בריאות

טכניקת 50-50 לטיפול (שמביא תוצאות) בעור פנים פגום: זה המדע והטכנולוגיה שמאחורי טקסטורת הפנים שלנו

לאחר שעברה טיפולי פוריות מתישים וסבלה מגידול ממאיר ברחם, הקוסמטיקאית הקלינית מירב טל מספרת לנו על הטכניקה שעובדת לה כבר 30 שנה בטיפול בעור פגום, שומניות, אקנה, כתמי פיגמנטציה וקמטים, ומסבירה: "הבנאדם חשוב יותר מהטיפול"

מור משרקי  26.11.20 // 16:15

כל אחת שסובלת מפגמים בעור הפנים תוכל להזדהות. חודשים של לקבוע תורים אצל רופאי עור, לזרוק מאות שקלים על תכשירים, קרמים ומשחות שבסוף צוברים אבק בארון. עשרות שעות של התעסקות עם איפור שמכסה על הפגמים רק בקושי. העור שלנו הולך איתנו כל היום, לא משנה כמה ננסה להסתיר אותו.

עור שומני מידי שמתמלא 'שחורים' כל יומיים, פצעונים ואקנה דלקתי, עור לא אחיד ומלא בליטות, שקיות כהות ובולטות מתחת לעיניים שנותנות מראה עייף וחסר חיים, כתמי שמש ופיגמנטציה מעל השפה העליונה שמשפיעים על גוון עור לא אחיד, קמטים ועור נפול. 

לא חסרים פגמים ולא חסרים טיפולים. אבל למרות שהשוק מוצף, אלפי ישראליות ממשיכות לסבול מהפגמים ולא מבינות מה הן עושות לא בסדר. אז הגענו אל מירב טל, קוסמטיקאית המתמקצעת בטקסטורת הפנים, כדי לשמוע על הטכניקה הפשוטה שפשוט עובדת ומעלימה את הפגמים אחת ולתמיד.

מירב טל. בעלת קליניקה בתחום הקוסמטיקה, משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות.

מירב, מה הטעות הכי גדולה בטיפול בבעיות עור שאת רואה שבנות עושות היום?

"הטעות שאני חושבת שכל אחת עשתה לפחות פעם אחת, זה להסתמך על מדיה פרסומית. כמו שיש ד"ר גוגל? שאת מקלידה 'כאב ראש' ומקבלת בתוצאות מחלות נוירולוגיות שלא קשורות אלייך בכלל? אז ככה. 

אין שום סיבה שאיזה תכשיר שאת לוקחת מהמדף בפארמה או באינטרנט בגלל שהוא במבצע, או שסלב או משפיענית שאין לה שום קשר בתחום המקצועי המליצה עליו, פשוט יפתור את כל בעיות העור שלך. 

לא חסר שטויות שמוכרים היום. קרם נגד קמטים בשקל וחצי מדוגמנית בת 22. מסכת הבהרה (כשידוע שצריך חומר שפעיל על העור לפחות 24 שעות ולא כמה דקות). מסכות סיניות וקוריאניות שמלאות בהבטחות סרק עם חומרים כימיים שמחליקים את העור לשתי דקות וזהו. שרלטניות שמספרות לך שקליפת בננה זו מסכה נהדרת, ואני שואלת למה בדיוק? מעדיפה לאכול בננה… אפשר להמשיך ככה חודשים. 

יש מיליון ואחד תכשירים שיספרו את הסיפור שאת רוצה לשמוע. אבל עם סיפורים לא מתקדמים לשום מקום. את זה את כבר יודעת. צריך להבין דבר אחד והוא סופר חשוב: כל אחת היא עולם ומלואו, גם באופי וגם ביופי. 

לכל אחת יש מבנה פיזיולוגי שונה בתכלית! אין בעולם טיפול גנרי שאפשר פשוט לקחת מהמדף ולראות ממנו תוצאות לאורך זמן, לא קיים, נקודה. כל אחת צריכה טיפול ספציפי שיהיה מתאים בדיוק לה."

אבל אם אני הולכת לרופא עור שמאבחן את הבעיה ונותן לי מרשם? זה לא טיפול שמתאים לי?

"לא בדיוק, כי המרשם שהוא ייתן לך זה לא מספיק. את חייבת להבין שרופא עור מטפל בפן הרפואי ולא בפן  השיקומי של העור. נגיד הגעת אליו בגלל אקנה (פצעים דלקתיים ברמות שונות), אז הוא ייתן לך תכשיר שייבש את העור וסוף הסיפור. לא אכפת לו שזה יגרום לך ליובש ואדמומיות ותיראי כאילו שפשפו לך את הפרצוף בנייר זכוכית. הוא איתך 10 דקות של פגישת קופת חולים, רושם מרשם וביי. מה כבר אפשר לצפות מטיפול כזה? 

אולי אחרי התכשיר צריך למרוח קרם משקם שימנע יובש וכתמים? תביני שיובש גורם לייצור מוגבר של שומן בעור וכך הבעיה לא נפתרת לעולם! יש היום תכשירים שמאזנים את פעילות בלוטות החלב ומרגיעים היווצרות נוספת של פצעים. 

רופאי העור מוגבלים בנתינת הפתרונות, כי יש להם או תרופה אנטי-בקטריאלית (כלומר נגד חיידקים) או 'רואקוטן'. הראשונה לא מספיקה בדרך כלל, וה'רואקוטן' היא תרופה מאוד חזקה עם תופעות לוואי לא פשוטות, ומחייבת מעקב רפואי חודשי כדי למנוע נזק בכבד ובעוד מערכות בגוף. רק במקרים קיצוניים מאוד אני ממליצה עליה. 

רופא העור שלך לא מגיע איתך לרזולוציות כאלה בכלל. מקסימום הוא יגיד לך לשטוף את הפנים בבוקר ובערב. הוא לא יעשה איתך מעקב על התוצאות לראות איפה, מה, איך ועד שתקבעי שוב תור יעברו חודשיים. הוא לא מטפל בטקסטורה של העור, מבינה? ואז מה יקרה, את תשתמשי בתכשיר כמה ימים, תראי אדמומיות וגלדים (כתוצאה של פצעים לא מטופלים שבהמשך הופכים לצלקות), תתאכזבי ותזרקי את התכשיר לפח. הלך כל הטיפול."

אבל אם רופא עור נותן לי רק טיפול חלקי, אז אי אפשר לסמוך על רופאי עור יותר?!

"בטח שאפשר. גם אני עובדת בשיתוף פעולה עם רופאי עור ודרמטולוגים (מומחי עור), לפעמים גם שולחת לקוחות שלי להשלמה של טיפול רפואי לפני שבכלל מתחילים בטיפול, כדי לא להזיק לעור. אבל צריך לזכור שהחלק הרפואי הוא רק חלק מהתהליך! בסופו של דבר אנחנו מדברות פה על טיפול רב מערכתי שתלוי בגורמים נוספים. את הטיפול הרפואי תשאירי לרופא, אבל את ההשלמה של הטיפול בצורה נכונה את חייבת לעשות אצל קוסמטיקאית קלינית."

"עובדת בשיתוף פעולה עם רופאי עור". מירב טל

אבל אני מכירה הרבה בנות שהיו אצל קוסמטיקאיות ועדיין לא ראו בכלל תוצאות, מה תגידי על זה?

"זה תלוי למי הולכים. אני אגיד לך יותר מזה, יש טיפולים שיכולים לגרום נזק. הייתה לי מישהי שהייתה באיזה מכון מפונפן, שילמה 500 שקל על כל טיפול ונשארה עם פיגמנטציה בעור לכל החיים, כי המכשירים שלהם פשוט צרבו לה את העור. היא הגיעה אליי מיואשת, עשיתי לה טיפול ותוך 60 יום נעלמו לה כל הכתמים בעור. היום היא לקוחה קבועה ומבסוטית

זה לא חוכמה לקנות מכשירים באלפי שקלים ולגבות מחירים יקרים על טיפולים רק בגלל הטכנולוגיה. הכול חייב להיות מותאם לעור הייחודי של המטופלת, אם זה עור עדין, עור רגיש, עור שומני, צריך להתחשב בזה. וכמובן שהקוסמטיקאית צריכה להיות מנוסה, אחרת כל הטכנולוגיה שבעולם לא תעזור. אני למשל בתחום כבר 30 שנה, ככה שהטכניקות שלי מבוססות הצלחות של שנים ובאמת פשוט עובדות."

אז מה שאת אומרת בעצם, זה שאי אפשר לבנות על טכנולוגיה בלי שיש את הטכניקה?

"בול, קלטת אותי. תראי, לטכנולוגיה יש המון יתרונות. אני בעצמי משתמשת עם מיכשור מתקדם גם בתחום הצרת היקפים והסרת שיער בלייזר. לא תמיד אני משתמשת בטכנולוגיות הכבדות כי הן לא מתאימות לכל אזור בגוף ולכל גיל. לדוגמא, אצל ילדות ונערות עם עור עדין בפנים אני עובדת בטכנולוגית IPL להסרת שיער. 

נשים מבוגרות עם שיער שיבה בפנים עושות אפילציה במכשיר מתקדם ללא כאבים. מעבר לזה אני גם משתמשת בתכשירים בננו-טכנולוגיה (כלומר שעובדים על רמת התא של העור). אבל כל הטכנולוגיה הזאת לא הייתה שווה כלום אם לא הייתה לי טכניקה. אני אישית בתחום הקוסמטיקה כבר 30 שנה, אז הניסיון פה משחק לטובת הלקוחות שלי.

איפה זה מתבטא למשל? תני לי את הטכניקה הכי מצליחה שלך שעובדת פעם אחר פעם.

"אני חושבת שהדבר העיקרי שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם, זה הטיפול שאני מספקת לעור שסובל מאקנה או מפיגמנטציה (כתמי עור שמכהים אותו). אין אפס, כשמדובר בעור פגום, אי אפשר לבוא לקוסמטיקאית פעם בחצי שנה לטיפול ולקוות שכל הפגמים ייעלמו. זה לא עובד ככה, עור בעייתי צריך לעבור תהליך ממוקד תוצאות ולהיות מטופל באופן יומיומי. 

נו, אז לא מפתיע ששום דבר לא מצליח. למי יש זמן ללכת לקוסמטיקאית כל יום? זה גם יוצא יקר!

"מה פתאום להגיע לקוסמטיקאית כל יום?! ממש אין צורך. השיטה המנצחת שלי היא שיטת 50-50. חצי מהטיפול קורה בקליניקה אבל 50% ממשיך בבית! בואי אני אתן לך דוגמה: כשיש לך בעיה בשן, את הולכת לרופא שיניים לפתור אותה. אבל זה לא שתפסיקי פתאום לצחצח שיניים פעמיים ביום, נכון?

אז בדיוק אותו דבר עם פגמים בעור. לעשות טיפול אצל קוסמטיקאית זה מעולה וחשוב, אני אישית ממליצה גם על טיפול תקופתי. אבל בכל שאר הזמן, אי אפשר לזנוח את העור. כמו שמצחצחים שיניים, גם העור צריך טיפול באופן יומיומי, מהבית. אחרת כל הפגמים יצוצו שוב, כמו חורים בשיניים – רק יותר מהר!"

אבל איך אני אדע לדאוג לעור שלי כל יום? אני ממש לא קוסמטיקאית, אין לי מושג מה טוב לו.

"אז בשביל זה יש לך אותי. לאורך השנים כשניסיתי להתאים חומרים למטופלות שלי, יצא לי לבדוק אלפי מוצרים שקיימים בשוק. לא אכפת לי ממותגים, מבחינתי זה רק שמות שעולים יותר כסף. החומרים שנשארים אצלי בקליניקה, כמו של החברות ביו פפטיקס, HAVA ZINGBOIM ,Exuviance ודרמלוסופי שהן החברות המובילות בשוק, הם כאלה שהראו תוצאות מוכחות ולאורך זמן. 

אני יודעת מה מתאים לעור שומני, להבהרת פיגמנטציה, לקמטים, לטיפול באקנה, גם הכי דלקתי שיש. מכל החומרים האלה אני בונה ערכות לטיפול בבית, ככה שכל מטופלת שעוברת אצלי בקליניקה טיפול פנים, מקבלת גם קרמים למריחה בבית, בבוקר ובערב, עם החומרים שישקמו את העור הפגום ויזינו אותו.

"החומרים שנשארים אצלי בקליניקה הם כאלה שהראו תוצאות מוכחות ולאורך זמן," מירב טל.

ואיך את יודעת שהערכות שאת מוכרת טובות לכולן? אמרת קודם שלכל אחת מתאים משהו אחר...

"נכון מאוד, זה לא סותר. החומרים בערכות משתנים בהתאם לבעיה של כל מטופלת. אני פותחת את הערכות ומשנה את הרכב התכשירים, מוסיפה מחברות אחרות כך שהטיפול יתאים ספציפית לבעיה שלך. חוץ מזה, זה לא שאני מוכרת לך את הערכה ואומרת שלום ולא להתראות. 

את באה לקליניקה שלי לפי מספר הטיפולים שקבענו מראש, ביחד אנחנו רואות מה מצב העור. אם צריך לשנות משהו באופן השימוש אני מעדכנת פרוטוקול טיפול בהתאם לחומרים שקנית. אפשר להעצים את הטיפול אפילו בכמות ובתדירות המריחה.

למשל, היה צעיר שהגיע אליי עם אקנה דלקתי, אז שבועיים ראשונים השתמש בחומרים מתוך הערכה שהרגיעו את הדלקת. רק אחר כך עבר טיפול של ניקוי, ובשלב השלישי קיבל הוראה למרוח את החומרים הנוספים בערכה שישקמו את רקמת העור. כל פעם משנים את הטיפול בבית בהתאם למצב של העור ולהתקדמות של הטיפול במכון.

הגישה שלי היא שצריך תמיד להקשיב לעור. כל אחת מקבלת טיפול מותאם אישית למצב הפיזיולוגי שלה, לסדר היום שלה, לעצבים ולסבלנות שלה.״

יש לך ערכות מיוחדות לעצבים ולסבלנות? אני יכולה לחשוב על כמה נשים שצריכות כזה דבר 😉 אז הסוד הוא טיפול שהוא גם במכון וגם בבית?

"בדיוק. הטיפול בקליניקה הוא רק 50% מהתהליך. כמו שאמרתי קודם, הטיפול חייב להיות יומיומי. זה קריטי, אחרי טיפול במכון העור רגיש והוא צריך חומרים שישקמו אותו. מי שמזניחה את זה יכולה להרוס את הטיפול, ולכן צריך להתאים את החומרים בערכה גם לנשים שאין להן עצבים או סבלנות לטיפול מורכב. 

וכן, אני חייבת להתייחס לאופי הלקוחה. אם היא לא סבלנית במריחות אתן לה טיפול קצר וקולע. ברגע שתראה תוצאה, היא תרצה עם הזמן להתקדם בטיפול. אם היא לא מוכנה בכלל להשקיע בעצמה בבית, אנחנו ניפרד בידידות כי תוצאה כבר לא תהיה פה. אני לא יכולה לתת פתרון ללא שיתוף פעולה של הלקוחה. 

כאן חשוב להגיד שהטיפול בבית הוא לגמרי קליל! הקרמים של הערכות שלי הם נעימים, נוחים, עם ריח טוב, ללא צריבות ותופעות לוואי. משהו שמורחים לפני שהולכים לישון וישר כשקמים בבוקר, כמו קרם לחות. אפשר להתרגל לזה ישר וזה עושה את העבודה יופי."

מה מבחינת הטיפול בקליניקה, גם שם את עושה התאמות לכל מטופלת בנפרד?

"ברור. תראי, זה לא רק המבנה הפיזיולוגי הייחודי של כל אחת. יש פה עניין של גיליון רפואי. למשל נשים שסובלות מסכרת, הן לא יכולות לעבור טיפולים מאסיביים בעור שעלולים לגרום לדימומים. או נשים שעוברות טיפולי פוריות וצצה להן פיגמנטציה בעור. יש חומרים שאסור להן להשתמש בהם בגלל ההורמונים. 

גם נשים חולות סרטן, יש טיפולים מסוימים שאי אפשר לעשות להן. בתור מי שהיה לה גידול ממאיר בגוף וגם עברה טיפולי פוריות, אני יודעת מקרוב כמה המצב הרפואי הזה דורש התייחסות. עם הורמונים לא משחקים, ואם צריך לעשות בדיקות לפני שממשיכים בטיפול, זה מה שיקרה."

רגע, רגע. את לא יכולה להטיל כזאת פצצה ולהמשיך רגיל. היה לך גידול בגוף?!

"כן. אחרי שילדתי את שירה הבכורה שלי, בעזרת טיפולי פוריות מתישים וניתוחים, ניסיתי להיכנס שוב להיריון. ואז הרופא הודיע לי: יש לך שרירן בצוואר הרחם. הוא אמר שעדיין אפשר להמשיך את ההיריון. אבל תחושת הבטן שלי אמרה אחרת והתעקשתי: תוציאו אותו ממני עכשיו.

בדיעבד התברר שצדקתי. זה היה גידול ממאיר והוציאו לי את הרחם לגמרי. זאת הייתה תקופה קשה, אבל למרות האובדן הזה, לא ויתרתי על החלום להביא ילד נוסף. מי שהיה בעלי וכיום הוא הגרוש שלי תמך בי בהחלטה ויחד אימצנו את הילד השני שלי, איתי, שבאופן מופלא ומשעשע דומה לי שתי טיפות מים."

מירב טל. "צריך להקשיב לגוף, כל אחת צריכה את הטיפול שמותאם בדיוק בשבילה".

וואו, איזה סיפור! אז מכאן הגישה שלך שתמיד צריך להקשיב לגוף?

"נכון. בדיוק בגלל זה המכון שלי נקרא Face, Body & Soul. בני אדם הם יותר מפנים וגוף, הם גם נפש. הבנות שאני מלווה הן הרבה יותר ממטופלות. חשוב לי מאוד קודם להכיל את מי שמגיעה אליי, לתת לה אוזן קשבת ופורקן לבעיות שלה. פעם אחת הגיעה אליי מטופלת אחת כולה בסערת רגשות, לפני שבכלל חשבתי להתחיל לטפל בה הכנתי לה קפה וישבנו לשיחה. מבחינתי הבנאדם חשוב יותר מהטיפול.

לדעתי, אישה קודם כל צריכה להבין שבהעדר ידע מקצועי היא לא יכולה לקבל החלטות על דעת עצמה בכל מה שקשור לטיפול בעור שלה. זה מביא לעור קשה, מקומט, חסר אחידות בגוון, מצולק בחורים, רגיש, אדמומי מלא בנימי דם, כתמי פיגמנטציה… העור כמו פולניה ממושמעת רושם הכל ובסוף צועק מול המראה: אמרתי לך! לעומת הדרכה אחת של שעה שיכולה לשנות את פניך ב-180 מעלות."

יפה. אז מה עושים כדי להיות מטופלת שלך ולזכות בכל הטוב הזה?

"אפשר להשאיר פרטים בקישור או בטופס כאן למטה, ואני אחזור אלייך כדי לתאם פגישת טיפול ראשונית. בפגישה נראה מה מצב העור, נאבחן מה הפגמים שאת סובלת מהם ואיך אפשר לטפל בהם. 

משם כבר יהיה אפשר להתאים תוכנית טיפולית: אם צריך לבדוק את הגיליון הרפואי ולעשות בדיקות, ואם לא אז ישר להתקדם לסדרות טיפול בקליניקה ולערכות חומרים להשלמת הטיפול בבית. רק ככה מגיעים לתוצאות ולאיכות חיים, עם טיפול מותאם אישית שמשיג עור חלק ובלי פגמים."

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »