עסקים

הטרנד שסחף מאות נשים בישראל: ללמוד בקורס עיצוב תכשיטים אונליין כמו בגלריות הכי יוקרתיות בפריז ומילאנו ולהפוך את התחביב למקצוע רווחי מאד כבר מההתחלה!

יותר ויותר נשים היום מחליטות לקחת את המושכות לידיים, אומרות שלום ולא להתראות לחיפוש המתיש אחר הכנסה נוספת ותכשיטים ייחודיים שמתאימים לסגנון שלהן ועושות מעשה: מעצבות לעצמן תכשיטים מהבית! תחביב+ השלמת הכנסה. שאלנו את דקלה כהן, מעצבת תכשיטים בינלאומית, על מה המהומה ואיך אפשר לעשות את זה גם.

דניאל איבגי  02.2.21 // 09:40

בעולם של היום, גם הנשים הכי מצליחות עם הקריירה הכי מפוארת, כמעט לא מקדישות לעצמן זמן כדי לעשות דברים שהן אוהבות. אולי זה מה שהפך את העולם של עיצוב תכשיטים שהיה בעבר מקצוע בלבד, למשהו שכל אחת יכולה לעשות היום בלי בעיה, אפילו מהבית עם פיג'מה בקורס אונליין, ומסתבר שגם להרוויח מזה לא מעט .

"את רואה את השרשרת הזאת? תחשבי שתוכלי ליצור לעצמך תכשיט שהוא רק שלך ואין כמוהו לאף אחת בעולם, ומהבית תוך 90 דקות בלבד." אומרת דקלה כהן, מעצבת תכשיטים מוכרת בבראנז'ה עם 30 שנות ניסיון שמוכרת לחנויות ולרשתות הגדולות בארץ ובעולם, בעלת הסטודיו לעיצוב תכשיטים היוקרתי ברחובות השתתפה בתצוגות באירופה ובארה"ב, ייצגה את ישראל בתערוכת התכשיטים הבינלאומית בפריז, מילאנו, טוקיו, לונדון, לאס וגאס ועוד, והתכשיטים שהיא מעצבת מוצגים בגלריות באמריקה, בריטניה, צרפת, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד ועוד.

דיקלה כהן, מעצבת תכשיטים בינלאומית.

אבל מאיפה הטרנד הזה בכלל צץ? אני תמיד חשבתי שעיצוב תכשיטים זה מקצוע, עבודה...

"זה גם מקצוע, לא סותר! אבל עם הקורונה, הרבה נשים מצאו שאין להן תעסוקה שמתאימה לעולם החדש הזה של עבודה עצמאית, או שאין להן תחביב נחמד שירים להן את מצב הרוח וימלא להן את השעות בבית. עיצוב תכשיטים זה עיסוק נהדר! תארי לך מה זה לקחת זמן לעצמך, לבטא את עצמך דרך היצירה, להפעיל קצת את הדמיון והידיים, ובסוף אפילו לצאת עם תכשיט שהכנת לגמרי לבד, בתחושת גאווה ואת יכולה לענוד  אותו למחרת. 

היופי שזה באמת מתאים לכל אחת. גם צעירה שעכשיו סיימה צבא והיא מתלבטת מה ללמוד, גם קרייריסטית מצליחה עם ילדים, גם פנסיונרית שיושבת בבית וצריכה למצוא את עצמה מחדש. כל אחת רוצה עיסוק יצירתי שיהיה 'נקודת האור ביום' שלה, ייתן לה באמת סיפוק, תחושה שהיא עושה עם עצמה משהו. את יודעת כמה טוב זה מרגיש? אבל עזבי את הקיטש, אפשר גם למכור תכשיטים שמכינים ולהרוויח מזה המון כסף."

באמת? מה, מקורס אחד של 90 דקות פשוט לפרסם את התכשיט שעיצבתי באינסטגרם ולקבל כסף?

"ממש ככה. אפשר להרוויח ממכירת תכשיטים ברשת גם 3-5,000 שקלים נוספים בחודש. ממש כמו השלמת הכנסה. בחורה שלמדה אצלי עיצוב תכשיטים, סיפרה שחברות שלה ראו את השרשראות והטבעות שהיא עיצבה והתלהבו מהן, אז היא התחילה למכור להן את התכשיטים שהיא הכינה. תוך כלום זמן היא  כבר כיסתה את העלות של הקורס והחומרים, ככה שהיא נשארה עם כסף אקסטרה בכיס ועם כישרון לכל החיים.

"יצרתי דברים שלא האמנתי שאני יכולה לייצר… אני את הכסף שהשקעתי בקורס כבר החזרתי רק מהמכירות שעשיתי." טניה סטפאנוב, תלמידה בקורס של דיקלה כהן.

אבל יש הרבה מעבר לרווח הכספי. תחשבי איזה כיף זה להיות עם תחביב משלך שממלא את השעות המתות בעשייה, ביצירה. את לא שורפת זמן על פייסבוק, לא מחפשת לראות נטפליקס, אפילו לקרוא ספר זאת פעילות קצת פסיבית. כאן יש לך עיסוק ממשי, עם הידיים, כולנו צריכים קצת לצאת מהמסכים האלה…"

כן, אבל תכל'ס יש המון עיסוקים ותחביבים יצירתיים אחרים, איך דווקא עיצוב תכשיטים נהיה טרנדי?

"זה שילוב של כמה דברים. בשורה התחתונה, את יוצאת ביד עם תכשיטים בדיוק בסגנון שלך ובטעם שלך. את יכולה להכין אותם בהתאמה לבגדים שיש לך בארון, סופר שימושי. רק מי שעונדת תכשיטים שהיא מכינה יודעת איזה כיף זה כשמישהי מחמיאה ושואלת 'איפה קנית?' ובמקום לענות לה 'קניון ארנה בהרצליה' או משהו אחר, אפשר לענות פשוט 'הכנתי בעצמי!'. זה נותן תחושת סיפוק אדירה וממש מרים את הביטחון העצמי.

אבל החלק הכי טוב, וזה מה שמבדיל עיצוב תכשיטים מתחביבים אחרים של קרמיקה ופיסול, זה שבשביל עיצוב תכשיטים לא צריך סטודיו ולא צריך סדנה ענקית. אפשר לעשות הכל על חתיכת שולחן בבית ועם פיג'מה. תחשבי שאת חוזרת הביתה מהמשרד, ובמקום לצאת שוב עם האוטו כדי לנסוע לחוג, לעמוד בפקקים, לחפש חניה… את פשוט מדליקה את האור, מתיישבת ליד שולחן ומתחילה לעצב לך תכשיט. הכי קל שיש!"

"פשוט להדליק את האור, להתיישב ליד שולחן ולהתחיל לעצב תכשיט," דיקלה כהן.

רגע, אבל אני בכלל לא יודעת לעצב תכשיטים, אין לי שום רקע קודם. איך אני אעשה את זה מהבית?

"תראי, אף אחת לא אמורה לדעת לעצב תכשיטים לבד. זה הפך לתחביב אבל זה תמיד מגיע עם הדרכה. כמו שאי אפשר ללמוד לרקוד בלי מורה שתראה לך את הצעדים הנכונים. ככה גם אישה שרוצה לעצב תכשיטים צריכה ללמוד את הטכניקות, ועדיף ממישהי עם ניסיון שיודעת להעביר ידע מקצועי בצורה ברורה. אחרי הדרכה מתאימה, כל אחת, ואני ממש מתכוונת לכל אחת, יכולה לעצב תכשיטים מהבית ותוך שעה וחצי."

איך זה מסתדר בעצם? אם חייב פה הדרכה מקצועית, איך אני עושה את זה מהבית ותוך 90 דקות?

"אהא, זה מה שמיוחד פה, אחרת לא היית מראיינת אותי בכלל 😉 יש עוד פתרונות בשוק ללימוד של עיצוב תכשיטים, כל מיני סדנאות או חוגים ארוכים אבל יש גם דרך קלה שבה את לומדת בקצב שלך, ולא צריכה להצטרף ולהיות תלויה בקבוצה שלמה. תגידי לי, נראה לך הגיוני שבשנת 2021 חייבים לצאת מהבית, לנהוג בפקקים או בתחבורה ציבורית ולשבת בסדנאות מהבוקר עד הערב כדי ללמוד איך ליצור לעצמך תכשיט?? יש דרך קלה יותר וזה מה שהביא אותי להרכיב קורסים דיגיטליים, שיעורים מצולמים של הדרכה מקצועית, שניתן לצפות בהם שוב ושוב.

ככה הכל נגיש מהבית, ואפשר לעצב גם את התכשיטים הכי יוקרתיים עם גימור איכותי, בדיוק כמו בחנויות תכשיטים יקרות ובגלריות של מילאנו ופריז. כל מה שצריך זה את החומרים הנכונים (כי אם תקני לבד כנראה לא תדעי מה הכי טוב…) וללמוד את הטכניקות, צעד אחרי צעד ובקצב שלך. היופי זה שאחרי שתלמדי את הטכניקה, תדעי לעצב גם לפי הסגנון והטעם שלך דברים אחרים יפהפיים ולמצוא את עצמך דרך התכשיט."

"פשוט לעצב מהבית את התכשיטים הכי יוקרתיים כמו בחנויות תכשיטים ובגלריות של מילאנו ופריז." דיקלה כהן.

לא הבנתי, כל אחת יכולה לעצב תכשיטים גם לפי הסגנון שלה? אפילו אם אין לה שום כישרון לזה?

"ברור! היופי בעיצוב תכשיטים הוא שמדובר בכמה טכניקות שברגע שלומדים אותן, פשוט יודעים אותן! זה לא ציור שצריך ממש יצירתיות, דמיון וחוש למשוך את המכחול כדי לעשות יצירה יפה. עיצוב תכשיטים זה קצת כמו לגדל עציצים, אם עוקבים אחרי כל ההוראות, אפשר ליהנות מהפרחים הכי יפים שיש.

אני אגיד לך יותר מזה, היו אצלי בנות שהדרכתי בקורסים שהעברתי של עיצוב תכשיטים, שאמרו לי שכל החיים היו להן שתי ידיים שמאליות ושהן בכלל לא טיפוס יצירתי. אבל דווקא תכשיטים הן הצליחו לעצב וממש נהנו, וזה גרם להן להתחיל להאמין בעצמן. את יודעת איזה כיף זה פתאום להרגיש את תחושת המסוגלות הזאת, לעשות משהו שחשבת שלא תהיי טובה בו, ועוד לצאת עם תכשיט יפהפה ביד?"

"אני, שתמיד חששתי וטענתי שאני לא יצירתית ושיש לי '2 ידיים שמאליות', הצלחתי להוציא תחת ידיי תכשיטים מהממים אחרי 6 שיעורים בלבד." יפעת נובק, מעמוד הפייסבוק של דיקלה כהן.

כן, תחושת ההצלחה הזאת חשובה. אבל עדיין לא הבנתי, איך זה קורה תוך 90 דקות?

"זה הקסם! האורך של קורס דיגיטלי בסיסי הוא 90 דקות בלבד. זאת אומרת שאחרי שעה וחצי כבר יש לך ביד את הטכניקות הבסיסיות של עיצוב תליונים, עיצוב שרשראות, עיצוב צמידים, עיצוב עגילים ועיצוב טבעות.  בשיעורים המוקלטים אני עוברת איתך על הכל צעד צעד, ברמה הכי מדויקת והכי מקצועית. יש כל כך הרבה מידע וטכניקות וזה רק הבסיס, משם את לוקחת את זה לאיפה שאת רוצה.

זהו, יש לך את הכלים של מעצבת תכשיטים מקצועית, ואת יכולה לעקוב אחרי ההוראות ולהכין לעצמך תכשיטים לכל הבגדים שאף פעם לא מצאת להם 'אקססורי' תואם. יחד עם הקורס הדיגיטלי יש גם מארזי חומרים שווים ברמת איכות גבוהה שאת יכולה לבחור בהם צבעים לפי הטעם והסגנון שלך, והכל מגיע במשלוח הביתה, ככה שאת יכולה להישאר עם הפיג'מה ולעצב תכשיטים לכל הבגדים שיש לך בארון!"

"אפשר לעצב תכשיטים שמתאימים בדיוק לבגדים שיש לך בארון." דיקלה כהן.

אבל אם הקורס כולו מתרחש מהבית, מה אני יכולה לעשות אם אני נתקעת או לא מצליחה משהו?

"יש פתרון להכל. כל מי שמקבלת את הקורס הדיגיטלי מצטרפת גם לקבוצת פייסבוק סגורה, שם יהיה אפשר גם להתייעץ עם הבנות האחרות, אבל בעיקר לשאול אותי שאלות ולקבל מענה מקצועי. בנוסף יש גם שיעורי 'זום' שבהם אני מחזקת את הטכניקות שבקורס וגם מוסיפה עוד ידע. תחשבי שאם הקורס היה נערך בסדנה או בסטודיו, היה קשה מאוד להתקדם. 

זה טבעי שלכל אחת יש קצב אחר וקשיים אחרים. אבל כל פעם לעצור את הלימוד כדי לעזור למישהי, או להמשיך את הלימוד כשיש בנות שלא הבינו צעד מסוים, זה לא פייר. הקורס הדיגיטלי מאפשר לך לעבוד מהבית בקצב שלך, בזמן שלך, ב-12 בלילה אם את רוצה או בשישי לפנות בבוקר. אפשר לראות שוב סרטון מסוים, לעבור צעד צעד, להריץ אחורה, עד שמבינים בדיוק. הסרטונים האלה נשארים שלך לכל החיים, ככה שגם אם קלטת מצוין את החומר אבל בא לך להיזכר בעוד 3-4 שנים, את יכולה."

"הקורס הדיגיטלי מאפשר לכל אחת לעבוד מהבית בקצב שלה," דיקלה כהן.

נשמע נחמד, אבל אם אני רוצה תכשיט ברמה ממש גבוהה, מה האפשרויות שלי חוץ מהקורס הבסיסי?

"יש קורסים מתקדמים עם עוד הרבה טכניקות. כמו השחלת חרוזים ברווחים, עיצוב תכשיטים עם גדילים ואלמנטים נתלים, חריזה מיוחדת פיסולית ותלת-מימדית. אני מציעה גם קורסים דיגיטליים של עיצוב מתכות והלחמות עדינות, כלומר עיצוב מסוגנן של תכשיט ממש מרמת החומר עצמו, וגם שיבוץ אבנים, הדבקות וגימורים. יש עוד המון טכניקות שאפשר ללמוד ולהתחיל ליישם עם החומרים המתאימים, כדי ליצור תכשיט שהוא רק שלך ויחיד במינו."

רגע, אז יש בעצם דרגות קושי מסוימות, צריך להתחיל עם הקורס הבסיסי ואז להתקדם עוד?

"האמת שגם הקורסים המתקדמים הם ממש פשוטים, אבל בכל מקרה החבילות המתקדמות כוללות גם את קורסי הבסיס וזה יוצא לך יותר משתלם. אם את רוכשת חבילה מתקדמת את כבר יכולה לרוץ על כל הטכניקות ברצף, וככה להגיע לרמת תכשיטנות גבוהה ואיכותית יותר בלי להתעכב.

החבילות המתקדמות גם כוללות עוד מארזים עשירים של חומרים איכותיים, הכל בהתאם לקורס הדיגיטלי הנלמד (חבילת "יהלום מלוטש" לדוגמה כוללת ציפוי זהב או כסף של 24 קראט לבחירת הלקוחה) וגם כלים מתאימים, פלאיירים מיוחדים למשל. הכל ברמה הכי גבוהה שיש, חומרים וכלים שאני משתמשת ומעצבת איתם בעצמי ומוכרת לחנויות תכשיטים יוקרתיות."

מארזי החומרים (מתכות וחרוזים) שמגיעים בערכות התכשיטים נוסף לקורס הדיגיטלי של דיקלה כהן.

טוב זה נשמע ממש אחלה, אז מה אני עושה כדי לקבל את הקורס הדיגיטלי ומארזי החומרים הביתה?

"הדבר הראשון שצריך לעשות זה להשאיר פרטים כאן בדף, כדי שתוכלי לקבל את כל המידע לגבי החבילות השונות. בהמשך אני אצור איתך קשר לפי הפרטים שמילאת, ואתן לך לבחור את הצבעים האהובים והסגנון המועדף עלייך כדי להתאים לך מארז חומרים. ואז המשלוח והקורסים הדיגיטליים כבר בדרך אלייך, וכל מה שנשאר זה לצפות בהדרכות ולהכין תכשיטים שווים! 

כדאי גם להזכיר שבכל חבילה מלבד הקורסים הדיגיטליים ומארזי החומרים, יש בונוסים שווים שיישארו הפתעה למי שתחליט להשאיר פרטים ולקבל את המידע המלא בלחיצה על הקישור. אני באמת יכולה להגיד, ועשרות הנשים המדהימות שעברו אצלי בסדנאות יגידו אותו דבר, שהעיסוק הנפלא של עיצוב תכשיטים הוא באמת משנה חיים. אם כתחביב ביתי כיפי ואם כהכנסה נוספת, הוא נותן המון ויכול להביא כל אחת למימוש עצמי ולהנאה גדולה, תוך כדי שהיא מוצאת את התכשיט שחבוי בה."

רוצה לשמוע יותר על החבילות השונות כדי לקבל את הידע של מעצבת תכשיטים מקצועית תוך 90 דקות בהדרכה מקצועית צמודה, בקצב שלך ובלי לצאת מהבית? השאירי פרטים כדי לקבל את כל המידע על החבילות הקסומות שיגיעו אלייך עד הבית וילמדו אותך ליצור תכשיטים כמו בגלריות במילאנו ובפריז:

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »