בריאות

תוכן מקודם

"לבוא בשביל תוצאות, לא בשביל פינוק" הקוסמטיקאית שאומרת את האמת בפרצוף מגלה הכל על תעשיית הסרת השיער בלייזר

רבקי בלאו, קוסמטיקאית מקצועית, חושפת את כל המיתוסים על הסרת שיער בלייזר ומספרת על התוצאות המדהימות שהפכו את הקליניקה שלה בירושלים לבוטיק עם שם עולמי: "או שזה הכי טוב או שאני לא עושה את זה בכלל"

מור משרקי 02.12.20 // 15:00

אין אישה שלא חשבה פעם לעשות הסרת שיער בלייזר ולהיפטר אחת ולתמיד מההתעסקות המתמדת בגילוחים ושעוות. מצד שני, כמות המיתוסים בעניין גרמו להרבה נשים פשוט לוותר מראש. 

מה למשל סיפרו לנו כל החיים על הסרת שיער בלייזר? "זה סתם לשפוך המון כסף רק כדי להיות חלקה במשך שנה גג", "איך שתכנסי להריון זהו, הלכו לך כל הטיפולים", ואפילו "בשנייה שתחזרי לגלולות, ההורמונים יצמיחו לך שוב את השיער ואף אחד לא יחזיר לך את הכסף". 

האם מדובר באמת במיתוסים או שיש בסיס לאמירות האלה? הלכנו לשאול את רבקי בלאו (30), אחת הקוסמטיקאיות המובילות בירושלים בכלל ובשכונות החרדיות של ירושלים בפרט, מה נשים פשוט לא יודעות על הסרת שיער בלייזר ויכול להשפיע להן על החיים (גם אתן תופתעו מהתשובות!) וגם מה כל אישה שכן מתעניינת בהסרת שיער בלייזר פשוט חייבת לבדוק.

היי רבקי, בואי נתחיל ישר ממה שמעניין: איזה מיתוסים על הסרת שיער בלייזר סיפרו לנו כל החיים?

"או-הו, לא חסר. אבל הכי הרבה שומעים על לייזר והורמונים. מכירה את אלה שאומרות שאין מה לעשות לייזר לפני שנכנסים להיריון כי אז כל השיער צומח חזרה? ואז אישה בת 20 רק מהפחד מבזבזת את כל השנים היפות שלה על התעסקות עם שעווה וגילוחים, ועד שהיא מסיימת עם ההיריונות היא כבר מוותרת על לייזר כי 'מה הטעם אני כבר בת 40, לא צריכה את זה כבר'. אבל מה? שני עשורים היא סבלה משערות…

עוד מיתוס מוכר זה שטיפולים בלייזר מסוכנים בזמן ההיריון עצמו. תקשיבי, זה ממש טעות. לייזר לא קרוב אפילו להגיע לרחם, לעובר או באופן כללי לשום איבר פנימי בגוף. משרד הבריאות בעצמו אישר לעשות טיפולי לייזר בזמן היריון. היו לי כמה מטופלות שחששו והתייעצו עם הגניקולוג שלהן וקיבלו ממנו אישור מיוחד שזה לא מזיק. נשים פשוט מונעות מעצמן ליהנות מאיכות חיים בלי שיער על הגוף, רק בגלל מיתוסים וחבל…"

"או שזה הכי טוב או שאני לא עושה בכלל." רבקי בלאו (30), קוסמטיקאית מובילה בירושלים.

אוקיי אז זה לא מסוכן, אבל באמת אפשר לעשות לייזר בלי לדאוג שהשיער יצמח שוב מההורמונים?

"ברור! אבל חשוב לזכור שזה מאוד תלוי בגוף של האישה. הרבה פעמים חוסר איזון הורמונלי (אפילו בלי קשר להיריון) יכול להביא לצמיחת שיער מוגברת או לצמיחת יתר. ככה או ככה, אם עשית הסרת שיער בלייזר, גם אם יש לך בעיות הורמונליות, זה לא שכל השיער חוזר כאילו לא עשית טיפולים ולא כלום. 

הורמונים יכולים לייצר תאי שערה חדשים אבל זאת לא צמיחה רגילה של שיער, זה אולי 80% מהכמות במצטבר, וגם אז זה שיער עושים טיפול 'חיזוק' (כלומר של 10-15 דקות, ולא של שעה כמו טיפולים ראשונים) ובטיפול גג שניים בשנה. מבינה מה זה אומר? לא משנה הריונות, לא משנה הורמונים, טיפול לייזר קונה לך שקט של גוף חלק משערות כ-ל  ה-ז-מ-ן עם פעם אחת בשנה של שימור המצב הקיים."

רגע רגע. גם מישהי סופר הורמונלית עם צמיחה מוגברת של שיער, גם לה משתלם לעשות לייזר?!

"ברור! בהסרת שיער צריך תמיד לשאול: מה יתן לנו הכי הרבה זמן שקט מהסרת שיער? גם אם זה ל-3 חודשים או לחצי שנה, זה שווה את זה. נגיד האכלת את הילד שלך בערב והתלכלכת ברוטב. אז מה, לא תחליפי חולצה עכשיו יומיים כי את מאכילה אותו גם מחר? זה לא עובד ככה. אם יש שערות מורידים אותן, וטיפולי לייזר יעזרו לך לעשות את זה בתדירות כמה שיותר נמוכה.

את יודעת איזה חופש זה נותן להיות חלקה משערות תמיד? לקום בבוקר ולהחליט שבא לך ללכת לים. או לראות שנעים בחוץ אז ללבוש חצאית. בלי לחשוב 'רגע, אז גילחתי או לא? רואים שערות?' ואז להתבייש לחשוף את הגוף. או להתבייש כי יש 'קוצים', כלומר שיערות דוקרות שמתחילות לצמוח ולא הספקנו לגלח. 

זה גם יוצר אי נעימות בזוגיות לפעמים, יש נשים שמתביישות לקיים יחסים כשהן לא חלקות לגמרי. זה אגב לא קשור לבעל, הרבה פעמים זה מחסום של האישה שמרגישה חסרת ביטחון או לא מושכת כשיש לה שערות שחורות בולטות על הגוף."

כן, שערות על הגוף באמת נחשב לא אסתטי. אבל יש הרבה פתרונות אחרים, למה דווקא לייזר?

"תוצאות, תוצאות, תוצאות. את מקבלת גוף חלק משיער בלי להתעסק בכלל בשעווה או בסכיני גילוח. אני אוהבת לומר שבשביל לטבול במקווה אני צריכה רק לסדר גבות, כל שאר הגוף מתוקתק. עם לייזר הגוף חלק משיער תמיד. בלי לשבת עם סכין הגילוח שעה במקלחת ערב לפני, או לקבוע לשעווה אצל קוסמטיקאית שלא תמיד יש אצלה תור. אי אפשר להשוות בין הצורך תמיד לתכנן ובין החופש והספונטניות שאפשר עם לייזר."

"עם לייזר הגוף חלק משיער תמיד, בלי לבזבז שעות עם סכיני גילוח או שעווה." רבקי בלאו.

הסרת שיער בלייזר עולה המון, מבחינת הרבה נשים זה עדיין לא שווה את הכסף. מה תגידי על זה?

"תראי, הסרת שיער בלייזר זה לא זול. המכשירים מאוד יקרים, לא משהו שאפשר לעשות בבית. אני יכולה להבין שהרבה נשים מפחדות לא לקבל תוצאות ואז להרגיש פראייריות כי כל הכסף שלהן הלך לפח, בגלל זה חשוב מאוד להגיע למקום שבאמת ייתן לך תוצאות, בלי להתפשר.

תחשבי על זה רגע: לשלם 300-400 ש"ח בחודש על טיפולי שעווה לאורך כל החיים, כבר עולה הרבה יותר כסף (וגם עולה יותר בזמן ובעצבים) מאשר טיפול לייזר שתשלמי עליו פעם אחת ויחסוך לך את כל זה. 

זה כמו שאני אגיד לך, את רואה את המיקסר הזה? הוא הכי טוב שיש. את יכולה לקנות אותו ב-800 שקל וליהנות כבר מעכשיו, להכין עוגות בלי להתאמץ. או שתקני מקצף ידני ב-160 שקל, הוא יתקלקל לך כל שנתיים ותוך 10 שנים זה כבר ייצא לך יותר יקר מהמיקסר, וגם תסבלי ברצף כי העבודה איתו קשה בהרבה."

הבנתי, אז בסופו של דבר זה יוצא משתלם. אבל איך אני אדע אם טיפולי לייזר באמת יביאו לי תוצאות?

"תראי, הרבה נשים לא מרוצות מטיפולי הלייזר שלהן ולמה? כי הבטיחו להן המון שטויות ועשו הכל כדי למכור להן ובסוף הן לא קיבלו תוצאות. מהניסיון שלי, אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק לפני שרוצים לעשות הסרת שיער בלייזר זה האיכות של המכשיר. לא כל מכשיר מתאים לכל סוג שיער, יש מכשירים שהעוצמה של הלייזר לא מספיק חזקה, או שלא מצליחים לתפוס פלומה (שיער עדין) או שיער שיבה. 

הרבה מקומות יכולים לנצל את זה שלאישה הממוצעת אין באמת ניסיון עם מגוון של מכשירים והיא לא יודעת מה הכי טוב. צריך להבין מה הסטנדרט בשוק, מכשיר לייזר ממוצע מצריך 10-12 טיפולים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. מכשיר לייזר מצוין יכול להביא לתוצאות מדהימות ולעור חלק כבר עם 6-8 טיפולים."

וואלה, תוך 6-8 טיפולי לייזר והעור כבר יהיה חלק משיער? זה נשמע מדהים על גבול הלא-מציאותי...

"עובדה. בנות תמיד מופתעות לשמוע, אבל אני כבר רואה את התוצאות המדהימות האלה פעם אחרי פעם אצלי בקליניקה, אז זה כבר רגיל מבחינתי. אני אגיד לך יותר מזה, היו לי בנות עם סדרה של 6 טיפולים שאחרי 4 כבר ראיתי שהעור שלהן חלק משערות ובכלל לא היה צריך להמשיך. 6-8 טיפולים זה הממוצע. כמו שאמרתי זה תלוי מאוד במכשיר וכמה שהוא טוב. 

יש מכונות לייזר פשוטות שעולות בסביבות 80,000 שקלים ויש איכותיות שעולות אפילו חצי מיליון שקלים למכונה ויותר. הרבה קוסמטיקאיות או מכונים לא משקיעים את הכסף על המכונות האיכותיות, ואז זה בא על חשבון הבנות: גם חסכו עליהן במכשיר וגם הן ישלמו על יותר טיפולים כדי לקבל עור חלק שיהיו מרוצות.

אבל אי אפשר להאשים רק את המכונים והקוסמטיקאיות. לפעמים הנשים בעצמן מחפשות את 'הלייזר שהכי פחות כואב' וזאת ממש טעות. כמו שאני אומרת למטופלות שלי, הסרת שיער בלייזר זה לא מסאז' ולא זמן להתפנק. יש מכשירים שיותר נעימים או פחות כואבים, אבל אם זה לא נותן תוצאות בשורה התחתונה זה פשוט לא שווה את זה. המטרה היא לא להתפנק, אלא להביא תוצאות."

ואיך אפשר לדעת איזה מכשיר לייזר נותן תוצאות הכי טובות? רוב הנשים לא ממש מכירות את השוק...

"זה נכון, וכאן מגיע ההבדל בין מישהי שהרגע פתחה קליניקה ומכירה רק מכשיר לייזר אחד, ובין מישהי שיש לה ניסיון וכבר ראתה לא פעם אחת ולא פעמיים איזה מכשירים נותנים תוצאות ל-99% מהלקוחות. אני אישית כבר יותר מ-8 שנים בתחום, והתנסיתי עם כמה מכשירי לייזר בשביל להבין שעל תוצאות פשוט אי אפשר להתקמצן, אחרת זה לא שווה. בסופו של דבר זה עולה יותר כסף כי צריך יותר טיפולים ויותר זמן. 

בדיוק בגלל זה רכשתי את מכשיר הלייזר של המותג "קנדלה" (Candela) שמיוצר בארה"ב בטכנולוגיה ישראלית. יש במעט מאוד מקומות והוא ידוע בתור אחד מהטובים בעולם." 

"מותג קנדלה הוא אחד מהטובים בארה"ב ובעולם." רבקי בלאו.

"מה שמיוחד במכשיר הזה הוא שיש לו קרן לייזר מאוד ממוקדת שמכווצת את כלי הדם וככה מונעת אספקה של דם לתאי השערה, מה שגורם לה לנשור ולא לצמוח מחדש. הוא גם יכול לתפוס שיער עדין ודק, ככה שהתוצאות איתו באמת קרובות למושלמות. העור חלק בלי שום שערה! יש בו גם טכנולוגיית קירור ממוקדת שחודרת ביחד עם הלייזר ומרגיעה משמעותית את הכאב.

זה משנה חיים, אני אומרת לך, זה כמו קסם. אני רואה את התגובות של המטופלות שלי. הייתה לי מישהי כל יום ישבה עם פינצטה להוציא את השערות מהסנטר, זה אולי 5 דקות ביום אבל זאת התעסקות. אחרי הלייזר היא אמרה 'את לא מבינה מה עשית לי. אני מתחילה לחיות פתאום. לא קלטתי כמה זמן מתבזבז לי!' היא כל כך התרגשה, וזה תגובות שאני מקבלת כל הזמן. זה באמת הרגעים שאני מרגישה סיפוק מהעבודה."

וכמה זמן ב'טוטאל' הטיפול עצמו לוקח עד שאפשר ליהנות מגוף חלק בלי שערות?

"אני לא הולכת למרוח אותך בסיסמאות של 'תוך שנה כל הגוף חלק', אין כזה דבר. לכל אחת יש זמנים אחרים בשביל רק לבוא לטיפולים, וגם כל גוף מגיב בצורה שונה לטיפול. אבל מהניסיון שיש לי עם הבנות שמגיעות אליי למכון: כבר אחרי הטיפול הראשון רואים תוצאות. הייתה לי מטופלת מה זה עסוקה, לא היה לה בכלל זמן לבוא אליי למרות שהיא הייתה ממש שעירה, גם ידיים גם רגליים, שיערות שחורות צפופות. 

היא הגיעה לטיפול אחד ובמשך תקופה לא שמעתי ממנה. חשבתי היא שוב עסוקה, התקשרתי אליה שאלתי מה נשמע, איזה מבסוטה היא הייתה! אמרה שהיא בינתיים נהנית מהמצב שהגוף חלק, לא ראתה צורך לבוא בכלל לטיפול שני. רק אחרי כמעט שנה נפגשנו שוב וכבר 50% מהשיער ירד לה. את מבינה? טיפול לייזר אחד כבר נותן שקט משערות ל-10 חודשים. אחר כך המשכנו את הסדרה והיום היא חלקה לחלוטין."

אז את אומרת שמתי שמתחשק לי אני יכולה להגיע לעשות טיפול לייזר? בהתאם לצורך ולזמן כמובן?

"בעקרון כן, מתאימים את מספר הטיפולים ואת מגיעה מתי שאת רוצה ומתי שצריך. אבל זה לא עובד ככה עם המכונים הגדולים. שם את באה, קונה סדרה קבועה של טיפולים ומתחייבת 3 חודשים קדימה בשביל לקבוע תאריכים, אין שום גמישות. איחרת לטיפול? יצעקו עלייך. צייצת שכואב לך? יצעקו עלייך. חס וחלילה קרה משהו ופספסת טיפול כי לא היית יכולה להגיע? אין עם מי לדבר. את תשלמי על ההפסד.

אבל מה, נשים זה עם עסוק ואנחנו מתנהלות רק בגמישות. הילד חולה? נעבוד מהבית. נגמר הברוקולי? נאלתר פשטידת תירס. הבעל נשאר עד מאוחר בעבודה? נעשה את הקניות כדי שיהיה מה לאכול בערב שבת. דברים צצים מעכשיו לעכשיו. בגלל זה חשוב לי לתת את המקום הזה שכל אישה תוכל לבוא לטיפול מתי שנוח לה. אפשר לקבוע מראש אבל יש המון גמישות, אני מתאימה את הטיפולים אלייך וללו"ז שלך."

"חשוב לי לתת את המקום הזה שכל אישה תוכל לבוא לטיפול מתי שנוח לה." רבקי בלאו.

כן, נשים זה באמת עם עסוק. אז אם אני מתקשרת אלייך ורוצה להתאים טיפול למחר, יהיה לך מקום?

"תתקשרי ותתאמי טיפול להיום בערב גם, אצלי פתוח עד 22:00 בלילה. תמיד מצחיק אותי שיש מכונים שנסגרים ב-5 או 8 בערב. אפשר לחשוב שאין נשים קרייריסטיות בעולם שעובדות עד יותר מאוחר. כמו שאמרתי, אפס גמישות. בכלל כל המכונים הגדולים זה כמו פס ייצור. בסופו של דבר זה לשכב שעה בלי בגדים ליד מישהי שבקושי מסתכלת עלייך, מדברת בטלפון תוך כדי ומשתיקה אותך כשכואב לך.

אצלי אין כזה דבר! כל אחת מקבלת יחס אישי ברמה הכי גבוהה. יש לי אפילו כרטסת מעקב לכל מטופלת עם כל הפרטים עליה, נניח אני רואה שלמישהי כואב באזור הקרסול אני רושמת את זה ובטיפול הבא זוכרת להיות עדינה שם ולהתאים את הטמפטורה של המכשיר. בכלל יש לי זכרון פנומנלי אז אני זוכרת כל אחת שעוברת אצלי, הכי לא פס ייצור."

נשמע טוב, אז מה עושים הלאה? אם אני רוצה את סדרת הטיפולים בלייזר להיפטר מהשיער?

"אז ככה, קודם תשאירי פרטים בקישור הזה, כדי לתאם טיפול ראשון. אחרי חודשיים טיפול שני, ואז יש עוד הפוגה של 3 חודשים. בין לבין בקושי צריך לגלח, רק בצורה נקודתית אם רוצים, ובכל מקרה מומלץ להתחיל את הטיפול בחורף כי אסור לעור להשתזף. ככה ממשיכים את סדרת הטיפולים עד שהעור חלק לגמרי. 

מבחינתי צריך תמיד להיות בסטנדרט הכי גבוה. המיכשור הכי איכותי, היחס הכי אישי. נשים שמגיעות אליי ממשיכות אצלי במשך שנים גם לטיפולי פנים ועור, שירות מקיף. אצלי זה או הכי טוב או שאני לא עושה את זה בכלל."

רוצה לשמוע איך הקוסמטיקאית המקצועית רבקי בלאו יכולה להעניק לך סדרת טיפולי לייזר משתלמת שתפטור אותך מהשערות אחת ולתמיד? השאירי פרטים בטופס כדי לתאם טיפול ראשון בשביל שתוכלי תמיד ליהנות מגוף חלק בלי שערות:

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »