עסקים

שונאים למכור? תתכוננו לאהוב את זה: המנטורית המסתורית שהפכה 2,300 בעלי עסקים לאלופי מכירות ומשלשי הכנסות תוך חודש בלבד

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור 100% מהעסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

מור משרקי  22.8.21 // 10:30

 

"8 שנים אני בעסק ועוד לא התרגלתי לקטע הזה של המכירה…" מספרת ליהיא, בעלת משרד לעיצוב פנים, "כל פעם מחדש אני מוצאת את עצמי נלחצת בשיחות מכירה, מאריכה יתר על המידה, מגמגמת מול התנגדויות ובסוף נאלצת לקצץ במחיר ב-20% הנחה כדי שישקלו אם לעבוד איתי בכלל. זה מחרפן לי את הצורה!"

ליהיא ממש לא לבד. מאות אלפי בעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל מצויים באותה בעיה: קושי במכירות. אם זה בשל חוסר ביטחון, ביישנות, חוסר אסרטיביות או רתיעה ממכירה ואם זה בשל קשיים ספציפיים במענה להתנגדויות, בתסריט שיחה מאולתר אם בכלל, בהיכרות עם צרכי הלקוח או בהבנה של סגנון התקשורת המתאים לו – עסקים רבים עם מוצרים ושירותים מצוינים לא מצליחים למכור ומבזבזים תוך כדי הניסיון יותר מדי זמן, כסף וכוח אדם משהם יכולים להרשות לעצמם.

"אני חושבת שרוב בעלי העסקים יופתעו לשמוע שמכירה היא ממש כיפית, קלה ופשוטה, כשעושים אותה נכון," טוענת ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, עם הופעה ממגנטת ואנרגיות סוחפות שרבים יכולים רק לחלום עליהן, "לדעת למכור זאת יכולת מקצועית מצוינת, יחד עם זאת, להוביל אנשים לקנות ממך בלי מאמץ – זאת כבר אומנות!"

ליבי אברמוב (40), המנטורית המצליחה שמאחוריה תהליכי פיתוח של כ-2,300 עסקים בישראל ובעולם, היא לא אחת שפוגשים כל יום. עם מראה מרשים ודיבור סוחף, אי אפשר בכלל לנחש שעברה ילדות מתעללת בשכונת מצוקה בבת ים והרימה את עצמה מגורל קשה לעתיד מצליח שבו היא עוזרת לבעלי עסקים להגשים חלומות.

ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה ויותר מ-2300 סיפורי הצלחה.

אברמוב למדה בבית הספר הגבוה לאמנויות הבמה "בית צבי" שם שכללה יכולות דיקציה, עמידה מול קהל, כישורי אלתור, אימפרוביזציות ובטחון על במה והתמחתה במגוון הכשרות מקצועיות לייעוץ ויזמות עסקית, העצמה והתפתחות אישית, טכניקות מכירה מהעולם המודרני, אומנות השכנוע, משא ומתן, ייעוץ ארגוני, אימון אישי, ניהול זמן אפקטיבי, שפת גוף, תקשורת בין אישית, חשיבה מנצחת, תודעת שפע, סגנונות  תקשורת ועוד. 

ליבי אברמוב היא גם מאסטר NLP, מומחית לעבודה עם תת המודע ודמיון מודרך  ומביאה את עולם המכירות מזווית שונה וייחודית שלא נראתה בארץ. בשנים האחרונות הקדישה ליבי את רוב זמנה ללימודי רפואת הנפש וטיפול דיאלקטי התנהגותי.

בנוסף, היא ניהלה מחלקת מכירות בסוכנות ישראלית גדולה שייצגה חברות ביטוח מובילות, ואף הקימה בעצמה חברת פרסום לבעלי עסקים באריזונה – ארה"ב וניצחה ביד רמה על 60 סוכני מכירות שעבדו לפי שיטותיה. 

ב-2010 חזרה לישראל והפכה למנטורית בכירה למכירות. עם כל הידע, הניסיון והמומחיות שצברה – היא פיתחה 'תורת מכירות' שלא עוסקת רק בטכניקות פרקטיות אלא גם מגדילה את תודעת השפע של בעל העסק, מעצימה אותו כאדם ומפתחת את העסק שלו להיות יציב, רווחי ומשפיע. 

מזה 11 שנים, אברמוב מנהלת את ה'אקדמיה למכירות' ומעבירה יחד עם צוות המדריכים שלה קורסים, סדנאות, אימונים אישיים והרצאות לבעלי עסקים כמו גם לחברות הגדולות במשק כגון אמריקן לייזר, AIG, שומרה ביטוח, בנק לאומי, לשכת עורכי הדין בישראל, רשת פלאפון,  REMAX נדל"ן ועוד, בשלל נושאים: הגדלת מכירות, מענה להתנגדויות, תסריטי שיחה עם לקוחות, לימוד סגנונות תקשורת, שפת גוף ושפה מילולית מקדמת מסר במכירות, פריצת מחסומים ויציאה מחוץ לקופסה, מו"מ אפקטיבי, חזון ותוכנית עסקית שנתית, ניהול זמן, הנעה לפעולה, סגירת עסקה, ביטחון עצמי ופתיחת מערכות יחסים, תודעת שפע, התפתחות והעצמה אישית ועוד.

הרצאות סדנאות וקורסים של האקדמיה למכירות - מבעלי עסקים קטנים ועד מהחברות הגדולות במשק הישראלי.

ליבי, הבעיה היא לא בי! זה הקהל הישראלי שמחפש לסחוט הנחות ומעכב את המכירה, מה עושים?

"הרבה בעלי עסקים יופתעו לשמוע, אבל גם את הקהל הכי קשה אפשר לרכך בקלות כשאתה מקצוען מכירות אמיתי. זה הכל עניין של גישה. בשורה התחתונה, בין אם אתה חושב שהקהל קשה או שאתה פשוט סולד ממכירות, יוצא לך להשקיע יותר מדי זמן על לקוחות שבסוף לא מגהצים אפילו שקל באשראי.

ואיפה זה פוגש אותך? באנרגיות נמוכות, מוטיבציה ברצפה לפני כל שיחת מכירה, כניעה מול התנגדויות, מכירה תוך כדי שאתה סומך על המזל, מאלתר ומובל על ידי הלקוח בלי שום שיטה. זה הופך אותך להיות שבוי בתפיסה שלילית על אחד התהליכים שמחזיקים את העסק שלך באוויר ושווים לך הרבה מאוד כסף!"

אוקיי, אז מה אני יכול לעשות אחרת? כבר היו משווקים שבנו לי תסריטי מכירה, זה לא באמת עובד…

"זה הרבה מעבר לתסריט מכירה. אם יש משהו שאני אומרת לכל מי שמגיע ללמוד אצלי זה: אל תמהרו לסגור עסקה – תמהרו לפתוח מערכת יחסים! כדי לבצע מכירה נכונה, אתה צריך לעבור תהליך מקרב עם הלקוח, לברר איתו מה הצרכים ולכוון אותו למענה שהמוצר או השירות שלך יכול לספק לו.

יש פה שילוב של הרבה עולמות שונים: מצד אחד אתה כמוכר חייב להיות בטוח בעצמך, להתנהל נכון עם שפת הגוף והשפה המילולית, ומצד שני אתה חייב להיות קשוב ללקוח ולסגנון התקשורת שלו. למשל טיפוס רגיש לא יקנה ממניעים רציונליים ולהיפך, טיפוס רציונלי לא יקנה ממניעים רגשיים.

היה אצלי יזם נדל"ן, סקפטי ביותר, הוא טען שאחרי שלמד סגנונות תקשורת אצלי הוא מצליח להתאים את עצמו לכל לקוח שהוא פוגש, לא משנה מאיזה מניע ועם איזו התנגדות ומצליח לפגוע ב-95% מהמקרים, כשאחוזי המכירה שלו לפני כן עמדו על 30% בקושי. 

רוב אנשי המכירות הולכים עם אותו תסריט שיחה לכל הלקוחות, בלי להבין שיש פה שוני מהותי שעליו תקום ותיפול מכירה. ספציפית סגנונות תקשורת זה אחד השיעורים המוצלחים ביותר בקורסים ובסדנאות שלי, זה משנה חיים! אנשים פתאום קולטים סגנונות תוך 30 שניות במעלית, עם אנשים מהעבודה ואפילו עם המשפחה. כבר היו מי שסיפרו לי שהצילו נישואין רק על זה שהבינו סוף סוף את סגנון התקשורת של בן הזוג שלהם".

נחמד, אבל להבין את סגנון הלקוח לא יספיק כשהוא יגיד "יקר לי" בסוף שעה של שיחה, מה אז?

"כן זאת באמת אחת ההתנגדויות הנפוצות, אבל בטח תשמח לשמוע שיש שיטה סודית לטיפול בהתנגדויות, וכל מי שלומד אותה אצלי רק מחכה שהלקוח הבא יגיד 'יקר לי' כדי לנסות אותה. היופי הוא שהיא גם עובדת בכל עסק ובכל תחום ומחזיקה לאורך שנים! 

היה אצלי בעל מפעל למראות ומקלחונים. הוא עשה את הקורס שלי לפני 5 שנים והשיעורים על טיפול בהתנגדויות פשוט הקפיצו לו את העסק ברמות שהוא לא חלם עליהן! 

הוא דיבר איתי ממש לא מזמן, אמר לי: את לא מבינה מה עשית לי, 4 מפגשים לפני 5 שנים ואני מוכר היום מקלחון שבעבר שילמו לי עליו 4,000 ב-9,500! ולא רק שאף אחד לא אומר 'יקר לי', אלא שאנשים שואלים 'איך אפשר לשלם' כבר אחרי 10 דקות שיחה! 

הוא סיפר שהוא ממש נהנה מהמכירה, הכפיל מחירים ועושה הון, אחרי שהמכירה הייתה החלק השנוא עליו בעבודה. אני אומרת לך, היו אצלי האנשים הכי סקפטיים, הכי ציניים, הכי קטני אמונה וגם הם בסוף היו חייבים להודות שכמה טכניקות גאוניות ולא מורכבות – פשוט הצילו להם את העסק. 

היה אצלי רופא שיניים שכל שיעור התלונן שהמטופלים שלו אומרים 'יקר' ובסוף הוא חייב לתת 10%-20% הנחה כדי שתהיה לו עבודה בכלל. אתה יודע איפה הוא מצא את עצמו חודשיים אחרי הקורס שלי? לא רק שהוא הפסיק לחלק הנחות כמו סוכריות, הוא העלה מחירים והכפיל פי 4 את ההכנסות החודשיות שלו!

אבל זה לא העניין. טיפול בהתנגדויות זה דבר אחד ובאופן מפתיע זה לא הקושי הכי גדול של בעלי עסקים בתהליך מכירה. מרביתם לא יודעים את זה אפילו, אבל יש דבר אחד שכמעט אף אחד לא עושה כמו שצריך והוא מה שיכול להציל להם 50% מהעסקאות!"

אוקיי אל תמתחי אותי יותר - מה הדבר האחד שכמעט אף בעל עסק לא יודע לעשות נכון??

"אני בטוחה שזה יפתיע אותך אבל… הנעה לפעולה! הדבר הקטן הזה שאמורים לעשות בסוף כל פגישה או שיחת מכירה ושבזכותו אתה באופן קסם סוגר את העסקה. לא להאמין כמה אנשים מורחים שיחות מכירה שלמות בלי להגיד בסוף משפט כמו: 'יש לך עוד שאלה לפני שאנחנו מתקדמים לשלב הבא?'

תחשוב שאתה עולה הר עם אופניים, זה מקביל לשיחת המכירה, אתה מפדל כל הדרך, מאיץ ומאיץ – ואז במקום לסגור את המכירה עם התשלום, הופ! אתה מפסיק לפדל, ומה קורה? נופל ומתרסק אחורה. אין דרך חזרה. הלקוח הזה כבר לא יקנה. זה כמו לעשות ניתוח לב פתוח בלי לתפור בסוף והמטופל ימות בגלל זה…"

ליבי אברמוב: "תודעת שפע זה אחד הדברים החשובים ביותר שבעל עסק צריך כדי להרים את עצמו למעלה"

טיפ מגניב, אבל בכנות, נראה לי שצריך קצת יותר מזה כדי שאני אצליח למכור וגם אהנה מזה…

"צודק בהחלט. כל הטיפים והטכניקות הם ארגז כלים מצוין לכל מוכר, אבל זה רק צלע אחת של משולש הזהב – 3 הדברים שכל איש מכירות תותח חייב שיהיה לו: הראשון, מוצר או שירות מנצח. השני, התמקצעות במכירות, עם הכלים הנכונים לטפל בכל שלב טכני במכירה. והשלישי, תודעת שפע של העסק ושל 'האני'.

תודעת שפע זה לבוא ממקום של יש ולא ממקום של אין – זה להיות עם ביטחון עצמי, עם אמונה, עם החוסן להתמודד עם משברים, עם התנגדויות, עם אתגרים. ברגע שבעל עסק מבין את הערך של עצמו, הוא יודע לשקף אותו בפני הלקוח ולהביא אותו למצב שהוא רוצה לקנות, בלי למכור! זה נקרא בעצם למכור בפול (Pull – משיכה) ולא בפוש (Push – דחיפה).

הייתה לי לקוחה בזמן הקורונה שתפעלה מרכז שחייה לטיפולי מים  היא הגיעה כשהעסק על סף קריסה, חשבה שלא תהיה היענות מלקוחות. אחרי ליווי שלנו ועבודה רצינית על תודעת השפע שלה, היא הבינה שהיא חיונית והמשיכה לעבוד כשהמתחרים שלה השביתו פעילות. 

עכשיו תבין, אישה שעל הגב שלה 5 ילדים להאכיל – הייתה אמורה להיות מובטלת שנה שלמה ובזכות הכלים והעבודה, היא התקשרה אלי בתום השנה מרוגשת ובוכה ודיווחה לי שרואה החשבון שלה היה בשוק כשקלט ששנת 2020 (שנת ה"מגיפה") הייתה השנה הכי רווחית שלה מאז שפתחה את העסק ב-1960!"

בתמונה הימנית - סטלה לונגו - בעלת בריכה טיפולית - עברה את הקורסים של ליבי. בתמונה השמאלית - הבת של סטלה לונגו כותבת לליבי מכתב מרגש ללא ידיעת אימה.

וואלה, סיפור מדהים. אבל להתמקצע במכירות וליצור תודעת שפע זה משהו שאפשר לעשות לבד?

"אם זה היה משהו שאפשר לעשות לבד, לא היינו כאן היום ו-80% מהעסקים שנסגרו עקב קשיים היו פורחים. 

אני אומרת לך, גם מי שהוא שפיץ מכירות ורץ עם העסק 30 שנה לפעמים לא יודע את הטכניקות הגאוניות שישכללו אותו לרמת רב-אמן שקונים ממנו, בלי שהוא יצטרך להתאמץ למכור.

מדובר בתורת מכירות שפשוט משיגה תוצאות, וכשאני אומרת תוצאות אני מתכוונת להגדלה של לפחות 20% במכירות, וזה בהתחייבות מלאה. שמעת נכון, השיטה שלי על בסיס 'תורת המכירות' היא היחידה בארץ שמבטיחה 100% אחריות לתוצאות והצלחה בהגדלת המכירות".

ליבי זה מטורף! איך את יכולה להרשות לעצמך להתחייב ולתת 100% אחריות להגדלת המכירות של עסק אחר?!

"זה מגיע ממקום של ביטחון ושל ניסיון. אני בתחום המנטורינג למכירות כבר למעלה מ-17 שנה, שכללתי את השיטות שלי וראיתי יותר מ-2,300 בעלי עסקים שהדברים האלה הקפיצו אותם לשחקים חדשים. את הקורס הפרונטלי שלי אני מפרסמת עם החזר כספי מלא לכל מי שלא שיפר את המכירות אפילו באחוז אחד או היה לא מרוצה ולא קיבל ערך מכל סיבה – ועד היום אפילו אחד לא ביקש החזר. זה מעיד על משהו.

לא רק זה, אנשים מדווחים שכבר בשבוע הראשון של הקורס הם מרוויחים חזרה את כל ההשקעה – ככה שהם מקבלים בחזרה את הכסף בכל מקרה ואז עוד מכפילים אותו לאורך השנים. זאת הצלחה מטורפת.

חשוב לי שכל בעל עסק שמגיע לקורס יגיע עם לב וראש פתוחים, ללא חשש שהוא מבזבז זמן וכסף, זה מתוך מקום של להניע לפעולה – אין לך שום סיבה להתלבט, מקסימום זה יצליח ואנחנו נעשה הכל כדי שיצליח – זאת הסיבה העיקרית שבזכותה אני נותנת את האחריות הזאת!"

באמת נשמע שאין לי מה להפסיד. אז מה אני צריך לעשות כדי להתחיל להקפיץ את המכירות בעסק?

"יפה, אז את שתי הצלעות של משולש הזהב – התמקצעות במכירות והגדלה של תודעת השפע – אתה יכול לקבל תוך פחות מ-30 יום ברמה יישומיות ופרקטית בקורס 'תורת המכירות', שבו ריכזתי את כל הדיברות הכי קריטיות לפיתוח העסק והעפה שלו על טיל ההצלחה. 

מדובר בטכניקות וכלים מכל התחומים שיסייעו לך להקפיץ את המכירות ב-20% לפחות ולהגדיל הכנסות, לטפל בהתנגדויות, להניע לפעולה ולסגור עסקאות, לתפוס את המומנטום הנכון של המכירה, להכיר טכניקות מפורטות לבניית תסריטי שיחה מובנים ומותאמים לכל סגנון תקשורת של לקוח, בלי לפחד ובלי חשש מדחייה.

והכי חשוב – להגדיל את הביטחון, להחזיר את ההתלהבות, להביא אנרגיות חדשות לעסק ולהתמודד באסרטיביות ובמורל גבוה עם כל אתגר. לא צריך לאלתר ולסמוך על המזל או לנסות לשרוד מיום ליום, 'תורת המכירות' באה ומיישמת לך ב-30 יום את מה שיחזיק את העסק שלך גם עוד 30 שנה. ככה פשוט".

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »