תרבות

תוכן מקודם

ה"רולס-רויס" של כרטיסי הביקור: כרטיס דיגיטלי חכם אוסף לך פניות חמות מאנשים רגע לפני שהם שולפים את האשראי כדי לקנות ממך (וכל זה על אוטומט)

בעולם שבו כרטיסי ביקור מנייר הפכו מיותרים, כרטיסי ביקור דיגיטליים צצו כמו פטריות אחרי הגשם ואפשרו לבעלי עסקים להיות נוכחים 24/7 ברשת. אבל איך אפשר להישאר חדשניים בשוק שתמיד מתחדש ולבלוט יותר מהמתחרים? הכירו את ה'מיני סייט': כרטיס דיגיטלי חכם עם אוטומציה שתאסוף לכם פניות כדי שלא תפספסו אף לקוח. כל הפרטים בכתבה 

מור משרקי  28.09.20 // 16:00

"המטרה היום של בעלי עסקים היא להבטיח חשיפה מעל כל המתחרים, להשיג המון לקוחות ולייצר בוכטות של כסף." ככה מספר לנו שלומי מדמון שעומד בראש חברת מיתוג דיגיטלי לעסקים. 

"כשאתה בונה אתר, אתה צריך לשפוך כסף על הבניה שלו ולשלם כל חודש כדי להגיע לדף הראשון בגוגל, וגם זה לוקח זמן ולא תמיד מצליח… בגוגל תמיד יש לך תחרות עם עסקים נוספים. מה שאומר שגם אחרי כל המאמצים לא השגת כלום. הלקוח הפוטנציאלי שלך לא יודע על העסק שלך שום דבר. אתה לא משיג את החשיפה שמביאה לך לקוחות ועדיין ממשיך לרדוף אחריהם בטלפון."

מדמון מסביר לנו שלמרות מה שכולם חושבים, הפתרון הישן של אתר אינטרנט או כרטיס ביקור דיגיטלי פשוט לא נותן תוצאות. לדבריו, צריך לשלב פתרונות חדשניים ואוטומציה שיחשפו את העסק הרבה יותר, בלי לעבוד קשה ובלי להתפשר על מיתוג של מיליון דולר, כמו מרצדס בכביש שנוסעים בו רק פיאט פונטו.

אבל רגע, תעשה לי סדר קודם כל, מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי ובין אתר אינטרנט?

"אה… זה משהו אחר לגמרי. באתר אינטרנט בדרך כלל יש כמה עמודי תוכן, בנוסף לפרטי התקשרות וגלריית תמונות של העסק. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד תוכן א-ח-ד הרבה יותר מתומצת, ממוקד וחד כמו לייזר. בניגוד לאתר שאפשר מהר מאוד ללכת לאיבוד מרוב תוכן, פה זה חד והגולש מקבל בול רק מה שהוא צריך לדעת בלי ללכת סחור-סחור."

"כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עמוד תוכן ממוקד וחד כמו לייזר, באתר אינטרנט אתה נאבד מרוב תוכן." שלומי מדמון.

אני לא מבין… נשמע שכרטיס דיגיטלי עושה אחלה עבודה, מה הבעיה עם זה?

"אז זהו, פעם כרטיס ביקור דיגיטלי פשוט היה מספיק, היום זה כבר לא ממש עובד. הרי אם הכרטיס שלך זהה לעוד 5,000 בתי עסק באזור שלך שעושים בדיוק מה שאתה עושה, אז זה כאילו אין לך כלום! ובמקרה כזה, אתה לא נותן שום סיבה ללקוח ללכת דווקא אליך… בדיוק בגלל זה יש פתרונות חדשים שהגיע הזמן שאנשים יכירו."

אבל מה לעשות שיש מתחרים… זה מה יש, לא?

"אז זהו, שלא! אתה תופתע כמה בקלות עסק יכול להבדיל את עצמו משאר התחרות. קודם כל, אני חייב לומר לך שאני לא אוהב את הביטוי 'כרטיס ביקור דיגיטלי', בעיני הוא עושה עוול למוצר שאני מספק לעסקים, מה שאני קורא לו 'מיני סייט'.

מה זה מיני סייט? זה ממש דומה לכרטיס ביקור דיגיטלי, רק שפה יש לך אוטומציה שאוספת לך את הלקוחות בלי שאתה מתאמץ. אתה מבין את החידוש? במקום הכרטיס הישן שרק מפרסם אותך באינטרנט, הכרטיס החכם יודע לאסוף לך פניות ולהשאיר אותם במרחק לחיצה. אבל עזוב אוטומציות מסובכות, הכרטיס החדש נראה מיליון דולר, מוכן להתערב איתך שלא ראית משהו כזה בעבר, כי הכרטיס החכם הוא תלת מימדי!"

מה זאת אומרת כרטיס תלת-מימדי, אם זה של עסק קונדיטוריה אז המאפינס קופצים מתוך הטלפון?!

"לא, לא בדיוק… אני אסביר. עמודי אינטרנט רגילים הרי נגללים למעלה ולמטה ומספקים את התוכן והמידע לגולש ככל שהוא גולל את העמוד. זה אולי יפתיע אותך לשמוע, אבל 60% מהאנשים שמגיעים לכרטיס ביקור דיגיטלי, עוזבים אותו בלי שהם בכלל ראו את התוכן או התמונות, ובנייד זה לפעמים ממש כמה שורות ראשונות!

כרטיס ביקור תלת-מימדי לעומת זאת, הוא בלי גלילה בכלל: כל התוכן והמידע שישווקו הכי טוב את העסק שלך נמצאים מול הפרצוף של הגולש והוא יכול לדלג ביניהם בתנועת החלקה הצידה, תנועה שהיא פשוטה יותר עבור האצבע וגם מהנה יותר עבור הגולש."

בתור בעל עסק אתה חייב לזכור שהלקוח לא מעוניין ב-90% ממה שאתה רוצה לספר לו על העסק שלך, אותו מעניין רק התכל'ס – וזה מה שצריך להופיע בכרטיס דיגיטלי, הגרעין של מה שאתה כעסק יכול להציע לו."

"כל התוכן שישווק את העסק שלך הכי טוב, מול הפרצוף של הגולש ובתנועת החלקה הצידה." שלומי מדמון.

וואלה, נשמע מעניין... אז ה"מיני סייט" זה בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי שמוצג כתלת-מימדי?

"תקשיב, להגיד שמיני סייט הוא רק כרטיס בתלת מימד, זה כמו להגיד שגלידה זה רק מנת סוכר. התלת מימד זה הדובדבן שבקצפת, אבל יש משהו אחר לגמרי שיכול להקפיץ מכירות בעשרות אחוזים על טייס חצי אוטומטי."

מה? להקפיץ מכירות בעשרות אחוזים ועוד על אוטומט?? סקרנת...

"מעניין, אה?? לא רוצה לסבך אותך, אבל בגדול ה'מיני סייט' מגיע עם אפליקציה שמתממשקת ישירות לוואסטאפ ולאנשי הקשר שלך, ובעצם מאפשרת לך (או לכל בעל עסק) לשלוט בצורה טובה יותר בלקוחות שלא הצלחת להשיג בדרכים אחרות. אתה מבין מה אני אומר לך? כל הקטע הזה שצריך לשלוח הצעת מחיר ואז שוכחים מרוב הבלאגן או שורפים על זה זמן יקר – אין את זה יותר!

זה קורה בשתי דרכים: בדרך הראשונה, אתה יכול לשתף את ה'מיני סייט' שלך דרך כל הקבוצות הרלוונטיות לעסק שלך בוואטסאפ, בפעולה אקטיבית של שיווק. בצורה כזאת ה'מיני סייט' נגיש ללקוח מהטלפון בלי שהוא יצטרך לחפש את העסק שלך בגוגל, שם הוא יכול למצוא את המתחרים שלך ולפנות בסוף אליהם ולא אליך.

בדרך השנייה, האפליקציה שולחת באופן אוטומטי את ה'מיני סייט' שלך לכל לקוח שדיברת איתו בטלפון (על אוטומט), ובמיוחד ללקוחות שהתקשרת אליהם אבל הם לא ענו. ככה יכולים להגיע אליך גם בלי לחזור אליך טלפונית, ואתה לא תצטרך לרדוף אחריהם בשיחות. אתה מבין כמה זמן זה חוסך?? כל לקוח שהטלפון שלך 'פספס', האפליקציה שומרת לך ושולחת לו את ה'מיני סייט' בוואטסאפ כדי שהוא לא יפספס אותך. וזה חביבי, מביא עוד כסף לקופה."

אז בעצם אתה אומר שלא צריך יותר את כל הקטע הזה של פתקים שהולכים לאיבוד...

"בדיוק! אתה יודע כמה זה משגע אנשים כל היום לרדוף אחרי תזכורות ופתקים?? אי אפשר לנהל ככה עסק! דמיין את הסיטואציה הבאה בשביל הלקוח שלך…

תחשוב שהוא תקוע באמצע יום עבודה עם מיליון ואחת משימות על הראש, בזמן שאתה מתקשר אליו ומתחיל למכור לו משהו כשאין לו זמן או סבלנות אליך. יש מצב שהוא היה יכול להיות לקוח מעולה בשבילך, אבל מה לעשות שתפסת אותו בטיימינג הכי עקום שיש…

ומה קורה אחרי שהוא מנתק לך ואומר 'אני צריך לחשוב על זה'? 2 דקות אחר כך הוא כבר לא יזכור מי אתה, איך קוראים לך, מה ההצעה שלך או איך מגיעים אליך. זה מה שקורה ללקוחות כל יום על ימין ועל שמאל, וככה כסף נזרק לפח. אבל, אם יש לך 'מיני סייט', בשנייה שהשיחה תסתיים, חברנו הלקוח מקבל ישירות לוואטסאפ קישור של הכרטיס הדיגיטלי שלך. אין מצב שהוא ישכח אותך ככה. אתה יודע איך זה, אם אתה רואה שקיבלת הודעה בוואטסאפ אתה מרגיש שאתה חייב לפתוח. בצורה כזאת, אפילו אם השיחה לא הלכה על הצד הטוב ביותר והלקוח עדיין לא סגור על עצמו, לפחות הוא למצוא אותך במרחק לחיצת כפתור."

נשמע מעולה. אוקיי, אז הבנתי איך הוא יכול למצוא אותי, אבל איך זה עובד הפוך אם אני מחפש אותו?

"אז חכה, יש עוד קטע מגניב: כל אדם שמקבל את הכרטיס באוטומט ישירות לוואטסאפ, לא רק שהוא קיבל את זה באוטומט, אלא המערכת יודעת לשמור לך את הפנייה הזאת במאגר מיוחד שמרכז את אנשי הקשר שלך. אתה מבין מה זה?? בלי לעשות כלום, על אוטומט, נבנה לך פה מאגר לקוחות מטורף."

נניח בא לך פתאום לשלוח איזה מבצע או לספר על שירות חדש? בום. לחיצת כפתור למאגר שלך וקיבלו פתאום את המידע הזה אלפי צרכנים רעבים שרק מחכים עם האשראי בחוץ."

תקשיב, זה נשמע מבטיח. אבל נגיד ולקוח לא ענה לי, אז מה עושים??

"הסר דאגה מליבך. גם בשיחה שלא נענתה, הכרטיס החכם שולח ללקוח את הקישור ל'מיני סייט' דרך הוואטסאפ. לא משנה מה קורה וכמה הלקוח שלך עסוק, אתה תגיע אליו על אפו ועל חמתו. חוץ מזה, היום נהוג לדבר עם אנשים בוואטסאפ, זה הפך להיות כלי המכירות מספר 1 של העסקים בישראל.

ככה אתה גם חוסך על עובד שאוסף לך פניות מלקוחות פוטנציאליים או רודף אחריהם בטלפון, וגם מקבל כרטיס ביקור דיגיטלי שנראה מיליון דולר ומבשל את הקהל שלך לקנות דווקא ממך."

שמע, זה הכל טוב ויפה. אבל ת'כלס, איך זה עובד?

"בוא ניקח דוגמא: ללאה יש קליניקה שכונתית קטנה של קוסמטיקה. היא מטפלת בשכנה אחת, השכנה מספרת עליה לגיסתה, הגיסה לבייביסטרית, הבייביסטרית לחברה, החברה לאחותה וככה יש ללאה עוד 4 לקוחות חדשות, נכון? זה מסוג הדברים שעוברים מפה לאוזן. אבל 4 לקוחות זה לא מספיק, לאה לא סוגרת את החודש מ-4 טיפולים של 80 שקל לטיפול. 

אבל – ברגע שללאה יהיה 'מיני סייט', הלקוחות שלה יוכלו להפיץ את העסק שלה בשבילה פי 10 ויותר. מספיק שהיא מטפלת בשכנה אחת, והשכנה הזאת יכולה להמליץ על לאה הקוסמטיקאית בקבוצות הוואטסאפ שלה, נניח קבוצה של 'אמהות בגן שרה' או 'שיתוף מתכונים בין חברות', כל קבוצה כזאת יש בה 20 נשים! ככה בשנייה, בלי שלאה עשתה שום דבר, יש לה פוטנציאל לקוחות של 40 ולא רק של 4. זה פי 10 יותר לקוחות וכמובן שזה יכול להיות גם הרבה יותר!

מעבר לזה, הכרטיס הרבה יותר מרשים מאשר לספר בעל פה. כשמישהי שומעת סתם על "קוסמטיקאית בשכונה שהיא ממש טובה" לעומת זה שהיא רואה כרטיס מעוצב, צבעוני, עם תמונות של הקליניקה שלה, יחד עם המלצה זה שווה זהב ומקפיץ לקוחות הרבה יותר. לאה מרוויחה פה פרסום בהיקף הרבה יותר רחב, בלי שהיא עושה כלום."

אם אפשר ככה להפוך לקוח אחד ל-10, זה באמת בשורה. ותגיד, למי זה מתאים?

"האמת? עוד לא מצאתי עסק שזה לא מתאים לו. היופי הוא שהמוצר שלנו מאוד גמיש, אנחנו מתאימים את עצמנו לכל בית עסק ולצרכים שלו. לדוגמה, יש לנו חברת אירועים שיש לה את הכרטיס ודרכו היא מציגה ללקוחות גנים ואולמות שונים שהיא מציעה ברחבי הארץ. מי שרוצה להתרשם מהשירותים לאירועים של העסק יכול לבחור בגן שמעניין אותו, לראות לגביו פרטים ותמונות, וגם לנווט את הדרך אליו באמצעות Waze, בלי לצאת בכלל מהכרטיס – הכל דרך אותו עמוד אינטרנט.

כל בית עסק שמתעסק בויז'ואל, יכול להציג בצורה מרשימה את התמונות שלו בכרטיס התלת-מימדי שלנו, וליצור מיתוג חזק ביותר למוצרים שלו. אנשים שמתעסקים בעיצוב ובנראות כמו קוסמטיקאיות, ספרים, אדריכלים, מעצבים שונים, הם צריכים להעיד על עצמם שהם שווים את המחיר שהם גובים, והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא ל-ה-ר-א-ו-ת את זה במקום רק לספר על זה."

"כדי להתרשם מהעסק שלך באמת, הלקוח צריך לראות את זה בעיניים וישר מהוואטסאפ." שלומי מדמון

אבל שלומי, בוא, היום שם המשחק זה פייסבוק ואינסטגרם. מה הכרטיס שלך נותן שאין שם?

"תראה, אין ויכוח שפייסבוק ואינסטגרם הם מלכי האינטרנט. אבל, להביא משם עבודה זה מלא כסף, ולא לכל אחד יש אלפי שקלים לזרוק על המדיה, לא לכל אחד זה משתלם. חוץ מזה תחשוב על בעלי עסקים שהקהל שלהם מבוגר יותר, נגיד 50 פלוס, פייסבוק ואינסטגרם פחות רלוונטיים, לכן וואטסאפ הוא הכי טוב, לכולם יש.

ויודע מה, גם קהל צעיר שנמצא בפייסבוק ואינסטגרם, כמעט בלתי אפשרי לתפוס את תשומת הלב שלהם שם. התחרות? מטורפת. יש יותר מדי הסחות דעת, יותר מדי התראות קופצות, העסק שלך יילך לאיבוד ביניהן יותר מהר ממה שאתה חושב, ושם – אתה עוד סתם אחד מבין כולם. אתה לא מיוחד." 

אבל לפחות בפייסבוק ואינסטגרם יש שליטה על התמונות ואפשר לעדכן תוכן אם אני רוצה...

"מה אתה רציני?? זה בדיוק ה-דבר שמייחד אותנו משאר כל הכרטיסים הישנים. כל בעל עסק שרוכש אצלנו 'מיני סייט' מקבל גם שם משתמש וסיסמה למערכת של האתר, והוא יכול לעדכן את האתר שלו מ-ת-י שבא לו ו-כ-מ-ה שבא לו. תמונות, פרטים אישיים כמו כתובת או מספר טלפון, מה שאתה רוצה ולא רוצה. אפילו לעדכן מבצעים או שירותים ומוצרים חדשים אפשר, מה שיעשה לך עוד כסף על הדרך. הכרטיס מאוד גמיש ונתון לשליטת בעל העסק."

ואם רוצים לחדש את העיצוב של הכרטיס החכם למי שאין לו מושג בזה כמוני? ​

"להכל יש פתרונות. אנחנו מחזיקים שורה של מעצבות כשרוניות שיכולות לעשות קסמים עם עיצובי גרפיקה דיגיטליים. כל בעל עסק שרוצה עיצוב ייחודי ממקצוענים אמיתיים, יוכל להיעזר בשירותים שלנו גם בהיבט הזה, ככה שאין מה לדאוג. בכלל, חשוב לי להגיד שאצלנו אנחנו לא רק משחררים לבעל עסק מוצר ואומרים לו להתראות. אצלנו יש לו בית לכל רעיון, מחשבה או פתרון שהוא צריך בתחום מיתוג היוקרה. 

רוצה להוסיף רכישות אונליין מתוך הכרטיס? אפשר. רוצה להוסיף עוד גלריית תמונות? אפשר. אנחנו אפילו בוחנים אופציות לשילוב אוטומציות מתקדמות. אנחנו תמיד בהתחדשות ובעשייה, פתוחים לרעיונות ומחפשים את הדבר הבא. בנוסף, יש אצלנו יחס אישי מהשורה הראשונה, הרבה מעבר למיתוג עסקי."

אהבתי. אז מה עושים הלאה, אם אני רוצה "מיני סייט" בשביל העסק שלי, מה צריך לעשות?

"קודם כל יוצרים אתנו קשר, אפשר לעשות את זה גם בטופס שבלינק המצורף. 

בשלב הראשוני אנחנו עושים שיחת היכרות, להבין מי העסק, מה המטרה שלו ואיזה מיתוג הוא רוצה להשיג לעצמו. בשלב הבא, בעל העסק מביא לנו את כל המידע שהוא רוצה שיופיע ב'מיני סייט' שלו, טקסטים ותמונות. בהמשך אנחנו נותנים למעצבות שלנו את השרביט והן הופכות את הכרטיס הדיגיטלי למיתוג יוקרתי בלעדי לעסק. 

כמובן שכל דגש שיש לעסק לשלב בכרטיס, אנחנו זורמים. ובשלב הסופי, בעל העסק מקבל שם משתמש וסיסמא והוא יכול לערוך את ה'מיני סייט' שלו איך שהוא רוצה, בכל זמן ומכל מקום."

רוצים לשמוע עוד פרטים על כרטיס הביקור החכם שייצור לכם מיתוג יוקרתי, עם אוטומציה חדשנית שתעשה לכם חיים קלים ותשמור לכם על כל הלידים במרחק נגיעה, היישר מהוואטסאפ? כנסו לקישור והשאירו פרטים כדי שנציג יחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות >>>

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »