בריאות

המאמן שפרש מהצבא חושף את השיטה לאורח חיים בריא שעל בסיסה הצליח להוריד 15 ק"ג, ומסביר למה דווקא בקורונה החליט לפתוח קבוצה בליווי מרחוק כדי להוכיח שאפשר להביא תוצאות גם תוך 21 יום בלבד

בגיל 44, הבין רב-סרן במיל' לירן ארמן שכל אחד יכול לעשות את השינוי שהוא עבר בחייו האישיים, בקלות ומהבית, כי זה פשוט עניין של שיטה. יצאנו לבדוק מהי השיטה המסתורית והאם באמת אפשר לחטב את הגוף בלי דיאטנית, מאמן או חדר כושר, גם בתקופת הקורונה ואחריה?

מור משרקי 4.2.21 // 15:15

"ניסיתי את כל הדיאטות, הייתי מנויה לחדר כושר, אפילו היה לי מאמן אישי. כלום לא עזר," מספרת א', בת 34 מכרמיאל, "גם כשהייתי מורידה קילו שניים, תוך כמה חודשים ראיתי אותם בחזרה. אין, המצב שלי אבוד"

א' ממש לא היחידה שנכשלת בניסיונותיה לרדת במשקל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 48% מהישראלים בשנת 2018 סבלו מעודף משקל, וכ-21% מהם נמצאו בתהליך של דיאטה בפועל.

"נמאס לי להיאבק במשקל, לפחד ממחלות לב, לא למצוא בגדים שיושבים עליי טוב," ממשיכה א', "הביטחון שלי ברצפה, קשה לי למצוא זוגיות, קשה לי בעבודה. גם דיאטה זה עונש, לאכול ירקות ולהיות בדיכאון. אני רואה את החברות שלי, גם כאלה שהיו רזות, אחרי לידות מתחילות להשמין, עובדות במשרד, הן והבעלים שלהן הופכים לבטטות של נטפליקס וכמעט בלתי אפשרי להוציא אותם מהבית. מה יהיה איתי בעוד עשור?!"

"התחום של דיאטות בשוק הוא ענק, ובצדק, כי יש לו גם ביקוש אדיר," מסביר לירן ארמן, מאמן אישי לאורח חיים בריא ובוגר קורסים מקצועיים מתקדמים בתחום האימון והכושר, "הבעיה מתחילה כשאנשים חושבים שיש פתרונות קסם. הם עושים דיאטה או שתיים, רואים תוצאות ראשוניות על המשקל ונשברים כי התוכנית קשה מדי. ואז מה קורה? הם חוזרים למשקל המקורי, או אפילו משמינים יותר. אין מייאש מזה".

לירן ארמן, 44, מאמן אישי לאורח חיים בריא, רס"ן במיל' בתחום מערכות המידע והסייבר.

ארמן, יוצא צה"ל בתחום ניהול פרויקטים ומערכות מידע, היה בעצמו רחוק למדי מעולם הכושר והתזונה. "כשפרשתי מצה"ל, הייתי אמור להמשיך בתחום כמנהל בכיר בעולמות מערכות המידע והסייבר, לשבת במשרד ולהרוויח משכורת שמנה," הוא מספר, "אבל אז הייתי שמן לא פחות ממנה, כנראה. היום אני 15 ק"ג פחות ובתחום מדהים שבאמת עוזר לאנשים. משם הגעתי לפיתוח השיטה שלי, כזאת שמתאימה לעולם החדש ומביאה תוצאות לאורך זמן".

אני רוצה להבין, אתה אומר שבעזרת השיטה שלך כל אחד יכול להוריד 15 ק"ג, פשוט ככה?

"כן ככה, אבל אי אפשר להגיד שזה פשוט. תראי, אין כדור קסם או אבקת פלאים שבולעים ומורידים את כל המשקל העודף, זה תהליך. אני בזמנו, הגעתי למצב שאני שותה 15 אספרסו ביום ומתקשה לקום מהכיסא, או לשחק עם הילדים שלי על הרצפה. כאן הבנתי שאני בבעיה, אני לא חי בריא ולא מרגיש בריא ואני עדיין צעיר! זה מלחיץ, לא? זה מה שהוביל אותי להתחיל להיכנס לתזונה ולכושר יותר ברצינות.

ניסיתי בעצמי הכל, עברתי קורסים, למדתי בוינגייט ספורט ואימון גופני וגם נכנסתי לתחום האימון האישי. בסופו של תהליך הצלחתי תוך מספר חודשים לרדת 10 קילו, ובלי להרגיש רע עם עצמי! אני אוכל מה שטעים לי, יש לי אנרגיות גבוהות. פעם כשהייתי מנסה לרוץ הייתי עושה 7 קמ"ש מקסימום כי הייתי כבד, תארי לעצמך להסתובב עם משקולות 5 ק"ג מכל צד, אז לרוץ עם זה?! היום אני מסוגל לרוץ ק"מ ב-4:48 דקות. 

"היום אני רץ קילומטר ב-4:48 דקות, וזה רחוק מלהיות השיא" לירן ארמן.

זה הולך יד ביד שני התחומים האלה של תזונה וכושר. כשמורידים במשקל עם תזונה נכונה – יותר קל לעשות ספורט ולהיות בריא. דיאטה כשלעצמה זה סטוץ שלא מחזיק ולא מביא סיפוק אמיתי, אורח חיים בריא זאת מערכת יחסים זוגית לכל החיים. זה כבר תהליך רציני שמאפשר לך לקבל תוצאות לאורך זמן. הרבה אנשים עושים דיאטה בלי לסגל אורח חיים ואז מתפלאים שהם יורדים ועולים במשקל כמו נדנדה".

כן, אני בעצמי הייתי בדיאטות ואפילו הורדתי 4 ק"ג… אבל החזרתי אותם אחרי חודש. למה זה קורה?

"תני לי להרגיע אותך, זה קורה המון! כמעט כל אחד שמתנסה בדיאטה עובר את הנדנדה הזאת. למה זה קורה? את הולכת לדיאטנית והיא אומרת לך: תאכלי ככה חלבונים, ככה ירקות, תורידי פחמימות, תורידי שומנים. בסוף את יוצאת עם תפריט מבאס של פריכיות וחסה. זה לא טעים! כמה זמן זה יחזיק? כמו אדם שעובד בתחום שהוא לא אוהב, בשלב מסוים הוא יישבר, גם אם זה אומר שהוא יישאר מובטל.

עכשיו תראי, אני בתור מאמן אף פעם לא אגיד לך מה לאכול. אני לא מאמין בלזרוק עלייך תפריטים, זה הרי לא יחזיק. אבל אם אני אסביר לך את ההיגיון, את תוכלי לעשות את החישובים לבד, תלמדי לשחק עם המבחר ולגוון כי אורח חיים בריא זה לא להיות בעונש, זה לחיות ולהנות. נניח שאת את לא יכולה לוותר על משהו מתוק באמצע היום, אז אני אתן לך אפשרויות מתאימות: תמרים, אגוזים ויש עוד כל מיני טיפים למתקדמים. בהמשך תוכלי לבנות לך תפריט שטעים לך ועובד לך, ואת התוצאות כבר תראי על המשקל, ולאורך זמן, לא לחודש.

זה כמו לתת דגים לדייג במקום לתת לו את החכה, מבינה? פה בארץ אנשים לא מצליחים לשמור על המשקל כי הם נתקעים על 'פתרונות' כמו דיאטות, במקום לחפש כלים שייתנו להם שגרה של אורח חיים בריא ויתמידו בו. אם נדבר במונחים של חיטוב גוף ולא רק ירידה במשקל, זה קריטי גם בהיבט של כושר, לא רק תזונה. אלו כלים שנכון היה שילמדו אותם בבית הספר היסודי, מדובר בבריאות שלנו, במניעת מחלות, ויש לזה גם השפעה אדירה על הביטחון העצמי ועל מצב הרוח והנפש".

"אני לא אגיד לך מה לאכול, זה לא חכם ולא ייתן לך תוצאות לאורך זמן" לירן ארמן.

אוקיי, אבל דווקא עם ספורט קל להתמיד. בגלל זה אנשים הולכים לחדר כושר או למאמן כושר, לא?

"לא מדויק. בסופו של יום, מאמן כושר לא נמצא איתך 24/7. הוא עובד איתך פעמיים בשבוע על שרירי רגליים, ידיים, קצת חיטוב הישבן. בסדר, גם אפשר לעבוד בחדר כושר עם סרטוני אימונים ביוטיוב, לא חסרים כאלה. ואז איפה הבעיה? את שורפת 200 קלוריות באימון ביום שני אבל בשישי נפגשת עם חברה על מילקשייק, אז את כבר ב-500 קלוריות עודף. מבחינתך עשית את האימון, אבל את לא תראי מזה תוצאות.

אגב, זה עוד המקרה הטוב. יש אנשים שהאימונים גומרים אותם. הם קונים מנוי לחדר כושר פעם בחודש או משלמים על מאמן אישי, אבל אחרי סבב אחד מתייאשים כי קשה להם מדי, ועוד לא התייחסתי לכל אלו שעשו מנוי לחדר כושר ולא באו כי יש להם אלף ואחד תירוצים אבל את מנהלי המכון זה לא באמת מעניין, התשלום עבר אליהם.  ואז חזרנו לאותה בעיה כמו עם התזונה: ברגע שלא טוב לך, את לא תתמידי וגם לא תראי תוצאות".

אז דיאטנית לא עוזר, שיעורים עם מאמן לא עוזר, חדר כושר לא עוזר… תגלה לי, מה השיטה שלך?!

"עכשיו אנחנו מדברים! בכל תוכנית אימונים יש את האלמנט של ההתאמה האישית. כל אחד אוהב דברים אחרים לאכול, או מתחבר לסוג אחר של ספורט. מכירה את הסיפור של זהבה ושלושת הדובים? אז אני אחראי למצוא לך את הדייסה שלא חמה מדי ולא קרה מדי – אורח החיים שמתאים לך ושאיתו תוכלי באמת להתמיד, בלי להתבאס על עצמך. תזונה, ספורט, הכל ביחד חייב להתאים לתנאים ובמיוחד לסדר היום שלך.

אני משלב כלים מעולם האימון האישי ומעולם אימוני הכושר והתזונה. אתן לך דוגמה: שאלה אותי מתאמנת שלי 'מה עדיף לרוץ או לעשות הליכות?' התשובה תלויה במטרה, אם המטרה היא שריפת שומן, היא צריכה לעשות את מה שהיא תוכל להתמיד בו. אם היא תרוץ פעמיים בשבוע וכל שאר הימים תהיה מושבתת עם שרירים תפוסים וכאבי רגליים, עדיף שהיא תצא להליכה 5 פעמים בשבוע. אני כמובן אלמד אותה להתאים את הקצב הנכון ואת דופק המטרה.

האלמנט השני הוא: שילוב אורח החיים… לאורך החיים! נשמע מצחיק, לא? אבל זה דבר בסיסי שאין בדיאטנית, באימון או בחדר כושר. אף אחד לא מלווה אותך 24/7, ושם בדיוק את נופלת. בארוחת שישי אצל אמא, בקינוח בבית קפה עם חברה, במלון 'הכל כלול' בדובאי. אגב, זה מה שהוביל מלא אנשים לנטוש את הדיאטות שלהם בזמן הקורונה. השגרה נהרסה ואנשים לא ידעו איך לחזור לאורח חיים בריא שוב".

כן, הקורונה פגעה במיוחד בענייני הדיאטות. אוקיי, אז איך השיטה שלך פותרת את זה?

"זוכרת שאמרתי שדיאטנית או מאמן כושר לא נמצאים איתך 24/7? פה נעוץ החידוש הגדול: אני בשבילך כל יום כל היום, ודואג שבכל רגע תפעלי לפי אורח חיים בריא, כזה שמתאים לאורח חיים שלך ושאפשר להתמיד איתו. יותר מזה, זה מדבק, אצל המון משפחות של מתאמנים ומתאמנות, הבית כולו סיגל אורח חיים בריא. 

הילדים התחילו לדבר בשפה של 'איזה חלבון יש היום לצהרים'. זה בדיוק האפקט שבו ההורים מהווים דוגמא לילדים שלהם, והילדים גם מתמלאים גאווה בהורים שלהם שפתאום עושים ספורט, נראים צעירים יותר, חזקים יותר… והילדים מרגישים יותר ביטחון.

כדי להגיע לזה, צריך התאמה אישית יחד עם ליווי צמוד. מה זה אומר? שאנחנו בונים תפריט מותאם לפי הצרכים שלך, מסת השריר והשומן, מתחשבים ביכולות וביעדים שלך, בסוגי הספורט המועדפים עלייך, בהתאמה ללוח הזמנים שלך. הכל מא' ועד ת'- ודואגים שזה מיושם 24/7, כדי שזה יהפוך לשגרה שאת יכולה להתמיד בה. גם בארוחת שישי אצל ההורים, במסעדה עם חברים או במלון בחו"ל. רק ככה תראי תוצאות".

"התאמה אישית יחד עם ליווי צמוד, זה מה שמביא תוצאות" לירן ארמן.

אני מבינה את ההיגיון שמאחורי הליווי הצמוד 24/7, אבל איך זה קורה בפועל? ובכלל בזמן הקורונה?

"הכול מופיע באינטרנט ועדיין מחצית מאוכלוסיית ישראל סובלת מהשמנה ולא מצליחה בדיאטות… המידע באינטרנט מעורבב, לא מקצועי, לא נגיש. המון סתירות, המון שיטות, אני פוגש אנשים שמספרים לי שהם החליפו 3 ו-4 סוגי דיאטה בתוך חודשיים. זה בלתי אפשרי למצות תהליך כזה ומצד שני זה התעללות בגוף! לגוף שלנו לוקח זמן להסתגל לשינויים במיוחד בתזונה. 

הפתרון פה זה מידע מהימן, מקצועי ממישהו שלמד את התחום. אני שולח מדי יום את המידע הזה בצורה נוחה ונגישה להבנה, יחד עם כלים פרקטיים ליישום כבר מאותו רגע. בצורה כזאת, את בלי להרגיש סופגת את הידע הזה ומסגלת אורח חיים בריא לבד.

אגב, זה הרבה מעבר למידע יבש. אני עושה הדרכות ספציפיות לפני סופי שבוע או טיולים, משתף בטיפים להתנהלות עם ארוחות, מסביר על תרגילים שאפשר לעשות במהלך היום כדי לשרוף קלוריות. המתאמנים שלי מצלמים לי מצרכים כשהם עושים קניות ואני מסביר להם על טבלת הנתונים של הערכים התזונתיים והמשמעויות שיש לכל דבר.

הליווי מגיע לרמה שאני ממש מזכיר להם לשתות מים לאורך היום. זה עוד משהו שלא נותנים עליו מספיק דגש והוא קריטי! מים הם חלק בלתי נפרד מהורדה במשקל. הם ממלאים, נטולי קלוריות ועושים נפלאות לעור הפנים. בשורה התחתונה, כשיש לך את הידע וההבנה, כשיש לך כלים פרקטיים ליישום, כשהמושכות בידיים שלך, את כבר יכולה להתמיד, לסגל שגרה של אורח חיים בריא ולהשיג תוצאות שנשמרות לאורך זמן".

נשמע נחמד! אבל ליווי דרך הוואטסאפ הוא מה שיוריד לי מהמשקל ויחטב לי את הגוף? זה לא מספיק…

"את צודקת, ולכן זה רק חלק משלים בשיטה. נוסף לליווי התמידי והתכנים המעשירים, יש אימוני כושר מקצועיים ב'זום' שבהם אנחנו שורפים קלוריות, עובדים על חיזוק השריר ומחטבים את הגוף. האימונים האלה מוקלטים, ככה שאין שום תירוצים ואפשר לבצע אותם בכל זמן ומכל מקום. לא צריך מכשירים, לא רצועות TRX, לא משקולות ולא בגדי גוף מנדפי זיעה ב-200 שקל. לא צריך שום דבר מזה כדי לעשות כושר טוב!

אגב, מעבר לכושר ולתזונה, גם מתבצע מעקב על המשקל של כל מתאמן. כל שבוע יש שקילה על בסיס נתוני BMR (כלומר, קצב שריפת הקלוריות במנוחה של הגוף) כדי לשמור על ירידה מאוזנת ולהשתפר. הכל דיגיטלי, לא צריך לצאת מהבית ולהקדיש משבצת בערב באמצע שבוע רק בשביל לעשות כושר או ללכת לדיאטנית. הכל מתאים ב-100% לסדר היום שלך והזמנים שלך, באמת הכי נוח שאפשר כדי לסגל אורח חיים בריא".

"זה הרבה מעבר למידע יבש, אני נותן ערך אמיתי וכלים פרקטיים ליישום" לירן ארמן.

ובאמת כל אחד יכול לשלב בחייו אורח חיים בריא?! גם אם אני במשרה מלאה ועם 3 ילדים על הראש??

"ברור! היה לי נהג משאית עם סדר יום הזוי. הבנאדם קם בצהריים, מתחיל עבודה ב-9 בערב עד 4 לפנות בוקר. כל הארוחות שלו הפוכות. איך נראה לך שהוא הצליח לשלב אורח חיים בריא ככה? פשוט. ליווי צמוד מרחוק עם התאמה אישית של הארוחות לסדר היום ההפוך, ובכל פעם שחזר מהעבודה עשה אימון מוקלט חצי שעה והלך לישון. אין תירוצים, אם הצלחתי איתו להתאים את סדר היום, אני אצליח עם כל אחד! 

עבודה תמיד תהיה, ילדים תמיד יהיו. אם תמשיכי לשים את עצמך אחרונה מול כל דבר אחר בסדר עדיפויות, את לא תצליחי לא רק בדיאטה אלא בשום דבר. כי להיראות טוב ולהרגיש טוב זה הבסיס שצריך לדאוג לו, אחר כך תבוא ההצלחה. היום אנשים בני 30 מתנהגים כמו בני 80. עייפים, כבדים וחסרי חשק. זה לא הגיוני.

ברגע שתורידי במשקל, תרד המשקולת שעוצרת אותך בכל המחסומים בחיים. תרגישי קלה יותר, פיזית ונפשית. תוכלי להתייעל בעבודה, במערכת היחסים, יהיו לך יותר אנרגיות ותוכלי לחיות הרבה יותר טוב! וזה יקרה רק עם הטמעה מוחלטת של שגרה שמשלבת תזונה וכושר, באופן שמתאים לך בצורה פרטנית וכמובן בליווי צמוד של 24/7 כדי שתקבלי ידע והבנה מדי יום וגם תמיכה בכל סיטואציה מיוחדת שאפשר ליפול בה.

תחשבי איזה סיפוק יהיה להיכנס שוב למכנסים מלפני החתונה או הלידות או להנות מהשמלות שכל הרבה זמן את לא מרשה לעצמך להראות בהן, ובקיץ בים? כמה פעמים נאלצת לוותר על בגד הים שחלמת עליו כי לא היה במידה או כי לא ישב עליך. זו לא גזרה ולא גורל, זה בידיים שלנו לשנות, ביחד עד התוצאה".

האמת שזה נשמע נהדר, אז איך אני יכולה להתחיל לעבוד עם השיטה שלך? מה צריך לעשות?

"הצעד הראשון זה להשאיר פרטים פה בטופס, כדי לקבל את תוכנית האימון המלאה למייל שלך. המתכונת הנוכחית שמותאמת למשבר הקורונה היא תוכנית של 21 יום שבהם נפתחת קבוצת מתאמנים שמקבלת את הליווי הצמוד שלי. כולל שקילות, כולל כל המידע והערך שמועבר מדי יום בקבוצת וואטסאפ וכמובן כולל אימוני כושר ב'זום' אשר יוקלטו ויהיו זמינים תמיד לחברי הקבוצה.

אני יכול לגלות לך כבר עכשיו שהאתגר הזה מתחיל ב-21 יום, כי הוא נותן לך טעימה של מה זה אורח חיים בריא שאפשר להתמיד בו, אבל ההשלכות שלו הן לשנים קדימה. למרות שזה פחות מחודש, כבר היו לי מתאמנים שהורידו 3 ו-4 קילו בלי דיאטות רצח, בלי לקרוע את הגוף בחדר כושר ובלי לסבול. ומעבר לק"ג שהם הורידו, הם סיגלו לעצמם שגרה בריאה שאפשר להתמיד בה. פשוט, לחיות טוב יותר – לפי שיטה".

רוצה לשמוע עוד מידע על תוכנית האימונים של לירן ארמן, המבוססת על השיטה המוכחת שסייעה לו ולעשרות גברים ונשים להוריד במשקל ולחטב את הגוף, תוך שמירה על התוצאות לאורך זמן, בלי להתחייב לתהליך ארוך ויקר אצל דיאטנית, מאמן אישי או חדר כושר? יש להשאיר פרטים בטופס:

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »