פיננסים

איירין שוורצגלס: "אם יש לך לפחות 200 לידים טובים בחודש וכסף נזרק על הרצפה כי אין לך זמן או כוח לטפל בכולם, תגיע אלינו ונכפיל לך את המכירות ב-200%"

"ההפסד הגדול של בעלי עסקים הוא שהם לא מנצלים את פוטנציאל המכירות שלהם ורק מבזבזים זמן!" חושפת יועצת ומומחית המכירות איירין שוורצגלס, המנכ"לית של החברה המובילה 'טופ סיילס'. יצאנו לבדוק איתה איך מוקד מכירות במיקור חוץ יכול לייעל את תהליכי המכירה עבור עסקים שמקבלים 10 פניות (לידים) ביום ומעלה, ולהפוך את העסק לאימפריה בזמן שהוא פוטר את בעל העסק ממכירות אחת ולתמיד?

מור משרקי  14.09.21 // 13:00

"האמת? פשוט אין לי זמן לשיחות מכירה" מתוודה ארנון, יועץ פיננסי. "אני מקבל 15 פניות כל יום, אם הייתי סוגר את כולן הייתי ברווח של יותר מ-150,000 ש"ח כל שבוע! אבל לא רק שאני לא מצליח לחזור לכולם, אני גם לא מצליח לסגור עסקאות ולהוביל את השיחה למכירה. העסק נשאר במקום ואני נשאר מתוסכל…"

הסטטיסטיקה הזאת אולי תפתיע אתכם: אבל רק 40% מבעלי העסקים חוזרים לכל הלקוחות שהשאירו להם פניות וכבר התעניינו בשירות. לרוב, זה קורה אצל בעלי עסקים שגם כך מקבלים יותר מ-10 פניות ביום ושהשירות שהם מוכרים הוא מעל 5,000 ש"ח – כמו למשל פגישות ייעוץ עסקי או משכנתא, או סדנאות וקורסים דיגיטליים.

"בעלי עסקים היום חוששים לשמוע לא, הם לא יודעים להתמודד היטב עם התנגדויות ובסופו של דבר – מתוך 10 פניות שבעל עסק מקבל ביום, הוא יצליח לסגור אולי אחת," מסבירה איירין שוורצגלס, יועצת ומדריכת מכירות בכירה שבבעלותה מוקד טלמרקטינג מצליח, "במקום למקסם את הפוטנציאל, הם גם מבזבזים זמן עבודה וגם שורפים את תקציבי השיווק שלהם שמייצרים לידים שכמעט ולא סוגרים".

שוורצגלס טוענת כי אם בעלי עסקים היו מודים בפני עצמם שעדיף להעביר את שרביט המכירות לאנשים מקצועיים יותר, הם היו מצליחים לסגור פי 3 יותר עסקאות, להגדיל את הרווחים ולהתרחב לפוטנציאל שהעסק שלהם באמת יכול להגיע אליו.

עם 10 שנות ניסיון מאחוריה, הקימה איירין שוורצגלס את מוקד המכירות המצליח "טופ סיילס" שלאחרונה התרחב אף לאירופה ולארה"ב, ומתמחה במתן שירותי טלמרקטינג (מכירות) וטלמיטינג (תיאום פגישות מכירה) במיקור חוץ עבור עסקים שעלות השירות שלהם היא 10,000 ש"ח ומעלה וכבר יודעים לייצר לפחות 10 לידים ביום באופן שוטף"

איירין שוורצגלס, מנכ"לית מוקד המכירות המצליח במיקור חוץ, "טופ סיילס".

המוקד הספיק ב-3 שנים בלבד לסייע לכמעט 400 עסקים בישראל בתדרוך צוות המכירות, בייעוץ לשיחות מכירה וכן בהענקת שירותי מומחים בתחום המכירה הטלפונית ותיאום הפגישות.

איירין, למה למרות כל המאמצים שאני משקיע במכירות, אני לא מצליח לעשות מספיק כסף ולצמוח?

"בוא אני ארגיע אותך, המצב שלך לא שונה ממאות בעלי עסקים היום שמשקיעים בתקציבי שיווק של מינימום 5,000 ש"ח בחודש, מצליחים להביא כמות פניות יפה של יותר מ-10 לידים ביום אבל פשוט לא מצליחים למכור מספיק, ואז נשארים תקועים במקום.

בסופו של יום, מכירות בהיקפים גדולים הם מה שיהפכו אותך לאימפריה, זה הדבר הראשון שצריך להשקיע בו כדי לשמור את העסק מצליח ולהמשיך לפתח אותו גם באפיקים אסטרטגיים, להרחיב את השירותים, לשכור עוד עובדים, להרוויח אפילו יותר.

זה מזכיר לי לקוח שלנו שהיה בונה אתרים בהיקף קטן ובכלל לא הסתמך על שיווק, לא אורגני ולא ממומן. בעבודה איתנו הרכבנו עבורו רשימת לידים רלוונטיים, קרים לגמרי, כאלה שלא הכירו אותו בכלל. בחודש הראשון מתוך רשימה של 100 איש, תיאמנו לו 60 פגישות מכירה שמתוכן הוא סגר 27 עסקאות. הוא עשה בחודש מעל 98,700 ש"ח ואחרי 5 חודשים הוא כבר הפך לחברה בינלאומית".

מרשים, אבל אני אמור לעצור הכל ולהשקיע את כל היום שלי במכירות?! תסכימי איתי שזה אבסורדי...

"צודק לגמרי. כבעל עסק אתה לא יכול עכשיו 9 שעות ביממה לשבת ולהיות שעות בטלפון עם לקוחות בשיחת מכירה. יש לך תהליכי פיתוח עסקיים, נושאים פיננסיים לטפל בהם, ניהול עובדים אם יש לך וכו'.

יותר מזה, גם אם היה לך את כל הזמן שבעולם – לא כל בעל עסק מומחה במכירות, כך יוצא שאתה מבזבז את זמנך היקר על משהו שבכנות, אתה פחות טוב בו. זה הפסד כפול: היית יכול להקדיש את הזמן הזה טוב יותר וגם הפניות שחזרת אליהן לא נסגרות מספיק לעסקאות מכירה.

כדי להפוך למותג אתה צריך לנצל את הזמן שלך באופן מקסימלי. למשל הייתה אצלנו מישהי עם סטודיו כושר שהגיעה אלינו לפני שנתיים וחצי כשהיא מוכרת עשרות בודדות של התוכנית התזונתית ב-900 ש"ח בלבד. 

במהלך פשוט של הובלת המכירות דרכנו ועבודה של כמה חודשים, היא העלתה מחירים לתוכניות של יותר מ-2,000 ש"ח ותוך שנה היא כבר פתחה 5 סניפים. זה כמה התהליך איתנו יכול לקדם עסק! בסופו של דבר, אם היא הייתה מנסה למכור לבדה במשך השנתיים וחצי האלה, היא כנראה הייתה נשארת באותו מקום…"

וואלה, אז למכור לבד זה פשוט לא יעיל. הפתרון הוא לקחת אנשי מכירות שיעשו לי את העבודה?

"בעיקרון, איש מכירות חיצוני בהחלט יכול לקחת ממך את הכאב ראש של להתקשר לאנשים שהשאירו פניה ולסגור איתם עסקאות. אבל גם כאן יש פתח לצרות: הרבה מאנשי המכירות הקיימים בשוק אמנם מציעים חוזי עבודה מפתים אך עובדים בדרכים לא אפקטיביות.

מה זה אומר? איש מכירות סטנדרטי בשוק יגד לך 'תן לי את כל הפניות שקיבלת ותשלם לי עמלה מסוימת רק על פניות שאני מצליח לסגור' . מבחינתך נשמע אחלה, אתה לא צריך לשלם לו מראש, רק לפי הצלחה. 

אז איפה כאן הבעיה? אם מדובר באיש מכירות לא מקצועי הוא פשוט 'יבזבז' לך פניות טובות שמישהו אחר, מקצועי שכן גובה תשלום מראש היה יכול לסגור לך. המשמעות היא שאמנם 'חסכת' את ה-120 ש"ח שאיש מכירות רציני לוקח מראש, אבל הפסדת את ה-5,000 ש"ח של עסקה שלא נסגרה, אתה קולט?
אנשי מכירות יש בחוץ כמו בכמויות, יש לך זמן לנסות אחד אחד ולבדוק מי מוצלח ומי לא?

איירין שוורצגלס: "אנשי מכירות יש בחוץ כמו זבל, כבעל עסק אתה לא יכול להסתכן שמישהו לא מקצועי יבזבז לך פניות"

יותר מזה, הפניות שלך לא מגיעות בחינם, נכון? אתה משלם מדי חודש אלפי שקלים על שיווק, קמפיינים ממומנים, כותבי תוכן, גרפיקאים, מה לא?
כל הכסף הזה הולך לפח אם אין בצד השני סגירות שמחזירות אותו.
כן, סגירות, מכירות, עסקאות זה לא מילה גסה. כבעלי עסקים אנחנו חייבים לייצר החזר חיובי על ההשקעה שלנו ולא לממן מהלכי שיווק הפסדיים. 

שורה תחתונה, אתה צריך אנשים שיהיו מומחים למכירות. זה מוביל הרבה מבעלי העסקים לשכור אנשי מכירות ולהכשיר אותם, אבל שוב, גם באפשרות הזו אתה נכנס בלי לשים לב לסרבול לא רצוי: גיוס עובדים, ראיונות מתישים, מתן תנאים הולמים וזכויות סוציאליות, הכשרה מתאימה, ניהול ופיקוח. אז החלפת את הבזבוז זמן של השיחות מכירה בבזבוז זמן של התעסקות סביב עובדים, לא מומלץ."

צודקת. ממש אין לי זמן לזה, לא לאנשי מכירות לא מקצועיים ולא לגיוס והעסקה של אנשי מכירות. מה עושים?

"יפה, אז כאן נכנס הפתרון המדהים של מוקד מכירות במיקור חוץ. הוא פותר לך את כל הבעיות שהצפנו קודם: מדובר באנשים חיצוניים שפונים בשמך, באופן רשמי, באופן אובייקטיבי – זה עושה רושם של עסק מסודר ורציני – עסק שאנשים מעוניינים לעשות איתו עסקים.
לאנשי מכירות מקצועיים גם אין את הסמכות שיש לבעל עסק, מה שמוריד משמעותית את כמות האנשים שמבקשים הנחות – וכך מתקיימת שיחה מקצועית נטו. 

חשוב להדגיש שבמוקד רציני, לא מדובר באנשי מכירות עצמאיים שמחפשים את עצמם אחרי שעבדו שנתיים כמוכרנים בחברת תקשורת. כל אחד היום טוען שיש לו ניסיון במכירות ולמעשה לא קרוב אפילו לרמת ההכשרה הבסיסית ביותר של מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ.

סתם שתבין, היה לנו לקוח שמכר קורסים דיגיטליים ב-4,500 ש"ח דרך שידור חי באינטרנט (ובינר – Webinar). לפני העבודה איתנו אנשי מכירות סטנדרטיים היו מצליחים למכור לו אולי 2-3 קורסים בוובינר, במקרה הטוב. עם נציגי המכירות של המוקד שלנו, השגנו תוך חודש 28 מכירות של קורסים, כלומר 126,000 ש"ח! בשוק המכירות הקיים פשוט אין רמה כזאת מקצועית של מכירות.

במוקד של אנשי מכירות מומחים ההתמקצעות ברמה גבוהה ומגוונת. הם רגילים לדבר עם לקוחות ולא מגמגמים. הם מוכשרים גם בהתמודדות עם פניות קרות לגמרי ממאגרי טלפונים קיימים ולא רק עם פניות שקיבלת משיווק ממומן ועלו לך כסף. הם תמיד נעימים, תמיד סבלניים, הם לא לוקחים ללב ולא מתרגשים".

אבל מוקד מכירות במיקור חוץ לא מכיר אותי, את השירות שלי, איך הוא ימכור אותי הכי טוב?

"שאלה מצוינת. אפתח בזה שאני לא יודעת איך מוקדי מכירות אחרים עובדים ויכולה להעיד רק על מוקד המכירות שאני מנהלת, 'טופ סיילס'. אצלנו, מתוקף היותי יועצת ומלמדת מכירות עם 10 שנות ניסיון בתחום, אני מכשירה את העובדים שלי לתהליך אפיון מקיף של כל עסק שמקבל מאיתנו שירות.

זה אומר שאתה מגיע אלינו לתהליך רציני של שלושה שלבי למידה לאורך 2-3 חודשים שבהם אנחנו מאפיינים את תסריט המכירה המיטבי עבורך ועבור הקהל, בוחנים לעומק את המוצר וכל היתרונות שלו ואפילו עושים לך הדרכה אישית עם המקצוענים שלנו, הכל כדי למקסם את המכירות שלך, והאמת שזה עובד מדהים!

למשל הייתה אצלנו יועצת עסקית שמוכרת תוכניות ליווי שנתיות לעסקים. המוצר שלה היה יקר למדי בשוק, 24,000 ש"ח לליווי שנתי. מתוך 100 נרשמים לשידור החי שבו הייתה מוכרת את התוכניות שלה, היא הייתה מגיעה למכירה של 2-3 תוכניות, שזה יפה במחיר כזה, אבל זה לא היה מספיק.

בתהליך איתנו עשינו איפיון מדויק, חידוד תסריטי שיחה והבנה עמוקה של נציגי המכירות של המוצר והקהל המדוייקים לה, כך הם ידעו איך לבנות את המכירה הטלפונית בהתאם. מתוך הפעולה הזאת, הגדלנו לה את המכירות ובמקום 2-3 תוכניות היא הייתה מוכרת בממוצע 15-20 תוכניות על בסיס אותו תקציב פרסום ואותה כמות לידים!"

איירין שוורצגלס: "בתהליך מעמיק עם המוקד, אנחנו מגיעים להצלחות פנומנליות במכירות של כל בעל עסק"

וואו, זה להכפיל כמעט פי 10 את המכירות! מה סוד הקסם שלכם, מה כל כך מצליח דווקא לכם?

"סודות מקצועיים כמובן! סתם סתם, אני יכולה לספר לך כמה מאפיינים ייחודים שיש רק אצלנו כמוקד מכירות במיקור חוץ רק הם כשלעצמם מגדילים את אחוזי המכירות ב-35%. למשל העובדה שכל נציגי המכירות של המוקד עובדים ללא הגבלת שעות ומטלפונים ניידים בלבד.

הפעולה הפשוטה הזאת מובילה ל-80% היענות לטלפונים, שזה אחוז מדהים וכך מגיעים ליותר לקוחות פוטנציאליים ומגדילים את אחוזי הסגירה. בנוסף, טלפון נייד הוא הרבה יותר אישי – אין מוזיקת המתנה מעצבנת, יש שם ופנים לחזור אליהם, יש אנושיות. יחס אישי ומענה דרך הוואטסאפ עושים הרבה.

כחלק משיטת העבודה שלנו אנחנו גם מתחייבים לחזור לליד חם עוד באותו יום. תהיה בטוח שלקוח שמתעניין ומשאיר פרטים לא עושה את זה רק אצלך אלא גם אצל המתחרים שלך. הראשון שיגיע אליו וישכנע אותו – מרוויח את העסקה. לכל מי שיתקשר אליו אחרי שהוא כבר עמוק בתהליך המכירה או שאפילו כבר סגר הוא פשוט יענה אוטומטית 'לא רלוונטי'. אתה באמת רוצה לפספס לקוחות כי הנציגים שלך חוזרים לפניות רק בשעות הפעילות שלך, אם בכלל באותו היום?

זה סוד ההצלחה? טלפונים ניידים ולחזור לליד בזמן?

"אלה דברים חשובים מאוד אבל האמת היא שכל זה הוא רק המסביב – המעטפת. בסופו של יום כשלקוח פוטנציאלי עונה לטלפון, הוא צריך לעבור את שיחת המכירה המתאימה לו ביותר, וזה כבר לא משנה מאיזה טלפון הוא התקשר או באיזה שעה. איש המכירות חייב להיות לא פחות ממצוין כדי להוביל אותו למכירה – וכאן יש לנו אפילו עוד סוד אחד…

אחד התחומים המובילים עכשיו במכירות שאצלנו הוא מקבל זרקור מיוחד, הוא תחום הטלמיטינג. מה זה בעצם אומר? טלמרקטינג, כשמו, הוא שירות מכירות טלפוני. הטלמיטינג הוא שירות לתיאום פגישה עם הלקוח הפוטנציאלי – לשמיעה של פרטים נוספים ולמכירה פרונטלית.

בתקופת הקורונה זה היה פחות מבוקש, אבל עכשיו זה בפריחה מחודשת ובצדק. בסופו של יום, גם לקוח שרוצה את השירות שלך, יתקשה להוציא את האשראי מול הטלפון ולשלם כסף בלי שהוא רואה שום דבר מול העיניים. עם הטכניקות של המוקד שלי, תהליך רציני של 2-3 חודשים ושיטה סודית ב-5 שלבים, התוצאה היא 60% יותר באחוזי סגירה!

היה אצלנו יועץ משכנתא שעבד עם חברת שיווק חיצונית כדי לקבל פניות, אבל כשהיה חוזר אליהם טלפונית – לא הצליח בכלל לסגור עסקאות. אנחנו שינינו לו את האסטרטגיה לחלוטין וקבענו ששיחות המכירה יעברו דרכנו כדי לתאם לו פגישות. לימדנו אותו את טכניקת 5 השלבים והתחלנו לסגור לו 5-7 פגישות מכל 10 לידים, כשבעבר בקושי אחד מתוך ה-10 היה מראה התעניינות…

איירין שוורצגלס: "טלמיטינג זה הדבר הבא - הדור החדש של המכירות הוא בתיאום פגישות במיקור חוץ"

הקסם של פגישת מכירה פרונטלית עושה את שלו – הלקוח הפוטנציאלי מגיע, רואה אותך, מכיר אותך ומתחבר אליך. אנחנו כמוקד גם מדריכים אותך איך למקסם את האפשרויות בפגישה עצמה, ואז הרבה יותר קל לסגור את העסקה באופן מוצלח. זה באמת שירות שעושה פלאים!"

האמת נשמע מצוין. אז מה הצעד הראשון שאני צריך לעשות כדי להגדיל מכירות בלי כאב ראש?

"ליצור קשר עם מוקד המכירות שלנו כמובן! בשלב הראשון נעשה איתך שיחה טלפונית לראות האם אתה כעסק מתאים לשירות שלנו. חשוב להדגיש שאנחנו לוקחים רק 'סוסים מנצחים'.
השירות הזה רלוונטי אך ורק עבור בעלי עסקים רציניים שכבר מקבלים יותר מ-10 פניות ביום ושעלות המוצר או השירות שלהם היא מינימום 5,000 ש"ח.

לצורך העניין, אנחנו לוקחים בעיקר בעלי עסקים שמספקים שירותים יקרים כמו, כמו ייעוץ משכנתאות, עורכי דין, רופאי שיניים, פלסטיקאים, שיפוצים, השקעות נדלן, אדריכלים או מעצבי פנים וכדומה.

לאחר השיחה הראשונית כבר נתאים לך את חבילת השירות המתאימה לך לפי סוג השירות שלך, זה יכול להיות טלמרקטינג – מכירות טלפוניות או טלמיטינג – תיאום פגישות מכירה, ובהמשך נעבוד לפי הפרקטיקה המקיפה של המוקד, שכוללת בין השאר גם הכשרה בסיסית עבורך ושיפור של תסריט המכירה. 

חשוב להבין שזה תהליך לכל דבר. יש עקומת למידה שמצריכה את הזמן שלה. שלב הלמידה יכול לקחת 2-3 חודשי עבודה שאחריהם כבר תוכל לראות בעצמך את אחוזי סגירת העסקאות נוסקים לשמיים ותתחיל להרגיש את הזמן והרווחה הנפשית והרווחים שהתפנו לך כדי לקדם את העסק באמת!"

כתבות דומות

"שנים שנאתי למכור ועכשיו זה הדבר האהוב עליי בעסק!"

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור עסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

לכתבה »

לנצח את הלו"ז ולהגדיל רווחים בעסק

בעלי עסקים קטנים ובינוניים – דמיינו שהייתם קמים בבוקר ומישהו אחר היה עושה את כל מה שאתם לא אוהבים לעשות בעסק. כמה זמן היה מתפנה לכם? כמה עוד כסף הייתם מרוויחים? זה מה שמציעה ז'קלין עם שירותי "וי אופיס": מזכירה אישית בשלט רחוק בסגנון 'הכל כלול' – רק שהתשלום הוא לפי עבודה בלבד. יצאנו לשמוע עוד על השירות החדשני שבעלי עסקים לא מכירים

לכתבה »

״אם אתה לא מרוצה, אל תשלם לי״: יועץ המשכנתא הותיק שחוסך 150,000 ש״ח בממוצע בכל תיק.

יועץ משכנתא ? כדאי? האנשים שחוסכים לנו התרוצצות, חוסכים לנו בדיקות חוסכים לנו את הצורך להתעמק בחישובים, במימונים והכי חשוב – אם הם טובים הם גם ידעו לחסוך לנו עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים במשכנתא. מאות יועצי משכנתאות עובדים קשה כדי להשיג תנאי משכנתא טובים עבור אזרחי ישראל, שנאלצים לקנות דירה באחת המדינות היקרות בעולם. אך מצד שני, לא כל היועצים מצליחים להשיג את אותן תוצאות (אם בכלל). יצאנו לבדוק איך לבחור יועץ משכנתא שמסוגל לחסוך לנו 100-150 אלף שקלים בקלות, מה גילינו? בכתבה המלאה.

לכתבה »

מהן טכניקות הניהול של קוקה קולה, IBM ומרצדס שבזכותן בעלי חברות בישראל הגדילו ב-30% את הרווח השנתי?

בזמן שרוב בעלי עסקים בינוניים וגדולים עדיין מלקקים את הפצעים מהקורונה, יש מי שמצאו את שיטת ה-12K לניהול עסקי והצליחו להגדיל מחזורי רווח שנתיים ב-30% (כן, גם בתקופת המשבר), לשים בחסכון מאות אלפי ש"ח בשנה ולקחת יותר ימי חופש כשהעסק דופק כמו שעון שוויצרי בזמן שהם בכלל לא מגיעים למשרד. חקרנו את מנש שערי, יועץ עסקי בכיר, כיצד השיטה עובדת, האם היא מתאימה לכל בעל חברה ולמה לעזאזל הוא מבטיח עבורה 100% החזר כספי?

לכתבה »

כתבות דומות

"שנים שנאתי למכור ועכשיו זה הדבר האהוב עליי בעסק!"

בזמן שבעלי עסקים מגמגמים מול התנגדויות כמו 'יקר לי' או 'אני צריך זמן לחשוב' או 'אני רק אתייעץ עם…' יש מי שמנהלים את המושכות של כל שיחת מכירה ומגהצים כרטיסי אשראי כמו פס ייצור בלי שהם בכלל מתאמצים. יצאנו לחקור את ליבי אברמוב, מנטורית המכירות המובילה בישראל, מה סוד הקסם שיעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לסגור עסקאות ואפילו לאהוב מכירות?

לכתבה »

לנצח את הלו"ז ולהגדיל רווחים בעסק

בעלי עסקים קטנים ובינוניים – דמיינו שהייתם קמים בבוקר ומישהו אחר היה עושה את כל מה שאתם לא אוהבים לעשות בעסק. כמה זמן היה מתפנה לכם? כמה עוד כסף הייתם מרוויחים? זה מה שמציעה ז'קלין עם שירותי "וי אופיס": מזכירה אישית בשלט רחוק בסגנון 'הכל כלול' – רק שהתשלום הוא לפי עבודה בלבד. יצאנו לשמוע עוד על השירות החדשני שבעלי עסקים לא מכירים

לכתבה »

״אם אתה לא מרוצה, אל תשלם לי״: יועץ המשכנתא הותיק שחוסך 150,000 ש״ח בממוצע בכל תיק.

יועץ משכנתא ? כדאי? האנשים שחוסכים לנו התרוצצות, חוסכים לנו בדיקות חוסכים לנו את הצורך להתעמק בחישובים, במימונים והכי חשוב – אם הם טובים הם גם ידעו לחסוך לנו עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים במשכנתא. מאות יועצי משכנתאות עובדים קשה כדי להשיג תנאי משכנתא טובים עבור אזרחי ישראל, שנאלצים לקנות דירה באחת המדינות היקרות בעולם. אך מצד שני, לא כל היועצים מצליחים להשיג את אותן תוצאות (אם בכלל). יצאנו לבדוק איך לבחור יועץ משכנתא שמסוגל לחסוך לנו 100-150 אלף שקלים בקלות, מה גילינו? בכתבה המלאה.

לכתבה »

מהן טכניקות הניהול של קוקה קולה, IBM ומרצדס שבזכותן בעלי חברות בישראל הגדילו ב-30% את הרווח השנתי?

בזמן שרוב בעלי עסקים בינוניים וגדולים עדיין מלקקים את הפצעים מהקורונה, יש מי שמצאו את שיטת ה-12K לניהול עסקי והצליחו להגדיל מחזורי רווח שנתיים ב-30% (כן, גם בתקופת המשבר), לשים בחסכון מאות אלפי ש"ח בשנה ולקחת יותר ימי חופש כשהעסק דופק כמו שעון שוויצרי בזמן שהם בכלל לא מגיעים למשרד. חקרנו את מנש שערי, יועץ עסקי בכיר, כיצד השיטה עובדת, האם היא מתאימה לכל בעל חברה ולמה לעזאזל הוא מבטיח עבורה 100% החזר כספי?

לכתבה »