תרבות

עידן דנש: "כולה 10 לקוחות שאתה מנהל להם את השיווק בדיגיטל, וזה מספיק כדי להתפטר מהעבודה"

מתים לעשות שינוי קריירה ולהגיד "ביי" לבוס? עידן דנש טוען, שבישראל 2022 עם יותר מ-600,000 בעלי עסקים שצמאים ללקוחות מדי יום, מי שילמד לנצל את פייסבוק ואינסטגרם ולהפוך גולשים אנונימיים לפניות איכותיות – יוכל לבנות תוך 6-12 חודשים עסק יציב (מהבית) מבוסס אינטרנט, ככה שמהר מאוד ניתן יהיה להתפטר מהעבודה בלב שקט ובלי דאגות. והיופי? צריך בשביל זה סך הכל 10 לקוחות. יצאנו לבדוק.

דין אלבס  3.02.22 // 8:00

לאחר שהקורונה איתנו כבר שנתיים, זה לא סוד שרבים רוצים לעשות שינוי תעסוקתי ומחפשים הסבת מקצוע, רצוי מהבית ואם אפשר אז בפיג'מה. הרבה ישראלים רק מחכים ליום שבו יוכלו לבוא לבוס בראש מורם ולהגיש לו מכתב התפטרות.

בלי פקקים, שעות עבודה נוחות, זמן איכות נוסף עם הילדים והכנסה גבוהה – אלה הם רק חלק מהסיבות ליוקרה שאופפת את הנושא של עבודה מהבית וניהול של עסק עצמאי.

בתקופה שבה כולם מדברים על שיווק בדיגיטל ועסקים אינטרטיים, נשאלת השאלה – מהו המודל היזמי באינטרנט שהכי כדאי להיכנס אליו בשנת 2022? ובכן, מסתבר שיש מודל עסקי שמרני (למי ששונא סיכון) שכבר נמצא איתנו כמעט 20 שנה, מודל מיוחד שבו לקוחות משלמים מדי חודש סכום של 1000-3000 לאותו נותן שירות שיתן להם את מה שהם רוצים.

אותם לקוחות הם כמובן קהל בעלי העסקים שצמאים לפניות על בסיס קבוע (מה שמכונה "לידים" בשפה המקצועית), כאשר מי שיודע לספק לאותם עסקים פניות רלוונטיות הופך במהרה להיות משווק מבוקש שעומדים אצלו בתור – ולעולם לא תהיה לו מעל הראש "תקרת זכוכית".

כולנו מכירים את אותו יועץ משכנתא, ספר, קוסמטיקאית ושיפוצניק שלא היו מתנגדים לקבל יותר לקוחות ולהביא יותר כסף הביתה. רק שהפעם, אפשר לתת לאותם עסקים פתרון אמיתי ועל הדרך לבנות לעצמנו עסק מצליח מהבית.

עידן דנש : "מספיק כולה 10 לקוחות ויש לך בכיס כל חודש 20,000 שקל."

לטענת עידן דנש (34), אחד ממומחי השיווק בדיגיטל המובילים בישראל ואדם שאחראי על קמפיינים שהכניסו מעל 100 מליון שקלים ב-5 השנים האחרונות, "מספיק כולה 10 לקוחות ויש לך בכיס כל חודש 20,000 שקל. בהתחשב בעובדה שיש מעל 600,000 עצמאיים שצריכים פרסום, זאת ממש משימה שהיא לא 'ביג דיל', וממש לא צריך להיות גאון בפיזיקה גרעינית כדי לעשות את זה."

למה אתה מתכוון?

"התפקיד שלנו כמשווקים הוא להביא לעסק פניות (לידים) סך הכל, אנחנו אפילו לא צריכים לעשות את שיחות המכירה. ברגע שיודעים איך לעבוד נכון, זה ממש לא בעיה לייצר הצלחה."

אבל לפתוח עסק? מי מבטיח לי שיגיעו לקוחות?!

"אז זה כל היופי, שלא צריך הרבה לקוחות כדי לנהל פה אחלה עסק. בגלל שבעסק שלנו כל לקוח (בעל עסק) משלם לנו באופן קבוע, מספיקים לנו 10 לקוחות כדי להכניס 15-20 אלף שקל הביתה כל חודש. יש פה יציבות מטורפת כאילו שאנחנו מקבלים תלוש משכורת – רק שהפעם אין לנו תקרת זכוכית מעל הראש.

אני יכול לספר לך שרק ב-10 החודשים הראשונים של 2020 החברה שלי ייצרה כמעט 8 מיליון שקלים (אני אצרף תמונה בשביל הסקפטיים), אז מיליון שקל בשנה זה לא כזה ביג דיל בתחום הזה."

אבל איך אתה יודע שבאמת תקבל תשלום כל חודש?

"קודם כל, אני עושה את זה כבר 6 שנים, ובתקופה הזו עבדתי עם מאות לקוחות והחברה שלי ייצרה לעסקים מעל ל-500,000 פניות. אם זה לא היה אמיתי, לא הייתה לי חברה וצוות של 10 עובדים. ואגב אני לא לבד, כמוני יש עוד אלפים שעובדים בתחום.

דבר שני, צריך להבין פה משהו מהותי. יוסי יועץ המשכנתא וליאת המורה ליוגה – הם צריכים לקוחות כל הזמן. והאדם שיודע להביא את אותם לקוחות? איתו ימשיכו לעבוד כל הזמן, וישלמו לו מדי חודש. תבין, אם 'חותכים' אותו (את המשווק) אז הקמפיין נעצר ואין לקוחות, לכן כל עוד הקמפיין עובד טוב ויש תוצאות למשווק מובטחת עבודה."

ולמה הם צריכים אותנו? הם הרי יכולים לעשות את זה בעצמם…

"אז זהו, שלא. קודם כל, אותם עסקים לא מבינים כמעט כלום בשיווק, הם מבינים במקצוע שלהם. יועץ המשכנתא יודע לחשב ריביות, השיפוצניק יודע לשפץ והקוסמטיקאית יודעת לעשות טיפולי פנים. הם לא מבינים בפרסום וכל מה שהם רוצים שמישהו יוריד מהם את כאב הראש הזה."

אז מה אם לא יודעים, למה שלא ילמדו את זה? עדיין לא מבין.

"בגלל שידידי היקר, לנהל עסק זה חתיכת מבצע מורכב. חוץ מהעבודה שלך המקצועית, יש לך על הראש גבייה, רשויות, חוזים, משרד, עובדים, מכירות, שירות לקוחות, סחורה, בירוקרטיה, חשבונאות ומה לא. נראה לך שעצמאי הפשוט אחרי כל זה יש זמן לעשות שיווק?!"

וואלה, יש בזה משהו.

"בדיוק."

עידן, מה בדיוק הפוטנציאל בתחום הזה בישראל?

"עוגת הפרסום בישראל ב-2019 הייתה 4.4 מיליארד שקלים, מתוכם כ-40% (החלק הגדול ביותר) הלך לדיגיטל, מה שאומר כ-2 מיליארד שקלים בשנה. יש לך קהל יעד רעב של 500,000 איש, ככה שהפוטנציאל הוא עצום. פירור מהסכום הזה, ואתה מסודר."

ותגיד, כמה זמן לוקח ללמוד את התחום (שיווק) למישהו שאין לו רקע מקדים?

"זה כמובן משתנה מאדם לאדם וכמה זמן יש לך להשקיע מדי יום, אבל לרוב מי שמשקיע לפחות שעתיים ביום תוך 1-3 חודשים יגיע למצב שהוא כבר יכול להביא עבודה."

ואיך אפשר לפתח את העסק במקביל לעבודה הרגילה? נשמע לי קצת קשה.

"רק אם לוותר על עוד סדרה בנטפליקס זה נחשב 'קשה' מבחינתך. תן שעתיים כל ערב אחרי שהילדים ישנים, והכל יהיה בסדר. תאמין לי שביום שתגיע למצב שתוכל להתפטר מהעבודה, אתה תרגיש שכל שנייה שהשקעת הייתה שווה את זה."

וואלה, אם תוך פחות משנה אפשר להגיע למצב שבו אני עובד מהבית מתי וכמה שבא לי - זה שווה את המאמץ. עכשיו תגיד, הבנתי למה משלמים לך את הסכומים האלה, אבל למה שבעל עסק ייקח מישהו כמוני בלי שום נסיון??

"פשוט מאוד, בעל העסק רוצה תוצאות. לא אכפת לו אם יש לך תעודה, תואר, נסיון של 40 שנה או שבועיים. מי שיודע להביא תוצאות – מנצח את המשחק. ולדעת איך להביא תוצאות? את זה אפשר ללמוד ממש מהר."

ומה בפועל העבודה שלנו כמשווקים, מה עושים ביום יום?

"ביום יום שלנו אנחנו מתכננים ומכינים פוסטים לפייסבוק ואינסטגרם, שאותם מפרסמים לקהל ספציפי (מוגדר מראש) במטרה לייצר דבר אחד – פניות. לא זוכר אם כבר סיפרתי לך, אבל לפייסבוק יש את מערכת מציאת הקהלים הכי מתקדמת בעולם.

בכמה לחיצות כפתור אתה יכול למשל למצוא גברים, נשואים עם ילדים, בני 40+ מאזור גבעתיים, שאוהבים לאכול פיצה ולראות את ברצלונה בכדורגל. זה משהו מדהים."

וואו, עד כדי כך?

"בהחלט. זה והעובדה שבפייסבוק בישראל יש מעל 6.3 מיליון ישראלים מעל גיל 18, בעזרת הדברים האלה כל עסק קטן יכול למצוא כמעט כל ישראלי (בזול) ולהפוך אותו ללקוח. זאת ממש מהפכה שהאינטרנט הביא איתה, וזה מה שעסקים רוצים ומוכנים לשלם עליו, והרבה."

בתמונה : עידן וקרן ( דנש ) בטיול בתיאלנד בזמן שהעסק ממשיך לעבוד

וכמה אמרת שמקבלים על שירות חודשי שכזה, 2000 שקל פר לקוח?

"משהו כזה, הטווח הנפוץ בשוק הוא 1000-3000 שקלים לחודש פר לקוח. אצלי בחברה למשל התעריף הבסיסי הוא 5000 שקלים בחודש עבור ניהול קמפיין. אבל לפעמים משלמים הרבה מעבר לזה, למשל יש לי לקוח שרק החודש העביר לי מעל 46,000 שקל עבור שירותי השיווק שאנחנו נותנים לו."

מה?? 46 אלף שקל מלקוח אחד?!

"כן [עידן צוחק], הבנת נכון. אני אפילו אראה לך הוכחה אחר כך למקרה שאתה לא מאמין. אבל חשוב להדגיש, זה לא משהו טיפוסי ותוצאה שמשווק מתחיל יגיע אליה. מה שכן, בתחום שלנו משווק מתחיל ירוויח עדיין יותר מרואה חשבון מנוסה."

אתה רוצה להגיד לי שאנחנו כמשווקים מרוויחים יותר מרואה חשבון שעשה תואר 4 שנים??

"נכון מאוד. משווק בתחום הדיגיטל ירוויח בממוצע כמו שאמרנו 2000 שקלים, אבל רואה חשבון ירוויח מלקוח רגיל (עוסק מורשה) רק 500 שקלים בערך. זה פי 4, בזמן שאנחנו גם עובדים הרבה פעמים פחות שעות על כל לקוח."

פחות שעות? איך זה הגיוני?!

"בלי לסבך אותך בהסברים מיותרים, העבודה שלנו היא קצת כמו של טייס. עובדים קשה בהמראה ובנחיתה, אבל רוב הזמן אנחנו על 'טייס אוטומטי' והקמפיין עובד לבד. בזכות מערכת הפרסום של פייסבוק, ברגע שקמפיין עובד טוב – זהו, זה רץ לבד ואין ממש מה לגעת."

ועל זה מקבלים תשלום? תקשיב זה נשמע לי הזוי.

"אני יודע [עידן צוחק שוב], אבל זאת האמת. ככה התחום שלנו עובד, אני מזכיר לך שהלקוח מודד אותנו על תוצאות, ולא על זמן עבודה. זה בדיוק ההבדל מלהיות שכיר, פה משלמים לנו כל עוד יש הצלחה, גם אם עבדנו 5 דקות בשבוע."

וכמה זמן צריך באמת לעבוד על כל לקוח כזה?

"אחרי שהקמנו את הקמפיין או לפני? בהתחלה יש עבודה טובה של כמה שעות להקים את הקמפיין, אבל זה חד פעמי. בשוטף, אחרי שהקמפיין עובד, אנחנו נעבוד על לקוח משהו שעה בשבוע, 4 שעות בחודש פלוס מינוס."

אתה רוצה להגיד לי שאתה עובד על לקוח 4 שעות בחודש? זה יוצא 500 שקל לשעה.

"נכון מאוד, לפעמים אפילו יותר כי כשהכל עובד כמו שצריך אין אפילו מה לעבוד 4 שעות."

"תלמיד ב'יחצן' שהביא לקוח ראשון תוך 30 יום בתוכנית"

שמע, זה מתחיל לעשות שכל. אבל מה קורה אם פתאום העסק לא צריך יותר לקוחות?

"תגיד לי, נראה לך שעסקים פה עשירים ויכולים להרשות לעצמם לקחת חופשה או משהו כזה?? זה תלוש מהמציאות ולצערי לא עובד ככה.

רוב העסקים בארץ נמצאים בלחץ תמידי, אין להם את הפריבילגיה להפסיק לפרסם ולמכור. מי שיעשה את זה, מהר מאוד יכול למצוא את עצמו בפשיטת רגל. ומי שמצליח אגב, תמיד רוצה להרוויח כמה שיותר. אתה יכול להיות רגוע, אם אתה טוב – לעולם לא תחסר לך עבודה."

אוקיי, ונגיד הייתי רוצה להתחיל עסק כזה… זה לא הרבה כסף לפתוח ולתחזק עסק?

"מבין למה אתה שואל, אבל בעסק הזה שלנו אין כמעט הוצאות. למעשה, אין פה כמעט שום סיכון מכל סוג שהוא.

תבין, בעסק 'רגיל' למשל פיצריה – צריך בהתחלה לעשות שיפוץ, זה כבר 100-200 אלף שקל. אחר כך צריך ציוד, חומרי גלם, עובדים. בנוסף, יש עלויות שוטפות של שכירות, ארנונה, חשמל. עוד לפני שהתחלת לזוז את מתחיל 'בוקר טוב' בעסק עם הוצאות מטורפות.

לעומת זאת, בעסק הזה של שירותי שיווק בדיגיטל לעסקים, אתה צריך רק מחשב ואינטרנט. וזה הכל. זה אומר שכמעט כל שקל שאתה מרוויח נשאר אצלך בכיס."

עידן דנש: "בעסק הזה של שירותי שיווק לעסקים אין כמעט הוצאות, כל מה שצריך זה מחשב ואינטרנט"

אתה אומר בעצם שלא צריך פה השקעה ראשונית כדי להתחיל?

"נכון, זה עסק אינטרנטי בלי הוצאות הקמה, שזה מדהים. אפילו תוכנית הליווי היוקרתית שלנו (שעולה לא מעט) עובדת ככה שמשלמים מתוך ההצלחה וההכנסות, רק אחרי 7 חודשים. כלומר, עובדים ולומדים חצי שנה בלי לשלם לנו שקל (ככה שהסיכון פה באמת שואף לאפס) ומשלמים מתוך ההכנסות החדשות שיש בזכות העסק."

וואו, זה משהו שעדיין לא שמעתי… אבל עדיין יש מסים וזה, לא?

"תקשיב, אני מכיר עסקים שהיו מתים להתחלף איתנו מחר בבוקר ולשלם את המיסים שאנחנו המשווקים משלמים. אני מאחל לך לשלם כמה שיותר מסים, כי זה סימן שהרווחת ארגזים!"

נראה לי עוד כמה דקות בשיחות הזאת ואני כבר הולך להגיש מכתב התפטרות בעצמי.

"חכה חכה, בוא נעבוד חכם. האסטרטגיה היא קודם כל לעבור הכשרה מקיפה, אחר כך להתחיל להביא לקוחות ולטפל בהם אחרי שעות העבודה. תצבור ביטחון, תייצר מספיק הכנסה, ורק אז תעשה את הצעד בצורה אחראית. אנחנו רוצים לעשות מעבר חלק בלי לגרום לנזקים."

צודק, אני אחכה עוד קצת. ולמי מתאים כל הסיפור הזה?

"שאלה טובה. קודם כל, צריך אנשים שבאמת רוצים לעשות שינוי ומוכנים לעבוד קשה בשביל זה. זה הבסיס, למרות שיש פה הזדמנות אדירה, בלי עבודה זה לא יקרה, הכסף לא צונח פה מהשמיים.

דבר שני, צריך שכל. שיווק זה מקצוע לאנשים חושבים, אנחנו לא עובדים פה עם הידיים כמו אינסטלטור או חשמלאי, אנחנו משתמשים הרבה בראש. זה 'כלי הנשק' העיקרי שלנו.

דבר שלישי, צריך אומץ. אחרי הכל זה אומר לעזוב מקום עבודה יציב ולפתוח עסק. ולפתוח עסק זה אומר קשיים, אתגרים, עליות ומורדות. צריך להיות מוכנים לחוות כשלונות בדרך, זה חלק מהמשחק. ולכן, זה רק לאנשים אמיצים (אבל לא יותר מדי חח).

דבר אחרון, העסק הזה מתאים לאנשים שמוכנים לצאת מאזור הנוחות (ששוב, זה קשור לאומץ). לעשות דברים בפעם הראשונה זה לא נעים, ורוב האנשים שכנראה יקראו את הכתבה הזו לא עשו מחייהם קמפיין שיווקי, או שיחת מכירה עם לקוח, או הוצאת חשבונית ופתיחה של תיק במע"מ. כל ההתחלות הן קשות, ובמקרה שלנו זה לא שונה.

מי שעומד בקריטריונים האלה – הוא לגמרי מתאים. בוא נגיד ככה, תעשה מה שאני אומר, ותוך פחות משנה תוכל להתפטר מהעבודה כמו מלך."

אוקיי… ומי שרוצה לפתוח את העסק הזה וללמוד ממך, מה הצעד הבא בשבילו?

"אז האמת שלפני כמה חודשים יצאנו בתוכנית חדשה אצלנו בחברה שנקראת 'היחצן', זאת תוכנית שלוקחת אנשים ממש מאפס, עד למצב שיש להם עסק שעובד והם יכולים כמו שאמרנו להתפטר ולהיות רק בעסק 100%.

לא צריך ידע קודם, לא ידע טכני ואפילו לא אנגלית טובה. רק צריך את הרצון לעשות שינוי והמוכנות לעבוד קשה. יש לנו בתוכנית נהג, גננת, מאבטח וסטודנט להייטק, וכולם כבר מתחילים לראות תוצאות בשטח (ככה שכל אחד יכול)."

פגז. אז מאיפה מתחילים??

"לפני שיוצאים למסע הזה, כדאי לבדוק טוב טוב שאתם מתאימים. בשביל זה אנחנו עושים בדיקות התאמה מקיפות, ככה שמי שעובר אותן סיכויי ההצלחה שלו להצלחה הם גדולים (מאוד). הכי טוב להתחיל משם."

עידן, תודה לך.

"תודה, נהניתי מאוד. ובהצלחה לכל יזמי הדיגיטל החדשים."

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »