כלכלה

להפוך ליועץ עסקי-מנטלי מוסמך ב-4 חודשים: הכירו את שיטת "R-21" שבעזרתה אפשר להשיג הכנסה יציבה בתחום מתפתח ואפילו לעזור לאחרים לצאת מכל משבר

מחפשים כיוון חדש בתעסוקה ובחיים האישיים? ייעוץ עסקי-מנטלי זה הדבר הבא. יצאנו לבדוק על השיטה האפקטיבית "R-21" הדוגלת ב'לא רק לדבר על, לעשות את' ומאפשרת הקמה ותפעול של עסק רווחי כולל התמחות בחוסן מנטלי ב-21 ימי עבודה מלאים בלבד.

מור משרקי  11.04.21 // 16:00

"תקופת הקורונה שברה אנשים כלכלית ואישית" מספרת חנה נגאר-וקנין (50), מייסדת uniqversity מרכז אוניברסלי ללימודי חוסן ומנטורינג, "אנשים שעבדו במקום יציב במשך שנים מצאו את עצמם מובטלים, וצעירים שמחפשים מקצוע לא מוצאים עבודה. גם מי שהתנדנדו בין עבודות מחפשים עכשיו קריירה שתיתן להם אור בחיים."

המשבר תפס אותנו לא מוכנים: בלי עבודה, שוקעים בחובות, כל החלומות מאוחסנים חזרה במגירה ומצב הרוח מדשדש ברצפה. איך מהמצב הזה אפשר בכלל לחשוב על להקים עסק? להרוויח כסף? לראות מחדש את האור? מסתבר שאפשר, וזה בדיוק מה שחנה נגאר-וקנין מציעה בשיטה שפיתחה "R-21" חוסן עסקי-מנטלי ב-21 ימי עבודה מלאים על העסק (ותוך 4 חודשים בלבד). 

נגאר-וקנין, דוקטורנטית באוניברסיטת בן-גוריון ומצטיינת תואר שני במינהל ומדיניות החינוך, היא חוקרת תודעה ולמידה מומחית ל'חוסן מנטלי-עסקי', מרצה ומכשירה מורים כבר 20 שנה בתחומי הספורט, הבריאות והחינוך. בעלת מרכז הכשרות ועסקים משלה, כותבת לטור בעיתון, משדרת בתכנית רדיו בתכני התפתחות אישית ואף סופרת – הוציאה ספר לנוער, למאמנים ומטפלים לבניית חוסן מנטלי וחשיבה מנצחת.

חנה נגאר-וקנין, מרצה ומנחת סדנאות במכללת קיי, יועצת למאמנים ומטפלים ומקימת מוסד למנטורינג וייעוץ עסקי.

 

"כל הגשמת חלום כרוכה בהקמת מערך עסקי – בבניית עסק" היא הסבירה בראיון, "לכן יועץ עסקי חייב להיות מאמן לחוסן מנטלי, ומאמן מנטלי חייב להיות יועץ עסקי – רק יחד זה יוכל לעבוד ונוכל לראות עסקים משגשגים ואנשים שסוף סוף מגשימים את החלומות שלהם בזכות ייעוץ ואימון מכוון, מותאם ומקצועי.

"לכל בעל עסק יש או יהיו בעתיד משפחה וילדים – כדי שהילדים יקבלו חינוך טוב ומוסרי צריך שהעסק יצליח, צריך שההורה יגשים את עצמו כך שיהיה מסופק ושיהיה לו מספיק כסף לנהל איכות חיים רגועה ושלווה.  דרך הרעיון הזה אני מצליחה לשלב את האהבה והניסיון הגדול שיש לי בחינוך ובעסקים.

הקורונה הביאה הרבה קשיים אבל גם הזדמנויות חדשות: ייעוץ עסקי עם התמחות בחוסן מנטלי היא אחת מהן. אין דבר שיכול להביא כל כך הרבה רווחה נפשית, וגם הכנסה מתמדת ותוך זמן קצר, כמו להקים עסק ולהפוך להיות יועץ עסקי-מנטלי מהמניין".

אני צריכה שתסבירי לי קודם, מה זה אומר ייעוץ עסקי-מנטלי? איך בכלל מרוויחים מזה כסף?

"אז ככה, ייעוץ עסקי-מנטלי הוא בעצם שירות שמטרתו להוביל אדם להגשים חלום ודרכו להגדיל את הרווחים בחשבון הבנק וגם את איכות החיים והרווחה הנפשית. השירות ניתן לבעלי חלומות ורצון להצליח, לעסקים חדשים או לקיימים שמתמודדים עם קשיים או שרוצים לפרוץ את תקרת הזכוכית.

90% מהעסקים הקטנים נסגרים תוך שנה אחת וזה קורה משלל סיבות! למשל עסקים שאין להם חזון ברור, מסר עם ערך חיוני או שאין אסטרטגיה אמיתית או שיש קושי בהתמדה, נחישות ומוטיבציה – עסקים כאלה בלי ייעוץ עסקי אימון-מנטלי מתאים, הדרך לקשיים כלכליים וקריסה היא בלתי נמנעת. 

המאמן העסקי-מנטלי הוא מי שיש לו תשוקה לעזור לאנשים לממש את חלומותיהם ולהצליח. הוא לא רק נותן עצות ואומר מה לעשות, הוא ממש קשוב לנפש של בעל העסק, בונה איתו חזון מותאם לצרכיו, יוצר תכנית פעולה תלת-שלבית ואחראי להוציא אותה במיידי לפועל כדי לגייס כספים בזמן הקצר ביותר. 

בהמשך הוא מחזק את התשתית של העסק, מרים אותו, מפתח אותו לגבהים חדשים והכי חשוב יודע לדחוף את האדם ברגעי הקושי והמשבר. אם עסק רוצה להיות רווחי ויציב – אז הוא חייב עזרה מקצועית, וזה בדיוק מה שלומדים בקורס ההכשרה.

צריך לזכור שמאחורי כל עסק עומד אדם, עומדת אישה: עומדים אנשי משפחה – לכן יועץ עסקי דואג גם לרווחה של בעל העסק, יוצר לו ביטחון, שלד יציב, מוטיבציה, נחישות, התמדה ואמונה בעצמו ומסייע לו לסגל תכונת מצליחנות. ייעוץ נכון מוציא עסקים מהמשבר, משנה חיים ופשוט מציל משפחות שלמות מחובות – זה ממש דיני נפשות".

מה, זה שוב הקטע הזה של מנטורים ומאמנים להתפתחות אישית?! יש מלא כאלה, לא?

"בואי נעשה סדר: אי אפשר להשוות בין מישהו שראה כמה הרצאות באינטרנט וקורא לעצמו מנטור או יועץ, לבין הייעוץ העסקי שלומדים אצלנו בהכשרה מוסמכת המבוססת על עשרות שנים של ניסיון ומחקר אקדמי ועם שיטה מוכחת הנלמדת, בדגש על מחקר ופרקטיקה, שיש לה קבלות בשטח.

ויודעת מה החלק הכי מטורף? כל מי שמגיע ללמוד בתכנית הזו יוצא עם עסק עובד ומרוויח! המשמעות היא שתוך כדי ההכשרה, את כבר תבני את העסק שלך, תקבלי תעודת ייעוץ ואימון ותוכלי כבר להתחיל לעבוד".

חנה זה באמת מטורף! איך תוך כדי הכשרה כבר אפשר לבנות עסק??

"הכל בזכות שיטת הלימוד המהירה שפיתחתי המבוססת על פרקטיקה מעשית. עסקים שעבדתי איתם ויועצים שהכשרתי מדברים איתי כל הזמן ומספרים לי על כמויות העבודה שהם מקבלים. עכשיו בתקופת הקורונה זה גבר אפילו יותר

זה הזמן, זה היום, זה הרגע! בעלי עסקים בחוץ אבודים, יש להם רעיון, יש להם חלום, אבל הם קורסים כלכלית. אז יש להם אפס מוטיבציה, מחסור בחוסן נפשי-מנטלי להתמודדות עם המכשולים. 

המשבר האחרון החריף את זה. אנשים מותשים, אין להם ממה לחיות. זה ה-זמן לתת להם תקווה חדשה, להעניק להם כלים מנטליים להצליח ולשפר להם את רמת החיים שלהם ושל בני משפחתם".

"יועץ עסקי הוא גם יועץ מנטלי - הוא דואג לרווחה של בעל העסק, יוצר לו ביטחון, שלד יציב, התמדה ואמונה בעצמו" חנה נגאר-וקנין.

אז את אומרת שדווקא עכשיו יש דרישה בשוק ליועצים עסקיים בגלל המשבר?

"בדיוק, ויותר מזה, יש דרישה ליועץ עסקי-מנטלי שנותן תוצאות כבר במפגש הראשון, על זה באמת שווה לשלם כסף. כמה כסף? זה מתחיל מ-250 ולפעמים מגיע אפילו לאלף שקלים לפגישה. מספיק שאת סוגרת 3-4 פגישות ביום ואת מסודרת עם משכורת של 30 אלף ש"ח בחודש. רק צריך לקבל הכשרה אמיתית, עם פרקטיקה, שנותנת תוצאות מהירות.

חייבים להדגיש שזה תחום מתפתח שמאוד חם עכשיו, בעיקר בזמן האחרון. יש לו גמישות מבחינת היקף וצורת עבודה. אפשר לעשות אותו מהבית ומכל מקום בעולם, במשרה מלאה או חלקית, וכמובן הוא כולל הכנסה גבוהה ושוטפת למי שפותח עסק עצמאי. זוכרת שאמרתי שההצלחה מובטחת? יש אפשרות לעבוד כיועץ עסקי-מנטלי אצלי בחברה ולקבל עבודה באופן קבוע".

אבל איך אני אדע איזו הכשרה יכולה להביא אותי להיות יועצת עסקית אפקטיבית?

"זה המאמץ האמיתי, להוביל יד ביד את תהליך הלמידה עד לכדי יישום. בתוכנית הכשרת יועצים ומאמנים מנטליים שלי לומדים אך ורק מה שמביא תוצאות, אין מילה אחת מיותרת. בכל מפגש רואים את ההתקדמות – כי אין לנו זמן לבזבז. אני 21 שנים בעולם ההכשרות, אימנתי את עצמי לשים אנשים על מסלול ההצלחה כבר מהמפגש הראשון. 

את יודעת שלפי נתוני ה-OECD כמעט 37% מהישראלים עם תואר אקדמי לא עובדים במה שהם למדו? זה בדיוק זה. אני עצמי ניהלתי תכניות להסבה אקדמית והבנתי שכדי לעבוד במשהו ולהרוויח ממנו כסף, חייבים ללמוד הרבה מעבר לתיאוריה: צריך להבין את המהות וגם ליישם בצורה פרקטית, להביא תוצאות. קחי אותי למשל, את יודעת כמה עברתי כדי להגיע למקום שאני נמצאת? אני בתחום הזה כבר 21 שנים. 

טסתי לחו"ל להרצאות באלפי דולרים של כל המי ומי בייעוץ ומנטורינג. הייתי באינספור סדנאות וקורסים. הרמתי כנסים, ייעצתי לעסקים במשך שנים ופתחתי מרכזי הכשרות והדרכות שלמים, כתבתי אינספור תכניות הצלחה רווחיות לארגונים וגופים. 

מתוך זה זיקקתי שיטה של 10 מרחבי העצמה שנמצאו בדוקטורט שלי כמפתחות אישיות חזקה ויציבה שאם מיישמים אותה אחד לאחד, אי אפשר שלא להצליח, ולמה? כי פיתחתי את השיטה הזאת לאחר מסע של שנים ועם כלים מוכחים שראיתי את ההצלחה שלהם בעיניים".

"הרמתי כנסים בתחומי ספורט, חינוך ובריאות וריכזתי מרכזי הכשרות והדרכות" חנה נגאר-וקנין.

מסקרן… ספרי לי יותר על השיטה: מהם 10 מרחבי ההעצמה שהופכים אותי ליועצת עסקית-מנטלית שמרוויחה כסף?

"זאת תורה שלמה שהוכחה מחקרית, אבל אני יכולה לתמצת אותה לצורך הראיון. לשיטה קוראים 'R-21' האות R היא קיצור של המילה חוסן באנגלית Resilience, והמס' 21 מציין את מס' ימי העבודה המלאים שצריך לעבוד על עסק כדי שהוא יקום באופן יציב. כלומר חוסן עסקי-מנטאלי ב-21 ימי עבודה. 

השיטה R-21 מתאימה גם לבעלי עסקים קיימים הרוצים ליצור שירות חדש נוסף בזמן קצר כדי להגדיל את ההכנסות באופן מיידי. 

את 10 מרחבי העצמה אפרט למי שיירשם לקורס כי אי אפשר להסבירן על רגל אחת, מה שכן אוכל לומר זה שהשלב הראשון בשיטה הוא ללמוד איך לבנות בסיס שמתמקד בחוסן אישי, ללמוד את מדע ההצלחה וההגשמה עצמית, כדי שנשחרר את עצמנו מחסמים ומתחושות של אי-מסוגלות ונוכל להתמודד עם אתגרים. 

השלב השני הוא ללמוד כלי אבחון: לדעת לאבחן כוחות, לייצב את הערכים והזהות שלנו, לבדוק את החוזקות והשדרה שלנו, להכיר כלים שעוזרים לנו להתקדם ומפתחים אותנו, להתיר חסמים ופחדים. השלבים האלו הם הכנה, עבודה עצמית שהיא ק-ר-י-ט-י-ת לפני שיוצאים לדרך חדשה. 

השלבים הבאים כבר ממש עוסקים בתכל'ס בבניית העסק: בונים חזון, אני מאמין, מטרות ודרכי פעולה, מייצרים ללקוח מיתוג, משווקים אותו באופן מותאם – ויוצאים לדרך. השלבים האלו הם פרקטיים ובעלי ערך, למשל ידע פיננסי-כלכלי ומה שנקרא 'מדעי ההתעשרות' (כן, כן, יש דבר כזה) אבל בעיקר פרקטיקה יישומית. 

החשוב הוא שבכל שיעור לומדים כלים מנטליים פרקטיים ממוקדים המתאימים לשלב ההקמה בעסק. כל מה שלומדים נלמד בעיתוי הנכון הן בהיבט העסקי והן בהיבט המנטלי.

השלבים האלה מעבירים אותנו תהליך מוחשי: אנחנו בונים אסטרטגיה עסקית, מתמחרים את ההצעה והמוצר שלנו, בונים מערך שיווקי פעיל. מעסק על הנייר עושים פרקטית עסק פעיל ומרוויח. מאחורי מכונה יש גלגלי שיניים, יש היגיון. צריך ללמוד את הדברים האלה. ברגע שעושים את זה, המכונה משומנת ועובדת חלק".

אוקיי זה נשמע רציני. אבל אם את למדת את זה במשך 21 שנה, כמה זמן ייקח לי לעשות את זה?!

"אין סיבה להשקיע את כל הזמן והכסף שאני השקעתי, ממש לא. את יודעת, זה כמו באוניברסיטה. תמיד היה את החכם הזה שלמד במשך חודשיים למבחן המסכם, שבר את הראש וכתב את כל הסיכומים. ואז הוא בא, מלמד את שאר החבר'ה ב-6 שעות מרוכזות בדיוק את כל מה שצריך לדעת, וכולם מוציאים 100 במבחן. 

אין סיבה שתחכי או שתשקיעי 21 שנה, אם את יכולה לקבל את כל הידע והכלים במרוכז ממישהי שעשתה את זה בעצמה. בדיוק בשביל זה יצרתי תוכנית הכשרה של 4 חודשים בלבד שבה אפשר לקבל את כל הכלים שציינתי והרבה יותר

לא רק זה, מעבר ללימוד עצמו שמתבסס על השיטה שעליה הסברתי קודם (R-21ׂ), יש חלק של סטאז' (יישום מעשי) שבו מתנסים בייעוץ לעסקים קיימים. ואם זה לא מספיק, אז יש לתוכנית גם חבילת הכל כלול של הקמת עסק עצמאי לייעוץ עסקי, ממש מאפס".

את רצינית?? זאת אומרת שאחרי 4 חודשי קורס אני יועצת עסקית מוסמכת ועם עסק עצמאי משלי?!

"רצינית לגמרי. אני אגיד לך משהו: כחוקרת למידה אני משלבת בקורס אלמנטים של 'למידה מואצת' – היבטי למידה שנמצאו במחקרים כגורמים ללמידה מהירה ומניעה של מעכבי למידה.

הרבה אנשים שרוצים באמת לעשות שינוי בחיים שלהם לא מצליחים לקחת את זה עד הסוף. הם נרשמים לקורס ועוד קורס, נרשמים לסדנה ועוד סדנה, חושבים לעצמם: כן, אני אעשה שינוי, אבל מה יוצא מזה בסוף? כלום ושום דבר. הרבה פעמים זה בגלל חוסר בהבנה מה מגביר ומה מעכב את הלמידה שלי? 

הקורס הוא לא למי שרוצים חומר מעניין להעביר איתו את הזמן. אצלי לומדים רק מה שצריך, אין מילה אחת מיותרת. מקימים עסק בריא ויציב, מריצים אותו, יוצרים אמון ואמינות, מביאים לקוחות. 

זאת הייחודיות של ההכשרה בשיטה R-21, "לא רק לדבר על, אלא לעשות את" – לא רק לומדים, אלא מיישמים ומקימים עסק פעיל ורווחי תוך כדי הלימוד. אחרי כל שיעור איתי הלומדים רואים תוצאה חדשה שלא הייתה קיימת קודם לכן. זו תחושה נפלאה של התקדמות בנתיב ההצלחה, אין תחושה ממלאת יותר מזו.

אגב, כאן באים לידי ביטוי כלים של חוסן נפשי-מנטלי שאנחנו לומדים בקורס: ויסות רגשי, לסמן יעדים, ליצור הרגלים, לקבל החלטות, ליצור רצף והתמדה, נחישות ומוטיבציה, לא לוותר, להתמודד עם קשיים ומכשולים, לנצח אותם ולצמוח מהם. 

אני מגיעה מעולם של ספורט והישגיות, אז זה יותר טבעי לי. אבל תתפלאי לשמוע כמה אנשים התחילו לעשות משהו מסוים למען עצמם ואף פעם לא סיימו אותו. כאן לומדים לסמן וי על כל משימה זו תחושה מטורפת."

"אני מגיעה מעולם של ספורט והישגיות, אבל כלים של התמדה וחוסן נפשי-מנטלי הם הכרחיים לכולם" חנה נגאר-וקנין.

 

הבנתי, חוסן נפשי זה באמת כלי חשוב. אבל איך בתכל'ס אני יוצאת עם עסק לייעוץ עסקי משלי?

"שאלה מצוינת, אני אסביר.

א. כל הלומדים באים למטרה אחת: להיות יועץ עסקי עם התמחות בחוסן מנטלי. כולם בו זמנית עושים תהליך זהה – הם עובדים כנבחרת מלוכדת – אחד מייעץ לשני, אחד מאמן את השני. כולם בו זמנית בונים מיתוג, כולם יחד עושים תימחור לשירות שלהם, בונים את הנראות ברשת, מקליטים פודקאסטים, מייצרים קורס דיגיטלי, בלי שום עיכוב.

ב. הקורס מלמד אותך כל מה שאת צריכה כדי להצליח בזמן הקצר ביותר. למשל ברמת הניהול, את לומדת כלים של תקשורת בין אישית – אנו לומדים איך ליצור כריזמה, איך להשפיע על אנשים, איך לעבוד וליצור אמון, איך למכור בטבעיות ועד ליצור פרקטיקה מתפקדת של עסק העובד כמכונה משומנת כמעט אוטומטית, כולל דף פייסבוק עסקי, אתר, דף נחיתה, לוגו, קורס אינטרנטי, פודקאסט ועוד ועוד". 

חנה למה את לא עושה כמו השאר - פותחת קורס וזהו. מי שלא רוצה ליישם - בעיה שלו, למה לך לקחת אחריות?

"דבר ראשון, אין דבר כזה בהכשרות אצלי. אין חיה כזו. אדם שילם – אדם צריך להצליח. נקודה סימן קריאה! הסיפוק שלי נובע מההצלחה של הלומדים. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי. 

דבר שני, והכי חשוב זו הדוגמה האישית אם אני אקח אחריות ויגרום ללומדים להצליח בזמן קצר עם שיטת R-21 הממוקדת ב'לעשות את' ולא 'לדבר על', אז גם הם יגלו אחריות כלפי בעלי עסקים ויגרמו להם להצליח בזמן הקצר ביותר.

דבר שלישי, כשיש שיטה ברורה ולא עמומה. שיטה מדויקת המניבה תוצאות חדשות בכל שיעור – את חוסכת המון זמן יקר לבעלי ובעלות עסקים שצריכים דחוף כסף. זמן הוא מרכיב מאוד משמעותי לאנשים שזקוקים להכנסה נוספת.

את מקבלת תעודת הכשרה של יועצת עסקית-מנטלית מוסמכת ויוצאת ביד עם עסק מתפעל, על שמך, עם לקוחות שעברו איתך תהליך בסטאז' ויכולים להמליץ עלייך. בסוף התהליך את כבר עם עסק פעיל ברמה היישומית מבחינת לקוחות, שיווק, הכול. זה מייצר לך פרנסה מיידית.

מעבר לזה, חלק מהקורס את נמצאת בקהילה שלמה ותומכת של יועצים נוספים שעברו את קורס ההכשרה דרכי ומקבלת מגוון הטבות. למשל דפי עבודה, כרטיס מאמן עסקי-מנטלי, נכנסת לקבוצת וואטסאפ סגורה, קבוצת פייסבוק סגורה, השתתפות בכנסים להתפתחות אישית, את יכולה להאזין לפודקאסט שבועי ועוד ועוד. תמיד יש לך ליווי, העצמה וחיזוק בדרך החדשה שבה החלטת ללכת".

אוקיי, זה באמת נשמע מבטיח. אז מה אני צריכה כדי ללמוד את זה ולהפוך ליועצת עסקית בעצמי?

"דבר ראשון תשאירי פרטים בטופס הזה כדי שתוכלי לקבל באופן אוטומטי את כל המידע לגבי הקורס ישירות לכתובת המייל שלך, כולל סילבוס של כל שיעור, כולל מחירים ותשובות לשאלות. בשורה התחתונה, אני רוצה שאת תקבלי את כל המידע לגבי ההכשרה, אני לא נותנת פה חתול בשק, בדיוק להיפך, יש כאן שקיפות מלאה. 

המידע הזה יוכל לעזור לך לעשות החלטה מבוססת שתיקח אותך קדימה ותסדר לך הכנסה יציבה לכל תקופה, וגם תאפשר לך לא רק לעזור לאנשים אחרים ולהוציא אותם מהמשבר, אלא ממש לקחת כלים לחיים האישיים שלך, ולא רק ללמוד, אלא גם ליישם אותם ולהתחיל לראות מיידית תוצאות.

בעולם הספורט הבריאות והחינוך נמצאים המון אנשים מוכשרים עם ניסיון רב ותשוקה עזה לעזור לאחרים, אני רוצה לתת לאותם אנשים מתודה: שיטה מוכחת, לסייע לאחרים להצליח כמותם".

רוצים לשמוע עוד על הקורס הייחודי שיסדר לכם עסק פעיל עם תעודת הכשרה של יועץ ומאמן עסקי עם התמחות בחוסן מנטלי? השאירו פרטים בטופס ותיצרו לעצמכם הזדמנות לכיוון תעסוקתי חדש ומבטיח:

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »