הגבות שלנו קיימות תמיד וזקוקות לתחזוק לפי האופנה, אם אין מספיק שיער טבעי ואז הגבה היא דקה, דלילה ולא מתאימה למראה שלך, אי אפשר להתעלם מזה. לאורך תקופת הקורונה, תחום הגבות בכלל התפוצץ כי הגבות היו האזור העיקרי שרואים בפרצוף, וזה הורגש גם למי שבכלל לא הולך לקוסמטיקאיות ביום יום. 

זה עוד משהו שחשוב להדגיש, עיצוב גבות נדרש אצל כל אישה וגבר בכל גיל – ולכן הביקוש שלו מרקיע שחקים בשוק לעומת ההיצע של מעצבות הגבות שקיימות ומתמחות בתחום. לכי לכל קליניקה של אמנית מיקרו-פיגמנטציה ותראי שהיומן שלה מפוצץ בלקוחות".

וואלה, אז בגלל הביקוש הגדול שווה לי להתחיל לעבוד בעיצוב גבות? זה באמת כזה רווחי?

"בתור מי שעבדה הרבה שנים בציפורניים ולק ג'ל וגם בהרמת ריסים ותחומים נוספים בעולם היופי, חד משמעית זה הרווחי ביותר. תביני, אם עשית לק ג'ל הרווחת 100 ש"ח לטיפול, אבל כשתהיי אמנית גבות תוכלי לקבל עבור סדרת טיפולים 1,500-3,000 ש"ח ללקוחה כששעת עבודה הינה 350 ש"ח.

תחשבי את פותחת עכשיו קליניקה של עיצוב גבות בשכונה שלך. את יכולה לעבוד מהבית או להיכנס למכון יופי או מספרה ולעשות חדר טיפולים ללקוחות שלך. יבואו אלייך שכנות, חברות שלהן, זה רץ מפה לאוזן ולפני שתשימי לב כבר יהיו לך 5 בנות כל חודש. גם אם תלכי על טווח המחירים המינימלי כי את רק בהתחלה, לכל לקוחה את עושה שני טיפולים וכבר יש לך משכורת חודשית של 15,000 ש"ח. משתלם, הא?

יתרון נוסף בעבודה הזאת הוא שאת עצמאית בשטח, לא תלויה בשום בוס או גורם חיצוני שקובע לך מה לעשות ומתי לעבוד. אני למשל כבר עם 3 ילדים ושעות העבודה בקליניקה שלי הן בהחלטתי וגמישות לחלוטין. זה ללא ספק אחת העבודות שמאפשרות לך לשלב חיי משפחה בקלות, בלי להתפשר על הזמן הפנוי שלך".

תאיר חן: "טיפול יחיד של עיצוב גבות לוקח לך פחות משעה ואת מקבלת עליו 1,500-3,000 שקל, זה הכי רווחי שיש"

ומה אם אין לי מושג בגבות, בטח אני אצטרך להתאמן על זה שנים עד שאני אתחיל לעבוד, לא?

"אז הנה החלק הכי מדהים: אפשר ללמוד מיקרו-פיגמנטציה בקלות ולהתמחות בזה ממש מהר! כמה מהר? בקורסים שאני מעבירה, תוך 8 מפגשים את הופכת לאמנית מיקרו-פיגמנטציה מומחית, עם ניסיון ותיק עבודות וכבר יכולה לעזור לאנשים להשיג את הגבות המושלמות שיגרמו להם להרגיש טוב עם עצמם.

אני רואה שאת מופתעת ואני אסביר לך איך זה קורה כל כך מהר: להבדיל מקורסי עיצוב גבות אחרים שמאפשרים לך התנסות רק על מודליסטית אחת או שתיים (כלומר, אנשים ממשיים שמתנסים עליהם בטכניקות עיצוב הגבות שנלמדו), בקורס שלי את מתנסה על לא פחות מ-6 מודליסטיות! 

כלומר, הפרקטיקה לא נעשית על רגל אחת רק כדי 'לצאת ידי חובה'. מייד אחרי הקורס את יכולה להתחיל לעבוד, כי כבר ביצעת עיצוב גבות על נשים אמיתיות ויש לך אפילו תיק עבודות משלך.

אגב, הרבה בנות שכבר עובדות בעולם היופי יכולות ללמוד עיצוב גבות כדי לשכלל את היכולות שלהן. למשל למדה אצלי בת 20 שפתחה מכון ציפורניים קטן אבל ראתה שהיא נלחמת על כל לקוח, ובכלל לעשות לק ג'ל 7 פעמים ביום לא באמת מעניין אותה. אחרי הקורס אצלי היא הפכה אמנית גבות, הגדילה את קהל הלקוחות שלה ומרוויחה פי 3 יותר בפחות זמן, לא שווה?"

זה נשמע טוב, אבל אף פעם לא יצא לי ממש לעצב גבות למישהי, איך אדע שזה בכלל מתאים לי?

"אז בואי אסביר לך בדיוק: קודם כל, חשוב להבין שכמו שמי שלא אוהבת ילדים לא תלך להיות מורה ומי שלא אוהבת מחשבים לא תלך להיי-טק, ככה גם מי שלא אוהבת טיפוח ויופי – לא תהיה אמנית מיקרו-פיגמנטציה. עם זאת, ממש לא צריך ניסיון בעבודה בעולם היופי, והרבה בנות שהגיעו בלי שום ניסיון היישר אחרי צבא או שירות לאומי, נכנסו לתחום בקלות, הפכו להיות עצמאיות וסיגלו לעצמן קו ייחודי בעיצוב גבות.

דבר נוסף: מכיוון שהביקוש גדול ויהיו לך לקוחות כל הזמן שגם יהפכו לקבועים, כדאי שתאהבי לעבוד עם אנשים. להיות אמנית מיקרו-פיגמנטציה אומר גם קצת להיות פסיכולוגית, להקשיב ללקוחות, להיות החיזוק לביטחון העצמי שלהם ולגרום להם לחייך כשהם יוצאים מהקליניקה שלך.

אבל מעבר לזה, אולי תופתעי לשמוע שאין שום דרישות מיוחדות! את לא צריכה לבוא עם ניסיון מתחום הגבות או האיפור הקבוע, את לא צריכה שום רקע באומנות או בציור, העבודה היא לפי שבלונות וטכניקות מקצועיות קבועות. באמת שמדובר פה רק בלימוד מקצועי שברגע שעברת אותו, זהו, את יכולה לעבוד!"

תאיר חן: "לעבוד בעולם היופי זה אומר עבודה עצמאית, גמישה, בשליטה המלאה ובנוחות שלך!"

תאיר תגידי את האמת, באמת הגיוני שבלי ניסיון אני הופכת לאמנית גבות תוך 8 מפגשים בלבד?!

"מפתיע, הא? אבל זאת האמת. את המתלמדות שלי אני מכשירה תוך 30 יום בקורס ממוקד שמקיף הכל, וכבר אחרי חודש את יכולה להתחיל לעבוד על לקוחות ולהרוויח אלפי שקלים על כל טיפול. 

כמו עם עניין המודליסטיות, אני מאמינה בכמה שיותר התנסות ולכן מקפידה על כיתות לימוד קטנות יותר שיהיה אפשר בהן לשאול יותר שאלות ולקבל מענה מקצועי מיידי ומקיף, רק ככה מקבלים ביטחון בעבודה".

ומה יקרה אם אני לא אצליח, נגיד עברתי את הקורס אבל אני לא מוצאת לקוחות או מתקשה בעבודה?

"אין דבר כזה! אני איתך לאורך כל הדרך, מחזיקה לך את היד ותומכת בך. מעבר לזה, במהלך הקורס את לא רק לומדת איך להיות אמנית מיקרו-פיגמנטציה, אלא מכירה הלכה למעשה איך להפוך להיות עצמאית ומצליחה בתחום. איך זה מתבטא? במהלך הקורס את כבר בונה תיק עבודות, מקבלת טיפים איך להפוך בנות מתעניינות ללקוחות קבועות שלך, איך לצלם את עיצובי הגבות שלך ואיך להתנהל כעצמאית עם עסק קטן.

בהקשר הזה חשוב לי להדגיש שאחד הדברים הכי ייחודיים אצלי הוא הליווי שאני מספקת למתלמדות שלי גם אחרי הקורס. אין אצלי כזה דבר לשלם על קורס וביי, באמת חשוב לי שכל אחד יצליח, יגשים את עצמו בעבודה מספקת שעושה לו טוב. הקורס הממוקד הופך אותנו למשפחה קטנה ואני בקשר עם כל המתלמדות שלי, מלווה אותן בטיפולים הראשונים ותמיד שם כדי לתת ייעוץ והכוונה. אין דבר כזה להישאר לבד בשטח.

שתביני שהייתה אצלי בחורה בת 23 שכבר למדה בבית ספר מוכר אבל למרות הקורס והכסף שהיא שמה עליו, היא לא הרגישה עדיין ביטחון לבוא ולעבוד על לקוחות… ולמה? כי הייתה כיתה גדולה והיא עשתה טיפולי מיקרו-פיגמנטציה יותר בתיאוריה מאשר בפרקטיקה. אחרי שבועיים איתי היא כבר עשתה איפור קבוע בביטחון עם תוצאות מהממות, הלקוחות שלה עפות עליה והיא בעננים. פשוט כי נתתי לה דחיפה וביטחון".

תאיר חן: "בקורס שאני מעבירה, תוך 30 יום יש לך את כל הידע התיאורטי והמעשי באומנות גבות!"

זה ממש מקסים! אז מה אני צריכה לעשות כדי להפוך להיות אמנית גבות בקורס שאת מלמדת?

"זה ממש פשוט, צריך ליצור איתי קשר כדי לקבל את כל הפרטים לגבי הקורס, כולל סילבוס, תאריכים ומחיר

אגב, הקורס לעיצוב גבות במיקרו-פיגמנטציה הוא הרבה יותר מקורס מקצועי. זאת קהילה ומקום בטוח להתפתח בו, כמובן עם הדרכה צמודה ועם טכניקות ייחודיות של עיצוב גבות בכל הסגנונות. 

מעבר לכל היתרונות המדהימים של התחום הזה, מה שגרם לי להישאר בו שנים ולרצות לפתוח את העולם עבור צעירות נוספות, הוא תחושת הסיפוק האדירה שאני קמה איתה כל יום בבוקר כשאני הולכת לעבודה: אני יודעת שאני עוזרת לאנשים לאהוב את עצמם וזה שווה הכל!"

כדי לקבל מידע נוסף על הקורס המקצועי לעיצוב גבות ב8 מפגשים בהדרכתה של תאיר חן, השאירי פרטים בטופס:

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »