בריאות

הרבה יותר משיניים בריאות: כך נראים ב-2021 טיפולי השתלות שיניים מתקדמים, המשלבים רפואה סינית ומשיגים פה בריא וחיוך מהפרסומות

כדי להיפטר מבעיות שיניים וכאבים אחת ולתמיד, צריך טיפול חדשני שלא מזניח שום היבט: רפואי, נפשי ואסתטי. יצאנו לבדוק כיצד נראים טיפולי השתלות שיניים ב-2021 וכיצד משלבים שיקום פה ואסתטיקה יחד עם רפואה סינית?

דניאל איבגי  02.2.21 // 09:35

"חבר'ה, תתעוררו! אנחנו ב-2021 ויש כל כך הרבה פתרונות מדהימים לבעיות שיניים ולחיוך לא אסתטי,"  כך אומרת לנו ד"ר יהודית יסקין (49) רופאת שיניים בעלת ניסיון רב שנים בכירורגיה של הפה והלסת, "אם אפשר לטפל בצד הרפואי וגם לקבל חיוך של פרסומות, למה לא לעשות את זה?!" 

רוב הזמן אנחנו בסביבת אנשים, חברים, משפחה. אנחנו מחייכים, מדברים. רואים את השיניים שלנו כל הזמן. אבל אם הן שבורות, רקובות או לא אסתטיות. הדבר משפיע על כל המראה החיצוני שלנו וכמובן משליך על הביטחון העצמי. אנשים שמחפשים זוגיות ומתביישים לדבר בדייט, או לחייך בסלפי לאינסטגרם. ובעבודה, נציגה שמקבלת לקוחות, מנכ"ל בפגישות חשובות… איזה רושם הם נותנים עם חיוך לא אסתטי? 

ד"ר יהודית יסקין נמצאת בתחום רפואת השיניים כבר 26 שנה, ועוסקת בהשתלות שיניים מתקדמות, לרבות שיקום הפה והלסת. "אני לא יכולה לספור את כמות האנשים שהגיעו אליי עם שיניים מתנדנדות ורקובות," היא מספרת, "ויצאו אחרי טיפול משולב עם פה בריא וחיוך של דוגמנים".

"השילוב המנצח פה הוא של בריאות יחד עם אסתטיקה," היא מסבירה, "ובשביל זה צריך את הטכנולוגיה הכי מתקדמת כדי לדאוג שהתוצאה תהיה מושלמת בשני ההיבטים. זה מתחיל ממדידה דיגיטלית של שיניים דרך מצלמה, הרדמה ממוחשבת ללא כאב וצילומים עם קרינה מופחתת. בטיפולים המורכבים של ההשתלות יש מענה לכל סוגי השתלים, כולל השתלה ממוחשבת וכמובן גם שתלים רגילים ו'השתלה ביום אחד'".

ד"ר יהודית יסקין, רופאת שיניים בעלת ניסיון רב-שנים בכירורגיית הפה והלסת.

האם אפשר להבטיח ב-100% פה בריא וחיוך כמו בפרסומות לכל אחד?

"בואי נגיד ש-99% מהאנשים שהגיעו אליי, הצליחו למצוא פתרון ששינה להם את איכות החיים מקצה לקצה. אנשים נוטים לזלזל בבריאות השיניים שלהם, ולפעמים דווקא הצד האסתטי מפריע להם יותר. אני שמחה לומר שיש פתרון אחד לשתי הבעיות הללו.

בסופו של דבר, בריאות שיניים ואסתטיקה מגיעות ביחד. אם יש רווחים ושברים, מצטבר פלאק ועששת ונוצרים חורים ודלקות. אם השיניים צהובות מלכלוך וניקוטין, אפורות בגלל פגיעה ספציפית בשן, או אפילו חומות ושחורות בגלל ריקבון, זה גם עלול ליצור זיהומים ובעיות אחרות. הטעות הנפוצה היא הזנחת השיניים והימנעות מללכת לרופאת שיניים מוסמכת כשעוד אפשר לתקן".

אז מתי אפשר לדעת שהמצב מחייב טיפול דחוף?

"מבחינה רפואית, יותר מ-90% מבעיות השיניים נגרמות בגלל הצטברות של פלאק ואבנית, הזנחה ודחיה של טיפול, לעומת מצבים אחרים של פגיעה כתוצאה ממכה או מתאונה. המצב מחייב טיפול דחוף בכל כאב בשיניים או בחניכיים, וגם כשיש שברים בשיניים, שיניים מתנדנדות, שיניים רקובות ודלקות חניכיים שמובילות לנפיחות, דימום בצחצוח, מוגלה, טעם מר וריח רע מהפה.

אם לדוגמה, אחת הנורות ברכב נדלקת ומתריעה על בעיה במנוע, מה היית עושה? ממשיכה לנסוע עד שהרכב מתפוצץ או הולכת למוסך לתקן את הבעיה? זה בדיוק העניין. כל המקרים שתיארתי דורשים התערבות מיידית וטיפול מקיף של רופאת שיניים, כדי שאפשר יהיה לעצור את המצב ולשקם את הפה, לפני שהזיהום מחמיר, הורס את העצם התומכת ואף מצמצם את אפשרויות השיקום. מכאן, השיקומים יותר מורכבים, ארוכים, כואבים וכמובן יקרים בהרבה.

בעיות שיניים פוגעות באיכות החיים, בריאותית ואסתטית.

אבל עזבי את התמונה השחורה, למה לסבול מלכתחילה? כאבי שיניים ממש מקשים על התפקוד! קשה לאכול, אפילו שתיית מים מציקה, לפעמים מתעוררים מהכאב בלילה. אי אפשר להיות על משככי כאבים 24/7, זה כבר מצב שמחייב טיפול. בכלל, בעיות שיניים פוגעות באיכות החיים, ולא רק מבחינה בריאותית".

מה הכוונה, איך בעיות שיניים פוגעות באיכות החיים שלי מעבר לפן הבריאותי?

"לא חסרות דוגמאות! בעיות שיניים יכולות לגרום לריח רע מהפה. ממש לא נעים כשמדברים עם מישהו, או כשמתנשקים עם בן או בת הזוג, לדעת שהבל הפה מרחיק ומרתיע. מעבר לזה יש גם את העניין האסתטי. לא צריך להסתכל מקרוב, יש אנשים עם שיניים צהובות, רקובות או שבורות ורואים את זה גם מרחוק כשהם מחייכים או מדברים. זה לא יפה, זה מבייש וגורם להם להרגיש לא בנוח בסיטואציות חברתיות".

כן, זה נשמע נורא. אז למה אנשים לא מטפלים בשיניים שלהם?!

אם היית אומרת לאנשים האלה שאפשר לקחת כדור פעם ביום למשך חודש ובעיות השיניים שלהם היו נפתרות, גם בריאותית וגם אסתטית, הם היו לוקחים את ההצעה הזאת בשתי ידיים. רובם המכריע פשוט נרתעים מהטיפול עצמו שלרוב הוא פולשני בפה, אבל הם לא יודעים שיש היום פתרונות טכנולוגיים בשילוב רפואה משלימה ומרגיעה".

עכשיו את חייבת לספר לי: יש פתרון קסם לכל הבעיות הנוראיות האלה בשיניים ולא ידענו??

"אין כזה דבר טיפולי קסם… אבל אפשר בהחלט לדאוג שהטיפול יהיה הרבה יותר מרגיע, פחות טראומטי וידאג גם למכלול הגוף השלם. הטיפולים המובילים אצלי במרפאה הם השתלות שינים במגוון טכניקות מתקדמות. כל מי שמגיע עם שיניים מתנדנדות, שבורות או רקובות, עובר אבחון של השיניים, החניכיים והעצם, לקראת השתלה ושיקום עם כתרי זירקוניה (חומר על בסיס אבן לבנה זהה בצבעה לשן טבעית) או שתלים בזאליים (בתכנון, הזמנה אישית והדפסה מטיטניום).

אחרי הרכבת גשר קבוע הוא יוצא עם פה בריא ועם חיוך גדול ויפה. יש גם עבודה גדולה סביב האסתטיקה של הגשר: בונים צורה של שיניים הדומה לשיניים הטבעיות שהיו, כאלה שמתאימות לפנים, רק יפות, לבנות ומושלמות יותר. אם המטופל לא אהב את השיניים שהיו לו, הטכנאי האומן, שאיתו אני עובדת, בונה מערכת שיניים חדשה על פי כללים אסתטיים קפדניים

בנוגע לרפואה המשלימה – המרפאה שלי באמת ייחודית בהיבט הזה, כי נוסף לתואר הדוקטורט שלי ברפואת שיניים, יש לי גם מגוון תארים והסמכות ברפואה משלימה, רפואה סינית ודיקור סיני. אני משתמשת בהומאופתיה, צמחים – תמציות טבעיות ומרגיעות, תוספי מזון – ומשלבת גם גז צחוק, תרופות נוגדות-חרדה ועוד. 

הומאופתיה – תרכובות תמציות טבעיות שאני הרכבתי אישית ורוקחים עבורי, לא מוצרי מדף – מאפשרת טיפול טבעי במגוון מצבים וביניהם הרגעת חרדות. רוב  טיפולי השיניים, גם המורכבים מביניהם, למשל השתלות שיניים בכל הלסת שעושים אצלי לעיתים תכופות, יכולים להתבצע בצורה נינוחה ושלווה. יש לנו אפילו חדר מנוחה לאחר השתלות שיניים, ואפשר כמובן לקבל טיפול בדיקור סיני לרגיעה והחזרת האנרגיות לגוף."

"המרפאה שלי ייחודית בהיבט הרפואה המשלימה, יש לי מגוון תארים והסמכות ברפואה סינית," ד"ר יהודית יסקין.

אוקיי זה נשמע מיוחד, אבל איך זה מסתדר עם רפואת שיניים? זה נשמע קצת 'רוחניקי'...

"ממש לא. הטיפול פה הוא מדעי ומקצועי מא' ועד ת'. אני אסביר שלפני הטיפול, עושים בדיקות דם מקיפות ומוודאים בדיוק מה מתאים לכל אחד מבחינה רפואית. נוסף לתמציות באך, יש גם טיפול הרדמה רפואי לחלוטין (שהמטופלים שלי ממש אוהבים) שנקרא סדציה. זאת הרדמה שניתנת דרך הווריד, בלי מכונת הנשמה והיא מאפשרת פשוט לישון במהלך כל הטיפול.

מעבר לטיפול בשיניים, אני ממליצה גם על תוספי מזון שמחזקים את המערכת הכללית של הגוף. חלק חשוב מהטיפול הוא ריפוי בזמן קצר ובכמה שפחות אי-נוחות. חייבים לתת לגוף את כל הכלים שהוא צריך כדי להצליח לעשות את זה, למשל סיליקה וקולגן שמאפשרים חיזוק מערכת בניית העצם של הגוף. זה מתאים לאורח החיים הבריא שאנשים הבינו היום כמה הוא חשוב. זה הרבה יותר מטיפול שיניים, דואגים לטיפול וחיזוק של כל הגוף".

מעניין, אז בעצם מעבר לשיניים גם דואגים לחיזוק הגוף לאחר ביצוע הטיפול?

"בדיוק. חייבים לזכור שהשיניים הם חלק בלתי נפרד מהגוף, ואם הן עברו פגיעה ושיקום – חייבים לתת לגוף כולו את סל הכלים שיעזור לתהליך להתרחש יותר טוב. זה כמו פועל בניין שנותנים לו חומרים מתאימים כדי לבנות בניין, במקום שיתחיל לחפש, להתרוצץ ולקנות חומרים ותחליפים, מה שייקח לו יותר זמן לבנות את הבניין כי הוא יתעייף.

הגוף שלנו משתמש בחומרי הגלם שיש לו באזור שהכי דחוף לו. אם יש אזור בגוף שצריך שיקום הוא מפנה לשם את חומרי הגלם שלו, אבל אם אין לו מספיק כאלה, הוא נחלש והשיקום איטי יותר. כדאי לעזור לגוף לקבל חומרי גלם ממקור חיצוני, כדי שהוא יוכל להשתמש בהם ולהיות יותר יעיל".

כן, זה נשמע הגיוני. אבל רגע, מעבר לרפואה המשלימה אמרת שטיפולי השיניים הם גם אסתטיים?

"כמובן! שיניים וחניכיים בריאות הן שיניים יפות וזאת לא סתם סיסמה! גם כשהשיניים נשברות בתאונה או עקב מכה, חייבים לעשות בדיקה רפואית ולראות שלא נגרמו טראומות לשורש השן או פגיעות בחניכיים. אבל השורה התחתונה היא, שהטיפול פה חייב להיות רפואי ומקיף, ועדיין להתחשב באסתטיקה מתקדמת ובנראות של השיניים ושל החיוך.

האסתטיקה והרפואה הולכות יד ביד: התהליך חייב להיות מדויק ומקצועי ב-100% ואז התוצאות מדברות בעד עצמן. מדובר פה בשיניים שהן לכל החיים קדימה, ככה שהשתלים צריכים להיות מתאימים אחד לאחד ללסת ולפה של המטופל. אחרי שלוקחים מידות, בונים את הגשר לפי תמונת השיניים, ממש ברזולוציה של נפח השן ויצירה של מודל אסתטי. כשתהליך חיזוק העצם מסתיים, עושים התאמה של הגשר הקבוע. 

המעבדה שאנחנו עובדים איתה, שבונה ומייצרת את הכתרים והגשרים יושבת בבניין המרפאה שלנו, כך שיש רמת זמינות גבוהה ליצירת הפתרון ברמה הכי מדויקת ובהתאם לכך, גם לוחות הזמנים זריזים ויעילים".

אבל אני לא מבין… מה ההבדל אם מבקשים פרטים אחרי כתבת תוכן ארוכה או אחרי פוסט מעניין? זה לא אותו דבר?!

יפה, אגב כמה זמן לוקח טיפול של השתלת שיניים כזו?

"תראי יש אפשרות להשתלת שיניים ביום אחד בלבד, אבל זה מאוד תלוי מקרה. אנחנו לא נבצע הליך כזה למי שלא מתאים מבחינה רפואית. ואני אגלה לך סוד: הרבה מהמטופלים שמגיעים אליי עברו פרוצדורות רפואיות בפה אצל אחרים ולא היו מרוצים. למשל אנשים שעשו שתלים וכתרים ואחרי זמן קצר התברר שצריך לחזור על הטיפול מסיבות רפואיות כגון כאבים או דלקות. 

הייתה לי מטופלת בת 38 שכל השורשים של השיניים שלה התקצרו בגלל טיפול אורתודנטי מתמשך ולא מוצלח. זה הגיע למצב שאפילו כתרים לא התאפשר לשים, כי הם לא היו מחזיקים על השורשים. בנוסף, ראו סנטימטר וחצי מהחניכיים בחיוך וזה היה מאוד לא אסתטי. הוצאנו את השיניים והשתלנו שתלים, יחד עם השתלת עצם שתחזיק לה לטווח הארוך. היום יש לה חיוך גדול ויפה, עם שורשי שיניים בריאים.

אצלי אין כזה דבר חצי עבודה. אני לא אתכנן תוכנית טיפול שאני לא מאמינה שתחזיק שנים. לא יקרה. בכלל, יש אצלי הקפדה מאוד גבוהה על דיוק ועל פרטים. בגלל שהטיפול האסתטי כמעט נטול כאבים, הרבה אנשים מגיעים אליי גם כדי לשפר תוצאות שהן אסתטיות בלבד".

וואלה, רגע מה זה אומר, איזה תוצאות אסתטיות למשל?

"זה מצחיק האמת, הייתה מישהי שהגיעה אליי עם תמונה של דוגמנית מחייכת ואמרה לי 'כזה חיוך אני רוצה'. אמנם אנחנו ממש לא פלסטיקאים, אבל בכל מה שקשור לחיוך, יש כל מיני פרוצדורות טיפוליות שאפשר לעשות ויניבו תוצאה אסתטית מושלמת. 

לדוגמה, מישהי שהגיעה לקליניקה שלי סיפרה שהיא עזבה את הרופא שלה אחרי שהגשר שהוא שם לה לא היה אסתטי. היא רצתה תוצאה מושלמת והסבירה לי שכשהיא מחייכת השפה שלה קצת מתקפלת והשפתון שהיא שמה נמרח על השיניים. עשינו גשר חדש בולט יותר עם מילוי שתומך בלחיים ובשפה ונותן מראה צעיר ומתוח יותר, למרות שאני לא פלסטיקאית…

"הייתה לי לקוחה שהגיעה אליי עם תמונה של דוגמנית מחייכת ואמרה 'כזה חיוך אני רוצה'," ד"ר יסקין.

אז לפעמים הטיפול מחייב ביצוע עיבוי עצם של הלסת העליונה או הרמת סינוס (השתלת עצם באיזור הסינוס שהוא החלל שמעל הלסת העליונה) עם חישוב אסתטי של מיקום השיניים העתידיות המדויק. ברגע שעושים השתלה של שיניים מתאימות ויפות יותר, החיוך רחב יותר והשפתיים יושבות עליו בצורה הרבה יותר אסתטית. את מבינה את רמת הדיוק שאפשר להגיע אליה?"

על זה באמת עוד לא שמעתי, טיפול שיניים שהוא כמו טיפול פלסטי. צריך בשביל זה הסמכה?

"יש לי דוקטורט ברפואת שיניים וכל מה שאני עושה הוא לחלוטין רפואי, זה שעל הדרך מסדרים תוצאה שהיא גם יפה בשאיפה לשלמות, זה בונוס. אבל ממש לא צריך הסמכה מיוחדת כי לא עושים שום דבר פלסטי, דואגים קודם לבריאות ועושים פעולות שמשפרות את המראה האסתטי. זה ממש לא סותר, כמובן. פה בריא ובלי דלקות הוא גם פה עם שיניים לבנות, ישרות ומחייכות. 

כדי לתת מענה גם בפן הרפואי וגם בפן האסתטי, צריך באמת לקבל טיפול מקצועי מגוון. בתור מי שעוסקת ברפואת שיניים משנת 1996 ובהשתלות ושיקום פה מ-2001, אני מכירה המון טכניקות השתלה שונות ויכולה לטפל בטווח רחב יותר של בעיות. 99% מהאנשים שמגיעים אליי מקבלים פתרון מדויק לבעיה, יחד עם כמה אפשרויות שיקום לבחור מתוכן, וכמובן טיפול מקיף שכולל גם פתרון-עזר לחרדות וגם חיזוק של הגוף כולו".

דוקטורט ברפואת שיניים של יהודית יסקין, עוסקת ברפואת שיניים משנת 1996.

מדהים. אז מה אני עושה כדי להיות מטופלת שלך ולעבור השתלת שיניים עם אסתטיקה מתקדמת?

"דבר ראשון את יכולה להשאיר פרטים בטופס הזה. אני אחזור אלייך ונקבע טיפול אבחנתי ראשון שבו נראה את מצב השיניים שלך ונתאים לך תוכנית טיפולית עם פתרונות מתאימים לבעיות שמהן את סובלת. בהשתלת שיניים עושים קודם מידות ובדיקה אסתטית , ביום ההשתלה מרכיבים גשר זמני עד לבניית העצם וקליטת השתלים ובהמשך מרכיבים את הגשר הקבוע ונהנים מחיוך גדול, שיניים בריאות ויפות וחיים חדשים.

בסופו של דבר המטרה שלי היא שהמטופל יוכל לחיות ברמת האיכות הכי גבוהה שניתן מבחינה בריאותית אבל גם רגשית. אדם שנראה טוב, מרגיש יותר טוב, מרוצה מאיך שהוא נראה ולא מפסיק לחייך, עם שיניים בריאות וחיוך מלא ויפה".

רוצה לשמוע עוד פרטים על הטיפול הייחודי של השתלת שיניים אסתטית במרפאה של ד"ר יהודית יסקין? השאירו פרטים בטופס כדי לקבוע פגישה ראשונית בקליניקה ולהיפטר מבעיות השיניים שלכם:

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »

כתבות דומות

האם קיים מכשיר בשוק שמאפשר שינה רציפה ושקטה לשני בני הזוג?

בזמן שרבים נבוכים להודות בנחירות ומשאירים את הריבים לחדר המיטות, הם מתעלמים גם מההשלכות המסוכנות: נחירות הן לעיתים תסמין של דום נשימה בשינה, וכשאינו מטופל הוא עלול להוביל להתקף לב ולאירוע מוחי. יצאנו לבדוק עם טכנאי השיניים יוסי ספוזניק, מה סוד הקסם של הסד הדנטלי הפשוט שניתן להתרגל אליו כבר מהלילה הראשון ומסייע להפסיק את הנחירות לחלוטין?

לכתבה »

נזקי מים בבית? שירות חדשני יעזור לכם לקבל את תשלום הפיצוי מחברת הביטוח, בלי בירוקרטיה וללא סיכון מצדכם

בדירות ובתים רבים קיימים כתמי רטיבות מנזקי מים. רוב בעלי הבתים לרוב לא מטפלים בבעיה או סופגים את עלויות טיפול הנזק על חשבונם מבלי לדעת שנזקים אלו מכוסים בביטוח. השמאי המומחה, שלמה פרנקיל, מייסד 'אקספרט פלוס – המרכז למימוש זכויות ביטוח', מסביר כיצד ניתן להגיש דרישה לפיצוי מחברת הביטוח ובאמת לקבל את מלוא תשלום הפיצוי בלי להסתבך עם טפסים וסיכון הכסף שלנו.

לכתבה »

השיטה הלפטינית שבעזרתה כל אישה יכול לחזור למשקל החלומות שלה תוך 90 יום

"הגורל שלי הוא להיות שמנה, נולדתי עם הגנים האלו ואני כבר לא אצליח לשנות את זה בגילי". נשמע לך מוכר? מייסד שיטת "אבא חטוב", צביקה עינב, שהצליח לגרום ליותר מ-25,000 גברים להוריד את הכרס, פותח כעת את התוכנית לנשים ("אמא חטובה") ומבטיח לחולל מהפכה גם בקרב אלו שנדמה להן שהן יודעות הכל על הרזייה. בשורה חדשה או עוד דיאטת קסם שלא תחזיק מעמד לאורך זמן? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

״FIRST FIT״: 'עיצוב חיוך' בלי כאבים ובלי זריקות הרדמה

בגיל 22 או בגיל 52, ״דיכאון״ זאת הגדרה מדויקת למה שקורה לאנשים עם שיניים עקומות, צהובות, שבורות או חסרות כאשר מתחילים לדבר על חיוך או יישור שיניים. עבור כל אותם אנשים, יש בשורה חדשה בעולם ציפויי השיניים – שיטת First Fit. תכירו את הטכנולוגיה שמספקת לנו חיוך מושלם בעיצוב אישי תוך 120 דקות, בלי כאבים ובלי ברזלים על השיניים. לא מאמינים? בואו לראות!

לכתבה »