תרבות

Big Data, ביג טיים: אפשרות להשתחל ב"דלת האחורית" למשרות ההיי-טק הנחשבות בישראל תוך 8 חודשים בלבד

הישראלים נוהרים להיי-טק, למה שתישארו בחוץ? בזמן שסייבריסטים עוזרים בהגנה מפריצות ומתכנתים מפתחים מוצרי סטארט-אפ, מובילי המידע עוזרים לחזות את העתיד על בסיס מחקר נתונים ומשפיעים על החלטות הניהול של כל חברה בהיי-טק. בדקנו מהו מקצוע ה"דאטה אנליסט" שמאפשר להתברג בחברות מובילות עם משכורת שמנה ותנאים מדהימים תוך 8 חודשים בלבד.

מור משרקי  15.11.21 // 15:00

"שנים התנדנדתי בין עבודות ולא מצאתי את עצמי", מספרת נועה (26) מתל אביב, "ההורים התבאסו שעם כמה שאני חכמה אני בעבודות זמניות בלי אופק תעסוקתי. גם לי זה הפריע, אבל כל עבודה מעניינת עם השפעה חברתית הייתה במשכורת מגוחכת, ואוניברסיטה זו השקעה גדולה של זמן וכסף שאין לי כרגע…"

נועה היא לא היחידה. מדי שנה יוצאים לשוק העבודה אלפי צעירים, עם תואר אקדמי או בלעדיו, ומתקשים למצוא קריירה יציבה שתוכל להעניק להם סיפוק ממשי מהעבודה. החלומות על היי-טק גם הם נגנזים כאשר ברוב החברות המובילות דורשים ניסיון או התמחות מקצועית בתוכנה או בקוד, תחומים מורכבים ומרתיעים.

"יש צעירים ואינטלקטואלים שהם פשוט בזבוז לעצמם ולשוק התעסוקה!" טוענת ד"ר ענת קלומל-צוייג, מנהלת האקדמיה  'בר-אוריין למקצועות הדאטה', "מה שהם לא יודעים זה שיש מגוון של תפקידים נהדרים בהיי-טק שהם יכולים להשתלב בהם בקלות גם בלי לדעת תכנות, להיות בעמדות השפעה חברתיות ולהרוויח מדי חודש 5 ספרות".

ד"ר ענת קלומל-צוייג, רכזת מקצועית בהכשרות מידענים (אנשי תחקור נתונים) באוניברסיטאות ומכללות אקדמיות כבר 18 שנה ומקימת מכללת "בר-אוריין" למקצועות הדאטה, סייעה ליותר מ-600 ישראלים לצאת ממעגל התעסוקה הגנרית ולממש את הפוטנציאל שלהם בתפקידי מפתח בחברות המובילות היום בישראל.

בין תאריה הרבים, ד"ר קלומל-צוייג משמשת כחברת ועדת היגוי בכנסים בינלאומיים, מרצה בהשתלמויות למורים במגמת מידע ונתונים של משרד החינוך, פעלה כרכזת הכשרות לעובדים במשרדי ממשלה, חיל המודיעין וחברות הייטק, כיהנה כחברת מועצת עיר כפר סבא ודירקטורית בתאגידים ציבוריים והייתה שותפה בקבלת החלטות בתקציבים של כמיליארד ש"ח בשנה.

ד"ר ענת קלומל-צוייג: "בשביל להתברג טוב בהיי-טק, לא צריך תואר במדעי המחשב או לכתוב קוד במשך שעות!"

ענת, חלום שלי להשתלב בהיי-טק אבל איך עושים את זה בלי ללמוד תכנות, יש לי בכלל סיכוי?

"כמובן! הרבה צעירים היום פוסלים היי-טק כי ישר חושבים שצריך ללמוד פיתוח תוכנה, סייבר או QA, תחומים מסובכים שלא מתאימים לכל אחד ודורשים עבודה מאוד קשה וסיזיפית גם לאחר הלימודים.

אבל האמת היא שבהיי-טק יש עולם רחב שנקרא Big Data ויש בו מגוון תפקידים שלא מצריכים כתיבת קוד ופיתוח תוכנה, ועדיין בתנאים השווים של היי-טק, כמו משכורות של 5 ספרות, אופק קידומי, בונוסים והטבות.

יתרון נוסף של ה-Big Data שהוא הרבה יותר רחב מהתחומים המוכרים ואפשר להגיע לתפקידים מגוונים. זה יתרון קריטי לדור ה-Y וה-Z שלא מעניין אותם להישאר במקום אחד במשך שנים ורוצים להתמקצע בעבודה דינאמית וגמישה שגם מאפשרת לעבוד מהבית או מחו"ל. 

בנוסף, לעומת תחומי היי-טק שדורשים עבודה טכנית משעממת, מקצועות של Big Data לרוב משתלבים בתפקידים עם חזון חברתי, השפעה וחדשנות. גם זאת דרישה של הדור היום שלא רוצה סתם לעבוד כדי להרוויח כסף, אלא להוביל שינויים ולהגיע למימוש עצמי מהקריירה.

בשורה התחתונה, תפקידים של Big Data עונים על כל הקריטריונים האלה ומאפשרים לחבר'ה רציניים ושאפתניים להשתלב בהיי-טק, למרות שהם לא 'אנליטיים' כמו מפתחי תוכנה, לעבוד בתחום מרתק ומשמעותי ולהרוויח משכורות התחלתיות של 15,000 ו-18,000 ש"ח תוך 8 חודשים בלבד!"

בתמונה: משכורות ממוצעות בתחום הדאטה, הנתונים לקוחים מהאתר "לימודים בישראל".

סקרנת אותי, איזה תפקידים רווחיים בעולם ה-Big data יכולים להתאים לי אם אני לא טיפוס אנליטי?

"נישה עיקרית בעולם ה-Big data היא תחום ניתוח הנתונים. עם התפתחות הטכנולוגיה והגלובליזציה, ארגונים גדולים התחילו להבין שהם חייבים לא רק לאסוף מידע בכמויות גדולות, אלא גם לנתח אותו, לתת לו פרשנויות ולבסס החלטות כלכליות על פיו.

יש מגוון תפקידים של 'מובילי דאטה'  שמביאים את הארגון לחדשנות עסקית דרך היותו Data-driven כלומר מבסס החלטות על מידע ונתונים, אך העיקרי שבהם הוא דאטה-אנליסט. תפקיד פורץ דרך והכרחי במיוחד בחברות היי-טק.

לדוגמה, דאטה-אנליסט בחברת Wix, המובילה היום בפיתוח ובניית אתרים בעולם, יבחן את נתוני המשתמשים, טרנדים מובילים, פעולות של מתחרים בשוק. מדובר בהרבה מידע שצריך להפיק ממנו מסקנות.

לפי הניתוחים שהוא יבצע, החברה תדע לאיזה קהל לשווק, אילו תבניות אתרים יהיו רלוונטיות לו ואיזה פיצ'רים (תוספים) צריך להוסיף כדי להמשיך למכור ולהיות הכי טובים בשוק. זה מידע יקר-ערך ולכן היא גם מוכנה לשלם הרבה לדאטה-אנליסטים שיעבדו אצלה, משכורות של 15-20,000 ש"ח בממוצע.

או דאטה-אנליסט בסטארט אפ בתחום ערים חכמות, ינתח מידע קריטי מהתושבים כמו מהי רמת איכות החיים בעיר, מה ההבדלים בין השכונות, איך לשפר את חיי התרבות והחוגים לילדים, ובכך להשיג שביעות רצון גבוהה יותר של התושבים."

איגור: "הפרויקטים שאני עובד מולם מתומחרים ב-5 ספרות אחרי הלימודים שלי עם ד"ר ענת קלומל-צוייג"

וואלה, גם קריירה בהיי-טק וגם הובלה חברתית! אבל אם אין כתיבת קוד, מה צריך ללמוד כדי לדעת לתחקר את כל הנתונים האלה?

"כן, יש היבט טכני בניתוח נתונים. צריך לדעת אקסל ברמה גבוהה וגם להשתמש בתבניות מתוחכמות לשליפת נתונים. גם לומדים קצת 'פייתון' שזו שפת תכנות, אבל ברמה מאוד בסיסית ויישומית, ולא צריך להיות 5 יח' מתמטיקה או גאון טכנולוגי.

אצלנו במסלול הלימודים לדאטה-אנליסט של מכללת 'בר-אוריין' כל תלמיד מקבל גם ידע תיאורטי וגם פרקטיקה והתנסות מוחשית, מה שמאפשר הגעה מהירה, תוך 8 חודשים, לקריירה יציבה ומעניינת בהיי-טק שיש בה פוטנציאל כספי גבוה ואופק קידומי מצוין.

מדובר בלימודים מקצועיים לכל דבר, כך שזה מצד אחד מסלול-עוקף לתואר, אבל זה כמובן גם מתאים לאנשים שכבר עשו תואר ואפילו כבר עובדים במקום מסוים, ורק רוצים הסבה מקצועית כדי להתברג בהיי-טק, בעבודה מעניינת יותר ומתגמלת יותר, עם תנאים גמישים שיתאימו לאורח החיים המשפחתי".

אוקיי אבל למה דווקא מכללה? אין באינטרנט קורסים מהירים לדאטה-אנליסט כמו שיש בסייבר ו-QA?

"לא, וגם אם יש כאלה אז צריך להיזהר מהם כמו מאש. צריך להיות ריאליים, כדי לרכוש מקצוע שנדרש בעולם ההיי-טק ולהתקדם בקריירה, אי אפשר לעשות קורס או שניים באינטרנט ולהגיע למקומות המשפיעים באמת. 

שלא לדבר על זה שקורס באינטרנט לא ישיג לך עבודה, רובם המוחלט לא מבצעים השמה – שזה סיוע בכניסה לחברות מובילות ובהשגת קריירה בתכלס. וגם מי שכן יבטיחו לך עזרה בהשמה, לא יענו לך לטלפונים כשתרצה עזרה אם תסתבך בהסתגלות של החודשים הראשונים.

והנקודה הכי קריטית היא שגם בהיי-טק רוצים ידע קצת יותר מעמיק, ברוב הפעמים גם ניסיון (אפילו קצר!), ואת הדברים האלה פשוט לא תוכל לקבל, בטח שלא ברמה גבוהה, בקורסים חד-פעמיים ברשת".

ד"ר ענת קלומל-צוייג: "כדי להתקדם בקריירה בהיי-טק אי אפשר לעשות קורס באינטרנט, לא יקבלו אותך לשום מקום ככה"

וואלה, אז איך אני יכול בכל זאת להיות דאטה-אנליסט בצורה מקצועית ולהפוך את זה לקריירה?

"ללמוד מהטובים ביותר, כמובן. אצלנו יש סיוע בהשמה, תמיכה וליווי בחודשי ההסתגלות הראשונים במקום העבודה – כולל מנטורינג אישי, ואפילו צבירת ניסיון מעבודה על פרויקטים מזדמנים שמוקצים באופן בלעדי לבוגרים של מכללת 'בר-אוריין'.

בפן המקצועי, הלימודים שלנו משלבים את הטכני, העסקי וכמובן הפרקטי. מסלול הדאטה-אנליסט כולל קורסים של אקסל, פייתון ו-SQL בלי לוותר על חשיבה עסקית, הטמעת אסטרטגיה ומדיניות ארגונית.

חברות היי-טק מחפשת את העובדים שישאפו קדימה, ולא אלה שרק ימלאו הוראות ומשימות קטנות. אנחנו במסלול הלימודים שלנו מעניקים כלים כאלה בדיוק – של בניית אסטרטגיה, כתיבת נהלים, ניהול פרויקט באמצעות תבניות עבודה שנתית עם מדדים ועוד.

מעבר לזה, מסלול הלימודים שלנו מקוון לחלוטין. כל השיעורים מוקלטים, מה שאומר שאתה יכול בקצב שלך להתקדם ולהשלים את החומר, אם זה בקורס ניתוח מידע, חשיבה אסטרטגית, מודיעין עסקי תחרותי, אקסל, פייתון, SQL כלים אוטומטיים ועוד. הכל נגיש לך מכל מכשיר ובאיזה זמן שתרצה".

באמת נשמע מקיף, אבל אם הכל מקוון אז מה קורה אם אני נתקע בלימודים, יש לי ממי לבקש עזרה?

"כמובן! יש לך צוות מקצועי שמלווה אותך, נותן מענה לכל שאלה וגם מעניק משוב מפורט לפרויקטים שמוגשים במהלך הקורס. 

בנוסף, יש לנו מודל של עבודה בצוותים, ככה שאתה אף פעם לא נמצא לבד. גם בארגון צריך לדעת לעבוד בצוות, להנהיג ולהוביל אחרים.

ברמת הלימודים, הדרייב החברתי מאוד חשוב. אתה נמצא בצוות שלא רק מספק תמיכה אלא גם מנוף לצמיחה. אתה באנרגיה של עשייה ושיתוף פעולה, מיינדסט שעוזר לך למצוא עבודה אפילו תוך כדי הלימודים.

וגם אחרי שקיבלו אותך לעבודה, אתה תמיד חלק מקהילה. יש שיתוף ידע, מפגשים פרונטליים וסיורים ואפילו מפגשי נטוורקינג לעובדים. תמיד יש לך עם מי להתייעץ ואת מי לשאול, לשמוע על תפקידים מעניינים ולהתקדם".

אבל רגע ענת, מי אמר שאני אלמד אצלך את הקורס הזה וישר אתקבל לעבודה בהיי-טק?

"יפה, אז קודם כל אנחנו עושים ליווי מלא בהשמה. יש אנשים שלמדו אצלי וכבר הפכו להיות מרצים במכללה ובכנסים, אבל הרבה מהמידענים האנליסטים משתלבים כבר בחודשים הראשונים אחרי הקורס בחברות היי-טק, במשרדים ממשלתיים, בסטארט-אפים ועוד.

איך זה קורה? בזכות הסטאז' שעושים בלימודים! כן, כן, התנסות פרקטית וצבירת ניסיון גם כפרילנסרים בפרויקטים שהמכללה מציעה לבוגרים. זה נותן המון ביטחון ומאפשר להתפתח מבחינה תעסוקתית. 

אנחנו גם מסייעים בהסתגלות ההתחלתית בתפקיד לאחר שכבר התקבלת. זה אומר שבחודשים הראשונים שלך תמיד תוכל ליצור קשר עם הצוות המקצועי לכל שאלה, וכמובן יש לך את קהילת הידע של הבוגרים, מעל 1,000 מידענים, הגרעין החזק של התלמידים שיודעים גם לחבר בין אנשים וליצור שיתופי פעולה.

והחלק הכי טוב? מסלול הלימודים אצלנו הוא לא סתם עירבובייה של קורסים, בבסיס שיטת הלימוד שלנו יש מודל אימוני שנועד לפיתוח העצמי של כל תלמיד, במסגרת של אחד על אחד.

זה אומר שבנוסף לשיעורים והפרויקטים הלימודיים, אתה מקבל מנטורינג ברמה אישית ממני – כדי ליישם את הכלים שקיבלת בלימודים בקריירה וגם בחיים הפרטיים. זה נותן המון למי שבאמת צריך את ההכוונה הזאת בעולם התעסוקה כדי להתחיל קריירה יציבה רווחית ומרתקת תוך 8 חודשים בלבד".

נשמע מעולה, אז מה אני צריך לעשות כדי להיות דאטה-אנליסט תוך 8 חודשים?

"הדבר הראשון שצריך לעשות הוא ליצור אתנו קשר. לאחר מכן נחזור אליך לבדיקת התאמה ואם נמצא אצלך את הרצינות והשאפתנות המתאימות למקצוע – אתה אתנו במסלול לימודים מיוחד של 8 חודשים שבהם תקבל סל כלים טכניים, עסקיים ואישיים לפיתוח הקריירה שלך!

יש לנו באמת את כל מה שצריך כדי להביא אותך לטופ של ההיי-טק, או של ארגונים חברתיים וסביבתיים שונים, כי עולם ניתוח המידע הוא רחב ונוגע כמעט בהכל. זה נותן לך הזדמנות להיות תמיד בחזית החדשנות ובאיזה תחום שתבחר, בעבודה גמישה עם תנאים מעולים ועם הרבה סיפוק אישי".

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »

כתבות דומות

הנשק הסודי שיכול להציל 2,548 איש בישראל – ממש מתחת לבית

הוא אחראי מדי שנה למותם של פי 4 יותר ישראלים מאשר מספר המתים מפיגועים ומתאונות הדרכים יחד – אבל אף אחד לא מדבר עליו * הכירו את האויב השקוף: זיהום האוויר גורם (לפי דו"ח הOECD) למותם של לא פחות מ 2,548 איש שנושמים חלקיקים קטלניים החודרים לכלי הדם וגורמים לשבץ והתקפי לב * עמותת "ונטעת" טוענת שיש נשק סודי אחד שיכול לנצח אותו: נטיעת עצים * הטוויסט: הפעם הם יינטעו בעיר – ולא ביער מרוחק * על הדרך העצים גם יכולים להפחית את הטמפרטורה העירונית בעד 4 מעלות, להפוך "מדבר בטון" מכוער לשטח אסתטי וירוק ואפילו לעזור לבריאות הנפשית שלנו * אבל כדי להפוך את החזון למציאות הם זקוקים לתרומות של כמעט 10 מיליון ש"ח, ומבטיחים: "על כל 90 ש"ח תרומה – ניטע עץ" * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

"כיפת הברזל" המשפטית שמגנה על עשרות בעלי עסקים וחברות מסדקים בהסכמים שיכולים לעלות מיליונים

זה נראה כמו "הקזינו" הכי גדול בישראל * עשרות אלפי בעלי עסקים וחברות סוגרים מדי יום עסקאות בלחיצת יד, נמנעים מעריכת הסכמים עם עובדים, ספקים, לקוחות, ואפילו עם המייסדים עצמם – ו"מהמרים" על כך שהכל יהיה בסדר * הסיבות: הם פשוט לא אוהבים עורכי דין, חוששים שהם רק יעודדו מתחים וסכסוכים בחברה, ורוצים לחסוך את תשלום שכר הטרחה * אלא שעו"ד אילן צדק טוען שההימור הזה יכול לעלות להם בגורל העסק כולו * כעת הוא פיתח במשרדו "צדק עורכי דין" את שיטת "כיפת ברזל משפטית" שמסייעת לעסקים ולחברות להימנע מסכסוכים משפטיים – בלי להמר * הסוד: "בדיקת רנטגן" של היסודות המשפטיים בעסק ובחברה  ו"סגירת הסדקים" מראש – ככה שאף אחד לא ירצה לתבוע אתכם * נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק

לכתבה »

״אני חולת שיפוצים אובססיבית ובעלי תומך בזה״: שיטת השיפוצים שתחסוך לכם עשרות (ואפילו מאות) אלפי שקלים

הדעה הרווחת בקרב ישראלים לגבי עולם השיפוצים היא ש"לא ניתן לבצע שיפוץ יוקרתי לבית, מבלי לחרוג מהתקציב שהקצנו מראש ומבלי לשרוף כסף מיותר". עד היום, כשהיינו צריכים לשפץ את הבית, כל התהליך היה נראה בערך כך: נפגשנו עם אדם זר במשך כמה שעות, דיברנו על השיפוץ שרצינו לעשות, הראנו לו את הבית ובסוף הפגישה הרגשנו שאנחנו סומכים עליו אז העברנו לו את עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים. האם זה חייב להיות ככה? אייל סקופ מומחה לשיפוץ מבנים יוקרתיים, טוען שעל ידי הצבת יעדים נכונה ושימוש בעקרון "קסם" פשוט, נוכל להגיע לרמות שיפוץ מדהימות שעוד לא נראו כמותן בארצנו הקטנה, ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? יצאנו לבדוק.

לכתבה »

תוך 6 חודשים קפצתי מ-15,000 ל-108,000 ש"ח!" – השיטה השיווקית שתגרום ללקוח המושלם לרדוף אחרייך

העסק תקוע בתקרת זכוכית של 20,000 שקל ולא משנה מה ניסית המספרים לא מתרוממים?! שיר יערי, המנטורית שאחראית על הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקלים בזכות הדיגיטל, טוענת שבעזרת שיטת ה"מולקולה" ו-3 עקרונות הברזל (דיוק קהל, אתגרים ומוצר פרימיום), כל עסק מומחיות יכול להגיע ליעד הנכסף של 6 ספרות בחודש וכל זה בזמן שיש חיוך על הפנים ללא עבודה עם לקוחות מציקים ולא ראויים. איך מגיעים לארץ המובטחת והאם השיטה מתאימה גם לך? כל הפרטים בכתבה.

לכתבה »