תרבות

נמצאה המתנה המושלמת לעצלנים: סלסלת פירות מהודרת עם 98% שביעות רצון למקבל המתנה, בלי צורך בתכנון ועם משלוח שמגיע עד אליך תוך 3 שעות בלבד

כולנו מכירים את זה. התאריך המיוחל מגיע, הגלגלים בראש מתחילים להסתובב והזיעה מהמתח כבר מצטברת. מה אפשר לקנות לאדם שיש לו הכל?! כשהמתנות הולכות ומשתדרגות ובמקביל כל דבר כבר נדוש, יקר או מורכב מדי, זה נס למצוא מתנה שתיראה מושקעת ושווה בלי שום מאמץ. יצאנו לחקור את דוד וינר בעל מותג המתנות המצליח "סלסלה", האם קיימת מתנה כזאת?

מור משרקי  17.3.21 // 13:00

"כל שנה אני מסתבכת, אבל עכשיו זה כבר מוגזם!" מתלוננת ענבל (28) מתל אביב, "אמא שלי חוגגת 54 בחודש הבא ואני כבר אבודה. קניתי לה ספרים, תכשיטים, בשמים, מה לא. סיורי יין, שובר למסעדה, הכל! 

נמאס לי לשבור את הראש, לחשוב מה יתאים לה, מה היא אוהבת, מה יהיה עדיין מושקע בלי שאני אצטרך להשקיע. איך ב-2021 לא מצאו מתנה שתתאים לכל אחד ולא תדרוש את כל הסיבוכים האלה?!"

חדשות טובות לענבל ולעוד מיליוני ישראלים שמדי שנה נדרשים למצוא מתנות עבור אהוביהם. דוד וינר, בעלי מותג המתנות המצליח "סלסלה" טוען שנמצאה המתנה המושלמת המתאימה לכל אחד, ולא רק בימי הולדת. 

המתנה האמורה מתאימה לכל אירוע: גיוס, סיום לימודים, הכרת תודה לשכן או למכר, הבעת הערכה לקולגה או לנותן שירותים מסוים ואפילו בישיבות במשרד או כמתנה מפנקת לעובדים.

וזה לא הכל, המתנה לטענתו של דוד לא דורשת תכנון וחשיבה מראש, כך שגם אם לא מכירים את מקבל המתנה ורק רוצים להודות לו, יכולים לזכות ב-98% הצלחה בשביעות רצון מההשקעה במתנה. החלק הכי טוב, דוד מסכם, הוא שאת המתנה הזאת אפשר להזמין בלחיצת כפתור ותוך 3 שעות בלבד.

דוד, אני חושבת שמתחת אותנו מספיק. מה זאת המתנה המושלמת-לעצלנים הזאת??

"לא תאמיני אבל: מגשי פירות מעוצבים זה ה-טרנד של 2021! מדי יום יש לנו עשרות הזמנות לכל רחבי הארץ. הביקוש לזה הפך מדהים בעיקר בתקופת הקורונה, כשהקניונים היו סגורים ואנשים לא רצו להסתכן בקניה של משהו מחו"ל שאולי לא יגיע. אבל חייבים לומר שגם אחרי המשבר כמות ההזמנות נשארה גבוהה".

דוד וינר, מנכ"ל המותג "סלסלה": "מגשי פירות מעוצבים זה ה-טרנד החם של 2021!"

וואלה? זה די מפתיע, בסך הכל מגש פירות, למה שזה יהיה מתנה כל כך מבוקשת?!

"כשחושבים על זה לעומק, למה לא?? אבל אני אפרט. בואי ניקח את שלושת המאפיינים הקריטיים ביותר במתנה: התאמה למקבל המתנה, איכות המתנה, מהירות וקלות הזמנת המתנה. 

תסכימי איתי שככל שהמתנה מתאימה יותר למי שמקבל אותה, ככל שהיא מושקעת ושהיא פשוטה מבחינת התכנון שלך לקנות אותה – כך היא מועדפת יותר מבחינתך וגם מבחינת מקבל המתנה כמובן.

מגש פירות עונה על כל הקריטריונים האלה באופן מושלם. קודם כל, פירות זה מרענן, זה עסיסי, זה קליל. מי לא אוהב פירות, נכון? אפשר לאכול את זה תמיד, בוקר, צהרים וערב וזה תמיד כיף. 

זה הופך את המתנה לכזאת שמתאימה לכל אחד! בני נוער, מבוגרים, אנשים עם תחומי עניין שונים לחלוטין. 

לא מדובר בספר או במשחק מחשב – מה שחייב להיות מותאם לתחביב, או בבחירת תכשיט בגד או בושם – מה שחייב להיות מותאם לטעם. בדברים האלה תמיד נופלים, כי איך אפשר לקלוע בול, נכון? אבל פירות זה מנצח, אי אפשר לטעות. כולם אוהבים פירות, נקודה. 

עוד נקודה קריטית זה שמדובר במתנה אכילה, טעימה ומתוקה – אבל טבעית ובריאה, לעומת מתנות של שוקולד וממתקים ש-50% מהאנשים היום בדיאטה וירגישו רע עם עצמם לקבל, מה שממש חוטא למטרה! 

את יודעת כמה פעמים קיבלתי הזמנות של בעלים מתוסכלים שרצו לקנות משהו אכיל, ואמרו שלא נעים להם לקנות שוקולד לאישה, כי היא תשגע להם את השכל אחר כך שהשמלה לא עולה עליה וסתם תתבאס בסוף. כשהם שמעו על סלסלת פירות כל כך הוקל להם! זה בריא, זה מתוק ולא יעשה להם צרות…

הנה מה שאומרים לקוחים מרוצים של 'הסלסלה'

או מישהי שחברה שלה בדיוק ילדה, לא רצתה להעמיס עם שוקולדים כי היא בדיוק ילדה ולא רוצה לאכול כלום, וגם גיפט קארד עכשיו יסבך אותה, להתרוצץ עם התינוק בין חנויות. היא רצתה בשבילה משהו מזין עם ויטמינים, טעים ומתוק, צבעוני. משהו שישמח אותה וירענן אותה מהכבדות של הלידה – מגש פירות זה בול.

זה תופס גם במתנות לא אישיות. למשל הייתה לנו הזמנה של מישהו שרצה לשמח אדם שמצא לו את הכלב – פרגן לו עם מגש פירות. מישהו שעורך הדין שלו זכה בשבילו בתביעה והשיג לו המון כסף – הזמין לו מגש פירות כתודה. עכשיו זה לא אנשים שהם מכירים באופן אישי, אבל פירות תמיד זוכה, מביע הערכה וטעים.

אפילו לא כמתנה, היו לנו לקוחות שעשו פיקניק משפחתי בחוץ, ושלחו לנו צילום שהכל חוסל תוך פחות משעה. תחשבי על אנשים שמארחים וכל אחד בא אליהם עם דרישות: זאת טבעונית, זה רגיש לחלב, ההיא אלרגית לבוטנים, הוא רגיש לגלוטן, במקום לשבור את הראש איזה קינוח להביא ולא כולם יוכלו לאכול ממנו – מגש פירות מסדר אותם ומתאים לכולם!"

בתמונה: לקוחות של המותג "סלסלה" שחיסלו את מגש הפירות בפיקניק המשפחתי תוך שעה בלבד.

כן, פירות באמת מתאים לכולם. אבל מה הופך את זה לאיכותי? כולה פירות מהשוק…

"אהה, אז כאן מגיעה הייחודיות. אם מגשי פירות מעוצבים היו סתם פירות חתוכים מהשוק, כל אחד היה מכין את המתנה הזאת בעצמו, לא ככה? אבל כאן בדיוק נכנסת הייחודיות של מקומות כמו 'סלסלה' שעושה את מגשי הפירות יחידים ומיוחדים במינם, ממש כמו לקבל את השמיים והכוכבים על מגש. 

אני אסביר לך איך זה בא לידי ביטוי. כשאת חושבת על פירות, מה עולה לך בראש? תפוחים, בננות, אגסים… אבל שימי לב, אלה פירות שמשחירים! כלומר שחצי שעה אחרי שתחתכי הם כבר יהיו חצי רקובים, חומים, נפולים. מבאס וממש לא מתאים למתנה. 

במגשי פירות מעוצבים יהיו לך רק הפירות שגם לאחר החיתוך וזמן המשלוח ייראה מבריקים, ממש כאילו אתמול קטפו אותם מהעץ. פרי צריך להיות מבריק, יפה, סימטרי, גדול ומרשים. אלה הפירות שמזמינים לאכילה, שעושים שמח.

מעבר למראה, צריך להיזהר גם עם פירות כמו גויאבה שהריח משתלט ולא כולם אוהבים אותו, זה יכול להרוס הכל. או פטל למשל, שיש סיכוי גדול יותר שהוא מכיל תולעים וגם בדיקת האיכות הכי מדוקדקת לא תגלה את זה. אי אפשר לשים פטל במתנה ודווקא אז ליפול על חתיכה עם תולעת, זה יהיה נורא!

לכן צריך את המומחיות של מי שמכיר פירות מקרוב, שיודע איזה פירות הם טריקיים ואילו יהיו מושלמים על מגש. יש כאן מבחן משולב של צבע, של ריח ושל טעם, צריך לבדוק שהפרי לא מדי בוסר ולא מדי בשל. צריך גם להכיר את השוק, יש פירות שלא קונים בסוף עונה כי הם בטוח באיכות פחותה. 

אצלנו ב"סלסלה" שמים את הפירות הכי חדשים שרק הגיעו לשוק, בתקופה הזאת למשל אז יש דובדבנים, מנגו, ליצ'י – דברים שאנשים לא אכלו כמעט חצי שנה וכבר התגעגעו לטעם, הם שמחים לראות את זה, מתלהבים ונשארים עם חוויה טובה וגם עם פרי שהוא איכותי ולא פגום או נפול.

דוד וינר, מנכ"ל המותג "סלסלה": "על המגש שלך יהיו הפירות שאתמול נקטפו מהעץ..."

יש גם חשיבות לחקלאי שממנו קונים את הפרי כמובן. תלכי לשוק לא תדעי מאיפה מביאים את הפירות, אולי הם הגיעו מחקלאים פיראטיים שהאיכות שלהם לא מפוקחת? שהפירות הושקו במי ביוב או רוססו? ממש לא משהו שאפשר לשים במתנה. פרי למתנה צריך להיות באיכות ייצוא ולא בשאריות של שוק מקומי בתאילנד.

אצלנו לוקחים את הפירות המובחרים מהחקלאים הטובים ביותר, הכל מפוקח, מקפידים לקנות מופחת ריסוס ובכל מקרה שוטפים היטב, מחטאים ובודקים בקפדנות למניעת תולעים וחרקים.

הייתה לקוחה שהזמינה מגש שלם רק ענבים. מצחיק, נכון? את יכולה לחשוב, מה, למה לא לקנות ארגז ענבים לשטוף ולשים? אבל זה לא אותו דבר. ענבים מהשוק יהיו חלק רקובים, חלק לא מבריקים או חמוצים. צריך מומחיות להבין בפירות כדי לשים רק את המושלמים והטעימים ביותר על המגש. שמנו לה 3 סוגי ענבים על המגש, ירוקים אדומים ושחורים וחתכנו לאשכולות קטנים שיהיו קלים לנגיסה ונוחים, זה איכות אחרת.

בתמונה: החיתוכים המיוחדים של הפירות של המותג "סלסלה"

בהקשר הזה יש לנו מגשי זכוכית מיוחדים שאנחנו מזמינים אישית ממפעל לפי הגדלים המדויקים שאנחנו רוצים, לפעמים בצורה של לב נניח – ליום האהבה זה הולך מאוד חזק. או טרנדים כמו סושי פירות שזה דפי סויה מרוחים בקרם קוקוס עם רצועות של 4-5 סוגי פירות חתוכים שמגלגלים וחותכים כמו ברול של סושי. זה טעים פצצות ונראה ממש מיוחד.

כך או כך, מבחר הפירות מאוד איכותי, בכל מגש יש בין 15 ל-18 סוגי פירות שזה מגוון מטורף וגם שמים את הפירות המיוחדים שלא ייצא לך לאכול כל יום, כמו קרמבולה, פיטאיה, קובו, אננס, קיווי, פסיפלורה, תמר לח, ליצ'י, תות שדה, תות יער, אוכמניות ועוד.

כל המגש מפוצץ בפירות, לעומת סלסלאות אחרות שימלאו אותן בקש ופתיתי נייר, אצלנו אין את השטויות האלה. לא ממלאים נפח בשטויות, רק בפירות. זה שפע שנותן תחושה יוקרתית, מי שמקבל מתנה כזאת מבין שלא התקמצנו עליו".

"אני יכול להבין למה את חושבת ככה, אבל במגש פירות מעוצב זה ממש לא מה שקורה. הכל מקולף, מגיע מוכן לאכילה, את לא מתעסקת עם שום דבר מלכלך או דביק. זה ממש להיפך – יש מזלגונים מצורפים, כלי פלסטיק מהודרים קשיחים, רק לנעוץ בפרי ולאכול. 

זה לא מלכלך, לא מסורבל, טוב בהרבה מכל מתנה אכילה אחרת שיש לה רטבים, פירורים, בלאגנים שצריך עכשיו התארגנות שלמה עם מפיות וצלחות. 

עוד יתרון חשוב זה שפירות לא משאירים לכלוך בשיניים, זה באמת מאוד אלגנטי, משאיר אותך נקי. מתאים במיוחד לישיבות במשרד עם לקוחות, עם עובדים. אתה יכול להיות בפגישה חשובה, לקחת ביס מפרי ולהישאר נקי, זה עדיין מכובד. צבעוני אבל לא ילדותי כמו כדורי שוקולד, ועדיין עם הלוק היוקרתי. 

דוד וינר, מנכ"ל המותג "סלסלה": "בלי לכלוך או פירורים, בלי התעסקות או התארגנות - פשוט לנעוץ ולאכול!"

הייתה לנו לקוחה, מזכירה במשרד גדול ומעכשיו לעכשיו נקבעה ישיבה עם לקוחות גדולים. הייתה מאוד לחוצה ובסוף התקשרה אלינו והתחננה למגש פירות לזמן הקרוב – תוך שעה היה להם במשרד מגש פירות ענקי ומהודר. איך היא הייתה מבסוטה! סיפרה שהבוסים היו מרוצים, זה הציל את הישיבה, הפיג את המתח, ביס מפרי הפך את כל האווירה ליותר קלילה ונינוחה, כמו קסם". 

יפה. אבל מה אמרת מבחינת מהירות וקלות הזמנה, זה לא מסובך לי עכשיו להרכיב מגש פירות?

"ממש לא! יש מגשי פירות מוכנים בעיצובים מיוחדים שאפשר להזמין בלחיצת כפתור דרך האתר בלי שום מאמץ או הרכבות מסובכות. לפעמים כן מבקשים מאתנו דברים ספציפיים, רוצים יותר דובדבנים, פחות אבטיח, יותר פירות אקזוטיים או משהו דווקא סטנדרטי שכולם בטוח יאהבו. כך או כך, שיחה של 5 דקות בטלפון ומתחילים לבנות את ההזמנה במקום.

בסופו של דבר, מרגע שהזמנת את המגש – תוך 3 שעות המשלוח כבר אצלך או אצל מי שצריך לקבל את המתנה, ממש במהירות הבזק! הייתה מישהי שהזמינה 100 כוסות פירות מעוצבות לעובדים ואחרי 20 דקות התקשרה אמרה שזה עף והיא צריכה עוד 50 כוסות. תוך פחות משעתיים זה כבר היה אצלה.

עם מהירות כזאת תביני שאת יכולה לשכוח בכלל שיש לחברה שלך יום הולדת, להבין את זה רק בצהריים כשחברה אחרת מזכירה או כשהפייסבוק פתאום מתריע, לעשות את ההזמנה צ'יק צ'ק ו-וואלה, עד הערב היא מקבלת את המשלוח ישר אליה ואין לה בכלל מושג ששכחת מזה!

דוד וינר, מנכ"ל המותג "סלסלה": "תוך פחות מ-3 שעות אפשר לקבל את המגש עד אלייך!"

חייבים גם להגיד משהו על העניין של משלוח. אי אפשר להוריד ערך מההפתעה של משהו אישי שמגיע עד אליך. זה שווה לאין ערוך יותר ממתנה קנויה שאת נזכרת להביא כשנפגשים. שליח שמגיע במיוחד עם מגש ארוז רק בשבילך, זה באמת מרגש, נותן לך תחושה שחושבים עליך".

דוד, שכנעת אותי. בא לי להזמין מגש פירות מעוצב לעצמי! אז מה האופציות שלי בהזמנת משלוח?

"יש לך שתי אופציות, שתיהן קלות ומהירות: הראשונה, לעשות הזמנה בקליק של מגש פירות מעוצב דרך האתר. השנייה, להתקשר אלינו ולבקש מגש מעוצב עם דגשים מיוחדים או בקשות ספציפיות. תוך פחות מ-3 שעות המשלוח יגיע ליעדו לשמחת כולם.

מצחיק, אבל זאת המתנה שהכי קל ומהר להזמין – והיא עדיין נתפסת אצל מקבל המתנה כמשהו שווה, יקר ערך, מלא כוונה אישית ואכפתיות. גם כי זה איכותי מאוד, מושקע ונראה מיליון דולר, ובעיקר כי זה כל כך כיף לקבל משהו טעים שאתה בטוח אוהב. אף אחד לא מתבאס כשהוא מקבל כזה מגש, זאת באמת המתנה המושלמת".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »