עסקים

החלום של העצמאיות: מעבר מחיי הישרדות ודאגה, לשינה טובה בלילה וחיי שפע מלאי סיפוק ושמחה

אחרי שנים בהם ניהלה תקציבי ענק בחברות מובילות בהייטק, רומי זונדר כסלו הרגישה שהיא עובדת יותר מידי עם הראש וחיפשה דרך להחיות את הלב והנשמה. כך הגיעה לייעוד שלה, וכיום היא מלווה נשים בעלות עסק עצמאי ומסייעת להן לעשות סדר ולקבל בהירות בניהול הכלכלי של העסק והבית כדי לנהל את שניהם בנינוחות ובשמחה עם תודעת שפע שמאפשרת להן לתכנן ולהגשים את כל המטרות והחלומות שלהן. היא מעידה: "בסוף התהליך, עסק שמחזור ההכנסות שלו הוא 5,000 ש"ח בחודש יכול לעיתים לגדול גם ל- 50,000 ש"ח ". 

רינת גרין  15.1.22 // 13:15

היא חוותה על בשרה את "היום שאחרי ההייטק", כשהמשכורת צנחה וההוצאות לא התיישרו בהתאם. לאחר המשבר שהגיע באופן טבעי מתוך הפער הגדול שנוצר, התאפסה על השינוי הדרמטי, והתובנות הובילו אותה למקומות חדשים בהם הבינה שבעסק עצמאי תוכל לעבוד פחות, ליהנות יותר מהילדים ומזמן אישי, ולהרוויח יותר מאשר בהייטק. 

את כל מה שלמדה וממשיכה ללמוד מידי יום, רומי זונדר כסלו מעבירה כבר חמש שנים לנשים עצמאיות כמוה. היא כבר הובילה להצלחה בעלות עסקים שהיו על סף ייאוש, שחשו תסכול מכך שהן פתחו את העסק מתוך תשוקה, תחושת שליחות וציפיה להרגיש חופשיות ומאושרות, וכל אלו הלכו והתפוגגו מתוך הדאגה וההבנה שמשהו בניהול הכלכלי של העסק לא עובד ולא מאפשר להן להיות במקום בו רצו להיות כשפתחו אותו.

בדרכה האופטימית, שמאמינה שכל אשה יכולה להיות בעלת עסק משגשג, היא מסבירה: "מנשים ש'מתגלגלות' עם העסק וחוות מתח ולחץ מתמשכים, העצמאיות שאני עובדת איתן הופכות להיות כאלה שמנהלות ומנווטות את הבית והעסק שלהן למקום בו הן יוכלו לחיות את החיים שלהן מתוך בחירה, בדיוק ואף מעבר למה שחשבו שאפשרי עבורן.

למה את מתמקדת בעצמאיות?

"אני חווה המון  סיפוק  בלימוד עצמאיות איך לצאת מחיי הישרדות ארעיים ולא יציבים לחיים טובים כמו שהן רוצות לחיות, תוך שאני משלבת באופן ייחודי בין כלכלת העסק והמשפחה. ה'וואו' הכי גדול זה שהן מתחילות לישון בשקט בלילה, כי הן חשות: 'אני מנהלת את כלכלת הבית והעסק שלי, בלי תסכול, פחד ופיספוס. אני עושה את הדבר שאני הכי אוהבת, מעניקה ערך אדיר ללקוחות שלי שמשלמים לי בשמחה, וחיה חיי שפע בהם יש לי את כל מה שאני רוצה'. כן, כך הן חשות!". 

היא עוצרת לרגע, ואז מוסיפה: "האמת? זה מדהים שכשמנהלים נכון את העסק אפשר לעבוד פחות שעות ולהרוויח הרבה יותר מכל משרת הייטק בכירה". 

רומי זונדר כסלו "לומדות לנהל את העסק תוך שליטה מלאה בכסף"

לעבוד פחות שעות ולהרוויח יותר?

הסיפור האישי שלה הוביל אותה ישירות למקום בו היא נמצאת כיום כמלווה עצמאיות. היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, שהשתלבה בטבעיות במסלול הטופ של ההייטק. במשך 12 שנה, ניהלה מחלקות כלכליות בחברת נייס מערכות ואחר כך בחברת M-SYSTEMS (שהמציאה את הדיסק און קי) ובסנדיסק שרכשה אותה.  כשהרגישה שהיא עובדת יותר מידי עם הראש ורצתה להחיות את הלב והנשמה עברה לעמותות, ועבדה בעמותת פידל, שתומכת בקהילת יוצאי אתיופיה בישראל ובעמותת אתגרים, שמקיימת פעילויות ספורט אתגרי לילדים ובוגרים עם מוגבלות. 

כאן הכל החל לקרות! עם המעבר מההייטק לעמותות צנחה משכורתה מכמה עשרות אלפי שקלים בחודש ל-10 אלף צנועים וכלכלת המשפחה האישית שלה, שעד אז התנהלה בקלילות רבה, חוותה משבר והיתה צריכה לעבור היערכות מחדש. 

היא מגלה: "הירידה בשכר גרמה לי להבין כמה כלכלת המשפחה יכולה להיות אמוציונלית, שמובילה להתנהלות כלכלית לא נכונה. נכנסנו למינוסים והלוואות, והבנתי שחייבים לסדר את ההוצאות שיתאימו להכנסות ואי אפשר להמשיך להתעלם מזה. ידעתי שאני מכירה איך לנהל תקציבי ענק של חברות הייטק והבנתי שאני צריכה גם ללמוד איך לנהל את כלכלת המשפחה שלי…"

"בשלב הבא התמודדתי עם הפחד – בעיקר של המשפחה שלי – לעזוב משרה יציבה כשכירה בעמותה ולפתוח עסק עצמאי כדי להגשים את הייעוד שלי וללוות משפחות ליציאה מהמינוס. התשוקה שבערה בי היתה חזקה יותר מהפחד ואז, במקביל להתמודדות עם תהליך גירושין, פתחתי בסוף 2016 את העסק שלי, ולמרות האופוריה של היציאה מעבדות (כשכירה) לחירות (כעצמאית) חוויתי תסכול גדול מכך שזה לא פשוט להרוויח כפי שאני צריכה כדי לחיות את החיים שאני רוצה לחיות והתחלתי לחקור וללמוד איך עושים את זה". 

"מתוך חוויית ההצלחה דייקתי את המיקוד שלי לליווי של נשים עצמאיות שנמצאות במקום של התסכול בו אני הייתי וללוות אותן בהתרגשות רבה לחיים של תודעת שפע ולעסק שיספק להן את ההכנסה שתואמת לצרכי היום יום ולהגשמת החלומות שלהן".

רומי זונדר כסלו "מתוך חווית ההצלחה דייקתי את המיקוד שלי לליווי נשים עצמאיות"

אנחנו מדברים יותר על כלכלת הבית, או העסק?

"על שניהם! כעצמאית אני מדייקת לא רק את העסק, אלא הולכת ומדייקת את חיי! אני פנויה גם למשפחה שלי וגם לעסק שלי. אני מבינה כמה כסף אני צריכה להוציא בכלכלת הבית שלי כדי לממש את כל הרצונות והחלומות שלי ואז הסכום הזה עובר להיות יעד הרווחיות של העסק שלי". 

"היום אני יודעת שכעצמאיות את ואני יכולות להרוויח יותר מכל משרה בכירה בהייטק, ואפילו לעבוד פחות שעות. זה קורה כשאת יודעת לנהל את העסק, תוך שאת עוסקת בייעוד ובתשוקה, כי זה מה שקורה כשעושים מה שמדויק ונכון לנו. 

"אני מלווה בשיטה שמובילה אותך לגלות את הערך האמיתי שלך ללקוחות שלך, לתמחר את המוצרים והשירותים שלך בהתאם, ובעקבות זאת לעבוד פחות שעות, להרוויח יותר ולחיות את החיים שאת רוצה לחיות ולא שאחרים מצפים ממך לחיות". 

לישון טוב בלילה וליהנות מהחיים

תוכנית הליווי של זונדר כסלו נגזרת מתוך ההבנה כיצד נראה עולם העצמאיות.

"מחקרים מראים שמרבית העצמאיים מתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז מולדת. הצד החיובי בכך הוא שהם אנשים יצירתיים יותר והשמיים עבורם הם הגבול מבחינת יזמות, יצירה וכדומה, אך הצד המאתגר עבורם כעצמאיים הוא שמירה על סדר, תכנון, ניהול כספים, ניהול זמן והתמודדות עם הבירוקרטיה הכרוכה בניהול עסק, וכל אלו מדירים שינה מעיניהם ופוגמים בחדוות היצירה וברווחיות העסק".

איך פותרים את הכאוס הזה?

"מכניסים לסדר. לבהירות, תכנון, הגדרת מטרות. להבין מה מביא לי יותר רווח, מה יותר מדויק לי מבחינת זמן ושעות, ומה יותר מעניין אותי ומספק אותי. כשהכל מסודר ומאורגן בעסק ובבית לפי מה שנכון לי אז אני רגועה יותר. היצירתיות שלי נפתחת מחדש, ופתאום יש צמיחה בהכנסות וברווחים. כשיש לנו בהירות לגבי הוצאות הבית, הן הופכות להיות היעד של רווחיות העסק וכשאנחנו מגיעות לרווח אפילו גבוה מהיעד, אז עם ההפרש נוכל להגשים את המטרות והחלומות האישיים שלנו אפילו מהר יותר מאשר תכננו".

רומי זונדר כסלו "ההתמודדויות המאתגרות עבור עצמאיות מדירות שינה ופוגמות בחדוות היצירה ורווחיות העסק."

וכן, חלק חשוב מכל נושא ההתנהלות הכלכלית נוגע אצלה ישירות לאיכות חיים. 

"זה גולש אפילו מעבר להגדרה של כלכלת הבית. אנחנו גם מקדישים זמן לבניית לו"ז שבועי אידיאלי שמשלב בין הבית לעסק – איך אני רוצה לחיות את החיים שלי, מיהם הלקוחות שיהיה לי כיף לעבוד איתם, איך לנהל את הזמן שלי ולפנות זמן לתחביבים, לילדים, לזוגיות ולכל נושא אחר שחשוב לי אך לא היה לי זמן עבורו בגלל העומס והלחץ בעסק. 

תהליך הליווי נותן יציבות וביטחון. פחות מפחיד ללכת יחד, והלקוחות מרגישות שבזכות הליווי הן יכולות להמשיך לעסוק במה שהן אוהבות ולא לחזור להיות שכירות, כיוון שעכשיו הן יודעות לנהל ולסדר את המצב הכספי, לחסוך, לישון טוב בלילה, וליהנות מהחיים". 

רומי זונדר כסלו "בזכות הליווי הלקוחות לומדות גם ליהנות מהחיים"

שליטה מלאה בכסף, בעסק ובחיים

בימים אלה היא משיקה את שירות הדגל שלה – תוכנית ליווי חדשה שנקראת "מתחילות מחדש" שכוללת תמהיל מושלם, של מפגשים קבוצתיים ואישיים אחת על אחת. התוכנית כוללת 12 מפגשים שבועיים בזום. 6 מפגשים קבוצתיים אחת לשבועיים שכוללים תוכן ומידע רב, שמהם נגזרות משימות התקדמות למען הבית והעסק, ו-6 מפגשים אישיים 1:1 שמתקיימים בשבועות שבהם אין מפגש קבוצתי ובמהלכם יושבים על ניתוח ותכנון העסק האישי של כל אחת מהמשתתפות. "המפגשים האישיים תורמים מידע ייחודי וייעודי לעסק. זהו שירות מיוחד שעושה הבדל משמעותי כיוון שבמהלכו אנו מתרגלים את כל המשימות עם כל משתתפת באופן אישי". 

המודל המשולב של אישי וקבוצתי הופך את תוכנית הליווי של זונדר כסלו גם למשתלמת כלכלית. נהנים ממנה גם מיתרונות של הליווי האישי, וגם של תמיכה קבוצתית לצד נשות עסקים כמוך. 

מה קורה בליווי?

"אני מלמדת כל אחת לנהל את העסק שלה תוך שליטה מלאה בכסף. מתחילים מבדיקת הרווח הנוכחי, ומגיעים לכמה רווח היא צריכה כדי לחיות את החיים שהיא רוצה לחיות ואיך מגיעים ליעד הזה בעזרת תזרים מזומנים לעסק שלה. ואז מטפלים ברווחיות – מחזור הכנסות, איך להגדיל את הרווחיות, למפות אילו מוצרים יש בעסק, מה הרווחיות של כל מוצר, ובאילו מוצרים כדאי להתרכז ולהתפקס, אולי אפילו לתכנן מוצרים יותר רווחיים שהלקוחה לא חשבה עליהם. הכול תוך יישום בשטח". 

רומי זונדר כסלו "5,000 שקלים בחודש יכולים להפוך בשינוי תודעה ל-50,000 שקלים"

אז יש הרבה פרקטיקה?

"אנחנו מטפלים בנושאים נחוצים רבים מתחום ניהול העסק, תזרים מזומנים למשל. לפעמים הפרש הזמן בין הכסף שנכנס מלקוחות לבין הזמן שאנחנו משלמים לנותני השירות שלנו, לספקים, גורם לעסקים להיסגר, כי צריך לשלם לספקים מהכנסה שעוד לא הגיעה אלינו. כדי לא להגיע לסגירה צריך להבין את תזרים המזומנים שלנו – ולבחון כיצד לגשר על הפער הזה.

"לצד הכול – נזהה אמונות מגבילות על כסף ואיך להחליף אותן לאמונות מקדמות. לפעמים רק אמונה מגבילה גורמת לך לתמחר נמוך ולהרוויח בקושי 5,000 שקלים בחודש, ובשינוי תודעה זה יכול להפוך ל-50,000 שקלים. אני רוצה לשנות לנשים את החיים, להבין איזה ערך הן מעניקות ללקוחות שלהן, וכמה הוא משמעותי עבורן. זה אחד המפתחות להפוך עסק מ-5,000 ל-50 אלף".

האם גם אני מתאימה לתוכנית הצמיחה?

במהלך השיחה כולה, זונדר כסלו מדברת עם ברק בעיניים. לקוחות גם מעידות על יחס עוטף וחם במיוחד. היא לא מרפה בקלות, אחת כזאת שהגלגלים שלה חושבים ללא הרף כיצד לייעל לכל אחת את המצב בעסק שלה. 

"אני עושה את זה מתוך אהבה, התרגשות ושליחות", היא מסבירה. "גם אני עצמי הייתי שכירה הרבה שנים. רציתי להיות עצמאית ועלו פחדים מהמשפחה. עד היום יש להם פחדים, אבל אני הולכת באומץ עם הלב שלי וזה משתלם לי בכל פעם מחדש בכל תחומי חיי. יש היום המון נשים שמפחדות לעזוב משרות כשכירות ולפתוח עסק עצמאי, למרות שלא טוב להן. אני רוצה לתת לאחרות את התמיכה שהייתי רוצה שתהיה לי ולא הייתה לי. אם הייתה לי תוכנית ליווי כזאת בתחילת דרכי, היה לי הרבה יותר פשוט – הייתי יכולה להצליח יותר מהר, עם הרבה פחות כאבים".

רומי זונדר כסלו "אני נותנת לאחרות את התמיכה שהלוואי שהיתה לי"

מה עוד תגידי למי שמתלבטת אם זה בכלל מתאים לה ולעסק שלה?

"כל הזמן מדברים על שיווק שיווק שיווק. לפני שיווק, ניצבת בפנייך האפשרות לחסוך המון עוד לפני שתתחילי בפעולה שיווקית אחת. אם את עומדת לפתוח עסק, או שיש לך כבר עסק ומרגיש לך שמשהו לא עובד לך נכון אז כנראה שזה מאד מתאים לך ובשיחת היכרות נבין שתינו יחד אם זה בשבילך. מניסיון של עשרות לקוחות בחמש שנים – זאת השקעה שמחזירה את עצמה מאוד מהר אפילו תוך כדי התוכנית עצמה". 

המחשבה על ניהול עסק בנינוחות, מתוך בהירות, שליטה במספרים ורווחיות גבוהה שתאפשר לך לחיות את החיים שאת רוצה לחיות  נשמעת לך מעניינת? לשיחת ייעוץ ובדיקת התאמתך לתוכנית הליווי של רומי זונדר כסלו "מתחילות מחדש" את מוזמנת להשאיר כאן את פרטייך. לאחר מספר שאלות, נבחן האם את ו/או העסק שלך יכולים  להיעזר בתוכנית הליווי הייחודית כדי להגשים סוף סוף את הייעוד עליו חשבת כשפתחת את העסק שלך ולחיות חיי שפע מספקים ומאושרים.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »