תרבות

ממוצא רומני או פולני? הזדמנות פז לצאת עם דרכון אירופי ביד ולהבטיח את העתיד של כל המשפחה

לאחר שנתיים סוערות של קשיים כלכליים ופוליטיים בארץ, ישראלים רבים מחפשים את הביטחון שמקנה דרכון אירופי לכל המשפחה. עם קרוב ל-100% הצלחה, האחים איתי ושחר שינדל, משפטנים מנוסים בעלי משרד בוטיק מוביל בתחום האזרחויות הזרות, חושפים בראיון בלעדי ממה חשוב להיזהר ואיך להשיג דרכון אירופי?

מור משרקי  29.12.21 // 14:30

ה"באזז" סביב הדרכון הפורטוגלי בשנים האחרונות הביא לעלייה משמעותית בביקוש לדרכון אירופאי בקרב הישראלים. למה זה הפך כל כך פופולרי עד שכל ישראלי עם סבא וסבתא מרומניה או דוד רחוק מפולין התחיל לברר על זה? פשוט – זה נותן לך את הביטחון הכלכלי והמשפחתי לשנים קדימה, כי מי יודע מה יקרה בעתיד?

בשנה האחרונה הצורך התעצם: משבר הקורונה הקריס את הכלכלה והוריד אנשים "לקרשים", כך שהיו צריכים לחפש את עצמם מחדש בתעסוקה – דבר שבארץ לא כל כך הקלו איתו לעומת מדינות בחו"ל. מבצע "שומר החומות" ושלל אירועים ביטחוניים העצימו את המתיחות וגרמו לרבים לחשוש. 

גם הפוליטיקה והשחיתות, מצב בתי החולים והבריאות בארץ, יוקר המחיה והחולשה של מערכת החינוך – הוסיפו לקלחת הרותחת וגרמו לישראלים לגשש לגבי זכאותם לדרכון אירופי שיוכל לספק להם נתיב חילוץ ואפשרות לעתיד טוב יותר עבור המשפחה שלהם, אם חס וחלילה יהיה צורך בכך.

בתמונה: עוד לקוחה ישראלית מרוצה שהשיגה את הדרכון האירופי הנכסף.

שחר ואיתי, אתם חושבים שדרכון אירופי הוא התשובה לישראלים שרוצים להבטיח את העתיד שלהם?

שחר: "בהחלט. ישראלים רבים שמגיעים אלינו, במיוחד לאחרונה, מביעים חששות שבעתיד המצב במדינה יחמיר מבחינה דמוגרפית, פוליטית או ביטחונית, ודרכון אירופי בהחלט יכול לתת להם שקט נפשי".

איתי: "בבסיס, אנחנו יהודים ויש בנו תמיד חוסר ודאות לביטחון שלנו, רצון ביציבות, לדעת שיש לנו עוד אופציה אם נצטרך לממש אותה. הנתונים מדברים בעד עצמם, בשנה האחרונה הבקשות לדרכון פולני שברו שיא ל-6,000! אנשים מתחילים להבין שתהליך הוצאת דרכון אירופי הוא הכרחי וגם לא כל כך מסורבל".

לא כזה מסורבל? הוצאת דרכון נשמע כמו מיליון מסמכים, בירוקרטיה, שגרירויות ומה לא…

שחר: "למי שמוציא לבד, אולי. בגלל זה הייתה נהירה לדרכון פורטוגלי, שהוא פשוט למדי להוציא. ישראלים ממוצא רומני או פולני באמת נתקלים בקצת יותר קשיים – רק שכאן אנחנו נכנסים לתמונה ומורידים ממך את כל הבלאגן".

איתי: "וחשוב לזכור שזאת פרוצדורה שבאמת נותנת לך את כל התועלות האפשריות. ברגע שיש לך דרכון פולני או רומני, אתה שווה ערך לכל אזרח של כל אחת ממדינות האיחוד האירופי. אתה יכול לגור, ללמוד ולעבוד איפה שתרצה, מדובר היום על 27 מדינות – ביניהן גרמניה, צרפת, דנמרק, איטליה, הולנד, יוון ועוד!"

מה בעצם נותן לי דרכון אירופי הלכה למעשה?

שחר: "זה היופי, אפשר לקבל את כל הזכויות של אזרח במדינה – וכשמדובר באירופה, זה אומר המון. רק לצורך הדוגמה בגרמניה הרבה מהשכר במוסדות לימוד גבוהים מסובסד כמעט ב-100%, ביוון המיסוי על השקעות נדל"ן נמוך משמעותית ובדנמרק הממשלה כיסתה 75-90% משכר העובדים בזמן משבר הקורונה".

איתי: "דרכון אירופי באמת נותן לך מגוון רחב של אפשרויות… לשלוח את הילדים ללמוד במערכות חינוך מצוינות, ליהנות מהטבות במס או ממוסדות הבריאות המתוגמלים והמובילים בעולם וגם בפן הכלכלי – לפתוח חשבון בנק בתנאי מימון טובים, לרכוש נכסים ולנהל עסקים בחו"ל. כל האפשרויות פתוחות בפניך".

מעניין. אז בבקשה תעשו לי סדר: מי זכאי לדרכון רומני או לדרכון פולני, איך זה עובד?

שחר: "הזכאות לדרכון רומני היא לכל מי שאין לו עבר פלילי ואחד ההורים או הסבים שלו היה אזרח רומני. חשוב לציין שהאזרחות הרומנית היא מתוקף לידה בשטחים שנמצאים עד היום בשטח רומניה".

איתי: "הזכאות לדרכון פולני היא לכל מי שיש לו 'אב קדמון' מפולין, אפילו סבא רבא נניח. זה נשמע קל, אבל ישנם שני סייגים עיקריים: 

אם מדובר ב'אם קדמונית' שנולדה לפני ה-19/01/1933 וקיבלה אזרחות נוספת או התחתנה עד שנת 1951 , אז אין זכאות. 

וגם: אם מדובר ב'אב קדמון' שהיה בשירות ביטחוני או בעיסוק ציבורי, גם אז הזכאות תלויה בספק. אם כי אנחנו עושים את כל הבדיקות המקדמיות בעניינים אלה ומוודאים את הזכאות לפני שיוצאים לדרך".

שחר: "בשורה התחתונה, כדאי לבוא ולעשות אצלנו בדיקה מקצועית ללא עלות וכך לדעת באופן ודאי אם יש זכאות או לא. 

מי שמוציא דרכון רומני או פולני כבר לרוב עושה לכל המשפחה, וזה באמת נוח יותר כשהילדים קטנים – מה שיוצא הרבה יותר זול וגם מוריד דאגה מהראש כשיודעים שגם הזכאות של הדורות הבאים מובטחת".

משתלם להוציא דרכון אירופי לכל המשפחה כשהילדים עדיין קטנים - יותר זול והרבה יותר נוח.

נחמד, אז מה צריך לעשות בעצם כדי להתחיל את התהליך, מאיפה אמצא עכשיו את המסמכים?

שחר: "אנחנו עושים את זה בשבילך! בדרכון רומני למשל, רק צריך להעביר אלינו דברים שיש בבית כמו תעודות זהות, דרכונים ותעודת הלידה, הנישואין או הפטירה של בעלי האזרחות הרומנית מהמשפחה שלך. 

בהמשך מגיעים אלינו לחתום על ייפויי כוח שמאפשרים לנו לעשות במקומך את כל התהליך וזהו – תוך 10 חודשים בממוצע אפשר כבר לקבל את הדרכון הרומני בקונסוליה.

במקרים אחרים שבהם האזרח הרומני איבד מתוקף החוק את האזרחות שלו, אז התהליך טיפה יותר מורכב ודורש גם הגעה שלך במשך 3-5 פעמים לקונסוליה כדי להגיד כמה משפטים ברומנית שהתאמנת עליהם מראש או להגיש תעודות לידה שלך להוכחת זהות. 

במקרה כזה התהליך יכול להימשך שנתיים וחצי אבל אנחנו עם יד על הדופק ומתאמים לך כל חלק וחלק, מתעסקים עם הניירת ומול הקונסוליה, בקיצור מובילים אותך עד הדרכון".

איתי: "לעומת הדרכון הרומני ששם אפשר רק שם מלא ואנחנו נסתדר עם המסמכים, בדרכון הפולני זה טיפה יותר מורכב. אנחנו מעבירים לך שאלון של 10-15 דקות שבו צריך לענות את מקסימום הפרטים הידועים, תאריכי לידה, נישואין, להיכן הייתה הגירה אם מדובר בתקופת מלחמה ומסמכים אחרים אם יש.

בהמשך אנחנו עושים את הבדיקות שלנו מול כל הגורמים השונים בפולין ובודקים סיכויים לזכאות ולהצלחה בתהליך כולו. זה מהווה בסיס לחוות דעת שאנחנו מגישים לך עם כל הפרוצדורות שכנראה יידרשו ועלויות נוספות אם קיימות. 

"שינדל אזרחות אירופאית" - בתהליך בדיקה וחקירה של תיקי לקוחות.

במשרדים אחרים לפעמים נותנים לך מחיר נמוך ואז מבקשים ממך השלמות לאורך התהליך כשאתה כבר עמוק בפנים, לנו חשובה השקיפות כבר מההתחלה כדי שתראה אם העלות לדרכון רלוונטית לתקציב שלך.

רק אחרי שיש אישור ממך להמשיך אנחנו מתחילים את העבודה הרצינית: מכינים את המסמכים, עושים מחקר, מחפשים חומרים למשל במשרד הפנים ובארכיון הצלב האדום. כשהכל מוכן אנחנו מודיעים לך לאסוף את הדרכון מהשגרירות. בממוצע התהליך לוקח שנה וחצי בגלל כל החקירות והבדיקות, אבל זה שווה את זה.

חשוב להגיד שבתהליך הוצאת דרכון פולני אבל גם בדרכון רומני – משרד לא מקצועי שיפשל בהכנת מסמכים או בבדיקות, פשוט יעלה לך הרבה זמן וכסף ומן הסתם לא ישיג לך את הדרכון המיועד".

אוי, אז ממה צריך להיזהר כדי להבטיח שהתהליך באמת ישיג לי את הדרכון ולא ייכשל?

שחר: "הוצאת דרכון קמה ונופלת על ההכנה של המסמכים הדרושים לתיק. אנשים חושבים שהם מקבלים רשימה, הולכים למשרד הפנים, מקבלים את המסמכים והכל בסדר. זה לא המצב ברוב הפעמים. 

כל תיק יש לו דקויות שונות, סיפור שונה, הפתעות באמצע הדרך. אתה נכנס ולא יודע איך תצא ואיך לסדר בעיות אם יצוצו. 

למשל הליכים נלווים להוכחת זיהוי – סבא שלך מופיע בתעודת זהות ישראלית כמנחם אבל ברומניה קראו לו מוריס, או אפילו שם משפחה שהופיע 'בן דור' בלי מקף ובתעודת זהות אחרת מופיע 'בן-דור' עם מקף.

מה שבנאדם רגיל יסתבך איתו במשך 3 חודשים וייצא לו עשן מהאוזניים מרוב עצבים – אצלנו במשרד עושים בשבועיים ובצורה מדויקת לאורך כל התהליך".

איתי: "חשוב להבין שאין מה להוציא סתם את המסמכים בלי שבודקים שהנתונים תואמים אחד לשני. טעות נגררת יכולה להתגלות לקראת סוף התהליך ולהפיל את כל התיק. 

אחד היתרונות הגדולים שלנו הוא שאנחנו פשוט עושים במקומך את כל עניין החקירות והניירת, ככה שגם הכל יוצא מדויק לפי הספר – וגם אתה לא צריך להתעסק בזה אפילו שניה. במשרדים אחרים יתנו לך רשימה ויגידו לך להסתדר לבד, אתה כאילו משלם רק על התיווך לשגרירות. אצלנו אנחנו עושים הכל מ-0 ועד הדרכון.

שתבין את המורכבות, בפולין יש 16 מחוזות וצריך להבין לאיזו רשות להגיש כל מקרה, אולי אחרי שנה יגידו לך שהיה צריך בכלל להגיש לרשות אחרת. לניסיון שלנו יש פה ערך קריטי כי מדי שנה אנחנו מגישים אלפי פניות ויודעים להתמודד גם עם המקרים הכי מאתגרים".

עו"ד שחר ואיתי שינדל: "אנחנו עושים במקומך את כל החקירות והניירת הנדרשות עבור התיק"

וואלה, ואיך אני יודע למי ללכת כדי שיוציא לי את הדרכון האירופי בלי בעיות?

שחר: "שאלה מצוינת, אז כאן נכנסים ארבעה חוקי ברזל: מקצועיות, יחס אישי, שקיפות ושירות מקיף.

מבחינת מקצועיות, חשוב לבחור מקום שמוגדר כמומחה בתחום. המשרד שלנו המונה עורכי דין, חוקרים גנאולוגים (חוקרי שושלות יוחסין) ועוד, צבר ניסיון גדול מאוד ומוניטין רב בטיפול באלפי משפחות במשך השנים, אשר בזכות השירות היום אוחזים בידם דרכון אירופאי. 

מבחינת יחס אישי, חשוב לבחור מקום שלא יתייחס אליך בתור צ'ק עם רגליים, אלא כאדם עם שורשים, עם משפחה. יהיו משרדים שידברו איתך 6-7 דקות רק בירוקרטיה וכסף בלי לשמוע מה השם שלך בכלל. 

אנשים תמיד מופתעים כשאנחנו מקדישים להם 15-20 דקות שיחה, מתעניינים, שומעים את הסיפור המשפחתי ומתחברים ברמה האישית. זה הופך את כל התהליך להיות הרבה יותר נעים ונינוח לשני הצדדים".

איתי: "מבחינת שקיפות, כמו שהסברנו קודם, יהיו משרדים שיציעו לך בהתחלה מחירי רצפה אבל לא יציינו שזה כולל רק את השלבים הראשוניים, ולכן תוך כדי התהליך ידרשו ממך כל פעם עוד ועוד כסף, במקום להיות גלויים איתך מההתחלה, כמו שמאוד חשוב לנו לעשות. לצערנו, אנחנו נתקלים במקרים כאלה לעיתים קרובות.

זה גם משפיע על עניין השירות המקיף כמובן. בהרבה מקומות יסדרו לך את הניירת ושם זה נגמר. אבל עם ניירת לא טסים לאירופה… צריך לעשות את התהליך הבירוקרטי של הדרכון עצמו, עוד כאב ראש שאנשים שונאים להתעסק איתו ויכול להיגרר עוד 6-12 חודשים! 

מבחינתנו אם הגעת למשרד שלנו לתהליך של אזרחות ודרכון רומני או פולני, אתה יוצא עם הדרכון ביד, בלי עיגולי פינות. זה מגיע לרמה שאנחנו קובעים לך את התור לשגרירות לאסוף את הדרכון.

בתמונה: תהליך סטנדרטי להוצאת אזרחות אירופית.

ועוד מילה על המקצועיות, אי אפשר להתעלם מהקשרים שפיתחנו לאורך השנים עם קולגות ברומניה ובפולין. מדובר במומחים מקומיים שרגילים לעבוד איתנו, יודעים שהם מקבלים תיק מסודר עם כל המסמכים וכך למעשה מקלים מאוד על התהליך. הכל מאוד מסודר, נקי, מוקפד ויעיל".

שחר: "הקפדנות הזאת מתבטאת גם בליווי השוטף שאנחנו נותנים לך בתהליך. זה מעבר ליחס אישי וחם או להיבטים אדמיניסטרטיביים של קביעת פגישה. אנחנו זמינים לך כמעט 24 שעות, במייל וגם בוואטסאפ. אנחנו הגורמים הישירים שמתעסקים בתיק שלך, ולא מנפנפים אותך לכל מיני שירותי לקוחות למיניהם".

יפה, אז כל מה שנשאר לי עכשיו זה להרים אליכם טלפון ולבדוק את הזכאות שלי לדרכון רומני או פולני?

איתי: "כן, בהחלט. בדיקת זכאות ראשונית עושים ללא עלות, וההמלצה שלנו היא להגיע עם כל המשפחה ובבת אחת לעשות דרכונים לכולם, כשאנחנו כמובן דואגים לכל תיאומי הפגישות, הניירת, סידור התיק, ההגשה לרשויות הרלוונטיות – עד שכל המשפחה מחזיקה את הדרכון ביד ואפשר לישון בשקט".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »