עסקים

"אוטוטו-אוטו": שאלון התאמה מיוחד, כוס קפה, עצות אישיות, ויוצאים עם רכב חדש היום ועד 72 שעות, כולל אחריות

מבולבלים איך לבחור את הרכב הבא שלכם? עם שאלון מיוחד שחושף את הצרכים המדויקים שלנו כנהגים, בסוכנות הרכב הוותיקה בן הרוש שבצפון מציעים רכבים ללקוחות עם שירות בוטיקי ואישי, כולל אחריות, מבלי "לדחוף" מוצר שלא מתאים. "מגיעים אלינו הרבה לקוחות שנכוו במקומות אחרים. אנחנו רוצים שהלקוח ייצא עם אוטו שישרת אותו שנים", מסביר המנכ"ל יהודה בן הרוש. יצאנו לבדוק.

רינת גרין  05.04.22 // 10:30

לכאורה מדובר רק בחתיכת פח עם ארבעה גלגלים. אבל מתברר שכאשר אדם או משפחה קונים רכב שמלווה אותם לשנים, מעורבים הרבה רגשות ואמוציות. וזה בוודאי נכון כאשר מדובר ברכב חדיש שעלותו לא קטנה, מ-50 אלף ועד 150 אלף. האוטו הוא ה"רגליים", חלק חשוב באיכות חיים. זה שלוקח לעבודה, לטיולים, לסידורים. ויש הבדל גדול בין לקנות רכב עם בעיות ותקלות שגורר המון התעסקות, לרכב שהכול עובד איתו חָלָק ומביא הרבה שקט לבית. 

יהודה בן הרוש, בעלים של סוכנות רכב ותיקה שמשרתת אזור רחב בצפון – נהריה, כרמיאל, עכו, קריות, כולל קיבוצים, מושבים וכפרים באזור, מסביר: "חשוב לי שאדם יקבל רכב טוב שישרת אותו ואת משפחתו לשנים. בין אם הוא נוסע קילומטרים רבים ביום, ובין אם בתוך העיר. חשוב לי להתאים ללקוחות רכב בול לציפיות שלהם, ובעיקר לצרכים שלהם. כולל שירות ואחריות אחרי הרכישה". 

גם בתקופה שבה הביקוש לרכבים גבוה ויש לא מעט רוכשים על כל רכב, לבן הרוש חשוב להרגיש את הלקוח שלו ולתת לו את השירות הטוב ביותר, עם הרבה נשמה. בן הרוש חברה לרכב ומסחר בע"מ, סוכנות הרכב שלו, בעלת ותק של שלושה עשורים, עובדת בסטנדרט גבוה במסירת רכב ללקוח, ונהנית משביעות רצון גבוהה של לקוחות והמלצות מרובות.

"מה שחשוב עבורי זה לדעת שהתאמתי לך מכונית נכונה שתעניק לך שקט"

יהודה, הבעלים של המקום, הוא זה שלרוב נמצא בפרונט, מייעץ, ומלווה באופן אישי את הלקוחות, שמרגישים את ההבדל בין לעבוד מול חברת רכב גדולה וללכת לאיבוד, לבין סוכנות בוטיק באווירה משפחתית. "אפשר לקנות מכונית כאן או כאן. מה שעושה את ההבדל היא התחושה שלך בעסקה מול המוכר. מה שעומד לנגד עיניי – האם התאמתי מכונית נכונה עבורך ואם אני מעניק לך שירות טוב לאורך כל הדרך".

השאלון שמוסיף המון

סוכנות הרכב של בן הרוש מציעה ללקוחות המתגוררים באזור הצפון – נהריה, כרמיאל, עכו, קריות וכל ישובי האזור, רכבים בעסקאות רכישה, ליסינג או טרייד אין. מדובר ברכבים חדשים 0 קילומטר, רכבים חדשים יד שניה (בד"כ שנתונים 2018 ומעלה), ורכבים ביבוא אישי או מקביל. בנוסף, בן הרוש היא סוכנות מורשית לרכבי ליסינג והשכרה של אלדן. 

גם בתקופה הנוכחית, בסוכנות דואגים למלאי מרשים של רכבים בקטגוריות המבוקשות: מיני, משפחתי, רכבי עבודה/מסחרי, רכבי שטח, רכבי פנאי SUV, ועוד. 

מלאי מרשים של רכבים בכל הקטגוריות המבוקשות

בסוכנות מנהלים תהליך מכירה מיוחד שמוביל להתאמה מושלמת ללקוח. הם פיתחו שאלון לקוח לדייק עבורו את הרכב הבא, עם שאלות שמתמקדות ברצונות ובצרכים: צריכת דלק, בטיחות, נוחות ועוד. לאחר ניתוח השאלון, בחברה מציעים ללקוחות רכבים מתאימים.

"השאלון מסייע לשלב בין הרצונות לצרכים יחד"

"המטרה לשלב את הצרכים והרצונות יחד", מסביר בן הרוש. "לפעמים אנשים באים עם פנטזיות שפחות מתאימות למציאות, למשל, אדם שרוצה רכב יוקרתי ולא פרקטי עבור משפחה. לאחר התאמת צרכים ורצונות אנו מצביעים על רכב מתאים ללקוח. אם יש במלאי – אז הוא מקבל במיידי. אם לא, אז מחפשים במלאי הארצי ודואגים להביא עבורו. מה שבטוח, אנחנו לא 'דוחפים' רכב רק כי הוא במלאי. אנחנו מייעצים לו על דגם שהכי מתאים לו גם אם אין לנו אותו, אפילו במחיר שהוא יחפש במקום אחר".

אבל זה לא רווחי!

"אצלנו צרכי הלקוח לפני הכול. אפילו לפני המלאי". 

ויש לו סיפור טרי: "לפני כשבועיים, זוג מקיבוץ בסביבה רצה רכב SUV כמו של שכניהם. היה לנו את הרכב. אבל אז האישה ציינה שהם ישמחו לפעמים לגרור את הקרוואן שלהם עם הרכב. הסברתי להם שהרכב הזה לא יכול לגרור קרוואן, זה כולל רישוי מיוחד ולא מותאם לכל רכב. העסקה הופסקה מיד, כמובן. אחרי כמה ימים הם הגיעו שוב והתאמנו להם רכב מדויק. הם מאוד נהנו מהמקצועיות ואמרו שהם בטוחים שבמקום אחר היו דוחפים להם את הרכב הזה שביקשו, אפילו שהוא לא מתאים". 

עצות וליווי הרבה מעבר למכירה

סוכנות בן הרוש שואפת למצוינות גם בתחום האפטר מרקט – טיפול בלקוח אחרי מכירה שכולל מגוון שירותים, בהם אחריות לרכב לתקופה של 3 חודשים עד שנתיים. יהודה: "אצל רוב החברות זה 'נגעת נסעת'. אין עם מי לדבר לאחר הרכישה. אצלנו מקבלים מענה, שירות ויחס עם פניות בכל נושא"

לפעמים זה סיפור אהבה ארוך מהרגיל. "לקוחות נמצאים עמנו בקשר גם אחרי תקופת האחריות. הם באים ומשלמים לי על השירות לקחת את האוטו לטיפול במוסכים שאני עובד איתם, סומכים עליי. והם גם חוזרים לרכב הבא". 

יחס אישי, ועצות על כוס קפה. "אני לא רק מוכר וזהו"

מכירת רכב בעיניו היא תהליך אישי ואינטימי, שנעשה ברוגע על כוס קפה. וגם מלווה במעטפת מלווה, למשל שיחות בעלות ערך מוסף מעבר למכירה. "כחלק מהשירות אני נהנה להעניק עצות על בסיס יומי. לא פעם לקוחות רוצים לעשות ליסינג פרטי לרכב. אני עושה תחשיב, ומוצא שאולי לא שווה להם לשלם 70 אחוז ממחיר רכב שיהיה איתם רק שלוש שנים. אולי עדיף להם לשלם מחיר מלא לרכב משלהם ללא הגבלת זמן. אני מייעץ גם בנושא מימון. גם כאן באופן הוגן. לא בהכרח 'דוחף' את המימון שלנו. 

"כיף לי לראות אנשים מחייכים, להרגיש שעשית טוב למישהו. יש לי ידע רב במכניקה והנדסה שתורם לבטחון של אנשים. כשאנשים באים ושואלים על תפעול הרכבים, על פיצ'רים מיוחדים, אני עונה להם בסבלנות ולעומק. הם משכילים מזה ואוהבים את זה. כן, אני לא רק מוכר וזהו". 

הפוסט שגרר מבול של טלפונים חמים

את הסוכנות שלו מכירים בתור "המקום של יהודה". לאור הוותק שצבר בשנים הרבות בסוכנות שלו בכרמיאל ובנהריה, ו-30,000 רכבים שכבר מכר לאורך העשורים, הלקוחות סומכים על המילה שלו בעיניים עצומות. 

הוא דור שני בתחום הרכב. אביו היה בעל המוסך "בן הרוש" שפעל שנים רבות בעכו. "לעסקים שלנו אנחנו תמיד קוראים 'בן הרוש'. חרטנו את השם שלנו והעובדה הזאת מעידה על היושר ומקנה ביטחון ללקוחות", הוא מספר. 

את האהבה לרכבים ינק מילדות. "קיבלתי את החיידק לאהבת רכבים מגיל אפס, ונהגתי לעזור לאבי במוסך. סיימתי לימודי הנדסת מכונות כעתודאי, וכשהתגייסתי לצבא, העברתי הדרכות רבות במרכז הרכב, שבו שירתתי 5 שנים. כשהשתחררתי, פתחתי עסק לאביזרי רכב וחלקי חילוף. בהמשך, סוכנות רכב גדולה נתנה לי הזדמנות וגב למכור מכוניות, ומשם המשכתי כעסק עצמאי". 

"קיבלתי את החיידק של אהבת הרכב מילדות"

בשנת 1995 הקים את סוכנות בן הרוש בסניף כרמיאל. המקום נסגר ב-2019 לאחר שהאזור  עבר שינוי ייעוד שדרש אגרות בלתי סבירות בגובה מיליוני שקלים. סניף נהריה נפתח ב-2011 במקביל לסניף כרמיאל, לאור ההצלחה והביקוש הרחב. זהו הסניף היחידי כיום. בן הרוש, שמתגורר במושב שבי ציון הסמוך, משרת לקוחות מאזור נרחב בצפון, כולל ערים, קיבוצים, מושבים, כפרים ועוד. 

לפני כחודש זכה להפתעה בלתי צפויה. באחד הימים הוא הוצף בטלפונים והודעות תוך כמה דקות. בתחילה לא הבין מדוע, ואז התברר לו – תושבת חדשה באזור נהריה פרסמה בקהילה בפייסבוק פוסט ובו שאלה על מקום מומלץ לרכישת רכב. מרבית התגובות בפוסט המליצו עליו, מה שהוביל למבול של פניות וטלפונים באותו יום. 

"חימם לי את הלב שמעל ל-90 אחוז אמרו 'בן הרוש', ועוד הוסיפו כמה מילים אישיות ומחמיאות עליי. אנשים ומכרים התקשרו אליי בעקבות זה, אמרו לי 'כל הכבוד'. התגאיתי. זה מוניטין  שמשיגים בעבודה קשה של 30 שנה". 

כמו לקבל תעודת ה"יצאת צדיק" של סוכני המכוניות.

"כנראה שאני עושה משהו טוב. כמעט בכל מכירה לקוחות באים ומודים עם פרחים, יין ושוקולדים. יש לי אפילו לקוחה, נעמי, שמרחיקה לכת ומביאה לנו שוקולד ממותג 'בן הרוש' בכל פעם כשהיא רוכשת דרכנו". 

"התגובות וההמלצות חיממו לי את הלב"

מנפצים מיתוסים על הענף

מתברר שלקוחות מרוצים בתחום הזה, זה לא מובן מאליו. רבים מלקוחותיו של בן הרוש נכווּ בעבר בעסקאות רכישת רכב במקומות אחרים, וחווים אצלו חוויה מתקנת. "ההצלחה הכי גדולה שלנו כשמגיע לקוח עם מלא חששות וטראומות, ואנחנו מצליחים להפיג את הכול. הוא יוצא מאצלנו עם רכב ומתקשר אחרי כמה ימים להגיד תודה". 

ברכישה אצלנו יש 'אבא' ו'אמא' ואפשר לפנות על כל בעיה.

מה הסוד שלכם?

"אנחנו לא מקטינים ראש. החוכמה שלנו היא לתת פתרון ללקוח לפני הרכישה וגם לאחריה. סטנדרט המכירה שלנו קפדני – בדיקת מכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים, תיקון ליקויים מכניים, ניקיון, השבחת הרכב למכירה, ועוד. צצה בעיה אחרי הרכישה? אנו חותרים להציע פתרון מהיר ונוח. אם אנשים רכשו בעבר בחברות שטרטרו אותם בשירות לקוחות, הם מאוכזבים. חברה גדולה זה כמו אניה ענקית, אתה מופנה מאדם לאדם. אם פנו אלינו – אנחנו מקבלים החלטה באותו רגע ומסדרים. יש לנו אנשי תפעול שזהו תפקידם.

"מגיעים לפעמים לקוחות שהעיקר דחפו להם במקום אחר מכונית בעייתית, והם לא יכולים להיפטר ממנה כי הערך שלה ירד מאוד. אני תוהה ושואל: 'מה, לא ידעת לפני, לא ניתחו לך צרכים לפני?'. הלקוח אומר: 'באתי, קניתי אוטו וזהו. לא שאלו כלום'. זה פשוט לא מקצועי! ".

מה אתה אומר לחשדנים שמגיעים עם סטיגמה על הענף?

"אני לא יכול להעיד לגבי השוק, יכול להעיד לגבי עצמי – אני מציג את הפעילות של העסק שלי, ומנפץ מיתוס. חשוב לי לדעת הכול על כל רכב שמגיע אליי. רכב שמגיע מאלדן יש לנו תיעוד של כל ההיסטוריה שלו מ'גיל' אפס. בעסקת 'טרייד אין', בגלל שאני לא יכול לדעת מה היה עם האוטו לפני, אני מגבה עם בדיקות מקיפות. ואם בכל זאת קרתה בעיה – אני כאן ואגיע לאן שצריך כדי לפצות. מה שאני רוצה להגיד – כשאתה רוכש רכב מסוכנות יש 'אבא ואמא' לעומת לקוח פרטי. ובטח כשהסוכנות שירותית כל כך". 

אוטו מהיום להיום ועד 72 שעות

אז לתושבי אזור הצפון, נהריה וכל הסביבה, שמעוניינים ברכב טוב וחדיש, משנת ייצור 2017 ומעלה שמתאים להם בדיוק – איך זה קורה בפועל? לקוחות רציניים יכולים ליהנות אצל בן הרוש ממסלול רכב מהיר ומתוקתק. להיכנס לסוכנות, ולצאת תוך זמן קצר עם רכב חדש לאחר עסקת רכישה, ליסינג או טרייד אין. 

מסלול מהיר לרכב: באותו יום ועד 72 שעות

בן הרוש מסביר את מסלול הרוכשים: "מגיעים לקוחות מתעניינים. עוברים את שלב השאלון, התאמה אישית, יחס אישי, אפילו קפה. הם רואים את הרכבים בסוכנות, או שדרך המחשב מחפשים רכבים מתאימים מהמלאי הארצי של סוכנות אלדן. אם הרכב בסניף שלנו, ניתן לבצע עסקה מיידית. מצאנו משהו מתאים באלדן? אנחנו יכולים להביא רכב מכל נקודה בארץ של סניפי אלדן, תוך 72 שעות. חותמים על מכירה, העברת בעלות. אנחנו אפילו פוטרים את הלקוח מלעבור בדואר, עושים את השירות בשבילו".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »