כלכלה

חשיפה: הסוחר שחזה את הנפילה של שוק ההון בקורונה ועשה רווח של 1,600% בשוק האמריקאי, מוכר את ה"מוח" שלו לקהל הרחב בישראל

דני סונסינו, ה"מסי" של עולם ההשקעות, יזם פיננסי עם 20 שנות ניסיון בשוק ההון ומומחה בפיתוח מערכות אוטומטיות למסחר, מספר איך הצליח לחזות את הנפילה שאף אחד לא ראה ומסביר על 3 האלמנטים של שיטת המסחר שהייתה יכולה להציל 95% מהמשקיעים בזמן המשבר. האם מדובר בבשורה אמיתית או בהימור מסוכן? יצאנו לבדוק

דניאל איבגי  16.2.21 // 10:15

"איך אתה מעז?!" זאת התגובה ששומע לרוב דני סונסינו, יזם פיננסי וסוחר עצמאי בעל ניסיון של 20 שנה בשוק ההון, כשהוא מספר שבשנה האחרונה, למרות הקורונה, הוא עשה רווח של 1,600% בשוק האמריקאי. 

סונסינו עבד 10 שנים בתפקידים בכירים בבתי השקעות לפני שיצא לדרך עצמאית. ב-10 השנים האחרונות, עבד על מערכת מסחר בשוק ההון המשלבת פרמטרים מעולם האוטומציה ומאפשרת בין היתר מסחר אוטומטי כמעט מלא בשיטה ייחודית שהשיגה לו תוצאות מדהימות ואת סודותיה חשף בפנינו ממש בריאיון.

איך זה קרה? אתם בטח שואלים. סונסינו לא מפחד לספר: הוא הפך תיק מניות של 3,000$ ל-50,000$ תוך שנה בלבד, ועוד מתי? בשנת 2020 הידועה לשמצה. פשוט כדי להראות לתלמידיו כמה רחוק ניתן להגיע בעזרת אסטרטגיות מנצחות בשוק ההון.

דני סונסינו: "בשנת 2020 הצלחתי להראות לתלמידיי איך תיק של 3,000$ הופך ל-50,000$ בעזרת האסטרטגיות שלי"

"אני מודע היטב למצב הקשה," דני סונסינו מסביר, "יש אינספור משקיעים בשוק שהפסידו מאות אלפי שקלים במשבר, אבל חייבים ללמוד מזה הלאה. זאת הייתה קריאת השכמה לכל מי שחשב שהוא יודע לסחור בשוק ההון והבין שממש לא. מה בעצם קרה? המדדים של הבורסות ירדו, משקיעים נבהלו כי הבינו שהחסכונות שלהם נמצאים בסכנה, ועשו את הדבר האחד שפשוט אסור לעשות בזמן משבר: למכור הכל ולצאת בהפסד".

אז מה אנשים היו אמורים לעשות? פשוט להישאר ולראות את הכסף שלהם הולך ונעלם?

"תראה, זאת בדיוק הבעיה. כשאתה לא יודע מה הולך לקרות, אתה עושה שטויות. אתה לא יכול להישאר אדיש כשהגרפים יורדים וההשקעה שלך מפסידה כסף. אתה חושב שהמדדים ימשיכו לרדת, ולא בטוח שזה יעלה חזרה. בתור מי שסוחר בבורסה למעלה משני עשורים, אני יודע שהמדדים תמיד עולים חזרה ו'ההפסד' מתאזן. הקפיצות והתנודות בשוק לא צפויות, אבל צריך לדעת איך להתאים את עצמך למצב הזה.

ניקח לדוגמא את מדד ה-S&P500 שמייצג את 500 החברות המובילות בבורסה האמריקאית. אם מסתכלים על המדד מאז הקמתו בשנת 1981 ועד היום, רואים שהגרף הזה תמיד נמצא בעליה. כולל הנפילות של 2008, 2000 ועוד… למעשה, הוא עולה בממוצע 93 נקודות בשנה (!) למרות התנודות.

מדד ה-S&P500. "הגרף תמיד בעליה, גם בנפילות הכלכליות הגדולות," דני סונסינו.

אתה מבין, זה כמו ילד שמתחבא מתחת לשמיכה בחדר חשוך, במקום להדליק פנס, להבין שהמפלצת לא באה ולחזור לישון. אין מה להישאר באי הוודאות, לפחד ממנה ולהפסיד. צריך להכיר את השוק, להבין בפני מה עומדים וככה להרוויח. מי שנמצא 5 שנים בשוק מחזיק פנס, מי שנמצא 20 שנים בשוק כבר מחזיק פרוז'קטור. ככל שאתה יותר מנוסה, אתה יודע לאיפה השוק הולך, איך להתנהל ואיך להרוויח הרבה כסף".

אז תגלה לי את הסוד כבר עכשיו, איך ידעת להתנהל נכון עם שוק ההון בזמן הקורונה? רק מהניסיון?

"ניסיון זה חלק נכבד מהעניין, כן. זה גם האלמנט הראשון של השיטה המנצחת למסחר בשוק ההון. אבל חייבים להיות פה כנים, כדי להרוויח כסף ולהשיג אחוזי תשואה יפים ממסחר, ממש לא חייבים ניסיון של שנים. אני אישית כבר 20 שנה סוחר וראיתי הרבה דברים, אבל כשהגעתי לשיטה המנצחת, הבנתי שגם מי שנכנס עכשיו יכול להרוויח, לפעמים אפילו יותר ממני". 

כל אחד?! אין מצב. איך אני למשל, אדם שלא יודע להשקיע בשוק ההון, הייתי יכול לעשות 1600% רווח?

"אם היית עושה 'העתק הדבק' מתיק ההשקעות שלי, כל פעולה שאני הייתי עושה, הייתה משפיעה גם על ההשקעות שלך בזמן אמת. על זה מבוססת שיטת ה'מירור טריידינג' (Mirror Trading) שכמו בפעולת מראה, מעתיקה את הפעולות שאני מבצע בשוק על תיקי השקעות ספציפיים

חייב להדגיש שזה לא התחיל רק במשבר הקורונה. שיטות המסחר שפיתחתי הניבו לי הצלחות מטורפות הרבה לפני, וגרמו לי לפני חמש שנים להתפטר מהעבודה ולהתמקד רק בזה כי הבנתי שבמקום לתת מהזמן היקר שלי למישהו אחר כשכיר, אני אנצל את הזמן שלי לצבור ידע והון משמעותי באמצעות מסחר בשוק ההון. 

אבל חכה עם זה רגע. אין פה קסמים, זה לא זבנג וגמרנו. אי אפשר סתם ככה לשים כסף בהשקעה, זאת טעות שגוררת הפסדים. הרי מה קורה? אנשים בני 40, 50 מבינים שיש להם המון כסף בעובר ושב שהם חסכו לאורך השנים. הם שומעים על עולם ההשקעות מחברים, משכנים, ונכנסים עם כסף לשוק. 

במקרה הטוב הם השקיעו חודש לקרוא קצת באינטרנט, וזה לא מספיק! תגיד לי אתה, היית שם את הכסף שלך על מישהו שהולך לתחרות איש ברזל אחרי חודש בלבד של אימוני כושר? אותו דבר. אם אתה לא כשיר, זה סיכון שלא שווה לקחת".

כן, באמת אומרים ששוק ההון זה הימורים… אז מה עושים כדי להימנע מהפסד כספים גדול מדי?

"אז בוא נתחיל מזה שיש הרבה דרכים היום למנוע מראש הפסדים, גם אם בשיטות עבודה וגם אם דרך כלים אוטומטיים. לדוגמה, בתחילת מרץ כשמשבר הקורונה הגיע לבורסה וראיתי את ההתנהגות בשוק, הודעתי לתלמידים בקהילה שמתחיל משבר שאין לדעת כמה זמן יימשך, ולכן זה הזמן לצאת מפוזיציות פתוחות. תלמידים ועוקבים ששמעו לי חסכו לעצמם הפסדים של מאות אלפי שקלים בפנסיה ובתיקי ההשקעות.

לאחר מכן בסוף מרץ כשה'פד' (FED, הבנק הפדרלי בארה"ב) התערב ושוק ההון מצא תמיכה, הייתי הראשון שנכנס חזרה להשקעות והודעתי לכולם גם לעשות זאת. התלמידים שעקבו אחרי הכפילו את התיקים שלהם ויותר מזה. זאת רק דוגמה אחת שמראה איך אפשר להתחמק ממפולות בזכות שילוב של כלים טכניים לניתוח ולדעת מתי להיכנס חזרה ולהרוויח בענק. 

דוגמה נוספת היא פקודה אוטומטית שנקרא 'סטופ לוס' (Stop Loss), ובעברית: קטיעת הפסד. היא מאפשרת לך להגביל את ההפסד בכל מניה שרכשת. כלומר, אם קניתי מניה בסכום מסוים, לא משנה אם היא יורדת או עולה, אני מגדיר לכלי האוטומטי למכור אותה בנקודה מסוימת כשהיא מתחילה לרדת, ואני כבר לא רוצה לספוג את ההפסד, כלומר שהערך שלה נמוך יותר מהשווי שבו קנית אותה. 

איך אפשר להבין את זה טוב יותר? תחשוב אתה מתקלח בחורף, ו-5 דקות לפני שהמים החמים נגמרים אתה שומע צפצוף, ככה שתוכל לצאת מהמקלחת ולא לסבול ממים קרים. זה היה נחמד, לא? אותו דבר. הפקודה האוטומטית של קטיעת הפסד מוכרת את המניה לפני שהיא מפסידה לך יותר מדי ומסכנת את התיק שלך. 

החוכמה היא למצוא את דרך המלך, לפעול לפי השיטות הנכונות למיזעור הסיכונים כמו אלה שפירטתי עליהן, ובמקביל, להשקיע בפעולות מסחר שירוויחו לך הרבה כסף".

אז איך מוצאים את 'דרך המלך'? איך אפשר לדעת אילו פעולות יניבו כמה שיותר רווח?

"אז כאן מגיע האלמנט השני והוא מומחיות, כלומר עבודה לפי שיטה מסוימת עם סטטיסטיקה מוכחת. הרי לא מספיק שיהיה לך ניסיון, אתה יכול להיות בשוק גם 30 שנה, אבל אם לא תדע מה אתה עושה, או שתצליח בטעות או שתתרסק בטעות, אבל זאת לא חוכמה. לעומת זאת, אם תעבוד לפי שיטה חכמה ששרדה משברים בשוק והוכיחה את עצמה, אולי אפילו לא תצטרך ניסיון כדי לחוות הצלחה ולהרוויח כסף, ויש לי מספיק תלמידים מצליחים שמרוויחים הון בדרך זו ומוכיחים לי את זה כל יום מחדש.

כל אחד יכול לנהוג במסלול מרוצים. אבל אם יש מהמורות בדרך, או סיבובים חדים, מה יקרה? נהג של פורמולה יטרוף את המסלול, אבל נהג אוטובוס יתרסק או שייסע כל כך לאט שבקושי יצליח להתקדם.

בשורה התחתונה, כשיש לך שיטה שמבוססת על מומחיות – אתה יודע איזו פעולה תתאים בדיוק למצב, למסלול שבו נוסעים ולתנאי השטח של הסביבה. משקיעים בקורונה הפסידו את הכסף שלהם בגלל פאניקה וחוסר ניסיון. לא הייתה להם באמת שיטת עבודה, אתה מבין? שיטה שיודעת לכוון אותם להימנע מסיכונים, לחזות להם תוצאה עם רווחים מקסימליים. זאת השיטה שצלחה את הקורונה.

בוא תשמע נתון מדהים: מחקרים מראים ש-95% מהסוחרים מפסידים כסף במסחר הידני. עכשיו מה, אתה רוצה להגיד לי ש-95% מהאנשים לא מנוסים מספיק או לא מומחים בשוק ההון? זה לא הגיוני, זה אבסורד. כאן מגיע האלמנט השלישי והוא הגורם האנושי – אנשים פועלים מהרגש. בבסיס שלנו כבני אדם, אנחנו פועלים לפי רגש. אנחנו לא יכולים לעמוד מהצד כשאנחנו מרגישים שהשוק יוצא מכלל שליטה". 

נכון, אז מה אנחנו יכולים לעשות? בני אדם תמיד יהיו אנושיים, איך מתגברים על טעויות אנוש?

"פשוט, הופכים דברים לאוטומטיים! מערכת אוטומטית יכולה לנהל הרבה יותר טוב את כל הסיכונים, בצורה הגיונית ולהביא לתוצאות מיטביות בצורה לוגית יותר. זה כמו שמכונה לחיזוי מזג אוויר תהיה מדויקת יותר מאדם שיסתכל לשמים ויגיד: טוב לפי הענן הזה נראה שהולך לרדת גשם. כאשר נדרשים חישובים מורכבים וניתוח של הרבה מאוד נתונים בו זמנית – מערכת אוטומטית שמנתחת נתונים ברמת שיא, מדויקת ומהירה – הרבה יותר טובה מהאדם הכי מנוסה ומומחה שיש.

דוגמה מתאימה לסיטואציה הזאת יכולה להיות בסריקת מניות, בשוק יש לך 10,000 מניות. אף סוחר או משקיע לא יכול לשבת ולנתח את כל המניות אחת אחרי השנייה כדי לדעת מה לקנות ומה למכור. עד שהוא יסיים עם ניתוח של חברה אחת, המניה השנייה תשתנה אלף פעמים כי יש תנודות בלתי פוסקות בשוק. ולכן כדי לאתר את ההזדמנויות הכי רווחיות, חייבים מערכת אוטומטית שתסרוק את המניות כולן ותסנן לנו רק את הטובות והמתאימות ביותר עבורנו".

אוקיי, אז סורק אוטומטי יכול להודיע לי על הזדמנויות רווחיות בשוק? פשוט ככה?

"האמת שכן. זאת מערכת חכמה למדי, והיא לא רק מוצאת לך את ההזדמנויות. אתה יכול להגדיר לה פקודות מובנות, למשל פקודה לעצור מסחר בנקודה מסוימת כדי לא להפסיד יותר ממה שציפית. או פקודה למכור מניה רק כשהיא מצויה ברווח. זה אומר שאתה לא צריך להיות 24/7 על האינטרנט ועל השווקים, יש לך מענה אוטומטי שעובד לפי שיטת הפעולה שהגדרת לו. 

אגב, סורק ספציפי שיש לי, אוטומטי כמעט לחלוטין, כבר הוכיח את עצמו בחיזוי מדויק ב-10 השנים האחרונות. כולל בזמן הקורונה. רצית לדעת איך עשיתי רווח של 1600% בשוק האמריקאי? זה חלק מהתשובה. ברגע שיש כלי אוטומטי שיודע לזהות את הכיוון של השוק, אפשר להתנהל במסחר התאם ולמקסם את ההזדמנויות. אני עדיין עובד עם הסורק הזה כמובן, איך אומרים? סוס מנצח לא מחליפים".

מדד חיזוי מדד ת"א 35 עם סורק אוטומטי שפועל במערכת האוטומטית של דני סונסינו.

וואלה, אבל אם אין לי ניסיון או מומחיות אז איך אני אדע לעשות פעולות בזכות החלק האוטומטי?

"אוה, זה היופי. אני יכול לתת לך את ה'מוח' שלי, עם ניסיון ומומחיות של שנים, ואתה מקבל אותו בצורה אוטומטית במערכת הזאת. הרי מה קורה? אני לא יכול להכניס לך דיסקט למוח וללמד אותך בדיוק את כל מה שאני יודע. כבר אמרנו, דברים משתנים במהירות על, אני יכול להתחיל ללמד אותך ואחרי 10 דקות להגיד לך: עזוב הכל, לא רלוונטי. 

אבל מה אם היית יכול לנהל תיק השקעות בדיוק כמו שפועל תיק ההשקעות שלי? מדובר פה על דינאמיות (תגובה בהתאם לפעולה). אני משנה את קובץ הנתונים בהתאם לשינויים שקורים בזמן אמת בשוק וזה מתעדכן אצלך! התוצאות מדברות בעד עצמן, זה פשוט עובד".

דוגמאות לתיקי השקעות שבליווי דני סונסינו - בתמונה מסומנים אחוזי הרווח שנצברו בשנה בלבד:

וואלה, זה נשמע טוב. אז מה אני צריך לעשות כדי לראות שזה מתאים לי?

"קודם כל יוצרים קשר עם אחד מהנציגים שלנו. תוכל לקבל את כל המידע ולהבין בדיוק על מה מדובר. זה מתאים לכל מי שרוצה להרוויח כסף בשוק ההון על סמך שיטה שהוכיחה את עצמה בנפילה של השוק בקורונה ומוכיחה את עצמה מידי יום, השילוב של הניסיון והמומחיות של סוחר ותיק בשוק, יחד עם מערכת אוטומטית שמייעלת את כל העסק, חוסכת זמן ומאפשרת הגעה לתוצאות מיטביות. 

אני חייב להגיד, השיטה הזאת לא סודית. יש מעל 1,000 אנשים בהדרכתי שעובדים לפי זה ומרוויחים יפה מאוד. אפשר לראות את העדויות המלאות בקבוצת הפייסבוק  שלי כדי להסתנוור קצת מהמספרים, אבל בשורה התחתונה אני אגלה לך: מדובר על אנשים כמוך שפשוט רוצים להרוויח עוד מהכסף שלהם, לא מומחים בשוק ההון, לא מנוסים בו, אבל יודעים לנצל את המוח של מי שכן ולהרוויח מזה בגדול.

קבוצת הפייסבוק של קהילת קומנדו וול-סטריט, יותר מ-6,000 איש בקבוצה.

ובנימה אישית, מה שאני הולך לישון איתו בערב וקם איתו כל בוקר, זאת הידיעה שאני משנה לאנשים את החיים מבחינה כלכלית, ואנשים כותבים לי תגובות מרגשות כל יום.

"ניסיון ומומחיות יחד עם אוטומציה של מערכת חכמה," דני סונסינו.

אני עוזר להם להכניס עוד כסף הביתה, בלי חירטוטים, בלי תיאוריות שלא עובדות או נוסחאות מורכבות. אני מנגיש את שוק ההון לאדם הממוצע ולא מוכר לו חלומות בקופסה. הסיפוק האמיתי שלי הוא לראות תלמידים שלי מכפילים את הפנסיה שלהם, צוברים הון ראשוני לקניית דירה, משיגים הכנסה נוספת בלי לעבוד קשה ומאפשרים למשפחה שלהם לחיות טוב".

רוצים לשמוע עוד פרטים בנושא השיטה החדשה שמאפשרת לסחור בשוק ההון ב-10 דקות ביום, תוך שילוב מומחיות וניסיון של יותר מ-20 שנה ומערכת אוטומטית שמנטרלת את הטעויות של הגורם האנושי? השאירו פרטים לקבלת המידע:

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

כתבות דומות

חשיפה: העתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

מאינסטלטור שקם ב6 בבוקר לטכנאי סלולר עצמאי שעובד מהבית ומרוויח 400 ש"ח לשעה

הרגע שבו נפל ליהב אוחנה (25) מכשיר הגלקסי 21 מהידיים והמסך שלו נשבר היה גם הרגע שבו השתנו חייו לנצח * "רציתי לתקן את המסך וביקשו ממני סכום מופרך של 1,200 ש"ח", משחזר יהב, "נאלצתי לשלם, ואחרי שעתיים בלבד כשהטלפון חזר מתיקון – נפל לי האסימון – הבנתי שאם שילמתי 600 ש"ח לשעה, כנראה שיש בתחום הזה המון כסף" *  הסכום הגבוה לא נתן לו מנוח, ויהב החליט לעשות הסבה מקצועית – ולעבוד בעצמו בתחום * תוך שבועיים הוא סיים קורס אונליין במכללת טאץ' והפך לטכנאי סלולר מוסמך * "כיום אני מתעורר כל בוקר ב11 עם חיוך. במקום לבזבז 40 דקות של נסיעה לעבודה פיזית וקשה, הלקוחות מגיעים אליי הביתה, וכל מה שאני צריך לעשות זה לתקן להם את הטלפון – והפעם אני זה שמרוויח 400 ש"ח לשעה" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

חשיפה: הישראלים שהעתיקו את שיטת ההשקעות של וורן באפט

קריפטו, התחום המסקרן בעולם המסחר הוירטואלי, מציע פוטנציאל לייצור רווחים גבוהים בזמן קצר (HIGH RISK HIGH REWARD). זאת הסיבה שמומחים בתחום מבקשים להדגיש שהוא מתאים למי שיכולים לנהל את המסחר בו תוך ניהול סיכונים שקול ומתון, ומוסיפים: "זה הטיימינג המושלם להיכנס כסוחר בתחום שיכול להוביל לרווחים קרובים וגם כאלה שיגיעו עוד שנים, בדומה למה שקרה עם הביטקוין"

לכתבה »

שיטת השיווק שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה משלשים את ההכנסה תוך 180 ימים

עידן דנש, זועם על הנתון המחריד לפיו בכל שבוע נסגרים, בממוצע, כ-850 עסקים קטנים ובינוניים בישראל. עכשיו, הוא הפסיק לפחד מהכוחות השולטים, והחליט, לראשונה, לחשוף את "שיטת ההשקה", שלטענתו, יכולה, בקלות מגוחכת, להכפיל את ההכנסה החודשית של כל עסק בישראל בפי שלוש, חמש ואף לייצר הכנסה קבועה של 6 ספרות בכל חודש. בשורה חדשה לכל נותני השירותים שמתקשים לפרוץ את תקרת הזכוכית? יצאנו לבדוק.

לכתבה »