תרבות

לאן נעלמו כל הסטודנטים של המקצועות היוקרתיים ביותר ולמה הם הפכו לברברים מקצועיים, בלי ללמוד 4 שנים, בלי בוס על הראש ועם משכורת של מנכ"ל

הרבה אנשים מחפשים את מקצוע חייהם, מסתכלים על החברים שמתחילים תואר, חותמים קבע או מוצאים איזה ״קומבינה״ אינטרנטית מגניבה. אבל כשהם מסתכלים על עצמם, הם מבינים שכל זה לא בשבילם והם חייבים ״עבודה בידיים״. משהו כיף, עם חברים, עם הכנסה יציבה והכי חשוב בלי הוצאות, בלי לימודים של 3 שנים ואם אפשר – אז גם בלי לצאת מהבית. אביאל חי מנכ״ל ״מולר אקדמי״ חושף את ה-מקצוע הנחשק של מדינת ישראל (Barber = ספר גברים) וכיצד ניתן להשיג אותו תוך 3 חודשים.

דניאל איבגי  29.1.21 // 09:15

״יש את אלה שמדברים על 'מקצוע', תואר והצלחה בחיים אבל בסופו של דבר גרים אצל ההורים ומתעסקים מהבוקר עד הערב באיך שהם נראים באינסטגרם… ויש את אלה שבאמת מצאו מקצוע ויכולים להרשות לעצמם דירה בת״א, לפנק את בת הזוג ולהרוויח 20-30 אלף ש״ח בחודש בלי לצאת מהבית ובלי לקרוע ת׳תחת 12 שעות ביום!״

זה אולי הדבר המרכזי ביותר שלקחתי מאביאל חי שיחד עם רון ג׳מילי (בעלים של רשת המספרות המפורסמת בישראל) יסד את מולר אקדמי, אקדמית עיצוב השיער לגברים מספר 1 בישראל בפער אדיר, ש-50% מהתלמידים שלה הם בעלי עסקים עצמאיים, וה-50% הנוספים עובדים מהבית ונמצאים בדרך המהירה לשם.

בתקופה שבה כולם מדברים על חיי שפע, משכורות גבוהות, עצמאות וחופש, נשאלת השאלה – מהו המקצוע שהכי כדאי להיכנס אליו בשנת 2021? 

לטענת חי, שלמרות מה שכולם חושבים הישועה לא נמצאת באוניברסיטה, במכללות או בהוצאת תואר ולימודים של 4-5 שנים. אלא בהזדמנות שהייתה איתנו מימי קדם ותשאר גם הרבה אחרי שאנחנו נעזוב את העולם. הזדמנות שלא מצריכה הון התחלתי או השקעה אדירה של זמן, כסף או ידע מקדים – עיצוב שיער לגברים.

אביאל חי: ״בעולם של היום, צריך להיות מסוגל להרשות לעצמו את רמת החיים שהוא רוצה גם כשהוא עובד מהבית״

לדבריו, "יש סיבה למה כל כך מעט ישראלים מצליחים בחיים הבוגרים שלהם, הם מסתכלים לכיוון הלא נכון. והאמת, זו לא אשמתם".

למה אתה מתכוון?

״תראה, מאז שאנחנו ילדים בכל מקום צעקו לנו 'תגדל, תעשה צבא ותלך ללמוד', ההורים שלנו, הדודים שלנו, החברים שלנו ובעצם כל אדם בוגר בסביבה שלנו. זה הפך להיות כל כך ישראלי התהליך הזה של בית ספר, צבא, טיול ולהוציא תואר. 

זה נכון שיש הרבה רופאים, עורכי דין ומהנדסים מצליחים. אבל למען האמת, 40% מהאקדמאים שסיימו את לימודיהם ב-3 השנים האחרונות מעידים כי הם לא עובדים בתחום אותו הם למדו. בנוסף לכך, 57% מהם טוענים שהתואר לא סייע להם בכלל במציאת עבודה. 

אביאל חי: ״57% מהם טוענים שהתואר לא סייע להם בכלל במציאת עבודה.״

במקביל, עולם הספרות הוא עולם שהיה פה מאז ומעולם וישאר כאן לעד. ודווקא עכשיו אפשר לראות את זה יותר מתמיד, אנשים מזמינים ספרים עד לבית גם כשאין כסף ואין עבודה. למעשה, בישראל יש 4.5 מיליון גברים שמתוכם לפחות 3.5 מיליון מסתפרים פעם בחודש בממוצע.

כמה זה אומר בכסף? 210,000,000 ש״ח בחודש שמתגלגל בין הידיים של הספרים (לא כולל טיפים). מה שאומר, 2.5 מ-י-ל-י-א-ר-ד שקלים בשנה. מספרים פסיכים שמפסיק לקחת פירור מ״עוגת השכבות״ הענקית הזאת כדי להסתדר בחיים.״

תגיד אביאל, כמה ספר ממוצע מרוויח בחודש?

״תעשה את החישוב הפשוט, ספר שעובד מהבית ולא רוצה הוצאות השכירות וכו׳ מספיק שבאים אליו 10 חברים ביום להסתפר, שהממוצע שהוא לוקח 60 ש״ח לאדם – זה 600 ש״ח יומי. ומה שיפה כאן, זה שתספורת גברים אורכת 30 דקות כשהגזמת ופינקת את הלקוח שלך, מה שאומר 5 שעות עבודה ביום. תכפיל ב-5 ימים בשבוע, זה אומר 3,000 שקלים בשבוע, ו25 שעות עבודה (בלי לצאת מהבית!) בחודש זה 12,000 שקל, כשאני מזכיר לך – אין לך הוצאות!

ואם תיקח את הספר שהולך על השלב הבא, ומביא 20 לקוחות ביום, אתה מגיע ל-24,000 ש״ח בחודש. תראה לי איפה המספרים האלה הם לא מספרים טובים…״

מה, אתה רוצה להגיד לי שכולם לא מבינים מהחיים שלהם ושהם בחרו לא נכון?

"בוא תגיד לי אתה… כמה אנשים אתה מכיר שבאמת מתפרנסים מהתואר שהם הוציאו?"

האמת? מעטים.

"בדיוק. וזה מתוך מאות אלפי ישראלים שלמדו את התחומים השונים, והוציאו ארגזים של כסף על 4-5 שנות לימודים. עלות הלימודים במכללה פרטית לשנה אקדמית אחת בשנה משתנה ונעה בין 42,000 – 35,000 שקלים.

הסטודנט הממוצע, שעבור תואר במכללה הפרטית ישלם שכר לימוד כולל של 110,000 – 126,000 שקלים בממוצע. קח בחשבון שיש גם מסלולים שאורכם ממושך יותר והתשלום יחד איתו. וזה לא נגמר שם, כי בתקופת הלימודים אי אפשר לעבוד (לפחות לא במשרה מלאה) ואתה עדיין צריך לשלם את החיים שלך בתקופה הזאת שזה אוכל, מגורים ומה עם לצאת מדי פעם עם חברים בימים כתיקונם, גם זה צריך לא?

בסופו של דבר מסתבר שאתה מוציא בכמה שנים של לימודים קרוב ל-200 אלף שקלים ובקושי מכניס משהו.

לעומת זאת, ספר שעובד מהבית של ההורים באותה תקופה מוציא כסף על מכונת תספורת, כמה סכינים ומעט ציוד מסביב ב-1,500 שקל במקסימום (כשאני מדבר על הציוד הטוב ביותר), ומפה והלאה הכסף רק נכנס.

אחרי 5 שנים אם אתה מעמיד את הספר ליד הסטודנט, אז הראשון גר כבר בדירה לבד, עם חיסכון של כמה עשרות או מאות אלפי שקלים, רכב ועסק שגדל משנה לשנה. מצד שני הסטודנט רק מתחיל את החיים עם חובות עצומים שהוא צריך להתחיל לשלם על הלימודים שלו, וברוב המקרים גם אין לו עבודה עם הכנסה טובה שתעזור לו להחזיר את החובות האלה…

תסכים איתי שלהפוך לספר זו דרך הרבה יותר הגיונית וכלכלית?״

חד משמעית, השארת אותי בלי מילים. עכשיו השאלה שלי היא למה דווקא ספר ולא כל תחום אחר?

״הוו, הנה אנחנו מתחילים לדבר… תראה, אחרי שאדם מבין שהדרך הנכונה עבורו היא לוותר על הלימודים, הוא גם צריך להיות בטוח בתחום ש'מחליף' אותם. ואיך הוא ידע באיזה מקצוע לבחור? הוא חייב קודם כל לבחור מקצוע שנמצא בעליה.

כבר בשנת 2017 מספר מספרות הגברים הכפיל את עצמו פי 17 בגלל כמות הביקוש האדירה שנהייתה בארץ. בגלל כל האינסטגרם, הסלבריטאים וכו׳, מה שהיה מובן מאליו בארה״ב בשנים האחרונות חדר לישראל לפופולריות של עולם הטיפוח הגברי לשבור כל שיא בשנים האחרונות…

אם בעבר גבר היה מגיע לספר מקבל גילוח של הראש ב-25 שקלים וקצת סידור זקן, אז היום לקוחות מגיעים מקבלים עיצוב שיער מותאם אישית לזוויות הראש והפנים, טיפוח ועיצוב זקן עם קרמים, טיפולי פנים והמחיר הממוצע מגיע ל-60 בפריפריה עד 180 שקלים במרכז, ואנחנו עדיין רחוקים מנקודת הקצה.

מספרת גברים רצינית (או ״barber״ בסלנג החדש), מגיעה למחזור הכנסות חודשי של 60-180 אלף שקלים בממוצע. תוסיף לכך שאין לך כמעט הוצאות, אין לך בלאי (זאת לא מסעדה שאם יש לך סגר של שבועיים אתה זורק 300 אלף שקל לפח), הידיים הם הנכס העיקרי שלך, אתה יכול לעבוד בכל מקום בעולם, אם אתה ספר אז אתה הופך להיות ה״סלב של השכונה״! (והרבה פעמים גם של העיר), כולם מכירים אותך, כולם חברים שלך ורוצים להכיר אותך, והכי מגניב, כל לקוח שלך הוא גם משכורת חודשית שלך, כי ברגע שהוא התחיל להסתפר אצלך והוא מרוצה הוא ישאר אצלך כל החיים וככה את רק מגדיל את כמות ה״משכורות החודשיות״ שלך מחודש לחודש בעוד ועוד לקוחות.  איפה עוד תראה מקצוע עם כל כך הרבה יתרונות וכל כך מעט חסרונות?״

האמת אתה צודק, אבל מה קורה באמת בתקופה כמו תקופת המשבר האחרונה?

״זה מדהים, כי אחד הדברים הכי מעניינים באמת זה שספרים סיפרו בבית שלהם, או הפעילו שירות של ספר עד הבית (במחיר יקר יותר כמובן), אבל ממש לא הפסיקו את העבודה.

אנשים צריכים להסתפר, וזה לא ישתנה. הם ימשיכו 'לצרוך' את הספר שלהם, מה שאומר שהשליטה היא תמיד בידיים של הספר (תרתי משמע), כי עבודה תמיד תהיה לו – הכל תלוי בו.״ 

הבנתי אותך. אגב, אני גם משאיר טיפ לספר שלי, יש עוד הרבה לקוחות שעושים את זה?

״בוודאי! אני יכול להגיד לך שרוב מי שמכבד את עצמו משאיר טיפ לספר… וטיפ כזה בד״כ עומד על 20% מגובה התספורת (ובמזומן!). זה אומר שכספר, תוסיף לכל מה שאתה מרוויח עוד 20%. נחמד לא?״

וואו, בקיצור המקצוע המושלם. השאלה היא, איך אפשר ללמוד להיות ספר תותח שכולם רוצים להסתפר אצלו?

״שאלה מצוינת! אני אגיד לך איך… קודם כל אתה צריך להימנע מטעויות שהרבה אנשים נוטים לעשות בתחום הזה ואתה על הגל.״

רון ג׳מילי, הבעלים של רשת הBarber המפורסמת בישראל, הוא מייסד שותף במולר אקדמי

איזה טעויות??

״שאלה טובה עוד יותר 😉 אז ככה, הטעות הראשונה היא ללמוד מאנשים שונים ביוטיוב או באינסטגרם. באמת שיש אין סוף טכניקות תספורת שונות שבן אדם שאין לו את הידע כדי להבין את טכניקת הבסיס, יצא מבולבל.

זה כמו שאפשר לאפות אין ספור עוגות שונות, אבל כדי להצליח חייבים להבין שצריך לבחוש כמה מרכיבים יחד, להוסיף מרכיבי תפיחה ולהכניס לתנור. בלי ההבנה הבסיסית הזאת, לא משנה כמה בן אדם ילמד – הוא יכשל. במילים אחרות, אי אפשר להתחיל לבנות בניין מקומה 40 וגם לא מקומה 0. קודם, חופרים עמוק ובונים יסודות. 

ברגע שיש את היסודות והכלים, אפשר להמשיך לבד גם לקומה 1,400, ובעולם שלנו ברגע שיש את היסודות והבסיס אפשר להפוך למותג אזורי ולהשיג חופש כלכלי.״ 

אתה בטוח שאפשר להגיע לחופש כלכלי?

״בהחלט. וזה גם מה שמוביל אותי לטעות הבאה שאנשים עושים בתחום, הם חושבים שיעשו בשבילם, ולצערי זה ממש לא עובד ככה. 

כדי להצליח בחיים ולהשיג חופש כלכלי או כל מטרה אחרת, לא משנה אם זה בהייטק, נגרות, מנעולנות, מטבח, הנדסת תוכנה, או ספרות – אדם חייב לקום, ללמוד, לעבוד ולעשות. ורק הוא יהיה אחראי ובעל שליטה על ההכנסה שלו ועל העתיד שלו. 

גם מי שזוכה בלוטו צריך למלא כרטיס קודם – הכרטיס לא יתמלא בשבילו! זו טעות חמורה לחשוב שאם קונים קורס, תואר במכללה או באוניברסיטה אז זהו – נגמר. לא צריך לעשות עוד כלום. כל יום בחיים אנחנו צריכים ללמוד, להשתפר לעבוד קשה יותר ולשאוף גבוה יותר – אחרת אין טעם לחיים האלה. מה שכן, ספרות זאת הדרך המהירה יותר, וקל ללמוד בתחום הזה כל יום דברים חדשים!

הטעות הבאה היא אנשים שכבר הולכים לקורסים, אבל מתפשרים על קורסים ממש זולים. צריך להבין שהאינטרס של בעל הקורס הוא למכור כמה שיותר קורסים ואין התייחסות ספציפית ללקוח ולהישגים שלו.

תכלס, אין תהליך ליווי מנטלי, פסיכולוגי ומקצועי. אגב, אנשים כאלה שהיו בקורסים זולים מגיעים אלינו למכללה לקורסים ואנחנו 'מאפסים' אותם והופכים אותם לספרים במקרה הטוב, ויש כאלה שיוצאים עם המחשבה שיש להם שתי ידיים שמאליות בגלל שהקורס לא היה טוב. 

מה שבעצם קורה בקורסים האלה, זה שמגישים לך 'סט ציוד לספר המתחיל' וזה ציוד גרוע שלא יכול לעזור לך להגיע לתוצאות שאתה רואה באינסטגרם. ואצלנו לדוגמה, מקבלים את הציוד המתקדם והאיכותי ביותר, כזה שרק להסתכל עליו עושה לך חשק לעבוד.

תחשוב על זה, טבחים לא יכולים לחתוך סטייק איכותי או סשימי עם סכין מפלסטיק – חייבים סכין סופר איכותי כדי להשיג תוצאה סופר איכותית. ככה גם בתספורות – חייבים להשתמש בציוד הכי איכותי כדי להשיג את התוצאות הכי איכותיות.

ולטעות האחרונה חביבה, שאני הכי אוהב לעזור לאנשים להבין אותה. תראה, אנשים שלא משיגים תוצאות טובות בהתחלה, פשוט לא מתמידים ולא מנסים בכל הכוח לאחר מכן. 

לדוגמה, יש לי בחור שלפני כמה חודשים שאמר לי ״אביאל אני לא יודע אם להאמין לך, יצאתי מ-2 קורסים ולא הצלחתי – מה יהיה שונה הפעם? אמרתי לו: ״אחי, אני אעשה לך את זה קל יותר, אם אתה בראש הזה – אני לא רוצה שתהיה אצלי בקורס.״

הוא שאל אותי: ״למה אביאל?״ עניתי לו: ״תשמע אחי, יש לי בחור בדיוק כמוך, נכשל פעמיים בקורסים שונים, נפגע לו הביטחון והוא לא ידע מה לעשות… הוא הגיע לכאן, ניסה שוב והיום הוא מצליח בגדול״ אפילו התקשרתי לאותו בחור כדי שיספר את הסיפור שלו.

לאחר מכן אמרתי לו: ״תבין אחי, כדי להצליח צריך להתמיד. לא משנה באיזה תחום – אתה תיכשל מספר פעמים! ולפעמים המספר הוא גדול, אבל אם תחליט שאתה לא מפסיק לנסות ולא משנה מה יקרה, זה רק עניין של זמן, אבל בסוף אתה תצליח.״

והיום הבחור הזה עושה חיל, מספר הרבה אנשים ועושה הרבה כסף 🙂

וזהו בגדול, אם אתה נשמר מהטעויות האלה, מהר מאוד אתה יכול להפוך לbarber מצליח!״

האמת אביאל, שכנעת אותי! מה אני עושה כדי להתחיל ללמוד להפוך לספר?

״אני שמח לשמוע, אבל אל תקפוץ למים מהר כל כך, חכה. הדבר הראשון שהייתי ממליץ לך לעשות זה לקבוע שיחת ייעוץ איתי או עם אחד מהנציגים שלנו כדי לוודא התאמה שלך לתחום, ולוודא שכדאי לך להתחיל את התהליך.

אם אחרי השיחה תימצא כמתאים – תפאדל! אנחנו כבר נגיד לך מה ואיך להתחיל וניתן לך גם את המפתחות״ 

כדי לקבוע שיחת ייעוץ עם נציגות מולר אקדמי לחצו כאן >>>

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »