תרבות

תוכן מקודם

חדשות טובות למעצבי שיער: לא צריך לסכן את הבריאות! לאחר שכבשה את אירופה וארה"ב, החלקה הודית משקמת נוחתת בישראל ומעוררת סערה

בזמן שאלפי נשים בישראל מחפשות בנרות אחר החלקה בריאה שתשקם את שיערן ולא תהרוס אותו, הטרנד החם 'החלקה הודית' מבטיח גם למעצבי שיער עבודה ללא סיכון בריאותי. מהפכה? יצאנו לבדוק מה עומד מאחורי ההחלקה היחידה עם 2 פטנטים רשומים בשיקום השיער, וגילינו פרי טרופי קסום מיערות האמזונס שעליו מבוססת כל סדרת המוצרים

מור משרקי  17.3.21 // 13:00

"לא נראה דבר כזה בישראל!" מספרים לי יורם גדג', הבעלים של Indian Oil – החלקה הודית משקמת, וניר דוד, מנהל מכירות ארצי, "מדובר באמת במהפכה בעולם החלקות השיער, וככל שאנשים פרטיים ומספרות יבינו את זה, הם יצטרפו בלי למצמץ למי שכבר נהנים מתוצאות של שיער חלק ב-100% ויכולים להבטיח שיקום שערה מהשורש, בלי לסכן את הבריאות, לא של עצמם ולא של הלקוחות".

כששמעתי את צירוף המילים 'החלקת שיער משקמת', אני חייבת להודות, הייתי קצת סקפטית. ידוע שתהליך ההחלקה נעשה בחום גבוה ובסביבת חומרים כימיקליים, דברים שהורסים את מבנה השיערה ומחלישים אותה לאורך זמן. מלבד הרס השיער בהליך ההחלקה, ישנה גם סכנה בריאותית משמעותית בעיקר למעצבי השיער המבצעים החלקות מדי יום ונאלצים להשתמש בחומרים המסכנים אותם ולשאוף אדים רעילים.

לא זה בלבד, אלא שמעצבי שיער רבים נתקלים בהתנגדות של לקוחות אשר מייחלות לשיער חלק אבל חוששות מהרס בלתי נמנע של בריאות שיערן. "לא פעם הגיעו אליי לקוחות שעברו החלקה עם נשירות משמעותיות של השיער," מספרת בטי, בעלת מכון יופי והחלקות שיער באזור המרכז, "כואב לי הלב לעשות החלקות שיער ללקוחות ולדעת שהן מסכנות את הבריאות שלהן, ואם זה פוגע גם בי אז בכלל!"

מחקר מקיף שבוצע לאחרונה על ידי המוסד לבטיחות ולגהות, קבע כי הסיכון של ספרים וספריות למחלות עור גבוה פי 10 מבעלי מקצוע אחרים, שלא לדבר על הסכנות שבזיהום ריאות בשאיפת חומרים כימיקליים. המחקר הזהיר כי אין פיקוח על הכימיקלים שנעשה בהם שימוש במספרות, ואף אין מספיק מודעות לסכנות שבחשיפה מתמדת להם.

אי אפשר להתווכח עם הנתונים, החלקות שיער זה מסוכן לבריאות! מה תגידו על זה?

יורם: "אז בואי אני אחדש לך. בארה"ב הרגולציה על מספרות ומכוני יופי גבוהה בהרבה והם משתמשים בפיתוחי שיער חדשניים שלא מהווים סכנה, לא ללקוחות ובטח שלא למעצבי השיער. עולם מוצרי השיער כל הזמן מתעדכן ומתפתח, והבריאות בתחום הזה היא עם חשיבות עליונה – יש צורך אדיר בחומרים שלא מסבים נזק לא לשיער של הלקוחות ולא למעצבי השיער".

ניר: "ככל שתחום החלקות השיער הפך פופולרי בארץ, וכמעט כל בחורה שלישית היום עושה החלקה, התחום גם נהיה פרוץ ולא חסרים ספרים ומספרות שמשתמשים בחומרים מלאים כימיקלים ורעלים בלי פיקוח. לנשים שמגיעות לעשות החלקה אין מושג מה שמים להם על הראש. במקרה הטוב זה יהרוס להן את השיער ויגרום לנשירה, במקרה הרע זה יכול לגרום למחלות עור, מחלות נשימה ואפילו סרטן".

תקן אותי אם אני טועה, אבל אני מכירה החלקות שיער שמוצגות עם אישור משרד הבריאות, זה זיוף?

ניר: "זה לא סוד שיש זיופים, יש גם מי שיגידו שיש להם אישור אבל לא יציגו אותו. בכל מקרה, כן יש מספרות שיש להן אישור רשמי של משרד הבריאות, לא מזויף, לתכשירים של החלקה יפנית למשל. אבל יש כאן קאץ' מרכזי: האישור הוא לפעולת ריכוך בלבד, לא להחלקה באמצעות מגהץ בחום. למה? כי הרכיבים הכימיקליים בהחלקה הורסים את השערה כשהם מתחממים, וגם האדים כמובן מסוכנים למעצבי השיער".

יורם: "זאת הסיבה שהחלקה הודית היא היחידה בעולם שלא גורמת נזק לשיער! מעבר לכך שהיא בקטגוריית ההחלקות האורגניות, החידוש בשימוש איתה הוא שניתן לשטוף את כל התכשיר שנמרח על הראש, ורק אז להתחיל בפעולת המגהץ, ככה אין שום סיכון לשאיפת אדים כלשהם במהלך כל תהליך ההחלקה. צריך להזכיר גם שהחלקה של שיער בלונדיני מצריך טמפרטורות גבוהות של חימום, בדרך כלל 230 מעלות – עם חומרי ההחלקה ההודית זה אפשרי".

החלקה הודית מאפשרת פעולה מיטבית עם המגהץ ב-230 מעלות, מה שמתאים גם לצבע בלונד.

וואלה, אז בניגוד למתחרים שלכם, כשאני עושה החלקה הודית ללקוחה אין שום סיכון בריאותי?

יורם: "תני לי לתקן אותך, אין לנו מתחרים. יש שחקנים אחרים בשוק, אבל אין כאן שום תחרות. החלקה הודית היא היחידה בשוק שמציעה תוצאות מושלמות בלי להזיק לבריאות. התכשיר עצמו הוא ללא פורמלין, שזה חומר שמצוי בהמון חומרי החלקה ופשוט הרסני לשיער ולשורשים שלו. זה משמעותי בעיקר ללקוחות שלך: יגיעו אלייך כי את יכולה להבטיח להם שהשיער לא רק שלא יינזק מההחלקה, אלא אפילו ישתקם".

חברת "Indian Oil" היא היחידה בישראל שיש לה אישור של משרד הבריאות לשיקום שיער והראשונה והיחידה בישראל בעלת אישור של הFDA האמריקאי והאירופאי לעבוד עם מחליק.

ניר: "זה באמת מטורף כשחושבים על זה: החומרים הפעילים בתכשירי ההחלקה ההודית, לא רק שאינם הורסים, אלא משקמים את סיב השערה. ממחקרים שבוצעו עם התכשיר, הוא מחזק את השערה ב-300% יותר ממצבה הראשוני. כלומר, גם מי שמגיעה עם שיער שרוף, קצוות מפוצלים ומלא נזקים אחרים מצביעה, מפן או מהחלקות קודמות, עדיין יכולה להיות עם תקווה שהשיער שלה ישוקם".

אמרתם שבהחלקה ההודית אין פורמלין, אז אפשר להניח שהשיער יהיה פחות חלק, או יחזיק פחות זמן?

יורם: "לא רק שזה לא נכון, זה אפילו הפוך! אני אסביר: הפורמלין הוא חומר כימי שמחליק את השיער, זה נכון. אבל, וזה חשוב: הוא הוגדר כרעיל וכ'מסרטן ודאי' לפי הסוכנות הבינלאומית לחקר הסרטן, וגם לפי משרד הבריאות בישראל, ולא סתם. חשיפה לחומר הזה, עלולה לגרום לגירוי ואלרגיות בעור. חשיפה לאורך זמן, כמו אצל מעצבי שיער, עלולה לגרום לבעיות של קוצר נשימה ולברונכיטיס (דלקת סימפונות)".

ניר: "נכון, חשוב להסביר שמעבר לסיכון למשתמש, הוא מחליש את השערה ושובר אותה מבפנים. אז השיער אולי חלק בהתחלה, אבל סיב השערה נחלש ונשבר כי הוא כבר לא גמיש וחזק, וזה עלול לגרום לנשירות דרסטיות. החומרים הפעילים בהחלקה ההודית מחזקים את השערה ולכן יכולים דווקא לשמור על התוצאה החלקה לאורך יותר זמן, ובלי להתפשר על שיער חלק שהוא גם בריא".

רכיבי ההחלקה ההודית המשקמת: 0% פורמלין.

אני אהיה איתך כנה, זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. גם החלקה וגם שיקום מאסיבי, זה מדעי??

יורם: "ברור, ואני אסביר לך איך. ההחלקה ההודית היא היחידה בעלת שני פטנטים רשומים בתחום שיקום השערה. הראשון הוא חומר שנקרא 'סראמיד' (Ceramid A2) ומגן על השערה מפני נזקים על ידי זה שהוא חודר לסיב השערה ומחזק את הקשרים בין התאים שבה, ממש כמו שמלט מדביק לבנים בקיר ומחזק אותם. השני נקרא קראוויס (Keravis) שעובד כמו שפכטל. החומר מתיישב במקומות שהשערה נהרסת מהחלקה או נשחקת מצביעה וממלא את 'החורים', האזורים החלשים, ובעצם מחדש את מבנה השערה".

ניר: "חשוב לציין גם שיש לחברה מחלקת פיתוח מדעי שבראשה עומד ד"ר רייזיק, שיש לו התמחות בכימיה ובעבר גם שימש מנהל מחקר בתחום השיער במכון ויצמן. אין פה ניחושים, אין פה השערות. הכל מדע מבוסס ומחקרים. אני אישית עד לפני הקורונה הייתי יבואן של טקסטיל, ורק לאחר מכן נכנסתי לשוק ההחלקות ההודיות. גם לי היה חשוב לברר שיש כאן ביסוס מדעי ולאחר שעשיתי מחקר בתחום התחלתי לשווק בו".

אוקיי, אז יש ביסוס מדעי לעניין שיקום השיער. אבל מה עם לקוחות שהשיער שלהן טבעי ובריא?

ניר: "אז זה אפילו עוד יותר טוב! למה להרוס שיער בריא עם החלקות ועם צבע? אין דבר כזה בריא מדי. גם אדם שמרגיש מעולה יכול לקחת תוספי תזונה. זה כמו שנשים בהיריון נוטלות חומצה פולית, את כאישה בטוח מכירה. יש המון דברים שאנחנו לא מקבלים מהמזון או מהסביבה שלנו ולא תהיה לנו ברירה אלא לקבל אותם כתוספים. אם מישהי גם ככה רוצה שיער חלק, למה שהיא תצטרך להתפשר עם טיפול שיהרוס לה אותו?!"

יורם: "יש עוד דבר שחשוב להגיד. אם את מתקלחת עם מים מהברז, רוב הסיכויים שהשיער שלך נשטף עם מלחים שמייבשים את סיב השערה ושוברים אותו. היית פעם בחו"ל ולא הבנת למה השיער שלך פתאום רך ומסתדר מושלם? ההסבר הוא פשוט: אין שם את אחוזי האבנית שיש במים בישראל. בדיוק בגלל זה גם שיער טבעי ובריא צריך חיזוק ושיקום, כי כולנו מתקלחים עם מים מהברז וגם הם הורסים לנו את השיער".

רגע, תן לי להבין, מלחים ואבנית במים הורסים את השיער?! אז מה החלקה תעזור לי כבר??

ניר: "בעקרון, החומרים המשקמים של התכשיר חודרים לסיב השערה ומגנים עליה מפני כל נזק אפשרי, אם זה צביעה, מזג אוויר וכן, גם המים במקלחת. אבל החלקה זה רק צעד אחד. חשוב להבין שצריך לתחזק את השיער באופן תמידי כדי שיישאר בריא, וזה בדיוק כמו לשמור על בריאות השיניים: ללכת פעם אחת לרופא ולעבור סתימה זה לא מספיק טוב אם לא מצחצחים את השיניים פעמיים ביום, נכון? אז אותו דבר".

יורם: "לגמרי. לכן בנוסף להחלקה ההודית, יש סט מוצרים משלים של מסכה לחיזוק השיער, סרום ושמפו מתאים. עוד משהו שחשוב להדגיש הוא שכל המוצרים למעשה מבוססים על שמן טבעי שמופק מפרי ייחודי שגדל ביערות האמזונס שבפרו, הפרי הזה נקרא אינקה אינצ'י".

וואלה, נשמע קסום משהו. מה כל כך מיוחד בפרי הזה שמביאים אותו כל הדרך מהאמזונס?

ניר: "אוהו, מה לא מיוחד בו? יש לו סגולות מופלאות שמתאימות בדיוק לשיקום השיער. למעשה, כבר שנים שהשבטים המתגוררים ביערות האמזונס מפיקים את השמן מהפירות הללו ומשתמשים בו לחיזוק השיער ועור הקרקפת. השמן הזה ידוע בתכונות הספיגה המהירה שלו, והוא עשיר באומגה 3, אומגה 6, ויטמין E וחומצות אמינו שמחזקות את סיב השערה ומגמישות אותה".

יורם: "אמרת שזה נשמע קסום והאמת שאת צודקת. פרי האינקה אינצ'י הזה היה תגלית מדהימה של העולם המערבי ומחלקת הפיתוח והמחקר של החברה שלנו עושה בו שימוש בלעדי. בזכות היכולות הנהדרות שלו להעניק גמישות, רכות וברק טבעיים לשערה, הוא מצד אחד שומר על בריאותה ועמידותה בפני הסביבה, אך עדיין שומר עליה רכה ונעימה למגע. זה השילוב המנצח בין עוצמה ובריאות ובין יופי וברק לשיער". 

סדרת מוצרים משלימים, שמפו סרום ומסכה בסדרת Indian Oil - החלקה הודית משקמת

הבנתי. אז התכונות של פרי האינקה אינצ'י מגנות על השיער שלי וככה משקמות אותו?

ניר: "בדיוק. כמו שאמרנו, החומרים בתכשירים לא רק משקמים את השיער, הם גם נותנים לו רכות, ברק ותחושה רכה של משי. עכשיו תני לי להסביר לך משהו, זה הרבה מעבר לגעת בשיער ולהרגיש שהוא נעים. זה כמובן כיף גדול, אבל שיער גמיש ורך גם מוגן מנזקים וסכנות של נשירה".

יורם: "אגב, לא צריך מדע גדול כדי להסביר את זה. למה שיער נושר? כשאת מסתרקת עם מברשת, את מפעילה לחץ על שורש השערה. אם השיער לא רך ומשיי, אז יש יותר תלישה של שערות ובמקום שהן יתחדשו, מה שקורה בממוצע אחת ל-5 שנים, הן מאבדות ויטמינים, לא מספיקות לצמוח ומתמעטות. עם החלקה הודית, את יכולה להבריש את השיער בקלות משמעותית, ללא תלישות והשיער נשאר מלא ובריא".

יפה, אז אני כמעצבת שיער יכולה להבטיח ללקוחות שלי גם בריאות, גם החלקה וגם אסתטיות?

ניר: "נכון. יש כאן בעצם מענה שלם ללקוחות. הם יגיעו אלייך כי הם יידעו שאת משתמשת בהחלקה האורגנית היחידה שיש לה 2 פטנטים רשומים על שיקום. הם יידעו שאחרי החלקה אצלך הם יהנו משיער חלק, רך, יפה ובריא. שום שיער יבש, פגום, מפוצל או שרוף. הם יחזרו אליך שוב ושוב כי הם מקבלים אצלך טיפול 10,000 ועוד יקנו ממך את סט התכשירים לתחזוקת השיער שתשמור להם על התוצאות המושלמות לאורך זמן!"

יורם: "והכי חשוב – אין צורך לסכן את הבריאות שלך! להתעסק עם חומרים כימיקליים ולשאוף את האדים שלהם, זה פשוט מסוכן. מחלות עור, מחלות בדרכי הנשימה וסרטן, הבריאות שלך שווה יותר מכל סכום כסף שבעולם. אז נכון, אין סיבה שתוותרי על המקצוע שלך, כמו שאין סיבה שהלקוחות שלך יוותרו על החלום להיות עם שיער חלק, מלא, בריא, גמיש ויפה. עם מוצרי ההחלקה ההודית, כולם מקבלים מה שהם רוצים".

נשמע טוב. אז מה אני עושה כדי לקבל את המוצרים של ההחלקה ההודית כדי להתחיל לעבוד איתם?

ניר: "הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליצור קשר איתי, אני אוודא שתקבלי את חומרי ההחלקה, המוצרים המשלימים וגם את חוברת ההדרכה המלאה שלנו. יש לנו הרבה מבצעים שיכולים להוזיל לך את העסקה ולגרום לך להרוויח ממכירת הערכות בלבד, אפילו בלי לבצע בכלל החלקות. מעבר לזה, אנחנו גם מספקים לך סרטונים שמדגימים החלקה הודית משקמת, ככה שתוכלי לשווק את הפעילות שלך בפלטפורמות החברתיות וגם למשוך לקוחות חדשים שרוצים החלקה מושלמת בלי להתפשר על הבריאות של השיער".

רוצה גם את להצטרף לעשרות אלפי מעצבי השיער בארץ ובעולם שכבר משתמשים בתכשירים המהפכניים בסדרת Indian Oil, החלקה הודית משקמת? בואי לשמור על הבריאות שלך ועל השיער של הלקוחות, אל תתפשרי על פחות! השאירי פרטים בטופס כדי לקבל את כל הפרטים:

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »