בריאות

"למה צריך את כאב הראש של טורקיה?!" - תהליך השתלת שיער יוקרתי עם 100% הצלחה, הופך גברים לנחשקים בלי להתפשר

עם דילים הזויים לטורקיה וטכנאים שבקושי מבינים אנגלית, החלום של מתקרחים ישראלים לחזור לשיער הסמיך והגברי עלול להיות אסון עם נשירות דרסטיות, התקרחויות חוזרות ופיזור שיער לא-אחיד. איך בכל זאת אפשר לחזור לבלורית מגיל 20 בלי להמר על מרפאה לא מקצועית ואפילו בלי לצאת מהארץ? 

מור משרקי  27.6.21 // 10:15

"לא חשבתי שהשתלת השיער שלי תסתיים ככה" מספר בכאב ר' (38) שעבר השתלה בטורקיה לפני שנה וחצי, "המקום היה נראה בסדר, גם קיבלתי המלצה מחבר שעשו לו שם אחלה עבודה. אבל אצלי? אסון! כבר אחרי שנה, חצי מהשיער שהיה לי על הראש פשוט נשר ונראה יותר גרוע מהמצב הקודם! יש לי קרחות מוזרות, פיזור שיער מוזר, כאילו שיכור עם מכסחת דשא חגג על הראש שלי בלילה, אין גבול לבושה…"

השתלת שיער הפכה היום לסטנדרט בקרב ישראלים, בין היתר בשל העובדה שזו המדינה עם אחוז המתקרחים הגבוה בעולם, כמדינה ים-תיכונית חמה ולחה במיוחד, שנוטה למשברים פוליטיים וביטחוניים מדי חודש בחודשו (גורמים שהוכחו כמגבירי נטיה להתקרחות, מעבר לגורם הגנטי שמשחק אף הוא תפקיד). 

מעז יצא מתוק: הקורונה סגרה בפני ישראלים את השער להשתלות בטורקיה - ופתחה פתרון חדש כאן בישראל

אחד הדברים הבודדים שצמח לטובה מתוך משבר הקורונה, הוא תחום השתלות השיער בישראל. מה שעד מרץ 2020 היה נחלתה של טורקיה, מדינת השתלות השיער העולמית, הפך להיות שגור ומקובל גם בקרב מרפאות מומחים לעור ולהשתלות שיער כאן בישראל הקטנה. 

וכפי שנאמר: המלפפון קם והיכה את הגנן, השתלות השיער בישראל הפכו מקצועיות יותר מטורקיה, מפוקחות רפואית, מפנקות, נוחות וזמינות עבור הקהל הישראלי, יותר מכל פרוצדורה ארוכה, מתישה ומלאת בירוקרטיה בטורקיה – שבה שוק השתלות השיער פרוץ וכל מתמחה מתחיל משתלב במרפאה ועושה טעויות זוועתיות על ראשים של ישראלים תמימים, אותם 'זרים' שמבחינת הטורקים הם כיס מהלך ותו לא.

השתלות שיער בישראל מפוקחות על ידי משרד הבריאות בתקנים המחמירים ביותר.

 

טורקיה זה זול, גברים ישראלים ב-2021 כבר לא רוצים להיראות זולים

אין מה לדבר, אחד היתרונות הגדולים של השתלות שיער בטורקיה, היה המחיר האטרקטיבי ששבה את הישראלים מלכתחילה והביא אותם עד לאיסטנבול הבירה במטוסים ובלב מלא חששות. זו נקודה חשובה, כי מלבד המחיר, ספק אם ישראלים היו מגיעים על דעת עצמם למדינה עם איומים ביטחוניים ואזהרות מסע.

זאת ועוד, הגברים המצליחים של היום יודעים שכל מה שעולה בזול, בסוף עולה ביוקר, וכשמדובר בקרקפת האישית שלהם הם לא מוכנים לקחת סיכונים. דבר ידוע הוא שגם המרפאות הנחשבות ביותר בטורקיה מחזיקות טכנאים פשוטים שיבצעו את 'העבודה השחורה' של השתלת השיער, כדי לשמור על המחיר הזול, ובכך בעצם פותחות צוהר לשלל סיבוכים וטעויות שייתכן שלא ידווחו עליהן ברגע הטיפול אם בכלל.

גם זה יש לומר: למרות התיירות הענפה בטורקיה, הרוב המוחלט של התושבים, בייחוד הצוות הרפואי, כלל אינו דובר אנגלית, מה שיכול להוות בעיית תקשורת כשמדובר בפרוצדורה רפואית קריטית הדורשת הרדמה, הזרקות ומחטים מגואלים בדם. אף על פי השם הטוב שיצא לטורקיה בהקשר זה, פשוט לא ניתן להשוות את ההשתלות המפוקפקות שם עם התהליך הרפואי והמקצועי שמבוצע בידי רופאים מומחים בישראל.

מתוך כתבה במאקו

עוד יש להזכיר, כי דווקא הקורונה פעלה לטובת תחום השתלות השיער בארץ – וככל שעלה הביקוש עם סגירת השמים להשתלת שיער ישראלית, כן גברה התחרות והמחירים ירדו כך שאין הבדלים כאלה דרסטיים בין פרוצדורה ארוכה ומתישה, מלאת בירוקרטיה בטיסה ובשהייה בארץ זרה – מול הליך רפואי מקצועי המתבצע במרפאות ובתי החולים המפוקחים בארץ בזמן מינימום.

ככה היית רוצה שתראה השתלת השיער שלך? פרוצדורה רפואית וניתוחית כשהרופאים מדברים לך מעל הראש בטורקית בלי שתבין כלום.

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מצא: 70% מהגברים מעדיפים השתלת שיער בישראל

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה שבוצע בשנת 2019 בקרב גברים יהודים וערבים בישראל בממוצע הגילאים 35, מצא כי 70% מהגברים יעדיפו השתלת שיער שתבוצע בישראל מאשר בכל מקום אחר, גם בטורקיה. 

הסיבות, על פי הסקר, הן בעיקר מקצועיות: ליווי של רופא מומחה החל מהאבחון הראשוני, דרך תהליך הטיפול והמעקב שלאחריו, וכן עמידה בתקן הרפואי המחמיר של משרד הבריאות בישראל כמו גם האחריות למימוש ההבטחה ושמירת התוצאה לטווח ארוך. 

חשוב לזכור שהשתלת שיער היא ניתוח רפואי לכל דבר, וגם אם מטרתו העיקרית היא אסתטית, יש לוודא כי הגורם המבצע את התהליך, כבר משלב האבחון, הוא גורם מוסמך המתמחה בעור ובשיער. ואם באסתטיקה עסקינן, גם כאן יש להזכיר כי לא חסרים מי שביצעו השתלת שיער בטורקיה וחזרו עם לא פחות מאסון על הראש: השתלה לא אחידה של שיער, פיזור לא שווה, אזורי התקרחות או נשירות מאסיביות לאחר ההשתלה.

הנתונים על בסיס סקר של חברת גיאוקרטוגרפיה בשנת 2019.

ועכשיו התכל'ס, איך מתבצעת השתלת שיער פה בישראל?

קודם כל, חשוב להבין שהשתלת שיער היא לא אפשרית בכל מצב. גם אם יבטיחו הרים וגבעות, בסופו של דבר אי אפשר ליצור שיער יש מאין, ולכן הצלחת ההשתלה תלויה בקיומו של "אזור תורם" איכותי ועשיר – בדרך כלל אזור העורף ואחורי הראש שבו יש פוטנציאל צמיחת שיער. 

מתוך האזור התורם מוציאים את זקיקי השיער שהם כמו שורשים מוקדמים מאוד על שיער שמשתילים בנקודות אסטרטגיות לאורך ולרוחב הקרקפת – בדיוק כפי שמשתילים נבטים באדמה ריקה כדי שיצמיחו שורשים וגבעולים. השיער שצומח על הקרקפת הוא 100% טבעי, מזקיקי השיער של אותו האדם, מה שממש מחזיר אותו אחורה אל ימי הנעורים הצעירים והשעירים.

חשוב להדגיש שלא ניתן לבצע השתלה זהה כפי שנעשתה למכר או חבר, משום שלכל אחד אסטרטגיית השתלה שונה על בסיס כמות זקיקי השיער הקיימים שלו או מצב הקרקפת שלו. לפיכך, ההשתלה בישראל מבוצעת בליווי צמוד של רופא מומחה לעור שעבר הכשרה ספציפית בהשתלות שיער, כדי לבצע אבחון מדויק של מצב הקרקפת והמלצה על שיטת השתלה ספציפית.

אבל… זה לא כואב נורא?! ואיך אסתובב אחר כך בארץ עם התוצאות של ההשתלה, זה פאדיחה!

השאלות האלה כנראה עוברות בראש של כל מי ששוקל לבצע את השתלת השיער בארץ וחושש מהכאב של הפרוצדורה הארוכה ומהמבוכה של מראה הראש בימים הראשונים לאחר ההשתלה. את הבעיה השניה ניתן לפתור די בקלות, כי השהות בארץ מאפשרת למטופל להמשיך לעבוד באופן רציף מהבית, בלי שיצטרך לצאת, וגם זאת רק בשבוע הראשון לאחר ההשתלה, שכן לאחר מכן הקרקפת כבר מתחילה להחלים.

כאן חשוב להדגיש, כי סגירת דיל השתלת שיער בטורקיה אינו דומה אפילו לא במעט לביצוע השתלת שיער בישראל הפועלת בכמעט 100% מהמקרים בסטנדרטים מחמירים ונוקטת בשיטה המשולשת להשתלת שיער מקצועית, ללא סיכונים וללא כאב.

השתלת שיער זה לא מוצר מדף במכולת - השיטה המשולשת הישראלית תבטיח לכם תהליך מקצועי

1. אבחון וייעוץ מדויק – לא חסרים גברים אשר מבטיחים להם רעמת שיער מכובדת בזמן שכמות זקיקי השיער שיש להם על הראש בקושי מספיקה לפוני. לפיכך, יש צורך בייעוץ אמין ואבחון מקצועי שיאתר את המצב הקיים וכמות הזקיקים הפוטנציאלית כדי לבנות תוכנית עבודה שתיצור את השיער הרצוי.

בעבודה ישירה מול רופאי עור ומומחי השתלת שיער בישראל, המטופל מקבל הסבר מקיף על המצב הקיים והאפשרויות שלו, והאסטרטגיה שנקבעת עבורו מועברת למרפאה או לבית החולים המתמחה בהשתלות בארץ, כך שאין שום שינויים, אי הבנות וחריגות מעבר לתוכנית שהוסכמה בזמן הייעוץ.

2. מקצועיות רפואית ופיקוח מלווה – בשל העובדה שהתהליך מבוצע בישראל, כל השתלת שיער מפוקחת בתקנים המחמירים הרפואיים ביותר של משרד הבריאות הישראלי, ולכן אם בטורקיה ההשתלות מתבצעות על ידי טכנאים, בארץ לא תמצאו השתלה שלא מבוצעת על ידי רופא שהוסמך לכך.

כמו כן, ההשתלה בארץ על פי רוב כוללת חומרי הרדמה וטישטוש שמאפשרים למטופל לא לחוש בכלל בדקירות המחטים, לשחק בטלפון, לקרוא, לראות סרטים בטאבלט ואפילו לישון – במהלך כל הפרוצדורה.

בתמונה: השתלת שיער לא-מקצועית יכולה להיראות כמו אסון מהלך על הראש.

3. מעקב – בהשתלת שיער סטנדרטית, לא רואים את התוצאות מייד לאחר ההשתלה אלא רק כשזקיקי השיער מתחילים לצמוח על הקרקפת. לפיכך, חשוב ביותר לבצע מעקב על ידי רופאי עור ומומחי שיער ישראלים שיוכלו לעקוב אחר התפתחות הזקיקים הרבה אחרי ההשתלה, ולנקוט בפעולות שונות אם הצמיחה מתעכבת ודורשת טיפול נוסף. כך מובטחת שמירה על התוצאות לטווח רחוק.

לסיכום, רגע לפני שאתם בודקים את התוקף בדרכון, הכירו את האפשרויות השונות והמבטיחות להשתלת שיער פה בארץ, עם רופאי העור ומומחי השתלות השיער המובילים בישראל.

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »