בריאות

סובלים מהשיניים שלכם? חושבים שהמקרה אבוד? אתם חייבים לשמוע על הטיפול המהפכני שיחזיר לכם את החיוך תוך פחות מ-24 שעות!

שיניים במצב ירוד עלולות לגרום לסכנות בריאותיות שונות וכמובן לפגיעה משמעותית באיכות החיים. גם אתם סובלים משיניים מתנדנדות וחלשות? סדקים בין השיניים? כאבים מתמשכים וקשיים בלעיסה? ד"ר אפי גבריאלוב מספר לנו על טיפול "העמסה מיידית" הנחשב לחדשני ויעיל ביותר בתחום שיקום הפה והשתלת שיניים. כמה הוא מוצלח? רמז: תוך יממה תוכלו להשאיר מאחור את כל בעיות השיניים שלכם ולהשוויץ עם חיוך חדש ובריא!

דניאל איבגי  2.11.20 // 16:00

"24 שעות." זאת המחשבה שעוברת בראשו של ד"ר אפי גבריאלוב כשהוא נתקל באדם חסר ביטחון עם חיוך כבוי שמסגיר שיניים בעייתיות בעלות מראה לא אסתטי. אם גם אתם סובלים מבעיות שיניים, אתם בטח מכירים את ההרגשה, הניסיון לחייך בפה סגור או לצחוק מאחורי כף היד, זה מביך לחייך כשהשיניים צהובות, רקובות ומלאות פגמים.

"אבל זה לא רק המראה," ד"ר גבריאלוב מסביר, "לצד הפגם החיצוני ואי הנוחות החברתית שגורמים לאנשים הסובלים מבעיות שיניים מבוכה רבה, קיים גם ההיבט הבריאותי. כאבי שיניים, קשיי לעיסה אכילה או דיבור, ריקבון וריח רע מהפה הם בעיה רפואית קריטית שיכולה להידרדר למחלות חניכיים חמורות."

אז איך פותרים את כל זה ב-24 שעות? ד"ר גבריאלוב מסביר שבדומה ללידה, יממה זה הזמן שדרוש לו כדי להפוך את הכאבים שלכם לאושר גדול – טיפול חדשני שבעזרתו תוכלו לצאת מהמרפאה עם חיוך חדש, שיניים בריאות והרבה הקלה

ד"ר גבריאלוב הוא רופא שיניים ותיק ובכיר שאחת מההתמחויות המרכזיות שלו היא ביצוע שיקום פה והשתלת שיניים בשיטת "ההעמסה המיידית", כלומר תוך 24 שעות בלבד.

24 שעות לטיפול בכל בעיות השיניים? אתה לא רציני דוקטור, איך כל כך מהר?

"כן, למה זה מפתיע אותך? יש שיטה חדשנית וממוחשבת המטפלת בשיניים בעייתיות בעזרת המכשור הרפואי המתקדם והחדיש ביותר בתחום. כל התהליך מתבצע אצלנו במרפאה, תחת קורת גג אחת. יותר נוח מזה אין."

"צריך לזכור, הטכנולוגיה היום מאפשרת הרבה, ובדומה לדברים אחרים שעברו שיפור מהותי, כמו בתחום האינטרנט והמכשור האלקטרוני, גם בתחום רפואת השיניים יש לנו פתרונות מהירים שהרבה מהאנשים אולי לא מודעים אליהם, בין היתר בזכות מכשור ושיטות רפואה חדשניות ובטוחות יותר למטופל."

"קחו דוגמה מעולם המסרים המיידים. פעם כדי לשלוח הודעה לאדם מסוים היה צריך לקנות נייר מכתבים, מעטפה ובול, לכתוב את המסר, לשלוח אותו באמצעות הדואר ועד שהוא היה מגיע ליעד היה עובר שבוע לפחות. בזבוז של זמן. היום תוך כמה שניות אפשר לשלוח הודעה ואפילו לקבל תשובה."

"כך גם בעולם השתלות השיניים, בעבר טיפול מורכב כזה היה כנראה מחולק לכמה חלקים: צילום של השיניים, בדיקות חוזרות, השתלת עצם, אח״כ שתלים והמתנה לקליטה של השתלים במשך כמה חודשים ואפילו שנה… בקיצור, הרבה כאב ואי נוחות למטופל שבסך הכל רצה לתקן את השיניים שלו. לא פלא שכל כך הרבה אנשים היו דוחים את טיפולי השיניים שלהם. אבל היום יש את טכנולוגיה מתקדמת שמקצרת את כל התהליך, מביאה תוצאות הרבה יותר טובות בלי סירבול ובלי המתנה ממושכת. הכל מיידי, איכותי ויעיל הרבה יותר – למשל טיפול ההעמסה המיידית שמתבצע אצלנו במרפאה, תוך 24 שעות אפשר לפתור את כל בעיות השיניים שלכם."

באמת כל כך פשוט? אין בדיקות וצילומים שצריך לעשות במכון נפרד?

"הכל כולל הכל קורה אצלנו. כשמגיע מטופל למרפאה הוא עובר צילום פנורמי וCT בהמשך שהם בעצם נותנים הדמיה של הלסת ושל מצב שורש השן, דבר שלא ניתן לראות בבדיקת פה פשוטה. לרוב, צילומים כאלה אכן נעשים במכונים רפואיים חיצוניים מה שיכול לקחת יותר משבוע לקביעת תור וביצוע הטיפול הדרוש, אבל אצלנו המטופלים מקבלים שירות אישי ומיוחד: הם מבצעים את הצילום, נבדקים במקום ומקבלים תכנית טיפול מיידית ללא המתנה. תוך 24 שעות הטיפול מסתיים בהצלחה.

"יש חשיבות עליונה לכך שהכל מבוצע תחת קורת גג אחת. אדם שכבר התייאש מבעיות השיניים שלו היה צריך לאזור הרבה אומץ ונחישות כדי לקבוע תור ולטפל במצב. עד שהוא בא ועושה את הצעד הנכון, אין שום סיבה שיטרטרו אותו ממקום למקום, צריך רק להקל עליו. אנחנו רוצים שכל מי שמגיע אלינו יגיע לסוף הטיפול עם ההבנה שהוא עשה את הבחירה הנכונה, תוך שהוא מרגיש מיד בתוצאות ובשינוי המיוחל."

כמה פעמים המצב דורש השתלת שיניים? השיניים נושרות רק אחרי גיל 70, לא?

"היום עם האוכל התעשייתי והזמינות שלו, ראיתי אצלי בקליניקה גם אנשים בני הרבה פחות מ-40 שמתמודדים עם בעיות שיניים חמורות עד לרמה של ריקבון השיניים וצורך בהשתלה. זה מצב בלתי נסבל עבור אנשים צעירים יחסית שעדיין מנהלים שגרת חיים מלאת פעילות וצריכים לסבול מכאבי שיניים שמפריעים להם לתפקד בעבודה, למצוא זוגיות, לנהל משפחה וליהנות מהדברים הקטנים, כמו לאכול גלידה, לנעוץ שיניים בסטייק טוב ועוד."

"הייתה לי מטופלת שסיפרה לי בדמעות שכבר שנים היא מסתירה את בעיות השיניים שלה ומתביישת לחייך בציבור, דבר שמשפיע ממש על הקריירה שלה בתור מנהלת לקוחות. מטופל אחר סיפר שבגלל כאבים בשיניים הוא היה אוכל בכמויות גדולות יותר, בולע מהר בלי ללעוס ובגלל זה השמין ביותר מ-10 קילו. הכל בגלל בעיות שיניים! למה לסבול ככה? לא חבל?"

"פעמים רבות מטופל חוזר אליי אחרי ההשתלה ומספר לי 'כמה חיכיתי לאכול סטייק'. אני רואה מטופלים בני 70 לצד מטופלים בני 40, בעיות בשיניים תופסות את כולם, לא משנה הגיל. חוסר בשיניים שנרקבו עלול הרבה פעמים ליצור בעיות בדיבור מה שפוגע בתקשורת עם אנשים ויוצר חוסר בטחון. פגשתי אנשים רבים שהתקשו למצוא זוגיות בגלל מראה שיניים לא אסתטי וריח פה לא נעים." 

"בקיצור, זה יכול להשפיע על כל רמות החיים, לרוב גם לטווח הארוך. אני אומר לכל מטופל שלי: 'אף פעם זה לא מאוחר להתחיל לתקן בעיות שיניים'. אף אחד לא רוצה להגיע למצב שהוא לוקה במחלות מסובכות כתוצאה מהזנחת שיניים מתמשכת, והדבר המצחיק הוא שאפשר לטפל בכל זה תוך פחות מ-24 שעות. יממה אחת – חיים חדשים."  

אפשרות למימון מלא של הטיפול

הטיפול היעיל ביותר בתחום השתלת השיניים ושיקום הפה

בדיקה וצילום פנורמי ללא עלות

במידת הצורך - צילום סי.טי במקום!

אפשר לשים סוף לכל בעיות השיניים ולהשוויץ עם חיוך חדש, יפה ובריא!

מינימום כאבים מקסימום דיוק - טיפולי העמסה מיידית בשיניים עם סד כירורגי ממוחשב

בשנים האחרונות עולם רפואת השיניים מספק פתרון מהיר ויעיל בתחום. "העמסה מיידית" היא טכניקה חדשנית שכיחה ומוצלחת של השתלות שיניים ביום אחד שבה מחדירים שתלים דנטליים מיד לאחר עקירות השיניים, בלי המתנה, וללא הצורך בתותבות זמניות שאינן נוחות וגורמות לנזקים. השיטה מספקת תוצאה ברמה אסתטית גבוהה ובעיקר – היא הכי נוחה ומומלצת למטופל, מכל בחינה. 

ד"ר גבריאלוב הוא בין הרופאים שבמרפאתם מתבצעים טיפולי העמסה מיידית. כחלק מהתהליך, הוא מסביר, המטופל, מגיע למרפאה למידות הנלקחות לצורך בניית שיניים וגשר עבורו. הוא שב למחרת, ומבריגים לו גשר ושיניים בצורה חזקה, הרמטית ומקצועית("אנו בוחרים זוויות מיוחדות לביצוע השתלים במקומות אסטרטגיים וחזקים יותר בלסת מבחינה אנטומית. הכל בשליטה ומקצועיות", מסביר גבריאלוב). תוך 3 שעות הלקוח יוצא לתקופת החלמת הפה והתקבעות של החניכיים. הוא שב לביקורת אחרי שבועיים, וכעבור חצי שנה מתקינים לו גשר חרסינה חדש. למעשה, הוא זוכה בפה חדש וכל אורח החיים שלו משתפר לטובה. 

במספר מרפאות בארץ מתבצעים טיפולי ההעמסה המיידית בשיטה הכי חדשנית ועדכנית בתחום – עם סד כירורגי, מכשיר ניתוחי המופעל בצורה ממוחשבת וממקם את השתלים בלסת של המטופל בצורה מדויקת ויעילה. שיטה זו זוכה להצלחה של 98 אחוזי הצלחה ומותירה אחריה אין ספור מטופלים מרוצים.

דוקטור, מה אתה יכול לספר לנו על הטיפול החדשני שמתבצע אצלך במרפאה?

"אני שמח לומר שאצלנו משתמשים בסד הכירורגי הממוחשב כחלק מטיפולי ההעמסה המיידית להשתלת שיניים ביום אחד. מדובר במכשיר חדש שמבצע את ההשתלה בצורה נקייה ובדייקנות. מטופלים שמגיעים למרפאה מאוד מתרשמים מצורת העבודה הזו, ואכן יש בזכות מה. הסד הכירורגי הזה מאפשר טיפול מהיר ואפקטיבי במינימום כאבים, ללא חתכים וללא חשיפת החניכיים והעצמות שבפה. ממש פרפקציוניזם."

"הביצוע של הסד הכירורגי מוצלח כמו טייס אוטומטי במטוס. לא צריך לדאוג, לא צריך לסמוך על הגורם האנושי שעלול לעשות טעויות הרות גורל, גם אם הוא הטייס המקצועי ביותר בעולם. בצורה כזאת, הטיפול נעשה תחת בקרה ממוחשבת מלאה, אין מקום לטעויות!!!"

במרבית מרפאות השיניים בארץ נותנים למטופל גשר זמני מפלסטיק לחצי שנה כדי לחבר את השתלים בפה לאחר ההשתלה, מה אתה חושב על זה? 

"אני חייב להודות שאני נמנע מכך באופן נחרץ מהסיבה הפשוטה שפלסטיק הוא חומר לא איכותי שגורם הרבה אי נוחות למטופל. גשר כזה שמותקן בפה גורם לריח לא נעים וצבעו משתנה כל הזמן, לא אסתטי ולא מומלץ. במרפאה שלי אנחנו משתמשים בגשר זמני שעשוי ממתכת יצוקה שמצופה בחומר שנקרא קומפוזיט שלא סופח צבעים וריחות פה. זה כמו חרסינה. לתפיסתי, אי אפשר בטיפול כזה לתת מוצר פחות טוב, גם אם הוא זמני! אחרי 6 חודשים, כשהפה התאחה והתרפא ומגיע זמנם של כתרים חרסינה הקבועים, אנחנו מחליפים מגשר זמני לגשר חרסינה קבוע."

טוב דוקטור עכשיו שאלת התכל'ס הגדולה - הטיפול כואב?

"אני לא יכול להבטיח שאין תחושת כאב בכלל לאורך התהליך, אבל יש לנו את כל האמצעים לסייע ולהפחית אותה ולספק פתרונות גם לחששנים הגדולים ביותר מרופאי שיניים. לכל אחד יש את הפחדים האישיים שלו, אחד חושש מהכאב של הטיפול עצמו, מישהו אחר חושש מתופעות לוואי שיבואו אחריו, מישהי נוספת חוששת בכלל ממחטים ומזריקות…"

"אצלנו במרפאה מודעים לכל אלה ויש לנו פתרון לכל פחד ספציפי של כל מטופל. חשוב לנו לתת לכם את ההרגשה הבטוחה ביותר, עם שיטת הטיפול העדינה שלנו והפתרונות להפחתת הכאב. חבל שעל פחדים כאלה תמשיכו לסבול משיניים כואבות ולא אסתטיות."

טוב, אתה יודע איך זה, כולם מפחדים מרופאי שיניים

"חבל, אנחנו נחמדים. ועכשיו ברצינות – בגלל טראומות ילדות אנשים דוחים טיפולים, מזניחים את הפה, ומגיעים למצב של שיניים חלשות ומתנדנדות ועד איבוד שיניים, שפוגע ישירות באיכות חייהם, כולל דלקות רבות ומחלות שמשפיעות על שאר הגוף."

"כמו שהזכרתי קודם, יש לנו את כל הכלים להתמודד עם החרדות הפחדים והטראומות ולעבור את הטיפול בצורה הטובה ביותר עם חיוך מאוזן לאוזן. למשל, ישנם מספר סוגי הרדמה ואילחוש – גז צחוק, סדציה (טשטוש) עם רופא מרדים, ועוד. אגב, אם לא מספיק הפחד מרופאי השיניים, לאחרונה הצטרף פחד נוסף."

וואו, יש משהו יותר מפחיד מרופאי שיניים?!

"כן, עכשיו נוסף גם הפחד מהקורונה ואנשים נמנעים מלהגיע לטיפולי שיניים ותחזוקת הפה. ניתן לראות אנשים שהזניחו את הפה והצטברה אצלם אבנית, מה שהורס את האמייל, חומר הציפוי המגן על השן מפני חיידקים. זה קריטי לעשות טיפול שיננית עכשיו מאשר להתמודד עם ההשלכות החמורות בהמשך. אני קורא לאנשים להפסיק לפחד מרופא שיניים וללכת לטפל בפה. אתם יכולים לעבור חוויה מתקנת ולמנוע טיפולים גדולים ומורכבים בעתיד".

טיפול בבעיה מהשורש: להגיע מוקדם, כדי שלא יהיה מאוחר

לקראת סיום הראיון, יש נקודה שד"ר גבריאלוב מבקש להדגיש. "חשוב וקריטי להגיע למרפאה טובה," הוא אומר ומסביר, "הגיעו אליי למשל מטופלים ממרפאה אחרת. הם קיבלו טיפול של שתלים ללא שיקום הפה לפני כן ולכן היו להם שתלים עם נסיגות חניכיים ועצם, וגם איבוד של הרבה עצם שקרה בתהליך, בעיות שלפעמים אין מהם חזרה."

"טיפול רשלני יכול לגרום לחורים וכיסים בתוך השיניים שבהם נאספים הרבה שיירי מזון וגורמים לאינסוף סיבוכים. אמנם יש בידי דרכים לסייע בשחזור ושיקום הפה שהן כל כך חיוניות, אך לא צריך להגיע בכלל למצב כזה. ברגע שמטפלים בבעיה מהשורש: ניתן למנוע זאת". 

"אחד הדברים שאני שומע הכי הרבה ממטופלים הוא: חבל שלא הגענו אליך עוד קודם." מסביר ד"ר גבריאלוב, "בין אם אלו אנשים שחוו במרפאות אחרות טיפול כושל ובאו לקבל תיקון, או אנשים שהלכו בשיטה 'של פעם' עם השיניים התותבות או הנשלפות והחליטו לקבל פתרון מתקדם יותר, וגם אנשים שדחו את הטיפול במשך שנים ולקח להם הרבה זמן כדי לאזור אומץ. בסופו של דבר, כולם יצאו מרוצים."

סובלים מבעיות בשיניים? קחו טיפול מקצועי עם אחריות

ד"ר אפי גבריאלוב, חבר באגודת רופאי השינים האירופאית ובעמותת ההשתלות הדנטליות בישראל, הוא רופא שיניים בכיר שמחזיק ב-30 שנות ותק וניסיון בתחום. ד"ר גבריאלוב הוא דור שני במקצוע והגיע לתחום בעקבות אביו רופא השיניים. לאחרונה התקבל בנו ללימודי רפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב, ואין גאה ממנו על כך שהשושלת הדנטלית ממשיכה. 

מרפאת השיניים של ד"ר גבריאלוב ממוקמת בראשון לציון וכוללת צוות מורחב ומיומן של עשרה עובדים, ביניהם רופאים, סייעות, וגם טכנאית שיניים שגבריאלוב מכנה "טכנאית אומן" בעקבות עבודתה הדורשת מיומנות ודיוק כמו של פסלת מקצועית.

ד"ר גבריאלוב מספר שהמרפאה מחזיקה בלקוחות ותיקים רבים שמביאים איתם גם את הדורות הבאים. בגאווה מהולה בענווה הוא מראה את קיר המרפאה שמציג עשרות תעודות ומכתבים שקיבל מהמטופלים השונים, החל מבני נוער וכלה במבוגרים ניצולי שואה אשר מודים לדוקטור על טיפול מקצועי מהמעלה הראשונה ועל רוך ואמפתיה רבה במהלך הטיפול.

המילים הכתובות במכתבי התודה הרבים מספרות על רופא בגובה העיניים שמפתח קשר אישי, מתעניין בשלומם של מטופליו גם ימים אחרי הטיפול וקשוב לצרכיהם בעת התאמת תוכנית הטיפולים גם כשמדובר בדברים הקטנים ביותר, אני באופן אישי מתקשר לכל מטופל לאחר ניתוח לשאול לשלומו. 

"זה מקצוע עם שליחות ועזרה לאנשים", ד"ר אפי גבריאלוב אומר, קצת נבוך מהמחמאות. "עשורים של ניסיון לא ישנו אותי בהיבט הזה, בסופו של יום עומד כאן אדם שצריך את העזרה שלי, ואני שמח לתת לו אותה. אם זה נעשה בחיוך, בהבנה וברוח טובה, זה רק בונוס של שנינו."

לסיום דוקטור, מה הצעדים הראשונים שאדם עם בעיות שיניים צריך לעשות?

"קודם כל, להירגע. חשוב להבין שצריך לטפל בצורה מיידית, כמו שאמרתי בהתחלה, יש לנו היום את השיטות החדשניות ביותר הן להתמודדות עם פחדים וחרדות והן לטיפול מקצועי ובטוח, כמו הסד הכירורגי שאנחנו מבצעים בעזרתו השתלות שיניים בצורה מדויקת ומהירה. כל מי שסובל משיניים חלשות או מתנדנדות, חווה כאבי שיניים זמניים או מתמשכים ואף דימומים מהחניכיים – צריך להבדק אצל רופא שיניים יותר מוקדם. טיפול קצר ויעיל של שיקום הפה יוכל לסייע לכם להשאיר את הבעיות מאחור ולהתחרט שלא עשיתם את זה עוד קודם." 

למידע נוסף על טיפול העמסה מיידית – פה חדש תוך 24 שעות, ועוד טיפים ועצות מקצועיות של ד"ר גבריאלוב לשמירה על בריאות השיניים – היכנסו עכשיו לקישור! החיוך שלכם חשוב, תשמרו עליו >>>

אפשרות למימון מלא של הטיפול

הטיפול היעיל ביותר בתחום השתלת השיניים ושיקום הפה

בדיקה וצילום פנורמי ללא עלות

במידת הצורך - צילום סי.טי במקום!

אפשר לשים סוף לכל בעיות השיניים ולהשוויץ עם חיוך חדש, יפה ובריא!

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »