כלכלה

"אחרי 3,000 ש"ח בחודש, להכניס 22 אלף זה כמו לזכות בלוטו!" - בעלי העסקים שהכפילו הכנסות בין פי 2 לפי 7.5, חושפים את שיטת 'סמוראי בעסקים' שיצרה להם את התוצאות האלו

עם סטטיסטיקה של 48 אלף עסקים בממוצע שנסגרים מדי שנה, צריך לשפשף את העיניים כשרואים את סיפורי ההצלחה של בעלי העסקים שעבדו עם עופר מכמל. "יש 6 צעדים בדרך להכפלת הכנסות פי 5.2 בממוצע," הוא מבטיח ומספר שהשיטה שפיתח על בסיס יסודות הסמוראים ביפן הובילה לגידול של 100-650% בהכנסות העסקים שעבדו איתו, כולל בתקופת הקורונה. בראיון בלעדי תחקרנו אותו על השיטה וההצלחות, ולא ויתרנו על השאלות הכי קשות

מור משרקי  23.6.21 // 18:15

"מאז שפתחתי את העסק, אני בהישרדות יומיומית!" מספרת בכאב אלנה (34) מתווכת נדל"ן, "ההכנסות שלי מסתכמות ב-10,000 ש"ח בחודש בממוצע. אין לי מה להפריש לפנסיה, זה מפחיד. אני עושה כל מה שאני יכולה וזה לא מספיק, אני לא יכולה להרשות לעצמי קניות, אין לי זמן לילדים והם מרגישים את זה. בן הזוג וההורים ביקורתיים וכבר לא כל כך מאמינים בי אחרי שנה של הכנסות ברצפה. איך אפשר להמשיך ככה?!"

אלנה היא רק אחת ממאות אלפי עצמאים ועסקים קטנים אשר נקלעו לקשיים כלכליים, מתוכם כ-100 אלף נסגרו עקב הקורונה. הסיפור מאד עצוב, בעיקר אצל נותני שירותים כדוגמת מאמנים, מטפלים, יועצים, מעצבים ואנשי מדיה, אומנות ואוכל, אנשי פיננסים, קבלני בנייה ומשאבי אנוש – הם מצוינים במתן השירות המקצועי שלהם, אבל בכל הנוגע לניהול העסק הם נכשלים ובגדול, ולכן העסק תמיד במצב הישרדות. 

"אני אגלה לך סוד – 70% מבעלי העסקים שמדשדשים, זה בגלל חוסן מנטלי נמוך של בעל העסק" כך פותח את הראיון עופר מכמל, מומחה לפיתוח עסקי שלמד קראטה ביפן ובעזרת שיטת 'סמוראי בעסקים' שפיתח, הציל בתים והכפיל הכנסות בין פי 2 לפי 7.5 של מאות בעלי עסקים.

"אף אחד כמובן לא יגיד לך שהעסק שלו נפל בגלל חוסן מנטלי נמוך. אבל זו הסיבה שהשיווק לא משתפר והמכירות לא גדלות, למרות כל הפעולות שהם עושים. בדיוק כמו בדיאטה. כולם יודעים איך עושים דיאטה, אבל 95% מהדיאטות נכשלות. הסיבה היא חוסן מנטלי נמוך".

ובאופן מאד מפתיע, עופר מבין בדיאטות. בעברו הוא סבל מעודף משקל והודות לכוח רצון חזק ומשמעת עצמית הצליח להוריד 45 ק"ג.

"זו הסיבה שבכל המסלולים לפיתוח עסקי, מעבר לשיווק, בניית מותג, מכירות ועוד, חייב להיות דגש גדול על הפן המנטלי. מניסיון של מאות בעלי עסקים, אני יודע שבלי זה קשה מאד להצליח".

מאחורי החזות הנמרצת והאנרגטית של עופר מכמל, מסתתר סיפור חיים מיוחד במינו. מכמל הוא סמוראי אמיתי, כזה שקיבל חגורה שחורה במנזר לקראטה ביפן, לאחר שחי שם במשך שנה וחצי. כשחזר ארצה, מחושל ונחוש לקרב, למד מדעי מחשב ומתמטיקה באוני' תל אביב ושיסף את דרכו לתפקידים נחשקים בהיי-טק הישראלי. 

במשך 17 שנה מכמל פיתח מערכות מתקדמות, רשם פטנט ייחודי בעולם ה-ERP (ניהול משאבים) וגידל תחתיו דורות של מנהלים, מהנדסים, אנשי סייבר ושיווק בחברות בינלאומיות כמו IBM, HP וגרטנר. 

כשהחל לאמן בעלי עסקים וראה שדרך הפעולה שלו, המבוססת על העקרונות הסמוראים, מובילה אותם יד ביד בליווי צמוד להכפלה בהכנסות של פי 5 בממוצע, יצא באופן רשמי עם שיטת 'סמוראי בעסקים' והיום מחזיק בקהילה ענקית של יותר מ-1000 בעלי עסקים.

בתמונה: עופר מכמל, סמוראי בעסקים, במנזר לקראטה ביפן.

עופר, אין לי לקוחות, אין לי מכירות... איך מהמצב הזה אני מגיעה לפי 7.5 הכנסות? נשמע לא מציאותי

"מבין אותך לגמרי וחשוב לי להסביר: הרבה אנשים מרימים גבה על תוצאות כאלה מרשימות ולמה? כי כבר הבטיחו להם הבטחות כאלה בעבר, אלף פעם, וכל פעם הם נכוו מחדש. מהנימה הספקנית שלך אני בטוח שגם את חווית אותו דבר. לקחת איזה משווק או קמפיינר, שמת תקציב של 2,500 ש"ח בחודש וכססת ציפורניים עד שקיבלת כמה פניות שהיו לא רלוונטיות, או שלא הצלחת למכור להן. מתסכל, הא?

הדוגמה של שיווק ממומן היא ממש טובה , בעלי עסקים רבים לגמרי לא מוכנים לכך – אין להם יחס המרה גבוה במכירות, אין מודל עסקי ברור, הקהל שלהם לא מוגדר באופן עמוק ואין להם הוכחות חברתיות מספיקות. 

"לכן הגדרתי תו תקן סמוראי – צ'ק ליסט של תנאים ואוסף עקרונות עבודה וניהול עסקי שהעסק ובעל העסק צריכים לקיים כדי להצליח בעסק. אלא שבמקום לעמוד בתו התקן הסמוראי, הם מצפים שאנשים אחרים יתמודדו עם האתגרים של העסק שלהם, כמו שיווק ומכירות. והתוצאה? בזבוז של כסף, זמן והרבה תסכול. 

שיטת 'סמוראי בעסקים' היא בדיוק ההיפך, היא נותנת לך את החכה במקום את הדגים. או בשפת הסמוראים – אני נותן לך אבן משחזת ולא חרב מושחזת. כדי שתשחיזי את חרב העסקים שלך בזכות עצמך. על פי השיטה שלי, עד שאת והעסק שלך לא עומדים בתו התקן הסמוראי, אנחנו לא ממהרים לעשות שיווק ממומן. 

זו הסיבה למה אני לא מקבל לקוחות שמחפשים קמפיינרים שאומרים 'תביאי לי כסף ואני אתן לך פניות'. זה בדיוק מה שמוביל עסקים לכישלון ורואים את זה פעם אחר פעם – אם לא תהיי בשלה לשיווק ממומן ותעמדי בתו התקן הסמוראי, לא תוכלי להתקדם לשום מקום".

חייבת לעצור אותך פה, אתה אומר ששיווק ממומן לא עובד?? אז איך אני אמורה להשיג פניות?!

"שיווק ממומן עובד. אבל שיווק ממומן לעסק שלא הכין את עצמו עד הסוף – הוא כמו אגוזים למי שאין שיניים. הרי גם אם יביאו לך לידים, את לא יודעת למכור, אף אחד לא הראה לך איך. אם אין לך הגדרת קהל מדויקת, מערך שיווקי נכון ותסריטי שיחת מכירה שאת יודעת לתפעל לבד, המכירות תהיינה נמוכות מאד והמשמעות היא הפסדים רבים. 

זה כמעט מה שקרה ליועצת רוחנית שהגיעה אליי, גרושה עם שני ילדים ומפרנסת יחידה. היא הרוויחה 3,000 ש"ח בחודש! בקושי מספיק לאוכל לילדים… עם כל כמה שהיא ניסתה לשווק את עצמה דרך אתר וקמפיינים בפייסבוק, שום דבר לא עבד לה, רק הפסידה כסף. 

בתהליך איתי יצרנו ביחד אסטרטגיה לכל העסק, בנינו תסריט של שיחת מכירה והשחזנו את המסרים שמתאימים לקהל היעד שלה. יצרנו שירותי פרימיום משמעותיים הרבה יותר ממה שהיא הציעה ובסכומים שהיא רק חלמה לקחת. אלו סכומים שמצדיקים קמפיינים ממומנים ומחזירים את ההשקעה. 

אפילו היא לא האמינה – דווקא בקורונה, היא הגיעה ל-22,000 ש"ח הכנסה בחודש והיד עוד נטויה. עכשיו שתביני, החלום של האישה הזאת היה לקחת את הבן שלה למשחק כדורגל בפורטוגל. לפני התהליך איתי, זה היה בלתי אפשרי. היום אני שמח להגיד שהם כבר הזמינו כרטיס טיסה. 

זה לא שינוי של עסק, זה שינוי של חיים. היא יכולה להעניק לילדים שלה את מה שמגיע להם, והיא עצמה מסופקת יותר, מאושרת, מרוויחה. שיטת 'סמוראי בעסקים' עושה בדיוק את העבודה הזאת מבפנים וב-6 שלבים קצרים ופשוטים".

האמת סיפור מדהים. סיקרנת אותי עם השיטה, אבל איך רק 6 שלבים יכולים להכפיל לי את ההכנסות בעסק?? קצת לא הגיוני לי

"מפתיע, נכון? אבל כל שלב פה הוא עבודה מקיפה ביותר על עמוד תווך אחר בעסק והמכלול פשוט עושה את העבודה כמו מכונה משומנת. אני אסביר לך על השיטה וזה יהיה יותר מובן. 

השלב הראשון של שיטת סמוראי בעסקים הוא לבנות אסטרטגיה ברורה לעסק. רוב בעלי עסקים מציעים שירותים אותם הם מנסים למכור לקהל לא מדויק שלא ממש מתאים לשירותים האלו ובמחירים שלעולם לא יביאו את העסק ליעדים שלו, בהנחה שבכלל יש לו כאלו. פלא שהעסק נכשל? בלי השלב הקריטי הזה, אף אחד מהשלבים הבאים לא יכול להצליח.

השלב השני הוא 'להשחיז את השיווק' – הרעיון פה הוא להפוך אותך למשווקת הכי טובה של העסק שלך. מדובר על הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה של השיווק, כתיבה שיווקית, תוכנית שיווקית ועשרות טקטיקות שיווקיות כולל שיווק נינג'ה – טקטיקות סודיות של סמוראי בעסקים.

השלב השלישי הוא 'למכור כמו סמוראי' – כאן עובדים על פסיכולוגיה צרכנית, הבנה מדויקת של קהל היעד, בונים תסריט מכירה אישי על פי 'מודל המכירות הסמוראי' ומטמיעים עשרות טקטיקות לטיפול מוצלח בהתנגדויות של לקוחות פוטנציאליים. ותזכרי – כל מה שאת עושה בעסק נועד בשביל למכור. 

לדוגמה, הגיע אליי צלם, גרוש עם 3 בנות שהכניס בקושי 12,500 ש"ח והיה על סף פשיטת רגל. כחלק מהתהליך בנינו לו מערך מכירתי שונה לגמרי, שינינו את הקהל מאנשים פרטיים לבעלי חברות גדולות, יצרנו לו נראות מרשימה ושיפרנו את הדיבור שלו במכירה מול לקוחות. היום הוא מרוויח 44,000 ש"ח הכנסות בחודש, יותר מפי 3.5! פשוט כי לימדנו אותו למכור בעצמו, בלי להסתמך על אחרים.

בשלב הרביעי אנחנו בונים 'סיסטמה' (שיטה) מושחזת לעסק ועובדים על ניהול זמן. חשוב להבין, כבעלי עסקים יש לנו חירות הרבה יותר גדולה בשעות העבודה, וזה גם מתכון לאסון כשאנחנו לא יודעים איך לנהל נכון את הזמן בין העסק והבית. זמן שווה כסף אמרו חכמינו? אז לא רק, הוא גם שווה איכות חיים. תסכימי איתי שלעבוד 9, 10 שעות ביום ולהגיע גמורה לבן הזוג ולילדים, אלה לא החיים שהיית רוצה לעצמך. ניהול כל משאבי ומשימות העסק באופן אפקטיבי זו אומנות שהשליטה בה היא קריטית להצלחת העסק.

השלב החמישי נקרא 'אני מותג סמוראי'. תראי, השוק רווי תחרות, בכל תחום. וכדי לצאת מהתחרות השוחקת, כל בעל עסק רוצה להפוך למותג. בשלב הזה אנחנו מטמיעים טקטיקות שהופכות את העסק למותג, לומדים לתמחר על פי שיטת סמוראי בעסקים, בונים שיתופי פעולה אסטרטגיים, מכינים את העסק למשברים, לומדים לנהל את הצד הפיננסי ועוד מהלכים קריטיים לעסק שרוצה להרוויח כסף גם עוד 3 או 5 שנים. 

השלב השישי והחשוב ביותר עוסק במנהיגות אישית וחוסן מנטלי. זו ההתפתחות הכי קריטית שבעלי עסקים חייבים לעשות כדי להיות 'סמוראים בעסקים'. העסק שלך צריך להיות מרשים, חזק ויציב, במטרה להפוך מותג עם הצדקה כלכלית. וכדי שזה יתממש, את כבעלת העסק, צריכה להיות חזקה מנטלית לא פחות. 

70% מהעסקים שמדשדשים או קורסים זה על רקע מנטלי, כלומר לא מצליחים  להתמודד עם האתגרים ולצמוח מתוך משברים! זה בא לידי ביטוי בשיווק לא מספיק מושחז, בגמגום בשיחת מכירה, בניהול זמן לא טוב, בחוסר הערכה עצמית ובתמחור נמוך. 

בהקשר הזה אני יכול לספר לך על א' שעבדה בבניית אתרים והתקשתה לעמוד מול אנשים ולמכור, הייתה ממש חסרת ביטחון ונשארה בגזרת השירותים הקטנים ובתמחור נמוך. זה זלל לה את הזמן ובקושי הרוויח לה כסף. היא הייתה מרוויחה 6,500 ש"ח בקושי ולא נשארה לה שנייה פנויה. בתהליך, עבדנו איתה על יעדים, חיזקנו את הביטחון והחוסן המנטלי והרחבנו את השירותים באופן משמעותי. היום היא מרוויחה 16 אלף ש"ח בחודש, פי 2.5 יותר!"

רק שניה, כדי להגיע לתוצאות כאלה אני צריכה לעשות את כל העבודה הקשה הזו, לגמרי לבד?!

"אני מאמין שלבנות עסק זה כמו לגדל ילד. והילדים שלנו הם באחריות שלנו. לנהל נכון את העסק נשמע מפחיד בהתחלה וזה באמת אתגר. אם להקים עסק היה קל, לא היינו רואים 48 אלף עסקים נסגרים מדי שנה ומעל 33% עסקים שלא שורדים את השנה השלישית. אבל בואי אני ארגיע אותך עם שתי אמירות חשובות: אחת, עם הליווי הנכון, זאת ממש לא הולכת להיות עבודה קשה. שתיים, מי אמר שאת צריכה לעבור את זה לבד?? 

בקהילת 'הסמוראים' שאני מנהל בפייסבוק יש למעלה מ-700 בעלי עסקים ועצמאים נותני שירותים שמשתפים את הקשיים, האתגרים וההצלחות שלהם, בונים שיתופי פעולה ומקבלים עזרה ממני ומחברי הקהילה ונחשפים ראשונים להרבה מאד תכנים וסרטונים מקצועיים שאני מציע לבעלי עסקים".

אוקיי, אבל אם אני מנסה ולא מצליחה להגיע לשינוי כזה בעסק בעצמי, מה אני עושה?

"קהילת הסמוראים שלנו נותנת באמת ערך רב ומקיף לבעלי עסקים, אבל מי שרוצה לקבל את 'התותחים הכבדים' של "סמוראי בעסקים" ואת הליווי הצמוד, מצטרף ל-'מועדון הסמוראים'.

מדובר על הליווי העסקי המלא ביותר לבעלי עסקים. בהתחייבות. במועדון אנחנו עובדים איתך לעומק על כל שלבי השיטה אחד אחד, מטמיעים  מתודולוגיות עבודה לעסק, מערכי שיווק ומכירה, ניהול זמן, מיתוג וחוסן מנטלי. הליווי הזה הוא מה שלוקח אותך צעד צעד למימוש הפוטנציאל של העסק שלך, פעם אחת ולתמיד, בעבודה יעילה וממוקדת, עד שאת רואה את התוצאות בעיניים ובחשבון הבנק".

תסלח לי אם אני קצת חצופה, אבל, מה זה שונה מייעוץ עסקי רגיל? ליווי, בניה של עסק, נשמע די דומה.

"שאלה מצוינת. אם ייעוץ עסקי זה גלגל ההצלה של העצמאים שטובעים בים האתגרים העסקיים והקשיים הכלכליים, אז 'סמוראי בעסקים' הוא חמש ספינות חילוץ עם שחייני הצלה מומחים ומסוק 669 שזורק לך מזרונים מתנפחים כדי שבכלל לא תגעי במים. אין יועצים עסקיים שיכולים להבטיח לך את ההכפלות בהכנסות שאני מבטיח למיישמי השיטה. 

בכלל, אני פחות אוהב את הביטוי 'ייעוץ עסקי'. אני לא בא ומייעץ לך. אני בא ומלווה אותך לתוצאות, בונה איתך תהליכים באופן ממשי. 'פיתוח עסקי' יהיה יותר מתאים כאן ובהיבט הזה, אין פיתוח עסקי 'רגיל' שמאפשר לך לראות את המנטור 3-4 פעמים בשבוע כמו במועדון הסמוראים. 

'התותחים הכבדים' של הליווי המלא לפי שיטת הסמוראי עם עופר מכמל, 'סמוראי בעסקים'.

אוקי, אז איך תכלס נראה 'מועדון הסמוראים', מה הוא נותן לי?

כדי לתת מענה מקיף לצרכים של בעלי עסקים, גם עסקית וגם מנטלית, בניתי מעטפת מושחזת שמציעה עבודה בקבוצות קטנות וכוללת:

15 מפגשים עוצמתיים בהם מטמיעים את שיטת "סמוראי בעסקים", מפגשי יישום ושאלות כל שבוע בהם את מקבלת תשובות לכל השאלות שלך – כך שאת תמיד יודעת מה הצעד הבא שלך. אנחנו מקיימים פעם בחודש מפגש סימולציות מכירה כל חודש כדי להטמיע את תסריט המכירה שבנית ובסוף אנחנו בונים יחד את התוכנית השיווקית שלך לחודש הקרוב.

בנוסף, את ואני נפגשים לפגישת אחד על אחד וביחד מגדירים את היעדים והמודל העסקי הכי מדויקים לך ולעסק שלך. כחלק מהמועדון את מצטרפת לקבוצת הוואטסאפ של הבוגרים והחברים, שם תעשי נטוורקינג מטורף ותקבלי הרבה פרגון ובכלל זו חוויה של שייכות. 

הרבה בעלי עסקים משתפים שהם חשים מאד לבד בעסק. המועדון מציע להם בית ללב ולעסק. בכל יום שישי אנחנו נפגשים לאימוני קראטה בים אליו אפשר להגיע גם עם בני הזוג והילדים ועובדים על החוסן המנטלי בצורה הכי כיפית וחווייתית. 

המועדון נותן לך הכל. רק תבואי, תיקחי, תשאלי, תטמיעי. תקבלי את כל מה שאפשר. המועדון מאפשר לך לעבוד בקצב שלך. ככל שתטמיעי יותר כך תכפילי את ההכנסות שלך מהר יותר.

לכן שיטת 'הסמוראי בעסקים' עובדת כל כך טוב. היא מקיפה, יורדת לרזולוציות. היא לא עובדת רק על העסק פרופר אלא גם עלייך כבנאדם, עם הצרכים הרגשיים והמנטליים שיכולים להפוך אותך לבעלת עסק מצוינת שמרוויחה פי 5 יותר".

זה נשמע מעולה אני חייבת להגיד. בא לי להיות סמוראית בעסקים ולהכפיל הכנסות, מה השלב הבא?

"מצוין! בשלב הבא את יוצרת איתי קשר לשיחה פרטנית ללא עלות. בשיחה נבין את הצרכים שלך, את הסיטואציה של העסק ונוודא התאמה למועדון הסמוראים. אני פתוח לקבל בעלי עסקים בכל מצב שהוא, גם לפני פשיטת רגל וגם בחובות וגם אם ממש בתחילת הדרך – אבל יש לי תנאי מאד גדול כדי להתקבל למועדון. 

התנאי הוא נחישות להצלחה. יש פה מחויבות הדדית, גם מצידי לתת לך את כל מה שאת צריכה כדי להכפיל את הכנסות העסק, אבל גם מצידך להבין שאת בעלת העסק שלך וצריכה לקחת עליו אחריות.

מועדון הסמוראים - מעטפת עסקית שהיא משפחה.

במידה ומצאנו שאת מתאימה, את נכנסת כחברה מלאה במועדון ומשפחת סמוראי בעסקים. מנהלת המועדון מוסיפה לך ביומן את כל המפגשים של המועדון ואת הפגישה האישית איתי, ומשם מתחילים את המסע המדהים שלך עם 'סמוראים בעסקים' לקראת הכפלה של הכנסות העסק.

15 מפגשי העוצמה פתוחים לך, גם לצפייה ב'זום' או בפגישות פרונטליות. מוזמנת להביא כל שאלה שיש לך למפגשי השאלות וכמובן, יכולה להגיע חופשי בימי שישי לקראטה על הים, להישאר לקפה ולהיות חלק ממשפחת הסמוראים שנותנים בראש לכלכלה הישראלית ומכפילים את הכנסות העסק. פי כמה? פי כמה שתרצי".

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »