תרבות

שיטת הקינוחים הקסומה שסחפה את ישראל: האישה שהפכה 4 שעות ריקות במוצ"ש להכנסה נוספת של כ-5,000 ש"ח בחודש מספרת את כל הסודות

בעידן של היום, כשקונדיטוריה היא תחביב שאינו בר-השגה מבחינה מקצועית לרוב האמהות, עולה צורך ברור בהנגשת המידע בצורה ביתית וברמה מספיק גבוהה כדי ליצור הכנסה נוספת ממכירת מתוקים. יצאנו לחקור את הודיה עטיה, אמא ל-, ל3 מפתח תקווה איך שיטת הקינוחים הקסומה סידרה לה הכנסה נוספת של כ מעל 5000ש"ח בחודש וביטחון במטבח ביצירת כל קינוח מרשים בצ'יק צ'ק?

מור משרקי  23.8.21 // 15:00

"אני עובדת 9 שעות ביום ועדיין לא מרוויחה מספיק!" מתלוננת אליה (32) אמא ל-3, מזכירה במשרד, "אני מקבלת 8,500 ש"ח לחודש, מכסה יופי את המשכנתא והמסגרות לילדים. אבל מה עם חוג כדורגל? שיעור באנגלית? מסעדה? עוד חופשה משפחתית? אין לי אופק קידומי ואני לא רואה איך אני יכולה להרוויח עוד כסף בשביל להוציא על דברים כאלה בלי לפחד מהחשבון בסוף החודש…"

"אמהות היום ממש לא חייבות לצאת מהבית כדי להרוויח עוד כסף בנוסף לעבודה שלהן!" מכריזה בחגיגיות הודיה עטיה (32) בעצמה אמא ל- 3ילדים שסיימה תארים במדעי המחשב ובמשאבי אנוש ועבדה במשך שנים במשרד. הודיה, כמו נשים רבות אחרות, הבינה שהיא לא יכולה להסתפק במשכורת החודשית והרגישה באופן תמידי שהיא לא מרוצה מהעבודה המשרדית שלא שיקפה את התחביב האמיתי שלה: אפיה.

"יחד עם חופשת הלידה ומשבר הקורונה, גיליתי שהתחביב שלי גם יכול להרוויח לי אחלה כסף," היא מספרת, "ככל שהיה לי יותר זמן פנוי בבית, ככה השתכללתי יותר ויותר עם הקינוחים שלי ומצאתי דרכים ממש פשוטות להפוך כל עוגה ועוגיה לקינוח מפואר שגונב את ההצגה בשולחן שבת, באירוח וגם במארז שאפשר למכור. מארזי קינוחים יכולים להכניס לך כ-5,000 ש"ח כהכנסה צדדית כל חודש, עסק רווחי לכל דבר!"

הודיה עטיה, קונדיטורית מפתחת שיטת קינוח בצ'יק

הודיה, לא בטוחה שמתאים לי עכשיו להקים עסק… אני רוצה עוד כסף, אבל עסק גדול עליי, מה עושים?

"יקירתי – בדיוק על זה אני מדברת! את ממש לא צריכה לעזוב את המשרד כדי להרוויח עוד כמה אלפים טובים בחודש. אפשר להכין בקלות ובכמויות מארזי קינוחים, שזה בעצם קופסה עם מתוקים מעוצבים ויפים, ולהרוויח 300, אפילו 450 שקל למארז בודד. 

אין צורך בקניית ציוד מקצועי, את משתמשת בכלי אפיה רגילים שיש לך בבית וקונה קצת מצרכים, שמנת מתוקה, שוקולדים, דברים בסיסיים. זאת באמת עבודה פשוטה והכי נוחה שיש! רוב המארזים מבוססים על מוסים קפואים, אפשר להכין מהרגע להרגע ולשמור במקפיא למארזים הבאים. את מוסיפה כיתוב משוקולד, עוד כמה עוגיות שהכנת ויש לך מארז. מישהו מרים אלייך טלפון ותוך חצי שעה יש לך 300 ש"ח, קלי קלות!"

רגע. את רוצה להגיד לי שאנשים ישלמו לי כסף על קופסה קטנה עם כמה קינוחים? באמת?!

"ברור, לא תאמיני כמה כסף אנשים משלמים על מה שאת קוראת לו קופסה קטנה עם כמה קינוחים… מארז מתוקים זה ה-טרנד החם עכשיו! זה מעוצב מדהים, זה נראה מיליון דולר, זה מצטלם נהדר לאינסטגרם וזה לא סתם קינוח, זאת גם מתנה בהפתעה.

אנשים קונים את זה בכמויות לכל דבר! אני לא מדברת איתך רק על ימי הולדת, ימי נישואין, ימי אהבה וכאלה, אלא אפילו על אירועים קטנים סימבוליים נגיד כמו סיום תיכון, גיוס לצבא, חזרה מטיול גדול ועוד. יותר מזה, אנשים היום כל כך אוהבים את העוגות הביתיות, אבל כאלה שייראו מרשימות ממש כמו מהקונדיטוריה.

מארז שהכינה הודיה שמורכב מאקלרים, פחזניות, אלפחורס, עוגת מוס ופאריז ברסט

בכלל, לא חסרות היום אמהות שממש רוצות להתמקצע בעצמן מהכנת קינוחים מרשימים. איזה כיף זה להגיש באירוח עוגה שנראית מיליון דולר ולהגיד 'אני הכנתי' כששואלים מאיפה קנית. איזו גאווה כשהבעל והילדים רק מחכים לחזור הביתה כדי לראות מה הכנת היום וכל המטבח מלא בריח נעים ומתוק של אפיה!"

זה בהחלט סוג של חלום עבור כל אמא, אבל בכנות, למי יש כוח לשבת שעות במטבח על קינוחים?

"אז בדיוק כאן נכנסת שיטת קינוח בצ'יק שלי! עם השיטות הנכונות, כל קינוח, גם המרשימים והמפונפנים ביותר – יכולים לקחת לך שעות בודדות של הכנה. מארזי מתוקים למשל, זה כלום עבודה! עם שיטת קינוח בצ'יק – את משקיעה 4 שעות בערב אחד בשבוע ויוצאת עם 1,200 שקל ביד!"

רגע רגע, את זה את חייבת להסביר לי לפרטי פרטים: איך תוך 4 שעות יש לי ביד 1,200 שקל?!

"בואי נעשה את החישוב ביחד, סבבה? במארז קינוחים סטנדרטי יש קינוח גלידת מגנום, עוגיות אלפחורס שוות, צנצנות מוסים מושחתות עם הרבה מתוקים ופחזניות מתוקות ממולאות קרם. נשמע הרבה, נכון? אפשר בכיף לבקש על זה 300 שקלים… אבל בואי נראה כמה זמן לוקח לך להכין את כל זה.

מגנום זה בעצם גלידה קפואה בציפוי שוקולד, לוקח 5 דקות עבודה להכין את הגלידה, כולל כל התוספות המושחתות. את שמה לילה במקפיא ועוד 5 דקות עבודה אחר כך כשאת טובלת בשוקולד ומחזירה למקפיא. עוגיות אלפחורס עם המתכון שלי לוקח בדיוק שעה עבודה, גם פחזניות מכינים ב-30 דקות מקסימום. 

שתביני שזה הזמנים הרגילים שאמורים לקחת לך אפיית קינוחים במטבח. פשוט באינסטגרם ובכל מיני מקומות מנסים לעשות עלייך רושם ולהראות טכניקות מסובכות… אבל עם שיטת 'קינוח בצ'יק' שלי, אני מראה לך את כל קיצורי הדרך, כל הדרכים הכי קלות ומהירות להכנה של קינוח מושלם.

צנצנות מוסים למשל, זה הכי קל – את מקציפה שמנת מתוקה מערבבת עם מחיות מיוחדות שאת מכינה או קונה. אפשר גם לשדרג, לעשות קישוטי שוקולד בצבעים וצורות שונים. בקיצור לוקח לך 10 דקות לצנצנת שרק אותה את יכולה למכור ב-45 ש"ח, זה נראה וואו ואנשים מתלהבים, לא יודעים שהכנת את זה בזמן שלקח להם לעמוד בפקק בדרך לעבודה. בשעה את יכולה להכין 4 צנצנות בכיף שלך, לקשט והכל. 

הודיה עטיה: "תוך 4 שעות ויש לך גלידות מגנום, עוגיות אלפחורס, פחזניות וצנצנות מוס בקלי קלות!"

אז לפי החישוב, תוך פחות מ-4 שעות כבר יש לך פרודוקטים ל-4 מארזים עם גלידות מגנום, עוגיות אלפחורס, צנצנות מוס ופחזניות, כל מארז כזה בשווי של 300 שקל לפחות, והנה כבר 1,200 שקל על ערב אחד של עבודה שהיא גם כיפית וממש קלה. אם תעשי את זה כל שבוע הנה הגעת להכנסה נוספת של 4,800 ש"ח כל חודש. כמובן שאם תקדישי יותר שעות תכניסי הרבה יותר!

וזאת רק דוגמה אחת… יש מיליון קינוחים שווים שאפשר להכין בצ'יק ולשלב במארזים או למכור כבודדים. למשל עוגות גבינה לקראת שבועות, עוגות שמרים בכל שבת, עוגיות מפנקות לאירוח וכמובן עוגות ראווה מושקעות לימי הולדת! כל הדברים שנראים הכי מורכבים, הם בעצם פשוטים הרבה יותר ממה שאת חושבת!"

שווה, טוב אז אם זה כל כך קל אני יכולה למצוא מתכונים של זה בחינם בגוגל ובאינסטגרם?

"הרשת מלאה במתכונים, אבל זאת בדיוק הבעיה. הרבה ממי שמפרסמים, בעיקר באינסטגרם, מחפשים לעשות שואו, להראות תהליכים מורכבים. גם מי שישבה וראתה תוכניות בישול במשך שנים יודעת שאי אפשר ללמוד ככה באמת. 

חשוב להבין, המטרה של אנשים שמעלים סרטונים ברשת היא לא ללמד אותך להכין, אלא להראות לך כמה שהם אלופים. הכל נראה יותר מהיר, וכל מאחורי הקלעים מצונזר. אף אחד לא לומד להיות שף מצפיה בתכניות בישול. כדי לדעת להגיע לתוצאה חייבים את כל הסודות האמיתיים, הטריקים והטיפים, אלו שלא נמצאים בסרטונים מהירים ברשת!

לדוגמה מקרונים, אם תנסי להכין ממתכון באינטרנט, גם אם תעקבי אחרי כל ההוראות יש סיכוי גדול שהם יצנחו לך בתנור ויהיו שטוחים כמו פיתה. ממש לא משהו שאת יכולה לבקש עליו כסף. אף אחד לא יגיד לך את זה, אבל המסה של המקרונים, הערבוב של המרנג והשקדים, הוא עדין מאוד וחשוב לראות ולהבין איך עושים אותו באופן מקצועי ולא מכמה שניות חתוכות בסרטון יוטיוב או אינסטגרם.

הודיה עטיה בעריכת בר מתוקים לאירוע יקרתי

בקורס המצולם שלי שכולל את כל הקינוחים הכי שווים, עוגות, עוגיות ומארזים בשיטת 'קינוח בצ'יק', אני מראה לך את כל הלכלוך, את כל העבודה השחורה, מדברת איתך בגובה העיניים ולא בשפה ה'קונדיטורית' המסובכת, מסבירה לך רק את מה שצריך ואת כל מה שצריך. 

אין אצלי צנזורות במתכונים, כל הדברים הכי קטנים שהם בסוף יגרמו למקרונים שלך להיות עגלגלים ויפים ולרוטב שוקולד להיות קרמי ומושלם. יש עוד מיליון סודות כאלה, ואני שמגיל 14 אופה במטבח, למדתי לשכלל את הטכניקות שלי, לשייף יותר ויותר עד לדיוק של יהלום. עם הזמן למדתי להכין ב-2 דקות קינוח מקצועי".

הבנתי אותך, טוב אז אני באמת צריכה קורס מקצועי, אבל אין לי זמן ללכת לאחד כזה, מה עושים?

"את לא צריכה להשקיע זמן במיוחד בקורס מקצועי! נכון שיש מכללות ובתי ספר רציניים לקונדיטוריה, אבל הם יעלו לך 17,000 ואפילו 22,000 ש"ח עבור שנת לימוד אחת, ייקחו לך הרבה מהזמן ובסופו של דבר – תדעי מצוין להכין טארט טאטן של תפוחים אבל להכין את העוגות שיש להן ביקוש היום, או להכין עוגה בחושה עסיסית לערב שבת – לא יהיה לך מושג. 

בקיצור, הם מתאימים למי שמתכננת להיות קונדיטורית במסעדת שף, אבל מי שרוצה להיות אשפית במטבח, לחוש ביטחון בכל מתכון ואפילו לייצר הכנסה נוספת מהתחביב – לא תקבל מהם הרבה. וכאן מגיע הקורס המקצועי שלי שהוא 'הכל כלול' לקונדיטוריה ביתית, מקצועית וקלה שלא צריך להשקיע בשבילו הרבה זמן. אני מקבלת הודעות מתלמידות שכבר אחרי שיעור אחד הן מכינות ונהנות ואפילו מצליחות למכור בכיף!

לעומת קורסים מקצועיים שהם פרונטליים, הקורס שלי מצולם ומוקלט ככה שאת יכולה לצפות בו מהמטבח האישי שלך בכל זמן ושעה שיהיו לך נוחים. המתכונים קצרים, ברורים ופשוטים. את יכולה להתחיל עם כמה שיעורים, ללמוד טכניקות בסיסיות וכבר להתחיל למכור מארזים תוך כדי שאת נחשפת לעוד ועוד קינוחים. את תראי, אנשים מחפשים ריגושים וחידושים, אנשים יחזרו אלייך לשאול מה חדש ולקבל מארז משודרג".

בכנות, אני לא איזה שפית במטבח. אני אוהבת להכין עוגה פה ושם, אבל לא מקצועי. זה מתאים לי?

"האמת היא שזה כל היופי! בניגוד לטכניקות המסובכות של בתי ספר לקונדיטוריה, אני מלמדת אותך את השיטות הכי פשוטות שתמיד מביאות הצלחה. לזה אני מתכוונת כשאני אומרת 'קונדיטוריה ביתית', זה להוציא קינוחים שנראים מושלם שהכנת בקלות עם התנור והמיקסר שיש לך בבית. 

אני מקבלת ים של תגובות מנשים שהדרכתי בסדנאות שלי שהחיים שלהן במטבח השתנו מקצה לקצה! 

כל טכניקה שניסו הן הצליחו בפעם הראשונה וקיבלו ביטחון להמשיך הלאה. הקורס שלי בנוי בצורה מאוד נגישה. כל עוגה, קינוח או בצק שהכי חששת ממנו עד היום – פתאום תדעי להכין ובצ'יק. כל מתכון בכל שיעור מועבר בצורה הכי מפורטת, עם כל הטיפים עד להצלחה המובטחת!

הודיה עטיה: "עם המתכון הנכון והסודות הנכונים, כל אחד יכול לאפות קינוח מושלם!"

אני מקבלת המון תגובות של 'איזה כיף, פעם ראשונה שאני מצליחה, הכל בזכותך' וזה באמת מדהים לראות כמה קל הופך להיות הכל, כשיש מתכון נכון עם סודות נכונים. הקורס המקצועי המוקלט שלי הוא עם אותו חזון: לתת ביטחון במטבח גם למי שחשבה שאין לה סיכוי או שיש לה 2 ידיים שמאליות. יש כאן דרך מדויקת, נצמדים לנוסחה ופשוט מצליחים, אין תחושה טובה מזאת להיות אמא עם ידיים מתוקות!"

נשמע טוב! אני רוצה להיות האמא שמכינה את הקינוחים הכי שווים ועושה מהם כסף, מה השלב הבא?

"ממש פשוט, תוכלי ליצור איתי קשר ותוך 48 שעות לקבל את כל הפרטים על הקורס ולקבל אותו ישר למחשב הביתי שלך. תצפי בשיעורים הראשונים ותביני על מה אני מדברת. כבר אחרי כמה שיעורים כבר תדעי להכין קינוחים מושלמים שתוכלי לארח איתם, לפנק את הבעל והילדים בבית או למכור לשכנים.

להרגיש ביטחון במטבח, להכין דברים מתוקים וטעימים שנראים מיליון דולר כמו בעמודי האינסטגרם הכי שווים, למכור את הקינוחים ולשמח את הלקוחות, זה באמת נפלא. אין תחושה טובה מזאת ללכת לישון בלילה כשעשית למישהו טוב וטעים על הלב".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »