כלכלה

"הבנקים חוגגים עליכם ואתם משתפים פעולה! תפסיקו לקחת משכנתאות לא משתלמות ותנו לנו לשבור את הראש בשבילכם!" (דור נוימן)

"שלא תצאו פראיירים במשכנתה!" זו הקריאה של דור (מנכ"ל "מסלולים" החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות) לציבור נוטלי המשכנתאות בישראל. אם אתם קונים נכס, ממחזרים משכנתה או זקוקים להלוואה לכל מטרה –  הכירו את "פתרון הקסמים" שמטריף את הציבור בישראל ומאפשר לכל אדם ליהנות ממשכנתה בתנאים מעולים מבלי לשלם (לבנקים) עשרות ומאות אלפי שקלים מיותרים – גם אם אתם מתקשים לגייס הון עצמי, גם אם הבנק סירב לכם בעבר וגם אם יש לכם הלוואות נוספות. שפשפנו עיניים בפליאה ויצאנו לבדוק.

דניאל איבגי  23.02.21 // 17:00

"איך אני אדע שהפניות ממך באמת איכותיות ושאני אצליח לסגור עסקאות?" בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, אין בעל עסק שלא נכווה בעבר ולא שואל את עצמו את השאלות האלה כל פעם שהוא ניגש להתחיל קמפיין פרסומי חדש, או בשיחה עם איש הפרסום בפייסבוק שמנסה למכור לו.

בזמן שכל העולם ואשתו הם "מומחים לשיווק באינטרנט", מעטים הם האנשים שיש להם קבלות. ובזמן שרוב הקמפיינים נכשלים כשלון חרוץ בפייסבוק (מיד תבינו למה), יש מי שיודעים להפוך את הרשתות החברתיות המובילות לזרם אדיר של פניות שהופכות בסוף היום לכסף בקופה.

גלובס מדווחים על עליה במשכנתאות בסוף 2020

דור. למה שמישהו ישלם כסף לחברה לייעוץ משכנתאות אם אפשר להתייעץ בחינם עם יועץ מטעם הבנק?

נוימן שומע את השאלה ומחייך "זה תמיד מזכיר לי את הסיפור על כיפה אדומה והזאב רגע לפני שהוא טורף אותה. אתה חייב להבין שאנשים שצריכים משכנתה ומגיעים לבד לבנק כדי לקבל הצעה, מרגישים קטנים מול המערכת הבנקאית – וזה לא קורה סתם.

פערי הידע שיש להם מול הבנקאים זה דבר שהוא בלתי נתפס ומתסכל. הם לא מבינים שבקשה למשכנתה זה לא מפגש רגיל עם בנקאי שמבקשים ממנו הלוואה של עשרים אלף שקלים או פותחים חשבון בנק חדש. ממש לא. 

משכנתה זו ההלוואה הכי גדולה והכי מסובכת שאנחנו לוקחים בחיים, וההשלכות הפיננסיות שלה מלוות אותנו עשרים ושלושים שנה קדימה, והן שיקבעו אם נחזיר לבנק מיליון שקלים או מיליון ושש מאות אלף שקלים, והפער הזה תלוי אך ורק ביכולת שלנו לפעול בצורה נכונה מול הבנק – וזו נקודת התורפה של הציבור.

אנשים עושים את זה לבד ומשלמים אלפי שקלים מיותרים כל חודש. מדובר בסכומים שמצטברים למאות אלפי שקלים לאורך השנים."

אתה לא חושב שאתה מזלזל קצת באינטליגנציה וביכולות של הציבור?

"הצחקת אותי עכשיו ואתה מוזמן לספר את זה ליותר מארבעת אלפים משפחות שעזרנו להן לקחת משכנתה בחמש השנים האחרונות.

אני מדבר איתך על אנשים שנעזרו ביועצי המשכנתאות שלנו והצלחנו להשיג להם משכנתה בתנאים הכי טובים שאפשר להשיג – בלי שירגישו שהם פראיירים ובלי שינצלו את חוסר ההבנה שלהם כדי לגרום להם לשלם מאות אלפי שקלים סתם בלי סיבה.

אם נחזור רגע לכיפה אדומה, אז עכשיו היא היתה שואלת את סבתא "למה את מציעה לי הלוואה ארוכה לשלושים שנה ועוד בריבית כל כך גבוהה?" והסבתא היתה עונה לה "אוי.. אל תפחדי נכדתי האהובה, זה לא אישי, זה רק בגלל שאני טורפת!" 

השוואה נחמדה, אבל אני לא משתף פעולה עם ה"הפחדה המיותרת" בעיניי של הציבור. תן לי דוגמה מוחשית לחוסר ידע שפוגע באנשים וגורם להם לדבריך לשלם מאות אלפי שקלים במשכנתה בלי סיבה

"הבנתי אותך". נוימן עוצר לרגע, מבין שהוא הולך לעבוד קשה בראיון הזה וממשיך "קח לדוגמה זוג צעיר שנכנס לבנק וצריך משכנתה של מיליון שקלים.

הבעל עובד מתחיל בהייטק, היא מעצבת גרפית שכירה וביחד הם מרוויחים עשרים ושתיים אלף שקלים בחודש. הם התחתנו לפני שנה וחצי, צברו חמש מאות אלף שקלים עם עזרה של ההורים ועכשיו הם רוצים לקנות דירה במיליון וחצי.

הם קבעו פגישה בבנק והבנקאית החביבה מסבירה להם על התהליך. היא שואלת אותם כמה כסף הם צריכים, לאיזו מטרה, מה גובה ההכנסות וממשיכה בסדרה של שאלות שאחריה היא מגישה להם הצעה ראשונית – "תמהיל משכנתה" שמפרט את תנאי ההצעה."

דור נוימן (מימין, מלווה בטקס חתימה בבנק): "למעלה מ-4,000 משכנתאות בחמש שנים וכל משכנתה שניה שאנחנו בודקים אנחנו חוסכים בה כסף!"

עד עכשיו הכל נשמע לי תקין. תסביר לי איפה פה הבעיה?

"הבעיה מתחילה כשהם מסתכלים על ההצעה והם לא מבינים מה הם קיבלו.

יש שם חלוקה של הסכום לשלוש הלוואות במסלולים עם תנאים שונים, ואין להם מושג מה ההבדל בין ריבית קבועה למשתנה, הם לא יודעים מה זה "פריים פלוס 1.2" והם לא מודעים להשלכות שיש להצמדה למדד על ההחזרים העתידיים שלהם, כי במידה והריבית במשק תעלה, אז היא תגדיל את החיובים החודשיים שלהם.

מה שהכי גרוע כאן, זה שהם בטוחים שהכי חשוב זה לבקש החזר חודשי נמוך ככל האפשר ובריבית נמוכה, וזה מתכון בטוח למשכנתה שתעלה להם הרבה מאוד כסף ותחריב להם את החיים בעתיד."

בלבלת אותי. למה אתה לא רוצה שהם יבקשו בבנק את ההחזר החודשי הנמוך ביותר? איפה פה הטעות?

"הטעות היא שכשאתה אומר לנציגי הבנק שהכי חשוב לך זה להחזיר כמה שפחות כסף כל חודש, אז אתה מבקש מהם במילים אחרות לתת לך את ההלוואה הכי יקרה שיש.

כזו שנמתחת לתקופת זמן ארוכה ונראית בהתחלה כזולה וטובה, אבל אחרי שנתיים אתה מתעורר ומגלה שההחזר החודשי שלך עלה, ויחד איתו גם יתרת החוב שלך לבנק הלכה והתעצמה.

זה אומר שקיבלת משכנתה בגובה מיליון שקלים, ואחרי שנתיים שבהן אתה משלם כל חודש ששת אלפים שקלים, אתה מגלה להפתעתך שבמקום שהחוב יירד במאה אלף שקלים, קרה בדיוק ההיפך ועכשיו אתה חייב לבנק את אותם מיליון שקלים שלקחת, ולפעמים אפילו יותר.

זה הרגע שאתה מבין בפעם הראשונה שנדפקת – ועכשיו בוא נראה מה אתה יכול לעשות כדי להפחית את גובה התשלום החודשי והחוב."

תגיד, זה אמיתי? אתה באמת טוען שלא צריך להתעקש עם הבנק על ריבית נמוכה ככל האפשר במשכנתה?

"תבין, אחד המיתוסים הגדולים של הציבור ושל נוטלי המשכנתאות בפרט, זה שהם חושבים שהורדה בריבית היא הדבר הכי משמעותי בהלוואה, בזמן שהפקטור המשמעותי באמת הוא משך השנים של המשכנתה. ובמקום לחשוב על שיפור הריבית, הם חייבים לחשוב על קיצור טווח השנים של ההלוואה – כי זה הסוד הגדול של משכנתה טובה ומשתלמת. 

יש לי אינסוף סיפורים על אנשים עם משכנתה בריבית נמוכה, ועדיין היחס בין החוב לריבית הוא לא טוב. אז נכון שיש להם ריבית נמוכה, אבל במקום שיישארו להם 14 שנים לשלם, יש להם 24 שנים להחזיר תשלומי קרן (שמפחיתים את החוב) לצד תשלומי ריבית מיותרים שמצטברים למאות אלפי שקלים. לכן אני תמיד ממליץ לקצר את טווח השנים וכך להחזיר לבנק כמה שפחות כסף."

אוקיי, זה נשמע לי הגיוני. מהן הפעולות שמוזילות את המשכנתה ועליהם הציבור בישראל צריך להתעקש ולהילחם מול הבנקים?

"הדבר הראשון שאנשים חייבים להבין זה שלבנק מגיעים עם מספר, עם סכום כסף שאותו הם יכולים ורוצים לשלם כל חודש.

זה אומר להגיע לבנק ולומר "אנחנו יכולים לשלם רק 4,000 שקלים בחודש!" ועכשיו בנק יקר, בוא נשחק עם הנתון היציב הזה ונשמע איך אני משלם הכי מעט בשנים, באותו החזר שאמרתי לכם.

זו בקצרה ועל רגל אחת הדרך שתחסוך לאנשים הכי הרבה כסף במשכנתה. זה עדיף על פני מלחמה על ריבית נמוכה, על מסלול לא משתלם ועל תמהיל לא נכון שגורם לאנשים לשלם מחירים יקרים המגיעים לעשרות ומאות אלפי שקלים סתם בלי סיבה." 

אני מודה שאהבתי את התשובה שלך. עכשיו תן לי בבקשה דוגמה להבדלים של מאות אלפי שקלים בתמהיל הראשוני שהבנק מציע - ואתם כחברת ייעוץ משכנתאות יכולים להשפיע עליו

"שאלה מעולה. הנה דוגמה לפער של מאות אלפי שקלים בין שני תמהילים לבקשת הלוואה בגובה מיליון שקלים.

התמהיל הראשון זו הצעה שהבנק מציע לאנשים שמגיעים אליו לבד בכוחות עצמם והתמהיל השני זו הצעה שאנחנו כחברה לייעוץ משכנתאות יודעים לדרוש מהבנק על אותו סכום בדיוק. 

שים לב שההצעה שלנו מצליחה לקצר את המשכנתה בחמש שנים וחוסכת ללקוח סכום דמיוני של 332,564 שקליםהבנק מציע תמהיל עם שלוש הלוואות בריבית קבועה, משתנה ופריים. מאתיים אלף שקלים בריבית פריים 1.4% לעשרים שנה.

400,000 שקלים בריבית משתנה צמודה 3.1% לשלושים שנה ו- 400,000 שקלים נוספים לשלושים שנה בריבית צמודה וקבועה 3.45%. יוצא שההחזר החודשי עומד על כ- 4,448 שקלים, וההחזר על ההלוואה כולה מגיע לכ- 1,830,760 שקלים."

מהי ההצעה הנגדית והמוזלת שלכם?

"אנחנו מציגים תמהיל שונה הכולל 4 הלוואות לתקופה של 25 שנה. אחת בגובה 330,000 שקלים בריבית פריים 1.4%. הלוואה נוספת בגובה 270,000 שקלים בריבית קבועה לא צמודה של 3.25% ועוד שתי הלוואות בגובה 200,000 שקלים כל אחת.

הראשונה בריבית קבועה צמודת מדד בגובה 2.7% והשניה בריבית משתנה צמודה בגובה 2.55%. בתמהיל ההצעה שלנו ההחזר החודשי זול ב-9 שקלים לחודש, אבל סך ההחזר על ההלוואה מגיע ל 1,498,195 שקלים. 

מדובר בפער של 332,564 שקלים שהחברה הצליחה לחסוך לצד קיצור של חמש שנים במשכנתה. רק כדי לסבר את האוזן, מדובר בסכום שמאפשר לך לקנות דירה נוספת בכמיליון שקלים."

נוימן: "הצעה מנצחת המוזילה את הצעת הבנק בסכום דמיוני של 332,564 שקלים ומקצרת את ההלוואה בחמש שנים!"

אם כל כך קל לחסוך 332,564 שקלים במשכנתה, אז אולי תסביר לי מה התהליך שאדם צריך לעבור כדי לקבל משכנתה זולה עם חברה לייעוץ משכנתאות?

נוימן משגר חיוך ניצחון ומוסיף "לקח לי זמן להדליק אותך על היתרון שיש למשכנתא בליווי חברה צמודה לייעוץ משכנתאות שדואגת לאינטרסים שלך.

אתה חייב להבין שיועץ משכנתאות הוא ממש כמו עורך דין ששומר על אינטרס הלקוח מול המערכת הבנקאית, בדגש על שלוש מטרות עיקריות.

הראשונה היא לחסוך ללקוח כסף, ובגלל שמשכנתה היא עסק יקר, אז כל ניואנס שאתה לא מתמחה בו יכול לעלות לך הרבה מאוד כסף. בין אם מדובר בעמלת פתיחת תיק שעולה כאלף וחמש מאות שקלים ועד היכולת להפחית ריביות או לשפר את תמהיל המשכנתה.

המטרה השניה היא לעזור ללקוח להתמודד עם "הסבך הבירוקרטי" – מאחר ומשכנתה במהות נועדה שלא להיות חוויה חיובית. היא נוגעת בכסף, בבירוקרטיה, באיסוף מסמכים וריצות אינסופיות בין עורכי דין, משרדי ממשלה, שמאים למיניהם, והכי גרוע זה שכל זה נעשה בשפה חצי מקצועית שאנשים לא באמת מבינים או רגילים אליה.

המטרה השלישית היא לפתור ללקוח בעיות כמו סירוב של הבנק למתן הלוואה, או תקלה ברישום היסטורי של נכס שמקשה על העברת הבעלות ויכול לגרום לאנשים להירתע ובכך לוותר על עסקאות טובות ומשתלמות."

עכשיו סיקרנת. ספר לי בקצרה על מקרה שבו חברת ייעוץ המשכנתאות שלכם הצילה לקוח

"בשמחה. יש לי סיפור על משפחה עם שלושה ילדים שהחליטו לשפר דיור, למכור את הדירה ולעבור לדירה חדשה וגדולה יותר. לפני שיצאו לדרך, הם פנו לבנק כדי לקבל אישור עקרוני למשכנתה ועשו הכל לפי הספר – שלחו מסמכים, תלושים, הצהירו על כל מה שהתבקשו ואחרי שקיבלו אישור עקרוני למשכנתה, הם חתמו על חוזה עם הקבלן, מכרו את הדירה שלהם והעבירו את הכסף לקבלן.

בהמשך, כשהם נדרשו לשלם את יתרת הסכום הם ניגשו שוב לבנק שאישר את ההלוואה ולהפתעתם, הבנקאי הוציא פלט שנקרא "חיווי אשראי" כדי לבדוק את נתוני האשראי שלהם, והתגלה מידע פיננסי שלילי על הבעל שהיה ערב לעסק של אביו. עסק שפשט רגל לפני מספר שנים."

דור, עם יד על הלב. לא נראה לך מוזר שהבנק לא ביצע את הבדיקה בשלב מוקדם יותר?

"ברור שכן. זו טעות של הבנקאי וזה חריג ביותר. אבל זה לא עזר להקל על הסיוט שעברה המשפחה מרגע זה והלאה, ואני לא מאחל לאף אחד לעבור דבר דומה. תבין שאחרי בדיקה מדוקדקת של נתוני האשראי, הבנק התנער לגמרי מהבקשה שלהם וסירב לאשר להם את המשכנתה בפועל.

עכשיו תיכנס רגע לנעליים שלהם ותדמיין שאתה מוכר בית, מעביר את כל הכסף והחסכונות שלך לקבלן, ופתאום אתה מגלה שאתה נשאר בלי משכנתה, בלי הבית שמכרת ובלי הכסף שלך. סיוט! בני הזוג הגיעו אלינו כשהם חיוורים ומבוהלים אחרי ששילמו ליועץ משכנתאות שלא הצליח להשיג להם אישור להלוואה.

עכשיו, הסוף של הסיפור הזה הוא טוב, כי אחרי חודש של עבודה יום יומית, קיבלנו אישור למשכנתא מגוף מימון חוץ בנקאי – כאשר תנאי ההלוואה שם יקרים יותר, אך לא הייתה ברירה אחרת, כשבמקביל, אנחנו ממשיכים לפעול מול הבנק הסרבן בצינורות גבוהים יותר במטרה שיוכלו לקבל משכנתה בתנאים טובים, כי באמת מגיע להם.

לשמחת כולם הלחץ עזר והצלחנו לאשר להם את המשכנתה בבנק הסרבן. השורה התחתונה היא שאם הם לא היו פונים לחברת ייעוץ, אז הם היו מוצאים את עצמם בבעיה רצינית מאוד, וזה היתרון האדיר שיש לנו כחברה לייעוץ משכנתאות לעומת אדם בודד שמתמודד מול הבנק."

סיפור טוב, אהבתי! עכשיו תרחיב בבקשה על המסלול שצריך לעבור עם יועץ משכנתאות

"אני שמח שאהבת והציבור חייב לדעת שמקרים דומים לזה מתרחשים על בסיס קבוע בלי הפסקה, והשלב הראשון בדרך למשכנתא עם יועץ משכנתאות שיודע למנוע ולטפל בתקלות מהסוג הזה הוא תכנון תקציב לעסקה.

זה אומר שאתה חייב לדעת כמה הכנסות וההוצאות יש למשק הבית ומהו הסכום המקסימלי שתוכל לשלם כל חודש. כאשר במקביל, עליך להבין מהו דירוג האשראי שקיבלת מהבנק. כך שאם אתה עמוס בהתחייבויות, לא עומד בפרעון תשלומים והחזירו לך בעבר הוראת קבע בסכום כל סכום שהוא – הדבר עלול לפגוע ולהרע את התנאים בהצעה שתקבל מהבנק."

דור. לא מדובר בפעולות שנעשות מול הבנקאי בבנק?

"ממש לא. אדם שנעזר ביועץ משכנתאות מגיע לבנק פעם אחת בלבד וגם זה רק לקראת סוף התהליך, כדי לחתום על טפסי ההלוואה. זה קורה אחרי שכל פעולות איסוף המסמכים והריצות – נעשות בנחת ובלי לחץ מול היועץ. 

מה שמביא אותנו לשלב השני שנקרא "אישור עקרוני" ואנחנו מקבלים אותו אחרי שהיועץ פונה לבנק האידיאלי ביותר – מבקש וגם מקבל אישור עקרוני למשכנתה, ומכאן והלאה הדרך פנויה לשלב השלישי והוא בחירה של נכס עם תקציב מאושר שעומד לרשותך ומאפשר לך לחפש דירה במיליון או בשני מיליון שקלים – בהתאם לתקציב."

אם הבנתי נכון, ללקוח יש אישור לחפש נכס עם תקציב וזה קורה בלי שהוא דרך בבנק?

"כפי שאמרתי קודם, הלקוח מגיע לבנק רק כדי לחתום על מסמכי ההלוואה. ועד שזה יקרה עליו לעבור את השלב הרביעי והוא בנייה של התוכנית כלכלית, כלומר בניה של "תמהיל משכנתה" שמחלק את סך ההלוואה למסלולים שונים לפי טווח השנים ומגדר את הסיכונים במשכנתה.

התמהיל מורכב ממסלולים שונים, וכל מסלול הוא בעצם תת הלוואה שבנויה מסכום, תקופה, סוג וגובה ריבית. תמהיל מנצח הוא כזה שמפיק את היחס הטוב ביותר בין החזרי הקרן והריבית, כך שנשלם כמה שיותר קרן שמפחיתה את החוב – וכמה שפחות ריבית שמגדילה את ההחזרים החודשיים."

נוימן: "חיסכון של 500,000 ש"ח בתשלומי ריביות והצמדה שהתגלה בבדיקת היתכנות למיחזור משכנתה - שהדהימה אותנו!

אני חייב לציין שאחרי התחלה סקפטית מצידי, הדברים בהחלט נשמעים הגיוניים וברורים

"תודה רבה, וברשותך אמשיך לשלב הבא והוא משא ומתן שעורך יועץ המשכנתאות עם הבנקים השונים. זה אומר שהיועץ מגיש לבנק תמהיל ברור של מה אנחנו רוצים לקבל, ואנחנו לא מצפים לתמהיל שהבנק מציע לנו.

זה ממש כמו להיכנס לסופר עם רשימת קניות מסודרת שאיתה אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, אנחנו לא מתפזרים ואין הפתעות בקופה. הבנק מתבקש לשפר ולהפחית את גובה הריביות בתמהיל המוגש וכך אנחנו משווים בין התמהילים וההצעות של הבנקים השונים – ובוחרים בתמהיל הזול והמשתלם לנו ביותר."

באיזה שלב בתהליך הלקוח פוגש את הבנקאי בפעם הראשונה?

"בשלב השישי כשהוא מגיע לחתום על טפסי המשכנתה בבנק. זה שלב טכני שאליו מגיעים עם תעודת זהות וספח וחותמים על חבילה די גדולה של מסמכים בנקאיים המאשרים את ביצוע ההלוואה מול הבנק. משם מדלגים לשלב הבטחונות שכולל צדדי ג' שנכנסים לתמונה.

מדובר בשמאי המעריך את שווי הנכס עבור הבנק, לצד הקמה של ביטוח חיים לטובת כיסוי המשכנתה במקרה של מוות לא עלינו, והנה הגענו לשלב הביצוע בפועל שבו נוודא שהכסף הועבר והגיע ליעדו בהתאם ללוחות הזמנים. משם הדרך פנויה למעקב שנתי ובדיקת אפשרות למיחזור והוזלה עתידית של המשכנתה.

מה העצה הכי טובה שלך לאנשים המעוניינים לקחת משכנתה עם חברה לייעוץ משכנתאות?

"טוב, מאחר ואני לא נוהג לדבר על מתחרים וקולגות בתחום, אני יכול לגלות לך ש"מסלולים" היא החברה הגדולה בישראל לייעוץ משכנתאות. אנחנו מבצעים קרוב לאלף תיקי משכנתה כל שנה, ואני אומר את זה לא בכדי להחמיא לנו – אלא כי מדובר ביתרון אדיר ללקוחות שלנו, כך שזו גם העצה הכי טובה שלי לכולם.

תבין, יש לנו כוח קנייה אדיר מול הבנקים שמחזרים ורודפים אחרינו (ואחרי הלקוחות שלנו) עם הצעות בריביות משתלמות – בלי הפסקה. "מסלולים" זה לא מה שנקרא "עסק של איש אחד", וכל בקשה של לקוח למשכנתה עוברת דרך שלושה גורמים בחברה המאשרים אותה לפני החתימה כך שאין תקלות בתיקי המשכנתאות.

 הגודל מאפשר לנו להיות זמינים עבור הלקוחות והם בתורם נהנים מחברה בעלת מוניטין מוכח. אנחנו מטפלים בגופים גדולים כמו "קרנות השוטרים", "ארגון המורים", חברות יזמיות וקבלניות ואנחנו בעלי "תו אמון הציבור".

אלו יתרונות המעניקים לציבור ביטחון להתקדם איתנו על פני כל גוף או יועץ משכנתאות אחר, גם אם מדובר במי שמציעים ליווי בעלות נמוכה יותר." 

טוב, אותי קנית. מה עושים מי שרוצים לקחת משכנתה עם ליווי של חברה לייעוץ משכנתאות?

"אז ככה. כצעד ראשון לפני שאנשים מבזבזים זמן ונכנסים להרפתקאות מיותרות בחיפוש אחרי יועץ משכנתאות, אני מציע להם לצפות קודם כל בסדרה של סרטוני הדרכה שהכנתי על הדרך למשכנתה משתלמת בליווי חברה לייעוץ משכנתאות. זו סדרת הדרכות ללא עלות שמגלה איך אפשר לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים במשכנתה עם יועץ משכנתאות.

אז רגע לפני שאתם ניגשים לבנק או מוציאים כסף על פגישות גישוש עם יועצים – צפו בסדרה. אתם נרשמים בקלילות עם האימייל שלכם ומקבלים גישה מיידית לצפיה."

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »