פיננסים

אחרי שנים במעמד הביניים אתה מגלה ששיקרו לך: אפשר להפוך למבוסס כלכלית בישראל בלי למכור את נשמתך לרשויות

מתי קיבלת לאחרונה כסף במתנה ממס הכנסה? כמה אתה משלם על המשכנתא שלך? כמה אתה משלם על הביטוחים שלך? בזמן שרשויות המס, הבנקים וחברות הביטוח נמצאים בכל מקום ואף פעם לא "שוכחים" לדרוש את שלהם, אפרת אהרוני כהן טוענת שאפשר אחרת, שאפשר להפוך למבוסס פיננסית בישראל, למרות הקשיים שמפעילים עלינו מלמעלה. ולא אין צורך באקסלים, או להפוך ליזם במשרה מלאה. אמת או מכירת חלום? יצאנו לבדוק.

דניאל איבגי  20.12.20 // 16:15

״מי ידאג לי כשלא אוכל להמשיך יותר?!״ אין משפט יותר ישראלי מהמשפט הזה. כולנו רוצים לדעת שאנחנו יכולים להיות בראש שקט ביום שנפרוש, שיפטרו אותנו או שחלילה וחס לא נוכל להמשיך יותר.

כדי להשיג את השקט הזה אנחנו חייבים לעשות את הקפיצה לשלב הבא בחיים. למרות הקשיים שרשויות המס מציבות לנו, המשכנתא החונקת או המחירים שחברות הביטוח גובות מאיתנו מדי חודש.

אנחנו חייבים למצוא דרך להכניס יותר, להרוויח יותר, ולמקסם את ההכנסה הפסיבית שלנו (הכנסה שלא מעבודה) כלומר, מהכסף שהכסף שלנו "עושה" כשאנחנו ישנים.  

בתקופה בה בכל יום אנחנו שומעים על דרך ״חדשה״ לשפר את המצב הכלכלי בעזרת כמה אקסלים, והשקעה בנכסים, יש גם מי שהחליטה לקחת את האחריות, ולתת לאנשים אחרים מה שלה מעולם לא היה – ״אמא ואבא פיננסים״.

לדברי אפרת אהרוני כהן (43), אמא ל-6 (שישה) ילדים: ״אנשים שמחפשים שקט פיננסי וביטחון כלכלי, חושבים שאם רק יעשו איזה אקסל הכנסות והוצאות כזה או אחר, אז הם יצליחו למנף כספים ולהשקיע בעשרות נכסים שיגרמו לכסף ליפול להם מהשמיים, ולהפוך אותם לחופשיים ובטוחים מבחינה כלכלית.

אני לא אומרת שזה בלתי אפשרי, אבל בוא נקרא לילד בשמו – אם לא תדע להתנהל ולעשות סדר פיננסי אמיתי, הסיכוי שזה יקרה שואף ל-0. זה כמו להזמין עשרות אנשים אליך הביתה, כשהכל הפוך ומבולגן! אתה בסוף לא תמצא את הידיים והרגליים.״

״גם למי שנחשב 'מסודר', אין מושג וזאת הסיבה שבמדינה הזאת לא מצליחים לייצר יותר משפחות (שכירים ועצמאים) שמגיעות למצב בו יש להם שקט נפשי/כלכלי״

למען הסדר הטוב, אהרוני כהן היא אחת מנשות העסקים המובילות בישראל במה שנקרא תחום ה״סדר הפיננסי״ עם למעלה מ-27,000 לקוחות. לאחר שבגיל 25 כשהיא בהיריון עם 2 תאומות החליטה להפוך לעצמאית, פתחה עסק לשירותי משרד והצליחה לא רע בכלל, עם הכנסות של עשרות אלפי שקלים לבדה.

כשהיא עושה חיל, ומצליחה לכבוש יעדים בצרורות, נפלה אפרת לעקיצה נוראית שהכניסה אותה לחובות של כ-2 מיליון שקלים. למרות הבור הנוראי שרבים שהאנשים שהיו מחליטים לוותר על החיים אם היו נקלעים אליו, אהרוני כהן נעמדה על הרגליים האחוריות שלה ותוך שנתיים שילמה את חובתיה עד השקל האחרון.

היום, אחרי למעלה מעשור, אהרוני כהן למודת הניסיון עומדת בראש חברה גדולה מאד ליצירת משפחות ישראליות מבוססות, באמצעות סדר פיננסי.

כאשר אני שואל אותה, אפרת, למה את מתכוונת כשאת אומרת ״סדר פיננסי״?

היא עונה בחדות שמאפיינת אנשים שיודעים (טוב מאוד) מה הם עושים: ״תגיד, אתה יודע מה יש בתיק הפנסיה שלך? אתה יודע אם מגיע לך החזר מס? אתה יודע האם המשכנתא שלך טובה? אתה יודע האם אפשר להוריד את ההחזר החודשי ואת הריביות שלה? 

יש לך תיק השקעות? אתה יודע מה קורה איתו? האם הכסף שלך בכלל עובד בשבילך? האם יש לך הכנסה פסיבית? האם ההון שלך גדל מחודש לחודש או עומד במקום? כל אלה הם חלק מהמפה הפיננסית שלך, מהכספים שאתה מחזיק בין אם אתה יודע או לא, ואתה יכול להשתמש בהם – ורק ברגע שתהיה לך שליטה מלאה עליהם, יהיה לך גם סדר פיננסי.

פתאום מס הכנסה יכול לקפוץ לביקור, פתאום הבנק לא מאשר לך עוד משכנתא, ועוד ועוד… אם יש משהו שלמדתי בחיים זה – שאם אתה לא עושה סדר בפיננסים שלך, אז החיים יגרמו לך לעשות סדר.״

למה את מתכוונת אינפורמציה שגויה?

״כל מה שמספרים לנו על הדרך להפוך לבטוחים ואפילו חופשיים כלכלית. זה בלתי אפשרי להתחיל את מסע החלומות, לקנות נכסים ורחובות שלמים על שמנו רק בגלל שאנחנו מכירים את המילה 'מינוף' או בגלל שעשינו איזה אקסל הוצאות והכנסות של הבית או אמרו לנו ללכת ליועצת לכלכלת המשפחה שאמרה שצריך הכנסה פסיבית."

אז מה הידע הנכון?

״הידע הנכון הוא קודם כל, לא להתמקד רק בתחום אחד. אנחנו לא יכולים להתמקד רק במינופים, או רק ברכישת נכסים, או רק בכמה בזבזנו בכרטיס אשראי. נקודת המבט שלנו צריכה להיות הוליסטית (כלומר, כוללת על הכל). 

תחשוב על זה, פיצה זה אוכל טעים נכון? אבל אם הייתי אומרת לך לאכול כל יום רק פיצה לארוחת בוקר, צהריים וערב – מתישהו היית מקיא?

וזה בדיוק העניין, להשקיע בנכסים זה דבר נפלא. לצמצם הוצאות זה דבר נפלא. אבל לפני שאתה ניגש ומתחיל ליישם את התורה הנפלאה הזאת, כדאי שתכיר את כל המפה הפיננסית שלך מא׳ עד ת׳, ותתחיל לעשות בה מה שאני קוראת לו 'סדר פיננסי'.״ 

אבל אני רוצה הכנסה גדולה ופסיבית, ותשואות גדולות על ההון שלי, אני לא רוצה לעשות סדר…

״אני אוהבת את השאלה הזאת. יש לי 2 תשובות בשבילך. הראשונה היא – מצויין! כי הסוף של תהליך הסדר הפיננסי (אם אתה מיישם אותו כמו שצריך), הוא המצב בו יש לך הכנסה גדולה ופסיבית, וכסף שצובר ריבית דריבית והופך אותך ליותר ויותר מבוסס כלכלית.  

התשובה השנייה היא, אין בעיה. אם אתה לא רוצה לעשות סדר פיננסי אצלך במספרים, אז אתה מוזמן לנסות להתחיל לעשות את זה לבד. רק שים לב, ואל תגיד שלא הזהרתי אותך – ללכת ליצור נכסים בעזרת מינוף בלי סדר פיננסי, זה בדיוק כמו ללכת לבנות את קומה 10 בבניין, לפני שהתחלת לבנות יסודות לבניין. פשוט חסר סיכוי מלכתחילה.״ 

אז מה צריך לעשות כדי לייצר את הסדר הפיננסי הזה?

״עכשיו אנחנו נכנסים לעניינים! כדי לעשות את הסדר הפיננסי הזה יש דרך לא קצרה אבל מאוד מדויקת. לא סתם קוראים לה ה״מפה הפיננסית״ שלך, בגלל שכל פנייה ובחירה בה מובילים ליעד מסוים בחיים הכלכליים, בדיוק כמו שכל פנייה במפה מובילה ליעד גאוגרפי אחר.

הפנייה הראשונה בדרך עוסקת ב״איסוף הכסף האבוד שלנו״. הכוונה היא שאנחנו פותחים תיק להחזרי מס. כמובן שזה לא הופך אותנו לעצמאיים, או מחוייבים בהגשת דוחות למס הכנסה – רק מאפשר לנו לבדוק נתונים, ולבקש החזר ממס הכנסה (כן, בין אם אנחנו שכירים ובין אם אנחנו עצמאיים). 

ותופתע, בהרבה מאוד מקרים אנשים אפילו לא מנחשים שמגיע להם החזרי מס. ילדים, לימודים ועוד עשרות סיבות שמאפשרות לנו לקבל החזר של עד 6 שנים אחורה, על כל מה שמגיע לנו. 

רשויות המס נהנות מעצם העובדה שאנחנו לא יודעים, שאנחנו צריכים לבוא לקבל את ההחזרים המגיעים לנו. בדיוק כמו שיתנו לחתול לשמור על השמנת. לכן, זו חובתנו להיות ערניים ולקבל את הכסף בחזרה.״

אוקיי, עכשיו אחרי שהחזרנו את הכסף שמגיע לנו, איך מגדילים אותו?

״רגע, אנחנו עדיין לא שם, אחרי שקיבלנו החזר מס, עוברים לפניה השניה שעוסקת בביטול חובות ועיצומים כספיים (למקרה שיש כאלה). במקרה הזה הגיע הזמן להתעמת עם כל מה ששמנו בצד עד היום ואמרנו ״טוב, נתמודד עם זה כבר בעתיד״. הלוואות, חובות, הוצאה לפועל, וכו'.

מה זה אומר להתעמת? זה אומר לפנות אליהם ולהתחיל במשא ומתן עיקש, כדי להגיע להסדר שמכבד את שני הצדדים, ומקל עלינו את סגירת החוב אחת ולתמיד, כך שנוכל להתחיל לחיות את החיים שלנו כפי שמגיע לנו באמת. וגם כאן אנחנו עוזרים לאנשים שלא יודעים לנהל את המו״מ בעצמם וצריכים מישהו שיעשה זאת במקומם.

כמו שמעולם לא היית נותן לאדם אחר לפגוע בילדים שלך, גם אם זה יעלה לך בחיים שלך, כך אתה צריך לחשוב על החובות והעיצומים שלך. בסופו של דבר מי שנפגע מזה שאין לך כסף זה לא רק אתה, אלא גם בני המשפחה שלך! ובעיקר בני המשפחה שלך. כי ברגע שאתה לא יכול לעזור לעצמך, אתה לא יכול לעזור לאף אחד אחר. 

אז מאחורינו כבר גם ההחזרים ממס הכנסה, וגם חובות ועיצומים שבוטלו. עכשיו מגיעה הפנייה השלישית והיא בדיקת התיק הביטוחי והתיק הפנסיוני ומי שעל סף פרישה גם תכנון פרישה מקיף."

למה אנחנו צריכים לבדוק את הביטוחים? זה לא מיותר?!

״זה בהחלט יכול היה להיות מיותר אם לא היו 6.5 מליון מקרים של כפל ביטוחי, ו-30% מבעלי פוליסת הביטוח במדינת ישראל היו משלמים כ-פ-ו-ל על הביטוחים שלהם!״

״האם נראה לך הגיוני לשלם בחנות פעמיים עבור אותה חולצה? סביר להניח שלא. מדוע אם כך שתשלם מידי חודש כסף מיותר על ביטוחים כפולים?״

כפול!? למה הכוונה?!

״האם נראה לך הגיוני לשלם בחנות פעמיים עבור אותה חולצה? סביר להניח שלא. מדוע אם כך שתשלם מידי חודש כסף מיותר על ביטוחים כפולים? 

'כפל ביטוח' הוא מונח המתאר מצב בו למבוטח יש כמה כיסויים ביטוחיים עבור מקרה ביטוח אחד. עבור כל כיסוי כזה, הוא משלם מידי חודש בנפרד. במידה והלקוח יזדקק להפעלת הביטוח, התשלום שיתקבל יהיה עבור כיסוי אחד בלבד (ברוב המקרים), ללא הלימה למספר הכיסויים שברשותו. המשמעות היא – הפסד כספי.

לכן זה השלב להפוך את הסלע, ולסלק את כל הביטוחים הכפולים הללו שאנחנו משלמים, ולחסוך הרבה מאוד כסף.

עכשיו, אחרי שצברנו, חסכנו והחזרנו כסף מהוצאות מיותרות, מה השלב הבא?

״אני יודעת מה אתה רוצה לשמוע, אנחנו מאוד קרובים לתחילת בניית הבניין הפיננסי שלנו לגובה. 

צריך רק לבצע את הפנייה הרביעית במפה שלנו. הפנייה הזאת היא מחזור משכנתא (למי שיש כזו), או משכנתא דרגה שניה (וגם לגיל השלישי) על מנת ליצור הון חדש מנכס קיים ו/או לעשות הסדר טוב יותר בעבור ההלוואה הישנה שלנו מול נותן המשכנתא (תנאים משתנים)

מיחזור הלוואת המשכנתא הוא תהליך בו הלוואת המשכנתא הישנה מסולקת ומוחלפת במשכנתא חדשה, המציעה תנאים משופרים. כידוע, המשכנתא היא הלוואה ארוכת טווח, והרבה פעמים נוצרים שינויים משמעותיים, הן בתנאי השוק והן בהיקף ההכנסות וההוצאות המשפחתיות במהלך תקופת ההלוואה. כמו לדוגמה שינוי הריבית במשק, הולדת ילד, קבלת כספי ירושה או מענק ועוד.

מה שחשוב להבין כאן הוא שבאמצעות מיחזור הלוואת המשכנתא ניתן לשנות את היקף ההחזרים החודשיים כך שיתאימו בצורה מיטבית לצרכים הפיננסיים העדכניים שלנו.

זה ממש כמו לקחת את הסוסיתא הישנה למוסך, ולהחליף לה את המנוע במנוע של מרצדס חדשה, את הצמיגים בצמיגים של ב.מ.וו ואת צריכת הדלק לצריכה של אופניים חשמליים. ניתן לחסוך כאן סכומים אדירים של עשרות ומאות אלפי שקלים בתשלום המשכנתא.

ובמקרה של מי שעדיין לא לקח משכנתא בכלל, שיעשה את זה רק עם יועץ משכנתא מומחה (עדיף שלנו), שיעזור לו להשיג את המשכנתא הטובה ביותר שיש בשוק ע-ב-ו-ר-ו! ולא המשכנתא הטובה ביותר עבור הבנק שלו.

הערת ביניים, לגבי בחירת יועץ משכנתא, עורך דין, חברת השקעות, יועץ לכלכלת המשפחה, יועץ מס או סוכן ביטוח… קריטי לעשות את זה עם איש מקצוע איכותי, מנוסה וכזה שהאינטרס שלו הוא לעזור לך (!) וזה ממש לא מובן מאליו. לצערי, לרוב בעלי המקצוע קיים אינטרס (ולא במפתיע) לעזור דווקא לגוף בו הם עובדים, וממנו מקבלים את שכרם.״

אפרת, אין ספק שעכשיו יש לנו סדר, הרווחנו, קיבלנו בחזרה וחסכנו המון כסף! עכשיו, איך הופכים את הכסף הזה להרבה יותר כסף?

״אתה צודק! עכשיו הגיע השלב שכל מה שהשגנו יהפוך אותנו למבוססים פיננסית. כמו שאתה יודע, הדרך הנכונה והטובה ביותר להפוך כסף ליותר כסף, היא להשקיע אותו. בדיוק כמו ששותלים זרע באדמה, משקים אותו, מדשנים אותו והוא הופך לעץ גדול שמניב פירות.

זה עובד באמצעות מה שאיינשטיין כינה הפלא ה-8, והוא אפקט ה״ריבית דריבית״. ריבית דריבית היא מושג שאמנם נשמע כמו חצי קללה ביידיש, אך מדובר במושג מעולם ההלוואה והמימון שלא כל כך מסובך להבין.

ריבית דריבית, משקפת את הריבית המצטברת. כלומר, לא מדובר רק בריבית על ההשקעה, אלא גם על הריבית שהצטרפה אליה משנה לשנה.

לדוגמה, במקרה של רכישת אג"ח (אגרות חוב). דמיינו כי רכשתם אג"ח תמורת 100,000 שקל לשלוש שנים, והמנפיק מבטיח לשלם לנו 7% ריבית על כל שנה. קל לחשב כי עבור השנה הראשונה יהיה חייב לנו המנפיק סכום של 7,000 שקלים, כלומר הוא צבר לעצמו חובות מולנו של 107,000 שקל בתום השנה הראשונה, בתום השנה השנייה יהיה מדובר ב-7% מעל ה-107,000 השקלים, כלומר עוד 7,490 שקלים, וכן הלאה.״

אז כדי להיות מבוסס כלכלית, כל מה שאני צריך לעשות זה להשקיע באג״ח?

״ממש לא! אתה צריך להשקיע בהשקעה הנכונה ביותר עבורך, עבור המטרות שלך ושל המשפחה שלך, כזאת שיחסי הסיכוי-סיכון שלה מרגישים לך נכונים ויש עוד המון משתנים. 

כדי לעשות את זה, חייב להיעזר במקצוענים, לתכנן כמו שצריך, לחפש את ההשקעות הנכונות, לחקור אותן לעומק, להבין מי ומה עומד מאחוריהן… זה לא תהליך שנעשה על רגל אחת.״

אני מבין אותך לחלוטין, אז תגידי לי מה לדעתך הצעד הראשון שאני צריך לעשות כדי להפוך ליציב ובטוח כלכלית?

״אני שמחה שאתה שואל את השאלה הזאת, כי לדעתי הצעד הראשון הוא פשוט יותר מכפי שאתה או הקוראים יכולים לחשוב. 

לא צריך להתרוצץ, ללמוד ולהפוך ליזמים במשרה מלאה. מה שצריך לעשות זה לתאם פגישה איתנו, בה אנחנו נעשה ישיבת תכנון, מהשלב הראשון במפה הפיננסית ועד ההשקעות. 

אנחנו מספקים את אנשי המקצוע הטובים ביותר ואת התוצאות הטובות יותר. לאחר הפגישה תוכל להחליט מה אתה רוצה לעשות. לתת לנו לעבוד עבורך, או לצאת לדרכך ולעשות בעצמך! אגב, בתחומים כמו משפטים, ביטוחים וכו׳, איפה שאנחנו לא נותנים שירות – אנחנו מחברים ללקוחות שלנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ.״

תודה רבה אפרת, היה מעשיר מאוד 🙂

״זאת רק ההתחלה מבטיחה לך, מחכה לראותך אצלנו בפירמה :)״

לקביעת פגישה לסדר פיננסי מא׳ עד ת׳ בפירמה של אפרת אהרוני כהן השאירו פרטים בטופס כאן למטה:

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »