תרבות

עידן דנש: "רוצה עסק מבוסס דיגיטל? כולה צריך 40 לקוחות בשיטה שאראה לך ויש לך בכיס מיליון שקל בשנה"

כולם כבר יודעים ש"מפת האוצר" ליזמים מתחילים מובילה לעולם השיווק בדיגיטל, השאלה הגדולה היא – לאיזה כיוון לפנות?! בזמן שרוב הקולות ברשת מדברים על מסחר בחנויות אונליין או שיווק שותפים, דור חדש של יזמי דיגיטל רעבים בונה לעצמו מותגים שיחזיקו שנים בתחום ענק ("2 מיליארד שקל בשנה רק בישראל") שבו לראשונה הלקוח משלם מדי חודש באופן קבוע 1000-3000 שקלים, מה שמאפשר פוטנציאל אמיתי לעסק של 7 ספרות בשנה. סקפטיים? תקראו ותחליטו בעצמכם.

דניאל איבגי  29.08.21 // 10:30

"יש כאלה שמדברים על שיווק בדיגיטל, ויש את אותם אנשים שאשכרה מתפרנסים מזה ובנו לעצמם עסק יציב ורווחי של 7 ספרות בשנה". זה אולי הדבר המרכזי ביותר שלקחתי מהראיון עם עידן דנש (34), בעלים של חברת שיווק בדיגיטל שייצרה ללקוחותיה עד היום מעל 100 מיליון שקלים בהכנסות.

בתקופה שבה כולם מדברים על שיווק בדיגיטל ועסקים אינטרטיים, נשאלת השאלה – מהו המודל היזמי באינטרנט שהכי כדאי להיכנס לאליו בשנת 2021?

דנש טוען, שלמרות מה שכולם חושבים, הישועה לא נמצאת בעולם ה"דרופשיפינג" והחנויות האינטרנטיות וגם לא ב"שיווק שותפים", אלא בהזדמנות חדשה ושונה לגמרי שבין השאר לא מצריכה הון עצמי התחלתי או ידע מקדים בתחום – שיווק דיגיטלי לעסקים.

בתמונה: דנש מול 400 בעלי עסקים בבית ציוני אמריקה

לדבריו, "יש 2 סיבות למה כל כך מעט ישראלים מצליחים באינטרנט. הסיבה הראשונה היא שהם עובדים עם המודל הלא נכון, והסיבה השנייה היא שכל הקורסים היום נותנים רק את 'המצרכים' (וזה עוד במקרה הטוב) בלי שמדברים בכלל על 'המתכון' שאיתו ת'כלס מתפעלים את העסק."

עידן, למה אתה מתכוון שאתה אומר 'מודל לא נכון'?

"תראה, כולם ברשת 'צועקים' מכל עבר ללמוד שיווק שותפים, או דרופשיפינג וחנויות אינטרנטיות. נכון שהתחומים האלה בעולם מגלגלים מיליארדים, אבל במקביל התחרות היא מטורפת. צריך פה ידע טכני, אנגלית ברמה טובה, השקעה כספית לא מבוטלת כדי להתחיל את העסק והכי חשוב – מיומנות על בשיווק באינטרנט. 

ליזם שרק אתמול עשה את הצעד הראשון שלו באינטרנט, אלה לא התחומים להיכנס אליהם בתחילת הדרך."

למה לא בעצם?

"בוא תגיד לי אתה… כמה אנשים אתה מכיר שבאמת מתפרנסים מהדיגיטל ויש להם עסקים מצליחים בתחומים של שיווק שותפים, או חנויות באמזון, איביי ושופיפיי?"

האמת? מעטים.

"בדיוק. שמישהו עושה את הצעד הראשון שלו בדיגיטל, הוא צריך לוודא שהוא נכנס לתחום שבו קל יחסית לייצר הכנסה, יש קהל גדול ורעב, תקופת ההכשרה היא קצרה יחסית ולא צריך להיות גאון כדי להצליח. 

ושאני אומר שקל יחסית לייצר הכנסה, אני מתכוון לזה שמקבלים כסף על נתינת שירותים, ולא על ביצוע מכירות בפועל. אם יש לך חנות ואחרי כל ההשקעה אין לך מכירות, לא הרווחת שקל. בתחום שאני מדבר עליו אתה לא צריך למכור כלום, ולכן זה הרבה יותר קל. בנוסף, מספיק 40 לקוחות כדי לעשות מיליון שקל בשנה."

וואו. על איזה תחום אתה מדבר?!

"התחום שהחברה שלי מתמחה בו נקרא – שיווק דיגיטלי לעסקים. בפשטות, זה אומר שאתה הופך להיות המשווק של עסקים כמו רותי הקוסמטיקאית, רמי השיפוצניק וגיל יועץ המשכנתא.

תבין, עסקים קטנים כאלו יש משהו כמו 500,000 רק בישראל, והם כולם חייבים את מה שיש לנו (המשווקים) להציע. הם כולם צריכים להביא לקוחות כדי להתקיים, אנחנו אלה שעוזרים להם להביא את אותם לקוחות ולכן הם צריכים אותנו לעולם ועד."

ואיך בדיוק מגיעים למיליון שקל בשנה? נשמע קצת יומרני, לא?!

"אז זהו שלא, ברגע שמבינים את התוכנית העסקית זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך. בתחום הזה, כל לקוח שווה בממוצע 2000 שקלים בחודש, וכמו שאמרנו הלקוחות פה קבועים ומשלמים לנו כל חודש כדי שנתפעל להם את השיווק (כי הם תמיד צריכים להביא מחדש עוד לקוחות).

ואם לקוח משלם בממוצע 2000 שקלים שכר טרחה, זה אומר שצריך כולה 40 לקוחות כאלו ויש לך בכיס 80 אלף שקל בחודש שהם כמיליון שקל בשנה."

נשמע קצת טוב מכדי להיות אמיתי...

"אל תבין אותי לא נכון, יש פה עבודה לעשות. אני לא מאלה שמאמינים בהתעשרות מהירה, אני מאמין בעבודה קשה והתעשרות בטוחה לאורך זמן. מה שכן, בתחום הזה כל לקוח הוא נכס שיכול לייצר לך פרנסה חודשית קבועה, ואנחנו כולה צריכים 40 עסקים כאלו תחת הכנפיים שלנו מתוך 500,000 עסקים פוטנציאליים בארץ. זה לא כזה הרבה, מסכים איתי?"

וואלה שאתה מציג את זה ככה, יש פה הגיון.

"לגמרי. תדע גם שזה לא איזה רעיון מהפכני או משהו כזה, אני מכיר מאות חברות ועסקים שעובדים בפורמט הזה, זה מודל קיים. פשוט יש מחסור אדיר בארץ ואין מספיק אנשים טובים לספק את הביקוש, זה הכל.

אני יכול לספר לך שרק ב-10 החודשים הראשונים של 2020 החברה שלי ייצרה כמעט 8 מיליון שקלים (אני אצרף תמונה בשביל הסקפטיים), אז מיליון שקל בשנה זה לא כזה ביג דיל בתחום הזה."

בתמונה: הכנסות של עידן דנש בע"מ משנת 2020

ומאז הקורונה בכלל יש דרישה אדירה לשיווק בדיגיטל, לא?

"נכון מאוד, מאז המשבר יש אפילו עלייה. אין היום בעל עסק שלא הבין כבר מזמן שאם הוא לא נמצא בדיגיטל כמו שצריך – הוא לא קיים. חלק רוצים פייסבוק, חלק אינסטגרם, חלק צריכים אתר, אבל כל אחד צריך משהו."

נשמע הגיוני, אבל למה שאותם עסקים לא יעשו את זה בעצמם את השיווק?

"[עידן צוחק] תאמין לי שאתה אומר את זה רק כי מעולם לא היית בעל עסק. 

תבין, אותו עסק צריך להתעסק גם עם מכירות, שירות, גבייה, כספים, שירות לקוחות, אקסלים, לקוחות, אדמיניסטרציה, ניקיון, רואה חשבון, עורך דין. יש לו מיליון ואחד דברים אחרים על הראש חוץ מהשיווק.

למעשה, כל בעל עסק כזה הוא איש מקצוע (בדרך כלל מצוין) שרק רוצה לעשות את מה שהוא אוהב ואין לו מושג קלוש בשיווק. הקוסמטיקאית? רוצה לעשות טיפולי פנים. מעצבת הפנים? רוצה לעצב בתים. יועץ המשכנתא? רוצה לטפל בתיקים של לקוחות ולדבר עם הבנקים.

הדבר האחרון שבא להם להתעסק איתו זה שיווק, וזה למה הם צריכים אותי ואותך."

ומה הפוטנציאל בתחום הזה בישראל?

"עוגת הפרסום בישראל ב-2019 הייתה 4.4 מיליארד שקלים, מתוכם כ-40% (החלק הגדול ביותר) הלך לדיגיטל, מה שאומר כ-2 מיליארד שקלים בשנה. יש לך קהל יעד רעב של 500,000 איש, ככה שהפוטנציאל הוא עצום. פירור מהסכום הזה, ואתה מסודר."

בתמונה: חלוקת תקציבי הפרסום בישראל. בכתום- 1.7 מילארד שקל (בקירוב) שהוצאו בדיגיטל בשנת 2019

אוקיי, אז על מה בדיוק העסקים הולכים לשלם לנו?

"המודל הוא פשוט – אנחנו מקבלים תשלום על זה פעולות שיווק שאנחנו עושים, פעולות שמייצרות בסופו של דבר פוטנציאל ללקוחות."

"פוטנציאל ללקוחות"? לא הבנתי.

"זה פשוט, אין מה להילחץ. פוסט בפייסבוק? זה פוטנציאל ללקוחות. ביקורת שמישהו רושם על העסק בגוגל? זה פוטנציאל ללקוחות. תמונה יפה באינסטגרם? זה פוטנציאל ללקוחות. וכמובן פניות של מתעניינים (מה שנקרא 'לידים' בשפה המקצועית), זה הפוטנציאל הכי גבוה ללקוחות ולכן זה השירות הכי מבוקש שעסקים ירצו מאיתנו."

ויש להם עוד עלויות חוץ מזה?

"הסטנדרט שמקובל היום בשוק זה שבעל העסק משלם פעמיים – פעם אחת לפייסבוק ואינסטגרם (כדי לקבל חשיפה) ופעם שנייה לנו על העבודה וניהול הפרסום. רוב העסקים בת'כלס שמים על פרסום 1000-5000 שקלים בחודש וישלמו למשווק הדיגיטלי 1000-3000 שקל מדי חודש."

מימין למעלה: פוסטים בתחומים שונים. שמאל למעלה: כמויות לידים שנרשמו בתחומים שונים. בתחתית התמונה: סליקות אינטרנטיות

ואיך אני יכול לדעת שאני אתן שירות טוב ללקוח? אני לא רוצה להזיק לאף אחד.

"אתה אדם ישר, אני יודע. תן לי להרגיע אותך, ב-5 שנים האחרונות החברה בבעלותי ייצרה במעל 100 תחומים 500,000 מתעניינים (לידים), מעל 10,000 לקוחות משלמים ומעל 100 מיליון שקל לעסקים שעבדנו איתם. 

את כל הידע וההצלחות האלה ארזנו לחבילה שעוד לא נראתה בישראל, ולמעשה אתה יכול לקבל מאיתנו עסק מוכן להרצה כי עשינו לך 95% מהעבודה, ככה שאין מצב שלא תצליח."

מה הכוונה עשית לי 95% מהעבודה?? בלבלת אותי.

"תראה, לדעת רק להקים קמפיין בפייסבוק זה לא מספיק. כל הקולגות שלי ויוצרי הקורסים למיניהם שוכחים כמו שאמרנו שרק ה'מצרכים' זה לא מספיק, בלי 'מתכון' ברור לאיך לבשל את הארוחה – לא תהיה ארוחה.

אז מה שהצוות שלי ואני עשינו זה להכין תוכנית שלמה לבניית העסק, ממש הכנו עבור כל מי שרוצה לבנות עסק בתחום הדיגיטל מסלול שלם מא' ועד ת'. בתוכנית הליווי שלנו (היחצ"ן VIP) אנחנו נותנים גם הכשרה מקיפה עם למעלה מ-300 סרטונים ו-70 שעות של תוכן, גם ארגז כלים מלא עם מסמך מוכן להצעת מחיר, תסריט שיחה, אקסלים לעבודה ורשימת ספקים מומלצים ששווה לעבוד איתם.

ואם זה לא מספיק, הכנו סדרה של יותר מ-70 קמפיינים מוכנים, ככה שלא משנה איזה עסק יבוא לך תוכל להריץ לו פרסום גאוני שיביא לו פניות איכותיות. כמו שאמרתי, עשינו לך ולכולם 95% מהעבודה."

וואו, מפחיד. רגע, אז מה נשאר לי לעשות אם ככה? נשמע שעשיתם כבר הכל חחח

"[עידן מחייך] לא בדיוק. אתה עדיין צריך ללמוד את התחום, לדעת איך לשווק לעסקים, איך לדבר איתם, איך למכור להם ולסגור איתם הסכם וכמובן איך לתת להם שירות איכותי. את כל זה אנחנו מלמדים בתוכנית הליווי שלנו להקמת העסק, ובנוסף נותנים ליווי מאסיבי למשך 12 חודשים כדי שכולם יצליחו."

בתמונה: למעלה מ-70 תחומים שהוכנו עבורם מכונות לידים (מהלך שיווקי)

תגיד, ומאיפה אני אמור להביא לעצמי לקוחות? נראה לי קשה.

"מה פתאום. תחשוב על זה, העסקים רוצים שימצאו אותם, הרי הם מתים לעוד לקוחות אז הם עושים כל מאמץ להיות גלויים! בחיפוש הכי קטן בגוגל, אתה תמצא את העסקים שמפרסמים ומי שהפרסום שלו גרוע וצריך את עזרתך."

ואם אני עצלן ולא רוצה להתאמץ?

"אין שום בעיה, אני יכול ללמד אותך כמה טריקים פשוטים שיגרמו להם לרדוף אחריך. ככה בדיוק יצרתי קהילה של 8600 איש והבאתי עד היום מעל 1500 לקוחות משלמים אלי לחברה."

בתמונה: דוגמא לאשת מקצוע שנדחקה הרחק בחיפוש האורגני של גוגל ולכן חייבת קידום מקצועי

כמה שעות ביום אני צריך להקדיש לכל לקוח כזה?

"ביום?! אנחנו פה מדברים על שעות בודדות בחודש פר לקוח. למעשה ניהול קמפיינים בפייסבוק דומה קצת לעבודה של טייס. הרי מתי טייס עובד הכי קשה?"

בהמראה ובנחיתה.

"בדיוק, וככה זה בדיוק אצלנו. בכל קמפיין חדש יש 'המראה', זה אומר הקמה, תכנון, כתיבה ולראות שבאמת נכנסים לידים רלוונטיים ללקוח. אחרי שזה קורה, אנחנו עוברים לסוג של 'טייס אוטומטי' ורק מפקחים לראות שהכל בסדר. בשלב הזה כמעט ואין השקעה של זמן, זה רץ על חצי אוטומט.

בהתחלה צריך כמובן ללמוד איך עובדים נכון בתוך מערכות הפרסום ואיך יוצרים קמפיין איכותי, אחר כך אפשר להיות חצי יום רגל על רגל, מבחינתי תעבוד על שפת הבריכה מתאילנד."

תאילנד?!

"נו, אתה יודע… כל ההבטחות האלה של עבודה מהבית או מכל מקום בעולם, מתי ואיפה שרוצים… אז הפעם זה אמיתי. יש לי קולגות שמנהלים קמפיינים בזמן שהם כבר חרשו חצי גלובוס. אבל שוב, שלא תחשוב שיש פה כפתור קסם או משהו כזה, זה מצריך עבודה."

בתמונה: עידן וקרן (דנש) בחופשה בתאילנד בזמן שהעסק ממשיך לעבוד

להגיד לך את האמת? זה נשמע ממש טוב אבל עשיתי כבר קורס פייסבוק והסתבכתי לגמרי עם כל הקטע הטכני.

"ידידי היקר, תדע שאתה מדבר עכשיו עם 'נכה טכני' ברמות הכי גבוהות. אני אחד המשווקים הכי לא טכניים שתפגוש, ואני אומר לך, ללמוד את הפלטפורמה של פייסבוק זה שטויות ברגע שיודעים מה לעשות.

יש לנו גם הדרכות, גם הדגמות, גם שידורי שאלות תשובות וגם מפגשים עם המשווקים אצלנו בתוכנית, ככה שכל בעיה מהסוג הזה נפתרת די בקלות. אתה יכול להיות לגמרי רגוע בכל מה שקשור לטכני."

ומה אם אין לי רקע בתחום?

"גם לי לא היה רקע בתחום עד לפני כמה שנים, והיום (אם נשים רגע את הצניעות בצד) אני נחשב לאחד ממשווקי הדיגיטל המובילים בארץ. אחרי הכל, אין פה הרבה אנשים שייצרו 100 מיליון שקל ללקוחות שלהם.

אין בתחום הזה תנאי קבלה, אין רגולציה, באמת שכל אחד יכול. רק צריך רצון ומחויבות ללמוד ולהתנסות, כמו כל דבר בחיים כדי לרכוש מיומנות צריך לעבוד ולעבוד קשה. אבל האם זה אפשרי? בהחלט כן. בסופו של דבר ציפי הקוסמטיקאית תבקש ממך להביא לה סך הכל 2-3 פניות ביום מהפרסום, וזה באמת שטויות."

שמע, סקרנת. מה אתה ממליץ לכל מי שרוצה לבנות עסק בתחום ולעבוד איתך?

"אז האמת שממש לאחרונה שחררתי את תוכנית הליווי החדשה שלנו (והראשונה בישראל מסוגה) שנקראת 'היחצן VIP', שבה אנחנו לוקחים יד ביד אנשים 'מהרחוב' ועוזרים להם להפוך למשווקים ברמה הכי גבוהה שיש ולבנות עסק של לפחות מיליון שקל בשנה.

כל אחד עם המטרות שלו כמובן ולכל אחד יש הסטנדרטים שלו של עבודה והתמדה, אבל זו בכל האופן המטרה האישית שלי עבור כל אחד מהמשווקים בתוכנית. מי שרוצה לקבל עוד פרטים מוזמן להשאיר פה פרטים ונחזור אליו בהקדם."

עידן, תודה לך.

"תודה, נהניתי מאוד. ובהצלחה לכל יזמי הדיגיטל החדשים."

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »