פיננסים

תוכן מקודם

הישראלית שמצאה שיטה לבטל קנסות ועיקולים במס הכנסה, מעבירה הילוך ונלחמת עבורנו.

עצמאים, אנשים עם רמת שכר גבוהה (מאוד) החייבים בהגשת דוחות שנתיים, משכירי דירות, עצמאים שסגרו את התיק, מעוקלים ובעלי קנסות שמנהלים קרב עיקש מול רשויות המס, צריכים לפתוח שמפניה? את זה עוד נראה. אפרת אהרוני כהן, המייסדת והמנכ״לית של קבוצת נתיבים פיננסים בע"מ, טוענת שאחרי שעברו אצלה כ-27,000 לקוחות ב-18 השנים האחרונות היא הבינה שבעזרת ניסיון של שנים, הכרת המערכת על בוריה והמון ידע  ניתן לחלץ כמעט כל אדם, מכל עיקול או קנס כספי במס הכנסה ולאפשר לו להתחיל את חייו מחדש.

דניאל איבגי  20.12.20 // 16:15

בשנה בה כמות הישראלים שחטפו מכה כלכלית קשה גדלה מרגע לרגע, עדיין לא ראינו שום עזרה או הקלה מצד רשויות המס הישראליות. 

עצמאים, שכירים, ובעיקר אנשים בעלי רמת שכר גבוהה, החייבים בהגשת דוחות שנתיים נאלצים להתמודד גם עם מכה אנושה ברמת ההכנסה, וגם ב״קרב״ עיקש מול מס הכנסה כדי לבטל או לצמצם החובות והעיצומים הכספיים, במידה ולא ידעו שמוטלת עליהם חובת הגשת הדוחות – אחרת המכתבים שהם מקבלים יהפכו לעיקול של חשבון הבנק, המשכורת ואף צו עיכוב יציאה מהארץ.  

לדברי אהרוני כהן: ״אנשים חושבים שאם הם שכירים, סגרו את התיק מזמן או שאיש לא הודיע להם, אז "אפשר וכדאי" פשוט לדחות את הטיפול בחובות והמצב ישתפר. ממש לא! החובות גדלים וטופחים מחודש לחודש, ומה שהתחיל כחוב 'קטן', מהר מאוד יכול להפוך לעיקול גדול. 

הם לא מבינים שהם יכולים לתת את כל ה'בעיות' וכאב הראש שיש להם מול רשויות המס, לטיפול של מישהו (אדם או גוף מאורגן) המסוגל למחוק את החובות והעיצומים, ולסיים עם הכל במינימום זמן, ולאפשר להם להיות חופשיים ומאושרים״.

למען הסדר הטוב, אפרת אהרוני כהן היא אחת מנשות העסקים המובילות בישראל במה שנקרא תחום ה״סדר הפיננסי״ עם למעלה מ 27,000 לקוחות. לאחר שבגיל 25 כשהיא בהריון עם תאומות, החליטה להפוך לעצמאית, פתחה עסק לשירותי משרד והצליחה לא רע בכלל, עם הכנסות של עשרות אלפי שקלים לבדה.

כשהיא עושה חיל, ומצליחה לכבוש יעדים בצרורות, נפלה אפרת לעקיצה נוראית שהכניסה אותה לחובות של כ-2 מיליון שקלים. למרות הבור הנוראי שרבים האנשים היו מחליטים לוותר על החיים אם היו נקלעים אליו, אהרוני כהן נעמדה על הרגליים האחוריות ותוך שנתיים שילמה את חובה עד השקל האחרון.

היום, אחרי למעלה מעשור, אהרוני כהן למודת הניסיון עומדת בראש חברה גדולה מאד ליצירת משפחות ישראליות מבוססות, באמצעות סדר פיננסי.שאחד הפתרונות העיקריים שהיא מציעה הוא ביטול חובות ועיצומים כספיים שיש ללקוחותיה ברשויות המס.

״הם יכולים לתת את כל ה'בעיות' שיש להם מול הרשויות, למישהו (אדם או גוף מאורגן) שמסוגל למחוק את החובות והעיצומים, ולסיים עם הכל במינימום זמן״

תגידי אפרת, איך אנשים לא יודעים שיש להם חוב במס הכנסה?

״יש כמה אופציות. האופציה הראשונה היא שאנשים מגישים דו"חות כי הם חושבים שמגיע להם החזר מס (גם שכירים וגם עצמאים) כי סיפרו להם כל מיני סיפורים שמגיע להם. בפועל, אחרי שמגישים את הדו"ח, הם מגלים שבכלל יש להם חוב במס הכנסה.

האופציה השניה, שיש אנשים מחוייבים בהגשת דוחות. כמו במקרים של בעלות על נכסים והשכרתם, או פריסת פיצויים במס הכנסה (כדי לשלם פחות מס), או עבודה בחו"ל והם לא מגישים דו"חות. בד״כ זה מגיע עם התירוץ של: 'רגע, אבל אני שכיר, למה בכלל שאני אגיש דוח למס הכנסה!?' הכל אצלי מסודר…

אופציה שלישית, אי הגשת דוחות בזמן. כלומר, אנשים כן הגישו דוחות, אבל מצד שני עשו את זה באיחור. 

אופציה רביעית, אנשים שיודעים שהם צריכים להגיש דוחות – אבל לא הגישו אותם. או שביקשו ארכה, וגם אחרי הארכה הם לא הגישו את הדוחות.

 ואופציה חמישית היא אנשים שמרוויחים מעל 651,000 שקלים בשנה ולא מגישים דו״ח ועוד ועוד.

במקרים אלה החוב מצטבר וגדל. ולרוב אנשים מגיבים בהתעלמות ממנו. שוכחים אותו ומצפים שהוא יעלם כי קר או חם או בגלל שהם לא מוכנים להתמודד איתו. חוב המס הכנסה הוא לא דני דין הקוסם המהולל, הוא לא יעלם אם נשים עליו סדין״

איך אפשר להימנע מחובות אלה מלכתחילה?

״האמת, זה די פשוט. במקום להגיש דוחות לבד בגלל עצות מהאינטרנט, או להגיש בעזרת אפליקציות, לעשות זאת בעזרת חברה מאורגנת ומסודרת, מהסיבה, שמספיק שפספסת נתון אחד, או כתבת משהו לא נכון ותגרום לעצמך לחוב. 

חברה מסודרת יכולה לבדוק עוד לפני כן אם יכול לצאת לך חוב או לא, ובהתאם לכך לדעת אם להגיש דו״ח למס הכנסה. ממש כמו שעדיף לתת לקבלן לבנות עבורנו את הבית, מאשר לבנות בעצמנו. זה אפשרי, אבל קל מאוד לטעות ולגרום נזק והארכה של הבנייה או הגדלת התשלומים.״ 

אפרת, למה אנשים לא מטפלים פשוט בחובות שהם בעצמם יצרו?

״שאלת את שאלת השאלות. אתה צריך להבין שאנשים לא מטפלים בבעיות שלהם מסיבה אחת – הם לא יודעים איך. מע״מ, מס הכנסה אלה שמות של גופים שהשרישו לנו מגיל קטן שאסור להתעסק איתם, שהם מפחידים ומסוכנים. 

אפילו עצמאים, שיש להם התנהלות רבה מול הגופים הללו – מעדיפים לתת למישהו אחר להתנהל מולם (רו״ח). ואז כשמגיע רגע האמת, כשצריך לעמת ולחוות את "המפלצת" הגדולה, אנשים פשוט לא יודעים מה לעשות.

הפחד משתלב עם חוסר הידע והנתונים כיצד לפעול ומשתק את הבן אדם. אז הדבר הקל ביותר זה פשוט לדחות את ההתעסקות, או לתת לרואה חשבון שלא מבין כלום לטפל בעניין, וכך לסבך אותם בבעיה גדולה יותר.

זה כמו שילד לא מוכן ללכת לחדר החשוך לבד בלילה, ומעדיף לבוא לישון עם ההורים. הוא מפחד, והוא לא יודע שאין הבדל בין החדר כשהוא מואר לבין החדר כשהוא חשוך, ולכן מאמין שיש שם מפלצת גדולה בחדר.״

זה באמת לא ריאלי להתחיל ללמוד את הרשויות, יש פתרון אחר?

״אתה צודק, זה בהחלט לא ריאלי להתחיל ללמוד את הרשויות, ללמוד את המערכת על בוריה, להבין איפה יש פרצות, מה צריך להגיד ובאיזה מסמכים צריך לטפל כדי למחוק את החוב. 

מצד שני, גם אין צורך להיכנס לפאניקה. כי אפשר למנוע את החובות הללו ורבים ואפילו לבטל. חשוב לזכור שאם היית עצמאי, סגרת את התיק ועכשיו אתה שכיר – זה לא אומר שלא יכול להצטבר לך חוב. להפך, זה מקור לצרות כי הרבה אנשים שוכחים להגיש דו"ח עד השנה בה הם סגרו את התיק.

לדוגמה, אם היה לך תיק עד שנת 2018, ובשנת 2018 החלטת לסגור אותו. אתה צריך להגיש דוחות למס הכנסה עד שנת 2018 (כולל!). ואם לא תעשה זאת, בכל חודש חובך יגדל בעוד למעלה מ-1,000 שקלים בחודש, קנס על אי עמידה בזמנים. 

אגב, מי שלא סוגר חובות מול מס הכנסה, גם לא זכאי להחזרים. מבחינת מס הכנסה כל עוד לא שילמת, אי אפשר לאפשר לך לקבל החזר כספים המגיעים לך.״  

מובן לגמרי, עכשיו מה צריך לעשות כדי לבטל את החובות?! ​

״הגענו לדובדבן שבקצפת! אז תראה, קודם כל חשוב להבין שבהחלט ניתן לבטל את החובות מול מס הכנסה. כמובן שתלוי מה הסיבה, למה, כמה ואיך.

ביטול חוב מול מס הכנסה תלוי בשלושה מרכיבים.
המרכיב הראשון – ידע. כמו שכדי לספק שירות קוסמטיקה, שיפוצים לבית או הגנת סייבר צריך ללמוד ולדעת מאלו נתונים התחום מורכב, איך להשתמש בהם וכיצד ליישם אותם בשטח כדי להפיק תוצאות. 

אז אותו הדבר כמובן בתחום של ביטול חובות מול מס הכנסה. אי אפשר לבנות בניין, אם לא יודעים שצריך לחפור באדמה, לבנות תשתיות, להביא הרבה חומרים ופועלים וכו׳. ואי אפשר לבטל חוב בלי לדעת איך מס הכנסה עובד, מי מנהל את התיק, מה צריך לעשות כדי לגרום למס הכנסה להסתכל אחרת על החוב ועוד

המרכיב השני – ניסיון. תראה, כמו שבכל חברה יש עובד ותיק ועובד חדש, ו- 99% מהמקרים העובד הוותיק יודע טוב יותר כיצד לטפל בסיטואציות, איך לספק את השירות/מוצר בצורה הטובה ביותר ואיך להימנע מטעויות לעומת העובד הצעיר, שכל דבר הוא חווה בפעם הראשונה, ונוטה לטעות – כך גם כאן. 

אתה יכול להגיע עם 0 ניסיון למס הכנסה כדי לבטל את החוב, אבל סביר להניח שתפגש בהמון בירוקרטיה, סיבוכים, קשיים ומדיניות מעצבנת שתגרום לך לעצור, להתייאש, להתעצבן ולהחליט שאתה מוותר. או במקרה הגרוע יותר, לגרום לחוב לגדול בגלל טעויות. 

ומצד שני, אתה יכול לתת לחברה מנוסה שמכירה את מס הכנסה מכף רגל עד ראש, יודעת להתמודד איתם, מכירה את קיצורי הדרך, מכירה את הפרצות במדיניות ואיך אפשר להשתמש בהן.

המרכיב השלישי – הכרת המערכת על בוריה וניסיון רב שנים. אין אח ורע להיכרות עם המערכת. וכן… וגם להכיר אנשים לא מזיק. 

״הראשונה: האם יש לי את הידע להתמודד עם רשויות המס? השנייה: האם יש לי זמן להתמודד עם רשויות המס? השלישית: את מי אני מכיר שיכול לעזור לי ולקצר לי את התהליכים? הרביעית: מה עדיף לי, לתת למישהו אחר עם ניסיון, וידע או לעשות את זה בעצמי?"

אפרת זה מדהים, אבל אני חייב לשאול. כיצד אני יכול להיות בטוח שהחברה שלך או כל חברה אחרת תסיר ממני את העיצום או החוב הכספי שלי?

״שאלה נהדרת! קודם כל, אתה לעולם לא יכול להיות בטוח. כי בסופו של דבר אתה לא מכיר אותי, אתה מכיר רק מה ששמעת, אבל לא ליווית אותי ב-18 בשנים האחרונות. זה מצד אחד. אבל מצד שני, אתה צריך להסתכל על האופציות האחרות העומדות לרשותך  ולשאול את עצמך 4 שאלות:

הראשונה: האם יש לי את הידע להתמודד עם רשויות המס?
השנייה: האם יש לי זמן להתמודד עם רשויות המס?
השלישית: את מי אני מכיר שיכול לעזור לי ולקצר לי את התהליכים?
הרביעית: מה עדיף, לתת למישהו אחר עם ניסיון וידע או לעשות זאת בעצמי?

אחרי שענית על ארבע השאלות, אתה מוכן להחליט מה תהיה הפעולה החכמה ביותר מבחינתך. בנוסף, אצלי באופן אישי אנחנו מאפשרים להגיע לפגישה עם נציג, או איתי במקרים מסוימים כדי לבחון את המקרה לפני שמעבירים אלינו את המושכות. הפגישה נועדה כדי לספק לך את הנתונים והידע המלאים כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.״

 

מה למשל אני חייב לדעת לפני שאני בוחר חברה שתסייע לי?

״אתה חייב לוודא שהחברה פועלת בצורה מסודרת, שיש לה מפת עבודה קבועה. ממש כמו אפליקציית waze מאפשרת להם רק להכניס את הכתובת (במקרה הזה הפרטים שלך) ולהתחיל לנסוע עד ההגעה ליעד המובטח (ביטול החובות והעיצומים). 

ממה שאני מכירה ויצא לי לחוות, חשוב שהחברה תעבוד לפי סדר הפעולות הבא:

1. יצירת קשר – איתך ועם מס הכנסה, כדי להכיר את כל הפרטים עליך ועל מצבך.
2. זיהוי ופענוח הבעיה – חשוב שהחברה תדע להגיד לך כבר בתחילת הדרך מה הבעיה, וכיצד ניתן לפתור אותה (אם בכלל).
3. ייפוי כוח לפעול – זה השלב בו החברה מבקשת ממך ייפוי כוח בתיק, כדי שתוכל לנהל את המערכה עבורך, ולנקות ממך את החוב וכאב הראש.
4. תשלום – השלב בו משלמים על עבודת החברה, ואת מה שנשאר לשלם לרשויות המס (אם יש צורך). כמובן שמדובר בסכום קטן באופן משמעותי ממה שהיית אמור לשלם, וחסכון ענק בגובה עשרות ומאות אלפי שקלים.
5. סיום העבודה – קבלת המסמכים המאשרים שאין לך שום חוב יותר למס הכנסה.

אוקיי, חייב להודות שעשית לי סדר בראש. מה אני עושה עכשיו כדי להתחיל לעבוד עם החברה שלך?

״לפני שאתה ממהר לקפוץ למים ולהתחיל לעבוד איתנו, אני ממליצה לך קודם כל לבוא לפגישה איתי או מי מטעמי אצלנו במשרדי החברה.

תקבל את כל הנתונים שאתה צריך שיהיו לך כדי להחליט אם נכון לך או לא לעבוד איתנו. לאחר מכן אם תחליט שאתה רוצה לעבוד איתנו נצא לדרך ונדאג לטפל בך, לעדכן אותך ולהסיר ממך את הלחץ והחובות עד השקל האחרון. 

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה כדי שנציג שלנו יחזור אליך לקביעת פגישה. לך תדע, אולי עוד נמצא שחייבים לך כסף 🙂

לקביעת פגישה בחברת קבוצת נתיבים פיננסים בע"מ של אפרת אהרוני כהן לחץ כאן >>>

 

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »