נדל״ן

המדענית הישראלית שהפכה ליזמית נדל"ן: "הרצון העז שלי לתרום לעולם מתממש דרך האפשרויות הבלתי מוגבלות שגיליתי בעולם הנדל"ן בארה"ב"

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים לפחות פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

רינת גרין  26.04.22 // 10:30

מוזר לחשוב, אבל דווקא רילוקיישן בעקבות קריירה מצליחה בתחום המדעים, סלל לויקי הלד את הדרך לקריירה שונה ב-180 מעלות. ויקי, ד"ר לביוטכנולוגיה, בוגרת הטכניון, שעסקה למעלה מעשור במחקרים קליניים בתחום הסרטן ובריאות העיניים נסעה לארה"ב במסגרת פרויקט חשוב בעבודה שלה. כיום היא יזמית נדל"ן. 

איך מתרחשת תפנית כזאת? השהייה של הישראלית בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות חשפה אותה להזדמנויות בתחום הנדל"ן בארה"ב, והיא לא יכלה להישאר אדישה אליהן. ויקי כבר השקיעה ורכשה מספר נכסים בארה"ב. בהמשך הפכה ליזמית, בעלת  סוכנות בוטיק נדל"נית משלה, במסגרתה היא מלווה משקיעים ישראליים שמעוניינים בקניית נדל"ן מניב בארה"ב. 

גם ויקי וגם המשקיעים נמצאים בישראל. העבודה מתנהלת באופן היברידי מול הצוות שלה בארה"ב. ויקי מתמקדת בשיטה מיוחדת לאיתור מהיר (עד כחודש) של נכסים מתחת למחיר השוק, לקנייה להשקעה בעסקה בטוחה למשקיע.

ויקי הלד : "אנחנו בוחרים בנכסים באזורים עם ביקושים גדולים לדיור"

"כשחייתי בארה"ב ראיתי כמה מעודדים שם עסקים ונדל"ן, וזה הדליק אותי, יחד עם האפשרויות האינסופיות", היא מסבירה. "למי שיש סכום כסף נזיל, זו האפשרות המהירה להשקעה. אני מלווה את המשקיעים שלי יד ביד לעשות צעד ועוד צעד לקראת החופש הכלכלי". 

עד כדי כך, חופש כלכלי? 

"לחלוטין, לעצמם ולילדים. אנשים כבר מבינים שמי שלא משקיע היום, לא בטוח שיהנה מאיכות חיים בפנסיה. הכסף בבנק סתם שוכב ולא עושה כלום, ואין באמת יותר מדי אפשרויות להשקעה כל כך רווחיות ובסיכון נמוך. בגלל ההיכרות שלי עם ארה"ב והתחום, קל לי לעזור ללקוחות שלי, למשקיעים. אני מטפלת בכסף שלהם כאילו הוא שלי".

מה סכום ההשקעה הנדרש?

"אפשר להתחיל מהשקעה של 50,000 דולר ומעלה. בהשקעה של 100,000 דולר יש יותר אפשרויות". 

כשעולים על הגל הכול מצליח

מאחר שהחליטה להשקיע את מרצה בתחום הנדל"ן, היא בחרה ללמוד בפרויקט X של גורו הנדל"ן העולמי רוברט שמין, שויקי מצהירה שמבחינתה הוא המרצדס של הקורסים בתחום. מלבד ידע והשראה עצומה היא משתייכת לקהילה איכותית של מנטורים וקולגות, ונהנית מייעוץ מקצועי וצמוד בכל עניין שעולה בתחום עיסוקה. כמו מרבית בוגרי הפרויקט בו למדה, היא "הצטיידה" בנדל"ן בעצמה. מספר חודשים לאחר תום הלימודים כבר היתה בעלת שלושה נכסים מניבים אותם רכשה בפרק זמן מהיר, תוך שלושה חודשים. 

בשלב הבא הגיע המפנה שאותו היא פחות חזתה. ביקוש מהסביבה שדאגה להתייעץ איתה, והתחושה הטובה על היכולת שלה לסייע לאנשים להגיע לבעלות בנכס מניב בארה"ב תוך כמה חודשים בודדים, וכך לקרב אותם לפריחה כלכלית, גרמו לה להבין שזה הייעוד שלה. 

היא מסבירה: "כשעולים על הגל מבינים את הדרך להצלחה. זה נעשה בעבודה שיטתית מצוינת, מה שמזכיר לי מאוד את העיסוק שלי במדע. ככל שיעצתי ועזרתי, התאהבתי ביזמית שבי. הבנתי שאני עושה את זה מצוין. יש מסיימי קורס שקונים נכסים לעצמם, ומסתפקים בכך. הרגשתי שאני רוצה יותר מזה, גם להעביר הלאה. התחום מסב לי אושר והנאה, אני נהנית לדבר כמה שיותר עם אנשים בתחום, אפילו בשעות מוזרות בלילה בגלל הפרשי השעות. אני פורחת ומתפתחת בכל רגע". 

יש לך הסבר למה זה כל כך כבש אותך? 

"העבודה שלי כיזמית דורשת שיתוף פעולה וצוות נרחב בשטח. ההתמחות הגדולה שלי היא בחירת האנשים הנכונים שם בשטח, שאפשר לעוף איתם רחוק. ככה כל ההשקעה בטוחה ובידיים טובות. 
"אני טובה בקשרים הבינאישיים גם עם הצוות בחו"ל, וגם עם הלקוחות. יש אצלי דלת פתוחה, אני מלווה בצמוד, ומעניקה את כל המידע הדרוש בכנות ובפתיחות, כולל דוחות מסודרים ללקוחות שלי על התקדמות ההשקעה בנכסים. מבחינתי חשובה מאוד מערכת היחסים, שהכול יהיה רגוע ונינוח, לצד אמונה חיובית והערכה הדדית".

ויקי הלד : "אני פורחת ונהנית לדבר עם אנשים בתחום, בכל שעה"

Untitled Document
השאר פרטים
ואחזור אלייך בהקדם

לשנות יכולת כלכלית של משפחה לדורותיה

ויקי מדברת על שתי אפשרויות מומלצות להשקעה שניתן לבחור מביניהן: בית להשכרה או בית להשבחה. הבחירה באפיק תלויה בצורך של המשקיע. לצרכי רווח מהיר של עד חצי שנה או שנה – מומלץ לקחת נכס להשבחה. אם המשקיעים יכולים לחכות לרווחים בטווח רחוק יותר, של שנתיים עד חמש שנים, אז נכס להשכרה היא האופציה המומלצת. מלבד ההשכרה, במסלול הזה יש גם אפשרות של עליית ערך הנכס.

ויקי כאמור מלווה יד ביד את המשקיעים בכל התהליך, שהופך לפשוט כאשר הוא מנוהל במקצועיות. היא קוראת לזה: "ניהול נכס מיטבי יעיל".

למה נדל"ן ולמה בארה"ב?

"נדל"ן זה מקום בטוח שיכול לשנות יכולת כלכלית של משפחה שלמה לדורותיה. נדל"ן תמיד יהיה מבוקש, לכן ההשקעות בנדל"ן מבחינתי הן יותר בטוחות מהשקעות בכל אפיק אחר. נדל"ן ארה"ב זו נישה יותר מעניינת מנדל"ן בישראל, כי בארה"ב הרבה יותר תומכים ביזמים ומשקיעים".

איך למשל?

"אין מס רכישה בארה"ב. אתה קונה עוד נכס ועוד נכס ללא תשלום מס על ריבוי נכסים. התשואה שאפשר לקבל היא לפחות פי 2 מאשר בישראל. מערכת ניהול הנכסים בארה"ב היא מאוד מסודרת, וזה המפתח להצלחה. לצד זאת יש את האנשים שלנו בשטח, שמסייעים לדברים לעבוד כמו שעון". 

מה חשוב לדעת למשקיע - התהליך

יש לי הון להשקעה, ואני מעוניין בנכס בארה"ב. איך מתחילים בתהליך? 

"אני מתחילה בשיחה ראשונית שבה אני מבררת עם הלקוח מה הצרכים שלו. ברגע שמוגדרים לנו סכום להשקעה וטווח הזמן בו רוצים לראות רווחים, אני מדייקת עבור הלקוח נכסי נדל"ן להשבחה או השקעה. בטווח זמן שבין שבועיים לחודש, אציג לו את האפשרויות עבורו מתוך ההיצע הקיים לדרישותיו. ההצגה כוללת את העלויות וכל מידע שחשוב לו, מספרים, תחזיות ועוד". 

באילו נכסים מדובר? 

"סינגל פמילי. בית פרטי שהוא החלום האמריקאי. אמרתי כבר שהצוותים שלנו מקצועיים מאוד, נכון? אז אנחנו מוצאים נכסים בשביל משקיעים בעלות זולה ממחיר השוק. הנכסים יכולים להימצא במגוון מדינות בארה"ב, ושייכים לאזורים שנחשבים טובים עם ביקושים גדולים לדיור". 

מה כולל הליווי שלך למשקיעים בתהליך? 

"אני עוזרת להם בהכול. הם פותחים בעזרתי חברת LLC בארה"ב, שכמו חברה בע"מ מהווה מחיצה והגנה משפטית שבעצם מבטחת את המשקיע שלא מסתכן באופו אישי, כי הנכס על שם החברה. אני מלווה בפתיחת חשבון בנק של החברה, בעניינים כספיים שונים. בשנה הראשונה אני מלווה את המשקיע בניהול הנכס ומתאימה עבורו את חברת הניהול. אפשר לקבל נכס עם דייר בתוכו, ויש נכסים ללא דייר, שאנו מוצאים דייר. יש קונה שמעדיף להיות אקטיבי, ויש קונה משקיע שרוצה רק לשים את הכסף ו'ללכת לישון בשקט'. ההתאמה לחברת ניהול היא לא מובנת מאליה וזה אחד היתרונות שלי בקשר המיוחד שאני יוצרת עם אנשים". 

תוכלי לפרט מהן ההוצאות למשקיע? 

"ראשית, עלויות רכישת הנכס כמובן. יש הוצאות נוספות, על שיפוצים או השבחה. יש עמלה שלי שעלותה 5,000 דולר. הדבר היפה הוא שכל סכום ההשקעה הזה, כולל השיפוץ,  הסגירה והעמלה שלי, נחשב לסכום הכולל  ממנו נגזרת התשואה למשקיע באחוזים".

תשלומים נוספים? 

"יש תשלום פתיחת חברה LLC, בדיקת נכס על ידי קבלן בניה ומפקח, ביטוח, ודמי סגירת עסקה מול עורך דין. המשקיעים גם משלמים על ניהול הנכס – 10 אחוז משולם לחברת הניהול, ו-10 אחוז נוספים מהתשואה משולמים לי כנציגה שעובדת בשוטף מול חברת הניהול, לפחות בשנה הראשונה, ומי שיעדיף – ההתנהלות הזו יכולה להתקיים גם בהמשך. בנוסף,  יש מיסים של העיריה. בדרך כלל בסינגל פמילי הדיירים משלמים את חשבון המים, החשמל ושימושים נוספים, כמו פינוי שלג בחורף. מה שחשוב לדעת – גם לאחר כל התשלומים יש רווחים מכובדים". 

הליווי הצמוד שלה כולל גם יעוץ למינוף, מקפצה שהיא אוהבת להשתמש בה במיוחד. "יש מגוון דרכי מינוף באמצעות החזרים. הולכים לבנק או גופים דומים ששמחים לתת במזומן סכום של 60-70 אחוז משווי הנכס כמשכנתא, ממנה אפשר לעשות מינוף". 

תוכלי להדגים? 

"למשל רכשתי נכס בסכום של 100,000 דולר שהיה לי נזיל. הדייר משלם 1,000 דולר שכירות חודשית. קיבלתי כמשכנתא 70,000 מהבנק, ואני רוכשת נכס נוסף בסכום זה. דייר נוסף משלם 800 דולר. אני משלמת משכנתא 600 דולר. כך עכשיו אני כבר מרוויחה 1800 דולר מהשכירות משני נכסים, פחות 600 דולר משכנתא, סך הכול – 1200 דולר רווח, וכל זה, כשבבעלותי שני נכסים! לרציניים יש אפשרות למינוף הולך וחוזר לטווח ארוך, עם עוד ועוד השקעות תוך ניצול יכולת המינוף ממשכנתא או מהתשואות. בתכנון נכון, אפשר למנף השקעה על נכס שהתחלנו ב-100,000 שקלים,  שתגיע כעבור 10 שנים לנכסים בשווי מיליון דולר. יש כאן קצב גידול מזהיר". 

Untitled Document
השאר פרטים
ואחזור אלייך בהקדם

ווין ווין למשקיעים

במפגש אישי איתה מתגלה אישיות מיוחדת, שונה מאנשים רבים שנמצאים בנוף הנדל"ן. ויקי, גרושה ואם לשניים, מספרת שהגיעה לתחום זמן קצר לאחר גירושיה, והיא רואה בנדל"ן הזדמנות בלתי רגילה להביא אותה ואחרים לעצמאות וחירות. ברוגע ונעימות היא עונה על כל שאלה, ואפשר להבין למה המשקיעים שלה מרגישים שהם בידיים בטוחות. לפני הכול, הגישה של ויקי היא ווין ווין לכל הצדדים בעסקה, בראש ובראשונה למשקיע, כדי להגדיל את השקט והבטחון עבורו. אחרת, היא מגלה, לא היתה בכלל הולכת על זה. "בשיטה שלי תמיד המשקיע זוכה למלוא ההערכה ולכן הוא הראשון ברווחים, אחר כך שאר בעלי התפקידים". 

סיפורים קטנים מההתנהלות שלה ושל צוותה משקפים את השקפת עולמה שגולשת לכל תחום בחייה. "יחד עם מנהלי הנכסים, אנחנו דואגים שהכול יתנהל באנושיות ובטוב. אם קורה ודייר נקלע למצוקה ולא יכול לשלם, במקום ללכת לתהליכי משפט, מוצאים פתרונות אחרים. היה לנו מקרה עם דיירת כזאת. מנהל הנכסים שוחח איתה אישית, והציע להחזיר לה מקדמה, שיהיה לה כסף לשכור בית אחר, זול יותר. אז הכול נגמר בטוב. היא יצאה, השאירה בית נקי מסודר, ותוך שבועיים נכנס דייר שמשלם יותר ממנה. אז המשקיע שלנו ממשיך ליהנות מהשכירות ללא בעיה, והכול נעשה ברוגע ובאנושיות. כי כשעובדים עם הלב והראש ורצון לעשות טוב לעולם, זה נראה אחרת, וגם מרוויחים יותר".

ויקי הלד: "בשיטת ווין ווין שלנו למשקיע, המשקיעים שלנו זוכים במלוא ההערכה ויודעים להעריך זאת"

"לעזור לעולם" היא לא סיסמה עבורה. התשוקה הכי גדולה שלה בעבודה היא ביכולתה לתרום למחקר בסרטן. בזכות הסכומים הגבוהים המתגלגלים, היא מקצה חלק מהרווחים שלה לתרומה החשובה לה, חלום ישן שלה, בגלל שעסקה שנים בחקר הסרטן, שהתחזק לאור היכרות קרובה עם חברים. "כשחייתי בארה"ב הכרתי זוג חברים שהבן שלהם נפטר מסרטן המוח. הם הקימו אירועי התרמה גדולים וסייעתי להם. ראיתי כמה זה כואב וכמה התרומה נדרשת. התחום שאני עוסקת בו מאפשר לי לתרום סכומים רציניים". 

זה לא זר לה להעניק לקהילה. היא מגלה: "גם בוגרים רבים אחרים של פרויקט X עושים דברים מדהימים למען הקהילה ועוזרים לאנושות. למשל, השבחת נכסים וניהול בתי מחסה לנזקקים. אני אוהבת אנשים ולכן הכול מתחבר לי בול יחדיו למעגל של שפע וטוב. העולם מחכה לי ליצור עוד מזה, לעזור לעוד משקיעים, ולצד זאת לעוד נזקקים". 

עם ליווי נכון הדרך לנכס בארה"ב קצרה

היא רואה בעבודה שלה שליחות, בגלל המקום אליו היא מובילה את לקוחותיה. "אני מלווה לקניית נכס, אבל בגדול מלווה כל משקיע ליציבות כלכלית לו, לילדים ולנכדים, שמנוהלת היטב בסיכונים נמוכים. אלו השקעות בשקט ורוגע, להבטיח לאנשים פנסיה וחופש כלכלי".

למי זה מתאים? 

"אני מרגישה שביכולתי לעזור להרבה אנשים עם הון ראשוני, שלא יודעים באילו השקעות לבחור. הנדל"ן בארה"ב מציע הרבה אפשרויות, בתהליך מהיר, מבוסס על שיטה בטוחה שלמדתי מהמורים הכי טובים בשטח. אנחנו מבטחים את עצמנו והמשקיעים בכל שלב". 

ויקי הלד: "השקעות בשקט ורוגע להבטיח לאנשים פנסיה וחופש כלכלי"

את יכולה להבין אנשים שחוששים להיכנס לדבר כזה? 

"מבינה אותם. יש שרלטנות בתחום, ולכן צריך להגיע לאנשים הנכונים, מקצועיים ובקיאים. עוד לפני שעסקתי בכך למדתי במשך שנתיים והשקעתי עשרות אלפי שקלים בלימוד הזה. מכאן צברתי ניסיון וידע הן כמשקיעה בעלת נכסים והן כמלווה משקיעים".

אז את מרגיעה אותם. 

"הרקע שלי הוא מתחום המדע המדויק, ולכן אני טובה בשיטתיות המנצחת. יש לי יכולת ליצור בקלות צוותים מובילים ואני רק מתרחבת. אני בגישה של ווין ווין תמיד בעסקאות למשקיע, וכולם בתחושה של רווח.  אם הגעתי לכאן, אז אני עושה את זה ברצינות גמורה, כמו כל דבר בחיי. עזבתי קריירה מכובדת בקהילה המדעית, כי גיליתי תחום חדש, שבנוסף לכל היתרונות שבו, הוא עוזר לי לעסוק בלעשות עולם טוב יותר לגמרי. וחלק מזה זה לפלס דרך של חופש כלכלי למשקיעים". 

Untitled Document
השאר פרטים
ואחזור אלייך בהקדם

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »

כתבות דומות

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »
ויקי הלד

השיטה המדעית לפיצוח שוק הנדל"ן האמריקני

נדל"ן בארה"ב מתברר בתור הצעד הנכון לחופש כלכלי, מסיבות רבות (למשל: רווחים פי 2 מנדל"ן בישראל). יזמית נדל"ן שמסייעת למשקיעים ישראליים בתחום מסבירה איך עם השקעה של החל מ-50,000 דולר אפשר ברוגע ושלווה לדאוג לעצמך לפנסיה מרשימה, וגם לעזור לילדים

לכתבה »

האישה מאחורי הקלעים של שוק הדירות בישראל מחזיקה רשימות המתנה של מאות רוכשים

שוק הנדל"ן רותח – כך תמיד אומרים, אבל כשפרויקטי נדל"ן צצים כמו פטריות אחרי הגשם והופכים את השוק לרווי ותחרותי, כיצד יכול יזם להבטיח מכירה מיטבית של הדירות במינימום עלויות שיווק? ראיון בלעדי עם שרון דידי, האישה שמאחורי המיזם המצליח "דירות בשושו", עם חשיפת הסוד שיכול להציל לכל יזם נדל"ן את הפרויקט – למכור מקסימום דירות למשקיעים מובילים, בלי לשבור את הראש ולהסתבך עם משווקים חיצוניים

לכתבה »