בריאות

בלי לפחד יותר מכאב, כוויות או צמיחה מוגברת של שיער - שיטת S.P.L להסרת שיער פנים עם 95% הצלחה

מה לא היינו עושות עבור עור חלק ונקי משיער? אבל זאת בדיוק הבעיה: הדרכים הקיימות היום להסרת שיער מהפנים, כמו שעווה, פינצטה, לייזר ואפילו אפילציה – הן מתישות, כואבות, גורמות לצמיחה מוגברת, וחלקן אף מותירות סימני כוויה ופיגמנטציה. יצאנו לחקור את טכנולוגיית האור החדשנית שלפי השמועות מסירה שיער מהפנים ב-95% הצלחה לעור פנים נקי משיער ל-5 חודשים ויותר, המסקנות בכתבה

מור משרקי  28.7.21 // 09:15

"נמאס להסתיר, להתבייש, להרגיש רע רק כי אני צריכה לאסוף את השיער!" מתלוננת אדווה (20), "כל הצבא הייתי צריכה לקום שעה לפני כדי לאפר את הפרצוף ועדיין השערות בלטו. לא עזר שעשיתי לייזר בכל הגוף זה רק עודד את הצמיחה ההורמונלית בפנים, ואז הייתי צריכה להסתובב עם פק"ל של פינצטה ושעווה לכל מקום. אני רוצה לטוס לטיול הגדול אחרי השחרור, איך אני אסתדר שם מבחינת הסרת שיער?! סיוט…"

אדווה היא לא היחידה. מאות אלפי צעירות בישראל מתמודדות עם שיער פנים בולט ומציק באזור הסנטר, הלחיים והפאות, השפם והגבות. זה מביא לא רק לחוסר ביטחון ואי נעימות רבה מול אנשים, אלא גם להתעסקות תמידית בהסתרת השיער או בהסרתו – מה שבעצמו עלול לגרום לאי נוחות ואף לבעיות עור כמו גירויים שונים, צמיחת שיער מוגברת ואף כוויות ונזקי פיגמנטציה (כתמים כהים על העור).

"להבדיל משיער גוף, שיער פנים הוא הרבה יותר טריקי, בין היתר בשל האזור הרגיש וגם ההשפעה של זקיקי שיער הורמונליים שצומחים יותר מהר וקשה להיפטר מהם באמת," מספרת סיגל פרי-לוין, קוסמטיקאית מומחית עם ניסיון של 15 שנה והתמחות בשיער עור הפנים.

"אפשר להמשיל את זה לעץ," מסבירה סיגל, "רוב הדרכים היום להסרת שיער יכולים לקצץ את הענפים, אבל לא לכרות את הגזע מהשורש. פינצטה, שעווה, לייזר ואפילציה יורידו זמנית את השיער, (ולצערנו עם סכנה לכוויות ונזקי פיגמנטציה), אבל עצם הפעולה שלהם עלולה 'לעורר' זקיקי שיער הורמונליים תת-עוריים, לחדש את צמיחת השיער ולפעמים אפילו לגרום לצמיחה מוגברת גרועה יותר מהמקור!"

בתמונה: סיגל פרי-לוין בטיפול עם טכנולוגיית האור הייחודית להסרת שיער מהפנים.

מה את אומרת פה סיגל, כל ניסיון להסרת שיער מהפנים יכול בעצם להחמיר את הבעיה?!

"נכון, וזה סיכון שלפעמים בנות פשוט לא מוכנות לקחת, למרות שהן ממש לא משלימות עם המראה שלהן. אפשר להבין את זה! התחושה התמידית הזאת שצריך להסתיר את השיער על הפנים, שצריך לאפר אותו או לחמצן ולהבהיר אותו ולמרות כל העבודה זה עדיין בולט לעין. 

הבושה, חוסר הביטחון, ההרגשה שכולם מסתכלים על זה ושופטים אותך, כאילו את לא מטפחת את עצמך או לא-נשית. זה לא מפסיק להטריד ומנהל את החרדות שלך בכל מקום, ויותר כשאת עם אנשים. זה יותר מדי להתמודד איתו!

אם זאת צעירה בת 17 שרוצה להרשים חברות וחתיכים וכל פיפס קטן יוריד לה את הביטחון לרצפה. או חיילת שחייבת לפי צה"ל לאסוף את השיער ומצויה באי-נוחות תמידית מהפנים החשופות עם השיער הבולט. או בת 40 שיש לה פגישות וחייבת להיראות רשמית אבל תהיה נבוכה כמו מתבגרת מול אנשים חשובים. 

זה תמיד מציק, זה תמיד מפריע. גם אם לא באמת רואים את השיער, את תרגישי שזה בולט ומראש תתרחקי מאנשים, תמנעי מעצמך מסגרות חברתיות ואת הנוחות והחירות האמיתית שלך. לא חבל?!"

אז מה עושים? אני ממש רוצה להוריד את השיער מהפנים אבל פוחדת מהסיכונים וההשלכות…

"וטוב שכך. יש בנות שמוכנות להוריד שיער מהפנים בכל מחיר, למרות הסיכונים! פינצטה שוברת את השיערה ולא מוציאה אותה מהשורש, אז היא לא באמת עוזרת. גם שעווה צריך לתחזק מדי כמה ימים והיא לא מספיק אפקטיבית ועלולה לגרום לכוויות.

בתחום הסרת השיער לטווח ארוך יש לייזר ואפילציה. לייזר זאת ממש טעות לעשות בעור הפנים! הוא מעורר זקיקי שיער רדומים מתחת לעור וגורם לצמיחת יתר, ממש צרה צרורה. אפילציה אמנם יותר מדויקת ואפשר להשתמש בה על הפנים, אבל היא חזקה ומאסיבית, כואבת מאוד ועלולה לגרום לנזקי פיגמנטציה.

עם המצוקה הזאת התמודדתי במשך 12 שנים כקוסמטיקאית, כשעם כל המקצועיות שלי אני רואה שבנות עדיין לא משיגות את התוצאות המושלמות שמגיעות להן. אבל אז, לפני 3 שנים, הגעתי לפריצת דרך אחרי שנים של מחקר וניסיונות.

ככה מצאתי את הטכנולוגיה שסיפקה את הסרת השיער הטובה ביותר מהפנים, כמעט ללא כאב, עם פגיעה מדויקת בשורש, בלי סכנה לעור ולפיגמנטציה וכמובן בלי לעורר זקיקי שיער רדומים – כך שהפנים חלקות ל-5 חודשים בממוצע ויותר!"

וואלה! טוב אז השארת אותי מספיק במתח, איזו טכנולוגיה גילית שיכולה להגיע לתוצאות כאלה?!

"עכשיו אנחנו מגיעות לתכל'ס! מדובר בטכנולוגיה ייחודית שנקראית S.P.L והיא בעצם קרן אור, לא לייזר, שיודעת לאתר זקיקי שיער הורמונליים ולהסיר את שורש השערה בלי פגיעה בעור. זה נותן אפקטיביות גבוהה לכל טיפול והעור נשאר חלק במשך 5 חודשים בממוצע ויותר – בלי מלחמות התשה, בלי שערות קשות, בלי סיכונים לנזקים. פשוט החלשה של השערה עד לנשירה שלה.

אני עובדת עם הטכנולוגיה המדהימה הזאת כבר 3 שנים והצלחתי להגיע לאורך הגל המדויק כמו חוד יהלום שחודר בדיוק עד שורש הזקיק ומנטרל אותו לחלוטין. ניגוב של מגבון והשערה יורדת מהפנים ומשאירה עור חלק ועדין, כמו קסם!

בפועל זה נראה כמו ידית כזאת שעוברת על העור בלי לגעת בו, כשהידית עצמה היא ידית קירור מה שגם מנטרל את חום הפעולה על העור ולכן כמעט ולא כואב. יש בנות שרואות את הידית וישר חושבות שזה לייזר, אבל טיפול ניסיון אחד והן מבינות את ההבדל – קרן האור הרבה יותר מדויקת מהלייזר ולא פוגעת בעור!

הטכנולוגיה המדהימה הזאת פותרת בעצם את המועקה וחוסר היעילות של הטיפולים השבועיים בפינצטה, חוט או שעווה, וגם פותרת את האפקטיביות הנמוכה, הנזקים והכאב שיכולים לגרום לייזר ואפילציה.

זה כמובן תהליך, לא רואים תוצאה מושלמת תוך טיפול אחד, אבל תוך מספר טיפולים העור הופך חלק לחלוטין, ועד 20 טיפולים השיער כבר מפסיק לצמוח – כי הזקיק נפגע בצורה משמעותית וכבר אין בו מספיק משאבים והזנה להתקיים. כבר מהשבוע השני העור חלק ורך יותר. זה פתרון מדהים של 95% הצלחה!"

בתמונה: לפני ואחרי טיפול הסרת שיער פנים בטכנולוגיית S.P.L במכון הקוסמטיקה של סיגל פרי-לוין.

מדהים, אבל אם הטכנולוגיה כל כך חזקה שהיא כזו אפקטיבית, איך לא נגרמים נזקי פיגמנטציה?

"שאלה טובה. בעקרון כתמי פיגמנטציה עלולים להופיע בכל התעסקות מאסיבית עם העור, אבל אפשר להימנע מזה ב-2 דרכים: הראשונה, אופן הסרת השיער. קוסמטיקאית מורשית בעלת תעודה שעברה הכשרה והתמחות בשיער פנים, תדע להשתמש באורך גל מדויק שיביא לתוצאות מיטביות ולא יפגע בעור. 

בהקשר הזה גם תמיד כדאי לבדוק המלצות על הקוסמטיקאית, לראות שהיא עבדה מספיק שנים עם הטכנולוגיה של S.P.L ושיש בנות שמגיעות אליה ומרוצות פעם אחר פעם.

הדרך השניה להימנע מנזקי פיגמנטציה, היא למרוח על עור הפנים מייד לאחר הטיפול קרם מיוחד שמדכא את המלנין שהוא הפיגמנט שצובע את העור שלנו. הקרם מרגיע ונעים ומעכב את ייצור המלנין, כך שהעור נשאר בצבעו הטבעי ולא מתכהה. כמובן שדרך הטיפול המשולבת מביאה את התוצאות הטובות ביותר".

ומה לגבי כוויות, הרי העור מאוד רגיש אחרי הסרת השיער, זה לא יכול לגרום לו להיפגע?

"בעקרון לא, אבל גם כאן באה לידי ביטוי המקצועיות של מכון הקוסמטיקה שבו את עושה את הטיפול. אצלנו אנחנו אחראיות לבדוק את העור שלך מטיפול לטיפול, לראות שהוא לא שזוף ולהדריך אותך בדיוק מה לעשות כדי להימנע מכוויות.

צריך להיזהר נניח לא לשטוף את הפנים במשך כמה שעות וגם לשמור על העור מוגן במקדמי הגנה שונים מפני השמש. ברגע שאת עוברת אצלנו טיפול, את מקבלת ישירות את כל המידע וההנחיות מה לעשות ומה לא לעשות, כדי להביא לתוצאות הסרת שיער מושלמות בלי לפגוע בעור בכלל".

עדות של לקוחה של סיגל פרי-לוין שסבלה משיער פנים והיום עור הפנים שלה חלק.

יופי. אגב, אם אני מכירה קוסמטיקאית שמסירה שיער גוף בטכנולוגיה הזאת, אני יכולה לבוא אליה שתסיר לי שיער מהפנים?

"לצערי לא וזאת טעות נפוצה. גם קוסמטיקאית שהתמקצעה במיוחד על הידית בטכנולוגיית ה-S.P.L, כל עוד היא לא התמקצעה ספציפית לעור הפנים – היא לא תדע לעבוד עם הידית בצורה הנכונה בפנים.

בגלל זה הדגשתי את העובדה שאני כבר 3 שנים מטפלת בטכנולוגיה הזאת בעור הפנים. הניסיון והמומחיות שלי הובילו אותי למצוא את אורך הגל המיטבי שבו הפגיעה בשורש השיער תהיה מקסימלית, בלי לעורר שום זקיקי שיער הורמונליים רדומים או להביא לנזק כלשהו בעור. 

זה משהו שרוכשים עם ניסיון, עם מקצועיות, עם הכשרה מיוחדת ובעיקר עם מחקר ארוך בתחום עור הפנים והסרת שיער מהפנים. לא כל קוסמטיקאית תדע להגיע לתוצאות כאלה וחשוב להבין את זה. בסופו של דבר, את צריכה את המקצועיות הספציפית הגבוהה ביותר כדי להבטיח שהפנים שלך יהיו באמת חלקות, ללא פגם, בלי שום נזק ולאורך זמן!"

עדות של לקוחה של סיגל פרי-לוין שסבלה משיער פנים והיום עור הפנים שלה חלק.

צודקת לגמרי! יאללה אני רוצה להיפטר כבר מהשיער של הפנים, מה אני צריכה לעשות?

"בשלב הראשון את קובעת אצלנו אבחון ראשוני, שם נבדוק את גוון העור שלך, את אורך הזקיק ואת חוזק השערה – כדי לחשב את אורך הגל המדויק שיהיה צריך כדי להגיע עד השורש ולספק הסרת שיער מקסימלית בלי לפגוע בשום שכבת עור.

בשלב השני נקבע סדרת טיפולים מדי שבוע או שבועיים לפי התוצאה הרצויה. לפעמים אפילו מספר טיפולים בודדים כבר מביאים לעור חלק, אבל אם תרצי ממש להיפטר מהשיער לנצח, תצטרכי גם להגיע מדי פעם לטיפולי חיזוק קצרצרים.

בסופו של דבר את מקבלת לא רק את המראה החיצוני שגורם לך להרגיש הכי טוב שיש עם עצמך, אלא גם את החירות האמיתית לא להתעסק בשיער הפנים יותר לעולם, להיות נינוחה תמיד, מלאת ביטחון, נשית ורכה ופשוט ליהנות מהחיים שלך מחדש!"

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »