פיננסים

תוכן מקודם

נגד כל הסיכויים: השכירים שהפכו לבעלי עסק עצמאי - תוך 30 יום!

עובדים כשכירים? חולמים על עסק עצמאי משלכם? אם כן, תכירו את הנוסחה שתעזור לכם להתגבר על 'הפחד המשתק' שעוצר ומונע מכם לקפוץ למים, להקים עסק עצמאי ולהפוך לאנשים חופשיים לעשות, ליזום ולהרוויח הרבה כסף. אם תשאלו את בועז פמסון ויובל יבנקובסקי (אנשי עסקים, מנטורים להצלחה עסקית) הזמן הנכון לפתוח עסק הוא היום! וזו הדרך הבטוחה ביותר לעשות את זה. הקשבנו ויצאנו לבדוק.

דניאל איבגי  12.11.20 // 13:00

ברקע נתון מזעזע לפיו כ- 40,000 עסקים חדשים נסגרים מדי שנה בישראל, ההחלטה להפוך לבעל עסק עצמאי מעולם לא היתה קלה. מאחוריה ניצב פחד המשתק את כולנו רגע לפני קבלת ההחלטה על פתיחת עסק עצמאי, כזה שינצח את הסטטיסטיקה ויגשים את החלום של כולנו – בעלות על עסק רווחי ומשגשג בדרך לחופש ועצמאות כלכלית. 

בניסיון לפענח אחת ולתמיד את "סוד העסקים החדשים שמצליחים", החלטנו להיענות לאתגר ולנתח לעומק את שאלת מיליון הדולר: "מה עדיף להיות – עצמאי או שכיר?" ולצורך כך יצאנו לפגוש את בועז פמסון ויובל יבנקובסקי. פמסון ידוע כמי שעומד מאחורי בניית הקורסים הדיגיטלים המצליחים והרווחיים ביותר בישראל ובראשם קורס "מנעולן מקוון", יבנקובסקי הוא מחבר רב-המכר "האם שווה להיות עצמאי" ומי שמאמן בעלי חברות ברחבי העולם ובישראל כשמאחוריו עשרים שנות מחקר וליווי. שניהם מנטורים מוכחים להצלחה עסקית העומדים מאחורי תכנית "שווה להיות עצמאי" ומצהירים ש"ברגע שנתגבר על הפחד המשתק ונסיר את ערפל אי הוודאות, נבין שהשד לא נורא כמו שנדמה לנו, בתנאי שעושים את זה נכון ולצד הכוונה המאפשרת להרים עסק עצמאי ורווחי מאפס – ובקלות יחסית."

פמסון ויבנקובסקי: "אם עושים את זה נכון לצד הכוונה, אפשר להרים עסק עצמאי ורווחי מאפס – ובקלות יחסית"

תגידו רגע, מה עדיף להיות עצמאי או שכיר?

פמסון ויבנקובסקי נשענים לאחור מיד כשהם שומעים את השאלה ופמסון מגיב ראשון: "תראה, מאז שהיינו ילדים קטנים תמיד אמרו לנו שאם נעבוד קשה, נלמד באוניברסיטה ונשקיע, יום אחד יהיה לנו עסק ונהיה עשירים – וזה כמעט מה שעשינו. סיימנו ללמוד, הלכנו לצבא והשקענו הרבה זמן וכסף על לימודים שהעניקו לנו מקצוע או תואר מכובד, אבל במקום לפתוח עסק עצמאי משלנו… רצה הגורל והפכנו להיות שכירים ומאז אנחנו ממהרים כל בוקר לעבודה, מנסים להתפרנס בכבוד ולהביא כמה שיותר כסף הביתה."

שניה, מה כל כך רע בלהיות שכירים? אתה הרי לא מצפה שכולנו נהיה עצמאים

פמסון נראה מופתע מהשאלה אבל משיב מיד: "אני אגיד לך. החלק הגרוע בלהיות שכיר מגיע ביום שהמשכורת נכנסת לחשבון הבנק וברור לך תוך כמה זמן היא 'מתאדה' משם ונעלמת לטובת תשלומי שכר דירה, משכנתה אם יש, ארנונה, קניות, אוכל, חובות, דלק וגן יקר או חוגים לילדים – אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון. אנחנו חיים ביוקר מחיה מטורף, המשכורות שלנו לא מספיקות ואני מדבר מניסיון אישי. במשך שנים הרווחתי סכומים נמוכים כשכיר, למרות שעבדתי קשה כמו חמור. היום ברור לי שכל עוד אנחנו לא עצמאים ואנחנו עובדים בשביל מישהו אחר, אז היציאה שלנו מהמעגל חסומה בפנינו. זה אומר שאנחנו מגשימים את החלומות של הבוסים שלנו – ולא את שלנו."

אני רוצה להבין, אתה אומר שאדריכל עם משכורת של 30,000 שקל כשכיר צריך לעזוב את העבודה ולפתוח עסק עצמאי משלו?

"אני אגיד לך יותר מזה. גם אם אתה מוכשר וכשכיר אתה מרוויח הרבה כסף, זה מתגמד לעומת הסכומים שאתה יכול להרוויח כבעל עסק עצמאי ואתה מוזמן לבדוק את הנתון הזה עם הבוס שלך. עכשיו, זה לא משנה אם אנחנו אדריכלים מעולים או מטפלים בשיאצו עם ידי זהב שלקוחות סופרים את הימים כדי להגיע אלינו. טובים ככל שנהיה, כל זמן שאנחנו עובדים כשכירים, הבוס שלנו הוא מי שמרוויח את הכסף הגדול מהעבודה ומהכישרון שלנו. השורה התחתונה היא שכשכירים אנחנו לא אדונים לזמן וגם לא לכסף שלנו. יש לנו תלוש משכורת ועד כמה שזה אולי נשמע בטוח, זו גם תקרת השכר וזה המקסימום שאנחנו יכולים להרוויח בחודש."

אני מבין, אז מה כל כך מפחיד ומונע מאנשים לפתוח עסק עצמאי משלהם?

כשיבנקובסקי שומע את השאלה ברור לי שהאיש עומד להתפוצץ עליי. "אתה יודע ממה אנשים מפחדים? הם מפחדים להכשל ולהפסיד את הכסף שלהם, הם מפחדים לשלם מיסים גבוהים למרות שזו שטות מוחלטת, והם חוששים כשהם רואים את הכותרות המאיימות בתקשורת לפיהן תשעים וחמישה אחוזים מהעסקים שנפתחים נסגרים תוך שנה. אבל מה שכן, לזכותם יאמר שמדובר באנשים מאוד מוכשרים, שבסך הכל חסרים להם כלים וידע שיוציאו אותם לעצמאות בעסק משלהם. וכשהפחדים האלו נוחתים על מציאות של חוסר ביטחון כלכלי שהחמיר עם משבר הקורונה, מתקבלת תמונה של פחד להצליח, תוך העדפה לשמור על הסטטוס הקיים כשכירים עם משכורת חודשית קבועה."

אתם יודעים ש"הכותרות המפחידות" משקפות את המציאות בשטח ומסוכן היום לפתוח עסקים חדשים, אני צודק?

"תראה" פמסון לוקח שוב את ההובלה וממשיך. "אין הצלחות בלי סיכונים. אני לדוגמה נכשלתי בשמונה עשרה עסקים שהקמתי עד שהגעתי להצלחה שהשאירה אבק לכל אותם כשלונות. אסור לשכוח שהמטרה העיקרית שלנו היא חיים של חופש כלכלי. כולנו רוצים להגיע למצב שבו אנחנו מרוויחים הרבה כסף מהעסק שלנו, אין לנו חובות לאנשים ולבנקים ואנחנו פנויים לעשות כל מה שאנחנו רוצים – לפתח את העסק ולפתח את עצמנו ואת המשפחה שלנו".

אתה יכול להוריד את החלומות שלנו מסיסמאות לדוגמאות בשטח?

"בוודאי. הקמה של עסק חדש היא מזמן כבר לא רק טכניקות מכירה, שיווק וקידום באינטרנט. למעשה, בשנים האחרונות יצא לנו ללוות יחד ולחוד אלפי אנשים שעזרנו להם להתגבר על הפחד ששיתק ועצר רבים מהם 'להקים עסק עצמאי' והם הפכו לאנשים שהם חופשיים לעשות, ליזום ולהרוויח הרבה מאוד כסף. מדובר מצד אחד על הרצון לשלוט בהכנסה ולדעת כמה כסף נרוויח כל חודש, ומצד שני יש את הרצון לשלוט בזמן ולהיות אדונים לעצמנו. השורה התחתונה היא שאנחנו רוצים שתהיה לנו היכולת להחליט שמחר אנחנו לוקחים יום חופש ונוסעים ספונטנית עם הילדים לצימר בצפון – בלי נקיפות מצפון ובלי בוס שיושב לנו על הראש. זו מבחינתי התגשמות חלום העצמאות הכלכלית, וזה קורה לך רק כשאתה הבעלים של עסק משלך ואתה עצמאי שמחליט אם היום תעבוד עשר שעות, אפס שעות או עשרים שעות."

בועז פמסון: "כולנו רוצים להגיע למצב שבו אנחנו מרוויחים הרבה כסף מהעסק שלנו, אין לנו חובות לאנשים ולבנקים ואנחנו פנויים לעשות כל מה שאנחנו רוצים"

אם כך אז יכול להיות שיש אנשים שמתאים להם יותר להיות עצמאים וכאלה שלא מתאים להם בכלל?

"ברור" אומר לי יבנקובסקי. "פתיחת עסק עצמאי לא מתאימה לכל אחד. כי אם אתה בוחר לקום כל בוקר בשעה שבע, לעמוד שעתיים בפקקים בדרך למשרד, לעבוד עד השעה חמש ולזחול הביתה שעתיים נוספות – אז זו הבחירה שלך וכנראה שאין לך חלומות אחרים, מוכנות גבוהה לשינוי או רצון לעשות משהו בנידון. אבל אם אתה רוצה לפתח עסק קיים, או שאתה חולם להקים עסק חדש מאפס ובא לך לגלות איך להרוויח יותר בלי שתהיה תלוי ביכולת ניהולית כזו או אחרת של הבוס – אז בהחלט מתאים לך לעשות את זה – בלי קשר לגיל או לניסיון מוקדם".

תגידו, למה אנחנו נשארים לעבוד כשכירים ומפחדים לפתוח עסק עצמאי משלנו?

"זה לא קל לעזוב היום את מקום העבודה. אנחנו מכורים למשכורת שנכנסת בזמן גם אם היא לא גבוהה כמו שהיינו רוצים. הקושי האמיתי הוא הפחד לאבד את היציבות בהכנסה ממשכורת, כשמכל עבר אנחנו רואים ושומעים את כמות המובטלים האדירה שיש במשק תוצאה ממשבר הקורונה. מה גם שבפתיחת עסק חדש יש חוסר וודאות אם נצליח או לא – כך שכעצמאים, לא תמיד אנחנו יכולים לדעת איך יגמר החודש, מה שמשאיר אותנו בלחצים ובמתחים נפשיים, בלי רצון להתחייב כלכלית לעסק ובלי יותר מדי ביטחון עצמי."

עם יד על הלב. עם כל מחאת העצמאים והעסקים שקורסים בארץ, לא עדיף להיות שכיר?

"אני מסכים איתך" אומר יבנובסקי "שלשכירים יש משכורת קבועה ואין עליהם אחריות גדולה כמו שיש על עצמאים וחלקם יכולים להרשות לעצמם לתפקד ולהיות מה שנקרא "ראש קטן". מדובר בתופעה שבה אתה בא בשעה תשע בבוקר, עוזב בשש ואתה דואג לעבודה רק בשעות העבודה, ושאף אחד לא יחשוב לשלוח לך ווטצאפ בשמונה בערב או להשאיר אותך דקה אחרי שש בערב. אתה שכיר ומחוץ לשעות העבודה לא מעניין אותך אם יש כסף לשלם למע"מ או מה מצב החברה בבנק. אבל כל זה מתגמד בעיניי אל מול משכורת שלא מספיקה לכלום וכנראה שכך היא גם תישאר. מה גם שלהיות שכיר זה יתרון שהופך בקלות לחיסרון כשהבוס יכול לפטר אותך, לא להעלות את השכר שלך ומשבר הקורונה לימד את כולנו דבר אחד או שניים על יציבות בתעסוקה עם למעלה ממיליון שכירים מפוטרים."

עם זה אני בהחלט מסכים ושואל אתכם אם כך מהו סוד ההצלחה בהקמת עסק עצמאי?

השאלה הזו מעלה על פניהם חיוך רחב ופמסון נוטל הפעם את ההובלה. "תבין, רק 5% מבעלי העסקים החדשים משתמשים בנוסחה שעוזרת להם לשגשג, להרוויח ולהצדיק את הקיום שלהם. מדובר בעצם ב"כלי רכב" שהם משתמשים בו בניגוד מוחלט לכל אותם 95 אחוזים מהעסקים שקמים ונכשלים. מדובר בבניה של תכנית עסקית המבהירה חד משמעית ומראש אם לעסק החדש יש היתכנות כלכלית. זה קורה בזכות תמחור נכון, חישובים נכונים של רווח והפסד ובניה של לוחות זמנים שאך ורק לפיהם מבצעים פעולות בעסק תוך התחשבות בצפי התקציבי. בעולם העסקים, תכנית עסקית נכונה עוזרת לכל מי שמתכנן להקים עסק להבין אם החזון המוביל אותו הוא ריאלי מבחינה כלכלית או לא. כלומר האם הוא מציאותי והעסק יוביל לרווחים והגשמת חלומות או לא."

זה כבר נשמע לי הגיוני. אז מה כוללת תכנית עסקית שכזו לשיטתכם?

על השאלה הזו עונה לי יבנקובסקי: "תכנית עסקית נכונה נוגעת בכל מה שקשור להוצאות, הכנסות, מנגנון שיווק, תהליך מכירה, החלטה על המוצר או השירות הנכון, מיקום, טיימינג, גיוס נכון של עובדים ,ניהול מדדים ועוד ועוד, והיא בעצם מכריחה ומאלצת אותנו לדעת בכל רגע נתון מה קורה איתנו בעסק. כי רק כשיש לנו תמונה אמיתית של העסק מול העיניים, קל לנו להיערך להמשך ולהתקדם. זה אומר לדוגמה שאנחנו לא נעלה בעוד יומיים עם קמפיין שיווקי בפייסבוק שעולה 20,000 שקלים, אם אנחנו יודעים שאין לנו יכולת לשלם את הסכום הזה. ואם לקרוא בין השורות, אז אנחנו לא רוצים בשום נקודת זמן להיות מופתעים מחובות ותשלומים שיפתיעו אותנו ויגרמו לנו לרוץ סביב הזנב של עצמנו בניסיון לכבות שריפות ולגייס תשלומים."

אתה יכול לתת לי דוגמה מעשית מהשטח?

"תקשיב" אומר לי פמסון. "אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר בישראל שייך לרמי לוי. ואם לרגע נדמה לך שלא היתה לו תכנית עסקית שהפכה אותו מחנות קטנה בירושלים לבעלים של רשת המזון השלישית בגודלה בישראל – אז אתה טועה. סיפור ההצלחה של לוי הגיע למרות נתוני פתיחה לא טובים. הוא לא הגיע מבית עשיר ולא למד כלכלה או עסקים. מה שכן, הוא היחיד ששם לב שאנשים מחפשים לקנות בסיטונאית במקומות שלא ערוכים למכירה בהיקפים קטנים. אז הוא החליט להרים את הכפפה ולמכור להם בסיטונאות – מה שעזר לו להרחיב את החנות ולהתרחב אט אט למימדים אליהם הגיע היום".

מה תכנית הליווי שלכם מציעה למי שרוצים להקים עסק רווחי בימים אלה?

"ממש כמו שמלמדים תינוקות לדבר וללכת, כך גם אנחנו מלמדים אנשים לדבר וללכת בעולם העסקים. אנחנו מגלים להם איך לנצח את הסטטיסטיקה האיומה ולהפוך לבעלי עסק רווחי ומצליח. הם מקבלים לידיים סדרה של פעולות לביצוע עם הסבר מדויק כיצד לפעול בלי לפחד ובלי לחזור על הטעויות שתשעים וחמישה אחוזים ממי שפותחים היום עסקים בארץ נכשלים בהן. מדובר בשיטות שאספנו במהלך 40 שנות פעילות עסקית מצטברת הכוללת הדרכה של בעלי עסקים בישראל ובארצות הברית, תוך שאנחנו עוזרים לאחרים לבנות ולהקים עסקים משגשגים, מצליחים ויציבים במגוון רב של תחומים."

יובל, אתה יכול להרחיב מעט את הדיבור ולגלות מה כוללת תכנית עסקית נכונה?

"בהחלט. מה שכל כך יפה בתכנית עסקית על פי השיטה שלנו, זה שגם אם אין לך ניסיון קודם בעסקים, או שיש לך עסק ואתה רוצה להרוויח יותר כסף, התכנית שלנו מעניקה לך את הכלים בכל התחומים הנדרשים – עד שיש עסק רווחי משלך בידיים. עכשיו, תכנית עסקית כוללת בתוכה בין היתר את מאפייני הרקע של החברה, המוצרים והפוטנציאל העסקי שלה, לצד ניתוח השוק, קהל היעד והמתחרים. בשלב הבא נרצה לבדוק את אסטרטגיות השיווק והמכירות, ולכן אנחנו נבנה מערך נכון, שיגדיר לנו איך לפעול ועם מה לצאת לדרך ולבצע, כשעל הכל מנצחת התכנית הפיננסית. זו הבודקת את עלוית ההקמה, את אסטרטגיות התמחור ואת הרווח הצפוי".

יבנקובסקי: "התכנית שלנו מעניקה לך את הכלים בכל התחומים הנדרשים - עד שיש עסק רווחי משלך בידיים"

אני מודה שברגע זה הצלחתם לסקרן אותי מאוד על התוכנית

"בשם שנינו אני מאוד שמח" אומר יבנקובסקי וממשיך "כל מי שמתכננים לפתוח עסק, ליישם את הכללים ולהשתמש בכלים שלנו יוכלו להיות בעלי עסקים מיליונרים ואדונים לעצמם, עם זמן פנוי ויכולת לרדוף ולהשיג את כל החלומות שלהם. אני תמיד אוהב לומר שהגישה שלנו היא גישה של מהנדסים ואנחנו רואים את התכנית בתור נוסחאות מדויקות כיצד להצליח בעסקים, במיוחד לאור העובדה שכל כך הרבה אנשים נכשלים בגלל שהם לא יודעים שמדובר בנוסחאות מדויקות ולא בתיאוריות, פילוסופיות או אמונה במזל וכדומה."

אני שכיר, אין לי עסק ובכל זאת הצלחתם להרשים ולשכנע אותי. מה עושים מי שרוצים להצטרף לתכנית ולקבל מכם הכשרה וליווי?

"רגע לפני שאתם מחליטים להצטרף, אני רוצה לשתף אתכם בסדרה קצרה של  סרטונים שיגלו לכם איך להגשים חלום, להיות עצמאים ולפתוח עסק משלכם. מדובר כמובן על מציאות שבה אתם מרוויחים הרבה כסף (מהעסק), אין לכם חובות לאיש ואתם פנויים לעשות כל מה שאתם רוצים או חולמים עליו בדרך שלכם לחופש כלכלי אמיתי. הסדרה עלתה לאוויר והיא משודרת בחינם ללא עלות. לכן אני מציע לך לפנות כמה דקות ולצפות בה לפני שאתה מוציא שקל נוסף על לימודים והדרכות. כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ כאן על הקישור, להירשם לצפיה (בחינם) בסדרה בדרך ולהקים עסק עצמאי משלכם."

<< לצפיה בסדרת ההדרכות (חינם ללא התחייבות) "שווה להיות עצמאי" לחצו כאן על הקישור >>>

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »