תרבות

מטבח החלומות של כל אישה: עם 85 מקומות אחסון ועיצוב כמו ממגזין, זאת שיטת 'מטבח הזהב' של מפעל משפחתי ברמת גן שהפך למייצר פנינות היוקרה מס' 1 בישראל

רוצה מטבח כמו ממגזין אבל חוששת מבאלגן תמידי ומחסור רציני במקומות אחסון? יצאנו לחקור את שיראל, מעצבת בכירה מ'מטבחי זהב', המפעל המשפחתי מרמת גן שהפך למייצר מטבחי הפנינה מס' 1 בישראל – האם באמת קיימת שיטה שבזכותה כל מטבח ממוצע יכול להפוך למטבח זהב, כזה שיהיה המקום היפה והנוח ביותר בבית, תוך פחות מ-31 ימי עסקים?

מור משרקי  29.7.21 // 13:00

"כבר 20 שנה אני עם אותו אחד, לא יכולה לסבול אותו כבר!" מתלוננת חדווה (55) מהוד השרון, והיא ממש לא מתכוונת לבעלה, "הפורמייקה כבר מתקלפת, השיש מלא כתמים, כל הזמן אני צריכה להתכופף ולנבור בארונות, ואין לי בו מספיק מקום! עם כל הריהוט העודף שקניתי למזווה אפשר להכין מטבח חדש רק של מקומות אחסון. די, חייבת להתחדש, מגיע לי מטבח מרווח ונוח שיהיה הפנינה של הבית וגם שימושי באמת!"

הבעיה שחדווה מתארת מוכרת מאוד עבור יותר מ-150 אלף נשים בישראל שמדי שנה מחפשות להחליף את המטבח. המציאות של תרבות השפע היום היא שהמטבח הוא המקום המרכזי להתאספות בבית, ובו גם מוחזקים אינסוף מאכלים, כלי מטבח ומכשירי חשמל. עובדה זו מביאה למצב שהמטבחים הישנים של פעם, הקומפקטיים, שאין בהם מקומות אחסון או משטחי עבודה נרחבים ודלפקי ישיבה – כבר לא רלוונטיים. 

"לגיטימי לרצות מטבח חדש ומודרני. הבעיה היא שהרבה נשים מזמינות מטבחים שנראים כמו ממגזינים, בלי לדעת שזאת יכולה להיות טעות הרסנית לבית ולחיים שלהן!" מזהירה שיראל, מעצבת בכירה ב'מטבחי זהב', מפעל משפחתי ברמת גן שב-38 שנות פעילותו הפך לשם דבר בקרב המטבחים בהזמנה אישית בישראל.

"אנשים היום משלמים הון תועפות על מטבח שהם מזמינים מנגר ספציפי וקונים את השיש בהזמנה אישית – ובסוף אין מספיק מקומות אחסון נוחים, כל השקיות של הפסטה וקופסאות הקרקרים מסתירות את השיש, והמטבח לא רק שלא נוח לעבודה, אלא נראה תמיד מבולגן ועמוס מדי. לא חבל?!

במקום זה, מטבח בהזמנה אישית עם מעצבת פנים מנוסה צמודה ושלל גורמים מקצועיים שעובדים כולם יחד בשיתוף פעולה – יכול להיות מה שיגשים לך את החלום ואפילו תוך 30 יום בלבד, מתאים במיוחד למי שיש להם לוחות זמנים צפופים, כמו במחיר למשתכן למשל, וחייבים שהמטבח יעמוד לפני שהם נכנסים לדירה!"

שיראל, מטבחי זהב: "גם המטבח הכי יפה ויוקרתי ייראה מבולגן ומעפן באופן תמידי אם אין בו מספיק מקומות אחסון!"

שיראל, תעשי לי סדר - מה הכי חשוב שיהיה במטבח שאני מזמינה?

"נעשה את זה פשוט. שלושת כללי היסוד למטבח הזהב הם: אסתטיקה, פונקציונליות והתאמה אישית. נשמע בסיסי, נכון? אבל למרבה הצער, המון אנשים שמזמינים היום מטבח שנראה מצוין בקטלוג, בסוף מתפשרים על דברים קריטיים אחרים בלי שהם בכלל ידעו, כי אף אחד כמובן לא גילה להם את זה.

למשל, עיצוב יוקרתי קלאסי הוא לרוב בלי הרבה מקומות אחסון ואז כל המטבח נראה מבולגן תמידית – לא פונקציונלי וגם לא אסתטי. או שהעיצוב לא תואם למידות החלל בבית ואז יש מרווחים קטנים מדי בין 'האי שאני חייבת במטבח!' ובין משטח העבודה של השיש 'בשביל החלות לשבת', ככה שהמטבח לא נוח לעבודה ואי אפשר לעמוד בו יותר משני אנשים. מדובר אמנם בטעויות בסיסיות אבל הן קורות הרבה יותר מדי".

מה הכוונה? אם אני מזמינה מטבח בהתאמה אישית הוא עדיין לא יהיה מתאים לי ונוח לעבודה?!

"תתפלאי, וזה קורה לרוב עקב חוסר תיאום בין הגורמים השונים שאחראיים על המטבח. תחשבי ש-3 אנשים שונים היו צריכים להכין עוגה בלי שיד אחת יודעת מה השנייה עושה, היא כנראה לא הייתה מוצלחת, נכון??

אותו דבר עם המטבח. יש לך את המעצבת שמתכננת את המטבח, את מי שמייצר את המטבח (מפעל או נגר פרטי), ולבסוף מי שבא ומתקין לך את הכל ביחד. בכל שלב יכולות לקרות טעויות, והגורמים הללו לא מתואמים ביניהם – כך שהסבירות לטעויות בהחלט גבוהה. 

למשל, ברוב המקומות מכינים את המטבח בנפרד מהשיש שאותו מזמינים ממפעל מיוחד שמייצר רק שיש. אבל אז מה קורה? בגלל שמכין המטבח לא מכיר את הגדלים של לוחות השיש, בסוף כשמחברים את השיש רואים את הפס של החיבור בין הלוחות, וזה גם לא אסתטי וגם מתכון להצטברות לכלוך – ממש מבאס. 

בתמונה מימין: פס חיתוך של שיש לא אסתטי במטבח. בתמונה משמאל: מטבחי זהב, בלי פסי חיתוך בשיש.

גם בשלב התכנון עצמו, המעצבת שלך יכולה להיות מדהימה ולעצב מטבח יוקרתי מהחלומות, אבל היא לאו דווקא תיקח בחשבון שיש לך שלושה ילדים ולכל אחד יש את הקורנפלקס שהוא אוהב, ואיפה תאחסני בדיוק את כל הקופסאות כשיש יותר חללים מעוצבים ממגירות פרקטיות?

ולגבי ההתקנה, זה אחד החלקים הכי חשובים! אם לא יעשו לך גימור מושלם של המטבח, ישר כמו פלס, זה יכול לגרום לסדקים ושברים בשיש מבחינה אסתטית, וכמובן שיפוע לא פרקטי שכל פעם שתרצי לשטוף כלים המים ישפכו עלייך.

הרבה נגרים היום גם מנסים לחסוך ועושים רגלי עץ רגילות למטבח במקום רגליים מתכווננות טלסקופיות העשויות ממתכת. זה בעייתי כי הבסיס והשיש מאוד כבדים והעץ לא תמיד מספיק חזק כדי לעמוד בעומס. זה אומר שכל המבנה שוקע עם הזמן ואז המטבח יהיה משופע ולא יציב, ממש לא נוח וכמובן לא אסתטי".

אבל זה לא התפקיד של המעצבת שמתכננת את הכל להימנע מטעויות כאלה?!

"חשוב להבין שמעצבת פנים לרוב לא מכירה את המציאות בשטח של המפעל או הנגר שמייצרים את המטבח, וכאן בדיוק דברים נופלים בין הכיסאות. 

יש אגב מקומות שיציעו לך מעצבת מטבחים שעובדת עם המפעל וכן מכירה את החומרים והעיצובים, אבל אם להיות כנים, היא לרוב לא מקצועית ברמת ההכשרה. במקרה הטוב היא עשתה איזה קורס של עיצוב מטבחים ובמקרה הרע היא שודרגה ממחלקת המכירות על בסיס ההיכרות שלה עם המטבחים הספציפיים של אותו מפעל. לא הכי מקצועי, נכון? 

אני כמעצבת פנים בהכשרתי, יודעת לבוא ולשים את האצבע על הבעיה ולמצוא פתרון שיתאים לחלום שלהם במטבח ומצד שני גם ישתלב עם שאר הבית. למשל במקום שארון במטבח יחצה לכיוון הסלון, אני אמקם אותו כך שלא יסתיר את החלל בין המטבח לסלון. או שהבר לא יחרוג מדי מהמטבח כי אז זה בדיוק מול השירותים בקומה הראשונה. בתכנון המטבח כשלעצמו לא חושבים על זה, זה דברים שמבינים רק כשמסתכלים על המכלול של הבית.

אין אפס, המטבח הוא חלק מהבית, לא בועה נפרדת. לכן ההמלצה הגורפת היא מעצבת פנים שלמדה עיצוב של כל הבית, לא רק של המטבח, וגם כזאת שתכיר את המציאות בשטח, את כל סוגי החומרים שיש במפעל – כדי להתאים את העיצוב בדיוק לפונקציונליות שאת צריכה".

למה צריך להכיר את השטח וסוגי החומרים? אני סך הכל צריכה שהחומר יהיה איכותי, זה לא מספיק?!

"לצערי זה ממש לא מספיק. יש מגוון של חומרים מאוד איכותיים בשוק, אם תבדקי רק לפי איכות לא תצליחי להגיע למסקנה מה הכי טוב עבורך. מעבר לאיכות, יש לכל חומר את הפונקציונליות שלו וכאן באמת צריך את העין המקצועית שתדע להתאים לך את המטבח מבחינה עיצובית, שימושית ומבחינת תקציב כמובן.

הרבה אנשים 'נדלקים' על חומר מסוים שהם רואים בתצוגה או מתעקשים על מחיר 'זול' או 'יוקרתי' וננעלים עליו, בלי לדעת בכלל שיש משמעויות שונות שמשפיעות על הפרקטיקה עצמה של החומר במטבח!

למשל חומר יוקרתי שנקרא 'צבע בתנור' נותן מראה גימור באמת יוקרתי למטבח ועמיד מאוד למים ולחום, אבל מה? הוא סופג מכות יותר בקלות. עכשיו, לזוג בני 60 זה יכול להתאים, אין להם ילדים מתרוצצים שיהרסו את המטבח והם רוצים את המטבח היפה שיהיה אפשר להשוויץ בו. אבל מה עם משפחה של 4 ילדים קטנים? לא חבל שהמטבח יראה כמו אחרי מלחמה תוך פחות מחודש?

בתמונה מימין: מטבח עם צבע בתנור. בתמונה משמאל: מטבח עם פורמייקת 'נאנו'

למשפחה עם ילדים אני ממליצה על מטבח שהוא מפורמייקה עם האפשרות לשדרג בטכנולוגיה חדשנית שנקראית 'נאנו' ופותחה בגרמניה, עם פטנט של שכבת הגנה ללא שריטות. החומר מתאחה לבד בשפשוף של מטלית לחה חמימה, כך שהעמידות בפני מכות היא מדהימה והמטבח נראה חדש גם אחרי שנים. 

מאותה סיבה, למשפחה שאוהבת לשטוף ארונות עם הרבה מים וחומרי ניקוי, אני אמליץ יותר על מטבח מזכוכית מאשר מעץ, כדי לשמור על העמידות שלו לאורך זמן ושהחומרים לא יכלו את העץ ויהרסו אותו".

וואלה. אז העיצוב והפרקטיות של המטבח חייבים גם להיות מתאימים לאופי של התא המשפחתי?

"בדיוק! מטבח זה לא משהו שמחליפים כל שנתיים. את קונה מטבח במטרה שיחזיק לך במשך שנים, ולכן הוא חייב קודם כל לבוא לך טוב בעין, שיהיה לך כיף להיכנס אליו כל יום, לארגן אוכל ולבשל. 

מצד שני, הוא חייב גם להיות פונקציונלי – רוב המשפחות נמצאות במצוקה של מקומות אחסון, או שהמטבח שלהן מאורגן לא חכם עם הרבה יותר כוכים שצריך להתכופף ולשלוף מתוכם כלים, במקום מגירות שנשלפות לעברך ומקלות את העבודה. אם מדובר במטבח לזוג מבוגרים, אולי הם ירצו יותר משטחי עבודה ומדפים פתוחים מאשר מקומות אחסון, התכנון חייב להיות מותאם אישית לצרכים שלך ולתא המשפחתי שלך.

ולבסוף, כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר של מטבח עם השילוב של אסתטיות, פונקציונליות והתאמה אישית – חייב שיהיה שיתוף פעולה מלא בין כל הגורמים שמכינים לך את המטבח. אצלנו אנחנו מקפידים על זה במיוחד.  

יש לנו מפעל שיש משלנו כדי שנוכל להתאים את המטבח מראש לפי חיתוכי הגדלים של השיש, יש לנו את מעצבות הפנים שלנו – שאני ביניהן – כדי לתחקר אותך על הצרכים המדויקים שלך ולהתאים לך את העיצוב שיישב לך בול בבית, וכמובן המתקינים שעובדים תחתינו, מפוקחים על ידנו ומוסמכים להתקנת המטבחים שאנחנו מייצרים, הם אלה שדואגים לגימור הסופי שיהיה ישר כמו פלס!

בקיצור, שום סיכוי לטעויות, כל גלגלי השיניים משתלבים בצורה מושלמת בלי שום חוסר תקשורת, והכל דופק כמו שעון – המטבח נראה מושלם, פונקציונלי בצורה הנוחה ביותר ומותאם בדיוק לצרכים שלך".

שיראל, מטבחי זהב: "המטבח המושלם הוא כזה שיש בו שילוב של אסתטיות, פונקציונליות והתאמה אישית!"

ואם החלל הפנוי שלי למטבח הוא די קטן ואין בו הרבה אפשרויות, עדיין יתאים לי להזמין מטבח?

"כמובן. נכון שבחללים גדולים יש הרבה יותר אופציות, אבל דווקא חלל מצומצם יותר, כמו למשל בדירות מחיר למשתכן, מחייב תכנון הרבה יותר חכם כדי לנצל את השטח כמה שיותר טוב.

בכלל, מעצבות הפנים שלנו דואגות שכל מגבלה ספציפית או דרישה תקבל ביטוי, מענה ופתרון. זה חלק מעניין ההתאמה האישית. במטבח קטן נדע לחלק בחוכמה את החלל וליצור כמה שיותר מקומות אחסון. עבור משפחות דתיות נייצר מקום מספיק לשני כיורים חלבי ובשרי ולארונות לכלים מופרדים. למישהי שמתעסקת בקונדיטוריה נדאג למשטחי עבודה רחבים ונינוחים, אפילו לאי או דלפק שאפשר לעבוד עליו ועוד!"

נשמע מושלם, אז תוך כמה זמן יגיע לי המטבח החדש שהכנתם לי בהתאמה אישית?

"זה הדובדבן שעל הקצפת. זוכרת שאמרתי לך שהכל נעשה אצלנו 'אין האוס' (בתוך הבית) כולל ייעוץ של מעצבת פנים, עבודה במפעל והתקנה מקצועית אצלך בבית? אז מעבר לזה ששיתוף הפעולה הזה מונע טעויות הרסניות ומגיע למקצועיות ברמה הכי גבוהה בשל ההתאמה הגבוהה, זה גם נותן פלוס ענק מבחינת זמן האספקה.

ברוב המוחלט של המקומות, מרגע ההזמנה ועד שהמטבח יישב אצלך בבית ייקח לפחות 3 חודשים, וזה בהנחה שהמתקין גם יהיה חרוץ ולא ימרח את העבודה וישאיר אותך עם מטבח חצי גמור איזה שבועיים. אצלנו, אנחנו מתחייבים לספק לך את המטבח המותאם שלך, בייצור אישי אצלנו בשליש מהזמן – תוך פחות מ-31 ימי עסקים!

הרי בינינו, אם כבר הגעת להחלטה שנמאס לך מהמטבח, את לא תוכלי לראות אותו אפילו עוד דקה אחת, נכון? וזה עוד מילא. הרבה מהלקוחות שמגיעים אלינו לחוצים בלוחות הזמנים כי יש להם זמן קצוב לערוך שינויי שיפוץ בבית לפני שהם נכנסים, כמו במחיר למשתכן, ואז הם חייבים שהמטבח יעמוד כשהם יגיעו…"

זה קריטי! אז מה אני עושה כדי לייצר לי מטבח מושלם מבחינת עיצוב, פונקציונליות והתאמה אישית?

"הצעד הראשון הוא לקבוע אתנו פגישת ייעוץ ללא עלות באולמות התצוגה של המטבחים שלנו ברמת גן. חשוב להגיע עם מידות מדויקות של המטבח או אפילו תוכנית אם מדובר במטבח בדירה חדשה. כשתגיעו תשבו עם אחת ממעצבות הפנים שלנו לבחור סגנון אהוב, מודרני – מינימלי, רחב, עם דלתות תואמות בגודל וכמה שפחות קווים, או כפרי – דלתות עם מסגרות, פסים, בסגנון אסם וכן הלאה.

כבר בפגישת הייעוץ נאבחן את הצרכים של התא המשפחתי, נבין את המגבלות ונמצא פתרונות. בהמשך נקבע חומרים רצויים, גם לפי צורך ולפי תקציב וכמובן צבעים, שיש מתאים וכו'. אנחנו עובדים עם כל החברות ויש לנו מגוון ענק. 

לפי הדוגמאות הנבחרות מבצעים הדמיה ממוחשבת של איך המטבח עתיד להיראות, כך שכבר הרבה לפני שלב הייצור תוכלי לדמיין ולראות בעיני רוחך איך המטבח החדש שלך ייראה! כך או כך, לא תצטרכי לחכות הרבה. תוך פחות מ-31 ימי עסקים יגיע אליך המטבח המושלם שייצרנו בדיוק לפי העיצוב, הפונקציונליות וההתאמה האישית לצרכים שלך. בתכנון שלנו אנחנו משאירים במטבח גם מספיק מקום למיטה, כי הוא יוצא כל כך יפה שלא תרצי לצאת ממנו!"

בתמונה: הדמיות ממוחשבות של מטבחי זהב.

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »