כלכלה

"זן חדש לקורונה או לא, תיק ההשקעות לא מפסיק לגדול!" הכירו את סורק המניות הישראלי שהפתיע אפילו את הסוחרים הוותיקים בבורסה

למרות החיסונים, והזנים החדשים שמזכירים לנו שהקורונה כאן כדי להישאר, מה שמאיים על שוק המניות שרק לאחרונה התחיל להתאושש. אך גם בתוך חוסר הביטחון ואי הוודאות, יש מי שיודעים לנצל את הפאניקה בשווקים כדי לזנק לתוך הזדמנות של "ראלי" (עליה במחירים) נדיר המסתמן כ"הזדמנות של פעם בעשור". כיצד זה קורה? האם עוד לא מאוחר לקפוץ על הרכבת? קיבלנו הצצה לסורק המניות הישראלי ששיגע את הסוחרים הוותיקים והמסקנות לפניכם

דניאל איבגי  13.09.21 // 16:00

כסוחר שמאחוריו 5-6 שנים בבורסה, אני יודע להיות סקפטי מול הבטחות מפוצצות. אבל אפילו אני לא הייתי יכול להישאר אדיש לגבי השמועות על "סורק המניות הישראלי" ששבר שיאים גם בתקופות הכי לא יציבות של התפרצויות הקורונה, ועזר לישראלים לאתר מניות שעלו ב-50% ויותר תוך חודשים ספורים. 

לאור התחלואה הגבוהה של זני הקורונה החדשים, נכנעתי ונעניתי להזמנה של עדי קידר (מנכ"ל חברת FXG המתמחה בניתוח טכני ופיתוח סורק מניות "חמות") להציץ מקרוב ב"סורק המניות" שפיצח את שוק ההון הישראלי. 

לפי קידר, מדובר בתוכנה חכמה לניתוח טכני של התנהגות מניות אשר עוזרת למשתמש, באמצעות בחירת פרמטרים שונים, לבצע מסחר מושכל על מנת לייצר רווחים ולצמצם את הסיכונים בהשקעה, ובהתאם לכך למנוע הפסדים כואבים גם בתקופת משבר הקורונה. אם תשאלו אותי, מדובר בהבטחה גדולה מדי, במיוחד לאור הטלטלות העוברות על שוק ההון ברקע התקופה האחרונה.

את קידר אני פוגש בקומה השישית במשרדי החברה בפתח תקווה. אני כמעט ולא מופתע לראות אנשים שחזרו לחבוש מסכות בתוך המשרד הסגור, לא לוקחים סיכונים לפני שההתפרצות של זן חדש של הקורונה תגיע גם אליהם. 

מתברר שזה תזמון מושלם כדי להכיר מקרוב את "האיש והסורק" האחראים ל"באזז" האדיר שמטלטל בימים אלה את השווקים, ואולי להכין את עצמנו – לא רק עם מסכות – לקראת משברים נוספים.

עדי, אתה בטוח שזה הזמן להשקיע במניות? לא כדאי לנו לשבת על הגדר ולהשקיף עד שהמצב יתייצב?

החיוך של קידר מסגיר אווירה של פעילות בלתי פוסקת, ברקע שיחות טלפון אינסופיות ומדריכים עסוקים שנראים כמי שלא נחו שבוע לפחות. "אתה לא מתבלבל. כל יום הוא הזמן הנכון להשקעה, אבל רק אם יודעים איך לעשות אותה נכון. תראה, יש אנשים שמחכים עשר שנים ויותר להזדמנות נדירה כמו זו שהגיעה, והפעם הם לא הולכים לפספס או לתת לה לחמוק להם בין האצבעות".

כלי הסופר סווינג מראה למשקיע מתי יש מומנטום חיובי ומתי יש מומנטום שלילי במניה

איך אתה מסביר את גל העליות ברקע משבר הקורונה, במיוחד עם התפרצות זנים חדשים?

"תראה, המשקיעים בבורסות העולם וגם בתל אביב, מעדיפים להתעלם מהעלייה המתמדת במספר הנדבקים שמכפיל את עצמו מדי יום. הם בוחרים בחצי הכוס המלאה ומתמקדים באווירה החיובית השוררת בשווקים, כשברקע מתדלקת אותם אופטימיות בנוגע להשפעות החיוביות של חיסון האוכלוסייה.

אבל עם כל הכבוד למבצע החיסונים, המשקיעים שלנו לא נתלים בו וגם לא באופטימיות הנושבת מעבר לים. הסיבה לכך היא פשוטה, סורקי המניות בתוכנת 'FxGraph' עזרו למשקיעים בעבודת איתור מניות עם מומנטום חיובי אפילו במרץ 2020 כשהקורונה באמת היוותה איום ממשי וחיסון אפילו עוד לא נראה באופק.

אני יכול להגיד בגאווה ובלב שלם שכל מי שהשקיע במניות האלו לאחר בדיקה וסינון קצר שלהם, נהנה באופן מפתיע מהרווחים שהפיקו המניות האלו בתקופת הקורונה".

הזמנת אותי להצצה בתוכנה ובסורק האוטומטי ועכשיו אני חייב להבין: איך היא ממליצה במה להשקיע?

"רגע, חשוב להסביר לאנשים שהתוכנה לא ממליצה על מניות לקניה או למכירה. מה שכן, היא משתמשת בסורקים שהתפקיד שלהם זה לאתר מניות שנמצאות במה שנקרא 'מומנטום חיובי' לפי תורת ניתוח המניות. 

בפועל, הסורק מאתר את אותן מניות ומציין את רמות המחירים שבהם יש קונים ולפי התורה הטכנית – בדיוק שם המנייה אמורה לעלות ולהביא רווח למי שמחזיק בה. הסריקה מתבצעת על כל המניות בשוק ההון האמריקאי והישראלי ואין בארץ תוכנות שמתקרבות לרמת הדיוק שתוכנת FxGraph יודעת לספק".

הבנתי. אז אתה יכול להדגים לי איזו מניה נמצאת במומנטום חיובי היום? 

קידר מזמין אותי להתיישב לצידו מול מסך המחשב כשגרף מניות פתוח לפנינו, ואז הוא זורק לאוויר שלל שאלות שמשאירות אותי המום "אתה רוצה לבחור מניה ונבדוק יחד מה המומנטום הנוכחי שלה, או שאתה מעדיף שהתוכנה תסרוק את השווקים לבד?" 

אני רוצה שלצורך ההדגמה תבדוק לי את מניית "אפל" בבקשה

קידר נענה לאתגר ומתגאה בפניי בסורק חדש העונה לשם "סופר סווינג". הוא מקליד את שם המניה ולהפתעתי עולים על המסך נתונים בשפה עברית פשוטה. קידר ממהר לנתח ומסביר לי במה מדובר. 

"אתה רואה את זה?" הוא מצביע על ריבוע נתונים בצבע כחול וממשיך, "הסורק הספציפי הזה מראה לנו במדויק מתי המנייה נכנסת למומנטום חיובי בהתאם לאסטרטגיה שבחרנו. 

עכשיו, שים לב: לפי הסטטיסטיקה של המערכת, יש סיכוי של 60% שמניה שנכנסה למומנטום חיובי גם תעלה בפועל לאחר שהשקענו בה. אבל אסטרטגיה טובה לא עוצרת כאן. המשמעות שאנחנו יודעים לזהות סיכויי עליה של 60% היא עצומה כשאנחנו משלבים אותה בתוך אסטרטגיית מסחר.

כלומר, לאחר שזיהינו מניה שנכנסת למומנטום חיובי, ואנחנו יודעים שיש יותר סיכוי שהיא תעלה מאשר תרד, אנחנו גם נשים 'סטופ לוס' בכניסה שלנו למניה. המשמעות היא שאנחנו מגדירים את הגבול של הסיכון שלנו במקרה שהמניה נופלת. סוג של 'ביטוח', אם אני לא מרוויח, אז לפחות אני מצמצם את ההפסד למינימום.

בגלל שהכנסנו את הסטופ לוס, אז מדובר בהפסדים קטנים של אחוזים בודדים. לעומת זאת, כשניכנס למניה ואנחנו בתוך אותם 60% סיכויי עלייה, אז פוטנציאלית, אין גבול לרווח. תבין שמניה יכולה לעלות בעשרות אחוזים ואפילו במאות אחוזים במשך תקופה של מומנטום חיובי.

זה ההבדל בין סוחר מתחיל שמשקיע על בסיס כתבה או טיפ של חבר או סתם כי 'כולם' משקיעים במניה, שמבחינתי לא מדובר בהשקעה, אלא נטו בהימור. לצערי, זה גם מאפיין את רוב הסוחרים 'הבסיסיים'. 

לעומת זאת, לא תמצא סוחר מתוחכם שלא משקיע על בסיס אסטרטגיה של סטטיסטיקה עם יחס סיכוי-סיכון לטובתו. צריך להבין, מי שאומר לך שכל הטריידים שלו מרוויחים – תברח ממנו, אין חיה כזו בשוק. גם הסוחרים הטובים ביותר מפסידים. האומנות היא להפסיד בקטן ןלצמצם את ההפסד למינימום, אבל כשאני מרוויח, להרוויח בגדול ולהוציא את המקסימום מהמניה. 

זה בדיוק מה שהסורק האוטומטי של התוכנה, יחד עם אסטרטגיה נכונה ומשמעת של הסוחר, יכולים לעשות".

תוכנת fxg עוזרת למשקיע לזהות השקעות חכמות בשוק ההון

תגיד, איך הופכים את כל הנתונים האלה לרווח אמיתי בחשבון הבנק?

"הדרך הכי טובה לעשות את זה, וזה תקף גם למי שאין לו ניסיון במסחר וגם למי שכבר מנוסים, היא לראות את סרטוני ההדרכה המלאים על שוק ההון ועל שימוש נבון בתוכנה, תוכנה שהיא בעצם "רדאר" מניות שמפחית באופן דרסטי את מרכיב הסיכון, חוסך זמן ומונע טעויות בהשקעות

בתוכנה יש סורקי מניות מיוחדים ש'מגלים לנו' מתי מניה נכנסת למומנטום חיובי ומתי המומנטום שלילי. מבדיקה טכנית וסטטיסטית, רוב המניות שנמצאות במומנטום חיובי בסופו של דבר עולות, אך במקביל יש כלים טכניים נוספים עם שלל פונקציות שתפקידן להפחית את הסיכון במסחר.

הסורק אמנם עושה לך את רוב העבודה – עובר על השוק הישראלי והאמריקאי, מאתר מניות מגוונות למסחר בשוק ההון הישראלי והאמריקאי בהתאם לבחירת מאפייני סריקת הלקוח (בלי שאתה צריך להתעדכן בחדשות ולשבור את הראש!) – אבל עדיין אתה צריך להבין לעומק את אופן הפעולה שלו ולדעת להשתמש בו חכם.

זה ההבדל בין הימורים על 'המניה החמה הבאה' או הסתמכות עיוורת של 'גורואים' שמתיימרים להבטיח את המיליון הבא תוך חודש. אין כאן קסמים, אין כאן מתנות. רק היגיון, טכנולוגיה והבנה לעומק של מה שקורה מאחורי הקלעים – תוך נקיטת האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורך. זה נכון פי אלף עכשיו, כשהשוק שוב נכנס לתקופה לא ברורה עם ההתפרצות של זנים חדשים וחזרת הקורונה לחיינו".

תראה, אני יודע שבכל משבר יש הזדמנות, אבל השורה התחתונה היא שעדיין יש סיכון!

"ברור שיש סיכון, אבל השאלה היא איך אתה מתנהג עם הסיכון הזה, והאם יש לך כלים שעוזרים לצמצם אותו למינימום כך שגם אם אתה מפסיד, אלה לא יהיו הפסדים שבאמת ישפיעו על התיק שלך.

בנוסף, הדבר המסוכן ביותר הוא לשבת בצד ולא לעשות כלום. תסכים איתי שמסוכן יותר להגיע לגיל פרישה בלי שיש לך מספיק כסף לחיות, ומסוכן יותר לחיות בלי יכולת לעזור לילדים שלך להשיג תואר יוקרתי, להתחתן, לקנות בית בעתיד, או סתם לזרוק להם 3 או 4 אלף שקל כדי שיוכלו לסגור את החודש. 

בעיני, הדבר הכי מסוכן הוא לא להגדיל את מקורות ההכנסה של המשפחה. שתבין, להשקיע בתבונה בשוק ההון לתפיסתי, זה לא סיכון מיותר, ממש כמו שנהיגה ברכב היא לא סיכון מיותר שימנע מאיתנו לנהוג. 

הרי גם אתה לא נכנס לרכב ואומר 'וואו, אולי תהיה לי תאונה ועדיף שלא אנהג הפעם…' נכון? זו מחשבה של אנשים שלא יודעים לנהוג, או כאלה שנוהגים בלי רישיון ובלי שלמדו נהיגה – וזה נכון גם בעולם ההשקעות. אתה לא קונה מניה ולא משקיע שקל לפני שלמדת איך לנהוג על פי החוקים והכללים של שוק ההון. במקרה שלנו, אם יש לך תוכנת מובילאיי שמוודאת שתגיע ליעד בבטחה ובהצלחה.״

אז איך אפשר להשקיע בסיכון נמוך ולהרוויח מהסיכוי למשבר נוסף שעלול להתפרץ בקרוב?

"תראה, כמו הרבה דברים בחיים גם כאן מדובר בשילוב נכון של תזמון לצד השקעה בסקטורים נכונים ורווחיים. בכלל, כשמשקיעים – החוק הראשון הוא לחלק את התיק בצורה נכונה. 

יש את החלק המנייתי שנחשב למסוכן יותר, ויש חלק סולידי שגם דרכו ניתן להגיע לפוטנציאל רווח גבוה. ממש כמו מדד הנדל"ן לדוגמה. מדד שמצד אחד הוא מפוזר במידה נכונה ומפחית את הסיכון, ומצד שני עלה בשנת 2018 ב-71%!" 

אתה בעצם טוען שלא מסוכן להשקיע היום?

"מעולם לא אמרתי שהשקעה היא לא מסוכנת. מה שכן, אני אומר שמסוכן יותר לא להשקיע. זה מזכיר לי את התקופה שאחרי משבר ה'סאב פריים'. בשנת 2009, חבר'ה חדשים הגיעו בלי שעברו על בשרם את נפילת השוק בשנה שקדמה לכך. 

אני זוכר את עצמי מסתכל עליהם, קצת מקנא על כך שלפעמים בחיים צריך גם קצת מזל, והנה יש ברי מזל שבטוחים שלהרוויח כסף בבורסה זה קלי קלות, והם לא מבינים למה כל החיים לימדו אותם שהשקעות הן דבר מסוכן. 

המציאות בשווקים בשנת 2009 היתה שכמעט 'כל מטאטא יורה', ומי שידע לנצל את המשבר יצא ממנו ברווחים גדולים. המדדים באותה התקופה עלו ב-100%. חלק מאותם המשקיעים הרוויחו את הבית שהם חיים בו היום – ועכשיו ההזדמנות חוזרת ובגדול".

בחץ האדום ניתן לראות שהתוכנה אצביעה על מגמה שלילית ומיד לאחר מכן באה ירידה

שורה תחתונה עדי, למי הכי מתאים להשתמש בתוכנה עם הסורק האוטומטי?

"בפשטות? לאנשים שרוצים להחזיק בידיים את ההגה של תיק ההשקעות שלהם, ולא מוכנים לתת לכסף שלהם להיות תלוי באוויר. לדוגמה, במשבר האחרון בתי ההשקעות הפסידו עשרות אלפי שקלים בממוצע לכל אזרח בתחילת 2020, ולי זה מרגיש חמור ביותר. 

אני לא מאפשר שזה יקרה לי ואסור לאף אחד לאפשר את זה. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן – לגרום לאנשים להתעורר ולהיות מודעים ליכולות של שוק ההון, וליכולות שלהם להיות הקפטן בעצמם".

אני חייב לציין שהשתכנעתי אחרי שראיתי במו עיני. מה עושה מי שרוצה לראות בעצמו הדגמה בתוכנה?

"אפשר להירשם להדרכה הכוללת גם הסברים על התוכנה תוך מספר דקות. זה יכול להיות עם מדריך במשרדים שלנו בפתח תקווה, או על המסך הפרטי שלך בבית או בכל מקום שתבחר. 

למעשה, כל מה שצריך לעשות זה ליצור איתנו קשר ולתאם יום ושעה להדרכה. בעקבות תקופת הקורונה, התאמנו את עצמנו מהדגמה פרונטלית להדגמה ביתית בשיתוף מסך על המחשב שלך בבית, ככה שגם היום תוכל לקבל את ההדרכה בצורה שהכי נוחה ומתאימה לך.

מה שכן, אני יכול להבטיח שתצא מופתע. הרוב המוחלט של האנשים שרואים את ההדגמה פשוט המומים ושואלים אותנו בכנות, 'איך לא גילינו את זה עד היום? ולמה לא כולם עושים את זה?!' 

התשובה היא פשוטה: רוב האנשים חושבים שהשקעות זה דבר מסובך או שצריך תואר בכלכלה כדי לדעת איזו מנייה לקנות ולמכור. אבל האמת היא שאחרי ההדרכה אתה מבין שכל אדם ממוצע יכול ללמוד לסחור בהצלחה עם תוכנה והכשרה נכונה, וזה באמת לא מסובך.

בכל מקרה ההדגמה על התוכנה זמינה ופתוחה בחינם לכל קוראי הכתבה. כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הקישור, להירשם, לתאם מועד נוח להדרכה ולצאת לדרך". 

אין בכתבה זו, בחלקה או בשלמותה, כל הבטחה להצלחה ודאית בשוק ההון. כל הצלחה ביצירת רווח מהשקעה בשוק ההון, תהא תלויה בכישוריו וביכולותיו של המשקיע בלבד. לעזרה או שאלות צרו איתנו קשר: bursaportal2@gmail.com

ייתכן כי חלק מהכתוב באתר הינו תוכן לקידום מכירות. אין בכתבה זו, שום הבטחה להכנסה מתחום שוק ההון, ההצלחה של כל אדם נמדדת ביכולתו האישית, המקצועיות ומספר גורמים אחרים. ההישגים של המוזכרים בכתבות ותוצאותים הינם הישגים אישיים שלהם. ליצירת קשר אנא פנה במייל: bursaportal2@gmail.com

תוכנת FxGraph (התוכנה), מספקת למשתמש מידע בורסאי גולמי וכן מידע מעובד (מידע אשר מופק מנוסחאות מתמטיות המבוססות על מידע בורסאי גולמי), אותם היא אוספת ממאגרי מידע פומביים, לרבות מאתרי אינטרנט שונים בארץ ובעולם. המידע המעובד מוצג באופן אובייקטיבי מבלי שיוצרי התוכנה מבצעים לגביו ניתוח או מביעים פרשנותם או עמדתם לגביו. התוכנה מאפשרת למשתמשים בה לבצע ניתוחים סטטיסטיים המבוססים על פרמטרים מתמטיים אובייקטיבים ואינם מערבים שיקול דעת של יוצרי התוכנה. 

המידע והנתונים המוצגים בתוכנה אינה מהווים המלצה או הבעת עמדה כלשהיא ביחס לניירות ערך כלשהם או ביצוע פעולה כלשהיא בהם. בהתאם אין לראות בתוכנה והמידע המופק באמצעותה כייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם. 

כל החלטת השקעה שתתקבל על ידי משתמש בתוכנה, תיעשה על בסיס שיקול דעתו הבלעדי, ואנו ממליצים על ביצוע בדיקה מקיפה לפני כל פעולה בנייר ערך כלשהוא לרבות הסיכונים הכרוכים בכך. 

תשומת ליבך כי פעילות בשוק ההון כרוכה בסיכונים רבים אשר את חלקם אין אפשרות לצפות מראש. על כן, השקעה בשוק ההון עשויה לגרום להפסד חלק מסכום ההשקעה ואף להפסד של כל סכום ההשקעה. יודגש כי שימוש מושכל בתוכנה עשוי לצמצם את הסיכונים הקיימים בשוק ההון, אולם אין בו כדי לבטל את כלל הסיכונים הקיימים אשר עלולים להביא להפסד של חלק או כל סכום ההשקעה ואין כל ערובה לכך שמסחר בסיוע התוכנה יישא רווח כלשהו.

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »