נדל"ן

תוכן מקודם

"נסיכי האקזיטים" חוזרים לסיבוב נוסף ומבטיחים: כך תחזקו את הביטחון והאיתנות הפיננסית בעזרת ידע מעשי על עולם הנדל"ן

מי מאיתנו לא חולם על "פנינת נדל"ן" שתייצר לו הכנסה נוספת ותאפשר לכסף "לצמוח מהקירות". המרדף אחר חופש ויציבות כלכלית מוביל לתופעה כלל ארצית: אלפי ישראלים "מחליפים דיסקט" ומשנים גישה בכל הקשור לפעילות בעולם הנדל"ן. לרכוש דירה להשקעה או מגורים? הצחקתם אותם… היום כולם עסוקים במרדף אחר ידע מעשי בעולם הנדל"ן. ידע שפותח אפשרויות, מציג הזדמנויות ויש ביכולתו להגדיל את ההון העצמי ולשנות חיים של אלפי אנשים. מה הביא לשינוי הגדול בגישה, האם כל אחד יכול לעשות זאת ומי קבע שפעילות בנדל"ן שייכת באופן בלעדי לעשירים, בעלי ניסיון ובעלי עסקים? כל התשובות בכתבה.

מור משרקי 20.3.21 // 09:15

הראיון עם טל בוימן ואליאור כרמלי (הבעלים של חברת "BNC יזמות נדלן" המתמחה בניהול ואיתור נכסי נדל"ן להשקעה) מתקיים לבקשתי באחד מבתי הקפה שבקניון איילון ברמת גן. כשאני לוחץ את ידו של כרמלי, קשה שלא להבחין בהתרגשות שאוחזת בו. הוא מחייך אליי, מצביע לכיוון בית הקפה ממול ומספר לי בגאווה שעבד שם כמלצר במשך ארבע שנים עד שיצא לחפש את דרכו בעולם הנדל"ן. בוימן מצידו מנצל את ההזדמנות וחושף עבר כשותף בשניצליה שאותה השאיר מאחור לטובת עולם הנדל"ן והשותפות עם כרמלי.

טל בוימן (מימין) ואליאור כרמלי: "כולם חולמים להשקיע בדירה, אבל לא מכירים את פוטנציאל הרווח האדיר והאמיתי שטמון בעולם הנדל"ן"

תגידו, יכול להיות שהגיע הזמן שלכל אדם בישראל תהיה דירה על שמו? ​

בוימן מחייך לעברי ומיד יורה "תראה, החלום של כל אבא ואמא הוא שלילדים תהיה דירה. אבל החלום הזה מזמן כבר איבד את האחיזה במציאות. גדל פה דור צעיר עם סיכוי אפסי להגיע לדירה בכוחות עצמו. עכשיו, אולי זה יפתיע אותך אבל הכל טוב. הם השלימו עם הידיעה הזו, ולזכותם יאמר שהם פועלים בכיוונים שונים לגמרי בעולם הנדל"ן. החלום שלהם על דירה עדיין קיים, אבל הם יגשימו אותו בעוד עשר שנים, כשיהיה להם כסף והם לא יצטרכו לשעבד את עצמם עם משכנתה חונקת שתהרוס להם את החיים."

אז מה, לאנשים מתחת לגיל 35 לא תהיה אף פעם דירה? זאת לא אמירה רצינית

"תן לי לדייק את הדברים. אם ההורים שלך לא מיליונרים, אם אתה לא מצליח בעסקים ואם אתה לא עובד הייטק שמרוויח שלושים או ארבעים אלף שקלים בחודש, אז אין לך יותר מדי סיכוי לקנות דירה בארץ. המחירים בשמיים וחוץ מהמשכורות שלנו, הכל עולה ומתייקר בלי הפסקה. האמת הקשה היא שאם נמשיך לחכות בצד ולא נעשה כלום בנידון, אז גם בעוד חמישים שנה לא תהיה לנו דירה.

אנחנו חיים במירוץ עכברים, עובדים קשה, אולי חוסכים כמה שקלים פה ושם, אבל זה לא מה שיעזור לנו בקפיצה מעל המדרגה. זה לא מה שיעזור לנו להגיע אי פעם לדירה או לחופש כלכלי. זאת אגב הסיבה שבגללה אנחנו חייבים לצאת מהקופסא ולבצע פעולות שונות מכל מה שעשינו עד היום."

למה אתה מתכוון בפעולות שונות מכל מה שעשינו עד היום?

"תראה, רמת החיים שלנו נקבעת על ידי כמה כסף נזיל יש לנו בידיים כל חודש. מי שעובד נכון ורוכש ידע מעשי על עולם הנדל"ן, יכול לפעול בצורה נכונה שמתאימה לו, להעלות את רמת החיים ולחיות בביטחון וידיעה שיש גב כלכלי מאחוריו. אגב, זה תקף לכל גיל. גם לחיילים משוחררים בני 22, לנשואים בני 34 עם ילדים, וגם למי שהם סבים וסבתות בני 62 והם בשיא ההכנות לפנסיה.

כולנו חייבים לחיות עם ביטחון כלכלי, והדרך לעשות את זה היא תוך פעולה נבונה בעולם הנדל"ן ובמתכונת שונה לגמרי מההורים שלנו. הדור שלהם נהנה בזמנו מריביות גבוהות על השקעות של כספים בבנקים, והייתה להם יכולת לקנות דירה במחירים השפויים שהיו כאן פעם לפני 20 שנה, אבל כל זה נגמר. אגב, רבים מהם כועסים על עצמם עד היום שלא קנו דירה או שתיים כשהיו צעירים יותר. אבל אין מה לעשות, הם פשוט לא ידעו להעריך את גודל ההזדמנות."

תראו, הייתי בטוח שנדבר על נדל"ן ככלי שמחזק את הביטחון הכלכלי של הציבור

"סבלנות," אומר לי בוימן, "עוד לא הגענו לזה. אני מבטיח לך שלמרות התקופה שאנחנו חיים בה, היכרות עם עולם הנדל"ן מספקת אינסוף הזדמנויות שמחזקות את הביטחון הכלכלי בחיים שלנו.

אנחנו לא רוצים שבעוד 15 שנה אנשים יסתכלו אחורה ויגידו לעצמם "חבל שלא נכנסתי לנדל"ן עוד כשההזדמנות היתה בידיים שלי", בגלל שידע על עולם הנדל"ן מוביל אנשים לפעול ולהגדיל את ההון הקיים שלהם. הם לומדים להוציא את הכסף שיעבוד בשבילם באפיקים ספציפיים בנדל"ן שמתאימים במיוחד להם, ושם הם פועלים ומייצרים לעצמם הכנסה נוספת."

לא הבנתי. תסבירו לי בקצרה איך ידע על עולם הנדל"ן אמור לחזק את המצב הכלכלי או להגדיל את ההון שלי?

השאלה הזו מקפיצה את כרמלי ממקומו, "אני אענה לך על זה עם דוגמה שתפיל לך אסימון ותגלה לך למה כל אדם בישראל חייב להכיר צדדים נוספים בעולם הנדל"ן, כאלה שהם הרבה מעבר לקניית דירה והשכרה שלה, ועוד תשלום משכנתה. מספיק שנעשה השוואה פשוטה.

אבי, צעיר בן 24 שגר עם אבא ואמא, חסך את כל הכסף שהרוויח במשך 3 שנים אחרי השחרור מהצבא, ויש לו היום חבילה של 200 אלף שקלים שהוא רוצה להגדיל. לעומתו, בוא ניקח את איציק ואילנה, זוג נשוי עם שני ילדים ודירה על שמם ביבנה – שגם להם יש 200,000 שקלים פנויים להשקעה.

עכשיו, הבחירה הכי טובה עבור אבי תהיה לעבוד עם הכסף בנדל"ן כאן בארץ. הוא יכול לקחת הלוואה ולקנות דירה קטנה באשקלון לדוגמה, לשפץ ולמכור אותה – זה לא באמת משנה כרגע. ולמה דווקא בארץ? כי יש לו פטור ממס רכישה, ואם הוא יחזיק את הדירה 18 חודשים אז יהיה לו גם פטור ממס שבח.

תוך שנה וחצי מהיום הוא יכול להרוויח תשואה מעולה נקיה ממס על ההשקעה. לעומתו, אין טעם שאיציק ואילנה יפעלו בכיוון של קניית דירה להשקעה בארץ, כי העובדה שיש להם דירה על שמם, מחייבת אותם לשלם במיידי מס בגובה חמישה אחוזים על קניית דירה נוספת, וזה לבד נוגס ומחסל את רוב הרווח, עוד לפני שבכלל יצאו לדרך.

לכן במקרה הזה, מתאים להם יותר לפעול בנדל"ן בחו"ל. אבל בלי לדעת ולהכיר את החוקים הפשוטים האלה הם לא יעשו את זה, יפסידו את הפוטנציאל להרוויח וחבל."

או קיי. את זה אני מבין. אז למה לדעתכם הציבור לא מודע לכל הפרטים הללו?

"תראה," אומר לי בוימן, "יש כמה טעויות נפוצות שרבים מאיתנו עושים בכל מה שקשור לחיזוק הביטחון הכלכלי של המשפחה. טעויות שמשאירות אותנו הרחק מאחור, בטוחים שאם יש לנו עבודה ומספיק כסף כדי לשלם שכר דירה או משכנתה – אז הכל טוב בחיים שלנו.

מדובר בטעויות שעוצרות אותנו בחיים ומשאירות אותנו תלויים באנשים או בנסיבות שאין לנו יותר מדי שליטה עליהן. אני מתכוון לפיטורין מעבודה, סגירת עסקים, פציעה שמשביתה אותנו וכדומה. המציאות היא שאנחנו חייבים להיות מוכנים עם הרבה מאוד נכסים וכסף בבנק לכל תרחיש אימה מהסוג הזה."

כרמלי: "מעולם לא הפסדנו כסף בעסקת נדל"ן! אנחנו חיים את מה שעובד היום ולא את מה שעבד לפני 20 שנה…"

טוב, זה כבר מתחיל להישמע הגיוני. אתם יכולים להרחיב על אילו טעויות אתם מדברים?

"בהחלט. הטעות הראשונה היא שאנחנו חוסכים כסף ומשאירים אותו להעלות אבק בבנק במקום להשקיע אותו כך שיעבוד בשבילנו. אני מזכיר לך שהתשואה בבנקים מתקרבת לאפס. זה אומר שהכסף לא שומר על הערך שלו ודמי הניהול שהבנקים גובים מכולנו, הופכים את ההשקעה לכזו שמפסידה כסף עם כל יום שעובר."

רגע. תקן אותי אם אני טועה, אבל חיסכון הוא לא הבסיס לחיזוק העוצמה הכלכלית של כולנו?

"אני שמח מאוד ששאלת, אבל עצוב שהצטרפת ברגע זה לטעות של כלל הציבור. תבין, אני יודע שכל החיים חינכו אותנו ואמרו לנו שצריך לחסוך ולחסוך, אבל זאת ממש לא הדרך לחזק את הביטחון הכלכלי. אתה מוזמן לחפש, אבל לא תמצא אנשים עשירים שיאמרו לך שהם התעשרו בגלל שהם חסכו את הכסף שלהם, זה לא קורה.

לעומת זאת, הגדלת הכנסה היא המפתח האמיתי להתעשרות ולחיים של חופש כלכלי. בגלל זה אנחנו צריכים לנתב את הכסף שלנו כדי שיושקע ויתחיל לעבוד קשה בשבילנו – במקום שאנחנו נעבוד קשה בשבילו. העובדה שהוא שוכב בחיסכון בבנק לא נותנת לנו כלום."

אני מסכים לגמרי שהגדלת הכנסה היא מפתח חשוב, אתה יכול לתת דוגמה לטעות נוספת של הציבור?

"ברור. אם יש דבר אחד שהציבור בארץ למד ממשבר הקורונה, זה שאסור לנו לסמוך על המדינה ולצפות ממנה שתחלץ אותנו בעת צרה או בכלל. המדינה יכולה לתת לנו פלסטר לרגל קטועה אבל לא יותר מזה. המציאות היא שכל אחד מאיתנו אחראי לפעול ולחזק את האיתנות הכלכלית שלו בכל דרך.

זה אומר בפשטות שאנחנו חייבים להרוויח יותר כסף. אגב, אחת הדרכים להרוויח יותר, פוגשת אותנו ברגע שאנחנו מתייחסים לחיים כאילו כל יום הוא משבר המאלץ אותנו לפעול אחרת כדי לצלוח אותו. זה קורה בגלל שבעתות משבר, כשהחרב נצמדת קרוב קרוב לצוואר שלנו, רק אז אנחנו מסירים חסמים ומתחילים לפעול.

אני מזכיר לך את נפילת מחירי הנדל"ן במשבר ה"סאב פריים" בשנת 2008. במבט לאחור זאת הייתה תקופה מעולה לבצע רכישות והשקעות בנדל"ן. אז נכון שהיום קל לנו להסתכל אחורה ולהיות חכמים בדיעבד, אבל המסר שלנו הוא שאנחנו חייבים לחיות בערנות ומתוך ידיעה שהזדמנויות לשינוי בחיים נופלות לידיים של מי שעושים מאמץ ופועלים בכיוונן.

במילים אחרות, אם נמשיך לשבת בבית בלי לעשות כלום בנידון, אין סיכוי שנקבל הזדמנויות. לא בעולם הנדל"ן ולא בשום עולם. לכן אנחנו חייבים לצאת מאזור הנוחות שלנו, לצבור ידע ולפעול."

אני מקשיב לדברים שלכם ומתחבר, אבל בלי לפגוע, אתם לא צעירים מדי? אני יודע שכינו אתכם בעבר "ילדי האקזיטים"...

"תראה. כמו כל ילד בעולם גם "ילדי האקזיטים" גדלו. זה נכון שאנחנו צעירים יחסית, אבל אנחנו סוחבים על הגב ניסיון של 10 שנים בתחום הנדל"ן.

בגיל 24 עשינו את המיליון הראשון שלנו והיום אנחנו בני 32… אז תגיד אתה, ממי אתה מעדיף לקבל ערך וידע, מצעירים שרצים קדימה במהירות ומנהלים חברת נדל"ן עם עשרות עובדים – שבאמת מרוויחים כסף? או מחבורה של מרצים מעונבים שכבר 20 שנה רק מדברים על איך אפשר להרוויח כסף? הבחירה בידיים שלך.

בכלל, אף אחד לא נולד עשיר ומוצלח. לא סטיב ג'ובס, לא מארק צוקרברג וגם לא דונלד טראמפ שצמח בעולם הנדל"ן. ההצלחות שלנו לא מביישות יזמי נדל"ן ותיקים ומבוגרים בהרבה מאיתנו. למעשה, רק בשלוש השנים האחרונות עברו תחת הידיים שלנו עסקאות בשווי כולל המוערך ביותר מ-175 מיליון שקלים בארץ ובחו"ל, עם ליווי צמוד של כ-200 אנשים שחיזקו את הביטחון הכלכלי שלהם בעזרת היכרות ופעילות בעולם הנדל"ן."

אז מה, עולם הנדל"ן בישראל שייך לצעירים?

"אין חיה כזו שנקראת "בעלות על עולם הנדל"ן". מה שכן, אנחנו יכולים לספר לך שמעולם לא הפסדנו כסף בעסקת נדל"ן. אנחנו חיים את מה שעובד היום ולא את מה שעבד לפני 20 שנה, וזה קורה לנו בעיקר בזכות דבר אחד: הרצון להוכיח את עצמנו ואת השיטה שלנו.

שיטה שמשאירה מינימום מקום לטעויות. אם כבר פתחת את עניין "העולם שייך לצעירים", אז מספיק שתסתכל על חברות כמו פייסבוק, גוגל, מובילאיי ועוד, כדי להבין שגיל צעיר לא מהווה מכשול כל עוד הוא מגובה בכישרון ויכולת.

מארק צוקרברג נולד בשנת 1984 והיום הוא רק בן 36. קארים, הארלי וצ'ן הם שלושה חבר'ה צעירים שהקימו את יוטיוב, ובגיל 26 מכרו אותה לגוגל תמורת 1.6 מילארד דולר. כמו בכל דבר בחיים, גם לגיל צעיר יש יתרונות וחסרונות."

אהבתי. עכשיו תגידו לי כמה כסף צריך כדי לצאת לדרך ולפעול בעולם הנדל"ן?

"אין הגדרה ספציפית לכמה כסף צריך וזה כל היופי בשיטה שלנו. אתה יכול להתחיל לפעול בנדל"ן עם 100,000 שקלים, אתה יכול לעשות את זה עם מיליון שקלים, וגולת הכותרת היא שאתה יכול לעשות את זה גם עם מאות שקלים בודדים. הקסם בשיטה שלנו הוא שכל אדם יכול לבחור את השביל שמתאים לו ודרכו להגשים את כל החלומות והיעדים שלו בחיים."

אני יכול להבין בין השורות שאפשר לפעול בעולם הנדל"ן בלי להביא כסף מהבית?

"איזה כיף! סוף סוף נפל לך האסימון והתשובה היא לגמרי כן! כי בפועל, היכרות עם עולם הנדל"ן נותנת פתרונות לכל אדם בהתאם למצב הכלכלי ולאופי שלו. זה אומר לצורך הדוגמה שאתה יכול לצאת לדרך עם תקציב מינימלי של פרסום מודעה באתר יד 2.

מודעה שבה אתה מציע להשכיר דירה במה שקרוי "שכירות משנה". מדובר בעצם ביכולת להרוויח כסף מהשכרה של דירות או נכסים של אנשים אחרים, כשבפועל אנחנו שוכרים דירה במחיר מוזל, משכירים אותה לאחרים במחיר יקר יותר ושומרים את ההפרש בחשבון הבנק שלנו.

הפעילות הזו תפורה על כל מי שאין לו הון עצמי גבוה, ועדיין רוצה לצבור הון וליהנות מתזרים מזומנים קבוע. בשורה התחתונה, מדובר על פעולה שמניבה שכר דירה חודשי בלי הון עצמי גבוה ובלי לקנות דירה במחירים היקרים של היום, וכל זה לא יכול לקרות למי שרמת הידע שלו על נדל"ן מסתכמת בקניית דירה במחיר מופרז עם משכנתה והשכרה שלה.״

טוב, אני מודה שברגע זה הצלחתם לסקרן אותי מאוד. איך כל זה קורה בפועל?

"אז לפני הכל חשוב לנו להבהיר שלושה עקרונות פשוטים. הראשון זה שכל אחד מאיתנו חייב לנהל את הכסף שלו בעזרת היכרות עם עולם הנדל"ן ופעולה נבונה דרכו כדי להבטיח את העתיד שלו. העיקרון השני הוא שהזמן הנכון להתחיל לפעול בעולם הנדל"ן הוא עכשיו, וזה לא משנה בני כמה אנחנו!

זמן שווה כסף וכל רגע שאנחנו דוחים את הפעילות, אנחנו מפסידים רווחים פוטנציאליים שיכולים להגיע אלינו. העיקרון השלישי הוא שכל אחד יכול לעשות את זה, ופעילות בנדל"ן היא ממש לא מנת חלקם של יזמים או אנשי עסקים ממולחים.

גם לא של עשירים עם הרבה מאוד כסף. להיפך, מיליוני אנשים מכל העולם וכמובן מהארץ, מייצרים לעצמם תשואות ורווחים מעוררי קנאה מפעילות נדלנ"ית. אם לרגע נדמה לך שעולם הנדל"ן שייך רק לעשירים, אז להיפך. נדל"ן שייך אך ורק למי שרוצים להפוך ולהיות עשירים! 

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »