עסקים

לי רשף: "ביום שסוף סוף הלקוחות שלך יצליחו לראות אותך (אבל באמת), לעולם לא תצטרכי יותר לרדוף אחרי עבודה"

הבטן מתכווצת בכל פעם כששואלים אותך "מה את עושה"? בזמן שכולם מתרוצצים והולכים להדפיס כרטיסי ביקור משעממים או לכתוב אין ספור פוסטים שלא מביאים לקוחות, לי רשף ("מלכת הבידול של ישראל") טוענת שכדי להפסיק להיות "שקופה" בעיני הקהל שלך שלא מבין את ההבדל בינך לבין שאר התחרות, הצעד הראשון מתחיל דווקא בלהבין לעומק מי את ובמה את שונה מכולם (בידול). הצלחת לפצח את זה?! מזל טוב, תתחילי להתכונן למבול היסטרי של עבודה

רינת גרין  27.3.22 // 12:30

"הייתי אצל 1000 מאמנים עסקיים שונים, אבל כששואלים אותי מה אני עושה עד היום אין לי מושג מה לענות!". 

את המשפט הזה לי רשף, מלכת הבידול של ישראל, שומעת על בסיס יומי מאין ספור עצמאיות ובעלות עסקים שנאבקות בזהות העצמית (העסקית) שלהן ונשארות חסרות אונים בכל מה שקשור להבאת לקוחות חדשים.

מסתבר, שכמעט כל מה שלימדו אותנו על שיווק הוא פשוט לא נכון. כמה פעמים אמרו לנו לפנות ל"כולם" כדי לא לאבד קהל יעד? אז זהו, שזו הדרך הכי "טובה" לדאוג לזה שאף אחד לא ישים לב אלייך!

לענות מה המקצוע שלנו (מטפלת רגשית, מאמנת וכו') ששואלים אותנו "מה את עושה"? זו באמת הדרך הבטוחה לגרום ללקוח הפוטנציאלי להתעלם ממך לנצח. להתחיל את השיווק עם כרטיס ביקור, חבילת מיתוג ואתר אינטרנט? מיותר לגמרי כל עוד לא טיפלנו בבסיס ("בידול") כמו שצריך.

לטענת רשף, בשוק סופר תחרותי שבו יש עוד מאות ואלפי נותני שירות בדיוק כמונו, מי שלא תדע לבלוט תמשיך להיאבק לנצח, בעוד שהפתרון הוא כל כך פשוט ונמצא לכולנו מתחת לאף.

לא משנה אם העסק שלך הוא  שירותי משרד, אימון, טיפול (מכל סוג שהוא), צילום, ייעוץ משכנתא, עיצוב פנים או כל תחום מומחיות אחר – ברגע שתדעי במה את שונה ומכולם ותהיה לך תשובה מעולה (ופשוטה) לשאלה "מה את עושה" או "למה לבחור דווקא בך", זה היום שבו הכל יתחיל להשתנות.

לי רשף, מלכת הבידול של ישראל, הופכת בעלות עסקים אנונימיות לכוכבת רשת בתחומן.

"כשבונים בניין מתחילים מהיסודות, ורק אחר כך מתחילים לבנות את הקומות אחת אחרי השנייה", רשף מסבירה, "בעלות עסקים רצות להשקיע ולזרוק כסף על מיתוג או חבילות פרסום יקרות, בזמן שאין להן בכלל יסודות ואין להן מושג איך לבלוט מעל כל התחרות. מה הטעם לשווק ולפרסם אם אין לנו מושג מה להגיד?"

האמת? נשמע הגיוני. תגידי, למה זה כל כך קשה היום להביא לקוחות??

"יקירתי, זה בדיוק העניין, זה לא אמור להיות כזה קשה ברגע שיוצאים מהתחרות. כשאת עושה קניות בסופר, ופוגשת פתאום מישהי שלמדה איתך לפני 20 שנה בתיכון, אחרי כמה חיבוקים היא שואלת אותך 'נו, אז מה את עושה היום?' ואת עונה בבושת פנים 'מטפלת זוגית'… מן הסתם שאותה לקוחה פוטנציאלית תהנהן עם הראש ותמשיך הלאה בחייה, כי כמוך יש עוד מאות ואלפי נשים. 

אבל, ביום שתדעי להגיד את המילים המדויקות שהיא (כלקוחה) רוצה וצריכה לשמוע, פתאום הכל ישתנה ואותה לקוחה תתחיל לרוץ אחרייך. או, שהיא פשוט תשמח לשלוח אלייך הפניות איכותיות של אנשים רלוונטיים שאת יכולה לעזור להם."

עד כדי כך?

"כן, כשאנחנו אומרות את המילים הנכונות לאוזן של הצד השני, זה עובד כמו קסם. האפקט הוא מיידי, פתאום מבינים מה הערך האמיתי שלנו ומפסיקים להתווכח על מחיר ושטויות."

אז רגע, בואי נתחיל מהתחלה. איפה לדעתך רוב בעלות העסקים "נופלות" בשיווק שלהן?

"בגדול? הטעות הקשה היא להתמקד בתפל במקום בעיקר. יועצות, מאמנות ומטפלות בטוחות שאם יהיה להן כרטיס ביקור יפה אז הלקוחות ייעמדו בתור. זה שטויות, אין דבר יותר רחוק מהאמת. זה לא שצבעים ומיתוג זה לא חשוב, אבל זה ממש לא התחנה הראשונה שצריך לעבור.

התחנה הראשונה של כל בעלת עסק או עצמאית זה להבין לעומק מי את, מי הלקוח המדויק שלך (רמז, זה בטח לא 'כולם') ואיזה בעיה ספציפית את פותרת עבור אותו לקוח."

מה הכוונה? יכולה להסביר?

"בוודאי. כמומחיות בתחום שלנו, הרבה יותר קל לנו לדבר את 'השפה המקצועית' שלנו מאשר את שפת הלקוח, שפת העם (כמו שיחה ברחוב).

כשמישהו אומר לך 'אני לא מאלה שמתחילים עם נשים, אין לי אומץ, לא מוצא את המילים אפילו אם אני מרגיש שיש עניין מהצד השני, ובגלל אני לבד…', תאמיני לי שממש לא אכפת לו שאת מטפלת זוגית והוא אף פעם לא יגיד לעצמו 'אמממ, אני חייב מטפלת זוגית'. זה פשוט לא עובד ככה!

הלקוח יגיד לעצמו בסתר: 'אני חייב להיפטר מהביישנות הזאת שדופקת לי את החיים אחרת אני פשוט אשאר לבד כל החיים שלי…'. הלקוח תמיד ידבר את הפחדים והחלומות שלו (!), הוא אף פעם לא ידבר בשפה המקצועית שלנו." 

אז בעצם אני צריכה לדבר את 'שפת הלקוח' ואז יפסיקו להתעלם ממני?

"לגמרי. אבל, זה לא הכל. את חייבת גם ללמוד להיות ספציפית, אנשים קונים פתרונות ספציפיים כי אז הם מרגישים 'רגע, היא מדברת עלי!' או 'יואו, היא אשכרה שומעת את המחשבות שלי!'. כדי לגרום לצד השני להבין שאנחנו ה-פתרון האידיאלי (והיחיד) עבורו, הוא צריך להבין שאנחנו יודעים לפתור את הבעיה הספציפית שיש לו. 

למשל, להגיד 'אני מטפלת בכאבים' זה כללי, אבל אם היינו אומרים לאותו לקוח 'אני יודעת להעלים כאבי גב לאנשים שיושבים לפחות 10 שעות ביום', זה כבר היה נשמע אחרת לגמרי. במקרה כזה, הלקוח פשוט לא יכול להתעלם מאיתנו."

לי רשף: "תתחילי לדבר את שפת הלקוח, ככה תפסיקי להיות שקופה ויותר לא יתעלמו ממך"

אבל רגע, זה לא אומר לוותר על חלק מהקהל שלי?

"[לי צוחקת] את יודעת, זה תמיד הדבר הראשון שעולה שאני אומרת להתמקד, הפחד הזה 'לאבד לקוחות'. יקירתי, אין דבר יותר גרוע בשיווק מאשר לשדר 'אני מתאימה לכולם'. לדבר בשפה כזו, זה בעצם לומר 'אני לא מתאימה לאף אחד'.

את מכירה רופא מומחה שמטפל ב'כל החולים'? יש מרצה באוניברסיטה שמלמד את כל התואר? ברור שלא. האם זה פוגע בהם בצורה כלשהי? ממש לא, ההיפך הוא הנכון. יש מומחים שעולים אליהם לרגל והם מרוויחים ים של כסף מדי חודש בלי מאמץ."

תקשיבי, אני חייבת להתוודות, הייתי אצל כל כך הרבה מנטורים עד היום ושום דבר לא עזר לי…

"ברור שלא, אבל גם אם היית אצל כל המנטורים במדינה ולא הבנת למה זה לא עובד לך עדיין, עכשיו את תביני.

את פשוט התפתית לנסות כל מיני 'שיטות מצליח' למיניהן לפני שטיפלת במהות ובליבה (שלא באשמתך, זה מה שכולם דוחפים לנו כל הזמן). ניסית לבנות את הקומה ה-5 של הבניין שלך ואת הפנטהאוז, לפני שהנחת יסודות כמו שצריך. 

לבנות וובינר מפואר, דפי נחיתה, סדנה, רשימת תפוצה, קבוצות ווצאפ, פרופיל אינסטגרם וכל מהלך שיווקי אחר – כל אלה חסרי ערך לחלוטין עד שלא פתרת בבסיס את הייחודיות שלך מול השוק. בשיווק כמו בחיים, צריך קודם לקשור את העגלה לפני שקושרים את הסוסים."

אוקיי, אז מאיפה מתחילים?

"זה די פשוט, יש כמה צעדים פשוטים (אבל סופר עוצמתיים) שברגע שאת מיישמת, פתאום הכל מסתדר והבעיות נעלמות.

קודם כל, בידול. בידול זאת התחנה הראשונה שכל עסק צריך לעבור. אם לא תעשי עכשיו, את פשוט תחזרי עוד שנה עוד שנתיים עם דימוי עצמי מרוסק וכיס הרבה יותר מרוקן, לצערי זה בדרך כלל מה שקורה. בידול זה אומר בת'כלס להבין לעומק 'מי את', לנתק אותך מהשוטף ומהעלאת סתם פוסטים, להבין מה את רוצה להגיד, למה עזבת את העבודה, איפה הסמכות שלך מול הקהל ועוד.

אחרי שיש לנו את זה אנחנו עוברות לאתר את התחנה השנייה שזה 'מי הלקוח שהכי מתאים לך'. כלומר, למי את מכוונת שם בחוץ ואיך את הולכת לשנות לו את החיים!

תביני, עסק זה לא לעבוד 8 עד 5, המטרה שיהיה לך כיף לעבוד עם האנשים ושיהיו תוצאות. ולמה כל כך קריטי לייצר תוצאות? כי הלקוחות המרוצים (אלה שיספרו לכל העולם כמה את 'תותחית') הם אלה שיפיצו את הבשורה שלך הלאה ויוודאו שלעולם לא תחסר לך עבודה.

השלב הבא, התחנה השלישית, היא 'לבנות את המיתוג שהוא את'. פה אנחנו מייצרות משפט הצגה עצמית כל כך חזק ככה שהלקוחות לעולם לא יפספסו אותך יותר, אין אף אדם ביקום הזה שלא יבין אותך יותר. בחיים! נכון פשוט?"

וואלה, זה באמת נשמע די פשוט.

"תביני, ברגע שאת מגיעה למקום הזה את 'תעופי', פשוט לא תצטרכי יותר שום דבר וכל מה שלא עבד עד היום – יתחיל לעבוד. אחרי שתדעי מי את ולמה דווקא את, רק אז נמשיך בתהליך וניתן לך 'מבט על' איזה מדיות יש היום (ומה הכי מתאים לך), תבניות לפוסטים וסרטונים שיעזרו לך להעביר את המסר שלך בקלות, איפה הלקוחות שלך נמצאים ועוד.

בתוכנית המלאה שלנו יש אפילו שיעור על מכירות והתנגדויות, ככה שתוכלי לדעת לדבר עם כל לקוח ולסגור איתו בלי מאמץ."

"לי רשף: ברגע שיידעו מי את ומה את עושה, לעולם לא תצטרכי לרדוף אחרי עבודה".

אגב, לטובת למי שלא מכירה את המושג, יכולה להסביר רגע מה זה בכלל "בידול"?

"כן, בטח. אני יודעת שזאת מילה מפוצצת כזאת, אבל בת'כלס זה די פשוט. 

תדמייני רגע שאני ואת יושבות בג׳יפ, באמצע שמורת הסרנגטי באפריקה, רואות בעיניים את הנדידה השנתית של מיליוני זברות שהולכות אחת אחרי השנייה, מכשכשות בזנב המון המון פסים שחור ולבן ואז לפתע מציצה מלמעלה ג׳ירפה יפייפיה וגבוהה בולטת מעל כולן… זו בשבילי זה בדיוק התשובה לשאלה מה זה בידול!

כלומר, קודם כל היכולת שלך להיראות ומשם 'במה אני שונה מכולן' או 'למה לבחור דווקא בי'. זה בעצם הזהות העצמית והייחודיות שיש לכל עסק. אם אין לנו את זה, אין לנו כלום."

ואם אפשר לשאול, מה הבידול שלך? 🙂

"מנסה להתקיל את המומחה, אה?? אהבתי חחח. במקרה שלי, הסנדלר לא הולך יחף. אני מלכת הבידול של ישראל, אני הופכת בעלות עסקים אנונימיות לשם הכי חם בתחום שלהן שהלקוחות שלהם בוחרים לעבוד דווקא איתן בלי שום דיונים על עלויות והתמחויות.

ואם להסביר את זה במילים אפילו יותר פשוטות, אני היחידה היום שאדע לדייק אותך 'למה דווקא את', למה דווקא לבחור בך ולא באף אחד אחר."

מקסים. אפשר לשאול איך הגעת לבידול הזה??

"ברור, תקשיבי זה היה סבל של החיים… פעם הייתי בדיוק כמו כל עצמאית ובעלת עסק היום שמתקשה ונאבקת.

במשך שנים, אף פעם לא הבנתי 'למה דווקא אני' אחרי ששנים עבדתי עם המנטורים הכי יקרים בארץ. חשבתי על עצמי שאני קצת יותר אנרגטית ופלפלית, אבל שום דבר מעבר לזה. ששאלו אותי 'מה אני עושה', עניתי 'יועצת עסקית'. לא הבנתי שזאת התשובה של עוד 100,000 יועצים אחרים, ושבעצם אני יורה לעצמי ברגל בכל פעם מחדש.

כל עוד הייתי במצב הזה, הלקוחות אף פעם לא ידעו למה לבחור בי (ובצדק, אני אפילו לא ידעתי למה לבחור בי!), לשווק את עצמי תמיד הרגיש כמו משימה בלתי אפשרית, והתוצאות? 'גורנישט' כמו שסבתא שלי הייתה אומרת. פעם אפילו ניגש אלי לקוח פוטנציאלי שהתחיל לריב איתי על להוריד 100 שקל, והוא פשוט לא ויתר (!). היום אני יודעת שהוא פשוט לא הבין את הערך ספציפי שלי. 

והיום, מאז שהבידול שלי ברור כשמש, לקוחות מתמגנטים אלי די בקלות אני לא צריכה להתאמץ יותר מדי."

תקשיבי, זה נשמע כמו חלום. יכולה לתת לי דוגמא ללקוח שלך ומה קרה לו אחרי שעבר תהליך בידול כמו שצריך?

"ברור. יש לי דוגמא שאני ממש אוהבת כי היא פותחת את הראש לכל אחת שבטוחה שהיא אמורה לעזור לכולם…

דיקור סיני, מתאים ל'כולם', נכון? מתאים לאנשים שיש להם לחצים, מיגרנות, סוכרת, בעיות משקל. זה מתאים לילדים, למבוגרים ולמי לא, נכון? אחד הלקוחות שלי הגיע אליי לפני כמה שנים ו'התלונן' שלמרות שהוא יודע לעזור לכולם והוא נותן שירות מעולה, הוא לא מצליח להגיע לנחלה וליציבות.

אמרתי לו כמו שאני אומרת לכל אחד ואחת – 'התשובה שלך, הישועה שלך, היא להפסיק לכוון לכולם ולעשות בחירה אמיצה לעבר קהל אחד ספציפי!'. 

האמת? אחרי כל כך הרבה שנים שהוא עבד עם המון מקרים וסוגים של בעיות ואנשים, הוא פשוט לא הצליח לקלוט את זה. הוא אפילו אמר לי 'תקשיבי, את תהרסי לי את העסק כי מי שכבר בא אליי לא ימשיך לפנות אליי אם אני אתמקד בבעיה אחת'.

בסוף הוא הסכים, ואחרי חשיבה קצרה הבנו שהקהל הכי טוב שלו זה 'נשים בגיל המעבר'. לאחר מכן, מה שקרה אצלו היה מרגש ברמות הכי מטורפות שקיימות… מעוד מטפל סיני שעובד 20 שנה ונתן טיפול לכולם, הוא ממש הפך ל'גורו' בין לילה בתחום שלו.

פשוט, נכון? פתאום הדיקור נהייה משהו משני, והבעיה שהוא פותר הפכה לעניין המרכזי. מרוב כמות הלקוחות שהתחילו להגיע, הוא פתח אפילו עוד יום טיפול בתל אביב (!)."

רואי גרין נוסקין " הפך אותי לסוג של גורו בין ליל..."

וואו, נשמע מטורף. אבל לי, אני חייבת להגיד לך, הבטיחו לי דברים בעבר וכבר נכוויתי לא פעם… למה שהפעם זה יהיה שונה?!

"יקירתי, אני ממש מבינה אותך, חוויתי בדיוק את אותן כשלונות וכוויות. מה שכן, הפעם את הולכת לעבוד רק על מה שאת תכלס צריכה באמת וזה הבסיס, על מי שאת, לאפשר למי שאת באמת לצאת החוצה ובענק (!). זה לא עוד 'שיטת שיווק חדשה', זה הייחודיות שלך לעומת כל השאר. 

האם אי פעם עשית תהליך כזה שבו עצרת לחשוב ולהגדיר במדויק 'מי את', 'במה את שונה', 'מי הקהל המדויק שלך' ו'איזה בעיה ספציפית את פותרת'??"

האמת שלא.

"בדיוק, אנחנו נמצא את הייחודיות שלך בשוק, ונגרום לך לבלוט מעל כל התחרות. וזה? כל ההבדל וכל מה שהיה חסר לך עד היום. האמת היא, שאת עושה בידול כמו שצריך, לפעמים לא צריך יותר לשווק. העבודה פשוט מגיעה אלייך לבד. 

איך הבוגרות שלי אומרות לי? וואלה חשבתי שקניתי תכנית שיווקית ות'כלס גיליתי את עצמי מחדש, ממש נולדתי מחדש."

תשמעי, לא קל לשכנע אותי, אבל אני מודה שסקרנת אותי. מה עושים מכאן?

"כל מי מה שדיברנו פה היום מדבר אליה, יכולה להשאיר לנו פרטים ולבדוק התאמה. תוכנית הדגל שלנו נקראת 'למה דווקא את' וכמו שאמרנו היא התחנה הראשונה שכל עסק צריך כדי שיהיה לו בכלל צ'אנס לפרוץ ובגדול.

התוכנית מתאימה לשני סוגים של קהלים: 

מצד אחד, לכל מי שסיימה הכשרה מקצועית והיא ממש בתחילת הדרך בעסק. מצד שני, לכל מי שתקועה במקום (מיואשת) כבר תקופה ארוכה וקיבלה החלטה עם עצמה שהיא הולכת להוכיח לכל 'הנשמות הטובות' שם בחוץ למה היא מסוגלת (ולא משנה כמה כשלונות היו לה בעבר).

הגיע הזמן שהקהל שלך יידע מי את ומה את שווה, ואני פה כדי לקחת אותך לשם אחת ולתמיד."

לי, היה תענוג.

"תודה לך, ומזל טוב לכל המצטרפות החדשות לתוכנית שלנו!"

רוצה לבדוק אם תוכנית הליווי "למה דווקא את" מתאימה לך? לפרטים נוספים על התוכנית השאירי פרטים ונציג שלנו יחזור אלייך בהקדם לבדיקת התאמה.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »