תרבות

לא מוותרים על החינוך של הילדים: תוך 3 חודשים אפשר להשלים חומר של שנה שלמה לקראת הבגרות במתמטיקה

הקורונה עצרה את העולם, וגם את ההשכלה של הילדים שלנו. האם שנת המשבר האחרונה חתמה את הגולל על גורלם של תלמידי י' עד י"ב שרוצים להשיג ציון גבוה בבגרות במתמטיקה למרות הקושי בלימודים סדירים, או שיש עוד תקווה להשלמת החומר ולהצלחה בבגרות לקראת העתיד של ילדינו?

מור משרקי  01.3.21 // 09:15

"אני רואה אותו יושב על שיעורי בית במתמטיקה וכואב לי הלב," מספרת אורית, אמא של יהל בן ה-17, "כבר בכיתה ז' הוא הסתבך עם גיאומטריה ועכשיו עם ההכנות לבגרות הוא ממש אבוד עם זה. יושב ללמוד בלי חשק, ה'זום' עם המורה לא באמת מועיל. הוא מאבד ריכוז, לא מצליח וזה מוריד אותו אפילו יותר. הוא רוצה להתקבל למסלול טכנולוגי בצבא ולעבוד בהיי-טק. אבל איך הוא יתקדם בלי רמה גבוהה במתמטיקה?"

הבעיה שאורית מספרת עליה כנראה מוכרת לאלפי הורים למתבגרים בישראל. מתמטיקה תמיד היה תחום לימודים מורכב ומסובך, בין היתר משום שהוא דורש חשיבה לוגית, היסק ודידקטיות שלא נדרשים במקצועות אחרים. ההצלחה בבגרות במתמטיקה נדרשת עבור מרבית התפקידים הטכנולוגיים בצבא, וכן עבור לימודים גבוהים באוניברסיטה או בטכניון, מה שיבטיח לילדנו קריירה במקצוע מעניין, מאתגר, מספק ורווחי. 

"הקושי הגדול עם הבגרות במתמטיקה," מסבירה חגית רוזנברג, מורה למתמטיקה 12 שנה, בוגרת טכניון ומהנדסת כימיה בהצטיינות, "הוא שהיא מבוססת על חומר שלומדים בכיתות הנמוכות, ז' ו-ח'. תלמידים רבים שמתקשים בבסיס, מוצאים את עצמם נאבקים עם מתמטיקה בבגרויות ומרגישים שמאוחר מדי בשביל ללמוד הכל מההתחלה. כאן הטעות, גם אם יש קושי בבסיס, תמיד אפשר להשלים, אפילו תוך 3 חודשים בלבד".

בתמונה: הדגמת התוכנה הייחודית שחגית רוזנברג עובדת איתה ומאפשרת לימוד בתלת מימד דרך המסך

כבר שנה שאין לימודים סדירים בגלל הקורונה... באמת אפשר להשלים את כל החומר ב-3 חודשים?!

"בוודאי. רוב מי שמתקשה במתמטיקה, גם ככה יצטרך השלמת חומר נרחבת. הרי מה קורה ב-4 וב-5 יחידות? המבחן כולל את כל החומר במתמטיקה מכיתה ז'. זה אומר שמי שהתקשה למשל לעשות 'מכנה משותף', ייתקע עם זה בכיתה י' והלאה עד לבגרויות בי"ב. אי אפשר להתעלם מזה. היסוד הכי חשוב, שאר החומר בנוי נדבך על נדבך, הופך יותר קשה. כמו לבנות בניין של 5 קומות כשהיסודות לא חזקים, הבניין עלול להתפרק. 

אי אפשר להתעלם מזה, לימודי מתמטיקה הם קריטיים וזה משליך כבר על העתיד הקרוב של הילדים, למשל בצבא ולימודים גבוהים. למיונים של התפקידים הטכנולוגיים יזמנו מראש רק מי שעשו בגרויות ב-4 וב-5 יחידות במתמטיקה. לא כי הם יותר חכמים, אלא כי הם התנסו ברמת חשיבה מסוימת שמתאימה לתפקידים האלה. הצבא הוא מקפצה רצינית לקריירות מבטיחות בחברות היי טק, ויחד עם לימודים גבוהים בטכניון – הקריירה של הילד מובטחת, והוא גם יעשה עבודה מעניינת, משמעותית ומספקת".

נראה אותך אומרת את זה לבן שלי. הוא החליט שזה לא משהו שיעזור לו בחיים, מה עושים?

"הטענות האלה אינן חדשות לי, זה כמו שאומרים שעם חפיפת משולשים לא הולכים לקנות בסופר. יש מי שיגידו שהם לא צריכים את הציונים במתמטיקה כי הם רוצים להיות קרביים בצבא, או כאלה שלא מעניין אותם ללמוד בטכניון ולא חושבים כרגע על לימודים גבוהים. אבל בבסיס, היכולת הגדולה במתמטיקה היא פתרון בעיות.

בדיוק כמו רופא משפחה שמטופל מגיע אליו ומסביר שכואב לו הגרון, אין לו חום, יש לו צינון אבל הוא לא משתעל – אלה הנתונים, כך אומרים באופן דומה גם במתמטיקה: הישרים האלה מקבילים והזווית הזאת היא 90 מעלות. יש כאן תהליך של ניתוח נתונים, אין שום נתון שהוא לא חשוב. צריך להתמקד שלב אחרי שלב עד שהבעיה נפתרת. זה נכון לרופא, למהנדס, לקבלן ולעורך דין. לא משנה במה תעבוד – צריך את היכולות האלה".

אבל גם אם הוא יבין שמתמטיקה תעזור לו בחיים, איך במציאות של היום הוא אמור ללמוד את זה?

"אני אדבר איתך בכנות. משבר הקורונה רק העצים בעיות שכבר היו קיימות במערכת החינוך. אני הייתי מורה למתמטיקה במשך 12 שנה, אני מכירה את המערכת מלפני ומלפנים ובשלב מסוים הבנתי שהיא פשוט לא עובדת. באמת, בתור מבוגרת ומורה אני יכולה להבין את התלמידים שלא מסתדרים בבית הספר ולא מצליחים ללמוד דרכו. הכיתות גדולות, יש המון עומסים, אין שום ניסיון לדרבן את הילדים ללמידה אמיתית.

אני אספר לך יותר מזה: יש הרבה לחץ מתוך המערכת להכניס תלמידים בכוח לתוכניות של 5 יחידות במתמטיקה. גם אם הילד לא מתאים מבחינת הרמה שלו ויקבל ציון עובר בקושי בבגרות, את בית הספר זה לא מעניין, בית הספר בעיקר מקבל תגמול על כל ילד נוסף ב-5 יחידות ולא על הציון שלו. בשלב מסוים הבנתי שיש גבול ועזבתי את המערכת. הקמתי בית ספר ללימודי 4 ו-5 יחידות מתמטיקה שבו טובת הילד היא במרכז העניינים – בלי פוליטיקה ובלי רעשי רקע. 

הגעתי למסקנה שתלמיד רגיל, גם אם הוא מעל הממוצע, לא יצליח באמת להתקדם בחומר בלי עזרה פרטנית. בקורונה זה התחדד אף יותר. ילדים מאבדים ריכוז בכיתה פיזית של 30 תלמידים, אז ב'זום' עם 30 חלונות שאף אחד לא רואה אם אתה באמת מקשיב ומבין? מספיק אי הבנה קטנה של אחד היסודות, כדי לערער את כל הביטחון בחומר המתקדם, ולכישלון או ציון נמוך בבגרות".

וואו, זה באמת קריטי. אז תספרי לי על בית הספר הזה שהקמת, איך הוא עובד, מגיעים אליו פיזית?

"תראי, בזמן המשבר כמובן שהעברתי את הכל לאונליין. אבל לפני הקורונה וגם אחריה, היה אפשר להגיע פיזית למבנה שהקמתי בחצר שלי בבנימינה, לשבת אחד על אחד ולקבל את החומר. קצת מצחיק לקרוא לזה בית ספר, כי מדובר רק בלימודי מתמטיקה, עם דגש על הכנה לבגרות לתלמידי 4 ו-5 יחידות בכיתות י' עד י"ב, אבל חייבים להבין שזה ממש לא עוד שיעור פרטי או מה שנהוג לכנות תגבור במתמטיקה".

למה בעצם זה שונה משיעור פרטי? בסופו של דבר אתם יושבים אחד על אחד ומתרגלים מתמטיקה…

"אז אני אסביר. בשיעור פרטי לרוב, עוברים על שיעורי בית, לומדים נושא או שניים ומקבלים ליווי בתהליך הלמידה. אבל בבית הספר שלי, אני בונה לימוד שהוא מעמיק הרבה יותר כולל שיעורי בית, סימולציות למבחני בגרות ותרגולים ספציפיים. 

יש פה תהליך שבו אני יושבת ומבינה בדיוק היכן הבעיה בהבנה של התלמיד את החומר, ומקנה לו בהתאם את מה שנדרש כדי שיבין את החסר, ומשם הוא ימשיך באופן עצמאי עד להצלחתו בבגרות. למותר לציין שבתור מי שבעצמה הייתה במערכת החינוך 12 שנה ומכירה את כל תוכניות הלימוד על בוריין, יש יתרון גדול בזיקוק מדויק של החומר הנדרש לכל תלמיד.

מבחינת השיקוף להורים – כשאת משלמת למורה פרטי, את לא במודעות לגבי מה קורה בשיעור, ומה הילד שלך יודע בסופו של דבר. אצלי, את מקבלת צילומי מסך של השיעור, שיקוף מלא של מה שעבדנו עליו, וכמובן התחייבות שהילד יידע את הנושאים במתמטיקה שבהם הוא התקשה.

לא פעם קיבלתי תגובות נדהמות של הורים כשקיבלו את סיכומי השיעור שהילד שלהם עבר. הורים לא מודעים לקושי של הילדים! רק רגילים לתלונות, לייאוש ולתסכול. הם רגילים לנדנד לילדים שלהם ללמוד בלי שהם יודעים כמה זה באמת קשה ומסובך. לכן צורת הלמידה שלי מחייבת סדר ודיוק. הראש שלנו עובד לפי תמונות. כאשר מצלמים בראש תמונה מסודרת, הפתרון צץ מאליו. באופן הזה הילד מבין את החומר בקלות".

הבן שלי קיבל עזרה פרטנית במתמטיקה וזה לא עזר, איך אפשר להתחייב שהוא יידע את החומר?

"להצלחה במתמטיקה יש שני היבטים – הראשון הוא ידע והבנה והשני הוא מוטיבציה ורצון. שיטת הלימוד שפיתחתי מכילה את שניהם. בהיבט של הידע וההבנה, המטרה בלימוד שלי הוא לפשט את השאלה הקשה לשאלה ברמה שהילד מבין, עם אותם עקרונות. באופן הזה, למרות שהשאלה קשה, הוא יצליח להתמודד איתה. 

איך עושים זאת? העניין פשוט. מתוך בליל הנתונים מוציאים פרט מסוים שעוזר לנו להתקדם. לדוגמה בגאומטריה (מקצוע שבו נוטים להסתבך) מוציאים רק את המשולש הרלוונטי מתוך השרטוט המורכב ופותרים אותו – משם הכל זורם לעבר הפתרון המלא. כך זה גם בחיים – פתרון של דבר קטן מוביל לפתרון של כלל הבעיה, והתמונה מסתדרת מעצמה.

במהלך השעורים אני מדגישה לתלמיד את המוטיבציה והחשיבות הרבה של לימוד המתמטיקה. מתוך ניסיון העבר שלי כמהנדסת בטכניון ברפאל ובאלביט, אני מלמדת את החשיבות של פתרון בעיות בצורה דידקטית (לימודית), ומסבירה כמה זה חשוב בחיים להגיע למ.ש.ל (מה שצריך להוכיח) עבור כל בעיה". 

וואלה, זה באמת פשוט וחשוב מאד. אבל תגידי, זה באמת מה שמוביל להצלחה במתמטיקה בסוף??

"כמובן! שלושת הגורמים שהוזכר קודם מאפשרים לתלמיד להגיע להצלחה מלאה בבגרות:

1. ההכרות שלי עם מערכת החינוך מבפנים והסמכתי מהטכנייון וממשרד החינוך כמגישה לבחינות בגרות במתמטיקה 5 יחידות, מה שמאפשר לי לדעת בדיוק את כל החומר הנדרש והדגשים הרלוונטיים.

2. ההבנה המעמיקה שהתלמיד מקבל והשיטות הדידקטיות לפתרון בעיות.

3. המוטיבציה ללמוד המגובה בהצלחות שהתלמיד חווה, הרבה לפני בחינת הבגרות. 

לדוגמא, אחת מתלמידותיי נדרשה לרדת מ-4 ל-3 יחידות במתמטיקה על בסיס התוצאות של המבחן בתחילת השנה. היא הייתה בלחץ רב, ומאד לא רצתה לרדת. אחרי מספר שיעורים איתי, היא קיבלה במבחן החוזר 82 ונשארה ב-4 יחידות! היום היא כבר סיימה בגרות בהצלחה, ומעבר לציון אמא שלה סיפרה לי שזה נתן לה אמונה בעצמה וביטחון לחיים". 

יפה, אבל איך כל זה מתבצע בעצם בתקופת הקורונה, הלימוד באותה רמה כשהוא מתבצע אונליין?

"זה אמנם בא כצורך להתמודד עם הקורונה ולא כהעדפה, אבל האמת היא שיש יתרונות ללמידה דרך ה'זום' בעיקר כשעושים אותה נכון. אני אישית משתמשת בתוכנה מדהימה שבה אני מחזיקה מחברת וירטואלית לכל תלמיד, והתוכנה מאפשרת לדמות כתיבה במחברת ולא במסך. זה הרבה יותר נוח וגם יעיל ואפקטיבי בלמידה. המחברת הווירטואלית מאפשרת גם לדפדף אחורה ולראות מה למדנו בשעורים קודמים. ישנה גם תוכנה נוסםת להמחשה תלת-מימדית עבור תלמידי 5 יחידות הלומדים גאומטריה תלת-מימדית ווקטורים.

כל זה מביא כמובן לתוצאות. תלמיד בכיתה ט' נכשל 54 במבחן במתמטיקה. אמא שלו רשמה אותו לכמה שיעורי 'זום' איתי, ולאחר 3 שיעורים בלבד הוא עשה את המבחן החוזר וקיבל 97! איך זה קרה? התלמיד התקשה במיוחד בבעיות תנועה, ואחרי שהתמקדנו בנושא ופתרנו את הקושי הספציפי, הוא צלח את המבחן בקלות! מאז הוא לוקח אצלי שעורים בקביעות – לא משנה קורונה או לא קורונה".

בתמונה: הדגמת התוכנה הייחודית שחגית רוזנברג עובדת איתה ומאפשרת לימוד בתלת מימד דרך המסך

נשמע טוב. אז מה הדבר הראשון שאני צריכה לעשות כדי שהילד שלי יצליח בבגרות במתמטיקה?

"בעיקרון כל מה שצריך לעשות זה ליצור איתי קשר ולקבוע שיעורים. לפני הקורונה היו לי תלמידים שהגיעו אליי בקביעות מכל אזור הצפון. כאשר הגיעה הקורונה ולא ניתן היה להיפגש – עברתי למתכונת של 'זום' כאשר אני מנגישה את הלימוד לתלמידים מכל רחבי הארץ. שתי האפשרויות קיימות, הכל בהתאם למגבלות משרד הבריאות או למרחק הגיאוגרפי. כך או כך, אפשר לתאם זמן ומספר שיעורים קבוע, ואפילו מרתונים לפני תקופת הבגרויות.

בשיעור הראשון תתבצע סימולציה שבעזרתה אני אוכל לראות היכן התלמיד מתקשה, מה הרמה שלו והיכן הוא צריך חיזוק. בהמשך אבנה איתו תרגולים ספציפיים ואם הוא לפני בגרות, גם נתרגל מבחני בגרות קיימים. העניין החשוב הוא לתמוך בילד לכל אורך התקופה, לגרום לו להבין את החומר למרות הפער הלימודי שנוצר בעקבות המצב ובסופו של דבר: למלא אותו בביטחון ולתת לו לחוות את ההצלחה בעצמו".

רוצה גם את לרשום את הילד או הילדה שלך לבית הספר למתמטיקה 4, 5 יחידות, לגרום לו או לה לחזק את הידע וההבנה במתמטיקה, כולל המוטיבציה והרצון להצליח בתחום? צרי קשר עוד היום עם חגית רוזנברג במספר 052-2831635 או במייל hagitrosenberg@gmail.com

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »