עסקים

"תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" - תוכנית הליווי המהפכנית שיוצרת שגרירים לעסק שלך

במקום לבזבז על לידים קרים ויקרים שגונבים זמן יקר למרות הכנסות של 15,000 ש"ח צפונה, איזו שיטה מבטיחה ליצור לך תשתית אמיתית לעסק ולהפוך מתעניינים לשגרירים שמאוהבים במסר שלך ורק רוצים ממנו עוד? יצאנו לחקור את מהפכנית העסקים, שיר יערי, על ה"מולקולה" שמשנה את כל נוסחת הרווחיות בישראל

מור משרקי  02.01.22 // 19:00

"הייתי אבודה, שעות ארוכות מהזמן שלי היו הולכות לעזאזל", כך מספרת ליהיא (45) מטפלת זוגית, "היו מגיעים אליי לקוחות שרק שאבו ממני אנרגיה ולא באמת הניבו לי כסף וחוויה חיובית. מלא מהתקציב שלי היה מתבזבז על שיווק שלא מוכיח את עצמו – כשאני נשארת באמצע, בלי זמן, בלי כסף ועם המון תסכול!"

ליהיא היא רק אחת מעשרות אלפי בעלי עסקים בישראל שהכנסותיהם עולות על 15,000 ש"ח בחודש ועדיין לא מצאו את המנוחה והנחלה בעסק. לקוחות לא מתאימים, מוצרים זולים מדי, שירותים שגוזלים הרבה מדי ושיטות שיווק ישנות שלא מניבות תוצאות הן רק חלק מהבעיות שאיתן הם נאלצים להתמודד.

"מדובר בפוטנציאל אדיר שלא ממומש!" מכריזה שיר יערי, מהפכנית המלווה עסקים להצלחה שיווקית ואישית, "לאורך השנים הכרתי בעלי עסקים שהגיעו אליי לליווי עם לא פחות מזהב בידיים – ובתהליך של דיוק ואפיון עם כמה רעיונות גאוניים, הם הרימו את עצמם לגבהים שאפילו הם לא האמינו שקיימים!"

יערי, בתחום כבר יותר מ-10 שנים, התחילה בעולם ההשקות הדיגיטליות ויצרה למאות לקוחות מכירות של יותר מ-30 מיליון ש"ח. כיום היא מתמקדת בליווי עסקים ותיקים בתהליך מעמיק שבו בונים תוכניות פרימיום בשווי עשרות אלפי שקלים ומוצרים דיגיטליים שממקסמים את הרווח במינימום זמן. בעזרת שיטות השיווק שלה, מאות בעלי עסקים בישראל פרצו גבולות בלתי אפשריים והגיעו למחזורי הכנסות של 6 ספרות.

שיר יערי, מהפכנית בתחום המינוף הדיגיטלי לעסקים.

שיר, מנסיונך בתחום - מה משאיר בעלי עסקים חסרי זמן ומתוסכלים מול לידים קרים ויקרים?

"זאת שאלת השאלות, לא? אבל אחד הדברים ששמתי לב באופן אישי שמונעים מבעלי עסקים לממש את הפוטנציאל האדיר שלהם בעסק הוא קיבעון על שיטות מיושנות.

לדוגמה: כמעט כל עסק שלישי היום מושך לידים לרשימת התפוצה שלו על ידי מתן מדריך חינמי. הרעיון טוב ויפה, אבל התוצאה? פחות. אנשים אוהבים לקבל חינם, אבל אם הם לא 'מושקעים' ברעיון ובמסר שלך, המדריך הזה ישכב להם במייל בלי שהם פתחו אותו בכלל וככה גם שאר הודעות התפוצה שתשלח אליהם.

גם קמפיין שיווקי, זאת שיטה שכמעט כל בעל עסק נכווה ממנה מתישהו, ולמה? כי הקהל מתוחכם יותר, יש היום שפע של הצעות בכל פלטפורמה דיגיטלית וגם מי שהמודעה שלך תפסה אותו והחליט להשאיר פרטים, כנראה לא יהיה 'שלך' כבר מההתחלה, מה שאומר שתצטרך הרבה זמן וכסף כדי להפוך אותו ללקוח".

וואלה, אבל פרסום ממומן ורשימות תפוצה זה מה שכולם עושים, את רוצה להגיד שזה לא עובד?!

"גם השיטה הכי גאונית, יעילה ואפקטיבית לא תעבוד כשאין לך את התשתית הנכונה. בוא נפתח את זה רגע:  

נאמר שהעסק שלך מתפקד כמה שנים טובות, יש קהילה סביבו (גם אם לא מאוד פעילה), את מצליחה להכניס 10-15,000 ש"ח בחודש ואפילו יודעת להביא לקוחות – אבל הם לא מדויקים ככה שהמון מהזמן שלך נשרף על תהליכים שלא מניבים תוצאות.

זה אומר שאין לך זמן לגדול ולפעמים גם אין רצון לגדול. ההתעסקות עם לקוחות שלא מבינים את הערך שאת מביאה לעולם בעסק – פשוט שואבים ממך את כל האנרגיה כמו חור שחור, עד שלא כיף לך בכלל בעסק שלך! 

נכנסת לעסק כדי לעשות מה שאת אוהבת ואת מוצאת את עצמך שונאת כל רגע ורגע, למה שתרצי לגדול? ומשם ברור שגם לא תצליחי להביא אנשים שרוצים את השירות שלך ומוכנים לשלם עליו… אז יופי שבחרת בפרסום ממומן ורשימות תפוצה, אבל עם אנרגיות כאלה – זה לא יעבוד לך".

מבינה את זה לגמרי, אבל מה בעצם "הבשורה" שלדעתך יכולה לחדש את כל עולם השיווק של עסקים?

"המפתח פה הוא ליצור חיבור אמיתי עם האנשים שמתאימים לעסק שלך ויכולים לתת לך באותה מידה שהם מקבלים ממך. יש לך ערך מדהים, אחרת לא היית פותחת עסק, ובזכות זה אנשים צריכים לרצות לקנות ממך, בלי שאת תתחנני אליהם או תנסי 'לדוג' אותם בכל מיני שיטות שיווק מיושנות.

אני אתן לך דוגמה של יועצת השקעות שהגיעה אליי כשהעסק שלה קיים כבר 7 שנים. היא הייתה מצוינת, מיליון המלצות אבל לא הצליחה להתרומם, בקושי הגיעה ל-10,000 ש"ח בחודש. 

בתהליך איתה איתרתי את נקודות החולשה: היא מכרה מוצר מאוד זול, 300-500 ש"ח ועשתה שמיניות באוויר כדי למכור אותו, גם כשהוא בזבז לה הרבה אנרגיות. בנינו מערכת מוצרים חדשה עם חבילות הרבה יותר יקרות וכדי לשווק אותן – היא הסכימה לנסות שיטה שהיום כבר לא חדשה: אתגר.

זה אומר להזמין אנשים לכמה מפגשי לייב שבהם היא נתנה להם מידע פרקטי בתחום ייעוץ הההשקעות. אנשים התחברו אליה, ראו את הערך האמיתי שלה, התלהבו ובסוף היא הצליחה למכור פי 4 – בשבוע אחד היא הכניסה 55,000 ש"ח מלקוחות שבאמת אהבו אותה ואולי גם יחזרו בהמשך. זה היה מטורף.

זה היופי של אתגר: הוא ממצב אותך כמומחית, הוא יוצר בינך ובין לקוחות פוטנציאליים קשר אמיתי של חיבור ושל התחייבות, הוא מאוד אקטיבי – לא כמו פוסט בפייסבוק שאת לא יודעת מי ראה מי לא ואם זה בכלל אנשים שרלוונטיים אליך.

באתגר את נותנת טעימה מהערך שלך ובסופו של דבר מי שמשאיר לך פרטים זה בהכרח אנשים שיודעים מה הם מקבלים וגם רוצים אותו. יותר מזה, את בעצמך לומדת המון – מי האנשים שנכונים לך, עם מי את רוצה לעבוד, איך לדייק את המוצר שלך כדי למקסם כמה שיותר הכנסות ולהרוויח יותר כסף בפחות זמן, זה קסם!"

מכירה אתגרים, זה סתם לפתוח קבוצת וואטסאפ ולשלוח במייל סרטונים מוקלטים, מה הביג-דיל?

"אז קודם כל – ממש לא! הנה שוב נכנס העניין שאנשים לקחו שיטה מדהימה כמו אתגרים והפכו אותה לבנאלית ומיושנת. אני לא מדברת איתך על שליחת סרטונים לרשימת תפוצה. זה לא אתגר.

כשאני מלמדת עסקים איך לבנות אתגרים, אני מדברת על 'מישחוק', כלומר להכניס את האתגר לעולם של משחקים. זה יכול להיות דרך פרסים, תחרות, ניקוד על משימות. זה יוצר חוויה, התלהבות, אנשים נהנים ונדבקים באנרגיות שלך, זה כיף לכל הצדדים!"

ומה אם אין לי רעיון לאתגר כזה עם תחרות ופרסים? אולי התחום שלי לא מתאים לזה?

"אז קודם כל, בשביל זה אני והצוות שלי כאן – יש לנו מאגר בלתי נדלה של רעיונות ודברים יצירתיים שאפשר לעשות באתגר!

לדוגמה הרכבנו ליועצת שינה אתגר של 5 ימים לאמהות 'איך את מפריעה לילד שלך לישון' ושם לימדנו איך לצאת מהדעות הקדומות והספרים שרק מפריעים לילד לישון ולתת לו את מה שהוא באמת צריך.

הקמנו ליועץ עסקי את האתגר 'The Next Move' שבו הוא מלמד בעלי עסקים קטנים איך להתחיל למכור מומחיות במקום זמן, לבנות אסטרטגיית תוכן ולעשות שיחות מכירה.

השקנו עבור יועץ פיננסי למשפחה אתגר של 7 ימים איך להתחיל לצאת מהמינוס – כמות הנרשמים הייתה מטורפת וכך גם הסגירות בסוף השבוע.

עבור סטייליסטית בנינו אתגר לבעלות עסקים איך להתאים את הלבוש כדי לסגור עסקאות של מיליונים ואפילו אתגר למאמנת זוגיות 'איך להכניס אהבה לחייך תוך 5 ימים' שגם היה לו הצלחה מסחררת.

זה עולם אחר, אנשים מתלהבים מאתגר בטירוף ומקבלים מזה המון ערך. אני עצמי השקתי כמה אתגרים לשירות שלי ואני יכולה לספר שאתגר אחד הכניס לי רווח מטורף של 117,000 ש"ח – בשבוע!"

רווח של 117,000 ש"ח מאתגר אחד - שיר יערי.

זה נשמע מדהים אני חייבת להודות, אבל מה אם העסק שלי לא מתאים לשיטת השיווק של אתגר?

"אז קודם כל יש כל מיני שיטות ולכל אחד מתאים דבר שונה, לכן הליווי שלי עוסק קודם כל בדיוק הנישה שלך, אפיון קהל היעד ובניה חכמה של המוצרים שלך – ורק בהמשך מתאימים שיטת שיווק ייחודית.

בכלל, אי אפשר לרוץ נטו עם אתגרים, צריך לבנות אסטרטגיה שהיא 'ever green', כלומר שתעבוד לאורך זמן ותמקסם את הרווח שלך בלי תלות בזמן. 

זה מזכיר לי לקוחה שהייתה מלמדת איך לבנות הרצאות טובות וסוחפות. במשך 24 שנה היא בנתה עשרות מוצרים, חלקם פרונטליים, חלקם דיגיטליים, חלק מהשירותים הייתה עושה בעצמה, מאוד מבולגן ומפוזר. 

בתהליך משותף התמקדנו בשלושה מוצרים בלבד כשהעיקרי שבהם, 'מוצר פרימיום' היה תוכנית של שלושה חודשים ב-12,000 ש"ח. תוך חודש וחצי 9 תוכניות בסכום כולל של 108,000 ש"ח ושברה שיא של 24 שנים בהכנסות עכשיו היא גם מעלה את התוכנית ל-15,000 ש"ח והיד עוד נטויה…

זה גם חלק מהעניין, לאורך השנים גילית ש-50% מהעבודה בכלל לא קשורה ל'פרקטיקה הטכנית' של העסק, אפילו לא אם עושים אתגר או לא. יש משהו הרבה יותר עמוק בבסיס של כל עסק: הבנאדם שמאחוריו, מה שהוא מרגיש, מה שהוא חושב על עצמו ואיך שהוא תופס את העסק שלו".

מה זאת אומרת, למה שזה ישפיע עד כדי כך על העסק?

"כי המיינדסט שלנו, כלומר סט הערכים והאמונות שלנו, בעצם מוביל אותנו בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו, בטח ובטח שמדובר בעסק, בבייבי שלנו. 

הרבה לקוחות שהגיעו אליי באו עם המון אמונות שהגבילו אותם ומנעו מהם לפרוץ קדימה. זה השלב שבו הבנתי שצריך הרבה מעבר לטכניקה שיווקית ולתשתית עסקית, צריך ממש עבודה עצמית ותהליך אישי.

למדתי פסיכולוגיה ו-NLP וראיתי אצל בעלי העסקים שליוויתי ששחרור אמונות מגבילות הוא מה שעשה להם את הקפיצה הקוונטית בעסק. פתאום הם מגלים מה מפחיד אותם, מה מונע מהם להצליח וביחד אנחנו רואים איך אפשר לפתור את זה.

אני תמיד נותנת את הדוגמה של ביונסה. לא הרבה יודעים אבל היה לה פחד במה מטורף. רק כשהיא הבינה את היכולות שלה היא הבינה שהיא חייבת להתגבר על הפחד, בנתה דמות, אלטר-אגו שהיא פרובוקטיבית ולא רואה בעיניים, ובאמצעות ההתחברות לדמות הזאת – הצליחה לשחרר את הפחד. 

זה תהליך והוא הכרחי עבור כל בעל עסק שתקוע במקום, מכאן מגיעה תוכנית 'המולקולה' שדרכה לומדים לחזק את המנטליות, למכור מומחיות במקום זמן, לבנות הצעות פרימיום ומוצרים דיגיטליים שנותנים ערך (ובעיקר רווח גבוה וזמן פנוי!) יחד עם בנייה או חיזוק של קהילה קיימת – מה שהופך את הלקוחות שלך לשגרירים שרק מחפשים לקבל ממך עוד ועוד".

אוקיי ואם נתמצת רגע - מה "המולקולה" הייחודית שלך, מה הליווי שלך נותן לי שאין במקום אחר?

"שאלה מצוינת. יש היום המון תוכניות שיווק שונות והאמת שכולן מתמקדות בדברים שהזכרתי בהתחלה: פרסום ממומן, רשימות תפוצה ואפילו וובינרים וקורסים דיגיטליים. הרבה מאותו דבר כששום דבר לא באמת אפקטיבי אם אין לך את התשתית הנכונה לעסק.

זה כמו להתחיל מרתון בלי שיש לך בכלל נעלי ריצה. לכי תריצי קמפיין ממומן כשאת בכלל לא סגורה על קהל היעד שלך. לכי תעשי קורס דיגיטלי כשאין לך רשת מוצרים נכונה שמתומחרת ביחס כסף-זמן שנכון לך. לכי תרימי כנסים והרצאות כשיש לך אמונה מגבילה של פחד במה. זאת בדיוק הטעות שבעלי עסקים נופלים בה.

ככה הגעתי מלכתחילה לתחום הליווי העסקי. בזמנו הייתי מרימה משפכים שיווקיים על ימין ועל שמאל, מלמדת איך ליצור מוצרים דיגיטליים ומה לא – עד שהבנתי שרוב העסקים שמגיעים אליי צריכים עזרה עוד הרבה קודם לכן, בתשתית של העסק, במיינדסט של בעל העסק או בשניהם.

אקסטרה נוספת של תוכנית 'המולקולה' היא שמעבר לפגישות האסטרטגיות איתי, את מקבלת 12 מפגשים עם מדריך צמוד שממש בונה איתך את התשתית, את המוצרים ואת דיוק הנישה והקהל – הכל מ-0. 

זה תהליך מדהים של 6 חודשים שאת מקבלת בו הכל, שלא לדבר על זה שאת מתחברת לפורטל תכנים מקצועיים שפתוח לך 24/7, כולל לייב שבועי, שזה שידור חי איתי של שאלות-תשובות על כל מה שמעניין אותך – זאת באמת תוכנית מנצחת שמרימה אותך לשיאים מטורפים".

שיר יערי: "בתוכנית ליווי 'המולקולה' את מקבלת גם גישה חינמית לתכנים מקצועיים ולייב שבועי לשאלות ותשובות!"

טוב זה נשמע לי מצוין, מה צריך כדי להתחיל?

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה להשאיר פרטים כדי שאחד מהיועצים שלי יחזור אליך לבדיקת התאמה. התהליך של 'המולקולה' הוא מדהים אבל לא מתאים לכל אחד, אנחנו רוצים לוודא שמי שהולך אתנו באמת מחויב ומוכן להשקיע – כי העבודה האמיתית היא בסופו של דבר שלך.

יש בעלי עסקים, בעיקר עם קהילות, שתוך חודש וחצי הגיעו לתוצאות מטורפות. ברגע שמדייקים את הנישה של העסק, משחררים אמונות מגבילות ומוצאים טכניקה שיווקית נכונה – מוכרים פי 4 ועולים על הגל. אם הכנסת 20,000 ש"ח את יכולה גם להכניס 100,000 ש"ח, את פשוט צריכה את מי שיראה לך את הדרך!"

כתבות דומות

לא רק תכשיט מפואר, אלא השקעה שעולה ב 20-30% תוך 10 שנים

הגיע הזמן להתחדש בתכשיט? תעשה את זה נכון ותשקיע ביהלום פרימיום שערכו יישמר ואפילו יעלה עם הזמן. יצאנו לבדוק עם IDC – מותג היהלומים היוקרתי המוביל בבורסה כבר 40 שנה – כיצד לבחור תכשיט מרגש שגם ייתן את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף כנכס כלכלי שערכו עולה מדי שנה?

לכתבה »

להיפטר מהחובות: עורך הדין שעוזר לאנשים שחייבים מעל 100K ש״ח לחתוך 80% מהחוב

יותר מ-100 אלף שקל חובות, תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, אין רישיון, אין חו״ל, המשפחה מסתבכת ומה לא? יותר מ-300 אלף אנשים במדינת ישראל מוכרזים כ-״אסירים״ של הוצאה לפועל. ואולם, בניגוד לאסירים, החייבים לא מקבלים תמיכה ושיקום, ונדרשים לקחת הלוואות שעשויות למוטט אותם. עו״ד ג׳ריס אבו שקארה החליט להוריד את הכפפה, לקחת את האחריות ולשחרר את החייבים לחיים חדשים, בסכום שהופך לבדיחה ביחס לחוב המקורי. יצאנו לבדוק כיצד הוא עושה את זה.

לכתבה »

ההון המשפחתי שלכם יכול לייצר רבע מיליון ש"ח ב-5 שנים בלי שתזיזו אצבע

איזה ישראלי לא חולם "לצאת ממירוץ העכברים" ולהגיע לחיים של שלווה כלכלית עם הון משפחתי בטוח? אבל מעטים מבינינו מאמינים שיצליחו לממש אותו. כנגד כל הסיכויים, המאמן הפיננסי ירון וקנין מבטיח לנו בדיוק את זה וחושף איך כל אדם שעבד במשך עשור והפריש לפנסיה, יכול להגדיל את ההון שלו ב-250,000 ש"ח תוך חצי עשור בלבד

לכתבה »

המנטורית המסתורית שהפכה 2,300 בעלי עסקים לאלופי מכירות

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור עסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

לכתבה »

כתבות דומות

לא רק תכשיט מפואר, אלא השקעה שעולה ב 20-30% תוך 10 שנים

הגיע הזמן להתחדש בתכשיט? תעשה את זה נכון ותשקיע ביהלום פרימיום שערכו יישמר ואפילו יעלה עם הזמן. יצאנו לבדוק עם IDC – מותג היהלומים היוקרתי המוביל בבורסה כבר 40 שנה – כיצד לבחור תכשיט מרגש שגם ייתן את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף כנכס כלכלי שערכו עולה מדי שנה?

לכתבה »

להיפטר מהחובות: עורך הדין שעוזר לאנשים שחייבים מעל 100K ש״ח לחתוך 80% מהחוב

יותר מ-100 אלף שקל חובות, תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, אין רישיון, אין חו״ל, המשפחה מסתבכת ומה לא? יותר מ-300 אלף אנשים במדינת ישראל מוכרזים כ-״אסירים״ של הוצאה לפועל. ואולם, בניגוד לאסירים, החייבים לא מקבלים תמיכה ושיקום, ונדרשים לקחת הלוואות שעשויות למוטט אותם. עו״ד ג׳ריס אבו שקארה החליט להוריד את הכפפה, לקחת את האחריות ולשחרר את החייבים לחיים חדשים, בסכום שהופך לבדיחה ביחס לחוב המקורי. יצאנו לבדוק כיצד הוא עושה את זה.

לכתבה »

ההון המשפחתי שלכם יכול לייצר רבע מיליון ש"ח ב-5 שנים בלי שתזיזו אצבע

איזה ישראלי לא חולם "לצאת ממירוץ העכברים" ולהגיע לחיים של שלווה כלכלית עם הון משפחתי בטוח? אבל מעטים מבינינו מאמינים שיצליחו לממש אותו. כנגד כל הסיכויים, המאמן הפיננסי ירון וקנין מבטיח לנו בדיוק את זה וחושף איך כל אדם שעבד במשך עשור והפריש לפנסיה, יכול להגדיל את ההון שלו ב-250,000 ש"ח תוך חצי עשור בלבד

לכתבה »

המנטורית המסתורית שהפכה 2,300 בעלי עסקים לאלופי מכירות

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור עסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

לכתבה »