כלכלה

ADVERTORIAL

החלטה נטולת ניחושים איזה מניות כדאי לקנות להשקעה? יש חיה כזאת

בלעדי: עדי קידר (37) חושף את הקלפים בראיון בלעדי ומראה כיצד 4 "רמזורים" (כלי תומכי החלטה מתוחכמים) שפיתח דרך תוכנת FxGraph, עוזרים למשקיעים בשוק ההון (גם אם חסרי נסיון) להחליט באופן שקול באילו מניות כדאי להשקיע מבלי לכסוס ציפורניים מול המדדים בכל בוקר

דין אלבס  31.01.22 // 12:00

"כל פעם שאני קונה מניה אותו סיפור", משתף דויד מראשון לציון, "אני מתפלל שהיא תעלה ואם היא קצת יורדת – נופל לי הלב לתחתונים. זה מתח נפשי שלא הכרתי והוא משפיע עלי ברמה האישית גם מול האישה והילדים. בסך הכל רציתי להרוויח עוד קצת כסף מהחסכונות שלי כמו כל החבר'ה, אבל המחיר שזה גובה ממני יקר מדי…"

דויד לא לבד. למעלה מ-500 אלף ישראלים משקיעים בשוק ההון ורובם המוחלט כנראה יגידו לכם: אי אפשר להרוויח בשוק ההון בבטחון, במיוחד לא בהשקעות. נכנסים, מקווים להרוויח, חוששים מהפסד. הולכים בין הטיפות.

אבל פחות מ-1% מהם יוכלו להגיד לכם משהו אחר. אותם 2,500 משקיעים שמשתמשים באופן יומיומי בשיטות המסחר וההשקעה המוכחות של היזם והמשקיע המצליח, עדי קידר, "ילד פלא" של התחום שניתב את כשרונותיו מעולם התכנות למיזם שנקרא "FxGraph" – תוכנה לניתוח טכני של מניות שעוזרת לנו לדעת מתי לקנות ומתי למכור.

בתמונה: עדי קידר, יזם ומפתח התוכנה FXGraph ומביא הבשורה לאלפי משקיעים בישראל.

"מה שקורה זה דבר פשוט מאוד", חושף עדי קידר, "אם נשתמש בנוסחאות מוכחות מתמטית ונפעיל אותם על ההיסטורייה של כל מנייה נגלה שנוכל לקבל ייתרון של מעל 60% כדי לדעת מתי להיכנס ולצאת מימנה – נוכל להוציא ניתוח טכני מדויק בגרף שמתעדכן באופן יומי ומציג באיזו סבירות מניה מסוימת הולכת לעלות או לרדת"'. כמובן שזה לא עובד ב-100% (כי אין דבר כזה בהשקעות), אבל זה עדיף פי 100 מאשר לנחש או להמר בעיניים עצומות על המהלך הבא.

"בשורה התחתונה – במקום לבחור להיות עיוור ולקנות מניות סתם כי 'נראה לי שזה יצליח' או כי 'כתבו באינטרנט שיש לזה סיכוי טוב' ובעצם רק לסכן את הכסף ו'להתפלל שהמנייה תעלה', אפשר לבחור להוריד את כיסוי העיניים ולהשיג מידע מבוסס נתונים טכניים וסטטיסטיקות אמיתיות, ובכך להגן על הכסף שלנו ולמקסם רווחים".

בסרטון רנן דורון : "עשיתי על מניה מסוימת 50%, FXGRAPH היא תוכנה נוחה וידידותית ואני ממליץ עליה מאוד!"

אבל עדי, כולם משקיעים היום ככה "מהבטן", לא? אני אפילו מכיר אנשים שעושים מזה רווחים יפים מאוד…

"אהה אבל אחר כך לרוב אותם אנשים סופגים הפסדים גדולים יותר ממה שהרוויחו. למה? זה עניין פשוט: אם אתה מחליט החלטה באופן שרירותי, אתה מקבל תוצאה שרירותית. זה יכול להיות הפסד וזה יכול להיות רווח, אבל זה אף פעם לא יציב. 

בשורה התחתונה, גם מי שעושה רווחים יפים מאוד משקשק מפחד על הפעם האחת שהוא יפסיד הכל, כי הוא יודע שהוא לא יכול למנוע אותה. חוסר הוודאות הזה מוביל לפעולות חסרות הגיון כלכלי שבסופו של דבר מובילות להפסדים. 

זה כמו לצעוד בכביש מהיר בעיניים מכוסות. או שתלך ממש לאט כי תחשוש ממכשולים, או שתלך רגיל ואפילו מהר אבל כנראה שתיתקל במחסום שלא ראית ותיפול. השקעה בשוק ההון 'כמו שכולם עושים' היא די דומה לזה.

אתה יכול לסמוך על תחושות הבטן שלך, או על כל מיני המלצות מחברים ואפילו על סקירות (לכאורה מקצועיות) באינטרנט, אבל זה בעצם להשקיע עם כיסוי עיניים. אף אחד לא יגיד לך אם יש לך מכשול ממש מולך או לא".

וזה מה שקורה לישראלים היום? הם שמים את הכסף שלהם על מניות כשיש להם כיסוי עיניים?

"לא רק לישראלים, כל משקיע בעולם קודם כל פועל מרגש, וזה מתכון מספר 1 להפסדים. אחד המשקיעים שלנו שנעזר בתוכנה בשם ניסו, סיפר לי פעם שהוא כמעט וויתר על כל תחום ההשקעות בדיוק בגלל העניין הספציפי הזה. 

הוא הרגיש שהוא מהמר ובמשך שנים היה מפסיד סכומים בבורסה, פשוט כי לא היה לו כלי תומך החלטה (אותם 'רמזורים' שאסביר עליהם בהמשך) שיראה לו את המומנטום האמיתי של המניה, האם עוד כרישי מסחר קונים את המניה, מתי אפשר לצעוד ברחוב בלי מכשולים ומתי צריך להיזהר.

בעזרת התוכנה והכלים המתמטיים שיש בה שהיו לו כמו 'רמזורים' (מה שהראה לו מתי הדרך יותר סלולה קדימה), הוא הפך את כל התמונה וכבר בשבוע הראשון הוא התחיל לראות רווחים.

ניסו סיפר לנו כי הוא בחר כך להשקיע במניית 'מגה אור' ובמניית 'סלע נדל"ן' כשכל אחת הניבה לו 15% תשואה. זה מספרים מטורפים, אנשים לפעמים בשנה שלמה לא עוברים את ה-6%, וכאן תוך כמה חודשים ספורים ניסו הגיע למספר פי כמה מהמקובל. 

אין כאן שום המלצה להשקעה כמובן, ה'רמזורים' של התוכנה מצאו לו מניות לפי בקשתו של ניסו. הוא קיבל החלטה, וזה הצליח. באופן סטטיסטי, זה קורה לרוב המשקיעים שעובדים עם שיטת עבודה ברורה. חשוב לציין שההחלטה הסופית מתי לקנות ולמכור תמיד נשארת בידי המשקיע בסופו של דבר".

אז אתה טוען שבעזרת כלי עזר למשקיע שאתה מכנה "רמזורים", אפשר להשקיע בביטחון בלי לנחש?

"הרמזורים הללו מבוססים על היגיון מאוד פשוט: החלטה מבוססת נתונים בהכרח טובה יותר מהחלטה מבוססת הימור, רגש או המלצה. מסכים איתי, נכון?

עכשיו מה שכלים הטכניים האלו עושים, זה מה שאנחנו בני האדם לא מסוגלים לעשות. הם מנטרלים כל רגש, כל דעה קדומה, כל מחשבה – ובוחנים בצורה הכי קרה, לוגית, סטטיסטית את מגוון המניות שיש היום בשוק, האם הם עונות לקריטריון שאותו המשתמש הגדיר או שלא, חד משמעית, בלי "אולי" או "ניראה לי".

מתוך אין ספור החישובים המורכבים שהכלים הללו מבצעים מאחורי הקלעים בכל רגע נתון, אתה מקבל בעצם גרף מאוד פשוט וברור שמציג בפניך מגמות של עליה וירידה של מניות.כולנו כבר יודעים: הנוסחה להצלחה בתחום ההשקעות היא בדיוק הט-י-י-מ-י-נ-ג הזה שעל פיו אתה עושה את ההחלטות הכי נכונות לתיק ההשקעות שלך".

אוקיי, ומתוך הגרף הזה אתה רוצה להגיד לי שאני אדע בדיוק להחליט איזו מניה לקנות ומתי??

"בהחלט. הגרף נותן לך את המידע שעל בסיסו אתה מבצע החלטה שקולה. קח לדוגמה את 'הרמזור' שנקרא 'קאג'י'. הוא אחד הכלים היחידים בעולם שיודע לסנן 'רעשים' בגרף, כלומר לנתח מניות באופן סטטיסטי ולהציג את המגמה האובייקטית בנייר בלי רגש שאופף את התנהגות המנייה לאחרונה.

ככה במקום שתסתכל על גרף גנרי, אתה יכול לראות ממש באיזו נקודה הקאג'י מחליף את הגרף לירוק – מה שאומר שהמניה בעליה, או לאדום – מה שאומר שהמניה בירידה, ועל בסיס זה לפעול. נטו שכל, בלי רגש. 

כמו רמזור שאומר לך מתי בטוח לחצות את הכביש ומתי צריך לעצור, הגרף מאפשר לך לראות בקלות מהי המגמה של כל מניה ואתה יכול להחליט ביתר קלות מתי להיכנס ומתי לצאת. הכל חשוף בפניך וההחלטות שלך הרבה יותר שקולות כתוצאה מזה.

מימין: גרף גנרי של מניה, משמאל: גרף בכלי הקאג'י. ניתן לראות מתי הקו הופך מירוק לאדום וכך לסחור באופן מודע ועל בסיס נתונים.

הנה למשל דוגמה, באמצע פברואר 2021, משקיעים שהחליטו לפעול לפי הקאג'י קנו את מניית 'בזן' (בתחום הדלק ובתי הזיקוק) ומכרו אותה בסוף מאי, 3 חודשים אחרי כן, וככה עשו רווח של כמעט 50%!

בתמונה: גרף מניית "בזן" בכלי הקאג'י, חיזוי של עליה לפני שהתרחשה.

'רמזור' נוסף הוא כלי עזר שנקרא 'רנגו' והוא עובד על בסיס סטיית התקן של המנייה כך שהוא מציג את שינוי המגמה שלה. למשל אם מניה נכנסת למגמת ירידה – תוכל להחליט שהיא מסוכנת ולכן לא כדאי לך להשקיע בה.

כמובן שכמו כל דבר בשוק ההון, אין שום דבר שיכול לחזות את העתיד ב-100%, אבל אפשר לראות שסטטיסטית זה עובד לאורך זמן ויותר מ-10 שנים שמשקיעים שלנו משתמשים וחווים הצלחות בזכות זה.

שתבין כמה עוצמתי זה יכול להיות: בזמנו, הכלי הזה עזר למשקיעים להימנע ממשבר הקורונה, כש"עין לא מזוינת" של משקיע לא יכולה להראות את השינויים האלו במניה.

תראה למשל את ה'רנגו' במדד של ת"א בנקים, אחד המדדים הכי מדוברים היום. בתאריך 23 לפברואר 2020, עוד לפני שהקורונה באמת תפסה תאוצה ואנשים הבינו את הכאוס שהולך לקרות – הוא כבר התריע לסוחרים שהשתמשו בו שהולכת להיות שינוי כיוון למגמה שלילית ומי שיצא בזמן חסך לעצמו ירידה של 40% ברווחים!"

בתמונה: מדד ת"א בנקים בכלי ה'רנגו' סימן למשקיעים מגמת ירידה ארוכה צפויה, עוד בטרם תחילת הקורונה.

וואו, לחסוך 40% בירידות זה מטורף. אז בעצם שני הכלים האלה פותרים לי את אי הוודאות מול השוק, הבנתי נכון?

"נכון מאוד, אבל עד עכשיו ראית רק שני רמזורים. כלי ההשקעה השלישי (והוא לגמרי החזק מבין כולם), הוא כלי ה'סופר-סווינג' שלא רק מראה מגמות של עליה וירידה, אלא גם בודק אחורנית על גבי הגרף את אחוזי הסבירות להצלחה ואת יחס הסיכוי סיכון. זה נתונים ברמת דיוק שלא תמצא בשום מקום אחר כאן בישראל שהופכים את ההשקעה למשהו עם הרבה יותר בטחון.

תראה לדוגמה את הסופר-סווינג בניתוח של מניית 'אפל'. חץ אדום אומר שהמגמה השלילית החלה, ואילו חץ ירוק מסמן על מגמת עלייה. 

בנקודת הזמן הספציפית שבחרנו הגרף מראה לך שאחוזי ההצלחה ההיסטוריים של השיטה עומדים על 76% עם יחס סיכוי-סיכון של 1:13.8. זה אומר שעל כל פעם שאתה שאתה עלול להפסיד באופן תיאורטי, אתה תצליח ותנצח 14 פעמים (כלומר סיכוי בשמיים וסיכון ברצפה).

באותה נשימה צריך להגיד שהמשתמש גם צריך לבדוק עוד דברים במניה כמו כלי ה'כסף החכם' (וזה כמובן לשיקול דעתו) – הכלי הזה נותן לו את הרמזור שיכול לבסס עבור המשקיע החלטה שקולה ונכונה יותר. במקום להשקיע ולקנות מניה בעיניים עצומות, אפשר לקבל מידע סטטיסטי בדיוק של לייזר. ירוק ואדום על גבי לבן, זה מדהים כי זה משהו שלא היה בעבר זמין לקהל הרחב.

בתמונה: מניית 'אפל' בכלי סופר-סווינג בחודש יולי 2021. ניתן לראות את החיצים לסימון המגמה, כולל אחוזי הצלחה האובייקטיבים של השיטה שנבדקו היסטורית בנוסף ליחס סיכוי-סיכון מדויק.

הרי מה קורה בדרך כלל כשהשווקים יורדים? אנשים סופגים את ההתרסקות ומחכים שהגרף יעלה, גם כשזה לפעמים לא קורה והם נשארים בהפסד. תרשה לי לשאול אותך, מה היה קורה לתיק ההשקעות שלך אם היית יודע לזהות 'מפולות' לפני כולם ולברוח בדיוק בזמן?!

זה מה שקרה עם מניית BABA (של קבוצת 'עליבאבא' למסחר אלקטרוני) שקרסה עם יותר מ-50% הפסד… אבל מי שעבד עם הסופר-סווינג ידע לחתוך את ההפסדים בול בזמן, בשיא הרווח ולפני הירידה הגדולה.

בתמונה: גרף מניית BABA בכלי הסופר-סווינג. ניתן לראות את הירידה החדה מנובמבר 2020 עד ספטמבר 2021.

אבל רגע, זה אומר שאני תמיד צריך להיות מול הגרף כדי לראות מה הוא מציג ולשנות את ההחלטות שלי כדי לא להפסיד?

"ממש לא וכאן נכנס הרמזור הרביעי,כלי אוטומטי שנקרא 'סטופ לוס' (באנגלית Stop Loss – קטיעת הפסד). הכלי הזה מאפשר לך להגדיר מראש גבול שאותו אתה לא מוכן לעבור מבחינת הפסד, והוא יפעל בשבילך גם כשאתה בכלל לא מול המחשב.

למשל אם קנית מניות במחיר של 3$ למניה, אתה יכול להגדיר שהסטופ לוס ימכור אותן אוטומטית ברגע שהמחיר למניה יורד מ-2.5$, כך שההפסד המקסימלי יהיה  חצי דולר למניה – וכל זה בלי שראית בכלל שהמחיר ירד. זה פשוט פועל במקומך, באופן אוטומטי, לפי הגבולות שהגדרת".

אז אני לא חייב בכלל להיות מול המחשב ועדיין להיות בטוח שאני לא מפסיד את כל הכסף שלי?

"בדיוק, זה מייצר לך ביטחון כמעט ודאי שתוכל לקטוע את ההפסד – אם יהיה לך כזה – בלי שתצטרך לפתוח כל יום את הגרפים או לכסוס ציפורניים בלילות, בישיבות בעבודה, בחופשה או בכל זמן אחר שלא תוכל להיות על המחשב.

זה מוריד ממך לחלוטין את החרדה הזאת. כך אתה גם יכול לנצל את ההזדמנויות הרווחיות שהכלים יאתרו לך, ובאותה נשימה לא לפספס שום שינוי במגמות ולהגדיר פעולות אוטומטיות שיגנו על לכסף שלך בזמן שאתה ישן".

עדי קידר: "כלי השקעה אוטומטי יכול לקטוע לך הפסד עתידי וכך לשמור על הכסף שלך בטוח".

נשמע טוב, אבל אני חייב לשאול: מה אם אין לי שום ידע ונסיון, עדיין אפשר ללמוד לתפעל את כל הכלים האלה? זה לא משהו רק למתקדמים?!

כלי ההשקעה משולבים בתוך תוכנה פשוטה וידידותית למשתמש (FXgraph), בזמן שתהליך החישוב המורכב מתבצע מאחורי הקלעים (בלי לסבך את המשקיע בכלל). יש לנו סרטוני הדרכה פשוטים על כל כלי וכלי שמסבירים הכל, ככה שגם אנשים בלי גישה טכנית למחשב מצליחים להסתדר בקלות.

אגב, אם במקרה כבר עשית קורסים בתחום וצברת ניסיון, ה'רמזורים' של התוכנה כפי שהצגנו (אותם כלי השקעה מתוחכמים), יוכלו לעזור לך להחליט לבד ובאופן שקול ובטוח יותר מתי לקנות ומתי למכור – בלי הימורים ובלי כסיסת ציפורניים ככה שממש תרגיש ביטחון מה הפעולות שיובילו אותך להצלחה.

את התוכנה הזו פיתחתי לראשונה כבר לפני 14 שנה, ככה שאתה יכול להיות רגוע שזה משהו אמין ויציב (ואנחנו רק הולכים וגדלים משנה לשנה). נכון להיום, מעל 2500 משקיעים משתמשים בהצלחה בתוכנה הזו על בסיס קבוע, ואגב, לרובם לא היה שום ידע קודם ונסיון בהשקעות בשוק ההון."

יפה, אז איך אפשר לשמוע עוד על כלי ההשקעה ועל התוצאות שהם השיגו?

"אפשר ליצור איתנו קשר באופן ישיר ולקבל את כל הפרטים על תוכנת FxGraph. אבל מי שרוצה להבין ולהעמיק, אני יכול להמליץ על סדרת סרטונים חדשה שבה אני מסביר על כל האפשרויות המעניינות של התוכנה, על כלי ההשקעה והפוטנציאל שלהם ועל השיטות שעזרו לי ולאלפי אנשים אחרים באופן עקבי למקסם רווחים ולצמצם סיכונים להפסדים".

תוכנת FxGraph (“התוכנה”), מספקת למשתמש מידע בורסאי גולמי וכן מידע מעובד (מידע אשר מופק מנוסחאות מתמטיות המבוססות על מידע בורסאי גולמי), אותם היא אוספת ממאגרי מידע פומביים, לרבות מאתרי אינטרנט שונים בארץ ובעולם. המידע המעובד מוצג באופן אובייקטיבי מבלי שיוצרי התוכנה מבצעים לגביו ניתוח או מביעים פרשנותם או עמדתם לגביו. התוכנה מאפשרת למשתמשים בה לבצע ניתוחים סטטיסטיים המבוססים על פרמטרים מתמטיים אובייקטיבים ואינם מערבים שיקול דעת של יוצרי התוכנה. המידע והנתונים המוצגים בתוכנה אינה מהווים המלצה או הבעת עמדה כלשהיא ביחס לניירות ערך כלשהם או ביצוע פעולה כלשהיא בהם. בהתאם אין לראות בתוכנה והמידע המופק באמצעותה כייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם. כל החלטת השקעה שתתקבל על ידי משתמש בתוכנה, תיעשה על בסיס שיקול דעתו הבלעדי, ואנו ממליצים על ביצוע בדיקה מקיפה לפני כל פעולה בנייר ערך כלשהוא לרבות הסיכונים הכרוכים בכך. תשומת ליבך כי פעילות בשוק ההון כרוכה בסיכונים רבים אשר את חלקם אין אפשרות לצפות מראש. על כן, השקעה בשוק ההון עשויה לגרום להפסד חלק מסכום ההשקעה ואף להפסד של כל סכום ההשקעה. יודגש כי שימוש מושכל בתוכנה עשוי לצמצם את הסיכונים הקיימים בשוק ההון, אולם אין בו כדי לבטל את כלל הסיכונים הקיימים אשר עלולים להביא להפסד של חלק או כל סכום ההשקעה ואין כל ערובה לכך שמסחר בסיוע התוכנה יישא רווח כלשהו.

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »