משחקים חינוכיים

תוכן מקודם

משחק הקופסה שעושה את מה שמאות הורים בישראל חשבו שכבר בלתי אפשרי: מוציא את הילד מהמסך ומלמד אותו חשבון בכיף, בלי שצריך לשבת איתו על שיעורי הבית

במקום ללמוד בעל פה את לוח הכפל, הילדים שלנו לומדים בעל פה את השירים של התוכניות בטלוויזיה. אבל מה אם היה משחק קופסה שהיה עושה את העבודה במקומנו ופשוט מוציא (מרצון) את הילדים מהמסך ואפילו הופך אותם לאלופי הכיתה בחשבון? יצאנו לשאול את חנה רוצקי, מפתחת המשחק ומורה למתמטיקה, על שיטת הלימוד המנצחת ששברה את השוק.

מור משרקי  02.12.20 // 16:15

"הוא לא מוכן לעזוב את המסך," מתלוננת באוזניי אמא של רהב, בן 9 מהמרכז. "עם כל הקורונה הזאת, אפילו השיעורים קורים ב-zoom, זה לא בריא בגיל כזה להיות תקועים במחשב כל כך הרבה שעות."

אמא של רהב צודקת והיא לא לבד. אלפי הורים נאבקים מול הילדים שלהם מדי יום, ומנסים לשווא להוציא אותם ממסכי המחשב והטלפון. בימים כאלה שאפילו הלימודים נעשים בצורה מקוונת, זה כמעט בלתי אפשרי.

כששמעתי על משחק הקופסה החדש שפיתחה חנה רוצקי (35) מורה לחשבון ומומחית בשיטות לימוד באמצעות משחק, הייתי חייבת לשמוע ממנה על הפתרון שאולי יעזור לאמא של רהב ולהורים אחרים לתפוס שתי ציפורים במשימה האחת והבלתי אפשרית: להוציא את הילדים מהמסך וגם לגרום להם ללמוד.

חנה רוצקי, מורה לחשבון ומפתחת משחקי חשבון.

לשחק במחשב וללמוד חשבון זה שני דברים שונים אם לא הפוכים, איך זה משתלב בכלל?

"זה בדיוק הסוד. צריך שהילד יעשה משהו מהנה ו'על הדרך' ללמד אותו. שיטות הלימוד היום ממש גנריות. מורה, לוח, תרגילים. תחשבי על ילד שמגיע לכיתה א' אחרי שהוא התרגל לשחק כל היום. זה לא מספיק חווייתי, לא מספיק מעניין, לא באמת כיפי, ואז מתפלאים שהוא מעדיף מחשב וטלוויזיה במקום שיעורי בית. 

כאן מגיע האתגר: צריך לייצר משחק שהוא מספיק כיפי כדי שהילדים לא יהיו תקועים מול המסכים, אבל שגם ילמדו ממנו כמו בשיעור של בית ספר ואפילו יותר טוב. מהאתגר הזה פיתחתי שיטה שבה לומדים את לוח הכפל תוך כדי משחק, ככה שהילד בלי לשים לב כבר ידע אותו בעל פה מרוב כמות הפעמים שהוא שיחק בו."

איך אפשר ללמוד את לוח הכפל במשחק? כשאני הייתי ילדה היינו משננים אותו בעל פה וזה היה סיוט.

"כן, גם היום הרבה ילדים מתקשים עם לוח הכפל ואז ההורים שגם ככה עסוקים ועייפים, צריכים לשבת איתם אחרי הלימודים, לפעמים במשך שעות, כדי לעזור להם לתרגל את זה. ככה ההורה עצבני והילד עצבני ואף אחד לא נהנה… איך אפשר ללמוד ככה?! צריך לעשות את זה כיף, כמו שעושים לתינוקות 'אווירון!' עם הכפית כדי לגרום להם לאכול? אז אותו דבר עם משחק הקופסה שפיתחתי, רק שהוא מאכיל בתרגילי מתמטיקה.״

להאכיל בתרגילי מתמטיקה נשמע כבד, המשחק הזה מסובך?

"ממש לא, הוא קליל לגמרי! קוראים לו 'כיף בין כוכבים'. המטרה היא להגיע לכוכבי הלכת השונים באמצעות הרכבת תרגילים של הכפלת כוכבים ופעולות חיבור וחיסור פשוטות. למשל, כוכב נוגה במשחק הוא 15, אז הילד צריך להשיג קלפים של 5 ו-3 כוכבים כדי להכפיל אותם אחד בשני, או להכפיל 5 ו-4 כוכבים שזה 20 ולהוריד מזה 5 באמצעות הקלף המתאים.

זה משחק שמבוסס על חשיבה כמותית, אסטרטגית וגם יצירתית. זה מה שיפה במשחק לימודי, החלק של הלימוד מתבטא בלוח הכפל ובחיבור וחיסור. אבל המשחק כשלעצמו מחבר את הילד עם השחקנים האחרים ועוזר בפיתוח של כישורים חברתיים. זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה וקשה מאוד לקבל מחוברות לתרגול עצמי או ממשחקי מחשב וטלוויזיה. 

מעבר לכיף, זה באמת עובד. כמו שילד יודע לשיר בעל פה את השירים בתוכניות טלוויזיה שהוא אוהב? אין שום סיבה שהוא לא ידע בעל פה תרגילי חשבון, בעיקר אם הוא עושה אותם כל הזמן תוך כדי המשחק וממש נהנה מזה."

המשחק 'כיף בין כוכבים' שפיתחה חנה רוצקי. קרדיט לצילום: בלוג משחקי הקופסה של נופי.

אם יש לי ילד בגן חובה אז המשחק מתאים לו? משחק חברתי סבבה, אבל עדיין זה על לוח הכפל...

"על הקופסה רשום לגילאי 8 ומעלה, אבל מי מסתכל היום על קופסאות? ועכשיו ברצינות, אפשר לשחק גם בגילאים נמוכים ולהגיע לכוכבים עם חיבור וחיסור, זה פשוט יהיה עם יותר קלפים וקצת יותר ארוך. אגב, יש גם סדרה של 6 משחקונים דיגיטליים שאפשר לקבל דרך המחשב, להדפיס ולהכין בבית. הם מתאימים לטווח רחב יותר של גילאים. 

אחד המשחקים למשל הוא להכין פיצה (עם מתכון ממש טעים) ולחלק את התוספות השונות על הפיצה כדי ללמוד שברים, גם כיף וגם חומר לימודי. יש גם את המשחקון 'הרפתקה בג'ונגל' שמלמד חיבור וחיסור במאוזן ובמאונך לכיתות הנמוכות, 'ים של חוויות' מלמד בעיות מילוליות בחשבון ועוד משחקים." 

לחצו כאן כדי להגיע לרשימה המלאה של המשחקונים הדיגיטליים >>>. 

אז אפשר פשוט לתת לילדים לשחק לבד, או שצריך לשבת איתם לאורך כל המשחק ולהסביר?

"תראי, צריך השגחה של מבוגר רק בחלק מהדברים, למשל בהכנה של הפיצה או במשחקונים דיגיטליים אחרים שדורשים הדפסה, צביעה וגזירה. אבל עם המשחק עצמו, ההורה מסביר לילדים איך לשחק וזהו, לא צריך יותר מזה! כל היופי הוא שהילד יכול לשחק עם האחים והחברים ולהורים יש ראש שקט. זה לא כמו משימה בחוברת שהילד מתבאס לעשות כי ההורה יושב לידו ונושף לו בעורף, זה כיף זה?!"

אז זה השוני מחוברות תירגול אני מניחה, שיש להורה ראש שקט והילד יכול לשחק בזה בעצמו?

"נכון, זה אחד היתרונות העיקריים. אבל יש עוד יתרון גדול: חוברת תרגילי חשבון, גם הכי כיפית שיש, היא מצומצמת. ברגע שהילד מסיים את החוברת (בהנחה שהוא באמת ישב עליה אחרי שהכריחו אותו) אפשר לזרוק אותה לפח ונגמר הסיפור.

המשחק לעומת זאת, הוא אינסופי. אפשר תמיד להמציא עוד קומבינציות שונות של תרגילי מתמטיקה. זה מפתח את היצירתיות ואת החשיבה, ומרוב משחקים, הילד ידע בעל פה את לוח הכפל בלי שהוא בכלל ישים לב. מעבר לזה שחוברת נתפסת כמשהו מציק שצריך לשבת ולעשות, וכאן זה משחק שהילד בעצמו ירצה."

לוגו משחק הקופסה 'כיף בין כוכבים' שפיתחה חנה רוצקי.

נחמד, אבל מה ההבדל ממשחקי קופסה לימודיים אחרים? זה לא עובד על אותו עקרון?

"לגמרי לא. משחקי קופסה אחרים שיש בשוק, לרוב מתורגמים ממשחקי קופסה שהוציאו לשוק במדינות אחרות. אבל ילדים הם לא מכונה על פס ייצור, אי אפשר להתאים שבלונה של ילד גרמני או רוסי לשבלונה של ילד ישראלי. הרמה הלימודית פה שונה, צורת החשיבה היא אחרת, מה ש'תופס' את הילדים פה לגמרי שונה. 

'כיף בין כוכבים' הוא המצאה אישית שלי בתור מי שנולדה ברוסיה, למדה חשבון בארץ ובעקבות כך החליטה לשנות את השיטה וגם אמא לארבעה ילדים הכי ישראליים שיש. הוא בנוי על ניסיון שיש לי כמורה ועל שיטות מוכחות שבעזרתן לימדתי תלמידים שהתקשו בחשבון. ראיתי שזה עובד פעם אחר פעם, ושהילדים נהנים והתירגולים שלהם בחשבון ממש משתפרים. זה מה שהוביל אותי לשכלל את הטכניקות למשחק קופסה, והתוצאות פשוט מדהימות."

מעניין, אז המשחק מבוסס על שיטות שהוכחו בארץ, אבל בטח המחיר גבוה בהתאם?

"תגידי לי את. החברות הגדולות היום לוקחות 180 ואפילו 200 שקלים ויותר למשחק קופסה פשוט, וזה עוד על משחקים רגילים שהם רק להנאה בלי שום ערך מוסף לימודי. 

המשחק 'כיף בין כוכבים' עולה רק 120 ש"ח לפני משלוח, והמשחקים הדיגיטליים עולים אפילו פחות, 60 ש"ח בלבד, כי הם לא דורשים משלוח ממשי, רק הרעיון והגרפיקה. זה באמת מחירי רצפה למשחק קופסה בארץ, ועוד כזה שהוא גם פיתוח ישראלי עם שיטה מוכחת, גם כיף בטירוף וגם נותן שקט להורים ומלמד את הילד חשבון.

חשוב לציין שעכשיו עם הקורונה, אפשר לרכוש חבילות משתלמות במיוחד של המשחקים יחד עם שיעורים פרטיים באמצעות ה-Zoom, כדי לוודא שהילד מצליח להתקדם בחומר ולא נשאר מאחור. שיטת הלימוד בשיעורים הפרטיים תהיה גם היא באמצעות משחקים שאמציא בצורה מותאמת לילד, כדי להשלים פערים, לחזק את הידע הקיים ולהיות אלוף הכיתה בחשבון, גם בתקופה כזאת, בצורה מהנה וחווייתית."

וואלה, באמת נשמע משתלם מכל הבחינות. אז איזה תגובות את מקבלת על המשחק עצמו?

"וואו, כמות התגובות החיוביות שאני שומעת פשוט מחממת לי את הלב. ילד מתוק מהמרכז כתב לי שהוא שיחק עם אח שלו את 'כיף בין כוכבים' והם מאוד נהנו מהאביזרים המגניבים והאתגר. אפשר לשחק גם בשבת, אגב, כי כל החישוב נעשה בראש. זה משחק ממש מגבש למשפחה והוא רחוק מכל מסך אפשרי.

אמא אחרת כתבה שבזמן הקורונה בנה בן ה-7 תירגל בעזרת המשחק את לוח הכפל וממש נהנה מזה, והמשחק גם פיתח בבית דיון בנושא מערכת השמש והכוכבים. בעקבות ההיענות, המשחק גם שולב בכמה מסגרות בבתי ספר. כולם ממש מתלהבים ממנו כי הוא באמת כיפי ועדיין לימודי ומעשיר."

"הפך ל'המשחק' אצלנו… בזכותו הילדים מחשבים מהר יותר תרגילי חשבון."

מה זאת אומרת, בתי ספר ממש רכשו ממך את המשחק כדי שהתלמידים ישתמשו בו?

"כן, כן! איזו גאווה זאת, נכון? גם משחק הקופסה וגם המשחקונים הדיגיטליים הם לפי תוכנית משרד החינוך ומלמדים חיבור, חיסור, שברים, כפל וחילוק ועוד. צריך לזכור שאני מורה לחשבון בעצמי ומכירה מקרוב את התוכנית הלימודית. כאמא אני גם מכירה מקרוב את הקושי לפתוח חוברת ולשבת לעשות תרגילים או שיעורי בית, לעומת ההנאה לשבת עם אחים או חברים ולשחק משחק, ככה לומדים בלי בכלל להרגיש."

יפה, אז איך באמת הגעת להיות מפתחת משחקי קופסה ממורה לחשבון?

"חשוב להדגיש שאני מורה לחשבון וגם מעבירה שיעורים פרטיים. מצחיק לתת לי את התואר של 'מפתחת משחקי קופסה', כי מבחינתי זה משהו שתמיד עשיתי כחלק בלתי נפרד מצורת הלימוד שלי. כבר בתור תלמידה לא אהבתי בכלל חשבון כי השיטות היו ממש משעממות. התחלתי להמציא משחקים עם טכניקות שיהיו כיפיות יותר ללימוד כבר בחטיבה. 

גם בשירות הלאומי עזרתי לילדות שהתקשו בחשבון ולימדתי אותן בעזרת משחקים, זאת הייתה הצלחה מסחררת. גם אפשר לומר שהרבה מהשיטות הכיפיות פיתחתי בעזרת הילדים שלי ששמחו להיות 'שפני הניסיונות' של המשחקים. בשורה התחתונה, לימוד שהוא חוויתי באמצעות משחק זה מה שעובד הכי טוב."

"לימוד שהוא חוויתי באמצעות משחק, זה הלימוד שעובד הכי טוב." חנה רוצקי.

אז מה אני צריכה לעשות כדי לקבל את המשחקים שיוציאו את הילד שלי מהמסך כדי שיתרגל חשבון?

"הדבר הראשון שאת צריכה לעשות זה להשאיר פרטים בקישור הזה ואני כבר אצור איתך קשר. בשיחה תקבלי את כל המידע לגבי המשחקים והשיעורים הפרטיים שאני מעניקה ותבחרי את החבילה שאת מעדיפה:

  • חבילת כוכב הכסף: משחק הקופסה "כיף בין כוכבים" + כל המשחקונים הדיגיטליים להדפסה והכנה ביתית + 2 שיעורים פרטיים בחודש, דרך ה-zoom, כדי לחזק את הילדים שקצת יותר קשה להם בחשבון ולוודא שהם שולטים בחומר הלימודי ומוכנים להתקדם הלאה.

  • חבילת כוכב הזהב: משחק הקופסה "כיף בין כוכבים" + כל המשחקונים הדיגיטליים להדפסה והכנה ביתית + 4 שיעורים פרטיים בחודש, דרך ה-zoom, בשיטת לימוד באמצעות משחק להשלמת פערים ולהתקדמות בחומר הלימודי בליווי ובעזרה צמודה. 

בסופו של יום, כל ילד הוא מיוחד. המשחקים הם שיטת לימוד חווייתית של החומר הבסיסי והם באמת מהנים מאוד. אבל יש ילדים שיצטרכו את העזרה הצמודה, וזה בסדר גמור. בשיעורים הפרטיים נשב בצורה מקיפה, יחד עם עוד טכניקות ללימוד באמצעות משחק, כדי להפנים כמה שיותר טוב את החומר. בנוסף יש אפשרות לעשות שיעורים בקבוצות קטנות, גם כדי להוזיל את העלויות וגם כדי ליצור סביבה חברתית תומכת לילד.

בשורה התחתונה, עם כל הכיף שבעולם, אנחנו רוצים שהילדים שלנו יפתחו את מיומנויות החשיבה, היצירתיות והידע שלהם, זאת המטרה. המשחקים והחוויות הם פשוט הדרך הכי טובה להגיע לשם."

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »