נדל"ן

תוכן מקודם

הסוד שהעשירים לא רוצים שתגלו - אם יש לכם דירה בבעלותכם, ככה תוכלו להגדיל את ההכנסה החודשית ב - 10,000 ש"ח - בלי להביא הון עצמי גבוה.

* כיום ההון העצמי המומלץ לרכישת דירה להשקעה הוא מינימום 350,000 ₪.

מעמד הביניים יתקשה להאמין לכך, אבל כמעט כל אחד יכול היום להגיע לביטחון כלכלי דרך השקעות בנדל"ן, אפילו אם אין לו הרבה כסף פנוי להביא מהבית. אז איך אפשר למנף את 4 הקירות שאתם גרים בהם, כדי לרכוש דירה נוספת להשקעה בישראל, בלי להביא הון עצמי נוסף? ואיך אפשר להגדיל את ההכנסה החודשית ב –  10,000 ש"ח בלי לעבוד שעה אחת יותר? מומחית הנדל"ן שרון דידי מסירה את הפרגוד. 

דניאל איבגי 29.06.21 // 16:00

כן כן , ידוע לכולנו שבנק ישראל אסר את "שיעבוד הבית הקיים לטובת רכישת נכס נוסף" אז איך עדין ניתן לעשות את זה?

יש לי חזון, לעזור לכמה שיותר אנשים ממעמד הביניים להתבסס כלכלית בלי להשתעבד לבנקים

שווה לדעת:

זה הזוי. "אבל הדור האבוד" של מעמד הביניים בישראל נאלץ להתמודד עם קשיים ומכשולים שמזעזעים את הביטחון הכלכלי שלו. חוסר ביטחון תעסוקתי, יוקר מחיה שחונק את ההכנסה, ביטוח לאומי שמאותת על סימני קריסה, כל אלו מאותתים כתמרורי אזהרה לגבי ההווה ובמיוחד לגבי העתיד.

מה אנחנו יכולים לעשות?

"העתיד הכלכלי שלנו נמצא בידיים שלנו."

רובנו מבינים את זה.

הסתמכות על מקור פרנסה אחד היא כמו גזר דין מוות לביטחון הכלכלי שלנו. 

קודם כל, אף אחד לא מבטיח לנו שהמשכורת תמיד תיכנס לבנק, ואנחנו יודעים ששינויים יכולים לקרות בכל רגע נתון ובלי התראה מראש. דבר שני, גם 2 משכורות מכובדות לא מספיקות ברוב המקרים כדי להיות שקטים מבחינה כלכלית ולהנות מהחיים. 

שרון דידי (43), הגשימה את השאיפה לביטחון כלכלי בכוחות עצמה דרך השקעות מוצלחות בנדל"ן, אחרי הרבה שמועות עליה שהגיעו למערכת, יצאנו לשמוע ממנה איך היא עשתה את זה, והאם כל אחד יכול ליישם את דרך העבודה שלה – כדי להגיע לאותן התוצאות בדיוק.

"תראה, הרבה אנשים אומרים שהמציאות הכלכלית כאן קשה מאוד. אני אומרת שהמציאות הכלכלית השתנתה. פעם היינו יכולים לסמוך על המדינה ועל הריבית בבנק. והיום? אנחנו יכולים לסמוך רק על עצמנו ולא על אף אחד אחר. החדשות הטובות הן שיש הרבה מה לעשות. אם אני הצלחתי  – אז יש עוד המון שיכולים גם".

"הדרך לביטחון כלכלי עוברת דרך השקעות בנדל"ן."

כל אחד יודע את זה. אבל מנגד ניצב המיתוס העתיק שגורם לאנשים להאמין כי מדובר בתחום ששמור לעשירים בלבד. אבל המציאות? רחוקה מכך. וברגע שמעמד הביניים לומד איך להשתמש במערכת ובבנקים לטובתו – הוא יכול לקחת את החתיכה שלו מעוגת הנדל"ן, ולהעלות את שווי ההון שלו, את ההכנסה החודשית השוטפת, את הביטחון הכלכלי, את רמת החיים וגם את העתיד של הילדים.

אזרחי ישראל מאמינים ששוק הנדל"ן כאן זה "משחק" ששמור לחונטה מצומצמת של עשירים בלבד

"יפה שהשתמשת במילה משחק. זו אנלוגיה יפה. כי למשחק יש חוקים ומי שלא יודע את החוקים לא יכול לנצח. התקופה שאנחנו חיים בה מצד אחד מקשה על המחייה של מעמד הביניים ומצד שני פותחת אפשרויות והזדמנויות שלא היו קיימות בעבר. 

אותה ריבית נמוכה ששוחקת את החסכונות בבנקים? הופכת את ההלוואות שאנחנו יכולים לקחת למאוד זולות ונוחות. פעם היה קשה לקבל אינפורמציה על נכסים? היום אתרי אינטרנט כמו מדלן, יד 2 ועוד מספקים את כל המידע שצריך בלחיצת כפתור. פעם היית צריך להביא הון עצמי גבוה מהבית? היום אתה יכול לשעבד את הבית שאתה גר בו או חסכונות כמו קרנות השתלמות וקופות גמל וגם לקבל משכנתא בתנאים סופר נוחים. מי שמתנהל נכון, יכול להכפיל ולשלש את ההון שלו כל עשור." 

שרון דידי: ״ על כל בעיה תמיד יש הזדמנות - המציאות הכלכלית של היום מציעה פתרונות נוחים מאוד לכל מי שרוצה לקחת את העתיד שלו בידיים".

אבל השקעות נדל"ן והלוואות לצורך המימון שלהן - זה משהו שיכול להעלות חשש אצל הרבה אנשים…

"אני יכולה להבין את מה שאתה אומר. אבל מה האלטרנטיבה היום?… להמשיך לסמוך על המשכורת ולהיות תלוי בפנסיה של כמה אלפי שקלים בחודש? לדעתי, מדובר בבחירה מסוכנת יותר. מי שלא יקח את השליטה לידיים ויתחיל לפעול. גוזר על עצמו עתיד מאתגר מאוד מבחינה כלכלית."

אז מה עושים?

"חשוב מאוד להבין באמת מאיפה מגיע הפחד. המקור לפחד ולחששות הוא מלעסוק במשהו שלא מבינים בו. ברגע שלומדים את הנושא ויודעים איך לנהל את הסיכונים הללו בצורה נכונה ומושכלת. הפחד נעלם והחשש מעתיד כלכלי אפור הופך לכוח שמניע אותך לפעול כדי לשפר את המצב.

עכשיו, תחום הנדל"ן לא מסובך ובהחלט אפשר ללמוד איך להתנהל בו באופן עצמאי, אבל זה לוקח זמן ולאנשים אין את הזמן הפנוי להקדיש ללימוד התחום עם כל העומס של שגרת היום יום. 

מה שיוצר מצב שאחד הנושאים החשובים ביותר לביטחון הכלכלי שלנו נדחה ונדחה ובינתיים הזמן עובר ואין שום התקדמות.".

אז איך מפצים על המחסור בזמן?

יש כמה דברים שאפשר לעשות באופן מיידי ובקלות, כדי לקצר את עקומת הלמידה ולהתחיל להזיז עניינים בכיוון השקעות הנדל"ן – גם בלי להקדיש לזה הרבה זמן באופן אקטיבי. 

אני מסבירה איך לעשות את זה בהדרכה החדשה שהכנתי

ומה עם מי שלא מאמין שהוא יכול לקבל הלוואה מהבנק? הרי הבנק לא פראייר.

"האינטרס של הבנק הוא לתת כמה שיותר הלוואות. כי ככה הוא מרוויח כסף על הריבית שהוא מקבל בחזרה. בסופו של דבר, הבנק רוצה לתת לך כסף. כל מה שאתה צריך לעשות, זה לבוא אליו עם תוכנית טובה – לאו דווקא עם כסף בחשבון."

והיום הבנק מערים עוד יותר קשיים הרי מאוקטובר 2021 אי אפשר לקחת על חשבון הדירה הקיימת הון עצמי ולהשקיע אותו בדירה להשקעה, גם כאן מנסים להערים על המשקיעים קשיים, אז גם כאן יש פיתרון.

הבנקים כפופים לבנק ישראל , לכן לא יוכלו לתת לנו הלוואה על חשבון הדירה הקיימת לטובת דירה להשקעה, אבל מי כן? חברות הביטוח , היום יש מספר חברות ביטוח שנותנות משכנתאות, בריביות טובות, עד היום לא הכירו ולא ידעו , אבל הן קיימות וישמחו לתת לנו את המשכנתא על נדירה הקיימת , כלומר היום בלית ברירה , נצטרך לקחת את ההון העצמי שלנו , מי שרוצה כמובן מחברת הביטוח ולא מהבנק.
אני כאן עוד סוד קטן – הם נותנות בין 60%-70% משווי הנכס הקיים ולא כמו הבנקים שלא נותנים יותר מ 50% לבעלי דירה.

וכמובן שכל זה אני אומרת מתאים רק למי שיש כושר החזר , לא מתאים לכל אחד , דבר נוסף אני תמיד אומרת שכדי לצאת להשקעה, כדאי שיהיה לנו 350,000 ₪ לפחות , כי אסור לנו לשכוח שכשאנחנו קונים דירה , זה לא נגמר רק במחיר הדירה , יש לנו עלויות נוספות ( מס רכישה , עו"ד, פתיחת תיק משכנתא, שמאי , יועץ משכנתא ועוד)."

אולי יעניין אותך :

אז שרון, איך מעמד הביניים, שלא יושב על מיליונים פנויים, יכול להתקדם כלכלית באמצעות השקעות בנדל"ן?

"הדרך של מעמד הביניים לבעלות של נכסי נדל"ן להשקעה עוברת ב (1) להבין שהעתיד הכלכלי נמצא בידיים שלכם ורק אתם תקבעו איך הוא יראה. (2) ללמוד לזהות עסקה טובה ולדעת לממן אותה עם כסף של אחרים (3) להתחיל בקטן ולהתקדם בטוח אל עבר סכום מטרה ספציפי וברור."

את יכולה לפרט קצת יותר?...

"בטח, בשביל זה אני כאן"…

3 השלבים לאיתור ומימון השקעת נדל"ן מוצלחת שמעמד הביניים לא מכיר.

1. הסוד של העשירים: איך לקנות נכס להשקעה ולהרוויח בהווה על חשבון הכסף של הבנק?

שרון דידי:

"עכשיו אנחנו מתחילים לדבר על הכלי הכי חשוב במשחק. כלי שנקרא מינוף. מינוף היא בעצם היכולת שלנו לקבל כסף מהבנק בהווה על חשבון החזר בתשלומים נוחים מאוד בעתיד.

את הכסף שאנחנו מקבלים מהבנק? אנחנו כמובן משקיעים. עכשיו, בכל מצב בו התשואה מההשקעה שלנו תהיה גבוהה מהריבית שאנחנו מחזירים על ההשקעה – אנחנו נשארים עם רווח ביד. רווח שיצרנו מכסף שהוא לא שלנו.

אתה מבין? מינוף הוא למעשה כרטיס הכניסה הרשמי של מעמד הביניים למגרש הנדל"ן. ואני אוהבת מאוד להשתמש בסוג מסוים של מינוף שנקרא – "מינוף קירות"

ככה זה עובד.

רוב מעמד הביניים חי בבית בבעלותו. בית עליו הוא משלם משכנתא. משכנתא היא הלוואה זולה מאוד עם תנאים נוחים בעבר היינו יכולים לקבל משכנתא מהבנק עד 50% משווי הבית, כעת לא ניתן אבל כן ניתן לקבל את זה מחברות הביטוח ויש גם כמה חברות פרטיות שעושות את זה – וכאן אפשר להשיג אחוזי מימון גבוהים יותר בין 60%-70% ובחברות הפרטיות אפשר להגיע גם ל 85% מימון. כך שזוג או משקיע ששילם את רוב המשכנתא על הבית שלו, ורוצה לממן השקעה נוספת בנכס נדל"ן? יכול להגדיל את המשכנתא שלו משווי ולהשתמש בכסף שהתפנה לו כהון עצמי לעסקה אותה הוא רוצה לממן.

** מאוד חשוב להדגיש , כאשר לוקחים מימון גבוה, לא ניתן לצפות שהשכירות תכסה את מלוא המשכנתא ולכן חשוב לבדוק האם זה מתאים לכם כמשפחה , אני קוראת לזה חיסכון בכח , אם אתה רוכש דירה והבאת הון עצמי קטן , בנוסף לקחת על חשבון הבית הקיים X כסף ואתה יודע שיהיה עליך להוציא מידי חודש 1,000 ₪ , כי זה מה שישאר אחרי שהשכירות תכסה חלק מהמשכנתא , אך יחד עם זאת, אתה יודע שההשקעה שאתה עושה , הולכת להכפיל את ההון העצמי שלך תוך כמה שנים , אז אין ספק שההשקעה כדאית, כי היום חיסכון של 1000 ₪ לחודש, כלומר 12,000 בשנה , אתם לא תעשו ריבית על הכסף לעומת זאת, כשאני משקיעה ויודעת שתוך 5 שנים ההשקעה יכולה להניב לי 400,000 ₪ , אז ברור לי ששווה לי להשקיע את ה 1,000 ₪ מידי חודש.

למשל:

אם אתה גר בבית בשווי 2.2 מיליון  ש"ח ויתרת המשכנתא שנותרה לך לשלם עליו היא 500,000 ש"ח. אתה יכול להגדיל את המשכנתא ל – 1.32 מיליון ₪ שזה 60% מערך הבית על ידי מיחזור המשכנתא הקיימת והעברתה לחברת הביטוח ולקיחת המשכנתא החדשה מחברת הביטוח . ובמהלך הזה? בעצם קיבלת 720,000 ש"ח.

את הכסף הזה אתה יכול לקחת ולממן באמצעותו השקעה אחרת בשווי 1.4 מיליון , כאשר את 50% הנוספים אתה מקבל כמשכנתא נוספת על הבית שאתה רוכש מהבנק.

ברגע שאתה משכיר את הנכס החדש, אתה רוצה לוודא שהשכירות שאתה מקבל עליו תכסה במרביתה את ההחזרים שלקחת על המשכנתא. כדי לוודא שזה קורה, חשוב לדעת איך לקבל את המשכנתא עם התנאים הכי טובים שאפשר. בסדרת הסרטונים החדשה שהכנתי ועלתה לאוויר ממש בימים אלו, אני מסבירה בדיוק איך לעשות את זה…

חשוב לציין שיש עוד עלויות שצריך לקחת בחשבון. אבל זה הרעיון המרכזי ואני יכולה להגיד שבדיוק בדרך הזו ממנתי עסקאות נדל"ן מוצלחות עבורי, ועוד עשרות עסקאות רווחיות עבור לקוחות שלי ב – 14 השנים האחרונות."

2. איך יודעים לבחור נכס שנייה לפני שהמחיר שלו מתפוצץ למעלה בעשרות אחוזים?

"אפשר לזהות מראש את אזורי הנדל"ן עם פוטנציאל ההשבחה הגבוה ביותר"

שרון דידי:

"הכלל הכי חשוב בהשקעת נדל"ן מוצלחת הוא – לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן. בחירת אזור טוב, בטיימינג טוב, תניב לך את הרווח הגבוה ביותר עבור ההשקעה.

עכשיו, כדי לזהות את הסוסים המנצחים בנדל"ן, אתה לא צריך להתייחס למה שקורה עכשיו. הרבה יותר חשוב שתדע לזהות הזדמנויות איפה שאנשים אחרים רואים בעיות. והדרך הכי טובה לעשות את זה? היא תמיד לחשוב מה יהיה כאן בעוד כמה שנים קדימה.

"אפשר לזהות את אזורי הנדל"ן עם פוטנציאל ההשבחה הגבוה ביותר לפני שהם עושים את הפריצה הגדולה שלהם כלפי מעלה."

יש הרבה סימנים מקדימים שאפשר לזהות דיי בקלות כדי להעריך את פוטנציאל ההשבחה של אזור מסוים. שאתה בוחן אזור להשקעה, תמיד תבדוק אם הוא עתיד לעבור פרויקטים כמו:  התחדשות עירונית, פינוי בינוי , תמא 38, פיתוח אזורי כמו כבישי גישה, רכבת קלה, פארקים ציבוריים, מרכזים קהילתיים, שכונות חדשות שקמות, איזורים מתפתחים. כל אלו מעלים משמעותית את שווי הקרקע משמעותית, מושכים אוכלוסיה טובה יותר לגור באזור וכמובן מעלים את שווי הנכס.

ואת כל הדברים האלו? אפשר לבדוק באינטרנט יחסית בקלות. 

המסקנה? מי שיודע לשים משקפת ולראות קצת קדימה אל עבר העתיד, יכול לזהות הזדמנויות איפה שרוב האנשים רואים בעיות. זה הקלף המנצח של משקיע נדל"ן חכם. וזה לא כזה מסובך ברגע שאתה יודע על מה להסתכל.

וברגע שערך הנכס עלה? אתה מגדיל משמעותית את ההכנסה החודשית שאתה מקבל מהשכרת הנכס. אתה יכול למכור ברווח יפה של מאות אלפי שקלים על ההשקעה שלך, ולגלגל את הרווחים להשקעה נוספת בתקציב גבוה יותר שעכשיו התפנה לך.

אם אתה לא רוצה למכור? אתה יכול למנף את העלייה בשווי הנכס כדי לקבל עוד משכנתא מהבנק. יש לא מעט דרכים שאתה יכול להרוויח מהשקעה טובה בנדל"ן, אבל הכל מתחיל בראש ובראשונה מתוכנית אסטרטגית מותאמת ליכולות ולצרכים שלך."

סוד 3 - איך בוחרים את ההשקעה הכי מתאימה עבורך?

שרון דידי:

"באופן טבעי, כל אחד רוצה להשקיע בעסקה נדל"ן טובה, במחיר טוב ותשואה גבוהה. מה שאנשים לא מבינים, זה שאין כזה דבר השקעה טובה שמתאימה לכולם. חשוב להבין שההשקעה הכי טובה שיש היא השקעה שמתאימה לאופי המשקיע.

מחיר טוב? זה דבר יחסי. מה שזול לך, יכול להיות יקר לי.
יכולת החזר חודשית? גם זה דבר שמשתנה מאדם לאדם.

יכולת מינוף? כל אדם והיכולות שלו. 

המטרה של ההשקעה? אחד רוצה להגדיל את ההכנסה החודשית, אחר ירצה לשים את הרווחים בצד כדי לממן חופשה, או חתונה לילדים שלו.

גם משך זמן ההשקעה הוא אלמנט שחשוב לקחת בחשבון.  אחד רוצה להשקיע ל – 5 שנים, ואחר ירצה לטווח ארוך יותר.

זה אומר שכל אחד צריך קודם כל להכין לעצמו תוכנית פעולה ששמה על נייר את כל הפרמטרים הרלוונטיים, ומשם גוזרים את סוג ההשקעה, האזורים והנכסים שיביאו אותו למטרה."  

"ההשקעה שתסדר את החיים שלך ותבטיח את העתיד של הילדים שלך…"

תגידי שרון, יש אנשים שאומרים שמחירי הנדל"ן כאן בשיא, שאולי זו לא התקופה להשקיע….

"זה נכון שמחירי הנדל"ן עלו בשנים האחרונות. אבל לאורך ההיסטוריה, מחירי הנדל"ן לרוב בעליה. אנשים תמיד יצטרכו מקום לגור בו. חוץ מזה, חשוב לקחת בחשבון שכיום במדינת ישראל יש כמה גורמים שדואגים שמחירי הדירות ימשיכו לעלות גם בשנים הבאות.

יש 50,000 צעירים שכל שנה יוצאים לשוק וצריכים דירה לגור בה, קצב הגירושים לצערי הוא

1 ל – 3, כך שכל תא משפחתי אחד צריך 2 דירות. בנוסף, העלייה לישראל הולכת וגדלה , במיוחד עכשיו. לפי הלמ"ס ( הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ), כרגע אנחנו נמצאים בחוסר של 100,000 דירות, ב – 2035 נגיע לחוסר של 135,000 דירות. כל זה ובישראל קצב הבניה הוא נמוך מאוד ולא תואם את הביקוש, כל הגורמים האלו ימשיכו לדחוף את המחירים למעלה.

עכשיו, גם אם בטווח הקצר יש קיפאון מסוים, או שהמחירים יורדים בשל אירוע שקרה כמו משבר כלכלי או מגיפה או כל דבר שאנחנו לא יודעים שיקרה בעתיד, אז פשוט לא מוכרים את הנכס וממשיכים ליהנות (בינתיים) משכר הדירה שמקבלים. ובטווח הארוך? נכסי הנדל"ן מכפילים ומשלשים את עצמם – ככה שאם תחזיק בנכס נדל"ן לטווח ארוך של עשרות שנים, אתה גם תעלה את רמת החיים שלך מתוספת ההכנסה שתקבל מהשכרת הנכס, ואתה גם תסדר את העתיד לילדים שלך שיהנו מעלייה מאסיבית בשווי הנכס."

שרון דידי: בטווח הארוך שוק הנדל"ן עולה בכל תקופה.

"סדרת הסרטונים החדשה של שרון דידי - חבל ההצלה של מעמד הביניים לביטחון כלכלי."

"שמעתי שסדרת הסרטונים שהשקת לאחרונה עושה הרבה רעש וסוחפת אחריה הרבה אנשים שהרבה שנים ישבו על הגדר…"

"הסדרה סוחפת הרבה צופים אחריה כי היא מראה למעמד הביניים את האור בקצה המנהרה. איך להשיג ביטחון כלכלי אמיתי באמצעות השקעה בנדל"ן. תוך כדי שהם מצליחים לממן עסקאות בלי להביא הון עצמי גבוה, לסגור את פערי המידע בתחום מהר מאוד, ולהצליח להשלים עסקאות ולהתקדם כלכלית גם בתוך עומס החיים המטורף שהם נמצאים בו.

במיוחד עכשיו לאור הקורונה, שראינו שבפועל אין לנו על מי לסמוך, לא על הממשלה , לא על ביטוח לאומי , לא על מקום העבודה שלנו , יום אחד אתה מרוויח עשרות אלפי שקלים ויום למחרת אתה בחל"ת או מובטל. לכן דווקא עכשיו אנשים מבינים מה זה אומר – שרק אנחנו אחראים על העתיד שלנו , ואם אנחנו רוצים עתיד טוב יותר , רגוע יותר , אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו כי אף אחד לא ידאג לעתיד שלנו."

ואיפה אפשר לצפות בה?

"אתן לך קישור מכאן כדי שתוכל לשלב לטובת הצופים. אבל חשוב למהר כי הסדרה תכף תרד מהאוויר."

 

לזמן מוגבל: הקלק כאן לצפייה בסדרת הסרטונים החינמית "בדרך לדירה" של שרון דידי.

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »