עסקים

"כל מה שצריך זה ידיים טובות, לאהוב אנשים וחוש אסתטי": זה המקצוע הפופולרי בתחום השיער שמאות ישראלים עשו ממנו קריירה והרוויחו אלפי שקלים בלי להיכנס לאוניברסיטה

כל החיים אמרו לנו שצריך ללמוד באוניברסיטה כדי להרוויח כסף, אבל מסתבר שאחד המקצועות הכי פופולריים ב-2021 הוא דווקא בתחום השיער, ואפשר לקבל ממנו טעימה מקצועית גם בלי להתחייב ללימודים ארוכים, בלי להשקיע אלפי שקלים ובלי לצאת מהבית! הזדמנות פז או מכירת חלום? יצאנו לבדוק

מור משרקי  11.7.21 // 09:30

"במשך שנים אמא שלי נדנדה לי ללמוד מקצוע באוניברסיטה" מספרת נטלי (25) מפתח תקווה, "בשלב מסוים היא התייאשה, הבינה שאני לא הטיפוס של לימודים. כל היום הראש שלי ברשתות החברתיות, עוקבת אחרי אופנה וכל מה שקשור לעולם היופי, אומני שיער ומאפרים מכל העולם, נהנית לעצב כל דבר.

אני אוהבת להתאפר וכל הזמן מחפשת מה אפשר לעשות בשיער. פן, צבע, גוונים, החלקה…זה מה שאני אוהבת. כמובן שחשוב לי לבחור מקצוע שאוכל להתפתח בעתיד ושיאפשר  לי להתפרנס בכבוד, אבל ללמוד באוניברסיטה כדי לשבת במשרד? זאת ממש לא אני!"

נטלי לא לבד. מאות אנשים עושים היום הסבת מקצוע, נוטשים את החליפות והמשרדים וחוזרים לדברים שהם תמיד אהבו, אבל אף פעם לא מצאו להם מקום. לא חסרים אנשים יצירתיים מילדותם עם חוש אסתטי וידיים טובות אשר מתעניינים בכל הקשור לעיצוב שיער, טיפוח נשי ואיפור – אבל זה לא מספיק בשביל להשיג מקצוע רציני ולהרוויח ממנו בכבוד. או ככה לפחות הם חשבו עד היום.

"היום אפשר להרוויח כסף גם בלי לימודים גבוהים" מסבירה סבין קטורזה, בעלת 26 שנות ניסיון בתחום השיער, "אנשים יודעים את זה ברמת הרעיון, אבל לא יודעים איך להגיע לזה בפרקטיקה. ואז הם נשארים בעבודות משעממות שהם לא אוהבים, או נכנסים לעולם היופי אבל לא משיגים משכורות גבוהות, כמו הבנות שעובדות ברשתות פארם למיניהן, נופלות מהרגליים אחרי משמרת של 9 שעות ומרוויחות מינימום".

סבין קטורזה, בעלת ניסיון של 26 שנה בתחום השיער.

סבין בעצמה, אף על פי שלמדה בבית ספר נחשב בצרפת וסיימה בהצטיינות תקשורת חשבונאות ומחשבים, עזבה משרה יוקרתית במשרד פרסום גדול עם משכורת שמנה, כדי ללכת עם התשוקה הפנימית שלה ועם היצירתיות שבה למה שאהבה תמיד לעשות: להוציא החוצה את הנשיות והיופי של נשים דרך השיער. 

"זה יכול להגיע באמצע החיים או בגילאים הצעירים כשמחפשים קריירה," היא מסבירה, "צעירים שמבלים 80% מהזמן באינסטגרם ובטיקטוק, לא תמיד רוצים ללמוד באוניברסיטה כדי לשבת במשרד כל החיים – וזה בסדר! היום אפשר בכל גיל לצאת עם מקצוע בעולם היופי, בלי להשתעבד ללימודים ארוכים באלפי שקלים".

רגע אחד, איך אני יודעת שמקצוע בעולם היופי מתאים לי, ומה זה אומר בכלל?

"אני אסביר. לא חסרים היום נשים וגברים שנאלצים לשים את החלומות שלהם בצד בשביל להתיישר לפי הרצונות של ההורים שלהם או שהם נמצאים בחששות מה יגידו בסביבה שלהם. 

אנשים כאלה תמיד היו טובים עם הידיים, אם זה לעשות פן לחברה לפני אירוע, לעשות תסרוקות לאחות הקטנה, להמליץ לאמא איך להתלבש או איך להתאפר ואיך לסדר את השיער. אבל ההורה ידחוף אותם למקצוע ריאלי, למשהו שהוא חושב שיש בו כסף, עריכת דין, ניהול חשבונות, היי טק.

מחקרים מראים שאם ננסה לחזק את הילדים שלנו במקומות החלשים שלהם – זה יהיה הרבה יותר מאתגר, מתיש ומתסכל עבורם והם עלולים לחוש כישלון. זה רק יעמיק את חוסר הביטחון שלהם ויוביל אותם למצב שהם פשוט לא יהיו מאושרים.

לעומת זאת, הורים שעוזרים לילדים שלהם לעסוק בתשוקה שלהם ולהדגיש את החוזקות הטבעיות שלהם, יגרמו להם לחוות הצלחה ככה שהביטחון העצמי שלהם יעלה לשמים והם ירגישו הרבה יותר טוב עם עצמם.

ידי זהב וחוש אסתטי זה משהו שלא מעריכים מספיק היום, בעיקר הדור המבוגר, אבל זו אומנות לכל דבר ומהכישרון והיצירתיות האלו אפשר לעשות ממש קריירה ששווה הרבה כסף!

איך שמעתי פעם אמא אומרת לבת שלה: 'אלף העוקבים שלך באינסטגרם לא ישלמו לך את החשבונות', אבל היא טועה בגדול. העולם השתנה, היום הדף בפייסבוק או באינסטגרם הפך לכרטיס ביקור שלנו…

אם יש למישהו כישרון בידיים, הוא יכול להפוך כל עוקב ללקוח שמגיע וישלם הרבה כסף כדי לצאת עם שיער או איפור מושלם. דווקא היום יש הרבה דגש על יופי ומראה – ולכן זה בדיוק המקצוע שצריך להיכנס אליו".

סבין קטורזה: "דווקא היום יש ביקוש מטורף לתחומי היופי, זה הזמן שלנו לזרוח"

וזה נחשב מקצוע? כל ההתעסקות הזאת בשיער זה דברים שעשיתי בתור תחביב בלבד…

"בטח שזה מקצוע! מה שתאהבי לעשות – תאהבי לעבוד בו! אני יכולה להגיד לך על עצמי, מילדותי נמשכתי לצבעים ולעולם היופי. אהבתי לצייר ולשחק עם בובות ברבי. בגיל 16 התחלתי לאפר את עצמי ואת החברות ובהמשך גם היה לי אומץ לקחת מספריים ולנסות סגנונות שיער שונים.

מהר מאוד כולם התלהבו ומצאתי את עצמי מקבלת לא רק חברות אלא גם את האמהות שלהן לתספורת!  כשעליתי לארץ בגיל 20 התחלתי ללמוד לתואר בבר אילן, אבל מצאתי שזה ממש משעמם ולא גורם לי שום הנאה.

בשלב מסוים החלטתי לקחת את כל הכסף שהיה לי בצד, ולהשקיע אותו בבית ספר מקצועי לספרות בתל אביב אצל מישל מרסיה. 

משם עבדתי באינספור מספרות וכשראיתי שהיחס וידע בתחום מוגבל בארץ, חזרתי לפריז ועבדתי שם ברשתות מוכרות ומובילות, כמו SERGIO BOSSI ,DESSANGE JEAN CLAUDE BIGUINE  ו-FRANCK PROVOSTׂׂ. שם רכשתי שם את רוב הידע והניסיון שלי.

כשחזרתי לארץ התחתנתי ואז חשבתי לעצמי שעכשיו אני צריכה מקום עבודה יותר רציני ממספרה. מצאתי עבודה במשרד פרסום שעבד עם צרפת אבל כשנכנסתי להריון כל תפיסת המציאות שלי התהפכה 360 מעלות: קיבלתי את התפקיד הכי חשוב בחיים שלי – להיות אמא!  

כך הבנתי שאני רוצה להיות נוכחת בחיים של הילדים שלי, לראות אותם מתפתחים ולהתענג על כל רגע. ידעתי שמגיע לי לעבוד במשהו שאני באמת אוהבת, ושגם יתאים לאורח החיים החדש שלי כאמא. העבודה כמעצבת שיער מאפשרת לי להיות הרבה בבית, להכניס כסף טוב הביתה ולעבוד בשעות שנוחות לי, בלי שיהיה על חשבון הילדים שלי! 

אבל כן חשוב לדעת איך להפוך את התחביב למקצוע. הרבה אנשים ממילא מתעסקים עם השיער שלהם או של הסביבה (חברים ומשפחה) ובגלל חוסר ידע עושים המון טעויות. 

למה אני מתכוונת? כל הצעירות שמתעניינות באופנת שיער ומחפשות ביוטיוב איך לצבוע בלי להתחשב בסוג שיער ובגובה הטון הטבעי של השיער, או מחליטות לקנות החלקה באופן עצמאי ועושות על חברות ואחרי זה מחליטות להבהיר את השיער לבלונד והורסות אותו.

אנשים עושים המון נזקים לעצמם ולסביבה וחבל. למה לעשות ניסוי וטעיה? עכשיו אפשר ללמוד את כל החומר התיאורטי והפרקטי בצורה מסודרת, להכיר את כל התורה בשלמותה, את הידע הנכון, ופשוט לעשות מזה כסף!"

אוקיי, אבל גם אם אני אשיג את הידע הנכון, לא הבנתי איך אני מרוויחה מזה כסף?

"אז בואי אני אסביר לך, אחרי שקצת מבינים איך לעשות רק צבע ופן, אפשר להתחיל לקבל לקוחות ולגבות מחיר של לפחות 150 ש"ח על טיפול. 

מספיק שאת מכניסה 2-3 לקוחות ביום, בכיף שלך, בלי הרבה עבודה, וכבר את עם משכורת של 6-10,000 שקלים וזאת רק ההתחלה, עוד לא דיברנו על הכסף הגדול של גוונים והחלקות ותוספות שיער…

אנשים עם ידיים טובות, חוש אסתטי מפותח וחשיבה עיצובית ויצירתית, יכולים בקלות להתחיל לאסוף לקוחות קבועים, לפרסם ברשתות החברתיות ולהתחיל למלא את היומן ואת הארנק. כמובן שצריך גם מינימום אהבת אדם ואכפתיות, כי לא סתם אומרים שהספר והקוסמטיקאית הם גם חצי פסיכולוגים.

אז בהתחלה מציעים רק לחברות, לשכנות בקבוצה וואטסאפ של הבניין של הגן והבית ספר של הילדים. אבל הדברים האלה רצים מפה לאוזן, ובסופו של יום את יושבת בבית או בקליניקה קטנה משלך ועובדת רק בשעות שנוחות לך, בלי בוס על הראש ומרוויחה אלפי שקלים בלי לימודים אקדמאים!"

זה נשמע טוב. אבל איך ישלמו לי אם אין לי מושג מבחינה מקצועית איך להתעסק עם שיער?

"את צודקת, לכן חשבתי על הכל! בסגר הראשון ראיתי שהכל הופך לדיגיטלי וחיפשתי מה אפשר לעשות  בתחום השיער ולסייע לצעירות שרוצות קריירה בתחום. הבנתי שזה יהיה גאוני לרכז את כל הידע החסר בכימיה באופן מסודר ויסודי – כדי לאפשר לכל אחד להצליח ולעשות בלונד כמו שצריך! 

מה שלקח לי כל כך הרבה שנים ללמוד, היום כל אחד יכול לעשות בקלות ולהגיע לתוצאות בזמן הרבה יותר קצר. יצרתי 3 מסלולים איכותיים מאוד שיתנו מענה לכל אחד לפי הרמה שלו, את תלמדי ממני הכל. החל מקבלת הפנים ועד התשלום בקופה, אני לוקחת אותך צעד צעד לאט לאט וביחד נעבור על הכל.  

אחר כך נלמד את תורת השיער, הפיזיולוגיה של השיער והמחזוריות שלו, כל הידע בכימיה שמקצוען חייב לדעת ולשלוט בו – כדי לאבחן נכון את השיער ולעבוד עליו בלי לפגוע בו. הדגש הוא כמובן על הכימיה, כי על בלונד מאוד קשה להגיע לתוצאות בלי כל הידע והכלים, אבל לי יש שיטה מנצחת! 

נכיר את החומרים השונים במספרה ואת השפעתם על השיער. נלמד איך לצבוע, איך לעשות גוונים קלאסיים, בליאז' ואומברה נלמד לאבחן כל בעיה עם שיער פגום ומה עושים כדי לשקם אותו, ואיך אפשר להחזיר ביטחון ללקוחה עם תוספות שיער. השנה האחרונה גרמה לרבים מאיתנו סוג של 'דאון' ובא לי להחזיר את האנרגיות הגבוהות של פעם. 

מעבר לקורס עצמו שעליו עבדתי 9 חודשים כדי לכתוב ולארוז את כל הידע והניסיון שלי, יצרתי מערכת תרגול וירטואלית בשיטת שאלון אמריקאי (שמזכירה את זאת של התאוריה לרישיון נהיגה) המבוסס על תמונות. יש שאלות ותשובות של כל חלק וחלק של הקורס עם מבחן סופי שיאפשר לתלמידים לבדוק את עצמם.

חשוב להבין: כל דבר שנתאמן עליו יהפוך להיות בסופו של דבר טבע השני שלנו, לכן גם כאן מי שצריך עוד ביטחון תהיה לו אפשרות להצטרף ל'חדר כושר', אימונים של 3 ימים מעשיים אינטנסיביים מאוד (מהבוקר עד הלילה כמו שעבדנו פעם במספרות המוצלחות בארץ) שבהם נעבוד ונעבור על הכל.

למי שרק ברמה המתחילה, תהיה גם אפשרות להיכנס למסלול 'מלכות' שהוא מרתון של שלושה חודשים שבו נלמד הכל מהתחלה – מסתם פן ועד איך להיות עצמאי ולפתוח עסק יציב עם צוות של מקצוענים ביותר בתחום הניהול ושיווק לעסקים.

סבין קטורזה, מומחית בתוספות שיער בשיטת TAPE IT

התעסקות בשיער היא עולם שלם. כל טיפול חייב להיות מתאים לסוג השיער, לצבע שלו והכי חשוב מה ההיסטוריה הקודמת שלו. רק אחרי שנכיר את השיער של הלקוחה נבין מה מותר מה אסור ומה לא כדי לעשות כדאי לשמור עליו.

העולם מתקדם וגם הטכניקות והחומרים מתקדמים לכן כדי להפוך למקצוענים בתחום. חייבים ללמוד על השיער מהשורש. אני מכירה לא מעט אנשים שכבר מתעסקים שנים בתחום וגם להם יש עוד המון מה ללמוד ולרכוש ידע וניסיון בכימיה, כדי לדעת לאבחן את השיער כמו רנטגן ולהגיע לתוצאות שהיו רוצים להגיע. במקרים אלו מסלול 'תפארת' (המסלול השני בקורס) יהיה תפור עליהם!"

וואלה, זה נשמע ממש מורכב. באמת צריך לדעת את כל זה בשביל "בסך הכל" להתעסק עם שיער?

"זה לא 'בסך הכל', לשיער יש הרבה משמעות בחיים ובמראה החיצוני שלנו. זה משפיע על הביטחון העצמי ועל התדמית האישית שלנו. את יודעת מה זה לעשות ללקוחה צבע או תוספות שיער ושבזכותם היא מרגישה נשית יותר? 

או לעשות לה גוונים כמו שהיא חלמה, כי אף אחד לא הצליח לעשות לה בלונד נקי, ללא צהוב או כתום, בלי לשרוף לה את השיער? מדובר פה על איכות חיים, לשנות את הרגשות והמחשבות של האנשים על עצמם, ולהפוך אותם למאושרים יותר". 

כדי להיות מוצלח בזה ולהביא לתוצאות יפות ולא לטעויות הרסניות: חייבים ללמוד את מאחורי הקלעים, את התיאוריה, את הסודות והיסודות של השיער. 

אני יודעת שזה נשמע הרבה במעט זמן, אבל בואי אני אגלה לך משהו, לא צריך לשרוף שנים ארוכות של לימודים ואלפי שקלים כדי ללמוד את זה, תוך כמה שיעורים דיגיטליים אפשר לקבל את כל התורה הרלוונטית עם כל מה שצריך לדעת על השיער!

המלצה שלי: מייד לאחר הלימודים כבר כדאי להתחיל ולעבוד במקצוע, כמובן ש'אין חכם כבעל ניסיון', לכן יצרתי 3 מסלולים שיאפשרו לכל אחד להתנסות לפי הרמה שלו".

נניח שאין לי שום ניסיון קודם, יתאים לי עכשיו להיכנס למקצוע שאני לא באמת מכירה?

"ברור! זה בדיוק מה שאת צריכה כדי לדעת אם את רוצה להיכנס למקצוע הזה ברצינות. בשביל מישהו שרק מחפש את הדרך שלו, להתחייב עכשיו לפחות שנה של לימודים בבית ספר מקצועי, ואחר כך לעבוד כמתלמד כמה שנים עד שיקבל את כל הידע, זה תיק. 

מה יקרה אם עוד שנתיים הוא ירגיש שזה לא מה שהוא רוצה לעשות ויפרוש, לא חבל על הזמן ועל הכסף?! עם המסלולים שלי, תוך 3 חודשים הוא יוכל גם ללמוד תכל'ס את העבודה, לצאת להשתלמויות עם הספרים שכבר בתחום שנים, ובנוסף להכל אני אעזור למי שמעוניין למצוא עבודה במספרה באזור המגורים שלו.

לכן בעיני, עם כל מה שקרה עם הקורונה, התקדמנו בכמה שנים קדימה ואני חושבת שהלימודים צריכים להיות מצד אחד מקיפים ומעשירים מאוד, מצד שני פרקטיים ומעשיים ביותר, ומצד שלישי – קצרים ויעילים.

העולם מתקדם והקצב מטורף. אני גם חושבת שזו אחריות שלנו הספרים הותיקים במקצוע לעזור לצעירים במקצוע. למה למרוח את כל התהליך שאנחנו עברנו אם אפשר לקצר את הדרך משמעותית? היום עם כל ההתפתחות  הטכנולוגית והקורסים הדיגיטליים, אפשר ללמוד בבית את כל התורה וכבר להתחיל לעבוד. 

מי שלא נגע בפן אף פעם יכול לעשות קורס קצר וכבר יוכל להתחיל לעבוד! בשורה התחתונה, אני באמת חושבת שב-12 שבועות עם פוקוס על המקצוע ועם יציאה להשתלמויות בחברות הכי מובילות בארץ ובעולם, זאת בדיוק הטעימה המקצועית שצריך כדי להבין אם מתחברים לתחום, ואם כן? השמים הם הגבול".

"כל המידע הכי מקצועי, גם תיאוריה וגם פרקטיקה, מונגש בקורס הדיגיטלי," סבין קטורזה.

ואת אומרת שאחרי הקורס, שהוא באמת ממש קצר, אני כבר אוכל להתחיל לקבל לקוחות?

"לגמרי ככה. יש לך את כל מה שצריך כדי להתעסק עם שיער ולהרוויח מזה כסף! יש לך ידע מקצועי שהוא הבסיס שלך, את תדעי שלב אחרי שלב מה עושים, איך מאבחנים שיער ומה הטיפול הנכון שצריך לתת לכל לקוח. יש לך ידע פרקטי של איך להתעסק עם השיער הלכה למעשה, ואפילו בתחום המנטלי וההוויה של מספרה, החל מקבלת פנים ללקוחה ועד שהיא יוצאת כשהשיער שלה מושלם והיא מאושרת. בנוסף תקבלי הדרכה מצוות מקצועי ביותר בתחום הניהול ושיווק לעסק שלך אם תחליטי להיות עצמאית…"

זה נשמע ממש טוב, אז מה הצעד הראשון שאני צריכה לעשות כדי ללמוד את סודות השיער?

"יפה, הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליצור קשר איתי או עם מישהו מהנציגים שלי. אנחנו כבר נסביר לך על הקורס, נכוון אותך למסלול שהכי מתאים לך ונציג לך את הסילבוס ואת תכני הלימוד. בהמשך תוכלי לקבל את השיעורים הדיגיטליים למחשב או לטלפון, וללמוד את כל התחום בזמן שנוח לך ובצורה הכי מקיפה שיש. 

אחר כך תהיה לך אפשרות להתקדם ולהתנסות מעשית, בסטאז' איתי של 3 ימים שלמים מאוד אינטנסיביים במסלול 'בלונד תפארת' (מ-10 בבוקר עד 22 בלילה) שזה 36 שעות עבודה. משם תצאי עם כוח, מוטיבציה וביטחון שיאפשרו לך להתקדם עצמאית. בכל מחזור תהיה גם קהילה סגורה בפייסבוק וואטסאפ כדי לשמור על הקשר עם כל החברים שעברו את המסע ביחד!

ואם את בכלל מתחילה בתחום אז תקבלי גם מזוודה עם כל הציוד המנצח, במסלול 'מלכות' תוך 3 חודשים  יהיה לך מקצוע ביד, עם כל הידע התיאורטי והפרקטי בתחום השיער. את תוכלי לפתוח עסק ולהתחיל לקבל לקוחות ולהפוך את הכישרון שתמיד היה לך – לכסף ולקריירה שתהני ממנה!"

רוצה לשמוע עוד על הקורס הדיגיטלי "סודות השיער והבלונד מנצח" של סבין? יש להשאיר פרטים בטופס:

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »