עסקים

לא לקורס בניית ציפורניים, כן לבניית עסק כ'ניילניסטית': איך להרוויח מבניית ציפורניים כמו בהייטק תוך 60 יום בלבד!

בזמן שאלפי ישראליות מקדישות זמן וכסף בלימודי תואר שבקושי משיג להן שכר מינימום בעבודה שהן לא אוהבות, דווקא מי שהלכו אחרי החלום והאהבה לעיצוב ציפורניים מרוויחות קריירה נוצצת וגם סכומי כסף מכובדים מדי חודש. יצאנו לבדוק עם נטלי מיכאל, מייסדת בית הספר הבוטיקי "גלאמור" ללק ג'ל ובנייה בציפורניים, כיצד כל אחת יכולה להפוך ל'נייליסטית' מקצועית עם עסק ממותג תוך 60 יום?

מור משרקי  25.10.21 // 14:00

"חברות שלי עדיין תקועות במבחנים של סמסטר ב' ואני כבר עם יומן מלא של בנות שמגיעות אליי לבנייה בג'ל מדי יום" מספרת בגאווה ליה, נייליסטית בת 23 בלבד, "ביציאות חברות שלי צריכות להתחשבן על הקוקטייל ולהתבכיין שכל היום הלך להן על לימודים, בזמן שאני עושה מה שבא לי, עובדת בשעות נוחות ומרוויחה פי 3 יותר ממה שהן משיגות במשמרות במלצרות, בסופר ובחנויות בגדים…"

אם בעבר בנות שלא התאים להן לימודים באוניברסיטה היו צריכות להסתפק בעבודות אפרוריות לאורך שנים ונשארו מתוסכלות ועם שכר נמוך, הזמנים היום שינו את ההגדרה של קריירה מצליחה. ב-2021, כל אחת יכולה להשיג מקצוע ממשי, בלי לימודים אקדמיים כלל, ולבנות לעצמה עבודה רווחית בכל שלב בחיים.

"אחד המקצועות שהפכו הכי מבוקשים היום, ובצדק, הוא לק ג'ל ובנייה של ציפורניים," מסבירה נטלי מיכאל, מייסדת בית הספר 'גלאמור', "טירוף הלק ג'ל נכנס לחיינו לפני בערך 10 שנים והוא לגמרי כאן כדי להישאר. אין כמעט אישה היום שלא מחפשת את ה'קבועה' שלה בציפורניים, וזה פותח שוק רחב מאוד למי שממילא אוהבות להתעסק באסתטיקה ובציפורניים – להיות נייליסטיות מקצועניות ולהרוויח אחלה כסף".

( במרכז התמונה נטלי מיכאל עם התלמידות שלה ) נייליסטית: מומחית באסתטיקה ומבנה הציפורן, אחד המקצועות המבוקשים בעולם הקוסמטיקה.

נטלי מיכאל, (30), נשואה ואמא ל-3, נייליסטית בעצמה עם קליניקה מצליחה, התחילה כשעבדה במספרה המשפחתית לאחר שעברה הכשרה מקצועית פרטית אצל מאסטרית מרוסיה. 

לאחר שנים של עבודה שבהן צברה לה קהל לקוחות שכבר לא הצליחה לעמוד בו לבד – נטלי פתחה את בית ספר הבוטיק "גלאמור" להכשרת בנות ללק ג'ל ובניית ציפורניים. 

למרות התפתחות האלרגיה עקב החומרים הכימיים בלק הג'ל, נטלי לא התייאשה ושמה לעצמה מטרה להמשיך לעסוק במקצוע האהוב – בלי לוותר על הבריאות שלה ושל הלקוחות. כך היא ובעלה, ניסן, ייסדו ליין מוצרים ללק ג'ל ובניה שנותנים מענה לאלרגיה ולא מסוכנים לשימוש ובהם משתמשים בהדרכות ב"גלאמור".

נטלי, אני רוצה להבין איך מרוויחים כל כך הרבה מלק ג'ל? זאת לא איזו קריירה רצינית…

"אז תני לי להפתיע אותך: היום תחום הציפורניים הוא אחד המובילים בשוק הקוסמטיקה ויש לו ביקוש אדיר בקרב הלקוחות. לא מדובר ב'סתם מישהי שעושה לק ג'ל' בשביל הכיף ולוקחת 50 ש"ח – כאלו יש מאות, הן לא מקצועיות ולרוב גם לא מצליחות להחזיק עסק כלכלי ורווחי עם לקוחות קבועות…

אני מדברת איתך על מה שנקרא 'נייליסטית' – כלומר, מומחית ציפורניים – והיא מומחית בלק ג'ל מדויק על המילימטר, כולל שינוי והתאמה של מבנה הציפורן ובנייה מקצועית בהתחשב במבנה ובסוג הציפורן והעור שלך. לאלו יש ביקוש מטורף והן צוברות להן קהל לקוחות נאמנות שמגיעות מדי שבועיים-שלושה גם במשך שנים.

הייתה אצלי בת 24 שאחרי הצבא הייתה במלצרות וממש סבלה, היא רצתה להתמקצע בלק ג'ל שעשתה כתחביב. תוך 3 חודשים עזבה את המלצרות ועכשיו עם משכורת של 7,000 כשזאת רק ההתחלה מבחינתה. בהמשך גם למדה אצלי בניית ציפורניים והגדילה הכנסות כמעט ב-50%! 

בטבלה: חישוב מוערך של הכנסה חודשית עבור נייליסטית ממוצעת.

נייליסטית מקצועית יכולה להגיע למשכורות חודשיות של 30,000 ש"ח, ממש כמו עבודה בהיי-טק! ורמת המקצועיות לא נופלת מכל קריירה אחרת. אני אומרת לך, תלמידות שלי שהתחילו אצלי קורסים ב'גלאמור' בית הספר להדרכה והכשרה בציפורניים, התחילו ממשכורות של 9 ו-10 ותוך כמה שנים יכפילו וישלשו!"

את רצינית?? 30,000 ש"ח בחודש על לק ג'ל ובניית ציפורניים?!

"לגמרי ככה. בתקופות שהייתה מקבלת 10 לקוחות ביום ועובדת 6 ימים בשבוע, היו לי 240 לקוחות בחודש שכל אחת הייתה משלמת לי בין 100 ל-300 ש"ח, תלוי מה היא הייתה רוצה. זה יכול להגיע ל-30 אלף ש"ח בחודש וזה באמת מדהים. רק צריך לזכור שזה לא בא ברגל, הייתה דרך ארוכה של התמקצעות עד שם.

ועדיין, נייליסטית מתחילה יכולה לקחת 100 ש"ח בלבד ללק ג'ל עם מבנה אנטומי, ואפילו עם 2 לקוחות ביום בלבד, היא מסיימת את החודש עם 4,800 ש"ח! והחלק הכי טוב הוא שמדובר בעבודה מהנה, בשעות גמישות ובלי בוס על הראש, ככה שיש לך זמן להמשיך להתמקצע או לעשות דברים אחרים שאת אוהבת!

בתמונה: לק ג'ל עם מבנה אנטומי שיוצר לציפורן מראה מסוגנן ועמיד לאורך זמן.

תחשבי על זה: את יושבת בחדר ממוזג, עובדת 3 שעות, נותנת שירות כיפי ללקוחה, מנהלת לעצמך את הלו"ז. את יכולה להכניס 2 לקוחות ביום ולשלב עוד עבודה. את יכולה לשלב חיי משפחה מלאים. הכל גמיש! זה ממש לא כמו לעבוד 100% בסופר, במלון, בבית קפה ולקרוע את הגוף על בקושי 5,000 ש"ח חודשי…"

אוקיי, אז אני יכולה לחפש בגוגל מדריכים איך למרוח לק ג'ל ולבנות ציפורניים ויש לי מקצוע?

"זה לא עובד ככה. אי אפשר ללמוד לק ג'ל בצורה מקצועית ומורכבת דרך סרטונים ביוטיוב, יש כאן מומחיות. סתם לדוגמה, בסרטון לא יראו לך כמה צריך לשייף את הציפורן הטבעית ואיך להתאים את החומר למצב הציפורן – והרי באות אלייך בנות שונות עם ציפורניים שונות, איך תדעי מה לעשות לכל אחת?

אין כאב לב גדול יותר מלקוחה שמתקשרת אלייך אחרי טיפול ובוכה לך בטלפון שהלק מתקלף, שהציפורן נשברה או התרוממה. אפשר להרוס ציפורן טבעית עם עבודה לא נכונה וחומרים לא איכותיים ואת ממש לא רוצה שזה יקרה אצלך בקליניקה.

יש גם קורסים בסיסיים שילמדו אותך טכניקה ופרקטיקה נטו, יראו לך את השלבים ואת תעשי כמו תוכי. אבל אם יש בעיות בציפורן כמו פטרת, ירקת או אוניכוליזיס (התנתקות של הציפורן מהבשר) אז הטכניקה לא רלוונטית – את חייבת להבין את המשמעות ולדעת לפעול בהתאם לטובת הלקוחה.

לפעמים יהיו בעיות של הלקוחה שלא תדעי עליהן בכלל כמו חוסר איזון הורמונלי, טיפולי פוריות, תרופות המשפיעות על תפקודי הכבד למשל, כל אלה עלולים להשפיע על רמת שומניות ומרקם של ציפורן. 

אפילו אנטיביוטיקה יכולה לעשות שינוי פיזיולוגי שמשפיע על העמידות של הציפורניים… בסרטון ביוטיוב לא יגידו לך איך לטפל בכל מקרה כזה, ואז יוצא שאת לא מקצועית כמו שאת חושבת. 

ויש גם עניין אסתטי – צריך להבין שהיום האינסטגרם הוא המדיה השולטת ושם הכל נראה מושלם עד לרמת הגימור הכי גבוהה. 

כדי להיות נייליסטית מצליחה שבנות מחכות אצלה ברשימות המתנה את צריכה לדעת איך לעבוד על מבנה הציפורן הטבעית, לתקן, להיות מיומנת עם המכחול והחומר ולעשות מניקור מדויק. אף אחת לא תגלה את הסודות שלה ביוטיוב, צריך לקבל הדרכה פנים מול פנים כדי להגיע לתוצאות כאלה".

בתמונה: גימורי ציפורניים מושלמים לדוגמה מהסטודיו של בית הספר "גלאמור".

וואלה זה כבר נשמע יותר רציני, אבל איפה אני יכולה להתמקצע עד כדי כך?

"בעבר, לא הייתה הרבה מודעות ללק ג'ל כמקצוע. אני למשל הייתי צריכה לחפש בנרות מומחיות של התחום שעלו לארץ מאוקראינה ומרוסיה, כדי שילמדו אותי את השיטות והטכניקות הרציניות וגם הלכתי והשתלמתי בחו"ל כדי להגיע באמת לרמה מקצועית. 

אבל היום הכל הרבה יותר קל, יש קורסים ובתי ספר והדרכות מקצועיות כאן בארץ! כמו שאמרתי קודם, צריך לדעת להבדיל בין מי שיראו לך רק את הצעדים הטכניים ובין מי שילמדו אותך גם תיאוריה, יראו לך מקרים שונים של ציפורניים ויסבירו איך להתאים את הטיפול לכל לקוחה ספציפית.

בקורסים של 'גלאמור' לדוגמה, אנחנו מקפידים לתת את התיאוריה של הציפורן, להדריך בדיוק את כמות השיופים הנדרשת, כיצד להתאים כל טיפול לסוג הציפורן ולמצב הבריאותי של הלקוחה. זה אומר ממש לעשות תחקור ללקוחה ולתאם איתה ציפיות, לעשות סקירה מדויקת כדי להוביל לתוצאה מושלמת".

טוב זה באמת נשמע מיוחד, אבל איך מלכתחילה אני משיגה לקוחות ודואגת שיישארו אצלי?

"אז האמת היא שאם את מספיק טובה ומקצועית – בנות שהגיעו אלייך לא רק שימשיכו להגיע פעם ב-3 שבועות, אלא גם ימליצו לאמהות, לשכנות, לחברות… שיווק מפה לאוזן מאוד חזק בעולם הציפורניים ועובד יופי. 

אבל כן, גם כאן לא חסר מה ללמוד. ברוב בתי הספר המקצועיים בכלל לא ידברו איתך על הלקוחה ועל איך להתייחס אליה. ככה הגיעו לשוק הרבה בחורות מצוינות שמבחינה טכנית היו פצצה ומבחינת יחסי אנוש לא הצליחו לייצר חוויה טובה מספיק בשביל שהלקוחה תחזור.

ב'גלאמור' החלטנו לתת על זה דגש מיוחד בלימודים: אנחנו מדריכים אותך איך להתייחס ללקוחה, מה צריך לתשאל אותה ואיזה תיאום ציפיות לעשות מולה. בנוסף, אנחנו מלמדים איך לשווק את עצמך ומה הדרך הנכונה לתמחר ולנהל יומן של לקוחות. הדברים הקטנים האלה ממלאים בביטחון ורק זה שווה זהב!

בתחום הציפורניים אין הרבה פיקוח, לא בלימודים ולא בעבודה עצמה. זה גם משליך על הבריאות.

צריך להבין שחומרי בניה לציפורניים הם כימיים, רובם לא מפוקחים על ידי משרד הבריאות וממש מסוכנים לשימוש. הרבה מהחומרים חומציים ומכילים פורמלין, שהוא בכלל חומר שמיועד לשימור גופות, בטווח הארוך זה מסוכן גם לך וגם ללקוחות שלך…"

אז המקצוע מעניין וכיפי, השכר טוב, אבל כל החומרים הכימיים הולכים לדפוק לי את הבריאות?!

"לא אידיאלי, נכון? 1 מתוך 5 בנות מפתחת אלרגיה לחומרים של הלק ג'ל, מה שמתבטא בקשיי נשימה, יובש בעור, חתכים ודימום, גרד, התנפחויות, התנתקות של הציפורן הטבעית. הלקוחות מתלוננות והרבה נייליסטיות אובדות עצות – הן מבחינתן עשו הכל בסדר, אבל החומר לא איכותי.

ולא רק שזה מבריח את הלקוחות, גם את כנייליסטית יכולה לפתח אלרגיה וזה הורס את איכות החיים ומונע ממך להמשיך לעבוד. הפרנסה שלך, הקריירה שלך, הכל אבוד. 

אני עצמי הייתי במקום הזה. אחרי הרבה שנים של עבודה פיתחתי אלרגיה חמורה ופשוט לא הצלחתי לעבוד בכלל. זאת הייתה תקופה נוראית מבחינתי אבל לא הייתי מוכנה לוותר על להיות נייליסטית".

מה עשית? איך אפשר לוותר על מקצוע כל כך אהוב ורווחי אבל עדיין לשמור על הבריאות?

"זה הוביל לתקופה ארוכה של מחקר. חקרתי ובדקתי את הכימיה, את הרכיבים של החומרים. גם בעלי נכנס לתמונה ועזר לי לייבא ולשווק חומרים ייחודיים ואיכותיים שלא יעוררו תגובות אלרגיות. 

למשל בלק ג'ל דאגנו לאזן את רמת החומציות ופיתחנו נוסחה ללא פורמלין כשסוג האקרילט הוא ללא החומר המסוכן MMA ובמינון נמוך מאוד. 

יותר מזה, הוספנו לליין המוצרים שלנו את האקרי-ג'ל שהוא חומר חדשני לבנייה של ציפורניים שמשלב את היתרונות של האקריל והג'ל לבניה ביחד – ללא ריחות, עם מינימום צורך בשיוף הציפורן ועם מענה מלא לאלרגיות.

חשוב לנו לא רק לשמור על הבריאות של הנייליסטיות שלנו, אלא גם לדעת ב-100% שהלקוחות שמגיעות אליהן לא רק משלמות על עיצוב וציפורן מושלמת, אלא גם על הבריאות שלהן.

היום ליין המוצרים הזה עומד למכירה בפני עצמו ואנחנו גם מחלקים אותו במתנה למי שעוברת את הקורסים של בית הספר של 'גלאמור'. הכל נעשה תחת השגחה וביקורת של משרד הבריאות ולפי התקנים הכי גבוהים וטובים. הוא מתאים גם למי שפיתחה אלרגיה בעבר וכמובן למי שלא רוצה להגיע למצב הזה מלכתחילה".

בתמונה: המוצרים שמקבלים כמתנה בקורסים של בית הספר "גלאמור".

יופי, אז אני יכולה להיות בטוחה גם מבחינת הבריאות! מה השלב הבא בדרך להיות נייליסטית?

"הצעד הראשון שאת צריכה לעשות הוא ליצור אתנו קשר. אחרי שתשאירי פרטים, נציגה של 'גלאמור' תחזור אליך ותוכל לבדוק איתך איזה קורסים מקצועיים את צריכה. יש אצלנו הכל – גם קורסים של מתחילות וגם של מתקדמות, גם הכשרות מקצועיות וגם השתלמויות בנושאים ספציפיים. לגמרי הכל.

את מקבלת מאתנו את החומרים הייחודיים שפיתחנו כדי להיות נייליסטית מקצועית במשך שנים בלי להרוס לעצמך את הבריאות, ויחד עם הדגשים המיוחדים שלנו על התאמת הטיפול ללקוחה והפיכת מתעניינות למעריצות ולקוחות קבועות – את על המסלול הנכון להכנסה גבוהה, מקצוע קליל והרבה הנאה!"

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »