לימודים

משפחה או קריירה? כבר לא צריך לבחור: אפשר להפוך לחשב שכר ומנהל חשבונות מוסמך תוך 90 יום בלבד, ב-100% התחייבות!

אלפי ישראלים שהרגישו ש"הקריירה בורחת להם מבין הידיים" חשבו שלנצח ייאלצו להסתפק בעבודות זמניות עם משכורות נמוכות • אלא שאז הם גילו את הסוד: יש מקצוע משתלם עם משכורת מעולה (22,000-9,100 ש"ח בחודש) ואיזון מושלם עם חיי המשפחה • במכללת IPC טוענים שיוכלו להפוך אתכם לחשבי שכר ומנהלי חשבונות מוסמכים תוך 3 חודשים • עם יותר מ-1,600 ביקורות בגוגל בציון משוקלל של 4.9 ואחריות שלא נראתה כמוה בישראל – הבטחה של 100% הצלחה ("לא הצלחת? קבלי את כל כספך בחזרה"), החלום על כניסה לעולם הקריירות היציבות והמשתלמות מעולם לא היה קרוב יותר • יצאנו לבדוק עם עדי ארקין, המנהל המקצועי במכללת IPC, מדוע תחום הכספים זוכה לביקושים גבוהים כל כך ב-2023, למה רוב הסיכויים שתישארו בו עד הפנסיה, ומהי שיטת "ההכשרה ההיברדית" של המכללה שתיקח אתכם לשם בקלות.

מור משרקי 18.11.21 // 10:00

"זאת הזדמנות של פעם בחיים לעשות קריירה בהנהלת חשבונות וחשבות שכר בלי לצאת מהפיג'מה!" כך פותח עדי, מנהל מקצועי במכללת IPC, "בזמן שאנשים מבזבזים 3 שנים ולפחות 100,000 ש"ח בלימודים באוניברסיטה, יש הכשרה מקצועית בתחום הכספים שפותחת דלת לקריירה בחברות הגדולות והמובילות במשק, מהבית!"

מכללת IPC ( Israel Professional College, האקדמיה המקצועית של ישראל) מקיימת הכשרות בשיטת לימוד היברידית, כלומר משולבת תיאוריה ופרקטיקה, המבוססת מחקרים על פי המודל האמריקאי. רק בשנת 2022 המכללה הוציאה תחת ידיה יותר מ-1,500 סטודנטים. מסלול הדגל של המכללה הינו הכשרה וליווי לקריירה בתחום הכספים כמנהלי חשבונות וחשבי שכר.

"תחום הכספים זה ההיי-טק החדש!" אומר עדי, "זה מתאים לצעירים אחראים ומאורגנים גם ללא ניסיון, וגם לאימהות צעירות שמחפשות הסבת מקצוע לאפיק שהוא גם רווחי וגם נוח יותר מבחינת תנאים, למי שנמאס להם מהעבודות הזמניות השוחקות ורוצים להתבסס עם קריירה אמיתית – ובמיוחד למי שאין להם את הזמן לבזבז באוניברסיטה אבל רוצים יציבות תעסוקתית וביטחון כלכלי… והכל ובניגוד למקצועות אחרים, כאן תוך 3 חודשים יש לך מקצוע פרקטי ביד בלי שיצאת בכלל מהבית!"

חוות דעת גוגל - 1624 חוות דעת ציון 4.9 כולל חוות דעת של השמה לעבודה וחוות דעת של סיום לימודים תוך חודש.

ובכל זאת, עם כל הכבוד, תחום הכספים נשמע לי קצת אפור ומשעמם?

"שאלה מצוינת. תראי, המציאות היום היא די עגומה, יש בחוץ אינספור הכשרות בתחומים "נוצצים" כמו שיווק באינטרנט, היי-טק, נדל"ן – רק שהן לא מקצועיות או מקיפות. לרוב ימכרו לך חלום ויקחו לך את הכסף ככה שתאלצי לחזור לעבודות זמניות שמהן ניסית לברוח בלי אפשרות באמת להתחיל לעסוק בתחום.

ככל שעובר הזמן רואים את זה יותר, אנשים שעשו קורס כזה וכזה, התפתו לפנטזיות עלמשכורות מטורפות, חופש כלכלי, לביקוש בשמיים… ואז גילו שאין לזה אחיזה במציאות, בסוף הם יוצאים קירחים מכאן ומכאן ונשארים בלי מקצוע פרקטי ביד ופחות 20,000 שח בחשבון הבנק. אני לא מדבר איתך על חלומות אלא על מקצוע פרקטי עם ביקוש אמיתי בשוק, על עבודה ועל קריירה.

תביני, תחום הכספים זה לא עוד טרנד סקסי שנולד אתמול, מדובר על מקצוע של שנים, יציב, מבוקש. חלאס עם החלומות והשקרים, אנשים מחפשים קריירה, ביטחון תעסוקתי. כל עסק קיים חייב לקחת מומחה שינהל לו את הכספים, אין אפס. זה כמו הגלגלים של העסק – הוא יקום ויפול על כסף, אז המקצוע הראשון והכי חשוב בו אחרי המנכ"ל זה הכספים. 

תאמיני לי זה החיים הטובים. עבודה נוחה, משרדית, לא משהו פיזי ושוחק. את מקבלת את כל התנאים של החברה. יש לך את הפינה שלך, המחשב שלך. לרוב את היחידה בחברה שעושה את מה שהיא עושה, בלי תחרות. אם כבר נכנסת לחברה והתברגת טוב, הם ימשיכו איתך לשנים ארוכות ואפילו עד הפנסיה. 

יודעת למה? כי אף אחד לא רוצה להחליף אנשי כספים בעסק, יש יותר מדי מה ללמוד ובמה להיות בקיא. להתחיל לג'נגל בין מנהלי חשבונות וחשבי שכר זה בלאגן ואף בעל עסק לא ירצה להסתבך עם הכספים. בהשוואה לאנשי מכירות למשל שיש בחוץ כמו חול על שפת הים, מנהלי חשבונות וחשבי שכר יותר נדירים".

רגע אחד, הנהלת חשבונות? חשבות שכר? זה לא מקצועות אפורים למבוגרות בנות 50+?

"אני יכול להבין למה את חושבת ככה, אבל הרוב המוחלט של התלמידים הם צעירים וצעירות! כספים מעניין את כולם ורלוונטי לכולם. 

ונכון, הסטיגמה זו מנהלת חשבונות בת 50 שנשארת בחברה מהיום שהיא קמה, אבל חשבת פעם למה זה ככה? כי היא נהנית מהעבודה שלה כבר 20 שנה בלי שינוי, עם תנאים מצוינים ומשכורת שמכפילה את עצמה. למה שהיא תעזוב למקום אחר?! מנהלי חשבונות בכירים מגיעים ל-23,000 ש"ח חודשי, זה לא שווה את זה תגידי לי??"

וואלה, שכר טוב באופן מפתיע. אבל יש לזה ביקוש בעצם בשוק העבודה?

"או-הו, את לא מבינה אפילו עד כמה ואני אסביר: מנהלי חשבונות הם מי שאחראיים על כל הכספים של העסק. זה אומר דו"חות של הכנסות, הוצאות, קשר מול רשויות, התנהלות מול מס הכנסה ומע"מ. הם מי ששוחים במספרים ולא עושים שום החלטה חשובה בעסק בלי להתייעץ איתם.

האם יש מספיק כסף בתזרים המזומנים כדי לפתוח מחלקה חדשה? יש טעם לצמצם בעלויות השיווק או שהן מייצרות רווח? אפשר לעבור למשרדים החדשים שרצינו או שצריך לחכות עוד חצי שנה? בקיצור, כל דבר שנוגע בפיננסים הוא הלב והעיקר של העסק.

זה כמו להיות הרמזור של העסק בכל צומת של פיתוח עסקי. את נותנת אור ירוק או אדום, מכוונת את התנועה של הכספים ומורה לאיפה אפשר להתקדם. 

חשבי שכר הם אלה שעוסקים בהון האנושי של העסק, זה רלוונטי גם לחברות קטנות של עד 10 עובדים ובמיוחד לחברות ענק של 150 ו-200 עובדים. הם אחראיים על חישובי משכורות, על זכויות עובדים, על קרנות השתלמות ופנסיה, הם אלה שדואגים לכוח האדם ומקפידים שהחברה ממלאת את כל החובות שלה כלפי העובדים.

האחריות שלך היא מדהימה, לא סתם כל חברה היום פשוט לא מתפקדת בלי מנהלת חשבונות או חשבת שכר. זו הסיבה שהביקוש לתחום כזה עצום – אי אפשר בלעדיהם, גם מבחינת כספים וגם מבחינת הון אנושי, כל החברה תלויה בהם ועד שמוצאים אותם גם יעשו הכל כדי שהם יישארו. מדובר באחד המקצועות היציבים ביותר בשוק העבודה. 

לא רק זה, בגלל שכל חברה שמכבדת את עצמה צריכה אדם מקצועי שיתעסק עם הפיננסים וידאג לעובדים, את יכולה למצוא עבודה בתנאים באמת מצוינים בחברות הכי גדולות במשק, בחברות היי-טק מצליחות, במשרדים ממשלתיים ומה לא. שום דבר לא חסום בפנייך".

עדי ארקין המנהל המקצועי.

נשמע שצריך לדעת דברים מסובכים, מספרים, מתמטיקה, מה, אני אהיה צמודה למחשבון כל היום?

"זאת עוד סטיגמה. לעומת לימודי סייבר ותוכנה שם צריך באמת להיות עם ראש מתמטי ולחשב חישובים מסובכים כל היום, כאן זה ממש לא נדרש! הנהלת חשבונות וחשבות שכר זה ממש לא מדע טילים ואין צורך בהבנה מעמיקה במתמטיקה או מחשבים.

העבודה מתבצעת דרך תוכנות שמחשבות דברים אוטומטית בצורה נוחה מאוד. את רק צריכה להבין את ההיגיון שמאחוריהן, להכניס את הפרמטרים הנכונים והן עושות את העבודה. אפילו להוציא דוחות לרשויות התוכנות האלה עושות באופן אוטומטי. 

אם את מכירה את התוכנה כמו שאת מכירה את האפליקציות בטלפון שלך, זה יספיק. ההבנה המעמיקה היא של החוקים, הכללים, איך מתנהלים מול הרשויות. דברים שהם פרוצדורליים, פחות מספרים ופיננסים. בקיצור, ממש לא צריך להיות בוגר 4-5 יח' מתמטיקה כדי לעבוד בזה.

זה תקף גם להנהלת חשבונות וגם לחשבות שכר, ואצלנו לומדים את שניהם! אם את באמת רוצה שחברות ירדפו אחרייך כדי שתעבדי אצלם, זה חיוני שתדעי את שני הדברים, זה פותח לך המון אפשרויות כמו גם עבודה בחברות שרוצות בעל מקצוע אחד שיש לו את שתי ההסמכות. 

חברה שהיא עד 100 איש לא רוצה לשלם לשני אנשים שונים, אם את מגיעה ויודעת את העבודה הכפולה, הם יעדיפו להעסיק אותך במשרה אחת ולשלם לך קצת יותר. זה משתלם להם. מה שכן, הלימוד הכפול לא מעמיס עלייך. את שתי ההסמכות ביחד את מסיימת במסלול המשולב שלנו תוך 3 חודשים בלבד!"

אשכרה? זה נשמע מדהים אבל קצת מהיר מדי, איך אני לומדת את כל המקצוע תוך 3 חודשים?!

"אהה, אז כאן נכנסת שיטת הלימוד הטכנולוגית והחדשנית של המכללה. צריך לומר את זה, הכשרות מקצועיות בתחום הכספים יש לך בעוד מכללות בארץ, אבל מה שיש אצלנו הוא באמת יחיד מסוגו בישראל אם לא בעולם. 

במוסדות לימוד אחרים לומדים את קורס הנהלת חשבונות וחשבות שכר במסלול ערב שנמרח במשך 7 חודשים פעם בשבוע, והכי דיגיטלי שלהם יהיה שיעורים דרך ה'זום' שצריך להיות נוכח בשעה קבועה ולנסות להתרכז בשיעור מעבר לכל התקלות הטכניות והתקיעות של המורה.

אז מה שונה אצלנו? הכל! הקסם של מכללת IPC נעוץ בשיטת הלימוד ההיברידית שלנו שלקחנו ממודלים של מכללות מצליחות בארה"ב. היברידי זה אומר משולב – שיטת הלימוד של המכללה משלבת בין חלק תיאורטי ובין חלק מעשי ופרקטי, ושניהם נעשים אונליין 100% ככה שאת יכולה לעבור את ההכשרה בזמנים שהכי נוחים לך ואת לא צריכה אפילו לצאת מהבית!"

יש לי הפרעות קשב וריכוז ואולי אתקשה ללמוד לבד את החלק התיאורטי, האם הקורס עדיין מתאים לי?

"הקורס שלנו מצוין למי שסובל מהפרעות קשב וריכוז, ובימינו כולם קצת כאלה. החלק העיוני בנוי מקורס אונליין עם שיעורים מוקלטים. עשינו מחקרים ומצאנו את השיטה היעילה ביותר ללימוד: סרטונים קצרים של 60-10 דקות בלבד, מאוד ויזואליים, פיסות תוכן קצרות, מצגות מעוצבות, המחשות לימודיות מסודרות. 

ממש לא שיעורי 'זום' עם הפרעות, כשלים טכניים, שאלות של תלמידים תוך כדי שרק מבזבזות לך את הזמן. זה גם שונה כמובן משיעור פרונטלי שהוא בכלל מלא הפרעות, מספיק שאתה בא עייף וקצת רעב וזהו 45 דקות הולכות לך לפח.

ב-IPC את מקבלת כמו הרצאה פרטית בהפקה של נטפליקס, התוכן מועבר בצורה הכי מפורטת שיש ובמקטעים קצרים. את לא מרוכזת כרגע? תראי שיעור אחד של 15 דקות ואת השאר ביום אחר. מרגישה שאת דווקא בעניינים? רוצי על 5 סרטונים בזמן הפנוי שלך ותתקתקי את החומר. 

החיים שלנו נורא עמוסים, אנחנו חייבים את הגמישות הזאת – לראות את התכנים כשמתאים לנו, לעצור באמצע אם רוצים לאכול משהו או להתפנות, לחזור אחורה אם לא הבנו משהו או אם דרוש חידוד. 

יש אצלנו סטודנטים שהם הורים, עובדים בחצי משרה ובעלי עסקים. כל אחד לומד מתי שנוח לו, אפילו מחו"ל אם הוא רוצה".

שמחים ומוסמכים. רק בשנת 2022 המכללה הוציאה תחת ידיה יותר מ-1,500 סטודנטים

רגע, אבל אם לא נוח לי ללמוד אונליין ואני יותר טיפוס של ספרי לימוד מודפסים?

"אין שום בעיה. האמת היא שהמסלול הדיגיטלי מלווה בספרי לימוד פיזיים. את מקבלת גישה במחשב לכל המצגות והשיעורים ויחד עם ההרשמה נשלחים אליך הביתה כל הספרים הרלוונטיים ללמידה. מבחינה פדגוגית (חינוכית) מצאנו שהרבה נושאים נלמדים טוב יותר באופן פיזי, אז אנחנו מאפשרים גם את זה".

אה, ממש נוח. טוב אז מה החצי הפרקטי של שיטת הלימוד ההיברידית? אני רוצה עבודה, לא רק ידע...

"בדיוק, זאת לגמרי הכוונה. החלק השני של ההכשרה הוא מעשי. כל הסטודנטים עוברים סדנת 'זום' מקיפה עם מרצה מומחה על התוכנות הכי פופולריות בתחום הנהלת החשבונות וחשבות השכר. ככה את לוקחת את כל החוקים והתיאוריות שלמדת ומביאה את זה לשימוש פרקטי של תוכנה.

בין היתר, בסדנה לומדים הוצאת דו"חות, שליחת מסמכים, הפקה של תלוש שכר, חישוב משכורות ועוד – הכל את לומדת בסדנה, ויכולה לשאול את המרצה שאלות ולקבל מענה מקצועי בשידור חי. הסדנה הזאת היא הניסיון שלך, זה שווה זהב.

בסוף הסדנה את יודעת לתפעל פרפקט את התוכנה ובראיונות עבודה כשישאלו אותך, תוכלי לספר שאת מכירה את העבודה על התוכנה וגם התנסית בה, וגם אם יבחנו אותך תוכלי לעבור בקלות את הריאיון.

אבל התוכנות זה לא החלק הכי חשוב. כדי להיות מנהלת חשבונות לא יעזור שתדעי צעד צעד בתוכנה, בסופו של דבר, כל עוד אין לך תעודה רשמית רוב הסיכויים שלא מסתכלים עליך. 

כדי לקבל תעודה רשמית מלשכת יועצי המס צריך לעבור מבחנים חיצוניים. לימודים רגילים לא תמיד יכינו אותך ספציפית למבחן. זה כמו שבשביל הפסיכומטרי צריך קורס ומרתון מיוחד, כי רק ללמוד ב-12 שנים בבית ספר לא ישיג לך ציון גבוה במבחן.

אז אצלנו, בנוסף ללימוד התיאורטי ולסדנה הפרקטית על התוכנות, את מקבלת מרתון מקיף ייעודי למבחן החיצוני, עם שאלות אמיתיות שהיו במבחנים קודמים (ושתמיד חוזרות במועדים העתידיים) ככה שאין סיכוי שאת לא עוברת את המבחן. 

את יכולה ללמוד בקצב שלך את החומר, להירשם למועדים השנתיים של המבחנים ולהירשם למרתון שסמוך אליו. ברגע שיש לך ביד תעודת מנהלת חשבונות בכירה וחשבת שכר בכירה, את כבר יכולה להגיש קורות חיים לחברות הגדולות במשק ומתחילה לעבוד!

הייתה אצלנו בחורה שסיימה את הקורס של הנהלת חשבונות וגם עברה את המבחן תוך 30 יום! את קולטת?? תוך פחות מחודש היא כבר הייתה עם תעודות הסמכה ביד. זה הקסם של שיטת הלימוד ההיברידי של המכללה ושל המסלול שפשוט מייעל את כל הלימוד בצורה הכי טובה שיש".

אחד השיעורים בהכשרה החדשנית במכללת IPC

אבל מה יקרה אם אני לא אעבור את המבחנים, זה כאילו כל הלימוד הלך לפח, לא?

"אהה, זאת הסוכריה האמיתית של המכללה שלנו: אנחנו היחידים בישראל שמתחייבים ל-100% הצלחה בלימודי הקריירה של תחום הכספים! 

איך זה מתבטא? אם ראית את כל הסרטונים ועשית את הסדנה והמרתון, ועדיין לא עוברת את מבחני הלשכה של יועצי המס במועד א' ובמועד ב' בשני המקצועות – את מקבלת בחזרה את כל הכסף, בלי לשאול שאלות. בהתחייבות מלאה. זה רשום שחור על גבי לבן בטופס ההרשמה של המסלול.

זה משהו שלא נראה כמותו בישראל, לא באף מכללה ובטח שלא באוניברסיטה. הם יקחו לך את הכסף ויתנו לך ללמוד לבד, לעשות את העבודה הקשה. 

אבל אנחנו כל כך מאמינים בהכשרה המקצועית וראינו בעיניים איך הסטודנטים שלנו מגיעים להישגים מדהימים בכלום זמן. בשורה תחתונה, פשוט אין מצב שאת לא מצליחה את המבחן."

טוב זה באמת נשמע עתידני הלימוד ההיברידי הזה, אבל מה קורה אם אני נתקעת כשאני לומדת לבד?

"את אף פעם לא לבד! בשנייה שאת נרשמת למכללה את סטודנטית לכל דבר. יש לך ליווי אישי של הנציגים שלנו, הם איתך בקשר תמידי דרך הטלפון, המייל ואפילו בוואטסאפ. 

אם את רואה סרטון לימודי מסוים ולא מבינה משהו – מייל לנציג, הוא מכתב את המרצה ואת מקבלת מענה מקצועי כנראה באותו היום. אם תרצי אפילו שיחת טלפון עם המרצה זה אפשרי, אין שום סיכוי שאת נשארת עם שאלה או חלק לימודי שלא ברור לך. יש לך ליווי מלא לאורך כל תקופת הלימודים".

ליווי בזמן הלימודים זה אחלה, אבל אם אני נתקעת עם שאלה בעבודה עצמה, מה אני עושה?

"אז שוב… את אף פעם לא לבד! המערכת עם כל החומר תמיד פתוחה לך ולכל הבוגרים שהשתלבו כבר במערכת התעסוקה. התכנים מתעדכנים כל הזמן, הצוות תמיד זמין, יש השתלמויות. קהילה שנשארת איתך הרבה אחרי הקורס. 

אבל זה באמת רק הבונוס. הסרטונים הקצרים מחולקים לנושאים בצורה נוחה, כל פעם שאת לא סגורה על משהו תוכלי להיכנס רגע למערכת, לראות את השיעור ולסגור לעצמך את הפינה ממש תוך כדי שאת בעבודה. לימוד עתידני מאפשר לך להגיע לקריירה לא רק בצורה הכי מהירה, אלא גם בצורה הכי מקצועית".

טוב, אין ספק שאני רוצה לימוד עתידני כבר עכשיו לקריירה שלי בתחום הכספים, מתי מתחילים?!

"אז רגע לפני שאת ממהרת לקפוץ למים, כדאי שתדברי עם אחד מיועצי הלימודים המקצוענים שלנו. כך תוכלי לשאול עוד שאלות וגם שהיועצים שלנו יוודאו איתך ב-100% שאת עושה את ההחלטה הכי נכונה עבורך בתקופה הזאת של החיים.

אחרי שתרשמי, תוך שעה שעתיים תקבלי למייל את כל הפרטים וגישה לקורס הדיגיטלי. תוך 3-7 ימי עסקים יגיע אליך משלוח עם הספרים כשאחד מהם גם נכנס איתך לבחינה החיצונית ככלי עזר. 

את יכולה ללמוד את השיעורים בעצמך כבר באותו יום, את מקבלת יחד עם פרטי הגישה גם סרטון הדרכה מקיפה על מערכת הלימוד. מנהלת הדרכה תקיים איתך שיחה אישית ותציג לך איפה השיעורים, התרגולים, איך נכנסים לכל דבר. 

זה לא קורס אונליין סטנדרטי בשום צורה וכמו שאמרתי קודם, למרות שאת בבית לומדת בקצב שלך אפילו מהפיג'מה, את לא לבד אפילו לרגע. הסטודנטים אצלנו מקבלים יחס הרבה יותר אישי אפילו מקורסים פרונטליים, זה הלימוד העתידני שלמקומות אחרים ייקח 10 שנים להגיע ואצלנו קיים כבר היום".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »