עסקים

עובדים במקומך: משרד הפרסום שהחליט לעשות מהפכה, לקחת מבעלי עסקים את האחריות ולהביא להם טלפונים של לקוחות "רותחים" לפתח הדלת

מאמן, יועץ, מתווך, חשמלאי, קוסמטיקאית וכל בעל עסק עצמאי בארץ יודע ש״תעודת מקצוע״ לא תגרום לעסק לעבוד, ושכדי להצליח חייבים לקוחות, והרבה. איש העסקים המפורסם (בועז פמסון) שב-2 העשורים האחרונים מכר עשרות אלפי מוצרים ושירותים בשווי כולל של מיליונים רבים, החליט לתת יד לעצמאים ולהגשים להם את החלום. במקום ללכת לחברת פרסום דיגיטלי ולשלם אלפי שקלים מדי חודש עבור כמה פוסטים בפייסבוק (שלא עובדים ברוב המקרים), הוא מפרסם בעצמו עבור בעל העסק ב-8 פלטפורמות שונות, מתאים את הפרסום עבורו, מלווה אותו באופן צמוד, וכל זה ב-¼ מהמחיר ובזמן שמתחילים לשלם רק חודשיים לאחר שמתחילים לקבל את השירות. 

דניאל איבגי  19.8.21 // 13:00

חשבוניות, קבלות, גבייה, תשלום לספקים, הגשת דוחות ועוד ועוד עוד… בעלי העסקים העצמאיים יודעים טוב מאוד מהו "כאב ראש". כשאתם מוסיפים לכל זה גם הצורך ההגיוני להשיג לקוחות חדשים כדי לייצר הכנסה – כאב הראש הופך למיגרנה שבלתי אפשרי להתמודד איתה. 

כל החיים סיפרו לנו את הסיפור ש״תעודת מקצוע״ תהפוך אותנו לאנשי מקצוע, וכך גם אנשים יתרשמו מאיתנו ויגיעו לקבל מאיתנו שירות. אך במציאות מסתבר שהתעודה על הקיר מעלה אבק, ואף לקוח חדש לא דופק בדלת (או לפחות שולח וואטסאפ). 

למעשה, רק 3% מהאנשים שמוציאים תעודת מקצוע אכן מפרסמים גם את העסק שלהם. והפלא ופלא, רק 3% מבעלי התעודות באמת ״פורצים לתחום״, והופכים להיות מותגים מפורסמים או לפחות מתחרים מוכרים שבאמת רואים לקוחות.

אז נכון, זה ברור לנו שצריך לפרסם כדי לקבל עבודה, אבל מי אמר שזה ״כזה פשוט״. למי יש זמן לעוד קורס על שיווק דיגיטלי? למי יש זמן לעוד חברת פרסום שתבטיח הרים וגבעות, אבל בשורה התחתונה רק תחייב אותנו בהון תועפות?

בועז פמסון, האיש שבשני העשורים האחרונים הפך למנטור מוביל בעולם העסקים, האיש שהפך עשרות אלפי אנשים ללקוחות קבועים שלו, האיש שמייצר מיליונים רבים בכל שנה, טוען: ״שיווק הוביל אותי למקום בו אני נמצא. בתחילת הדרך זה היה ברדיו ובעיתונים והיום זה בדיגיטל – אבל תמיד הייתי חייב לפרסם כדי להגיע לתוצאות – והגעתי!״ 

התארחנו אצל מר פמסון כדי לשמוע על ההזדמנות החדשה שהוא נותן לבעלי עסקים עצמאים ״להשתמש בו״ וביכולות האדירות של החברה שלו, כדי למלא את היומן בפגישות, בקריאות, בטלפונים ובשורה התחתונה – בלקוחות חדשים.

בועז פמסון: ״בזכות ניסיון של כל כך הרבה שנים וידע שמאפשר לי לחזות מראש מה יצליח בגדול ומה יקרוס לקרשים. וזה בדיוק מה שאני נותן ללקוחות שלי״

בועז, אני חייב להיות איתך ישיר, למה שבעלי עסקים ירצו בכלל שמישהו יפרסם אותם?

״הרשה לי לענות לך בישירות. רוב בעלי העסקים היום לא התקדמו הרבה מאז שהקימו את העסק. רבים מהם נכוו קשות בדרך והפסידו הרבה כסף, חלקם הגדול לא מצליח להתקדם למרות הרצון הטוב. הם נאלצים לדחות שוב ושוב את העבודה מסיבות שונות ובסופו של דבר הם מגיעים למצב בו הם לא מרוויחים מה שהם שווים (אפילו לא קרוב).

ואז, כשרוצים לסייע לילדים בשכירות – אי אפשר. כשרוצים להיות ה"גב" של הבית – אי אפשר. כשרוצים לתמוך בילד שלא מצליח לשלם חשבונות – אי אפשר. כשרוצים להזמין פיצה שמנה עם כל התוספות בלי להתחשבן על שקל – אי אפשר. כשרוצים לקנות לבני הזוג את המתנה, את התספורת, את החופשה המפנקת – אי אפשר. 

זאת הסיבה שהם צריכים שמישהו יפרסם עבורם, בגלל שהם לא מגיעים לזה בעצמם. הם צריכים מישהו שהם יכולים לבטוח בו, כזה שמייצר תוצאות, וכזה שלא לוקח מהם שקל עד שהם רואים עבודה. אחרת, החלומות ישארו במגירה וזה רק עניין של זמן עד שהעסק יסגר.״

אז תגיד, למה לא להפיץ את העסק מפה לאוזן וזהו?

״יקירי זאת שאלה מצויינת. והתשובה לשאלה הזאת היא מאוד פשוטה… אך לפני כן, אתה חייב להבין שאנשים הולכים ללמוד מקצוע, הם משקיעים בלימודי המקצוע, הם מתכוננים היטב למבחן ובסופו של דבר הם לוקחים את התעודה, תולים אותה על הקיר ושם זה נגמר. אין לקוחות ואין הכנסות.

בשורה התחתונה, הם לא מתחרים באף אחד בתחום המקצועי אותו למדו רק בגלל שהם לא מפרסמים.

למעשה, אלה שכן מתחרים בשוק הם בסך הכל 3-4% מבעלי המקצוע שגם מפרסמים את עצמם. אותם עסקים ששולטים בשוק הם "במקרה" אלה שמופיעים בגוגל כשמחפשים "מנעולן בר״ג" ואלה שמופיעים  באפליקציית איזי כשמחפשים "טכנאי מחשבים" קרוב לבית.

כל השאר? פשוט לא שם והם גם לא נחשבים כ"מתחרים" בתחום המקצועי שלהם. בהקשר הזה, משפט שאני תמיד אומר לתלמידים שלי הוא: "זה שאתה בעל מקצוע, לא אומר שאתה בתחום". צריך להבין שההבדל בין לפרסם לדודה חני, ואבנר השכן לבין לפרסם ברשת החברתית ובאמצעי שיווק רחבים יותר, הוא הבדל של מאות אלפי שקלים והמיתוג בתחום. 

כשאתה רואה מסעדה עם תפוסה מלאה שבועיים קדימה, ומסעדה ממול ריקה לחלוטין – תדע שהפרסום הוא ההבדל. 

איש חכם אמר פעם: "אתה לא יודע מה שאתה לא יודע לפני שאתה יודע אותו". זה בדיוק העניין עם בעלי עסקים – הם עדיין לא יודעים שהפרסום הנכון הוא מה שיהפוך אותם לעסק לגיטימי, עד שהם חווים אותו (בצורה מקצועית) ומרגישים בחשבון הבנק כמה הוא הגדיל אותם״.

אבל הרבה בעלי עסקים לוקחים קורסים בפרסום או משתמשים במשרדי פרסום ולא משיגים תוצאות. איך אתה מסביר את זה?

״אחת הנקודות הכואבות ביותר עבור בעלי עסקים, זאת הנקודה שהעלת בזה הרגע ידידי. תראה, פעמים רבות קורסים לשיווק או משרדי פרסום כאלה ואחרים נוטים להבטיח הבטחות, לקחת כסף ולא לספק תוצאות. ובאופן די צפוי, בעלי העסקים אומרים מיד לאחר החוויה הכואבת: "פרסום/שיווק לא עובד!" ומפסיקים לנסות, ואנחנו גם יכולים להבין אותם.

מצד שני, זה כמו לאכול בשר (או כל מזון אחר) מקולקל ולומר אחר כך שבשר באופן גורף הוא מגעיל. אין לזה משמעות אמיתית, כי הם לא באמת בחנו את הפרסום כמו שהוא אמור להיות.

תראה, אני בעל עסק במשך יותר מ-20 שנים, בשנים האלה פרסמתי בכל מקום אפשרי, בכל דרך אפשרית. מפליירים ועד רדיו, מהטלוויזיה ועד שלטי חוצות, מעיתונים ועד מגנטים ומפייסבוק עד גוגל. אין דרך שלא ניסיתי… 

ואני יכול לומר לך בכאב שהיו קמפיינים בהם נמחקו לי עשרות אלפי שקלים בהינף יד, ומצד שני היו קמפיינים שהפכו אותי למי שאני היום. למעשה, לא מזמן עלינו עם קמפיין בו הכנסתי יותר מ-6 מיליון שקלים תוך 3 חודשים. 

היום, כל קמפיין שלי מספק תוצאות בזכות ניסיון של כל כך הרבה שנים וידע שמאפשר לי לחזות מראש מה יצליח בגדול ומה יקרוס לקרשים. וזה בדיוק מה שאני נותן ללקוחות שלי.

כמו אמא שאופה עוגות במשך הרבה שנים ויודעת בדיוק מתי להוציא את העוגה מהתנור, איך להכין את הקצפת ובכמה סוכר להשתמש.״   

משמאל (באדום) כמות הלידים שבועז פמסון הביא בשנים האחרונות מימין (בירוק) קמפיינים שיווקים של בועז שיצרו תוך פחות משנה הכנסה גבוה

במה השיטה שבאמצעותה אתה מפרסם בעלי העסקים כל כך מיוחדת?

״צריך להבין שזה לא עוד משרד פרסום שמגיעים אליו ומציע לך לפרסם בפלטפורמה (גוגל, פייסבוק וכו׳). מדובר פה בחבילת פרסום מזן אחר לגמרי. אני אפילו חושב שזה מעליב לקרוא לחבילה הזאת "חבילת פרסום", זה כמו לקרוא לאריה אלפא גדול וחזק, בשם ״חתול״.  

מהסיבה שחבילת הפרסום הזאת כוללת גם פרסום הכל כלול וגם ליווי פרימיום בעסק – וכל זה ב-¼ מהמחיר המקובל בשוק – ואני אסביר. 

עולם הפרסום הדיגיטלי מחולק ל-2. החלק הראשון הוא ״פרסום ממומן״, עבורו משלמים 10-20 שקלים בכל פעם שאדם מקליק עם העכבר על קישור ששולח אותו לעמוד אותו אנחנו מפרסמים. 

החלק השני, הוא מה שנקרא ״פרסום אורגני״. בסוג הזה של הפרסום אתה לא משלם עבור כל קליק, וזה הפרסום שאנחנו בקבוצת פרסום ישיר בע״מ עושים עבורך.

אנחנו מפרסמים אותך ב-8 הפלטפורמות (הבמות לפרסום) הידועות ביותר והמוכחות ביותר בעולם (גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם wifix ו-easy ועוד). מה שאומר, שכמות האנשים שיחשפו אליך מדי יום, היא כמעט אינסופית. וככל שיש יותר עיניים שמסתכלות עליך, יש יותר לקוחות שמשלמים לך.

אנחנו גם בונים לך 4 דפי נחיתה מהודרים, ומטמיעים אותם ב"Google My Business". כך שברגע שאנשים שגרים באזור שלך יחפשו בעל מקצוע בגוגל – הם יתקלו בך. כלי מדהים שיתן לך קדימות על מתחרים בשוק. 

בגלל שגוגל יודע לעקוב אחר פרסום של אנשים, אתה תהפוך למעצמה חזקה ויציבה בגוגל במשך שנים ארוכות בזכות כל הפלטפורמות בהן נפרסם אותך.״

וואו נשמע מדהים!

״חכה, זה לא הכל! אנחנו גם נקים לך ערוץ יוטיוב משלך, אליו נעלה 4 סירטוני וידאו מהמאגר שלנו (או שלך אם תרצה), בהם נציג את השירות ומספר הטלפון שלך, נכתוב מתחת לסרטון כמה מילים ונוסיף קישור לוואטסאפ שלך, כך שכל צופה שמתעניין יוכל לשלוח לך הודעה בקלות ובלי שיקולים.

אנחנו נקים את העסק שלך בGoogle Maps (מפות), כך שכל מי שיחפש אותך יראה את המיקום המדויק שלך.

נקים לך גם wifix, עמוד באפליקציית easy, כך שכל מי שיחפש שירות באפליקציה – ימצא אותך.
נקים לך עמוד אינסטגרם אליו נעלה את כל התמונות ש"ימכרו" אותך, ונוסיף בתחתית קישור לוואטסאפ. נשלח לך 5,000 מגנטים שתוכל להדביק על דלתות בשכונה שלך.
נשלח לך 1,000 כרטיסי ביקור, ואפילו המעצבת הגרפית שלנו תתקשר אליך באופן אישי כדי לעצב את החומרים בהתאם לטעמך.״

בועז פמסון: ״כמות האנשים שיחשפו אליך מדי יום, היא כמעט אינסופית. וככל שיש יותר עיניים שמסתכלות עליך, יש יותר לקוחות שמשלמים לך.״

וואו, זה באמת מדהים ובלתי נתפס בועז! אני זוכר שדיברת גם על ליווי, למה התכוונת?

״בהחלט תקבל גם ליווי, שזה תוספת פרימיום של 6 חודשים (מפגש בחודש) יחד איתי באופן אישי. שזה אומר שאני אתערב לך, ישנה לך ויגיד לך מה לעשות – ואתה תקבל תוצאות באופן מיידי. אגב, אין שום משרד פרסום שבכלל חשב על לספק דבר כזה. ויותר מזה, גם אם הם חשבו על לספק ליווי, אין להם מנטור עם כמעט 20 שנות ניסיון, כזה שהצליח וייצר מיליונים מהעסקים שלו, ועבור עסקים להם ייעץ.

חשוב לי גם לדבר פתוח. אני לא אדם שמדבר גבוהות, אני לא מאמין בזה. זה שאני "מצליח" מבחינת אנשים אחרים, זה לא אומר שאני צריך לנוח לי על זרי הדפנה. להפך, אני מאמין שאדם שצבר הרבה ידע, ניסיון ותוצאות מחויב להעביר הלאה את המורשת שלו. 

איש עסקים אמריקאי, שהוא גם מיליארדר שאני מאוד מעריך אומר: ״אדם עשיר שלא צריך לעבוד, שיש לו הכל בחיים, מטוס פרטי, אי פרטי וכל דבר שרק ידמיין, לא יוכל להנות ממנו אם לא יהיה לו חברים במצב דומה שיכולים לעזוב את העבודה ולבוא איתו…״

המשפט הזה הוא הבסיס לכך שאני חושף את "מאחורי הקלעים" של ההצלחה שלי, ונותן את השיטות בעזרתן אני שומר על מוטיבציה גבוהה, משווק ומוכר במספרים שגדלים משנה לשנה כל חיי.

כחלק מהליווי אני מציג בפניך נוסחי שיחה של אנשי המכירה שלי, את הטקסטים השיווקים שמביאים לי הצלחה ומקצר לך את הדרך להצלחה מסחררת בעסק.״

יכול לתת דוגמה איך הליווי עובד בעצם?

״בוודאי יקיר! הנה דוגמה של מנעולנית (לקוחה שלי), שאמרה לי "בועז, אין לי מספיק קריאות". בפגישה שלנו נתתי לה טיפ אחד שהכפיל לה את המכירות פי 5. בסך הכל החלטנו לפרסם בקבוצת להט״ביות. מאז, כל הזמן מזמינות ממנה נשים, כי הן אוהבות לתת לה עדיפות ולעזור לה להצליח בעבודה. במילים מקצועיות – עזרתי לה להגיע לקהל היעד שמתאים לה. וזה רק טיפ אחד מתוך מאות.״

בועז פמסון: ״אין צורך להבין בדיגיטל או במחשבים! אנחנו עושים בשבילך את כל העבודה. נקודה. מביאים לך את העבודה עד ליד, ולך רק נשאר ללכת לבצע את העבודה המקצועית.״

בועז תראה, אין ספק שזאת הצעה מצויינת... אבל לאיזה תוצאות אני צריך לצפות בסופו של דבר?

״שאלה נהדרת. בוא נעשה את זה פשוט, הנה דוגמה: ״נגיד ואתה מנעולן, ואתה הולך להחליף צילנדר לגברת. הגברת אומרת לך "אני רוצה מפתח אחר". בתגובה, אתה עונה: "250 שקלים כולל החלפת צילינדר".

אבל אם היה לך מנטור שמדריך אותך, ואומר לך לענות: "יש לי מפתח וצילינדר פשוטים ב-250 ש״ח, יש לי מפתח וצילינדר בטוחים יותר ב-400 ש״ח, ויש לי גם צילינדר ומפתח סופר משוכללים נגד פריצות ב-750 ש״ח." באופן מידי היית מגדיל את המכירה בעוד 150 שקלים, כי ב-99% מהמקרים אנשים יבחרו את האופציה האמצעית.״

או דוגמה אחרת, נגיד ואתה מפרסם בגוגל עבור כל מי שמחפש את המילים ״מנעולן בר״ג״. אז כנראה שיזמינו אותך להחליף מנעול ב-250 שקלים.

אבל, אם יהיה מנטור צמוד אליך שגם מפרסם אותך נכון תחת המילים: ״פורץ מנעולים בר״ג״ – אז אתה תקבל טלפונים מאנשים שנתקעו מחוץ לדלת, וזה שווה כבר 700 שקלים (350 שקלים יותר), והרבה פחות מתחרים – כי הרוב לא חשבו על זה בכלל.

ויש עוד אינספור טיפים להגדיל את כמות ההתקנות ואת כמות ההכנסה מכל עסק ובכל עסקה. וזה בעצם מה שאנחנו מציעים בחבילת הפרסום שלנו.״  

אם אני בעל עסק פשוט, שלא מבין כלום בדיגיטל, אני אצליח להסתדר עם זה?

״אין צורך להבין בדיגיטל או במחשבים! אנחנו עושים בשבילך את כל העבודה. נקודה. מביאים לך את העבודה עד ליד, ולך רק נשאר ללכת לבצע את העבודה המקצועית.״

אוקיי בועז, אין ספק שזאת הצעה שאין שנייה לה בשוק. אבל בטח גם המחיר בהתאם, לא?

״הגענו לחלק המעניין. תראה, אם אתה נכנס היום לסוכנות פרסום פשוטה ומבקש מהם לפרסם אותך בגוגל, יגידו לך 2,000 בחודש. ואני מזכיר, זאת רק פלטפורמה אחת. ואנחנו לעומת זאת? כל 8 הפלטפורמות, כל התוספות, כל העבודה שאנחנו עושים עבורך, כולל ליווי בו אני יושב לידך, דוחף אותך וגורם לך להצליח.

עבור כל זה אנחנו מבקשים 650 ש״ח בחודש בלבד! ומי שקשה לו, יכול להתחיל בליווי בלבד בסכום תשלום של 266 ש״ח בחודש, להתחיל לראות תוצאות ואז להוסיף גם את הפרסום. או מצד שני, להתחיל מפרסום בלבד בעלות של 383 שח בחודש .

רק כדי לחדד את הנקודה, בעלי עסקים שרצו ליווי ממני בעבר נאלצו להיפרד מ-60,000 ש״ח. 

מספיק שעזרתי לך למקסם את המכירה לשווי של 1,000 ש״ח לעסקה (או הרבה יותר אם אתה מוכר ביותר יקר), ומספיק שעזרתי לך להגיע ל-8 עד 10 עסקאות בחודש, והנה אתה עם 8,000-10,000 ש״ח בחודש. סוגר את הפינה לא? 

כמובן שאנחנו מדברים כאן על המינימום שבמינימום, והמטרות הן גבוהות הרבה יותר.״

נשמע הרבה יותר מהוגן, רק נשאר לי לשאול אותך תוך כמה זמן אתה מעריך שאפשר לקבל תוצאות?

״נקודה חשובה, שאני מחכה לה בציפייה אפשר לומר… למה? מהסיבה שמיד לאחר שאנחנו סוגרים את העסקה ומתחילים לעבוד יחד, אני מעביר לך את שני התשלומים הראשונים ישירות לחשבון הבנק ב-מ-ז-ו-מ-ן!

מה שאומר, שאתה יכול לראות שאני מספק קודם את הסחורה. אתה קודם מקבל פגישת ליווי, ורק אז אתה מתחיל בעצם לשלם. אחרי שהפרסום כבר באוויר  אחרי שכבר התחלת את הליווי אחרי שכבר קיבלת את המגנטים וכרטיסי הביקור. 

השארת אותי בלי מילים בועז, אני משוכנע לחלוטין. מה צריך לעשות כדי להתחיל?

״תודה ידידי, כל מה שצריך לעשות כדי להתחיל זה בסך הכל להשאיר לנו פרטים בטופס, ומשם נציגינו יצרו איתך קשר ויעשו עבורך את כל העבודה.״

תודה על הזמן בועז!

״תודה רבה לך יקירי!״

כתבות דומות

לא רק תחביב: הכנסה נוספת מסריגה?

בעידן של היום, כשהקריירה הסטנדרטית לא מספיק מעניינת ולא מניבה משכורת מספיק גבוהה, צעירות מכל הארץ מוצאות דרכים מקוריות להכנסה נוספת, הרבה פעמים מתחביב DIY – עשה זאת בעצמך – בלי לצאת מהבית. יצאנו לחקור את אפרת אברהם, מפתחת שיטת ה"ניט פרפקט", איך הופכים תחביב סריגה (גם בלי ידע מוקדם) להכנסה נוספת של כ-3,850 ש"ח בחודש?

לכתבה »

עובדים במקומך: משרד הפרסום שהחליט לעשות מהפכה

מאמן, יועץ, מתווך, חשמלאי, קוסמטיקאית וכל בעל עסק עצמאי בארץ יודע ש״תעודת מקצוע״ לא תגרום לעסק לעבוד, ושכדי להצליח חייבים לקוחות, והרבה. איש העסקים המפורסם שב-2 העשורים האחרונים מכר עשרות אלפי מוצרים ושירותים בשווי כולל של מיליונים רבים, החליט לתת יד לעצמאים ולהגשים להם את החלום. במקום ללכת לחברת פרסום דיגיטלי ולשלם אלפי שקלים מדי חודש עבור כמה פוסטים בפייסבוק (שלא עובדים ברוב המקרים), הוא מפרסם בעצמו עבור בעל העסק ב-8 פלטפורמות שונות, מתאים את הפרסום עבורו, מלווה אותו באופן צמוד, וכל זה ב-¼ מהמחיר ובזמן שמתחילים לשלם רק חודשיים לאחר שמתחילים לקבל את השירות.

לכתבה »

מציאת הכישרון, הסיפוק ועוד 2,000 ש״ח בחודש ״על הדרך״

מסתבר שידע בסיסי בעיצוב גרפי הוא אחת התכונות הנדרשות ביותר בישראל של 2021. זה מתחיל באנשים שיושבים בבית ורוצים לבטא את האמנות שבהם, ומגיע לבעלי עסקי שמשלמים אלפי ועשרות אלפי שקלים על תוצרי גרפיקה מדי שנה. העניין הוא, שזה מקצוע שקל ללמוד אותו (מהר), בלי להסתבך מבחינה טכנית, בלי להוציא הרבה כסף, בלי לבזבז זמן ואפילו להרוויח עוד 2,000-3,000 ש״ח בחודש ״על הדרך״.

לכתבה »

כיצד תשדרגי את הסלון המיושן לרמה של מותג איטלקי?

בד דהוי, עור שרוט, עץ שחוק ומיליון כריות שצריך להזיז כדי בכלל לשבת על הספה (וגם איתן לא באמת נוח…) יצאנו לבדוק איך החיפאים שמבינים עניין ורצו לחדש את הספות המאוסות שרואים בכל בית – מצאו את הפירמה המובילה שמביאה את סדרת מערכות הישיבה של המותגים האיטלקיים הגדולים, והכניסו אליהם הביתה חידושים שיכולים להפוך כל סלון ישן ללובי מפנק כמו של ארמון?

לכתבה »

כתבות דומות

לא רק תחביב: הכנסה נוספת מסריגה?

בעידן של היום, כשהקריירה הסטנדרטית לא מספיק מעניינת ולא מניבה משכורת מספיק גבוהה, צעירות מכל הארץ מוצאות דרכים מקוריות להכנסה נוספת, הרבה פעמים מתחביב DIY – עשה זאת בעצמך – בלי לצאת מהבית. יצאנו לחקור את אפרת אברהם, מפתחת שיטת ה"ניט פרפקט", איך הופכים תחביב סריגה (גם בלי ידע מוקדם) להכנסה נוספת של כ-3,850 ש"ח בחודש?

לכתבה »

עובדים במקומך: משרד הפרסום שהחליט לעשות מהפכה

מאמן, יועץ, מתווך, חשמלאי, קוסמטיקאית וכל בעל עסק עצמאי בארץ יודע ש״תעודת מקצוע״ לא תגרום לעסק לעבוד, ושכדי להצליח חייבים לקוחות, והרבה. איש העסקים המפורסם שב-2 העשורים האחרונים מכר עשרות אלפי מוצרים ושירותים בשווי כולל של מיליונים רבים, החליט לתת יד לעצמאים ולהגשים להם את החלום. במקום ללכת לחברת פרסום דיגיטלי ולשלם אלפי שקלים מדי חודש עבור כמה פוסטים בפייסבוק (שלא עובדים ברוב המקרים), הוא מפרסם בעצמו עבור בעל העסק ב-8 פלטפורמות שונות, מתאים את הפרסום עבורו, מלווה אותו באופן צמוד, וכל זה ב-¼ מהמחיר ובזמן שמתחילים לשלם רק חודשיים לאחר שמתחילים לקבל את השירות.

לכתבה »

מציאת הכישרון, הסיפוק ועוד 2,000 ש״ח בחודש ״על הדרך״

מסתבר שידע בסיסי בעיצוב גרפי הוא אחת התכונות הנדרשות ביותר בישראל של 2021. זה מתחיל באנשים שיושבים בבית ורוצים לבטא את האמנות שבהם, ומגיע לבעלי עסקי שמשלמים אלפי ועשרות אלפי שקלים על תוצרי גרפיקה מדי שנה. העניין הוא, שזה מקצוע שקל ללמוד אותו (מהר), בלי להסתבך מבחינה טכנית, בלי להוציא הרבה כסף, בלי לבזבז זמן ואפילו להרוויח עוד 2,000-3,000 ש״ח בחודש ״על הדרך״.

לכתבה »

כיצד תשדרגי את הסלון המיושן לרמה של מותג איטלקי?

בד דהוי, עור שרוט, עץ שחוק ומיליון כריות שצריך להזיז כדי בכלל לשבת על הספה (וגם איתן לא באמת נוח…) יצאנו לבדוק איך החיפאים שמבינים עניין ורצו לחדש את הספות המאוסות שרואים בכל בית – מצאו את הפירמה המובילה שמביאה את סדרת מערכות הישיבה של המותגים האיטלקיים הגדולים, והכניסו אליהם הביתה חידושים שיכולים להפוך כל סלון ישן ללובי מפנק כמו של ארמון?

לכתבה »