עסקים

תוכן מקודם

אבק של מותגים: הישראלים שמיתגו את עצמם תוך 5 דקות בדיגיטל בזמן שהמתחרים שלהם עוד מחלקים פלאיירים בדואר

"לקוחות" זה שם המשחק. אם תשאלו את בעלי העסקים במדינת ישראל בשנת 2020, תגלו ש-"ליד" טוב הוא ממש לא "מוצר צריכה בסיסי". במציאות בה הנתונים בישראל מראים על-9 מכל-10 עסקים שנסגרו כי לא הצליחו לשרוד את השנה הראשונה ועננה כבדה מרחפת על אלו שהצליחו לנצח את הסטטיסטיקה, אלפי שכירים ובעלי עסקים הבינו שכדי להישאר רלוונטים, אין מנוס מלמתג את עצמם כ-"אוטוריטות" בתחום שלהם ומצאו את הדרך לעשות את זה ולהשיג לעצמם אלפי לקוחות פוטנציאליים תוך 5 דקות באונליין. אז מה השיטה שלהם? ואיך הם עושים את זה? הם קוראים לזה "כרטיס ביקור דיגיטלי" וזה נשמע קל מכדי להיות הגיוני. יצאנו לבדוק!

מור משרקי  15.2.21 // 10:00

כשפגשתי את רועי ברש לראשונה, מיד הבנתי שמדובר בילד פלא.

יושבי מולי צעיר ביישן בן 27 שמחזיק מאחוריו כבר 10 שנים של ניסיון בתחום האינטרנט והדיגיטל ואני ממש לא מצליח להבין איך הוא הספיק לעבור בחברות לבניית, קידום ושיווק אתרים, באלביט מערכות, בחברת סטרט אפ בתחום המובייל מרקטינג ולייסד ולפתח את אתר "Facecard", אתר שנותן ממשק נוח ופשוט ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים תוך 5 דקות אונליין.

ברש הוא מי שעומד מאחורי פיתוח טכנולוגיה חדשנית פורצת דרך בתחום כרטיסי הביקור הדיגיטלים, אבל הוא לא איש של דיבורים וקשה להוציא ממנו תשובות ארוכות מדי. הוא מסוג האנשים שמעדיפים לעבוד במקום לדבר. לטענתו, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא "מוצר צריכה בסיסי" שבעוד שנה מהיום כל בעל עסק שמכבד את עצמו יחזיק. מעבר לכך, מי שיקדים לעלות על הרכבת ולהכין לעצמו אחד כזה יציב את עצמו כמה צעדים קדימה לפני כולם ויתפוס את המקום הכי טוב בטלפונים של הלקוחות הפוטנציאליים שלו. כעת הגיע הזמן לברר איתו איך בדיוק עושים את זה?

"בתחום המיתוג והשיווק כיום קיימת בעיה מאוד גדולה" הוא אומר. "עסקים קטנים, שלא מחזיקים תקציבי פרסום ענקיים, מתקשים להתמודד מול הרשתות הגדולות יותר שמפרסמות בכל הרשתות החברתיות באופן ממומן. מעבר לזה, גם הרבה מאוד בעלי עסקים אומנם יודעים לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר, אך כשזה מגיע למיתוג ולשיווק הם מתבלבלים ולא מבינים שמדובר לא רק בתחום אחר ממה שהם מתעסקים בו, אלא בענף שונה שכללי המשחק בו שונים לגמרי. הם לא יכולים להרשות לעצמם לתת למשרד פרסום להתעסק בזה בשבילם ומכאן ממשיך מעגל הקסמים הבעייתי.

אפשר להסתכל על המציאות הזאת כמו על שני דייגים בים, כאשר אחד מהם יושב על החוף עם חכה שהוא בנה בעצמו עם מקל של מטאטא, חוט דיג וראש של קולב, בזמן שהדייג השני מגיע עם סירה ורשת דייגים ללב הים. אתה בטח יכול להבין מי יתפוס יותר דגים ולמי יהיו גם דגים שמנים יותר. מה שזה גורם בפועל זה שבעלי העסקים הקטנים רצים על ניוטרל כי אין להם מושג איך להתחיל בכלל להשיג לקוחות חדשים ואיך לייצר לעצמם רשת דייגים שתתחיל להעמיד אותם על הרגליים בצורה זולה ופשוטה"

רועי ברש

אתה מתאר כאן מציאות בעייתית ומוכרת אבל מה אפשר לעשות עם זה?

"תראה, בעלי העסקים חייבים להבין נקודה חשובה אחת, העולם משתנה. ולהישאר מאחורה פירושו להכריז על התאבדות של העסק שלהם – ושים לב שלא הזכרתי במילה את משבר הקורונה. לרוב הם חושבים שבלי סכומי עתק אין להם בכלל איך להתחיל לצאת מהמשבצת שהם נמצאים בה וכאן גם טמונה הטעות שלהם. בעלי עסקים רבים מנסים לשווק ולמתג את עצמם באמצעות "פלאיירים" שעלות ההדפסה שלהם נמוכה כמו הסיכוי שהם יראו תוצאות משיטת השיווק העתיקה הזאת. תנסה לחשוב על עצמך, מתי בפעם האחרונה קנית איזה שהוא מוצר אחרי שראית פרסום עליו בפלאייר? אני מאמין שזה היה מאוד מזמן."

"אני חס וחלילה לא מנסה לייאש את בעלי העסקים, ההפך, אני פשוט יודע שיש דרך אחרת שיכולה לגרום להם לצאת מהבוץ ולהשיג לעצמם אלפי לקוחות פוטנציאלים בדרך פשוטה ומותאמת יותר למציאות שבה אנו חיים כיום."

"כשאני אומר שהעולם משתנה אני כמובן מתכוון לכך שהיום הכל קורה בדיגיטל, אנשים קונים מאנשים שהם ראו במו עיניהם מה הם עשו עד היום, שהם ביקרו ברשתות החברתיות שלהם, שהם ראו תוצאות שהם יצרו בשטח. בעל עסק שמתחבא מאחורי פלאייר ולא ממתג את עצמו בצורה שחושפת את הלקוחות לבן אדם שהוא – פשוט מבזבז הרבה זמן ואנרגיה יקרים על צורת שיווק שאיבדה מזמן את הכוח שלה. ובוא לא נשכח את העובדה שמשבר הקורונה בהחלט מוביל לכך שבעלי עסקים רבים מגלים את תועלות השיווק בעולם הדיגיטלי.

רועי, אתה מדבר הרבה על מיתוג בלי באמת להסביר את הכוונה

"אני אשמח להסביר למה אני מתכוון, מה אתה שומע כשאני אומר לך את צמד המילים "טעם החיים"?" קוקה קולה. "יפה מאוד, ומהצד השני אם הייתי אומר לך את שם חברת המשקאות "מי עדן" כנראה שמיד היה עולה אצלך בראש הסלוגן "השמפניה של הטבע". המונח מיתוג הוא בעצם סך כל מה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך חושבים ברגע שהשם שלך או של העסק שלך או של הסלוגן שלך עולים באוויר.

כשאני אומר מיתוג אני מדבר על הדבר שכל בעל עסק הכי היה רוצה שיקרה בעסק שלו. עסק ממותג זה עסק שבאים אליו לקוחות שכבר יודעים מה הם רוצים ולא שואלים הרבה שאלות. עסק שהלקוחות יודעים מה הוא עשה עד היום. במה הוא מתמחה, במה הוא הכי טוב מכולם."

ואתה מצפה שמי שאין לו תקציבי ענק למיתוג יצליח להגיע למצב כזה? זה לא מציאותי.

"זה לא מה שאמרתי. זה נכון שחברות הענק, עולות לכולנו בראש רק מצמד מילים פשוט שנזרקות לאוויר, כי הן השקיעו בזה תקציבים גדולים. אבל השאלה היא מה בעלי העסקים הקטנים עושים כדי שכל מי שמסביבם ידע שהם קיימים? כדי שידעו במה הם מתעסקים? כדי לשלוח את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם לרשתות החברתיות לראות מי הם ומה הם עשו עד היום? ככל הנראה התשובה היא שהם לא עושים הרבה בשביל זה."

"יצא לי להכיר בעלי עסקים ושכירים שממש מתחת לאף שלהם יש לקוחות פוטנציאלים שלא יודעים מה הם עושים ואיזה שירות הם נותנים. למען האמת אין להם גם שום דרך לדעת. הרי הם לא עשו שום דבר בשביל זה. הפלאייר שהם חילקו נזרק לפח הקרוב ביותר למקום שהלקוחות הפוטנציאליים קיבלו אותו, כרטיס הביקור המודפס במקרה הטוב נכנס ישר לתוך הכיס ועבר כביסה יחד עם המכנס של מי שחייך לעברם בסוף הפגישה. לשאלתך, אני לא מצפה שכל עסק יגיע למצב כזה תוך יום, אבל אני הייתי ממליץ לכל עסק להתחיל להתניע את ההצלחה שלו בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי שאפשר להכין תוך חמש דקות ולשלוח לאלפי אנשים בכל הרשתות החברתיות ולהשתמש בו ככלי בכל אינטראקציה עם לקוחות כדי שיראו מי אתם ומה עשיתם עד היום."

כרטיסי ביקור דיגיטליים של לקוחות

אתה רוצה להגיד לי שב-5 דקות הכנה של כרטיס ביקור דיגיטלי, בעל עסק יכול למתג את עצמו?

"בהחלט! אמנם הוא לא יהפוך לרשת ענקית בין לילה, אבל רק תחשוב לכמה אנשים הוא יכול עוד היום לחשוף את מה שהוא עושה בקלות, בדרך שתגרום להם גם להבין במה בדיוק הוא מתמחה.

להציץ לפייסבוק שלו, לקרוא עליו, להסתכל על מה שהוא פרסם או סתם העלה לאנסטגרם, להגיע אליו לוואטסאפ או למייל בלחיצת כפתור, לראות את החיוך שלו בכרטיס הביקור ולהבין את את האנושיות, זה מה שהלקוחות צריכים כדי להרגיש שהם מדברים עם מקצוען. וזה הצעד הראשון שיהפוך בעל עסק מאנונימי שנאבק כדי להשיג לקוחות שאפילו לא מכירים אותו, למכונה של לידים חמים שמתקשרים כי הם צריכים את השירות שהם ראו שהוא יודע לתת." 

שמע, זה מעניין. אבל אתה חייב להודות שההרגשה שמקבלים מכרטיס הביקור המודפס היא אחרת

"תשמע, זה מצחיק שאתה אומר את זה, אולי אני צעיר מדי מכדי להבין אבל גם אבא שלי שהוא אדם מבוגר טוען שיש משהו מגניב בלהחזיק גם כרטיס ביקור מודפס יחד עם כרטיס הביקור הדיגיטלי. אני אישית פחות מבין את זה, הרי העולם מתקדם, מתפתח, משתנה, ועם כל האהבה לסרטי אקשן ופעולה אני לא ג'יימס בונד ואני לא רואה סיבה שאני אציע למישהו להחזיק בארנק שלו כרטיס עם השם, המקצוע והמייל שלי אם אני יכול פשוט להניח לו את זה בתוך הפלאפון בצורה שתהיה יותר נוחה לו וגם לי.

מעבר לזה, גם יכולת ההפצה של כרטיס הביקור הדיגיטלי היא גבוהה בהרבה והיא חינמית, כך שאני לא מצליח להבין למה להדפיס כרטיס ביקור. אם זה נראה ונחשב מכובד יותר אז בסדר, והאמת שאנחנו מאפשרים גם קבלת כרטיס פיזי מעוצב שברגע שהוא מוצמד לסמארטפון כרטיס הביקור הדיגיטלי נפתח בסמארטפון בצורה אוטומטית, כך שגם לזה יש פתרונות מבחינתנו."

הכרטיס הפיזי של Facecard

"לצורך העניין, מי שרוצה להמשיך להחזיק כרטיס ביקור מודפס ולחלק אותו אחרי פגישות, אני לא רואה בזה דבר בעייתי, אבל אני כן חושב שהגיע הזמן שכל בעל עסק שמכבד את עצמו יחליט שהוא לא נשאר מאחור. אם יש דבר שלמדתי אחרי 10 השנים שבהן אני בעולם העבודה, זה שכולם בסוף עולים על הרכבת, השאלה היא רק באיזה תחנה אתה עושה את זה.

אם הצלחת לתפוס מקום טוב. אם מסתכלים על האנשים הראשונים שקנו הרבה ביטקווין בזול ואחר כך מכרו אותו במיליונים, או על האנשים שרכבו על הגל ההתחלתי של החנויות באמזון ועוד הרבה אנשים שהעיזו והצליחו, כל מה שאפשר להגיד עליהם זה שהם עלו ראשונים על הרכבת. ובקרונות הראשונים של רכבת כרטיסי הביקור הדיגיטליים נראה שעדיין נשארו מקומות אחרונים. לדעתי בעלי עסקים ושכירים שמכבדים את עצמם ורוצים לגדול חייבים עכשיו לתת את זה לעצמם."

טוב, אני חייב להודות שזה נשמע משכנע. אבל לא הבנתי רק מתי כדאי לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי?

"התשובה לשאלה הזאת פשוטה, כמה שיותר. אני אישית הייתי ממליץ פעם בחודש לשלוח לכל האנשי קשר שלך בוואטסאפ, לחברים בפייסבוק ובקבוצות של בעלי עסקים ונותני שירות, לפרסם באינסטגרם ובכל רשת אחרת.

אנשים חושבים שזה מציק ללקוחות הפוטנציאליים שלהם, אבל הם לא יודעים שמעבר ל-3000 מסרים שיווקיים שהאדם הממוצע נחשף אליהם ביום, אנשים גם מקבלים מאות הודעות וואטסאפ ואני בטוח שהתזכורת שלכם בהודעה שהם רואים על הדרך פעם בחודש או אפילו פעם בשבועיים, ממש לא תהיה מה שישבור את גב הגמל. החוכמה היא גם לדעת מתי לשלוח, אפשר לשלוח בכל ראש חודש, ביחד עם ברכת חודש טוב. בחגים, יחד עם ברכת חג שמח.

בימי ראשון כשהשבוע רק מתחיל אנשים יותר פנויים מחשבתית לחשוב "עסקים" אחרי הסופש המרגיע. ברמה העקרונית, בכל פעם שמרגישים שחסרה עבודה בעסק, אפשר לרענן ולשלוח שוב את כרטיס הביקור הדיגיטלי וככה להשיג שוב לקוחות פוטנציאלים חדשים.

אבל יודע מה, היופי הגדול בכרטיס הדיגיטלי הוא שאתה יכול להוסיף אותו לחתימה הקבועה במייל, לפוסטים בפייסבוק או באינסטגרם, בתגובות רלוונטיות, וכך לשלב אותו ככלי תקשורת קבוע עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים – מינימום מאמץ, מקסימום חשיפה!"

"כרטיס ביקור דיגיטלי משלך תוך 5 דקות"

רועי, איך היית ממליץ למי שמעוניין, לעצב את כרטיס הביקור כדי שהוא יביא הכי הרבה עבודה?

"שאלה מצויינת, כדי שכל אחד יוכל לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי בצורה שתיקח את העסק כמה צעדים קדימה ותביא הרבה עבודה, הכנתי סדרה של מסרים עם טיפים ל- "מיתוג העסק תוך-5 דקות בעזרת כרטיס ביקור דיגיטלי". הסדרה הזו נוצרה מסיבה אחת בלבד: לעזור לכל מי שרוצה לקדם את עצמו בעולם העסקים ולא להישאר מאחור, לעשות את זה בדרך הטובה ביותר ולעלות על הרכבת בתחנה הראשונה.   

נשמע מצויין. איך מגיעים לצפות בסרטונים האלה?

"זה הדבר הכי פשוט בעולם, אני מצרף לכאן קישור מיוחד שכל מי שלוחץ עליו ונרשם מקבל ישירות למייל שלו גישה מיידית לסדרת המסרים. ואם בזכות הכתבה שלך הרבה אנשים יצפו בסדרה, וימתגו את עצמם ואת העסק שלהם, אני יודע שעשיתי את שלי.

<<< כדי לקבל גישה ולצפות בסדרת המסרים לחצו כאן על הקישור >>>

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »