עסקים

כוכבת הילדים שחושפת איך להפוך תחביב לקריירה ולהרוויח משכורת 5 ספרות בלי לעבוד 9 שעות ביום

צעירים רבים השואפים לעבודה מהנה, אנרגטית ואנושית לא מוצאים את עצמם בעולם התעסוקה המודרני שמקדש היי-טק ומשרדים. בראיון בלעדי עם כוכבת הילדים "מירי תשירי" שהופיעה על במות גדולות וכיכבה בסדרות ב-Yes, Hot וסלקום TV, היא חושפת מהי הדרך הבטוחה להפוך לאומן ילדים באירועים וימי הולדת ולהגיע למשכורות של 5 ספרות – תוך 60 יום בלבד

מור משרקי  11.11.21 // 11:30

"לא לקח לי הרבה זמן להבין שעבודה משעממת במשרד זה לא בשבילי", מספרת ליאור (29) מראשון לציון, "ראיתי חברות שעשו תואר וסיימו כמזכירות, מרוויחות מקסימום 7,000 ש"ח בחודש ולא מפסיקות להתלונן על הבוס ועל השעות ועל המזגן המקפיא. מרגיש לי מתסכל לעשות 3 שנים בתואר רק כדי לחפש בנרות עבודה של 9 שעות ביום ושכר בקושי מעל המינימום…"

ליאור היא לא היחידה. רבים בגילאי 20-40 מתקשים למצוא את עצמם בעבודה משרדית ויבשושית, כשמצד שני הם צמאים למקצוע אמיתי עם אופק, חוששים מהאכזבה של הסביבה לנוכח חוסר ההתקדמות המקצועי ומחפשים עצמאות, גמישות ועבודה שתיתן להם סיפוק ולא תגרד את משכורת המינימום.

מירי נחום, "מירי תשירי", מכירה את זה מקרוב. גם היא עבדה כשכירה במשרד ואף שהרוויחה היטב, תמיד חשה שמשהו חסר לה והיא לא באמת נהנית בעבודה. אך מרגע שהחליטה להתמקד באהבה שלה, לשמח ילדים דרך הופעות והפעלות לימי הולדת, היא מצאה את 'דרך המלך' והפכה את התחביב לקריירה מצליחה.

"הגעתי מבית חרדי שבו לא הייתי יכולה לממש את האהבה שלי לבמה ולמשחק", היא מספרת, "אבל המוטיבציה שלי ניצחה הכל. לא פחדתי מעבודה קשה ובסוף הגעתי להצלחה שאפילו אני לא חלמתי עליה".

לאורך 12 שנות ניסיון בתחום, מירי הספיקה ללמוד משחק, לסיים תואר בפסיכולוגיה ותואר נוסף בכלכלה ומנהל עסקים, ללמוד איפור מקצועי ולהתמקצע בקואוצ'ינג ומנטורינג לעסקים. היא מספרת שלאחר שביססה את עצמה בתחום ההפעלות לימי הולדת והפכה לכוכבת ילדים – חייה השתנו מקצה לקצה.

"מירי תשירי" כובשת את הבמות ואת לב הילדים וההורים.

כיום, מירי תשירי מככבת על הבמות הגדולות בארץ בימי עצמאות ובפסטיבלים, מתראיינת לטלוויזיה, מופיעה בסדרות של Yes ושל Hot וגם רצה עם הצגת ילדים מצליחה שכתב לה אבי דור (מ"הופה היי") בכל רחבי הארץ. בנוסף, היא מחזיקה במרכז הכשרות ייחודי לאומני ילדים ומעבירה הלאה את התורה שלמדה בתחום מתוך הניסיון הרב שצברה.

מירי את חייבת לגלות לי, איך מרוויחים הרבה כסף מעבודה עם ילדים, זה נחשב בכלל קריירה?

"אז בואי נתחיל מזה שהרבה לא מכירים את האופציה לעבוד בזה בכלל! המון אנשים מוכשרים מוצאים את עצמם ממלצרים במסעדות או עובדים בעבודות משרדיות שחוקות ומקבלים משכורות נמוכות ולא מתגמלות.

אבל בתחום ההפעלות וימי ההולדת לילדים, את יכולה לעבוד פעמיים שלוש בשבוע לפי לו"ז שאת בונה לעצמך, לשמח ילדים, לשיר איתם, לשחק באווירה כיפית 2-3 שעות ולסיים את החודש עם 10,000 ש"ח ביד וגם הרבה יותר, כי על אירוע סטנדרטי היום משלמים לפחות 1,000 ש"ח (והמקצוענים פי 3 מזה). 

זאת עבודה מספקת כל כך! לראות את התגובות של הילדים, לקבל מחמאות מההורים שגרמנו לילד שלהם להיות מאושר ביום ההולדת. אני כבר 12 שנה בתחום ועדיין מתרגשת מכל המלצה של אמא. 

זה תמיד להיות במרכז, להיות באנרגיות, לממש את עצמך ולהגיע לעבודה שבאמת גורמת לך ליהנות. אני בטוחה שכל כך הרבה אנשים היום שאוהבים ילדים ומתחברים לעולם האירועים בכלל לא חושבים שהאהבה שלהם יכולה להפוך למקצוע. 

אבל הסיפור האישי שלי הוכיח לי – וזה גם המסר שחשוב לי להעביר לאחרים – שכל אחד יכול, לא משנה מאיפה הגעת, מאיזו משפחה ומאיזו דרישות וציפיות, זה הכל תלוי בך ואפשר להצליח בגדול כשאתה עושה את מה שאתה אוהב באמת. 

על זה גם מבוסס המותג שלי, 'מירי תשירי'. ילדה שהחלום שלה היה לשיר ולמרות כל הקשיים בדרך היא הגשימה אותו. רק שאני הייתי צריכה לעבור אותו בדרך הקשה, עשיתי הרבה טעויות ובזבזתי כסף וזמן פשוט כי לא היה מי שיעזור לי להיכנס לתחום כמו שצריך.

היום אני רוצה לעזור לאחרים – לגלות להם את העולם המופלא של הפעלות לימי הולדת ואירועים לילדים, ולתת להם את נקודת הפתיחה שתאפשר להם לעסוק במשהו שלא רק יבטיח להם קריירה וביטחון כלכלי, אלא גם יהווה מנוף לצמיחה אישית ובאמת יגרום להם ליהנות מכל יום ויום בעבודה.

"הפעלות לימי הולדת ואירועים לילדים - קריירה מדהימה וכיפית ומתגמלת גם נפשית וגם כלכלית!"

זה מזכיר לי בחורה מקסימה שהרוויחה 12,000 ש"ח כמנהלת פרויקטים אבל לא הרגישה שהיא נהנית מהחיים. הייתה עובדת מול המחשב 9 שעות, חוזרת מותשת לבית ריק, למי יש זמן בכלל ליהנות כשעובדים כל כך הרבה?! לא היה לה זמן לדייטים ולעצמה. 

אחרי שלמדה אצלי את הקורס לאומני ילדים והפעלות ימי הולדת ואירועים היא גילתה את עצמה מחדש.

היום היא כבר שנתיים לא שכירה, יש לה עסק עצמאי והיא מגיעה למשכורות של 25,000 ש"ח! 

היא כבר התארסה ויש לה שפע של זמן להנאות הקטנות של החיים. חדר כושר, גלישה, חופשות ועוד הרבה תוכניות שלא התאפשרו לה כשהייתה שכירה. זה מימוש עצמי ברמה הכי גבוהה!"

פוטנציאל כלכלי ממש מפתיע לעבודה כזאת קלילה! אבל איך אני יודעת שזה באמת מתאים לי?

"אני אגיד לך מה, זה באמת תחום שמתאים לכל מי שאוהב ילדים ואוהב לעשות שמח. הרבה אנשים מתחום הבמה והתיאטרון למשל, כאלה שמחפשים את עצמם באודישנים ותקועים בקשיים כלכליים, יכולים בקלות להיכנס לעולם האירועים וימי ההולדת לילדים ולעשות אלפי שקלים בשעות בודדות של עבודה.

גם מי שעבדו באופן זמני בצוותי בידור, או כבייביסטרים וגננות יכולים בכיף להתחיל ללמוד לעומק איך להפיק הפעלות שוות של ימי הולדת ואירועים לילדים. בכלל, זה מתאים לכל מי שאוהבים לרקוד, לשיר, אוהבים שואו ואת תשומת הלב סביב הבמה, רוצים להיות במרכז העניינים ולעבוד בסביבה שהיא תמיד חיובית וכיפית.

היופי הוא שבאמת מדובר בשילוב האהבה לעולם הילדים השמח יחד עם עבודה שהיא כן יציבה, מאוד מבוקשת, רווחית ברמה מפתיעה וכמובן קלילה וכיפית! שכירים יכולים לשלב את זה כהכנסה נוספת לשעות אחר הצהריים ולימי שישי, אבל אפשר גם להתחיל כעצמאיים ולהיכנס לעניינים ב'משרה מלאה'…"

מעניין, ואני בהכרח צריכה לאהוב בלונים וליצנות וכל הדברים האלה?

"תני לי להפתיע אותך – ממש לא! הדרישה היחידה היא לאהוב ילדים ולדעת לעשות שמח. אפילו אנשים יותר שקטים או שלא מחפשים את מרכז תשומת הלב יכולים להצליח בגדול בתחום אם הם הולכים על תחום נישתי והופכים אותו לאירוע או יום הולדת בנושא ספציפי.

לדוגמא יום הולדת ספא, יום הולדת יצירה, יום הולדת ספורטיבי, יום הולדת דיסני ועוד. הקורס שלי הוא היחיד בארץ שחושף באמת לכל סוגי ההפעלות ומאפשר בניית קונספט ומותג מותאם לכל תלמיד.

הכרתי בחור בן 34 שבמשך שנים היה מדריך במכון כושר ותוך כדי גם העביר שיעורי ספורט לילדים בבתי ספר ובקושי גירד את ה-10,000 ש"ח בחודש. הוא היה עובד קשה מאוד וכמעט לא היה לו פנאי לעצמו. 

אחרי שלמד אצלי, הוא הפך למפעיל אירועי יום הולדת ספורטיביים והיה לזה ביקוש מטורף! הוא סיפר שתוך שנה וחצי מהקורס שלי הוא היה מגיע ל 20-25,000 ש"ח משכורות חודשיות רק על ימי הולדת כאלו…

זה מה שכל כך כיף בתחום הזה! אתה לא צריך להתאים את עצמך לעבודה – אלא להתאים את העבודה אליך ולמה שאתה אוהב! למשל אנשים שאוהבים ליצור, מכינים דברים אומנותיים ועבודות יד, יכולים להפוך למפעילי יום הולדת בתחום הסדנאות – תכשיטים, סריגה, קרמיקה, ציור. כל דבר הולך היום!

הייתה אצלי מישהי שהייתה מכינה תיקים ותכשיטים יפהפיים, אבל לא הרוויחה מזה יפה כי היה לוקח לה הרבה זמן להכין כל יצירה. אחרי הקורס שלי התחילה לעשות סדנאות לימי הולדת לבנות וזה גם פרסם אותה ברמה האישית אבל גם סיפק לה בסיס משכורת רחב להמשיך את העסק שלה בלי חשש. היא לא הפסיקה להודות לי בסוף הקורס על כל מה שלמדנו ועל איך שזה פתח לה את הראש לרעיונות חדשים…"

רוני תלמידה שלמדה אצל מירי תשירי מספרת על הקורס

נחמד, אבל למה צריך ללמוד את זה? בסך הכל להפעיל ילדים עם כמה בלונים ומשחקים, לא?

"זה נשמע מאוד פשוט, אבל אני יכולה להגיד לך שמי שנכנס לעולם הזה בלי ללמוד את המקצוע פשוט לא מצליח, נקודה. אם ההפעלה לא מתאימה לגיל הילדים, אם ילד יום ההולדת לא מרגיש במרכז ויוצא מאוכזב ומתלונן להורים, אם המפעילה לא מצליחה לרכז ולרתק את הילדים וכל האירוע נראה כמו בלאגן אחד שלם…

אצלי בקורס אנחנו עוברים על כל הפרטים הכי קטנים, עם כל הכלים שיוכלו ליצור הפעלה ברמה הכי גבוהה כך שהילדים מאושרים, ההורים מרוצים ומבול של פניות מפה לאוזן מפרסם אותך לבד! 

אני מלמדת אותך איך להתאים את סוג ההפעלה לגיל הילדים, לנקוט בטון דיבור מתאים, לדבר ולהתנהל עם ההורים וכמובן עם הילדים. יש הרבה עבודה אנושית מול ילד או ילדת יום ההולדת. מצד אחד צריך להחזיק כיתה שלמה בעניינים ולא לתת לילדים להתפזר, ומצד שני צריך לתת גם יחס מיוחד לבעלי השמחה ולתת להם להרגיש שזה היום המיוחד שלהם.

הקשר שלך כמפעילת האירוע עם ילד יום ההולדת הוא באמת ייחודי. את צריכה שהוא ירגיש בנוח איתך וכאן חשובה ההבחנה האם הוא אוהבת תשומת לב ושכולם סביבו או שזה דווקא מרתיע אותו. יש ממש תורה שלמה של איך לגשת לילד, לדבר איתו, להתמודד עם ילד ביישן ולגרום לו להיות פעיל ושמח.

הבנתי. אז בעצם אני צריכה ללמוד איך לפתח את הצד האנושי שמתחבר לילדים וזהו, זה מספיק?

"זה 50% מההצלחה, אבל יש הרבה מעבר. דיברנו על תוכנית הפעלה שתהיה מותאמת לגיל, והיא כמובן צריכה להיות יצירתית ומעניינת ולהחזיק את כל הילדים באירוע. אבל גם מחוץ לגבולות ההפקה עצמה, יש פן תפעולי שלם שהוא של העסק.

איך את מוכרת את עצמך? איך את משיגה לקוחות? איך את מבררת מה הכי חשוב לילד ומזהה איזו הפעלה תניב את התוצאה הרצויה? צריך להכיר את הניואנסים: אם יום ההולדת בפארק ולא בבית אז יש יותר גירויים, יותר רעשים, צריך ציוד הגברה מתאים וכן הלאה. 

הקורס שלי נותן לך מעטפת מלאה של כל נושא המכירות: תסריטי שיחה, זיהוי הצורך דרך שיחת הטלפון, הימנעות מטעויות שהרבה מפעילים נופלים בהם. אנחנו מתמקדים גם בעולם השיווק, איך מביאים לקוחות שרוצים לעבוד איתם.

והחלק הכי טוב הוא שיש גם התנסות פרקטית שבה מתלווים אליי לכמה הפעלות ולומדים בשטח, אין את זה בשום מקום אחר. אני מלווה אותך צעד צעד בהפעלה שאת מעבירה ומראה לך בלייב מה עושים בכל מקרה ובכל אירוע בלתי מתוכנן.

למשל מה קורה אם הגעת להפעלה ואין חשמל? מה קורה אם אחד המכשירים לא עובד? אם הילדה של יום ההולדת במצב רוח מבואס או קצת לא מרגישה טוב? מפעילים לא מנוסים יאבדו את הרגליים והידיים, יתחילו לפשל ולהרגיש לא בנוח וכל האירוע ייהרס.

עדות של ויטל -תלמידה שלמדה בבית הספר של מירי תשירי

אני מלמדת אותך איך להתמודד עם כל מצב, איך תמיד להיות עם 'קסמים בשרוול' ולמצוא את התוכנית שתתאים לבלת"מ הנוכחי. בצורה הזאת, לא רק שאת לומדת לעומק את המקצוע, כבר יש לך תוכניות הפעלה מגוונות ושיטות עבודה מסודרות – שזה 90% מהעסק.

לא סתם מי שעובר אצלי את הקורס כבר משתלב בעבודה, או אצלי בחברת 'קצפת הפעלות' או בשוק כעצמאי. יש לך באמת המון אפשרויות כדי להצליח – ואני שם כדי להיות המנטורית שלך, לעזור בקשיים ולשתף בהצלחות".

מגניב, אז אני בעצם מקבלת הדרכה צמודה ממך וגם עסק שהוא 90% מוכן?

"בדיוק. החבר'ה שמגיעים אליי לקורס כבר אחרי חודשיים מתחילים להרוויח כסף מהפעלות שהם מעבירים לבד. ברגע שנכנסים לתחום מאוד קל להתקדם. אומני ילדים טובים עוברים מפה לאוזן, כל שבוע יש יום הולדת למישהו אחר ומאוד קל להשיג הזמנות מהורים מרוצים.

בקורס עצמו מקבלים באמת את כל הכלים האפשריים להצלחה, גם מבחינה מקצועית – עושים יום צילום מקצועי, מתמקצעים בסדנת איפור וסדנת בלונים, לומדים את כל הדגשים הכי חשובים להפעלה מוצלחת ולחיבור עם הילד ועם ההורה; וגם מבחינת העסק עצמו – איך לנהל יומן באופן עצמאי, איך להתמודד עם התנגדויות ואיך להתנהל עם לקוחות. 

בתמונות: סדנאות מקצועיות שעוברים בקורס בדרך להיות אומני ילדים מצליחים.

כמו שאמרתי, הלימוד לא נשאר רק בתחומי הכיתה אלא גם עובר לשטח – מתנסים בהפעלות ימי הולדת ואירועים לילדים ולומדים להתמודד בלייב עם כל מצב שיכול לקרות. זה מוציא אותך הכי מוכנה שיש, מקצועית, כזאת שהילדים מתחננים להורים שלהם להזמין אותה כמפעילת יום הולדת".

תשמעי, הזדמנות מגניבה לעשות קריירה רווחית מעבודה כזאת מתגמלת! איפה נרשמים??

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליצור אתנו קשר. הקורס כרגע פועל בראשון לציון ואורך 10 מפגשים מעמיקים של פעם בשבוע, כולל התנסות מעשית בשטח. 

זה אומר שתוך 60 יום את יוצאת עם עסק שהוא 90% מוכן ויכולה לעשות משהו שאת באמת נהנית ממנו, להרוויח מצוין ובשעות העבודה הכי נוחות שיש!

זה באמת נותן תחושה מדהימה. אהבה של ילדים היא כזאת טהורה ותמימה, הצחוק שלהם ממלא את הנפש. והיופי הוא שאפשר להגיע למשכורות של 5 ספרות גם בלי לעשות כל יום אירוע, למרות שמניסיון, את תרצי כמה שיותר – כי לשמח ילדים פשוט ייתן לך את הסיפוק המדהים שאיתו תרצי לקום כל בוקר".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »